CostasD Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 Ότι και να λέμε τώρα άμα δε βάλεις καύσιμο στο εξωτερικό δε θα μάθεις τι πάει να πει οικονομία - πιο πολλά χιλιόμετρα- και ομαλή λειτουργία της μηχανής.... Sent from my iPhone using Tapatalk 1
XenogeorgeA4 Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 Ότι και να λέμε τώρα άμα δε βάλεις καύσιμο στο εξωτερικό δε θα μάθεις τι πάει να πει οικονομία - πιο πολλά χιλιόμετρα- και ομαλή λειτουργία της μηχανής.... Sent from my iPhone using Tapatalk Φίλε μου σε πληροφορώ πως εξάγουμε ενα μεγάλο ποσοστό της παραγωγής βενζινών μας και diesel σε Ευρώπη και Τουρκία...(αναφέρομαι κυρίως στα ΕΛΠΕ όπου εργάζομαι και γνωρίζω) Παίζει τεράστιο ποσοστό ο παράγοντας πρατήριο που στην Ελλάδα ειναι καπως...παρόλα αυτά υπάρχουν και τα συστήματά εισροών εκροών της εκάστοτε εταιρίας που δίνουν κάποια «εγγύηση» Sent from my iPhone using Tapatalk
XenogeorgeA4 Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 Επίσης την δεύτερη θέση ανάμεσα στις καλύτερες μονάδες διεθνώς στην κατηγορία της καταλυτικής πυρόλυσης, δηλαδή τύπου FCC, καταλαμβάνει το διυλιστήριο των ΕΛΠΕ στον Ασπρόπυργο, σύμφωνα με αξιολόγηση από τον οίκο Solomon Associates. Ανάμεσα σε 310 μονάδες FCC οι οποίες αξιολογήθηκαν από τον ξένο οίκο, ο Ασπρόπυργος καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση, ενώ ειδικά στη ΝΑ Ευρώπη θεωρείται leader σε μια σειρά τομέων, όπως ως προς την διαθεσιμότητα και παραγωγή των μονάδων του. Για όσους δεν γνωρίζουν οι μονάδες τύπου FCC παράγουν βενζίνες Sent from my iPhone using Tapatalk
CostasD Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 Φίλε μου σε πληροφορώ πως εξάγουμε ενα μεγάλο ποσοστό της παραγωγής βενζινών μας και diesel σε Ευρώπη και Τουρκία...(αναφέρομαι κυρίως στα ΕΛΠΕ όπου εργάζομαι και γνωρίζω) Παίζει τεράστιο ποσοστό ο παράγοντας πρατήριο που στην Ελλάδα ειναι καπως...παρόλα αυτά υπάρχουν και τα συστήματά εισροών εκροών της εκάστοτε εταιρίας που δίνουν κάποια «εγγύηση» Sent from my iPhone using Tapatalk εννοεις τα βυτία μας που μπαίνουν από Ευζώνους και γυρνάνε από αρμενοχωρι...?? Sent from my iPhone using Tapatalk
XenogeorgeA4 Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 (edited) εννοεις τα βυτία μας που μπαίνουν από Ευζώνους και γυρνάνε από αρμενοχωρι...?? Sent from my iPhone using Tapatalk Εξαγωγές γίνονται κυρίως με καράβια...Στα γειτονικά Σκοπια ειναι το διυλιστήριο της ΟΚΤΑ που ειναι μέλος του ομίλου ΕΛΠΕ απο το 1999 Sent from my iPhone using Tapatalk Edited December 5, 2017 by XenogeorgeA4
CostasD Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 Μεταπώληση κάνουμε . Παράγουμε εμείς κανένα πετρέλαιο?? Και τα ΟΚΤΑ που λες είναι χαμηλά μετά τα σύνορα . Όλα πριν τα σκοπια και μόνο για νερό σταματάω και γω και όλα τα ελληνικά φορτηγά. Και στη Σερβία έχει ΕΚΟ- Olympus plaza. Δε λέει κάτι αυτό. Εγώ μιλάω για καύσιμο παραγωγής της εκάστοτε χώρας που έχει διαφορά με αυτό που αγοράζει και επεξεργάζεται η Ελλάδα Sent from my iPhone using Tapatalk
