Unreal Posted May 4, 2022 Author Posted May 4, 2022 (edited) Και πού να δεις το A052 με 9,1 ίντσες πέλμα, σχεδόν όλο το section width στο πάτωμα, το πιό "τετράγωνο" ελαστικό που έχω δει. Βασικά στη σελίδα 4 έχω ποστάρει μία φωτό με εκείνα σε μια δοκιμή που έκανα στην Merc πριν τα βάλουμε στο project, αλλά δεν τα πάτησα καθόλου οπότε δεν διακρίνεται πόσο πατάει. Επιπλέον το αμάξι δεν κινήθηκε μετά το σήκωμα, οπότε η ανάρτηση δεν έχει κάτσει στη φωτό και έτσι φαίνεται λίγο περίεργα. Σχεδόν όλο το section στο πάτωμα, μόνο το προφίλ δεν πατάει. Πρόσεξε 9,8 ίντσες section και 9,1 πέλμα. Δηλαδή όλο κι όλο το κομμάτι που συνδέει τα δύο πλαϊνά με το πέλμα, είναι 0,7 ίντσες, ήτοι σημαίνει 0,35 ίντσες σε κάθε πλευρά, λιγότερο από 1 εκ! Φαντάσου πόσο είναι 1 εκατοστό, μόλις τόσο είναι η γωνία προφίλ-πέλματος! Γιαυτό είναι 245 και μοιάζει με πάνω από 255, αν υπήρχε θα λεγα 260. Αυτά θέλω να βάλω, αυτά περιμένω, αλλά δυστυχώς υπάρχει έλλειψη στο 245/35/19 παγκοσμίως και ήταν να μπει νέα παραγωγή Ιαπωνία αρχές Απριλίου αλλά έμαθα ότι μπαίνει Ιούνιο, μετά πρέπει να πάνε Γερμανία και με την δυσκολία που υπάρχει όλη αυτή την περίοδο με τα containers θα αργήσει πολύ. Όλο αυτό σημαίνει ότι δεν θα παραλάβω πριν το Φθινόπωρο, και το ερώτημα είναι τα πίσω μου αν θα τη βγάλουν. Γιαυτό ήδη ψάχνω για άλλο semi, θα είναι όμως και αυτό με παρόμοιο tread width ή ας είναι και λίγο λιγότερο, πάντως από ΜΟ1 και πάνω. Θα θελα να πω και κάτι ακόμα. Δεν θέλω να τα βγάλω άχρηστα τα PS4S Star, αντιθέτως είναι πολύ καλά λάστιχα που διαθέτουν 4 compounds σε σχέση με 2 των PS4S εμπορίου (για τα MO1 δεν ξέρω αλλά έχω μάθει ότι από τα εμπορίου είναι και αυτά καλύτερα) και επιπλέον ενίσχυση στο κέντρο του πέλματος που τα φέρνουν κοντά στα Cup 2 σύμφωνα με reviews. Απλά νομίζω ότι υπάρχουν λόγοι που σχεδιάστηκαν για BMW όπως τα MO1 για Mercedes και αντίστοιχα τα υπόλοιπα variants. Ότι τα Star δουλεύουν καλύτερα στην M2 δεν σημαίνει ότι θα δουλέψουν καλύτερα στην A45s. Τέλος πάντων για να κλείσω, πολλά είναι που μετράνε, η γόμα, οι πιέσεις, οι θερμοκρασίες, αλλά σίγουρα η πραγματική διάσταση του πέλματος παίζει ρόλο, τόσο στην πρόσφυση όσο και στο οπτικό κομμάτι. Και να θυμίσω ότι η κουβέντα ξεκίνησε σε ένα άλλο θέμα που ένας φίλος ενδιαφερόταν να βάλει φαρδύτερο λάστιχο για να δείξει καλύτερα και προσπάθησα να τα γράψω όλα αυτά σε ένα ποστ, να δείξω πόσο χαοτική διαφορά δύναται να κάνει έστω και ένα νούμερο μεγαλύτερο, τη στιγμή που ήδη και το ίδιο νούμερο σε διαφορετικό ελαστικό μπορεί να έχει σημαντική διαφορά, εύκολα αντιληπτή με γυμνό μάτι. Απλά δεν πρέπει να κοιτάζει κανείς μόνο το νούμερο γιατί δεν αντικατοπτρίζει ποτέ την πραγματική διάσταση του πέλματος, είναι μόνο για να είναι εμπορικά εύκολα διαχειρίσιμα, για να μη σου λέει tread width 218,4 ή 231,14. Ελπίζω να κατάλαβε ο φίλος. Κάποια στιγμή είχα σκοπό να κάνω ένα θεματάκι αλλά μου έδωσε το έναυσμα και τον ευχαριστώ γι' αυτό. Edited May 4, 2022 by Unreal 1
Unreal Posted June 9, 2022 Author Posted June 9, 2022 Update ελαστικών + το backstory που είχα πει ότι θα μοιραστώ μαζί σας. Καταρχήν μπαίνει ένα προσωρινό τέλος στο θέμα επιλογής ελαστικών. Καθώς τα πίσω είχαν αρχίσει να γλιστράνε αρκετά με αποτέλεσμα να μπαίνω με το πλάι με εμφανώς λιγότερα χιλιόμετρα από πριν, έπρεπε να επισπεύσω την αλλαγή. Έχω ξαναπεί ότι μου αρέσει που το αμάξι είναι rear biased awd, αλλά τις τελευταίες μέρες είχε αρχίσει να γίνεται ελαφρώς φοβιστικό. Περίμενα μήπως και κάπως βρεθεί μία 4άδα A052 αλλά δεν παίζει τίποτα, και το χειρότερο είναι ότι σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η νέα παραγωγή πήρε και άλλη παράταση και θα ξεκινήσει το Φθινόπωρο. Έτσι είναι δυστυχώς με τις διαστάσεις που δεν φεύγουν εύκολα, το εργοστάσιο δεν βάζει νέα παραγωγή πριν συμπληρωθεί επαρκής αριθμός παραγγελιών και σε αυτές τις διαστάσεις μπορεί να υπάρξει αρκετά μεγάλο κενό. Με τα νέα δεδομένα, αναμένονται Ευρώπη από Ιαπωνία με το νέο έτος, και βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να αντέξουν τα ελαστικά μου μέχρι τότε, ειδικά τώρα που ήδη άρχισαν και γλιστράνε. Για