The Dog Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 (edited) Σε αυτό το topic θα γράφουμε τα setups μας τα άτομα με αλλαγμένα και μεγαλύτερα turbo, δηλαδή τις μετατροπές που έχουν κάνει στο κινητήρα . Παρακαλώ όσοι postarαρουν να κρατήσετε την σειρά που έγραψα πιο κάτω. Οποίος θέλει μπορεί να βάλει και φωτο από τον κινητήρα (ίσος κάποιο dynorun) , καθώς και μια μίνι περιγραφή. Να επισημαν8εί επίσης ότι οποιοδήποτε OFF TOPIC ή άσχετο post 8α παραγράφεται άμεσα και χωρίς προειδοποίηση. Με εκτίμηση απο το Administration Team του Audi Sport Club Forum Block (Κορμός): OEM BFB engine Head- (Κεφάλι): OEM BFB Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM Turbo: ATP Eliminator GT28RS Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): kinetics Motorsports Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM Injectors (μπεκς):550 cc RC Racing FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM (4 bar) Throttle type (πεταλούδα):OEM Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Forge 007p Down Pipe diameter : Milltek 2.75 inch Catalyst converter (καταλύτης): Milltek 200 cel Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): Milltek 2.5 (double) Air-filter (φίλτρο αέρα): K&N drop in filter MAF type and diameter (μετρητής αέρα): OEM Intercooler : RaceTec Engineering Front Mount Intercooler (coming) Ecu type/software (πρόγραμμα):OEM/Mika tune (soon to come Revo stage 3) Boost control: n75J Spark plug Type (μπουζί): NGK BKR7E (gap 0.24) Coils (πολλαπλασιαστές):OEM Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):6 speed ,Quattro (torsen LSD) Clutch/pressure plate: SouthBend DXD OFE Kit HD Stage 4 Rims (Ζάντες): OEM 17 (soon to come 18 BBS RC) Edited August 3, 2012 by Alex
tasosS3 Posted July 6, 2007 Posted July 6, 2007 (edited) Block (Κορμός): OEM AMK engine Head- (Κεφάλι): OEM AMK Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM Turbo: GARRETT GT2876 ΕΔΩ Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): handmade ??? Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM Injectors (μπεκς):515 cc ??? FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM (3bar) Throttle type (πεταλούδα):OEM Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Forge 006 Down Pipe diameter : Σκριβάνος 70mm Catalyst converter (καταλύτης): Americat 100 cel Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): Σκριβάνος 70mm Air-filter (φίλτρο αέρα): GRUPPE M with K&N air filter MAF type and diameter (μετρητής αέρα): OEM Intercooler : handmade from HERCULES Ecu type/software (πρόγραμμα):OEM chiptuning by plex tuning Boost control: APEXI AVCR limited blackj edition Spark plug Type (μπουζί): Bosch F5DP0R Coils (πολλαπλασιαστές):OEM Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):OEM 6 speed ,Quattro (haldex) Clutch/pressure plate: SACHS RACE ENGINEERING Rims (Ζάντες): 18 BBS RC Suspension: Bilstein PSS9 Brakes: front:ECS stage 5 358X32 six piston (porsche cayenne calipers), rear:312x22 brembo discs Edited May 7, 2008 by tasosS3