XenogeorgeA4 Posted December 5, 2017 Posted December 5, 2017 Μεταπώληση κάνουμε . Παράγουμε εμείς κανένα πετρέλαιο?? Και τα ΟΚΤΑ που λες είναι χαμηλά μετά τα σύνορα . Όλα πριν τα σκοπια και μόνο για νερό σταματάω και γω και όλα τα ελληνικά φορτηγά. Και στη Σερβία έχει ΕΚΟ- Olympus plaza. Δε λέει κάτι αυτό. Εγώ μιλάω για καύσιμο παραγωγής της εκάστοτε χώρας που έχει διαφορά με αυτό που αγοράζει και επεξεργάζεται η Ελλάδα Sent from my iPhone using Tapatalk Φίλε μου μάλλον δεν έχεις διαβάσει παραπάνω...δεν κάνουμε μεταπώληση... Αγοράζουμε αργό ακατέργαστο πετρέλαιο , γινεται διύλιση στην Ελλάδα στα διυλιστήρια μας, διοχετεύουμε στην ελληνική αγορά όσο χρειαζόμαστε και στην συνέχεια εξάγουμε καύσιμα έτοιμα προς χρήση και σε άλλες χώρες... Όσο για την ΟΚΤΑ σωστά ειναι μετα τα σύνορα χαμηλά στην ΠΓΔΜ...οταν έγραψα Σκοπια αυτο εννοούσα..δεν ειναι στην Ελλάδα Sent from my iPhone using Tapatalk 1
CostasD Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Εννοώ την πρωτεύουσα τα σκοπια Sent from my iPhone using Tapatalk
XenogeorgeA4 Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Εννοώ την πρωτεύουσα τα σκοπια Sent from my iPhone using Tapatalk Ναι κατάλαβα ποιο ηταν το κολλημα σου... Όπως και να έχει αυτά που σου γράφω ισχύουν...αν θες κάνε μια γρήγορη αναζήτησή στο Ίντερνετ και θα βρεις άπειρες πληροφορίες...είτε για το που βρίσκονται τα διυλιστήρια είτε για την θέση των ελληνικών διυλιστηρίων στους «αγοραστικους χάρτες» είτε όλα... Και όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα ποιοτικότατο καύσιμο για εμάς και τις χώρες που εξάγουμε... Οποτε καταλήγω στο ότι δεν φταίει το καύσιμο που θα βάλεις στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό όπως έγραψες...αλλα τα πρατήρια που εμπιστεύεσαι... Καλο σου βράδυ Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Van.Leb Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Ναι κατάλαβα ποιο ηταν το κολλημα σου... Όπως και να έχει αυτά που σου γράφω ισχύουν...αν θες κάνε μια γρήγορη αναζήτησή στο Ίντερνετ και θα βρεις άπειρες πληροφορίες...είτε για το που βρίσκονται τα διυλιστήρια είτε για την θέση των ελληνικών διυλιστηρίων στους «αγοραστικους χάρτες» είτε όλα... Και όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα ποιοτικότατο καύσιμο για εμάς και τις χώρες που εξάγουμε... Οποτε καταλήγω στο ότι δεν φταίει το καύσιμο που θα βάλεις στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό όπως έγραψες...αλλα τα πρατήρια που εμπιστεύεσαι... Καλο σου βράδυ Sent from my iPhone using Tapatalk Γιωργαρα...αν κ γενικοτερα δεν διαφωνω μαζι σου... δεν το λες κ ποιοτικο καυσιμο το 3-4ρτης διαλογης βιοπετρελαιο που εισαγουμε εδω κ μια 10ετια περιπου... οπως επισης δεν θα συγκρινουμε τα διυλιστηρια που εχουμε εδω σε σχεση με της Ολλανδιας η της Γερμανιας αντιστοιχα... ειμαστε πολυ πισω γενικα...κ σε αυτο το θεμα δυστηχως... 2
XenogeorgeA4 Posted December 6, 2017 Posted December 6, 2017 Γιωργαρα...αν κ γενικοτερα δεν διαφωνω μαζι σου... δεν το λες κ ποιοτικο καυσιμο το 3-4ρτης διαλογης βιοπετρελαιο που εισαγουμε εδω κ μια 10ετια περιπου... οπως επισης δεν θα συγκρινουμε τα διυλιστηρια που εχουμε εδω σε σχεση με της Ολλανδιας η της Γερμανιας αντιστοιχα... ειμαστε πολυ πισω γενικα...