Jump to content

Καλώς σας βρήκα!


Dow

Recommended Posts

7 hours ago, Shadow said:

Μιλάω για 100.000χλμ+ με χρήση λαδιού 5w40 (και φαντάζομαι πιο πικτό λόγο της κατανάλωσης) οπότε είναι στα φυσιολογικά πλαίσια να καίνε λίγο λάδι γιατί μου είπαν ότι και ο κατασκευαστής λέει οτι είναι φυσιολογικό το 1ltr/5000χλμ,από εκεί και πάνω τί μπορεί να φταίει και τι θέλει προσοχή αν παρατηρήσεις αυξημένη κατανάλωση πχ( φλάντζα πέρα από το άν το πιέζεις όπου είναι και λογικό).

Ευχαριστώ

 

Νορμάλ είναι η κατανάλωση πάντως.

 

Αν καίει πολλα λάδια μπορεί να είναι από τσιμουχακια, από φθορα στα ελατήρια των εμβόλων ή από το τούρμπο.

 

Αν μπλέκει λάδια με παραφλου πιο πιθανό να ειναι από το ψυγείο λαδιού παρά από τη φλάντζα κεφαλής...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, csaris είπε

 

Νορμάλ είναι η κατανάλωση πάντως.

 

Αν καίει πολλα λάδια μπορεί να είναι από τσιμουχακια, από φθορα στα ελατήρια των εμβόλων ή από το τούρμπο.

 

Αν μπλέκει λάδια με παραφλου πιο πιθανό να ειναι από το ψυγείο λαδιού παρά από τη φλάντζα κεφαλής...

 

Θα μπορούσα κάπως στο συνεργειό να τα ελέγξω όλα αυτά,ώστε να δώ έστω άν υπάρχει κάποια πιθανότητα να καίει λόγο αυτών που προανέφερες (γιατί φαντάζομαι ειδικά άν είναι απο ελατήρια δεν ξεκινάμε καλα),πριν προβώ σε οποιαδήποτε κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Shadow said:

Θα μπορούσα κάπως στο συνεργειό να τα ελέγξω όλα αυτά,ώστε να δώ έστω άν υπάρχει κάποια πιθανότητα να καίει λόγο αυτών που προανέφερες (γιατί φαντάζομαι ειδικά άν είναι απο ελατήρια δεν ξεκινάμε καλα),πριν προβώ σε οποιαδήποτε κίνηση.

 

Δεν μπορείς να ξέρεις δυστυχώς...

 

Το παραφλου κοίτα να είναι κρύσταλλο.

Link to comment
Share on other sites

Θα το έχω υπ’όψην όπως και σε πολλά άλλα να γίνει ενδελεχής έλεγχος σε όλο το αμάξωμα και μηχανοστάσιο,όσο και άν κουράσει τον πωλητή θέλω να είμαι τυπικά σε ένα ποσοστό ενήμερος για το αμάξι.

Στα πρώτα πράγματα κατά την αγορά σκέφτομαι να γίνει ένα σέρβις σε (λαδόφιλτρο,μπουζί,υγρά haldex,ποτηράκι εκκε,βαλβολίνες επίσης άν δεν έχουν αλλαχτεί…) έχεις να προτίνεις κάτι ακόμη;

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2021 at 4:49 PM, Shadow said:

Θα το έχω υπ’όψην όπως και σε πολλά άλλα να γίνει ενδελεχής έλεγχος σε όλο το αμάξωμα και μηχανοστάσιο,όσο και άν κουράσει τον πωλητή θέλω να είμαι τυπικά σε ένα ποσοστό ενήμερος για το αμάξι.

Στα πρώτα πράγματα κατά την αγορά σκέφτομαι να γίνει ένα σέρβις σε (λαδόφιλτρο,μπουζί,υγρά haldex,ποτηράκι εκκε,βαλβολίνες επίσης άν δεν έχουν αλλαχτεί…) έχεις να προτίνεις κάτι ακόμη;

Ευχαριστώ!

 

Πέρα από όλα αυτά να δεις ποτέ έχει γίνει η αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου και όλο το σετ που πάει μαζί.

 

Επίσης βάλε και στο πρόγραμμα ένα καθαρισμό επικαθισεων, θα δεις πολύ μεγάλη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Update:

Στο λοιπόν είδα ένα ακόμα αμάξι όπου πίστευα θα προχωρούσε,δυστηχώς το αμάξι ήταν σχεδόν όλο βαμμένο με άλλα χιλιόμετρα παλία λάστιχα χώρις πολλες πληροφορίες για το ιστορικό συντηρήσεως,να είναι καλά ο μηχανικός που τα έπιασε.
Πάμε παρακάτω για άλλη μια φορά και δυστηχώς στο car δεν βρίσκω κάτι άλλο,υπομονή λοιπόν μέχρι να βρεθεί.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη τη στιγμη στο car εχει 2-3 καλα pfl που παιζουν στο 20αρικο.... Κοιταξε τα απο κοντα και παζαρεψε τα λιγο (αν παιρνει).