καλή μου τύχη και ενώ υπήρχε έλλειψη και στα Mercedes PS4S, (είπαμε είναι δύσκολη η διάσταση), ξαφνικά γέμισαν οι αποθήκες, προφανώς έφτασε νέα παρτίδα από Γαλλία και δεν άφησα την ευκαιρία να χαθεί, κατευθείαν έκλεισα μία 4άδα δίνοντας πίσω τα BMW PS4S για τους λόγους που εξηγήθηκαν στα παραπάνω posts. Οπότε ουσιαστικά ξαναέβαλα αυτά με τα οποία ήρθε το αμάξι, που άλλωστε ήταν και η 2η επιλογή μου μετά τα A052. Ήρθαν τα ελαστικά τα τοποθέτησα πριν 1 βδομάδα, έχω κάνει 300 χλμ και ήδη έχει πατήσει σχεδόν όλο το πέλμα. Το νέο μου πλάνο είναι να δω πότε θα έρθουν επιτέλους τα A052 μήπως και δώσω τα PS4S, σαν μεταχειρισμένα βέβαια. Αυτά για το update, καιρός να δώσω και το backstory. Τι συνέβη και άρχισα να ψάχνω για ελαστικά πριν 2,5 μήνες, αφού ακόμα ήμουν καλά με τα PS4S. Βράδυ 25ης Μαρτίου Αττική Οδό, κινούμενος με 100 βγαίνω σε μία έξοδο. Με το που πιάνω τη λωρίδα της εξόδου, περνάω από δεξιά πάνω από κάτι που αρχικά έμοιαζε σαν ατέλεια του δρόμου, σαν απότομο σαμαράκι. Δεν προλάβαινα να κόψω, δεν φαινόταν από μακριά. Τραντάχτηκε όλο το αμάξι, αμέσως έκοψα και συνέχισα την πορεία μου κανονικά, κοιτάζοντας συνέχεια πιέσεις ελαστικών. Το αμάξι πήγαινε κανονικά πάντως, το τσέκαρα και στην ευθεία όλα οκ. 2-3 χιλιόμετρα παρακάτω μπήκα σε βενζινάδικο που είχα σκοπό έτσι κι αλλιώς για να γεμίσω, και βγήκα να τσεκάρω ελαστικά/ζάντες. Το εμπρός δεξί ελαστικό είχε πετάξει βυζί σε μέγεθος σαν κεράσι, αλλά στη ζάντα δεν φαινόταν κάτι. Πίσω μια χαρά. Όλες οι πιέσεις σωστές. Η αιτία που έψαχνα για ελαστικό ήταν λοιπόν το βυζί και ψάχνοντας με τις ελλείψεις που υπήρχαν, είχα βρει μόνο μία 4άδα BMW PS4S και η συνέχεια όπως τα είπαμε στα προηγούμενα posts. Φυσικά την άλλη μέρα πέρασα από το λαστιχά μου για έλεγχο και της ζάντας όπου επιβεβαιώθηκε ότι δεν έπαθε το παραμικρό. Επίσης το βυζί στο ελαστικό δεν πατούσε κάτω οπότε μπορούσα να το κινώ, έστω και με προσοχή. Βασικά δεν υπήρχε κανένα θέμα με νορμάλ οδήγηση, μόνο για νυχτερινές "βόλτες" δεν ήταν. Βέβαια μέχρι να βρω μια άκρη το κινούσα με το σταγονόμετρο. Χωρίς να θέλω να φανώ κακός, αν πέρναγα πάνω από το "σαμάρι" με RS3 που σύμφωνα με το configurator και άλλα sites που αναλύουν τα specs διαθέτει cast ζάντες χωρίς forged επιλογή, θα έκλαιγα και τη ζάντα, που ίσως αν ήμουν πολύ τυχερός να πήγαινε για απλό ίσιωμα (που και πάλι χαλιέσαι έτσι δεν είναι, καινούργιο αμάξι;) αλλά ήταν τέτοιο το χτύπημα που πιθανότατα να ράγιζε, και το χειρότερο δεν θα ήταν το κόστος της ζάντας, αλλά η αναμονή αντικατάστασης που σε πολλές περιπτώσεις φτάνει και 2 με 3 μήνες, λόγω βέβαια της κατάστασης που επικρατεί με τα containers. Οι ζάντες όμως της A45s είναι σφυρήλατες και το είχαν το "πεζοδρόμιο" για πρωινό. Είναι οι λίγες, αλλά πολύ ευχάριστες στιγμές που λες, χαλάλι τα λεφτά που έδωσες. Χαλάλι λοιπόν τα 2-3 χιλιάρικα του option των σφυρήλατων ζαντών όταν τίκαρα τα options στο δελτίο παραγγελίας. Βέβαια επειδή είναι σφυρήλατες είναι και ελαφριές, προσόν και αυτό, αλλά στους ελληνικούς δρόμους, η αντοχή είναι το σημαντικότερο κομμάτι όταν μιλάμε για 19άρες με 35άρι προφίλ. Όχι ότι οι σφυρήλατες δεν ραγίζουν, αλλά θα πρέπει το ελαστικό να γίνει κομμάτια. Ένας το κατάφερε στο άλλο forum που γράφω. Φυσικά είτε ραγίσει είτε στραβώσει είναι το ίδιο γιατί δεν ισιώνουν οι σφυρήλατες, πας για αντικατάσταση. Έχουν όμως 10πλάσια+ αντοχή, ιδιαίτερα σημαντικό σε χώρες με υπανάπτυκτους δρόμους. Για την ιστορία, στη συγκεκριμένη περίπτωση τελικά δεν ήταν κακοτεχνία του δρόμου, αλλά γκαντεμιά δική μου. Λίγες ώρες μετά πέρασα πάλι από το σημείο για να το βγάλω φωτό, και δεν υπήρχε τίποτα. Συμπέρασμα, μάλλον κάτι που έπεσε από κάποιο φορτηγό, κάνα δοκάρι, κάνα σίδερο δεν ξέρω, και απλά έτυχε να περάσω από πάνω του πριν το μαζέψουν. Αλλά μικρό το κακό, αφού θα πήγαινα για νέα ελαστικά έτσι κι αλλιώς 2-3 μήνες αργότερα. Το σημαντικό ήταν η ζάντα που το καβάλησε και "το φτυσε" για πλάκα. Εγώ απλά είχα ένα τρέξιμο να ψάξω να βρω νέα ελαστικά, κράτησα τα 2 από τα 3 που ήταν οκ, τα δύο τα πίσω δηλαδή για να έχουν και ομοιόμορφη φθορά, έβαλα μπροστά 2 από τα 4 BMW και έμεινα έτσι για λίγο, τα άλλα 2 BMW επιστροφή για τους λόγους που έχω εξηγήσει με το πέλμα και τα σχετικά, και τώρα που βρήκα 4 νέα Mercedes επιστροφή και τα υπόλοιπα και όλα καλά. PS4S MO1 λοιπόν (και έκανα λάθος MO = Mercedes Original όχι Mercedes Only που έχω γράψει), και βλέπουμε του χρόνου τι θα κάνουμε με τα A052. 😉 2
