Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Σε αυτό το topic θα γράφουμε τα setups μας τα άτομα με αλλαγμένα και μεγαλύτερα turbo, δηλαδή τις μετατροπές που έχουν κάνει στο κινητήρα .

Παρακαλώ όσοι postarαρουν να κρατήσετε την σειρά που έγραψα πιο κάτω.

Οποίος θέλει μπορεί να βάλει και φωτο από τον κινητήρα (ίσος κάποιο dynorun) , καθώς και μια μίνι περιγραφή.

 

Να επισημαν8εί επίσης ότι οποιοδήποτε OFF TOPIC ή άσχετο post 8α παραγράφεται άμεσα και χωρίς προειδοποίηση. Με εκτίμηση απο το Administration Team του Audi Sport Club Forum

 

 

Block (Κορμός): OEM BFB engine

Head- (Κεφάλι): OEM BFB

Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM

Turbo: ATP Eliminator GT28RS

Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): kinetics Motorsports

Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM

Injectors (μπεκς):550 cc RC Racing

FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM (4 bar)

Throttle type (πεταλούδα):OEM

Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Forge 007p

Down Pipe diameter : Milltek 2.75 inch

Catalyst converter (καταλύτης): Milltek 200 cel

Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): Milltek 2.5 (double)

Air-filter (φίλτρο αέρα): K&N drop in filter

MAF type and diameter (μετρητής αέρα): OEM

Intercooler : RaceTec Engineering Front Mount Intercooler (coming)

Ecu type/software (πρόγραμμα):OEM/Mika tune (soon to come Revo stage 3)

Boost control: n75J

Spark plug Type (μπουζί): NGK BKR7E (gap 0.24)

Coils (πολλαπλασιαστές):OEM

Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):6 speed ,Quattro (torsen LSD)

Clutch/pressure plate: SouthBend DXD OFE Kit HD Stage 4

Rims (Ζάντες): OEM 17 (soon to come 18 BBS RC)

Edited by Alex
Posted (edited)

Block (Κορμός): OEM AMK engine

Head- (Κεφάλι): OEM AMK

Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM

Turbo: GARRETT GT2876 ΕΔΩ

Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): handmade ???

Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM

Injectors (μπεκς):515 cc ???

FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM (3bar)

Throttle type (πεταλούδα):OEM

Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Forge 006

Down Pipe diameter : Σκριβάνος 70mm

Catalyst converter (καταλύτης): Americat 100 cel

Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): Σκριβάνος 70mm

Air-filter (φίλτρο αέρα): GRUPPE M with K&N air filter

MAF type and diameter (μετρητής αέρα): OEM

Intercooler : handmade from HERCULES

Ecu type/software (πρόγραμμα):OEM chiptuning by plex tuning

Boost control: APEXI AVCR limited blackj edition

Spark plug Type (μπουζί): Bosch F5DP0R

Coils (πολλαπλασιαστές):OEM

Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):OEM 6 speed ,Quattro (haldex)

Clutch/pressure plate: SACHS RACE ENGINEERING

Rims (Ζάντες): 18 BBS RC

Suspension: Bilstein PSS9

Brakes: front:ECS stage 5 358X32 six piston (porsche cayenne calipers), rear:312x22 brembo discs

 

post-131-1183721419_thumb.jpg

Edited by tasosS3
Posted (edited)

Block:CRYO απο S3

Head:AGU

Camshaft:STOCK

Turbo:GREDDY 518Z

Exhaust manifold:Handmade by Popeye

Intake manifold:STOCK AGU

Injectors:RC 550cc

FPR:Stock 3.3 bar

Throttle type:mechanical

Divert/blowoff valve:Turbosmart Megasonic

Down Pipe diameter :76mm

Catalyst converter:FIA approved 100cc

Cat-back system diameter: 70mm

Air-filter:SIMOTA

MAF type and diameter:STOCK

Intercooler :FMIC Handmade by Hercules

Ecu type/software blink.gif

Boost control:APEXi AVCR Black limited edition

Spark plug Type:NGK hmpf.gif

Coils:BERU

Transmission:5Speed by Diesel

Clutch/pressure plate:Handmade of Kevlar

Rims:18x8,5 RS4 Original

Edited by toyotomi
  • 9 months later...
Posted

Block (Κορμός): OEM BEX engine

Head- (Κεφάλι): OEM BEX

Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM

Turbo: ATP Eliminator GT28RS

Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): ΟΕΜ

Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM

Injectors (μπεκς):440 cc RC ΒΟSCH MOTORSPORT

FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM (4 bar)

