Jump to content

Κ04-01


tolis7

Recommended Posts

οπως γνωριζετε οι περισσοτεροι το αμαξι μου ειναι Α3 1.8Τ με τα εξης...

 

φιλτρο JR

προγραμμα superchips

εξατμιση downpipe 63mm ελευθερο σωλινα και τελικο ολα 63mm

σκαστρα turbosmart κλειστου τυπου

απο αναρτηση bilstain sprint και hr 3,5

17ρια ζαντολαστιχα

και ενα μπαρομετρο metrika

 

το ερωτημα ειναι οτι θελω να βαλω την τουρμπινα Κ04-01 που ειναι bold on στο δικο μου απ οτι μου ειπαν.

τι αλλο θα χρειαστει να αλλαξει? το προγραμμα λογικα θελει αναβαθμιση?

ποσα αλογα θα φτασει περιπου?

 

για πειτε...

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με την τουρμπίνα μπορείς να αλλάξεις πολλαπλή εξαγωγής -στις περισσότερες περιπτώσεις όταν πας σε μεγαλύτερη τουρμπίνα είναι απαραίτητο,εδώ ίσως όχι γιατί δεν αλλάζει δραματικά η τουρμπίνα- πρόγραμμα απο'δω και πέρα πας σε custom,downpipe δε νομίζω να χρειάζεται να αλλάξεις εκτός και αν θες,όπως καλό θα ήταν να βάλεις samco-αγελάδα... αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με την τουρμπίνα μπορείς να αλλάξεις πολλαπλή εξαγωγής -στις περισσότερες περιπτώσεις όταν πας σε μεγαλύτερη τουρμπίνα είναι απαραίτητο,εδώ ίσως όχι γιατί δεν αλλάζει δραματικά η τουρμπίνα- πρόγραμμα απο'δω και πέρα πας σε custom,downpipe δε νομίζω να χρειάζεται να αλλάξεις εκτός και αν θες,όπως καλό θα ήταν να βάλεις samco-αγελάδα... αυτά!

 

δηλαδη βαζω τουρπινα αγελαδα και αλλαζω προγραμμα? μονο αυτα?

το downpipe να μεινω στο 63? δεν θα χρειαστει 70 ε?

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη βαζω τουρπινα αγελαδα και αλλαζω προγραμμα? μονο αυτα?

το downpipe να μεινω στο 63? δεν θα χρειαστει 70 ε?

 

H K04-01 είναι ίδια ίσως και μικρότερη από την Κ03s (στο λέω 1000%)

 

αν έχεις ήδη την κ03s δεν υπάρχει τραγικότερο λάθος από το να την αλλάξεις για Κ04-01.

 

Η κ04-01 (όπως και η κ03s) μπορούν να σε οδηγήσουν περίπου στα 230 πραγματικά άλογα. Εφόσον θέλεις να αλλάξεις turbo γνώμη μου είναι να πας κατευθείαν στην κ04-021 ή κ04-022 ή κ04-023 (διφέρουν μόνο στο πυρρόμετρο και σε μία επιστροφή για λάδια, έρχονται από ΑΜΚ,ΒΑΜ οι 023 με πυρρόμετρο, και οι υπόλοιπες από APX/APY κινητήρες) και θα σε πανε more or less στα 270 πραγματικά άλογα, όπως δηλαδή και τα S3/TT225 1ου σταδίου.

 

Εάν δεν έχεις την Κ03s και έχεις την Κ03 σκέτο, τότε το ανώτατο όριο για αυτή είναι τα 195 το πολύ, άλογα. Όμως σε οποιαδήποτε περίπτωση και αν θέλεις να αλλάξεις το turbo, πήγαινε κατ'ευθειαν στη μεγαλύτερη λύση που σου προσφέρει ο κατασκευαστής, αφού θα έχεις την ίδια αξιοπιστία, θα δώσεις παρόμοια χρήματα, αδιαπραγμάτευτα καλύτερες επιδόσεις.