Unreal Posted December 27, 2022 Author Posted December 27, 2022 Ουου πέρασαν κιόλας 6 μήνες από το τελευταίο ποστ... Πάμε κι άλλο σεντονάκι... Βγήκαν κάποια αποτελέσματα της έρευνας του Αυστραλού. Να θυμίσω πρόκειται για τη δυσκολία στο tuning του συγκεκριμένου μοντέλου, που εσκεμμένα έχει φροντίσει η AMG, και προσπαθεί ο τύπος να ρίξει φως, να μάθουμε τις αιτίες και τα bottlenecks, καθώς και τι χρειάζεται αν κάποιος θέλει να προχωρήσει και να το κάνει "σωστά". Όποιος βαριέται το διάβασμα που δυστυχώς αναγκαστικά έπρεπε να γράψω αναλυτικά, ας πάει τελευταία παράγραφο που γράφω τις επόμενες κινήσεις μου αρχής γενομένης μετά τις γιορτές. Από ότι φαίνεται έχουμε μία κύρια αιτία και μία σειρά από bottlenecks. Η κύρια αιτία είναι ο στόχος ΙΑΤ που είναι 60 !! βαθμοί και έχει μπει για λόγους κατανάλωσης και εκπομπών. Για να το πετύχει η ECU, προσαρμόζει ανάλογα τη λειτουργία της αντλίας του κυκλώματος των IC, τα οποία είναι υδρόψυκτα (air to water), που σημαίνει ναι μεν πολύ καλύτερη απόδοση σε σχέση με τα αερόψυκτα λόγω μεγαλύτερης θερμικής απόδοσης του υγρού στοιχείου που υπολογίζεται σε 23-24 φορές αυτή του αέρα, αλλά από την άλλη εξαιρετικά δύσκολο να "πειράξεις" και θα το εξηγήσω σε λίγο. Τα bottlenecks έχουν να κάνουν με το κομμάτι του hardware. Αρχικά τα IC που είπαμε προηγουμένως, τα οποία είναι σχεδιασμένα να κατεβάζουν τη θερμοκρασία των 180 βαθμών μετά το turbo (μαμά στα 2.1 bar με εξωτερική 25, δηλαδή όσο περίπου τα δικά μας ελληνικά καλοκαιρινά βράδια που βγαίνουμε βόλτες) στους 60 πριν την πολλαπλή εισαγωγής. Όλα καλά μέχρι εδώ, υπάρχει όμως και συνέχεια. Καταρχήν, αυτό είναι για το πρώτο πάτημα. Αν κάνεις και δεύτερο και τρίτο χωρίς να κρυώσει, καταλήγεις πολύ σύντομα να είναι τέτοια η θερμοκρασία πριν τα IC που ζορίζονται και στην πολλαπλή εισαγωγής καταλήγουν 80 βαθμοί καυτού αέρα. Συγκεκριμένα για να συμβεί αυτό, απαιτούνται 3 απανωτά πατήματα 15 δευτερολέπτων με εξωτερική 28, και τότε μπαίνει ο κλιματισμός για να σπρώξει παγωμένο αέρα στο κύκλωμα σαν έσχατη λύση, και αν συνεχίσεις να πιέζεις, σου κατεβάζει και πίεση μεταξύ άλλων, και προοδευτικά, αλλά πολύ σύντομα, καταλήγεις με μείον 100 άλογα. Και υπάρχει και επιπλέον συνέχεια. Ας δούμε τώρα πώς συνδέεται, θερμοκρασιακά πάντα μιλώντας, το λάδι του κινητήρα με το σύστημα ψύξης. H AMG έκανε το εξής, προκειμένου να εξυπηρετήσει το Euro 6. Αντί να φροντίσει λάδι και ψυκτικό, να δουλεύουν όσο πιό κρύα γίνεται κάτω από πίεση, επικεντρώθηκε στο να πετύχει την ταχύτερη εξοσορρόπηση και σταθεροποίηση των θερμοκρασιών μεταξύ τους, ως εξής. Το ψυγείο λαδιού μας, ουσιαστικά δουλεύει ως εναλλάκτης θερμότητας ανάμεσα σε λάδι και ψυκτικό, με στόχο να ανεβάσει γρήγορα τη θερμοκρασία του λαδιού σε αυτή του ψυκτικού, όσο γίνεται ταχύτερα. Από άποψη εκπομπών, άριστο, από άποψη απόδοσης κάτω από πίεση, τραγικό, γιατί ανεβάζει κατακόρυφα το θερμικό φορτίο του κυκλώματος ψύξης και μάλιστα γίνεται φαύλος κύκλος. Το καυτό λάδι ανεβάζει τη θερμοκρασία του ψυκτικού, που με τη σειρά του ανεβάζει το λάδι, που με τη σειρά του ανεβάζει το ψυκτικό, κ.ο.κ. Έτσι φτάνεις, όταν πια στο 3ο πάτημα μπει ο κλιματισμός που είπαμε παραπάνω, να έχεις και λάδι στους 106, από 90 που είχες πριν, αλλά και ψυκτικό ανεβασμένο. Βέβαια, το κύκλωμα έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να αναπεξέλθει, δηλαδή δεν θα πάθεις κάτι, μαμά, αλλά είναι πολλά που πρέπει να σκεφτεί κάποιος όταν πιέζει το αμάξι στους 28 βαθμούς μετά από βελτίωση. Επίσης αν και η πολλαπλή εισαγωγής μας είναι state of the art, που όμοιά της δεν έχει δει ο Αυστραλός σε αυτοκίνητο παραγωγής σε όλη του την καριέρα 50+ ετών, η εξαγωγής είναι αρκετά restrictive. Τα σωθικα ευτυχώς είναι σφυρίλατα και αντέχουν 550 άλογα και το καύσιμο επίσης επαρκεί. Ας υποθέσουμε τώρα