Toyo Posted July 7, 2007 Posted July 7, 2007 (edited) Block:CRYO απο S3 Head:AGU Camshaft:STOCK Turbo:GREDDY 518Z Exhaust manifold:Handmade by Popeye Intake manifold:STOCK AGU Injectors:RC 550cc FPR:Stock 3.3 bar Throttle type:mechanical Divert/blowoff valve:Turbosmart Megasonic Down Pipe diameter :76mm Catalyst converter:FIA approved 100cc Cat-back system diameter: 70mm Air-filter:SIMOTA MAF type and diameter:STOCK Intercooler :FMIC Handmade by Hercules Ecu type/software blink.gif Boost control:APEXi AVCR Black limited edition Spark plug Type:NGK hmpf.gif Coils:BERU Transmission:5Speed by Diesel Clutch/pressure plate:Handmade of Kevlar Rims:18x8,5 RS4 Original Edited July 7, 2007 by toyotomi
Agelosa4 Posted May 6, 2008 Posted May 6, 2008 Block (Κορμός): OEM BEX engine Head- (Κεφάλι): OEM BEX Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM Turbo: ATP Eliminator GT28RS Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): ΟΕΜ Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM Injectors (μπεκς):440 cc RC ΒΟSCH MOTORSPORT FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM (4 bar) Throttle type (πεταλούδα):OEM Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Forge 007p Down Pipe diameter : 70mm oettinger Catalyst converter (καταλύτης): americat 200 cel Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 2x60mm Air-filter (φίλτρο αέρα):εισαγωγη aftermarket 76mm με φιλτροχοανη BMC MAF type and diameter (μετρητής αέρα): S3 Intercooler : 2 Ιntercollers oem Ecu type/software (πρόγραμμα):etuners Spark plug Type (μπουζί): F5DPOR BOSCH Coils (πολλαπλασιαστές):OEM Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):6 speed ,Quattro (torsen LSD) Clutch/pressure plate: OEM Suspension: KONI ρυθμιζομενη
Nikas7 Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 Block (Κορμός): OEM AJL engine Head- (Κεφάλι): OEM AJL Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM Turbo: ATP Eliminator GT28RS Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): ΟΕΜ Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM Injectors (μπεκς):440 cc ΒΟSCH GREEN TOPS FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):? Throttle type (πεταλούδα):OEM Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Turbosmart Dual Port Down Pipe diameter : 63,5 Catalyst converter (καταλύτης): TWISTER Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 63.5mm Air-filter (φίλτρο αέρα):εισαγωγη aftermarket 76mm με φιλτροχοανη by e-bay! MAF type and diameter (μετρητής αέρα): S3 Intercooler : custom front mount Ecu type/software (πρόγραμμα):Plex Tunning Spark plug Type (μπουζί): NGK Coils (πολλαπλασιαστές):OEM Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):5 speed Clutch/pressure plate: Sachs 1st stage Suspension: Bilstein Hr
mammos Posted May 17, 2008 Posted May 17, 2008 (edited) Block (Κορμός): Scat μπιελες,εμβολα s3 ARY engine Head- (Κεφάλι): bam ported Camshaft (εκκεντροφόροι): both from non turbo 20v engine Turbo: Garrett GT3582R Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): custom POPEYE Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):custom big port Injectors (μπεκς):delphi 750cc FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):?OEM Throttle type (πεταλούδα):OEM Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): Turbosmart