 

Ενα μαυρο ειδικα στη Γλυφαδα θα πηγαινα να το δω χθες που παιζει μεσα!

 

Να πληρωσεις 1-2κ παραπανω πιστεψε με αξιζει αν το αμαξι ειναι πεντακαθαρο, αβαφο κτλ.... Μιλαμε για ενα αμαξι απωθημενο παρα πολλων το οποιο παντα θα εχει σταθερη αξια καθως και το αναλογο κοινο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Shadow said:

Το έχω δεί και φαίνεται αρκετά καλό απλά είναι εκτός budget μου δυστηχώς.

Για αυτό εδώ τι λές;

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/24134141-audi-s3

 

 

Δεν ξέρω απλώς το θυμάμαι για  τουλάχιστον 3 χρόνια στο car.

 

 

Link to comment
Share on other sites

59 λεπτά πριν, csaris είπε

 

Δεν ξέρω απλώς το θυμάμαι για  τουλάχιστον 3 χρόνια στο car.

 

 

Το ξερώ ισχύει οτι είναι καιρό,αλλά από ότι έμαθα αυτός που το έχει το κίνει που και πού δεν είναι εκεί το αμάξι,θα μάθω και θα επανέλθω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Shadow said:

Επίσης γενικά κοιτάω μόνο ιδιώτες αλλά γι αυτό αν και μαντράς έχουμε καμία πληροφορία με επιφύλαξη και αν είναι όντως fl.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35942456-audi-s3

 

 

Ναι fl είναι.

 

Άγνωστο το ιστορικό του... Βλέπω λείπουν τα καπακια από τις ζάντες και το μπροστινό καπάκι στον προφυλακτήρα που μπαίνει το γάντζο της ρυμούλκησης...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κατά γενική ομολογία τα καλά κ αξιοπρεπή pfl παίζουν στα 19 -20+ k

φυσικά βέβαια υπάρχουν κ εξαιρέσεις...Αλλά θα δυσκολευτείς πολύ να βρεις αυτό που θες...

κατ εμέ βρες 3-4 κομμάτια τα οποία σε ικανοποιούν τιμολογιακα με μια πρώτη ματιά...μάθε γι αυτά από τους ιδιοκτήτες τους...κ αν δεν σου αρέσει κάτι περίμενε λίγο ακόμα μήπως βρεις την ευκαιρία ή ακόμα καλύτερα αν μπορείς να ανεβάσεις το μπάτζετ σου...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, csaris είπε

 

Ναι fl είναι.

 

Άγνωστο το ιστορικό του... Βλέπω λείπουν τα καπακια από τις ζάντες και το μπροστινό καπάκι στον προφυλακτήρα που μπαίνει το γάντζο της ρυμούλκησης...

 

 

Αυτο με το καπάκι ρυμούλκησης και εμενά με ξίνησε όπως επίσης δεν μου αρέσει οτι έχει βάλει στις πίσω δαγκάνες καπάκια στυλ “brembo”.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, Van.Leb είπε

Κατά γενική ομολογία τα καλά κ αξιοπρεπή pfl παίζουν στα 19 -20+ k

φυσικά βέβαια υπάρχουν κ εξαιρέσεις...Αλλά θα δυσκολευτείς πολύ να βρεις αυτό που θες...

κατ εμέ βρες 3-4 κομμάτια τα οποία σε ικανοποιούν τιμολογιακα με μια πρώτη ματιά...μάθε γι αυτά από τους ιδιοκτήτες τους...κ αν δεν σου αρέσει κάτι περίμενε λίγο ακόμα μήπως βρεις την ευκαιρία ή ακόμα καλύτερα αν μπορείς να ανεβάσεις το μπάτζετ σου...

Γενικά θέλω να κλείσω τον κύκλο και να σταθώ όπως προανέφερες και εσύ σε 2-3 που είναι κοντά στις επιλογές μου.

Για τα λεφτά δεν θα’θελά να παίξω τόσο ψηλά (και να βγώ από το bagdet μου τόσο) για αμάξι τέτοιας χρονολογίας και δεν το λέω υποτιμητικά,γιατί αλλιώς δεν θα το ήθελα και αναζητούσα τόσο καιρό,φυσικά και μπορεί να τα αξίζει γιατί ελεύθερη αγορά είναι,αλλά πιστεύω ότι έχω ένα σεβαστό ποσό.