ότι βάζουμε πρόγραμμα στα 470, από 421 μαμά (που δυναμομετρημένα είναι 435). Έχει υπολογιστεί ότι για κάθε +0.1 bar το αμάξι παίρνει 15 άλογα. Άρα για τα 470, το turbo δουλεύει 2.3 με 2.4. Σε αυτή την πίεση, τα πράγματα θερμοκρασιακά ζορίζουν. Είπαμε νωρίτερα ότι στα εργοστασιακά 2.1 bar με 25 εξωτερική, φτάνουμε τους 180 βαθμούς μετά το turbo. Με 38 εξωτερική, φτάνουμε τους 200. Στα 2.3 με 2.4 bar και εξωτερική 25, είμαστε περίπου ανάμεσα, δηλαδή στους 190, σαν να δουλεύαμε μαμά με 32 εξωτερική. Στα ελληνικά καλοκαιρινά βράδια όταν βγαίνουμε βόλτα, που η θερμοκρασία συχνά φτάνει τους 28, στα 2.3 με 2.4 bar θα είναι σαν να δουλεύουμε με 35! Ποιος θα το έκανε ποτέ αυτό; Ποιος θα του πινε το αίμα στους 35 βαθμούς; Κι όμως, με 28 εξωτερική στα 2.3 με 2.4 bar που απαιτούνται για τα 470 άλογα, είναι τέτοια η θερμοκρασία μετά το turbo που θα είναι σαν να είμαστε μαμά με εξωτερική 35. Γίνεται; Γίνεται, απλά μπαίνει ένας απαράβατος κανόνας. Πάτημα μαξ 10 δευτερόλεπτα, και μετά χαλαρά ένα 5λεπτο να κρυώσει, και σίγουρα ποτέ back-to-back. Βέβαια 10 δευτερόλεπτα πάτημα δεν είναι και άσχημα. Το 100-200 είναι ψηλό 8άρι, άρα μπορείς και 210. Από 1ες είναι ξέρω γω μέχρι 180. Από 2ες ίσως 200. Μια χαρά πατήματα είναι, και εννοείται ότι αυτά μόνο το καλοκαίρι, γιατί χειμώνα οι περιορισμοί φεύγουν, την περίοδο αυτή π.χ. με 10 εξωτερική πρακτικά δεν έχεις πρόβλημα και με διπλάσιο πάτημα. Όμως, το καλοκαίρι, να πρέπει να περιμένεις ένα 5λεπτο μέχρι το επόμενο, είναι λίγο κάπως. Επίσης στάση με 61 κιλά ροπή καλό είναι όχι για την μακροζωία του drivetrain. Πάμε και πίσω στα περί "πειράγματος" του IC που είπαμε στην αρχή. Λέει λοιπόν κάποιος, ωραία, ας κατεβάσουμε τον στόχο στους 10 πάνω από το περιβάλλον, που ένα καλό IC συνήθως δουλεύει. Θα δουλέψει; Ναι. Άντε κατέβασε τον στόχο πρώτα. Χρειάζεται ειδικό bFlash software που στην Ελλάδα δεν έχω δει, ενώ ακόμα και έξω ελάχιστοι δουλεύουν, πραγματικά ελάχιστοι, ένας π.χ. είναι από Καλιφόρνια και ειδικεύεται σε AMG και McLaren, γιαυτό και όλοι οι άλλοι που δεν έχουν, ανεβάζουν πιέσεις όσο τους παίρνει ο μαμά στόχος των 60, που ο μέσος πελάτης που δεν τα γνωρίζει όλα αυτά που σας είπα, βγαίνει με το χαμόλεγο στα χείλη από το συνεργείο και πάει να δει τι μπορεί να κάνει το αμάξι του τώρα στο χιλιόμετρο, πολύ σύντομα το χαμόγελο δίνει τη θέση του σε κλάμα. Έτσι έγινε στο Autobahn της Γερμανίας το τρελλό καλοκαίρι του 21 που είχαν εκεί με 38άρια, και γύρναγαν πίσω το ένα μετά το άλλο με σπασμένα μοτέρ, turbo, ότι θες, και ήταν ο λόγος που η Brabus απέσυρε το πρόγραμμά της και έκτοτε το δίνει μόνο με επίσκεψη στις εγκαταστάσεις τους στο Bottrop, όπου προφανώς σε βάζουν να υπογράψεις για να είσαι ενήμερος της κατάστασης, γιατί όπως είπαμε είναι άλλο να το δουλεύεις στους 10 και 20 βαθμούς και άλλο στους 28 και 30, ακόμα και μαμά, αλλά χαοτική η διαφορά στα 2.4 bar. Πάμε λοιπόν στον Καλιφορνέζο που έχει bFash, πολύ ωραία. Το "πάμε" μπορεί να είναι και εικονικό, έτσι; Δηλαδή tuning εξ αποστάσεως π.χ. μέσω teamviewer. Ή αλλιώς στέλνεις τον εγκέφαλο, αλλά ίσως χρειαστεί πήγαινε έλα ο εγκέφαλος πολλές φορές οπότε δε συμφέρει, ειδικά όταν το αμάξι έχει 3 εγκεφάλους που συνεργάζονται μεταξύ τους ECU, TCU και CPC. Πέρα από τον στόχο, πρέπει να ρυθμιστεί από την αρχή και η αντλία των IC, όπως είναι φυσικό. Άλλο παλούκι αυτό. Είναι απείρως πιό εύκολο να ρυθμίσεις ένα αερόψυκτο σύστημα από ένα υδρόψυκτο, γιατί πολύ απλά και χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες, στο υδρόψυκτο έχεις να λάβεις υπ' όψη σου τον όγκο του υγρού στοιχείου σε συνάρτηση με την ταχύτητα ροής του. Όσοι έχετε υδρόψυκτο υπολογιστή θα έχετε παρατηρήσει πόση μελέτη χρειάζεται να έχουν το κατάλληλο μέγεθος τα ψυγεία, η αντλία να έχει την κατάλληλη παροχή, τα rpm της αντλίας να είναι ανάλογα του rpm των ανεμιστήρων για να πετύχεις την ιδανική αναλογία, και μιλάμε για έναν απλό υπολογιστή έτσι; Όχι για αμάξι! Μετά αφού το κάνεις αυτό, άντε ρύθμισε από την αρχή και πως θα συμπεριφέρεται το ψυγείο λαδιού, αφού λειτουργεί παράλληλα με το κύκλωμα ψύξης. Κοινώς, αν θες η δουλειά να γίνει "σωστά" θες άγραφο. Α ναι θα πει ένας άλλος, χέσε τον στόχο, άστον στους 60, βάλε water methanol και πάτα όσο θες. Ναι, πολύ θα δουλέψει αυτό. Η ECU θα ανιχνεύσει αμέσως τις χαμηλότερες θερμοκρασίες και σαν απάντηση θα χαμηλώσει ή και θα σβήσει εντελώς την αντλία, οπότε όσο και να χτυπάς τον κώλο σου ανάποδα, στους 60 θα είσαι. Και γιατί δεν παίρνεις RS3 θα πει κάποιος έτσι; Λογικό. Υποθετικά πάντα, ότι σου αρέσει περισσότερο συνολικά. Ποιος θα περίμενε ότι και το RS3 έχει σοβαρότετο bottleneck; Όχι στο μοτέρ, βέβαια, το οποίο είναι αριστούργημα. Αλλά καλό θα είναι να ξέρει ο υποψήφιος πελάτης ιδιοκτήτης 8Y, πως το αμάξι του έχει πολύ χαμηλό όριο ροπής στο πίσω διαφορικό. Μεγάλοι προγραμματιστές αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στα 500 άλογα με το 8Υ. Θα μου πεις 480 άλογα για να είμαστε και εντός spec, είναι λίγα; Όχι, αλλά για το 5κύλινδρο είναι ψίχουλα!! Τα προηγούμενα RS3, αν και υποστροφικά μέχρι αηδίας με το προηγούμενο διαφορικό, ήταν πολύ πιό robust, η χαρά του βελτιωτή. Στην τελευταία γενιά πριν τα ηλεκτρικά, η Audi μάλλον σκέφτηκε να βάλει και αυτή ένα χοντρό "χέρι" κατά της βελτίωσης, κατά το πρότυπο της AMG. Απλά, εκείνη το πέτυχε μοτερικά, η Audi με το drivetrain. Οι πληροφορίες εκ των έσω, πολύ έσω. Και τέλος ενημερωτικά, το πίσω διαφορικό όπως και το κιβώτιο της A45s σηκώνουν πάνω από 75 κιλά ροπής. Και τα δύο αμάξια δηλαδή, καθένα για τους δικούς του λόγους, βελτιώνεται εύκολα μέχρι τα 480 (με τους περιορισμούς στη διάρκεια του πατήματος ανάλογα την εξωτερική για την Mercedes). Αν θες το κάτι παραπάνω, ο τραπεζικός σου λογαριασμός θα ελαφρύνει κατά πολλές, πάρα πολλές χιλιάδες ευρώ, από τη μία για τη Mercedes που θα χρειαστεί πολλαπλή εξαγωγής, επανασχεδιασμό IC και ψυγείου λαδιού, όπως και turbo για να μπορέσεις να βγάλεις τα άλογα σε χαμηλότερη πίεση, και βέβαια ο προγραμματιστής που θα δουλέψει κάνα 2μηνο στο αμάξι σου, θα σου πάρει ένα 3χιλιαρο μόνος του. Στο RS3, ένα πίσω διαφορικό, που κοστίζει όσο όλα τα παραπάνω μαζί. Αυτά για να βγάλεις 530 άλογα και να δουλεύεις χειμώνα καλοκαίρι άνετος και χωρίς "ενοχές", όποιο και να διαλέξεις. Πίσω στη Merc και στο DTE τώρα, μετά τις γιορτές θα περάσω μία βόλτα να μάθω τι και πως από τον αντιπρόσωπο. Είμαι διατεθημένος να τηρήσω τον κανόνα των 10 δευτερολέπτων πάτημα και μετά 5λεπτο cool down για το καλοκαίρι, προκειμένου να πάω στα 470 και 61 κιλά ροπή στα 2.4 bar, και μαζί με semislick να τελειώσει το project. Θα αλλάξω και δίσκους-τακάκια όταν οι δίσκοι είναι για αλλαγή. Προς το παρόν σύντομα είμαι για τακάκια, λογικά όπου να ναι ανάβει η ένδειξη, μόλις είμαι για δίσκους θα βάλω διαιρούμενους χαρακτούς εμπρός πίσω στην μαμά διάσταση 360x36 και 330x22, μάρκας Paragon από Αμερική μαζί με τα δικά τους τακάκια. Οι δίσκοι περιέχουν στο υλικό carbon alloy cast iron, είναι σχεδόν 7 κιλά ελαφρύτεροι οι μπροστά το σετ, 4 και κάτι ελαφρύτεροι οι πίσω το σετ, καλύτερο τακάκι και με εξαιρετικό feedback από Nurburgring, μαθαίνω είναι πολύ καλύτεροι από τους μαμά με τις θερμοκρασίες. Εδώ είναι: https://paragonbrakes.com/2-piece-rotors/mercedes-benz/amg-a45-s-w177/ Θα τους προτιμούσα τρυπητούς όπως είναι οι μαμά γιατί γενικά είμαι των τρυπητών, αλλά χαλάλι αν είναι καλύτεροι. Είναι και το βάρος.
Kavouras Posted January 4, 2023 Posted January 4, 2023 όλα αυτά που περιγράφεις, εμένα μου χτυπάνε καμπανάκι για πρόγραμμα και ξεμπερδεύεις με δικλείδες ελέγχου και χάρτες που πάνε με βάση στόχο απόδοσης...
Unreal Posted January 4, 2023 Author Posted January 4, 2023 8 hours ago, Kavouras said: όλα αυτά που περιγράφεις, εμένα μου χτυπάνε καμπανάκι για πρόγραμμα και ξεμπερδεύεις με δικλείδες ελέγχου και χάρτες που πάνε με βάση στόχο απόδοσης... Εννοείς πρόγραμμα κανονικό αντί για παράλληλο. 1
Kavouras Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 17 hours ago, Unreal said: Εννοείς πρόγραμμα κανονικό αντί για παράλληλο. Ναι. Γενικά θεωρώ ότι ο παράλληλος εγκέφαλος έχει αρκετά (σημαντικά κατ' εμέ) αρνητικά. Πόσο μάλλον να "παίζουμε" με αμάξια σημαντικής απόδοσης και μεγάλης (χρηματικής και όχι μόνο) αξίας.
