Jump to content

Προβληματισμοί..


Recommended Posts

Σήμερα πήγα στον Ανδριανάκη για ν'ανεβάσω λίγο την πίεση στο πρόγραμμα και να κάνω και μία δυναμομέτρηση. Η πίεση ανέβηκε από το 1.4 στο 1.5-1.55over και κρατάει 1.2bar στις 6000 στροφές. Ολα καλά ως εκεί. Το θέμα είναι ότι η δυναμομέτρηση έβγαλε περίεργα.. πράγματα! Μας έδειξε 37 κιλά ροπής (στους τροχούς! δηλαδή στρόφαλο πόσο;!) αλλά ιπποδύναμη σχεδόν 240 ίππους στρόφαλο στις 5300 στροφές (ούτε η Κ03 δεν βγάζει μέγιστη ιπποδύναμη τόσο νωρίς!). Με βάση την ροπή και αντίστοιχα διαγράμματα της gt2x που έχω δει θα έπρεπε να είχα κοντά στους 270 ίππους.

 

Ο Ανδριανάκης μου είπε ότι θα βοηθήσει σίγουρα ένα fmic (τώρα έχω ένα μεγαλύτερο από το εργοστασιακό smic) και ίσως μία πιο ελεύθερη εξάτμιση (έχω μία 63.5mm της milltek, μαζί με downpipe και καταλύτη 200άρι). Σε δικές μου δοκιμές με vag-com είχα κάνει ένα πρόχειρο dyno plot για να δω πως βγαίνει η ροπή και η ιπποδύναμη και είχα παρατηρήσει ότι η μέγιστη ιπποδύναμη έβγαινε στις 5800-5900 στροφές ενώ εδώ μετά τις 5300 πέφτει συνέχεια. Οι μετρήσεις του MAF δείχνουν 210-212g/s συνήθως με μέγιστο 220g/s και τα νούμερα μένουν πάνω από 200 μέχρι σχεδόν τον κόφτη.

 

Τώρα το αν έπαιζε ρόλο που το αμάξι ήταν πολύ ζεστό γιατί έκανα 40 λεπτά να φτάσω εκεί και το βάλαμε κατ'ευθείαν για δυναμομέτρηση δεν ξέρω. Αν φταίει κάτι άλλο, πολύ θα ήθελα να ξέρω πάντως!! Καμμία ιδέα; Σφάλματα οποιουδήποτε είδους στην ecu δεν έχω..

 

Edit: Ναι, μόλις το τσέκαρα, όταν είχα κάνει δυναμομέτρηση στο maha που μου είχε βγάλει 200 ίππους, η μέγιστη ιπποδύναμη έβγαινε στις 5500 στροφές!!

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Μιχάλη, Εαν εβαζες το dynoplot να το δούμε .... ( με τις καμπύλες σε στρόφαλο και τροχούς)

 

 

Οι ενδείξεις θερμοκρασίας εισαγωγής κ πίεσης τούρμπο, συμβαδίζουν με αυτές που εχεις στον δρόμο ?

 

 

ελπίζω να πηρες log με vagcom ε?

Edited by sylvester
Link to comment
Share on other sites

Τα logs τα έκανε ο Ανδριανάκης και μου είπε ότι ανέβαζε θερμοκρασία εισαγωγής αρκετά ψηλά. Στον δρόμο δεν έχω παρατηρήσει τρελές θερμοκρασίες πάντως και το smic που έχω μετά από κάθε άνοιγμα μου ρίχνει την θερμοκρασία ικανοποιητικά. Ούτε έχω παρατηρήσει σημαντική πτώση δύναμης στον δρόμο μετά από συνεχόμενα ανοίγματα.. Πίεση στον δρόμο μου ανεβάζει ελάχιστα παραπάνω έχω παρατηρήσει.

 

Δυστυχώς ο scanner μου τα έχει φτύσει τελευταία και δεν μπορώ να σκανάρω τίποτα αλλιώς θ'ανέβαζα το διάγραμμα. Θα δοκιμάσω να το βγάλω φωτογραφία και να το ανεβάσω..