Dual Port Down Pipe diameter : 76mm Catalyst converter (καταλύτης): 100cell Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 76mm teliko hks apo mitsubishi evo Air-filter (φίλτρο αέρα):itg φιλτροχωανη MAF type and diameter (μετρητής αέρα): custom 82mm Intercooler : custom front mount Ecu type/software (πρόγραμμα):e-tuners.gr Spark plug Type (μπουζί): bosch f5dpor Coils (πολλαπλασιαστές):hitachi Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):6 speed quattro Clutch/pressure plate: Sachs 4φτερο Suspension:kw variant 2 Edited November 23, 2008 by mammos
proestuning Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 (edited) Block: OEM Avj engine+Pauter rods+wiseco pistons+glyco racing bearings+Ψυγειο λαδιου Mocal με θερμοστατη Head : OEM Avj Camshaft: OEM εξαγωγης-εισαγωγης απο ατμοσφαιρικο Turbo: GARRETT GT3071 2071 θα το τσεκαρω.... Exhaust manifold :Turbo weldind χταποδι+external HKS Intake manifold :OEM+Custom σωληνα εισαγωγης 80 χιλ +φιλτροχωανη Injectors:650 cc RC FPR :Aeromotive 3bar set Throttle type:OEM Divert/blowoff valve: Greddy Down Pipe diameter : Homemadeinox 76 mm Catalyst converter : Americat 100 cel Cat-back system diameter: Karabelas 70mm+2 mufflers 55mm Intercooler : handmade FMC/samco hoses+ Αλυμινιου σωληνωσεις 63mm Ecu type/software :OEM chiptuning Overload Boost control: Greddy profec B Spark plug Type :Denso Ik22 Ignision Coils :OEM Transmission :OEM 5 speed Ftw ανακατασκευασμενο Clutch/pressure plate: SACHS RACE ENGINEERING Rims: 19 oettinger style Suspension: Bilstein PSS Brakes: front:Tarox 330X32 six piston , rear:288x22 audi discs + calipers? Interior:sport package S4 +carbon+δερματινο σαλονι+αλουμινιου pedals/footrest Gauges:Custom λευκα +Greddy πιεση/θερμοκρασια λαδιου+Πυρομετρο+Apexi Af meter Exterior:Caracter εμπρος-πισω προφυλακτηρες+πλαινα ΟΕΜ +S4 αεροτομη +Rieger αεροτομη οροφης+Led εμπρος/πισω φαναρια Edited December 22, 2010 by proestuning
john_m Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 (edited) Mετά από προτροπή του Άλεξ (σβ*****ρης) ...ας περιγράψω το πρότζεκτ μου. Car: Audi TT 225 Quattro- 20vt Block (Κορμός): OEM ΒΑΜ engine+ Integrated Eng. Rods+ 13row Oil cooler Head- (Κεφάλι): OEM ΒΑΜ Camshaft (εκκεντροφόροι): εισαγωγής ατμοσφαιρικός, εξαγωγής ΟΕΜ Turbo: BorgWarner EFR 6758, internal w/g Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): μαντεμένια Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM Injectors (μπεκ):630 cc SIEMENS DEKA FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM 3Bar Throttle type (πεταλούδα):OEM Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): 2 DV setup: OEM integrated EFR turbo DV+ OEM Bosch DV on throttle body Down Pipe diameter: 76mm Catalyst converter (καταλύτης): HJS 100cpi Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 76mm Air-filter (φίλτρο αέρα):Pipercross foam MAF type and diameter (μετρητής αέρα): S4 Intercooler : FMIC 600x300x76 + i/c water spray Ecu type/software (πρόγραμμα): Dyno Exelixis Spark plug Type (μπουζί): Bosch F5DPOR Coils (πολλαπλασιαστές): TFSI Coils + Integrated engineering