κ σε αυτο το θεμα δυστηχως... Δεν θα διαφωνήσω καθόλου στο πρώτο σκέλος... Ειναι γεγονός πως η εκάστοτε εταιρία προσπαθώντας να ρίξει τα κόστη της κανει «εκπτώσεις» στο αργό που εισάγει... Και μιλώντας τουλάχιστον για την εταιρία που εργάζομαι ξέρω απο συναδέλφους που ειναι σε μονάδες για τις πρώτες διεργασίες του αργού , ότι έχουν τρελές επικαθισεις και βουλώματα σε εναλλάκτες θερμότητας και άλλο εξοπλισμό λόγω κακής ποιότητας αργού.... Αυτο ομως δεν συνεπάγεται και σε χαμηλή ποιότητα καυσίμου που παράγουμε....απλα αν απο 1 λίτρο «καλο αργό» μπορούσαμε πριν να βγάλουμε 700 ml βενζίνες και ντίζελ , τωρα με το «κακό αργό» παράγουμε 500 ml....τα υπόλοιπα ειναι πισσες λάδια κλπ γνωστά ως residue Η διαφορά για την εκάστοτε εταιρία ειναι τρελή ομως όσον αφορά το κόστος εισαγωγής αργού....τα «κεφάλια» έχουν υπολογίσει τα κέρδη ετσι, οποτε «τρώμε» την σαβούρα και έχουμε περισσότερα προβλήματα στον εξοπλισμό-περισσότερη δουλειά για μένα [emoji1] Πάντως η ποιότητα καυσίμου εν τέλη παραμένει ίδια...και το αναφέρω καθώς γινεται έλεγχος ποιότητας εντός και εκτός των διυλιστηρίων... Στο δεύτερο σκέλος ισχύει πως υπάρχουν πολυ σύγχρονα διυλιστήρια σε άλλες χώρες...αλλα και εδω δεν είμαστε τόσο χάλια....ειδικά το διυλιστήριο της Ελευσίνας το οποίο κατασκευάστηκε το 2010 (ίσως κανω λάθος σε αυτο...μπορεί ενα χρόνο πριν ή μετα ) θεωρείται απ τα πιο σύγχρονα στον κόσμο...και έχει στην διάθεση του μια μονάδα , τον Flexicocker , η οποία εκμηδενίζει τα έξοδα του διυλιστηρίου για την λειτουργία του...τέτοιες υπάρχουν στον κόσμο ελάχιστες....μετρημένες στο ενα χέρι... Γενικά εκεί έπεσε παααααρα πολυ χρήμα Με δάνεια φυσικά...γιατι είμαστε στην Ελλάδα [emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk 2
George... Posted December 18, 2017 Author Posted December 18, 2017 (edited) Οριστε και ενα link με μια επισημη ερευνα .https://www.autoblog.gr/2017/12/16/peri-oktanion-o-logos/ Γενικα στο τελος απ οτι καταλαβα λεει οτι ΝΑΙ μεν εχει βελτιωση ,ΑΛΛΑ οχι τοση ωστε να δικαιολογει την τοσο πολυ αυξημενη τιμη της! Edited December 18, 2017 by George...
Van.Leb Posted December 18, 2017 Posted December 18, 2017 Οριστε και ενα link με μια επισημη ερευνα .https://www.autoblog.gr/2017/12/16/peri-oktanion-o-logos/ Γενικα στο τελος απ οτι καταλαβα λεει οτι ΝΑΙ μεν εχει βελτιωση ,ΑΛΛΑ οχι τοση ωστε να δικαιολογει την τοσο πολυ αυξημενη τιμη της! διαφωνώ οριζοντίως κ καθέτως με το άρθρο...καθώς από μόνο του φάσκει κ αντιφάσκει...γράφει πως ναι μεν παίζει ρόλο η κατάσταση του οχήματος οι συνθήκες του περιβάλλοντος κ ο τρόπος οδήγησης... Αλλά από την άλλη τεστάρουν τα αυτοκίνητα σε δυναμομετρο το οποίο δεν έχει καμία σχέση με δρομο... Όσο για την τιμή μην ξεχνάμε πως η 100αρα είναι μια ''πολυτελής Βενζίνη" σε σχέση με την απλή αμόλυβδη...Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο κέρδος κ στις εταιριες κ στα πρατήρια γι αυτό κ οι μεγάλες διαφορές στην τελική τιμή από πρατήριο σε πρατήριο... 1
kdrak Posted December 19, 2017 Posted December 19, 2017 Το άρθρο δεν μας τα λέει καλά. Καταρχάς θα έπρεπε να έβλεπαν τι ignition retard υπάρχει σε κάθε αμάξι με διαφορετικές βενζίνες πάντοτε στις ίδιες συνθήκες. Στο dyno λόγω αυξημένου IAT τo συνολικό advance θα είναι μειωμένο οπότε δεν θα δουν σημαντικό ignition retard. Λάθος δοκιμή κατά την άποψη μου.