 

Συνεπώς η συμβουλή μου είναι, εφόσον έχεις την K03 απλή, πήγαινε στην bolt on λύση κ03s που θα σου δώσει αισθητή διαφορά. Εφόσον θέλεις παραπάνω πήγαινε στην κ04-023 μαζί με την πολλαπλή της όπου θα σου δώσει αντίστοιχα τις επιδόσεις 270 ίππων. Εφόσον έχεις ήδη κ03s και δεν το ήξερες, μην τυχόν και ασχοληθείς καθόλου με κ04-01 αφού είναι πανομοιότυπες από άποψη ισχύος, και εφόσον πλέον μπορείς να ακουμπήσεις τα 230 άλογα, σκέψου πριν θελήσεις κάτι μεγαλύτερο, το οποίο είναι η κ04-023.

Edited by ego_o_kostis
Link to comment
Share on other sites

H K04-01 είναι ίδια ίσως και μικρότερη από την Κ03s (στο λέω 1000%)

 

αν έχεις ήδη την κ03s δεν υπάρχει τραγικότερο λάθος από το να την αλλάξεις για Κ04-01.

 

Η κ04-01 (όπως και η κ03s) μπορούν να σε οδηγήσουν περίπου στα 230 πραγματικά άλογα. Εφόσον θέλεις να αλλάξεις turbo γνώμη μου είναι να πας κατευθείαν στην κ04-021 ή κ04-022 ή κ04-023 (διφέρουν μόνο στο πυρρόμετρο και σε μία επιστροφή για λάδια, έρχονται από ΑΜΚ,ΒΑΜ οι 023 με πυρρόμετρο, και οι υπόλοιπες από APX/APY κινητήρες) και θα σε πανε more or less στα 270 πραγματικά άλογα, όπως δηλαδή και τα S3/TT225 1ου σταδίου.

 

Εάν δεν έχεις την Κ03s και έχεις την Κ03 σκέτο, τότε το ανώτατο όριο για αυτή είναι τα 195 το πολύ, άλογα. Όμως σε οποιαδήποτε περίπτωση και αν θέλεις να αλλάξεις το turbo, πήγαινε κατ'ευθειαν στη μεγαλύτερη λύση που σου προσφέρει ο κατασκευαστής, αφού θα έχεις την ίδια αξιοπιστία, θα δώσεις παρόμοια χρήματα, αδιαπραγμάτευτα καλύτερες επιδόσεις.

 

Συνεπώς η συμβουλή μου είναι, εφόσον έχεις την K03 απλή, πήγαινε στην bolt on λύση κ03s που θα σου δώσει αισθητή διαφορά. Εφόσον θέλεις παραπάνω πήγαινε στην κ04-023 μαζί με την πολλαπλή της όπου θα σου δώσει αντίστοιχα τις επιδόσεις 270 ίππων. Εφόσον έχεις ήδη κ03s και δεν το ήξερες, μην τυχόν και ασχοληθείς καθόλου με κ04-01 αφού είναι πανομοιότυπες από άποψη ισχύος, και εφόσον πλέον μπορείς να ακουμπήσεις τα 230 άλογα, σκέψου πριν θελήσεις κάτι μεγαλύτερο, το οποίο είναι η κ04-023.

 

δεν ξερω αλλα πρεπει να εχω την Κ03 γιατι το αμαξι ειναι το 99.με ηλεκτρογκαζο βεβαια...

δηλαδη καλυτερα την Κ03s?αμα βαλω αυτη χρειαζετε να αλλαχτει κατι? το προγραμμα ισως?

η απλα τη βαζω και δεν πειραζω τιποτα?

Link to comment
Share on other sites

H K04-01 είναι ίδια ίσως και μικρότερη από την Κ03s (στο λέω 1000%)

 

αν έχεις ήδη την κ03s δεν υπάρχει τραγικότερο λάθος από το να την αλλάξεις για Κ04-01.

 

Η κ04-01 (όπως και η κ03s) μπορούν να σε οδηγήσουν περίπου στα 230 πραγματικά άλογα. Εφόσον θέλεις να αλλάξεις turbo γνώμη μου είναι να πας κατευθείαν στην κ04-021 ή κ04-022 ή κ04-023 (διφέρουν μόνο στο πυρρόμετρο και σε μία επιστροφή για λάδια, έρχονται από ΑΜΚ,ΒΑΜ οι 023 με πυρρόμετρο, και οι υπόλοιπες από APX/APY κινητήρες) και θα σε πανε more or less στα 270 πραγματικά άλογα, όπως δηλαδή και τα S3/TT225 1ου σταδίου.