adapters Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων): 6 speed Clutch/pressure plate: OEM clutch+ metallic 6 wing disk- G racing Suspension: Bilstein sprint+ Eibach springs Brakes: Front- Brembo Evo 9 calipers+ Ferodo DS2500+ Audi TT 3.2 334 disks, Rear- 312 disks+ OEM calipers Gauges: Liquid TT multi gauge, Blitz boost meter+ turbo timer, Greddy Profec B b/c, PLX wideband Exterior: TT 3.2 look bumpers, 18'' BBS RC+ 225/40 R18 Pirelli P Zero Rosso Δυναμομέτρηση: Στο 1.65-1.7bar σταθερή απέδωσε 420 άλογα στρόφαλο σε Maha δυναμόμετρο και σχεδόν 52 κιλά ροπή. Δεν ανεβάσαμε παραπάνω πίεση γιατί είχα το παλιό intercooler και ανέβασε πολύ θερμοκρασία εισαγωγής. Πλέον με το καινούριο θα έχει και άλλο ψωμί. Ελπίζω να μην έχω ξεχάσει τίποτα στην περιγραφή... Αυτά... Γιάννης Edited July 18, 2012 by john_tt 2
Dimitris_Kon Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Ξεκινάω και γράφω και ό,τι θυμάμαι θα συμπληρώνω : BGB κινητήρας με τα παρακάτω : - πιστόνια κεραμικής επίστρωσης JE overbored (αύξηση κυβισμού συνολικά κατά 92 κυβικά) με πείρους αντίστοιχους - μπιέλες scat - Έδρανα, καβαλέτα, μέταλλα και λοιπά συναφή JE - Ζύγισμα και ελάφρωμα στροφάλου (ΟΕΜ) - Cryo επεξεργασία σε μπλοκ και κινούμενα μέρη - Βίδες κεφαλής APR - Καπάκι S3 μοντέλο 2008 με S3 εκκεντροφόρους - Βαλβίδες, ελατήρια και ωστήρια ferrea (βλαβίδες εισαγωγής και εξαγωγής 1 mm μεγαλύτερες) - αγωνιστικοί οδηγοί βαλβίδων - τσιμούχες καπακιού και πολλαπλής εισαγωγής ιδιοκατασκευή - Πολλαπλή εισαγωγής από S3 και μοτέρ κλαπέτων από s3 - πεταλούδα από tts - μικρό ψυγείο λαδιού mocal παράλληλο με το ΟΕΜ - I/C ΑWE με κιτ ψυγείου υδραυλικού - εξτρα 2 μπεκ συμβατικού τύπου 710 cc - Water meth (υπό εγκατάσταση) - BSH kit για αναθυμιάσεις και βαλβίδα pcv - 2ο δοχείο αναθυμιάσεων με φίλτρο, της αριστερής μεριάς καπακιού - πολλαπλή εξαγωγής pag parts v band με υποδοχή για external - φλάντζα εξαγωγής 034 motorsport - τούρμπο : 1ο 3076R, μετά COMP και τώρα 3076GTX - External 44άρι Tial v band με κύκλωμα ψύξης νερού - Σκάστρα s3 συνδεδεμένη custom και relocated δίπλα στην πεταλούδα - σωληνώσεις από και προς το τούρμπο custom από 034 motorsport - βάσεις μηχανής, κιβωτίου και dogbone 034 motorsport - rs4 μπεκ - rs4 πολλαπλασιαστές που τους έβαψα μαύρους γιατί δεν μου αρέσει το κόκκινο - σωληνώσεις βενζίνης μεγαλύτερες από πίσω μέχρι εμπρός - APR εμπρός αντλία με μπρουτζάκι RS4 - αλλαγή σωληνώσεων από αντλία υψηλής στην μπεκιέρα και κατάργηση περιοριστών - Πίσω αντλία TTRS - 2η πίσω αντλία walbro με ξεχωριστή παροχή - κύκλωμα ηλεκτρικό για την πίσω αντλία (ευχαριστώ Άγγελε ) - κιτ γειώσεων aftermarket - εξάτμιση custom με καταλύτη 100άρι χωρίς ηχομόνωση - σφιγκτήρες βιομηχανικού τύπου - maf 3 ιντσών σωλήνα - εισαγωγή 4 ιντσών με K&N χοάνη μεταφερόμενη χαμηλά - Αναβάθμιση κάνιστρου με επιπλέον είσοδο αναθυμιάσεων λαδιού - όργανα ελέγχου και διαχείρισης κινητήρα και τούρμπο, παράλληλα με τον εργοστασιακό εγκέφαλο - Κύκλωμα ψύξης με βεντιλατέρ, ψυγείο και εγκέφαλο από RS4 - Πλαστικοί σωλήνες μικρής διατομής σε όλα τα καλώδια του χώρου του κινητήρα - heatshield αυτοκόλλητη σε βάσεις και όπου υπάρχει και αναπτύσσεται μεγάλη θερμοκρασία Αν θυμηθώ τίποτα ακόμη, συμπληρώνω.. Δημήτρης