Link to comment
Share on other sites

Μέσα στις μέρες θα δώ ακόμα ένα και θα ήθελα 2 ερωτήσεις:

Για δίσκο πλατό στα πόσα χλμ προτείνει ο κατασκευαστής αλλαγή (και τι κοστολόγιο τωρινό έχει,σύν άν για ΦΠΕ είναι αρκετός ο μαμά).

Και 2ο αλλαγή ιμάντα (συν αντλία αν πάει σετ) σε τι χλμ λέτε και με τι τιμή;

Σας Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Shadow said:

Μέσα στις μέρες θα δώ ακόμα ένα και θα ήθελα 2 ερωτήσεις:

Για δίσκο πλατό στα πόσα χλμ προτείνει ο κατασκευαστής αλλαγή (και τι κοστολόγιο τωρινό έχει,σύν άν για ΦΠΕ είναι αρκετός ο μαμά).

Και 2ο αλλαγή ιμάντα (συν αντλία αν πάει σετ) σε τι χλμ λέτε και με τι τιμή;

Σας Ευχαριστώ.

 

Το δισκοπλατο το αλλάζεις όταν αρχίζει και πατιναρει... Το μαμά σετ δεν είναι για πολλά πολλά ακόμα και ως καινούργιο. Με φπε αν βγάλει 20.000χλμ ευχαριστημένος να είσαι, εντελώς στοκ σίγουρα θα βγάλει πολλά παραπάνω. 

 

Για εμένα πας σε sachs performance εξαρχής και καθαρίζεις.

 

Το μαμά σετ σε luk έχει γύρω στα 300ε μόνο αγορά και το sachs performance αναλόγως από που θα το πάρεις 600-700ε. Προσθέτεις και αλλα 400ε για καινούργιο βολάν που σίγουρα θα θες και στις δύο περιπτώσεις καθώς και εργασία + βαλβολινες κτλ.

 

Το σετ ιμάντα χρονισμού αλλάζει κάθε 8 χρόνια και έχει αναλόγως τη μάρκα που θα βάλεις 100-150€ + εργασία.

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα το πάρω μια βόλτα μήπως και καταλάβω κάτι (στα s3 για να το καταλάβεις μπαμ υπάρχει κανένα tip να μου δώσεις;) γιατί πιθανότατα είναι το μαμά,όπως επίσης μου είπε φοράει μόνο πρόγραμμα το αμάξι και σκέφτομαι και για εξάτμιση,φίλτρο ramair μελλοντικά εκεί να αφήσω το ίδιο ή να πάω για επαναπρογραμματισμό;

Ευχαριστώ και παλί !

(ελπίζω να μην κουράζω απλά είμαι λίγο ψείρας με τα αμάξια και θέλω να έχω αναλυτικά της πληροφορίες του)

Link to comment
Share on other sites

Θα το πάρω μια βόλτα μήπως και καταλάβω κάτι (στα s3 για να το καταλάβεις μπαμ υπάρχει κανένα tip να μου δώσεις;) γιατί πιθανότατα είναι το μαμά,όπως επίσης μου είπε φοράει μόνο πρόγραμμα το αμάξι και σκέφτομαι και για εξάτμιση,φίλτρο ramair μελλοντικά εκεί να αφήσω το ίδιο ή να πάω για επαναπρογραμματισμό;
Ευχαριστώ και παλί !
(ελπίζω να μην κουράζω απλά είμαι λίγο ψείρας με τα αμάξια και θέλω να έχω αναλυτικά της πληροφορίες του)
Ο δίσκος όταν αρχίζει κ πατηναρει το κάνει σε μεγάλα φορτία 5τη -6τη ταχύτητα...Όταν αρχίσει κ πατηναρει από 2ρα θέλει αλλαγή οπωσδήποτε...κ 100% θα χρειαστεί κ βολαν...

Ακόμα κ με μόνο πρόγραμμα ο μαμα ο δίσκος δεν αντέχει την παραπάνω ροπή...

το ποσό θα αντέξει ο δίσκος εξαρτάται κατά κύριο λόγο από το πως το οδηγούσε ο κάτοχος...Αλλα κατά γενική ομολογία δεν αντέχει σε βελτίωση κ μια καλή λύση ειναι αυτή που ανέφερε ο csaris με τον sachs performance ο οποίος περασμένος παίζει από 950-1100 (εαν χρειαστεις κ βολαν θελεις αλλα 400-450€) ανάλογα το ποσό κοστολογεί την εργασία του ο εκάστοτε μηχανικός... Υπάρχουν κ πιο φθηνές λύσεις όπως αναγομωση του μαμα δίσκου αλλά αργά ή γρήγορα θα τα φτύσει πάλι...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Shadow said:

Θα το πάρω μια βόλτα μήπως και καταλάβω κάτι (στα s3 για να το καταλάβεις μπαμ υπάρχει κανένα tip να μου δώσεις;) γιατί πιθανότατα είναι το μαμά,όπως επίσης μου είπε φοράει μόνο πρόγραμμα το αμάξι και σκέφτομαι και για εξάτμιση,φίλτρο ramair μελλοντικά εκεί να αφήσω το ίδιο ή να πάω για επαναπρογραμματισμό;

Ευχαριστώ και παλί !