 

Εάν δεν έχεις την Κ03s και έχεις την Κ03 σκέτο, τότε το ανώτατο όριο για αυτή είναι τα 195 το πολύ, άλογα. Όμως σε οποιαδήποτε περίπτωση και αν θέλεις να αλλάξεις το turbo, πήγαινε κατ'ευθειαν στη μεγαλύτερη λύση που σου προσφέρει ο κατασκευαστής, αφού θα έχεις την ίδια αξιοπιστία, θα δώσεις παρόμοια χρήματα, αδιαπραγμάτευτα καλύτερες επιδόσεις.

 

Συνεπώς η συμβουλή μου είναι, εφόσον έχεις την K03 απλή, πήγαινε στην bolt on λύση κ03s που θα σου δώσει αισθητή διαφορά. Εφόσον θέλεις παραπάνω πήγαινε στην κ04-023 μαζί με την πολλαπλή της όπου θα σου δώσει αντίστοιχα τις επιδόσεις 270 ίππων. Εφόσον έχεις ήδη κ03s και δεν το ήξερες, μην τυχόν και ασχοληθείς καθόλου με κ04-01 αφού είναι πανομοιότυπες από άποψη ισχύος, και εφόσον πλέον μπορείς να ακουμπήσεις τα 230 άλογα, σκέψου πριν θελήσεις κάτι μεγαλύτερο, το οποίο είναι η κ04-023.

Εχεις απολυτο δικιο με την διαφορα πως η Κ04-01 ειναι ελαχιστα μεγαλυτερη εσωτερικα απο την 03s...Eγω αυτην φοραω στο αμαξι μου και απο 180 μαμα, με 04-01,εξατμιση 63mm απο καταλυτη, intrcooler, και μαλιστα με το προγραμμα που φοραει το 150 ps, εβγαλε 200ps sto power με 1.1 over και επεφτε 0.6 σταθερη...Η Κ04-01 συμφερει για τα λεφτα της αφου δεν χρειαζεται να αλλαξεις πολλαπλη,μπεκ κλπ...με την 023 ομως θα πρεπει να βαλεις και μπεκ αμα θες να σου αποδοσει τα μεγιστα...

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση όπου αλλάζεις turbo το πρόγραμμα χρειάζεται επαναρύθμιση. Η κ03s είναι δυσεύρετη αλλά αξίζει. Την έχει κάνει ο κολλητός μου στο Golf4GTi του και έβγαλε 246 στο δυναμόμετρο του μαλιώρα (αν κόψεις κάτι δηλαδή, τα αναμενόμενα).

 

Αν ενδιαφέρεσαι σκοπεύω να δώσω την κ04-023 μαζί με πολλαπλή, downpipe & καταλύτες αφού τα έχω βγάλει εδώ και καιρό από πάνω και κάθονται. Το ΤΤ μου είναι μοντέλο 2004 και έτσι είναι σε πολύ καλή κατάσταση όλα. Απλά θα ήθελα να τα δώσω όλα κομπλέ και εσένα το downpipe και οι καταλύτες δε σου κάνουν. Άλλωστε το 63άρι downpipe που έχεις φτάνει και περισσεύει για μέχρι κ04-023. Γενικά μη βιαστείς, πάρε γνώμες, και έχε ανοιχτά τα μάτια σου για προσφορές σε μεταχειρισμένα.

 

Για την Κ03s και κ04-01 δε χρειάζεσαι μπέκ παρά μόνο 4bar fpr. Για την κ04-023 θέλεις και μπέκ από s3/tt225

 

H διαφορά όμως των 40+ ίππων δεν είναι αδιάφορη.

Link to comment
Share on other sites

να σε ευχαριστησω για τις συμβουλες οπως και ολους που απαντησαν.

 

η Κ03s ποσο κοστιζει περιπου? να την παρω καινουργια η μεταχειρησμενη?