Alex Posted August 2, 2012 Posted August 2, 2012 S38P MY 2007 Κωδικος κινητηρα ΒΗΖ -- Turbo Garrett GT 2871R -- Προγραμμα GIAC -- Eισαγωγή Αέρα VF ENGINEERING με φιλτροχοανη ΚΝ -- Σκάστρα DV Forge FMFSITVR -- Twincooler VF ENGINEERING (σωληνωσεις Forge Motorsport) -- Aντλια υψηλης πιεσης AUTOTECK -- Αντλια πισω TTRS -- Down pipe 76mm με κεραμικη επιστρωση TURBO WELDING -- CAT-BACK 70mm TURBO WELDING -- Καταλυτης HJS 100CPI -- Βοοst controler BLITZ DUAL-SBC -- Turbo timer Apexi -- Defi bar meter 60mm + Controler Defi -- Βαση μηχανης αριστερα VF ENGINEERING -- Bαση μηχανης δεξια VF ENGINEERING -- κοντρα βαση μηχανης VF ENGINEERING -- Αναρτηση XYZ-Coilover Kit Super Sport -- XYZ Δίσκους χαρακτούς διαιρούμενους 355mm Χ 32mm - Δαγκάνες ΧΥΖ 6pistons(red) -- Τακακια Ferrodo DS 2500 -- Σωλυνάκια υψηλής XYZ -- Zάντες RS4 18' 1
A80Avant Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 (edited) Block (Κορμός): OEM ADU engine Head- (Κεφαλή): OEM ADU ported/polished (power factory) Valves: 0.5 oversize inlet/exhaust Pistons: OEM 81.5 oversize Rods(μπιελες):SCAT OEM size Bearings(μεταλλα μπιελων/στροφαλου): OEM RS2 hardened Camshaft (εκκεντροφόροι): OEM ADU Turbo: GARRETT GT3076R με billet φτερωτη ιδιων διαστασεων, 0.63AR μαντεμι Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): Audi Sport Quattro, cast Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):Wagner tuning Injectors (μπεκς):750cc @ 3bar EV14 FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM 4bar Fuel Pump: 044 bosch Throttle valve (πεταλούδα):OEM- modified to 70mm (απο 63mm) Diverter/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): x2 APR dump valves κλειστου τυπου Down Pipe diameter : 76mm Catalyst converter (καταλύτης): BN-pipes x2 Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 70mm Air-filter (φίλτρο αέρα): HKS mushroom 100mm MAF type and diameter (μετρητής αέρα): DELETED Intercooler : handmade from Power Factory Ecu type/software (πρόγραμμα):VEMS ECU plug and play tuned by me! Boost control: VEMS with mac valve Spark plug Type (μπουζί): Bosch F5DP0R Coils (πολλαπλασιαστές):LS2 Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων):OEM 6 speed ,Quattro torsen Clutch/pressure plate: Southbend stage 4 sinter with high clamp pressure plate Flywheel (βολαν): Single mass Audi 7A Rims (Ζάντες): 18 Veloce (9.2kg) Suspension: Bilstein κιτρινα (συντομα coilover) Brakes: front:OEM brembo 4piston all around, front discs 322x32 rear 299x28 Porsche pads Water meth: Snow performance, variable controller Custom jobs: 1) OEM retrofit cruise control 2) OEM power steering single vane 3) OEM brake booster (vaccum) Power output original: 315hp / 410Nm Power output current: 470-480hp / 610-620Nm χαχα, ευχαριστω για τα καλα σας λογια! Βολτα οποτε θελει κανεις και ξεπεσει προς Νεοκαστρο πανω απο τον Tyne( Newcastle Upon Tyne ) ευχαριστως! δεν ξερω αν βγει το λινκ, αλλα εδω εχω μερικα παλια με 3071R τουρμπινα και περι τα 400-410 αλογα πανω κατω. http://www.youtube.com/user/Vasp3690/videos Edited August 8, 2012 by Alex
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now