vxr-silver Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 On 12/27/2022 at 9:33 PM, Unreal said: Έτσι έγινε στο Autobahn της Γερμανίας το τρελλό καλοκαίρι του 21 που είχαν εκεί με 38άρια, και γύρναγαν πίσω το ένα μετά το άλλο με σπασμένα μοτέρ, turbo, ότι θες, και ήταν ο λόγος που η Brabus απέσυρε το πρόγραμμά της και έκτοτε το δίνει μόνο με επίσκεψη στις εγκαταστάσεις τους στο Bottrop, όπου προφανώς σε βάζουν να υπογράψεις για να είσαι ενήμερος της κατάστασης, γιατί όπως είπαμε είναι άλλο να το δουλεύεις στους 10 και 20 βαθμούς και άλλο στους 28 και 30, ακόμα και μαμά, αλλά χαοτική η διαφορά στα 2.4 bar Υπαρχει η πηγη για τα σπασμενα μοτερ ή επειδη το λεει ΕΝΑΣ αυστραλος μηχανικος? Aκριβως το ιδιο και για την brabus ή επειδη το λεει ΕΝΑΣ αυστραλος μηχανικος? Υπαρχουν αποδειξεις για ολα αυτα ή ειναι απορρητο top secret??? Εχεις μετρησει με αξιοπιστο διαγνωστικο την ΙΑΤ στο δικο σου A45 wot 100-200 ή και περισσοτερο για να επαληθευσεις τα γραφομενα του Αυστραλου ? Tο bflash θεωρειται κορυφαιο εργαλειο προγραμματισμου μεταξυ αλλων και για την πλατφορμα w177 , εχεις επικοινωνησει με καποιο ελληνα προγραμματιστη για το μοντελο σου και τι επιλογες υπαρχουν προκειμενου να αποφυγεις τον παραλληλο? Ειναι βεβαιο οτι η a45s ειναι δυσκολη στην βελτιωση οχι ομως ακατορθωτο με τα καταλληλα εργαλεια προγραμματισμου υπαρχουν βελτιωμενες στο εξωτερικο και για my 2021 2022... οι οποιες γυριζουν nurburgring και δεν περιμενουν τον καταλληλο αερα θερμοκρασια υγρασια ή καθε λιγο κανουν cooldown για να πεσει η ΙΑΤ... 1
Kavouras Posted January 9, 2023 Posted January 9, 2023 (edited) On 1/5/2023 at 6:56 PM, vxr-silver said: Υπαρχει η πηγη για τα σπασμενα μοτερ ή επειδη το λεει ΕΝΑΣ αυστραλος μηχανικος? Aκριβως το ιδιο και για την brabus ή επειδη το λεει ΕΝΑΣ αυστραλος μηχανικος? Υπαρχουν αποδειξεις για ολα αυτα ή ειναι απορρητο top secret??? Εχεις μετρησει με αξιοπιστο διαγνωστικο την ΙΑΤ στο δικο σου A45 wot 100-200 ή και περισσοτερο για να επαληθευσεις τα γραφομενα του Αυστραλου ? Tο bflash θεωρειται κορυφαιο εργαλειο προγραμματισμου μεταξυ αλλων και για την πλατφορμα w177 , εχεις επικοινωνησει με καποιο ελληνα προγραμματιστη για το μοντελο σου και τι επιλογες υπαρχουν προκειμενου να αποφυγεις τον παραλληλο? Ειναι βεβαιο οτι η a45s ειναι δυσκολη στην βελτιωση οχι ομως ακατορθωτο με τα καταλληλα εργαλεια προγραμματισμου υπαρχουν βελτιωμενες στο εξωτερικο και για my 2021 2022... οι οποιες γυριζουν nurburgring και δεν περιμενουν τον καταλληλο αερα θερμοκρασια υγρασια ή καθε λιγο κανουν cooldown για να πεσει η ΙΑΤ... εγώ έκανα like για το τελευταίο (bold). Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα αμάξι που η μισή εμφύλιος να το έχει βελτιώσει, "εμείς να σκεφτόμαστε" λύσεις για παράλληλο εγκέφαλο... σε αμάξι 100.000€!! Φίλε @Unreal θεωρώ ότι μόνο με προσωπική αναζήτηση μπορείς να βγάλεις άκρη... Πιστεύω ότι η ανάλωση με τα forums είναι η ίδια που τρώνε σκάλωμα όταν ψάχνουμε για τις πιθανές ζημιές σε ένα αμάξι. Αυτός που έχει το αμάξι του απροβλημάτιστο, δεν έχει να γράψει κάτι. Τι να γράψει? Μπράβο "μου" που δεν έβγαλε ποτέ τίποτα το αμάξι μου? Αντίθετα αυτός που έχει πρόβλημα με το αμάξι του, κάθεται και γράφει. Αντίστοιχα και τα προγράμματα. Ο περισσότερος "κόσμος" με Α45s, βάζει πρόγραμμα (άντε και εισαγωγή+εξάτμιση) και το ξεχνάει κυριολεκτικά, καθώς οποιαδήποτε αναβάθμιση πάνω από εκεί, εκτός του ότι είναι για λίγους (πάντα ήταν βέβαια), είναι δύσκολη και με αρκετό ρίσκο. Ας αναλογιστούμε κιόας ότι αφορά ένα όχημα ιδιαίτερα ακριβό. Οπότε πολύ ρίσκο για το "τίποτα". Οπότε τι να γράψει αυτός που έβαλε έστω και ΦΠΕ? Έβαλα το τάδε, πήγε καλύτερα, δεν είδα τίποτα φοβερό σε καταπονήσεις, ουάου? Και να επισημάνω πως αυτοί οι ιδιοκτήτες, με εξαίρεση τους youtubers/social media χρήστες, δεν έχουν κάτι αξιόλογο να γράψουν γιατί κατά 99% δεν έκαναν κάτι φοβερό στο αμάξι. Και λάβε και υπόψη σουν πως το αμάξι αυτό απευθύνεται σε κοινό που έχει να δώσει 100.000€ για αμάξι, οπότε εκ των πραγμάτων αυτοί οι ιδιοκτήτες έχουν άλλο mentality γενικότερα (-> το αντιλήφθηκα πριν μερικά χρόνια όταν έψαχνα να βοηθήσω φίλο που πήρε αντίστοιχης αξίας αμάξι και αντίστοιχα τώρα εγώ το βλέπω και με το RS4). ΥΓ: το παράδειγμα με τις βλάβες είναι σαν τα αποτελέσματα του google αν γράψεις ότι έχεις έντονο πονοκέφαλο. Έχει το "τάδε" επισημονικό άρθρο 1 γραμμή ότι "είναι απλή γρίπη, θα περάσει, πάρε depon κτλ" (που είναι το πιθανότερο αίτιο) ΚΑΙ 1.000 γραμμές με υπερανάλυχη για οποιαδήποτε σοβαρή αιτία (πίεση, καρκίνος κτλ, που αφορούν το 0,001% των περιπτώσεων όταν έχεις πονοκέφαλο) Edited January 9, 2023 by Kavouras