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το διάγραμμα είναι εδώ (τι 240 λέω, ούτε 235 ίπποι δεν είναι τελικά!):

 

post-393-1206365066_thumb.jpg

 

:knife::unsure:

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το διάγραμμα είναι εδώ (τι 240 λέω, ούτε 235 ίπποι δεν είναι τελικά!):

 

post-393-1206365066_thumb.jpg

 

:knife::unsure:

 

 

Μιχάλης

 

Στο κανάλι 020 τι έχεις? Τι αβάντζο βάλετε?

στο 031? Στείλε log να δω....

αχ αυτα τα dynos

Link to comment
Share on other sites

Οπως σου έγραψα και στο μήνυμα δεν έχω logs, γιατί το πρόγραμμα φτιάχτηκε στο δυναμόμετρο και την ίδια ώρα χρησιμοποιούσε το vag-com ο Γιάννης. Στον δρόμο έχω 0 correction factor παντού, με όλες τις ταχύτητες και σε όλες τις στροφές. Το αβάνς ήταν αρκετά ανεβασμένο από την προηγούμενη φορά και παρ'όλα αυτά, μηδενικό CF. Οσο για το λάμδα, δουλεύει πολύ πλούσιο, στις 6000 στροφές είναι 0.7 περίπου. Θα κάνω νέα logs σύντομα και θα γράψω..

 

Πάντως δεν έχω καλή εμπειρία από δυναμομετρήσεις με πολύ ζεστή μηχανή. Την προηγούμενη φορά που είχε συμβεί κάτι παρόμοιο (όταν είχα μόνο πρόγραμμα) αντί για 200 ίππους μου είχε δείξει 177!!

 

 

Μιχάλης

 

Υ.Γ. Πάντως εξάτμιση δεν αλλάζω. Αν εξαιρέσεις ένα fmic το οποίο είναι υπό σκέψη, αλλά λεφτά δεν θα βάλω στο αυτοκίνητο..

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Οπως σου έγραψα και στο μήνυμα δεν έχω logs, γιατί το πρόγραμμα φτιάχτηκε στο δυναμόμετρο και την ίδια ώρα χρησιμοποιούσε το vag-com ο Γιάννης. Στον δρόμο έχω 0 correction factor παντού, με όλες τις ταχύτητες και σε όλες τις στροφές. Το αβάνς ήταν αρκετά ανεβασμένο από την προηγούμενη φορά και παρ'όλα αυτά, μηδενικό CF. Οσο για το λάμδα, δουλεύει πολύ πλούσιο, στις 6000 στροφές είναι 0.7 περίπου. Θα κάνω νέα logs σύντομα και θα γράψω..

 

Πάντως δεν έχω καλή εμπειρία από δυναμομετρήσεις με πολύ ζεστή μηχανή. Την προηγούμενη φορά που είχε συμβεί κάτι παρόμοιο (όταν είχα μόνο πρόγραμμα) αντί για 200 ίππους μου είχε δείξει 177!!

 

 

Μιχάλης

 

Υ.Γ. Πάντως εξάτμιση δεν αλλάζω. Αν εξαιρέσεις ένα fmic το οποίο είναι υπό σκέψη, αλλά λεφτά δεν θα βάλω στο αυτοκίνητο..

 

πολυ πλουσιο παντως,μπορεις να βγαλεις και αλλο δυναμη με ελαχιστα πιο φτωχο και αξιοπιστα.(δλδ 0,80-0,83)

 

κανε κανενα Log στο αβανς να δουμε μεχρι ποσο το εχει

Link to comment
Share on other sites

Το ότι είναι πλούσιο δεν με πολυνοιάζει, καλύτερα να είμαι ασφαλής και να χάνω και 5 ίππους παρά να φοβάμαι να πατήσω γκάζι! Το θέμα εδώ είναι ότι λείπουν πολλοί παραπάνω!! Θα κάνω κανένα log τις επόμενες ημέρες να δούμε.

 

Πάντως μετά τις αλλαγές ανεβάζει σχεδόν 1.6bar και το αμάξι έχει δυναμώσει αρκετά.. :)

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Tα διαγράμματα είναι και τα 2 μάλλον απογοητευτικά θα έλεγα...