εχει καποιο κωδικο που θα μπορεσω να την αναζητησω?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πάρα πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σας για τις διάφορες τουρμπίνες που θα μπορούσαμε να βάλουμε εμείς με τα 8L βγάζοντας τις απλές Κ03. :new_thumright:

 

Θα μπορούσε μήπως κάποιο φανταστικό μας μέλος να μας πει και τις τιμές που τις δίνει οι αντιπροσωπεία καινούριες, ε, ε;;; :worthy:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πάρα πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σας για τις διάφορες τουρμπίνες που θα μπορούσαμε να βάλουμε εμείς με τα 8L βγάζοντας τις απλές Κ03. :new_thumright:

 

Θα μπορούσε μήπως κάποιο φανταστικό μας μέλος να μας πει και τις τιμές που τις δίνει οι αντιπροσωπεία καινούριες, ε, ε;;; :worthy:

 

 

Την αντιπροσωπεία ξεχάστε την για τουρμπίνες (1200 ευρώ ή κάτι τέτοιο?). Αλλά σε μαγαζιά νομίζω ότι πλέον μπορείς να τις βρείς γύρω στα 800 ευρώ (?) θα ρωτήσω σύντομα αν σας ενδιαφέρει και θας πω. Επίσης θα κοιτάξω το part number για τις κ04-023, κ03s κλπ. Για μεταχειρισμένες σε καλή κατάσταση, υπολογίζετε περίπου 400.

Link to comment
Share on other sites

Την αντιπροσωπεία ξεχάστε την για τουρμπίνες (1200 ευρώ ή κάτι τέτοιο?). Αλλά σε μαγαζιά νομίζω ότι πλέον μπορείς να τις βρείς γύρω στα 800 ευρώ (?) θα ρωτήσω σύντομα αν σας ενδιαφέρει και θας πω. Επίσης θα κοιτάξω το part number για τις κ04-023, κ03s κλπ. Για μεταχειρισμένες σε καλή κατάσταση, υπολογίζετε περίπου 400.

 

εμενα με ενδιαφερει και αν εχεις χρονο και διαθεση κανε το καλο για τιμες και κωδικους

Link to comment
Share on other sites

Συχνά πυκνά μέλη στο AudiS3Club πουλάνε τις μαμά τουρμπίνες (καλή ώρα ο Κωστής) διότι έχουν πάει για άλλα-πολλάαααα άλογα.Οπότε δε χάνεις τίποτα να ρίχνεις μια ματιά στις αγγελίες.

Γνώμη μου,πάρε μία Κ04-023 μεταχειρισμένη σε καλή κατάσταση,μαζί με την πολλαπλή της,downpipe δεν είναι απαραίτητο και με ένα πολύ καλό πρόγραμμα και φίλτρο (VTDA) θα πας 270 άλογα.Not bad πιστεύω και με πολύ καλά χρήματα.Think about it!

Link to comment
Share on other sites

Συχνά πυκνά μέλη στο AudiS3Club πουλάνε τις μαμά τουρμπίνες (καλή ώρα ο Κωστής) διότι έχουν πάει για άλλα-πολλάαααα άλογα.Οπότε δε χάνεις τίποτα να ρίχνεις μια ματιά στις αγγελίες.

Γνώμη μου,πάρε μία Κ04-023 μεταχειρισμένη σε καλή κατάσταση,μαζί με την πολλαπλή της,downpipe δεν είναι απαραίτητο και με ένα πολύ καλό πρόγραμμα και φίλτρο (VTDA) θα πας 270 άλογα.Not bad πιστεύω και με πολύ καλά χρήματα.Think about it!

 

ναι αλλα maf δεν θα χρειαστει? αλλα μπεκ? κολλαρα? intercooler? ασε ειναι πολλα τα $$$ γι αυτο το setup :(

Link to comment
Share on other sites

Intercooler μπορεί και να μη χρειαστεί να αλλάξεις.Ας μας διαφωτίσει ο Κωστής σε αυτό.

Κολλάρα στο είπα απ'τη αρχή ότι θα χρειαζόσουν ούτως ή άλλως.Σου είχα πει για full samco kit.Δε βγαίνουν πολλά (ή τουλάχιστον πολύ παραπάνω από αυτό που αρχικά σχεδίαζες να κάνεις) τα χρήματα.Ψάξτο λίγο...

Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

 

Ασχετο βεβαια αλλα εγω θα ελεγα οτι πριν λιγο καιρο εβαλες το προγραμμα και μου φαινεται πολυ περιεργο σε τοσο μικρο διαστημα να το συνηθισες κιολα.

 

Με το συμπαθιο βεβαια αλλα...

Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

 

Ασχετο βεβαια αλλα εγω θα ελεγα οτι πριν λιγο καιρο εβαλες το προγραμμα και μου φαινεται πολυ περιεργο σε τοσο μικρο διαστημα να το συνηθισες κιολα.

 

Με το συμπαθιο βεβαια αλλα...