Unreal Posted January 12, 2023 Author Posted January 12, 2023 Μάλιστα, πάμε λοιπόν ένα ένα. Τα παίρνω από το τέλος. Καταρχήν εντάξει το "η μισή υφήλιος έχει βελτιώσει την A45s" ωραίο ακούγεται, έως και υποσυνείδητα ελπιδοφόρο, αλλά φοβάμαι κάβουρα ότι δεν είναι ακριβώς έτσι. Στο forum από 40 κατόχους ζήτημα να το έχει βελτιώσει ένα 10% και ας αναλογιστούμε ότι θερμοκρασιακά το Ην. Βασίλειο που είναι η συντριπτική πλειοψηφία, διαθέτει εξαιρετικό κλίμα. Το ίδιο ισχύει και για άλλες βόρειες χώρες. Έρχομαι στον silver, δεν έχω επικοινωνήσει με Έλληνα και δεν θα το κάνω, για πολλούς λόγους αλλά θα αναφέρω τον σημαντικότερο, είναι η απουσία feedback από άλλον κάτοχο που να έβαλε ελληνικό πρόγραμμα, και πιθανότατα να μην υπάρξει ποτέ. Για εμένα το feedback είναι καθοριστικής σημασίας. Πάμε παρακάτω, και προς τους δύο, αν πάτε σε προηγούμενα ποστ θα δείτε ότι και εγώ γενικά είμαι υπέρ του προγράμματος, παρόλο που ο συγκεκριμένος παράλληλος δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ξέραμε τα προηγούμενα χρόνια. Ναι, η φιλοσοφία παραμένει η ίδια, αλλά είναι πολύ πιό sophisticated από άλλους του παρελθόντος, ή ακόμα και σύγχρονους, και βέβαια το πληρώνεις αυτό γιατί δεν είναι φθηνός, καμία σχέση με τους κακόφημους παράλληλους του 500άρικου. Και βέβαια έχω feedback. Είναι μία λύση ανάγκης, μόνο και μόνο επειδή οποιαδήποτε άλλη λύση θα πρέπει να γίνει remotely, με το οποίο, όπως επίσης έχω ξαναγράψει και έχεις συμφωνήσει και εσύ κάβουρα, δεν νιώθω και πολύ άνετα. Για την έλλειψη προσωπικής επαφής με τον προγραμματιστή μιλάω. Κατά τα άλλα, αν δεν είχα πρόβλημα με αυτό, έχω feedback και έχω μπόλικο, για τουλάχιστον 3 διαφορετικά προγράμματα, από Βρετανούς κατόχους με τα βρετανικά DMS και EST και έναν Μαλαισιανό με το αμερικάνικο M3P, που φτιάχνει AMG και McLaren και ο οποίος έχει bFlash, και κρίνοντας από όσα έχει ποστάρει ο Μαλαισιανός φίλος, πρέπει να είναι πολύ γάτα ο προγραμματιστής. Υπάρχουν και κάνα δυο ακόμη βρετανικά, αλλά δεν μου γεμίζουν το μάτι. Πίσω στον silver, αν έχω μετρήσει IAT, όχι δεν έχω μετρήσει, αλλά δεν έχω και λόγο να αμφισβητήσω τις μετρήσεις του Αυστραλού, δηλαδή γιατί να πει ψέμματα. Όπως και στο forum εδώ, έχω δει αποτελέσματα dyno και μετρήσεις dragy, δεν είχα ποτέ λόγο να τα αμφισβητήσω, π.χ. να πω ότι το dyno χάρισε άλογα ή ότι το dragy έγινε από άλλο αμάξι. Δηλαδή από ένα σημείο και μετά η αμφισβήτηση και η καχυποψία δεν έχουν νόημα. Πάμε και στον Αυστραλό. Παίρνω στα σοβαρά τα λεγόμενά του για 3 βασικούς, για εμένα, λόγους: 1. Τεκμηριώνει κάθε τι που γράφει, σε βαθμό που δεν έχω ξαναδεί. Έχει γνώση του αντικειμένου σε τέτοιο βάθος που και να ήθελα, δεν θα μπορούσα να τον αμφισβητήσω, γιατί οι δικές μου γνώσεις τελειώνουν πριν τα μισά της κουβέντας. Μιας που εσύ silver φαίνεται να έχεις περισσότερες μηχανολογικές γνώσεις από εμένα, και εσύ κάβουρα, σας προτρέπω να μπείτε στο aclassclub.co.uk, να πάτε στην ενότητα "W177 A45 & A45s" και να διαβάσετε το θέμα "The (merged) A45s tuning thread", είχαν γραφτεί και κάποια στο θέμα "Latest RS3 & M2 News" ως off topic, αν δεν τα έχουν μεταφέρει στο tuning. Eίναι ελεύθερο το forum δεν χρειάζεται να κάνετε εγγραφή, αν και, αν κάνετε, θα μπορέσετε να μιλήσετε απευθείας με τον Αυστραλό και να του θέσετε ίσως δυσκολότερα ερωτήματα, για να διαπιστώσετε και οι ίδιοι όσα λέω, Turbo_Ed λέγεται και είναι πολύ ενδιαφέρων τύπος. Και δεν είναι μηχανικός του συνεργείου της γειτονιάς silver, ούτε δουλεύει σε κατάστημα βελτίωσης, το επισημαίνω μήπως αυτό έχεις καταλάβει. Δεν λύνει βίδες, δεν αλλάζει φλάτζες, αυτά είναι για τον μηχανικό που λες. Προφανώς τα κάνει και αυτά, αλλά σχεδιαστής turbo είναι το επάγγελμά του, turbo engineer δηλαδή. Αυτός τα σχεδιάζει, για να τα πάρει ο μηχανικός της γειτονιάς ή του καταστήματος βελτίωσης, και να τα τοποθετήσει στους πελάτες του. Για να το πάρει ο μηχανικός τουρμπινάς και να φτιάξει υβρίδιο. Κτλ κτλ. Είναι όπως ο γεωπόνος και ο κηπουρός. Αυτός είναι ο γεωπόνος, όχι ο κηπουρός, χωρίς να θέλω να μειώσω την αξία του κηπουρού γιατί και χωρίς κηπουρό δεν κρατιέται ο κήπος. Όμως μην μπερδευόμαστε, άλλο mechanic, και εντελώς άλλο engineer. Οπότε να είστε προετοιμασμένοι ότι οι απαντήσεις που θα λάβετε θα είναι ανάλογες ενός engineer. 