 

...Τα σκαλοπάτια στις 3.500 - 3.700 rpm και στις 5.800 - 6.000 rpm στην ιπποδύναμη είναι λίγο περίεργα και "βαθιά" (ενώ θα έπρεπε να "σβύνει" πολύ πιο αρμονικά / ομαλά η καμπύλη)... :g::blink:

 

Η δε καμπύλη της ροπής είναι τουλάχιστον τρελλό να τελειώνει από τις 3.400 περίπου rpm (!!!)... :S:unsure:

 

Όσο ζεστό και να ήταν το αμάξι κατά την διάρκεια της δυναμομέτρησης δεν δικαιολογεί κατά την ταπεινή μου άποψη τέτοιο chart. Κάτι άλλο παίζει και θα πρέπει να το κοιτάξεις. Δεν ξέρω τι φοράς πάνω στο αμάξι κλπ., αλλά αν αυτή είναι η μόνη δυναμομέτρηση που έχεις κάνει (με τα πράγματα που εχεις τώρα πάνω στο αμάξι), καλό θα είναι να επισκεφτείς τον μηχανικό σου για να τσεκάρει το (overall) στήσιμο.

 

Τέλος, το δυναμόμετρο της Plex Tuning μαζί με αυτό της Option Press θεωρούνται (και είναι) τα 2 καλύτερα / εγκυρότερα / πιο "αυστηρά" της χώρας, οπότε δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης του chart. Επιπρόσθετα, το δυναμόμετρο του Γιάννη (Ανδριανάκη) δείχνει τιμές στον *στρόφαλο* και όχι στην ρόδα (μπορούν να υπολογιστούν όμως με βάση το % απόκλισης που σου δίνει στην 2η σελίδα κλπ)...

 

...Καλή συνέχεια!

 

Alex

Link to comment
Share on other sites

Ναι, και τι να τσεκάρει να του πω; Τα πάντα; Κάποιο πρόβλημα με το αμάξι δεν έχω παρατηρήσει, όλα φαίνονται εντάξει. Η καμπύλη της ροπής σ'εκείνο το σημείο είναι λόγω του overboost. Φυσιολογικό μου φαίνεται.

 

Δεν έχω αλλάξει και πολλά.. αγελάδα, μπεκ, μπουζί F5DP0R, ελεύθερο φίλτρο, μεγαλύτερο smic κι εξάτμιση 63.5 της milltek. Αυτά!

 

Τώρα πάντως πως γίνεται να μετράει ο MAF 220g/s και να βγάζω τέτοια ιπποδύναμη δεν μπορώ να καταλάβω!!!

 

 

Μιχάλης

Edited by michpan
Link to comment
Share on other sites

Ναι, και τι να τσεκάρει να του πω; Τα πάντα; Κάποιο πρόβλημα με το αμάξι δεν έχω παρατηρήσει, όλα φαίνονται εντάξει. Η καμπύλη της ροπής σ'εκείνο το σημείο είναι λόγω του overboost. Φυσιολογικό μου φαίνεται.

 

Δεν έχω αλλάξει και πολλά.. αγελάδα, μπεκ, μπουζί F5DP0R, ελεύθερο φίλτρο, μεγαλύτερο smic κι εξάτμιση 63.5 της milltek. Αυτά!

 

Τώρα πάντως πως γίνεται να μετράει ο MAF 220g/s και να βγάζω τέτοια ιπποδύναμη δεν μπορώ να καταλάβω!!!

 

 

Μιχάλης

Μήπως είναι τροχός αυτά τα νούμερα..?

Μόνο έτσι δικαιολογούνται τα ~240 άλογα,και πιστεύω είναι πολύ καλά...

Link to comment
Share on other sites

η πτωση που κανει στις 5500 περιπου ειναι απο αβανς,θεμορκρασιες ή βενζινη.Μου το εκανε και μενα και μου το ειπε ο Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

η πτωση που κανει στις 5500 περιπου ειναι απο αβανς,θεμορκρασιες ή βενζινη.Μου το εκανε και μενα και μου το ειπε ο Γιαννης

Ακριβος!!!!! Που πηγε το αβανζο,οεο??

Για αυτο σου ζητησα τα logs.....