 

φιλε Τασο δεν το εχω συνηθισει τοσο πολυ αλλα κατι δεν μου παει καλα...κατι λειπει!

θελω να δοκιμασω ενα πραγμα.να βαλω την Ν75J γιατι τωρα φοραω τη μαμα Ν75F.

 

και θελω μολις κρυωσει ο καιρος να το παω σε ενα δυναμομετρο να δω τι παιζετε!

Link to comment
Share on other sites

φιλε Τασο δεν το εχω συνηθισει τοσο πολυ αλλα κατι δεν μου παει καλα...κατι λειπει!

θελω να δοκιμασω ενα πραγμα.να βαλω την Ν75J γιατι τωρα φοραω τη μαμα Ν75F.

 

και θελω μολις κρυωσει ο καιρος να το παω σε ενα δυναμομετρο να δω τι παιζετε!

 

 

Εφόσον έχεις βάλει ήδη πρόγραμμα, σου παραθέτω αυτό που έγραψα άλλοτε για κάποιο μέλος που ρωτούσε το ίδιο:

 

 

<<Η βαλβίδα είναι είναι μία ηλέκτροβάνα η οποία ανοίγει από 0 εώς 100%. Θεωρητικά εφόσον την ανοίγει το πρόγραμμα 100% δεν μπορεί καμία άλλη βαλβίδα να σου δώσει παραπάνω από αυτό.

 

Η διαφορά που βλέπει κόσμος με τη βαλβίδα με κωδικό J είναι η εξής. Ένα συντηρητικό πρόγραμμα (ή πάρε παράδειγμα και το μαμά) ρυθμίζει την μαμα βαλβίδα να ανοίγει από 30 εώς 50% πχ παίζοντας σε ένα συγκεκριμένο εύρος τάσης για να ελέγξει την παροχή.

 

Η διαφορά της J βαλβίδας είναι ότι με την ίδια τάση ελέγχου ανοίγει περισσότερο % απ'ότι η μαμίσια. Αυτό σημαίνει ότι με το ίδιο πρόγραμμα θα έχεις 40 εώς 60% άνοιγμα. Αυτό εφόσον έχεις περιθώρια θα σου δώσει ισχύ.

 

Τώρα εάν βάλεις πρόγραμμα έχοντας επάνω τη βαλβίδα ο προγραμματιστής θα ρυθμίσει την ηλεκτροβαλβίδα να ανοίγει όπως αυτός κρίνει καλύτερα (σε κάποιο ποσοστό ανα στροφές) και θα είναι το ίδιο οποιαδήποτε βαλβίδα και αν είναι επανω στο αυτοκίνητο.

 

Οσοι βλέπουν διαφορά με τη J είναι επειδή εκ των υστέρων ξεγελάν το πρόγραμμα που έχει ήδη μπεί και ανοίγουν περισσότερο τη βαλβίδα απ'ότι προγραμματίστηκε αρχικά. Εάν βάλεις από πρίν τη βαλβίδα, το πρόγραμμα θα παρέχει απλά λιγότερη τάση στη βαλβίδα και θα σου την ανοίγει στο ίδιο ποσοστό με τη μαμά.

 

Μη σκέφτεσαι λοιπόν τη βαλβίδα σαν αξεσουάρ για ιπποδύναμη όπως η εξάτμιση και το κολλάρο. Η βαλβίδα είναι μία βάνα απλά. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα απλά επειδή μάλλον είναι συντηρητικό σχετικά σου αφήνει περιθώρια, αλλάζοντας τη βαλβίδα να το ξεγελάσεις και με τις τάσεις που θα οδηγούσε τη μαμά για να πετύχει το στόχο πίεσης, τώρα του βάζεις μία άλλη που ανοίγει περισσότερο.>>

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον έχεις βάλει ήδη πρόγραμμα, σου παραθέτω αυτό που έγραψα άλλοτε για κάποιο μέλος που ρωτούσε το ίδιο:

<<Η βαλβίδα είναι είναι μία ηλέκτροβάνα η οποία ανοίγει από 0 εώς 100%. Θεωρητικά εφόσον την ανοίγει το πρόγραμμα 100% δεν μπορεί καμία άλλη βαλβίδα να σου δώσει παραπάνω από αυτό.