Throttle type (πεταλούδα):OEM

Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Forge 007p

Down Pipe diameter : 70mm oettinger

Catalyst converter (καταλύτης): americat 200 cel

Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 2x60mm

Air-filter (φίλτρο αέρα):εισαγωγη aftermarket 76mm με φιλτροχοανη BMC

MAF type and diameter (μετρητής αέρα): S3

Intercooler : 2 Ιntercollers oem

Ecu type/software (πρόγραμμα):etuners

Spark plug Type (μπουζί): F5DPOR BOSCH

Coils (πολλαπλασιαστές):OEM

Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):6 speed ,Quattro (torsen LSD)

Clutch/pressure plate: OEM

Suspension: KONI ρυθμιζομενη

Posted

Block (Κορμός): OEM AJL engine

Head- (Κεφάλι): OEM AJL

Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM

Turbo: ATP Eliminator GT28RS

Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): ΟΕΜ

Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM

Injectors (μπεκς):440 cc ΒΟSCH GREEN TOPS

FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):?

Throttle type (πεταλούδα):OEM

Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Turbosmart Dual Port

Down Pipe diameter : 63,5

Catalyst converter (καταλύτης): TWISTER

Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 63.5mm

Air-filter (φίλτρο αέρα):εισαγωγη aftermarket 76mm με φιλτροχοανη by e-bay!

MAF type and diameter (μετρητής αέρα): S3

Intercooler : custom front mount

Ecu type/software (πρόγραμμα):Plex Tunning

Spark plug Type (μπουζί): NGK

Coils (πολλαπλασιαστές):OEM

Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):5 speed

Clutch/pressure plate: Sachs 1st stage

Suspension: Bilstein Hr

post-178-1210121103_thumb.jpg

post-178-1210121231_thumb.png

post-178-1210121305_thumb.jpg

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Block (Κορμός): Scat μπιελες,εμβολα s3 ARY engine

Head- (Κεφάλι): bam ported

Camshaft (εκκεντροφόροι): both from non turbo 20v engine

Turbo: Garrett GT3582R

Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): custom POPEYE

Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):custom big port

Injectors (μπεκς):delphi 750cc

FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):?OEM

Throttle type (πεταλούδα):OEM

Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Turbosmart Dual Port

Down Pipe diameter : 76mm

Catalyst converter (καταλύτης): 100cell

Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 76mm teliko hks apo mitsubishi evo

Air-filter (φίλτρο αέρα):itg φιλτροχωανη

MAF type and diameter (μετρητής αέρα): custom 82mm

Intercooler : custom front mount

Ecu type/software (πρόγραμμα):e-tuners.gr

Spark plug Type (μπουζί): bosch f5dpor

Coils (πολλαπλασιαστές):hitachi

Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):6 speed quattro

Clutch/pressure plate: Sachs 4φτερο

Suspension:kw variant 2

Edited by mammos
  • 2 years later...
Posted (edited)

Block: OEM Avj engine+Pauter rods+wiseco pistons+glyco racing bearings+Ψυγειο λαδιου Mocal με θερμοστατη

Head : OEM Avj

Camshaft: OEM εξαγωγης-εισαγωγης απο ατμοσφαιρικο

Turbo: GARRETT GT3071 2071 θα το τσεκαρω....