(ελπίζω να μην κουράζω απλά είμαι λίγο ψείρας με τα αμάξια και θέλω να έχω αναλυτικά της πληροφορίες του)

 

Να το καταλαβεις σε μια απλη βολτα δυσκολα, αν το πιεσεις ή πατησεις π.χ. με μεγαλη ταχυτητα τερμα μονο... Το βολαν αν τα χει κλασει θα ακους/νιωθεις ενα σαν κροταλισμα/τρεμουλο στο πεταλι στη συμπλεξη/αποσυμπλεξη. Εχε στο μυαλο σου οτι σιγουρα θα το χρειαστεις καποια στιγμη ολο το πακετο δισκοπλατο/βολαν... 1,5κ παει περιπου.

 

Εισαγωγη, αντλια, φουλ εξατμιση και προγραμμα πας στα 350-360 αλογα, ειναι στανταρ αυτα και εννοειται θα χρειαστεις πιο αμεσα δισκοπλατω/βολαν. Αναλογως ποιους κωδικους ελατηριων βαλβιδων φοραει απο τη μανα του ισως και αυτα....

 

Περα απο την αγορα του, σιγουρα θα χρειαστεις να χεις στην ακρη αλλα 2κ για οτι μπορει να χρειαστει.... Γενικα χρειαζεται αρκετη συντηρηση....

 

Γι αυτο σου εγραψα χθες να ανεβασεις ελαφρως το μπατζετ σου και να βρεις ενα που να τα εχει αυτα ηδη. Δεν βαζω καν μεσα βελτιωσεις κτλ, εκει μπορει να πας πολυ ψηλα.

  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εισαγωγή τι θα προτίνατε εγώ κοιτάω για ramair.

Επίσης άν το αμάξι έχει πρόγραμμα χωρίς εξάτμιση και βάλω εγώ (76mm dp 70mm η υπόλοιπη από ότι διάβασα) μπορεί να γίνουν παραμετροποιήσεις στο υπάρχον πρόγραμμα;

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, Shadow είπε

μπορεί να γίνουν παραμετροποιήσεις στο υπάρχον πρόγραμμα;

Το ορθόν..

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Shadow said:

Εισαγωγή τι θα προτίνατε εγώ κοιτάω για ramair.

Επίσης άν το αμάξι έχει πρόγραμμα χωρίς εξάτμιση και βάλω εγώ (76mm dp 70mm η υπόλοιπη από ότι διάβασα) μπορεί να γίνουν παραμετροποιήσεις στο υπάρχον πρόγραμμα;

 

Ολες οι εισαγωγες το ιδιο πραγμα ειναι.... Πλεον δεν υπαρχουν θεματα με το maf scaling.

 

H ramair ειναι μια πολυ τιμια επιλογη.

 

Αν βρεις τον προγραμματιστη που το εχει αναλαβει ναι γινεται... Αν πας σε οποιονδηποτε αλλο θα σου χρεωσει ολο το προγραμμα εξαρχης.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, csaris είπε

 

Ολες οι εισαγωγες το ιδιο πραγμα ειναι.... Πλεον δεν υπαρχουν θεματα με το maf scaling.

 

H ramair ειναι μια πολυ τιμια επιλογη.

 

Αν βρεις τον προγραμματιστη που το εχει αναλαβει ναι γινεται... Αν πας σε οποιονδηποτε αλλο θα σου χρεωσει ολο το προγραμμα εξαρχης.

Φαντάζομαι και ελπίζω να του έχει δώσει κάποια χαρτιά από όταν το έβαλε.

Στο κομμάτι εξάτμιση η διάμετρος που έγραψα είναι κομπλέ ή 70mm όλη ;

Εν κατακλείδι σήμεια για έλεγχο
—>κρεμαγιέρα,αναρτήσεις,φρένα,ιμάντα πότε αλλάχτηκε,τράνσφερ για διαρροές,σινεμπλόκ ψαλιδιών,ενώσεις γέφυρα,pcv πότε αλλάχτηκε,λάδι haldex πότε αλλάχτηκε,θερμοστάτη,φανοποιείο και τέλος οπτικό έλεγχο εκκεντροφόρου και vag com νομίζω θα είμαι καλυμμένος.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.