 

Η διαφορά που βλέπει κόσμος με τη βαλβίδα με κωδικό J είναι η εξής. Ένα συντηρητικό πρόγραμμα (ή πάρε παράδειγμα και το μαμά) ρυθμίζει την μαμα βαλβίδα να ανοίγει από 30 εώς 50% πχ παίζοντας σε ένα συγκεκριμένο εύρος τάσης για να ελέγξει την παροχή.

 

Η διαφορά της J βαλβίδας είναι ότι με την ίδια τάση ελέγχου ανοίγει περισσότερο % απ'ότι η μαμίσια. Αυτό σημαίνει ότι με το ίδιο πρόγραμμα θα έχεις 40 εώς 60% άνοιγμα. Αυτό εφόσον έχεις περιθώρια θα σου δώσει ισχύ.

 

Τώρα εάν βάλεις πρόγραμμα έχοντας επάνω τη βαλβίδα ο προγραμματιστής θα ρυθμίσει την ηλεκτροβαλβίδα να ανοίγει όπως αυτός κρίνει καλύτερα (σε κάποιο ποσοστό ανα στροφές) και θα είναι το ίδιο οποιαδήποτε βαλβίδα και αν είναι επανω στο αυτοκίνητο.

 

Οσοι βλέπουν διαφορά με τη J είναι επειδή εκ των υστέρων ξεγελάν το πρόγραμμα που έχει ήδη μπεί και ανοίγουν περισσότερο τη βαλβίδα απ'ότι προγραμματίστηκε αρχικά. Εάν βάλεις από πρίν τη βαλβίδα, το πρόγραμμα θα παρέχει απλά λιγότερη τάση στη βαλβίδα και θα σου την ανοίγει στο ίδιο ποσοστό με τη μαμά.

 

Μη σκέφτεσαι λοιπόν τη βαλβίδα σαν αξεσουάρ για ιπποδύναμη όπως η εξάτμιση και το κολλάρο. Η βαλβίδα είναι μία βάνα απλά. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα απλά επειδή μάλλον είναι συντηρητικό σχετικά σου αφήνει περιθώρια, αλλάζοντας τη βαλβίδα να το ξεγελάσεις και με τις τάσεις που θα οδηγούσε τη μαμά για να πετύχει το στόχο πίεσης, τώρα του βάζεις μία άλλη που ανοίγει περισσότερο.>>

 

 

εμενα η πιεση ειναι 1.2 over και 0.9 σταθερο.αμα βαλω την J θα ανεβει η πιεση?και αν ανεβει θα ειναι στα ορια αξιοπιστιας? μην σπασουμε και κανα μοτερ απο το πουθενα...

 

αμα ανεβει η πιεση δεν ανεβενουν και οι ιπποι του αμαξιου?

Link to comment
Share on other sites

εμενα η πιεση ειναι 1.2 over και 0.9 σταθερο.αμα βαλω την J θα ανεβει η πιεση?και αν ανεβει θα ειναι στα ορια αξιοπιστιας? μην σπασουμε και κανα μοτερ απο το πουθενα...

 

αμα ανεβει η πιεση δεν ανεβενουν και οι ιπποι του αμαξιου?

 

H πίεση 1,2 over είναι ρυθμισμένη από το πρόγραμμα σου. Η 0.9 σταθερό επιτυγχάνεται ανοίγοντας τέρμα την Ν75. Το 0.9 και όχι 1 ή 1,1 κλπ είναι αποτέλεσμα μηχανολογικού περιορισμού (μικρό turbo) και καμία βαλβίδα δεν μπορεί να στο εξομοιώσει αυτό. Δηλαδή όποια βαλβίδα και να βάλεις απλά στο τέλος θα ανοίγει 100% (τέρμα διαφυγή από τη waste gate). Ενδεχομένως το 1,2 να γίνει παραπάνω αν αλλάξεις εκ των υστέρων βαλβίδα, αλλά θα είναι για κακό, αφού οι επιδόσεις δεν κρύβονται στα υστερικά overboost.

 

Γενικά η αλλαγή της Ν75 δεν καταλαβαίνω γιατί έχει επικρατήσει ώς βελτιωτικό τμήμα. Απλά η j ανοίγει πιο γρήγορα από τη C ή την Η, εφαρμόζοντάς της την ίδια τάση. Αλλά αν την έχεις ήδη ανοίξει 100%? Δε γίνεται να ανοίξει προφανώς παραπάνω από τέρμα.