Exhaust manifold :Turbo weldind χταποδι+external HKS

Intake manifold :OEM+Custom σωληνα εισαγωγης 80 χιλ +φιλτροχωανη

Injectors:650 cc RC

FPR :Aeromotive 3bar set

Throttle type:OEM

Divert/blowoff valve: Greddy

Down Pipe diameter : Homemadeinox 76 mm

Catalyst converter : Americat 100 cel

Cat-back system diameter: Karabelas 70mm+2 mufflers 55mm

Intercooler : handmade FMC/samco hoses+ Αλυμινιου σωληνωσεις 63mm

Ecu type/software :OEM chiptuning Overload

Boost control: Greddy profec B

Spark plug Type :Denso Ik22

Ignision Coils :OEM

Transmission :OEM 5 speed Ftw ανακατασκευασμενο

Clutch/pressure plate: SACHS RACE ENGINEERING

Rims: 19 oettinger style

Suspension: Bilstein PSS

Brakes: front:Tarox 330X32 six piston , rear:288x22 audi discs + calipers?

Interior:sport package S4 +carbon+δερματινο σαλονι+αλουμινιου pedals/footrest

Gauges:Custom λευκα +Greddy πιεση/θερμοκρασια λαδιου+Πυρομετρο+Apexi Af meter

Exterior:Caracter εμπρος-πισω προφυλακτηρες+πλαινα ΟΕΜ +S4 αεροτομη +Rieger αεροτομη οροφης+Led εμπρος/πισω φαναρια

ABCD0005-3.jpg

ABCD0003-2.jpg

Edited by proestuning
  • 1 year later...
Posted

Καποιοι δεν εχουν ενημερωσει το παρων τοπικ :whistling:

Posted (edited)

Mετά από προτροπή του Άλεξ (σβ*****ρης) :sFun_nahnahna3: ...ας περιγράψω το πρότζεκτ μου.

 

Car: Audi TT 225 Quattro- 20vt

Block (Κορμός): OEM ΒΑΜ engine+ Integrated Eng. Rods+ 13row Oil cooler

Head- (Κεφάλι): OEM ΒΑΜ

Camshaft (εκκεντροφόροι): εισαγωγής ατμοσφαιρικός, εξαγωγής ΟΕΜ

Turbo: BorgWarner EFR 6758, internal w/g

Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): μαντεμένια

Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM

Injectors (μπεκ):630 cc SIEMENS DEKA

FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM 3Bar

Throttle type (πεταλούδα):OEM

Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): 2 DV setup: OEM integrated EFR turbo DV+ OEM Bosch DV on throttle body

Down Pipe diameter: 76mm

Catalyst converter (καταλύτης): HJS 100cpi

Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 76mm

Air-filter (φίλτρο αέρα):Pipercross foam

MAF type and diameter (μετρητής αέρα): S4

Intercooler : FMIC 600x300x76 + i/c water spray

Ecu type/software (πρόγραμμα): Dyno Exelixis

Spark plug Type (μπουζί): Bosch F5DPOR

Coils (πολλαπλασιαστές): TFSI Coils + Integrated engineering adapters

Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων): 6 speed

Clutch/pressure plate: OEM clutch+ metallic 6 wing disk- G racing

Suspension: Bilstein sprint+ Eibach springs

Brakes: Front- Brembo Evo 9 calipers+ Ferodo DS2500+ Audi TT 3.2 334 disks, Rear- 312 disks+ OEM calipers

Gauges: Liquid TT multi gauge, Blitz boost meter+ turbo timer, Greddy Profec B b/c, PLX wideband

Exterior: TT 3.2 look bumpers, 18'' BBS RC+ 225/40 R18 Pirelli P Zero Rosso

 

Δυναμομέτρηση: Στο 1.65-1.7bar σταθερή απέδωσε 420 άλογα στρόφαλο σε Maha δυναμόμετρο και σχεδόν 52 κιλά ροπή. Δεν ανεβάσαμε παραπάνω πίεση γιατί είχα το παλιό intercooler και ανέβασε πολύ θερμοκρασία εισαγωγής. Πλέον με το καινούριο θα έχει και άλλο ψωμί. Ελπίζω να μην έχω ξεχάσει τίποτα στην περιγραφή... :sSa_worried3:

Αυτά...