vamvakoolas Posted December 19, 2017 Posted December 19, 2017 να συμπληρωσω οτι το πειραμα εγινε Αμερικη με αλλα καυσιμα και γενικα διαφορετικα ιχ (το audi ειναι πιο κοντα στα ευρωπαικα στανταρ για κινητηρες μιας και στην ευρωπη η πλειοψηφια ειναι κατω απο 2 λιτρα). Υπαρχουν αφθονες μελετες απο ευρωπαικα πανεπιστημια...
vamvakoolas Posted December 19, 2017 Posted December 19, 2017 να συμπληρωσω οτι το πειραμα εγινε Αμερικη με αλλα καυσιμα και γενικα διαφορετικα ιχ (το audi ειναι πιο κοντα στα ευρωπαικα στανταρ για κινητηρες μιας και στην ευρωπη η πλειοψηφια ειναι κατω απο 2 λιτρα). Υπαρχουν αφθονες μελετες απο ευρωπαικα πανεπιστημια... edit μιας και εχω προσβαση σε επιστημονικα αρθρα (συγνωμη ειναι στα αγγλικα) The Research and Motor octane numbers of Liquefied Petroleum Gas (LPG) Author / Creator Morganti, Kai This paper presents an experimental study of the Research (RON) and Motor (MON) octane numbers of Liquefied Petroleum Gas (LPG). A comprehensive set of RON and MON data for mixtures of propane, propylene (propene), n-butane and iso-butane are presented, using a method that is consistent with the currently active ASTM Research and Motor test methods for liquid fuels. Empirical models which relate LPG composition to its RON and MON are then developed, such that the simplest relationships between the constituent speciesa mole fractions and the mixture octane rating are achieved. This is used to determine the degree of non-linearity between the composition and the RON and MON of different LPG mixtures. Finally, implications for LPG fuel quality standards are discussed briefly, as part of a suggested, more substantial undertaking by the community which also revisits the standard test procedures for measuring the RON and MON of LPG. The impacts of compression ratio on the performance and emissions of ice powered by oxygenated fuels: A review Author / Creator Awad, Omar I. Energy sources are becoming a governmental issue, with cost and stable supply as the main concern. Oxygenated fuels production is cheap, simple and eco-friendly, as a well as can be produced locally, cutting down on transportation fuel costs. Oxygenated fuels are used directly in an engine as a pure fuel, or they can be blended with fossil fuel. The most common fuels that are conceded under oxygenated fuels are ethanol, methanol, butanol Dimethyl Ether (DME), Ethyl tert-butyl ether (ETBE), Methyl tert-butyl ether (MTBE) and biodiesel that have attracted the attention of researchers. Due to the higher heat of vaporization, high octane rating, high flammability temperature, and single boiling point, the oxygenated fuels have a positive impact on the engine performance, combustion, and emissions by allowing the increase of the compression ratio. Oxygenated fuels also have a considerable oxygen content that causes clean combustion. The aim of this paper was to systematically review the impact of compression ratio (CR) on the performance, combustion and emissions of internal combustion engines (ICE) that are operated with oxygenated fuels that could potentially replace petroleum-based fuels or to improve the fuel properties. The higher octane rating of oxygenated fuels can endure higher compression ratios before an engine starts knocking, thus giving an engine the ability to deliver more power efficiently and economically. One of the more significant findings to emerge from this review study was the slight increases or decreases in power when oxygenated fuel was used at the original CR in ICE engines. Also, CO, HC, and NOx emissions decreased while the fuel consumption (FC) increased. However, at higher CR, the engine performance increased and fuel consumption decreased for both SI and CI engines. It was seen the NOx, CO and CO2 emissions of oxygenated fuels decreased with the increasing CR in the SI engine, but the HC increased. Meanwhile, in CI engine, the HC, CO and NOx decreased as the CR increased with biodiesel fuel. •Effect of compression ratio and oxygenated fuels on performance, combustion and emissions of SI and CI engines was investigated.•There is a significant reduction in engine emission by increasing compression ratio in SI engines.•Improvement in the BTE, SFC, and performance of SI and CI engines fueled with oxygenated by increasing the compression ratio.•Due the high oxygen content of oxygenated fuels the combustion efficiency improved by increasing the compression ratio.•Oxygenated fuels with a higher octane rating can endure higher CR before the engine starts knocking.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now