 

Ναι με παραπάνω πίεση στο overboost ρισκάρεις να ραγίσεις το μαντέμι σου στην την τρύπα της waste gate και στο ακροφύσιο. Έχω βγάλει άπειρες κ04 και μόνο μία έχω δει σε καλή κατάσταση. Όλες συμπεριλαμβανομένης και της δικιάς μου είχαν ένα ή περισσότερα ρήγματα. Εγώ βρήκα μαντέμι και άλλαξα στη δική μου, για όποτε αποφασίσω να τη δώσω. Αν ραγίσεις το μαντέμι σου, δεν θα το καταλάβεις γιατί η πτώση απόδοσης είναι περίπου 10 άλογα, απλά θα χάσεις 2-3 καρότσες και δεν θα ξέρεις γιατί. Μη γίνεις βέβαια και υστερικός, απλά άσε το πρόγραμμα εκεί που είναι ρυθμισμένο. Αυτός που στο έβαλε, ξέρει, και αν είχε οποιαδήποτε άλλη Ν75, ίδιο θα στο έφτιαχνε, ρώτησέ τον.

Link to comment
Share on other sites

H πίεση 1,2 over είναι ρυθμισμένη από το πρόγραμμα σου. Η 0.9 σταθερό επιτυγχάνεται ανοίγοντας τέρμα την Ν75. Το 0.9 και όχι 1 ή 1,1 κλπ είναι αποτέλεσμα μηχανολογικού περιορισμού (μικρό turbo) και καμία βαλβίδα δεν μπορεί να στο εξομοιώσει αυτό. Δηλαδή όποια βαλβίδα και να βάλεις απλά στο τέλος θα ανοίγει 100% (τέρμα διαφυγή από τη waste gate). Ενδεχομένως το 1,2 να γίνει παραπάνω αν αλλάξεις εκ των υστέρων βαλβίδα, αλλά θα είναι για κακό, αφού οι επιδόσεις δεν κρύβονται στα υστερικά overboost.

 

Γενικά η αλλαγή της Ν75 δεν καταλαβαίνω γιατί έχει επικρατήσει ώς βελτιωτικό τμήμα. Απλά η j ανοίγει πιο γρήγορα από τη C ή την Η, εφαρμόζοντάς της την ίδια τάση. Αλλά αν την έχεις ήδη ανοίξει 100%? Δε γίνεται να ανοίξει προφανώς παραπάνω από τέρμα.

 

Ναι με παραπάνω πίεση στο overboost ρισκάρεις να ραγίσεις το μαντέμι σου στην την τρύπα της waste gate και στο ακροφύσιο. Έχω βγάλει άπειρες κ04 και μόνο μία έχω δει σε καλή κατάσταση. Όλες συμπεριλαμβανομένης και της δικιάς μου είχαν ένα ή περισσότερα ρήγματα. Εγώ βρήκα μαντέμι και άλλαξα στη δική μου, για όποτε αποφασίσω να τη δώσω. Αν ραγίσεις το μαντέμι σου, δεν θα το καταλάβεις γιατί η πτώση απόδοσης είναι περίπου 10 άλογα, απλά θα χάσεις 2-3 καρότσες και δεν θα ξέρεις γιατί. Μη γίνεις βέβαια και υστερικός, απλά άσε το πρόγραμμα εκεί που είναι ρυθμισμένο. Αυτός που στο έβαλε, ξέρει, και αν είχε οποιαδήποτε άλλη Ν75, ίδιο θα στο έφτιαχνε, ρώτησέ τον.

 

αυτο που με μπερδεψε ειναι οτι μου ειπε να αλλαξω τη Ν75 και να βαλω παλι τη μαμα γιατι αυτη που εχει του φαινονταν <<χαλασμενη>>...αμα ειναι χαλασμενη πως θα το καταλαβω?

 

p.s sorry για το κατεγισμο ερωτησεων αλλα εχεις πολλες γνωσεις και με βοηθας πολυ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Intercooler μπορεί και να μη χρειαστεί να αλλάξεις.Ας μας διαφωτίσει ο Κωστής σε αυτό.

Κολλάρα στο είπα απ'τη αρχή ότι θα χρειαζόσουν ούτως ή άλλως.Σου είχα πει για full samco kit.Δε βγαίνουν πολλά (ή τουλάχιστον πολύ παραπάνω από αυτό που αρχικά σχεδίαζες να κάνεις) τα χρήματα.Ψάξτο λίγο...