 

Γιάννης

Edited by john_tt
  • Like 2
Posted

Ξεκινάω και γράφω και ό,τι θυμάμαι θα συμπληρώνω :

 

BGB κινητήρας με τα παρακάτω :

 

- πιστόνια κεραμικής επίστρωσης JE overbored (αύξηση κυβισμού συνολικά κατά 92 κυβικά) με πείρους αντίστοιχους

- μπιέλες scat

- Έδρανα, καβαλέτα, μέταλλα και λοιπά συναφή JE

- Ζύγισμα και ελάφρωμα στροφάλου (ΟΕΜ)

- Cryo επεξεργασία σε μπλοκ και κινούμενα μέρη

- Βίδες κεφαλής APR

- Καπάκι S3 μοντέλο 2008 με S3 εκκεντροφόρους

- Βαλβίδες, ελατήρια και ωστήρια ferrea (βλαβίδες εισαγωγής και εξαγωγής 1 mm μεγαλύτερες)

- αγωνιστικοί οδηγοί βαλβίδων

- τσιμούχες καπακιού και πολλαπλής εισαγωγής ιδιοκατασκευή

- Πολλαπλή εισαγωγής από S3 και μοτέρ κλαπέτων από s3

- πεταλούδα από tts

- μικρό ψυγείο λαδιού mocal παράλληλο με το ΟΕΜ

- I/C ΑWE με κιτ ψυγείου υδραυλικού

- εξτρα 2 μπεκ συμβατικού τύπου 710 cc

- Water meth (υπό εγκατάσταση)

- BSH kit για αναθυμιάσεις και βαλβίδα pcv

- 2ο δοχείο αναθυμιάσεων με φίλτρο, της αριστερής μεριάς καπακιού

- πολλαπλή εξαγωγής pag parts v band με υποδοχή για external

- φλάντζα εξαγωγής 034 motorsport

- τούρμπο : 1ο 3076R, μετά COMP και τώρα 3076GTX

- External 44άρι Tial v band με κύκλωμα ψύξης νερού

- Σκάστρα s3 συνδεδεμένη custom και relocated δίπλα στην πεταλούδα

- σωληνώσεις από και προς το τούρμπο custom από 034 motorsport

- βάσεις μηχανής, κιβωτίου και dogbone 034 motorsport

- rs4 μπεκ

- rs4 πολλαπλασιαστές που τους έβαψα μαύρους γιατί δεν μου αρέσει το κόκκινο

- σωληνώσεις βενζίνης μεγαλύτερες από πίσω μέχρι εμπρός

- APR εμπρός αντλία με μπρουτζάκι RS4

- αλλαγή σωληνώσεων από αντλία υψηλής στην μπεκιέρα και κατάργηση περιοριστών

- Πίσω αντλία TTRS

- 2η πίσω αντλία walbro με ξεχωριστή παροχή

- κύκλωμα ηλεκτρικό για την πίσω αντλία (ευχαριστώ Άγγελε :sHa_thumbgoodjob:)

- κιτ γειώσεων aftermarket

- εξάτμιση custom με καταλύτη 100άρι χωρίς ηχομόνωση

- σφιγκτήρες βιομηχανικού τύπου

- maf 3 ιντσών σωλήνα

- εισαγωγή 4 ιντσών με K&N χοάνη μεταφερόμενη χαμηλά

- Αναβάθμιση κάνιστρου με επιπλέον είσοδο αναθυμιάσεων λαδιού

- όργανα ελέγχου και διαχείρισης κινητήρα και τούρμπο, παράλληλα με τον εργοστασιακό εγκέφαλο

- Κύκλωμα ψύξης με βεντιλατέρ, ψυγείο και εγκέφαλο από RS4

- Πλαστικοί σωλήνες μικρής διατομής σε όλα τα καλώδια του χώρου του κινητήρα

- heatshield αυτοκόλλητη σε βάσεις και όπου υπάρχει και αναπτύσσεται μεγάλη θερμοκρασία

 

 

Αν θυμηθώ τίποτα ακόμη, συμπληρώνω..