2. Έχει στις πλάτες του πάνω από 50 χρόνια καριέρας (ναι ο άνθρωπος είναι πάνω από 70), μέσω της οποίας έχει αποκτήσει εξαιρετικά στενές επαφές μέσα στην AMG, σε σημείο να του έχουν εκμυστηρευτεί πολλά τεχνικής φύσεως θέματα, πολύ top secret όμως (μιας και σου αρέσει αυτή η λέξη silver) και ως εκ τούτου η έρευνά του στηρίζεται σε πολύ σοβαρό υπόβαθρο. Παράλληλα έχει στενές επαφές με πολλούς γνωστούς βελτιωτές, όπως η Brabus, που περιπτόντως είναι η πηγή για την οποία ρωτάς. Επίσης γνωρίζει προσωπικά και την DTE και είναι ο μόνος παράλληλος που θεωρεί αξιόπιστο. Βέβαια προφανώς, και εκείνος θεωρεί τη λύση του προγράμματος πιό σωστή, αλλά αν είναι να βάλεις παράλληλο, ο DTE είναι καλή και αξιόπιστη λύση. Αν μη τι άλλο είναι σοβαροί οι άνθρωποι, ξέρουν τι κάνουν, δεν τάζουν απλησίαστα άλογα (όπως άλλοι) και είναι safe, είναι τα λόγια του Αυστραλού. 3. Έχει στο ενεργητικό του πολύ σοβαρά projects και θα αναφέρω μερικά, ένα Holden Ute 1500hp από το 2004 το οποίο έχει ακόμα και κάνει το 400άρι σε κάτω από 8, δύο διαφορετικά Impreza STI 600hp "σεμνά και ταπεινά", εκ των οποίων έχει πουλήσει το ένα, ένα Ford Falcon BF XR6 600hp και ένα FG 2 F6 1200hp τα οποία πούλησε και τα δύο αν και έχει μετανιώσει για το 2ο, και τώρα ετοιμάζει twin turbo V8 project σε Mercedes με στόχο 2000hp, καθαρά σαν challenge. Εννοείται τα φτιάχνει μόνος του, φυσικά με συνεργάτες σε διάφορες χώρες για τις ανάγκες του σε hardware, είτε για νέα parts είτε για εργασία σε υπάρχοντα. Πριν λίγο καιρό π.χ. του έστειλαν για την Α45s του πιστόνια από Arrow, έστειλε στην Καλιφόρνια την πολλαπλή εξαγωγής του για άνοιγμα και πολλά άλλα. Βέβαια φτιάχνει project υβρίδιο G30-770 με στόχο 630hp για την A45s (και αυτό καθαρά σαν challenge, λόγω της δυσκολίας του συγκεκριμένου), για αυτό και τα πιστόνια και η πολλαπλή (όπως επίσης επανασχεδίασε μόνος του και τροποποίησε το νέο του IC), έχει ποστάρει και φωτό κάποιες από τις εργασίες που έχει κάνει π.χ. το υβρίδιο, αλλά από την έρευνα που κάνει βγαίνουν συμπεράσματα και για την stock turbo βελτίωση, όπου δεν είναι απλά τα πράγματα όπως έχει γράψει. Η έρευνά του παίρνει πολύ χρόνο από μόνη της επειδή χρειάζεται πήγαινε-έλα σε πολλά πράγματα, οπότε λίγο καθυστερεί το ένα λίγο το άλλο. Και αυτά που ανέφερα είναι τα δικά του προσωπικά projects έτσι; Χώρια όσα έφτιαξε για πελάτες. Θέλετε να μιλήσουμε λίγο για την έρευνά του; Ας μιλήσουμε λίγο. Παρακάτω είναι τα πράγματα που έχει αγοράσει, αρχικά για τον σκοπό της έρευνας και κατ' επέκταση για το project, σας τα κάνω copy: 1) Bare cylinder head, four valves. Flow testing, development and eventual use. (Still need to purchase the balance of the parts to complete the assembly) 2) Piston For investigation and modelling usage by Arrow Precision 3) Connecting Rod For investigation and modelling usage by Arrow Precision 4) Turbocharger. Needed the end housings for my G30/770 Hybrid; however, can only use the turbine housing and electronic actuator. 5) Exhaust manifold Flow testing and thank goodness I did. 6) Inlet manifold and throttle body assembly Flow testing. Turned out I didn't need it; however, who knew in advance? 7) Intercooler and compressor outlet duct Modelling for replacement and bench testing of complete Intercooler coolant circuit 😎 Complete Intercooler coolant circuit, including pump, radiator, A/C heat exchanger, all lines Bench testing and modification for eventual use. 9) Air cleaner ducting from Rad support panel to compressor inlet Flow testing and modelling for replacement 10) Oil Filter/ Heat exchanger assembly To develop a means of separating oil and water cooling 11) Fuel Pump module To verify maximum possible fuel delivery volume 12) Auxiliary injectors and fuel rail/lines To verify maximum possible fuel delivery volume Λες να μέτρησε λάθος την IAT silver; Αλήθεια το συζητάμε; Κόστος των παραπάνω, το αναφέρω έτσι για την ιστορία, περίπου 25.000 δολλάρια Αυστραλίας. Τα forums, στο σύνολό τους, μπορούν να είναι εξαιρετική πηγή γνώσης και όλοι βάζουν το λιθαράκι τους, αλλά καθένας, και σίγουρα και εσείς το κάνετε, ξεχωρίζει ένα δύο τρία άτομα μέσα σε αυτό που για διαφορετικούς λόγους σου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Κλείνοντας, να πούμε και τα ευχάριστα, αν και δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ εγώ να χαρώ. Κυκλοφόρησε τώρα αυτές τις μέρες ένα νέο βίντεο από την EST και στο site τους δηλώνουν ότι έχουν μπει στους χάρτες της αντλίας των IC, με απτά αποτελέσματα ως προς την απόδοση, συγκεκριμένα για χαμηλότερες IAT όπως γράφουν. Προφανώς άλλαξαν και τον στόχο. Πολύ ενθαρρυντικά όλα αυτά (έχω και feedback όπως ξαναείπα οπότε από εκεί όλα οκ), οπότε μένει μόνο να βρεθεί ένας καλός Χριστιανός να το φέρει στην Ελλάδα. Δηλαδή να το φέρει για μια χούφτα κατόχους. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now