ποσο βγαινει ενα full samco kit?

Link to comment
Share on other sites

Για K04-01 θα χρειαστείς Intercooler , μπεκ και μαφ! Φυσικά και πρόγραμμα! Αυτά είναι απαραίτητα πιστεύω, για τη σωστή λειτουργια. Και μαμά να τα αφήσεις, θα δουλέψει, με πρόγραμμα καλό, αλλά τα μπεκ και ο μαφ δν θα συνεργάζονται τόσο καλά! Η τουρμπίνα αυτή φτάνει 240-250 το πολύ...

 

Για Κ04'023 θες μπεκ μαφ ιντερκουλερ προγραμμα πολλαπλη αυτά οπωσδήποτε και ίσως και downpipe. Με αυτή τη τουρμπίνα πας 270 και μετά με πολύ πίεση 280+.

Link to comment
Share on other sites

Η κ04-01 χρειαζεται προγραμμα ειδικο γι αυτην για να βγαλει τα αλογα της.Η αμερικανικη NEUSPEED την δινει σε κιτ με 4bar ρυθμιστη,down-pipe και προγραμμα στα 245αλογα.

Εγω την φορουσα σε AGU με αυτο το set-up.Tην εχω δοκιμασει στο δικο μου και με 390cc μπεκ απο s3,μεγαλο FMIC και 1.8 overboost-1.5 ct με μαμα MAF και η διαφορα της με το set-up με τα μαμα μπεκ ηταν δραματικη εως χαωτικη(260-265?),αλλα δεν δουλευε ομαλα,δηλαδη ειχε παρα πολλα σκασιματα.Επειδη το μπριζακι απο το MAF του AGU ειναι διαφορετικο απο αυτο των ηλεκτρογκαζων και του s3 δεν προχωρησα παραπερα σε fine tuning για να αντικαταστησω μονο το MAF case γιατι δεν ηθελα να μπλεχτω τοσο πολυ,αλλα επρεπε να το ειχα κανει,γιατι σημερα ειμαι σιγουρος οτι θα δουλευε σωστα.

Παντως και με το set-up με τα μαμα μπεκ η 01 σπουλαρει πιο χαμηλα απο την 023 και βγαζει πιο χαμηλα την ροπη της.

Απο τη αλλη αν καποιος εβρισκε 023,πολλαπλη,μπεκ,MAF, σε καλη κατασταση απο ατομο που τα εβγαλε λογω αναβαθμισης και φορουσε ηδη η θα εβαζε FMICκαι εξατμιση,πιστευω οτι ειναι πολυ συμφερουσα και αυτη η λυση.Βεβαια θα πρεπει να γινει καινουριο down-pipe.

H κο4-01 κοστιζει απο 800Ε καινουρια,αλλα θελει λιγο ψαξιμο για να την βρεις σε αυτα τα λεφτα,γιατι ακριβαινει συνεχως.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Eπαναφερω λιγο το θεμα.

Εχω βρει Κ04-01 μαζι με Downpipe στα €350 περιπου απο φιλο που την αλλαξε για να βαλει κατι μεγαλυτερο.

Η τουρμπινα προερχεται απο Α4 1.8Τ

 

Αξιζει η τοποθετηση της στο Passat 1.8T που εχω?

Το Passat φοραει Κ03 (σιγουρο αυτο μην με ρωτησετε)

Δεν εχω ιντερκουλερ.

Εχω 70αρι DP και 63.5 σωληνα μαζι με 200αρη καταλυτη.

Θελω αλλαγη στα μπεκ?

Απο κολλαρα εχω μονο αγελαδα.

Λογικα θα χρειαστω και νεο προγραμμα ετσι?Αυτο που ηδη εχω δεν θα ειναι καλο.

Link to comment
Share on other sites

Σ'αυτά που μπορώ να σου απαντήσω εγώ είναι ότι θα χρειαστείς σίγουρα μπεκ και πρόγραμμα. Intercooler μεγαλύτερο (γιατί ήδη πρέπει να έχεις smic) δεν χρειάζεσαι αν δεν θες να δουλεύεις πολύ ψηλή πίεση, απλά δεν θα φτάσεις την μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη.

 

Αν έχεις το passat για δεύτερο αυτοκίνητο, δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.