 

 

 

Δημήτρης

  • 2 weeks later...
Posted

S38P MY 2007

 

Κωδικος κινητηρα ΒΗΖ

 

 

-- Turbo Garrett GT 2871R

-- Προγραμμα GIAC

-- Eισαγωγή Αέρα VF ENGINEERING με φιλτροχοανη ΚΝ

-- Σκάστρα DV Forge FMFSITVR

-- Twincooler VF ENGINEERING (σωληνωσεις Forge Motorsport)

-- Aντλια υψηλης πιεσης AUTOTECK

-- Αντλια πισω TTRS

-- Down pipe 76mm με κεραμικη επιστρωση TURBO WELDING

-- CAT-BACK 70mm TURBO WELDING

-- Καταλυτης HJS 100CPI

-- Βοοst controler BLITZ DUAL-SBC

-- Turbo timer Apexi

-- Defi bar meter 60mm + Controler Defi

-- Βαση μηχανης αριστερα VF ENGINEERING

-- Bαση μηχανης δεξια VF ENGINEERING

-- κοντρα βαση μηχανης VF ENGINEERING

-- Αναρτηση XYZ-Coilover Kit Super Sport

-- XYZ Δίσκους χαρακτούς διαιρούμενους 355mm Χ 32mm - Δαγκάνες ΧΥΖ 6pistons(red)

-- Τακακια Ferrodo DS 2500

-- Σωλυνάκια υψηλής XYZ

-- Zάντες RS4 18'

  • Like 1
Posted (edited)

Block (Κορμός): OEM ADU engine

Head- (Κεφαλή): OEM ADU ported/polished (power factory)

Valves: 0.5 oversize inlet/exhaust

Pistons: OEM 81.5 oversize

Rods(μπιελες):SCAT OEM size

Bearings(μεταλλα μπιελων/στροφαλου): OEM RS2 hardened

Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM ADU

Turbo: GARRETT GT3076R με billet φτερωτη ιδιων διαστασεων, 0.63AR μαντεμι

Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): Audi Sport Quattro, cast

Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):Wagner tuning

Injectors (μπεκς):750cc @ 3bar EV14

FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM 4bar

Fuel Pump: 044 bosch

Throttle valve (πεταλούδα):OEM- modified to 70mm (απο 63mm)

Diverter/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): x2 APR dump valves κλειστου τυπου

Down Pipe diameter : 76mm

Catalyst converter (καταλύτης): BN-pipes x2

Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 70mm

Air-filter (φίλτρο αέρα): HKS mushroom 100mm

MAF type and diameter (μετρητής αέρα): DELETED

Intercooler : handmade from Power Factory

Ecu type/software (πρόγραμμα):VEMS ECU plug and play tuned by me!

Boost control: VEMS with mac valve

Spark plug Type (μπουζί): Bosch F5DP0R

Coils (πολλαπλασιαστές):LS2

Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):OEM 6 speed ,Quattro torsen

Clutch/pressure plate: Southbend stage 4 sinter with high clamp pressure plate

Flywheel (βολαν): Single mass Audi 7A

Rims (Ζάντες): 18 Veloce (9.2kg)

Suspension: Bilstein κιτρινα (συντομα coilover)

Brakes: front:OEM brembo 4piston all around, front discs 322x32 rear 299x28 Porsche pads

Water meth: Snow performance, variable controller

 

Custom jobs:

1) OEM retrofit cruise control

2) OEM power steering single vane

3) OEM brake booster (vaccum)

 

Power output original: 315hp / 410Nm

Power output current: 470-480hp / 610-620Nm

20120722_120949.jpg

 

χαχα, ευχαριστω για τα καλα σας λογια!

 

Βολτα οποτε θελει κανεις και ξεπεσει προς Νεοκαστρο πανω απο τον Tyne( Newcastle Upon Tyne ) ευχαριστως!

 

δεν ξερω αν βγει το λινκ, αλλα εδω εχω μερικα παλια με 3071R τουρμπινα και περι τα 400-410 αλογα πανω κατω.

 

http://www.youtube.com/user/Vasp3690/videos

Edited by Alex
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.