Link to comment
Share on other sites

Τα νούμερα είναι τροχό φυσικά. Ο Γιάννης μου μίλησε για περίπου 240 στρόφαλο αλλά παραξενεύτηκε γιατί περίμενε τουλάχιστον 260 όπως μου είχε πει και την προηγούμενη φορά. Και όχι δεν είναι καλά!! Οπως έγραψα η μέγιστη ιπποδύναμη βγαίνει πολύ νωρίς, υπάρχει θέμα.

 

Βενζίνη βάζω πάντα 100άρα ultimate, οι θερμοκρασίες δεν ήταν ότι το καλύτερο, το IC και η μηχανή ήταν πολύ ζεστά, τώρα για αβάνς τι να πω.. Πάντως παρ'όλο που ανεβάσαμε πίεση σχεδόν παντού, στις ψηλές στροφές δεν είχε ιδιαίτερη διαφορά (είδα τα διαγράμματα πριν και μετά) κάτι που με κάνει να υποπτεύομαι ότι υπήρχει όντως πρόβλημα θερμοκρασιών.

 

Πανίκο ποια blocks θες να κάνω log; Το 11 για αβάνς, τι άλλο; Θα κάνω logs το βράδυ και θα τα στείλω εδώ.

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Ουπς σόρρυ τώρα είδα τα 212 τροχό..

Εχθές το βράδυ δεν μου άνοιγε το dyno...

Όντως δεν είναι και τρομερό νούμερο...κάτι πρέπει να φταίει..

Edited by nikas72005
Link to comment
Share on other sites

ivanlatestdynokv8.th.jpg

 

Αυτή είναι η προτελευταία δυναμομέτρηση του Ιβάν στον Ανδριανάκη (για να κάνεις μια σύγκριση στις καμπύλες με τις αντίστοιχες δικές σου. Οι τιμές είναι - πάντα - στον στρόφαλο 8υμίζω!)...

 

...Εμένα κάνει μια "κοιλιά στις 5.300 - 5.900 rpm στις ροπές, αλλά οφείλεται στους εξαιρετικά αδύναμους εκκ/ρους που φόραγα μέχρι πρόσφατα. Κατά τ' άλλα μπορείς να διακρίνεις ότι και οι 2 καμπύλες (ιπποδύναμης και ροπής) είναι ομαλές.

 

Φαντάσου ότι στην δικιά μου περίπτωση ο Γιάννης είχε "πατήσει" πάνω από 20+ (!!) φορές πάνω στο δυναμόμετρο τον γιο εκείνη την μέρα, μιας και έκανε αρκετές διορθώσεις (εξ αιτίας διαφόρων μετατροπών που είχα κάνει κλπ.). Οπότε, φαντάσου τι θερμοκρασίες είχα σηκώσει εγώ π.χ. στην προκειμένη περίπτωση!... :blink::o

 

...Αν ο μάστοράς σου δεν ξέρει τι πρέπει να αλλάξει δείχνοντάς του την άνωθι δυναμομέτρηση που παρέθεσες, τότε - και με όλο τον σεβασμό! - μήπως θα έπρεπε να ψαχτείς και πουθενά αλλού?... :whistling:Ακόμα και αν δεχτώ ότι τα σκαλοπάτια στην καμπύλη της ιπποδύναμης στα έκανε λόγω θερμοκρασίας, η καμπύλη της ροπής απλά *δεν* γίνεται να ξεκινάει να "σβύνει" από *τόσο* χαμηλά! .-

Edited by zlatky
Link to comment
Share on other sites

πως εχεις βγαλει καμπυλες στροφαλου στον ανδριανακη,οταν μετραει μουαγιε?Εχει προγραμμα στο rototest που κανει αναγωγη?

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις για ποιον μιλάμε; Αυτό το διάγραμμα που ανέβασες δεν είναι από rototest. Στο rototest μετράει μόνο μουαγιέ, τίποτα άλλο..

 

Εδώ είναι τα logs. Είναι σχεδόν όλα ανοίγματα 3ης εκτός από ένα-δύο που είναι 4ης. Εξωτερική θερμοκρασία 15 βαθμοί. Εμένα όλα καλά μου φαίνονται πάντως.. δεν ξέρω τι γίνεται!!

 

logs_25_3_08.zip

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις για ποιον μιλάμε; Αυτό το διάγραμμα που ανέβασες δεν είναι από rototest. Στο rototest μετράει μόνο μουαγιέ, τίποτα άλλο..

 

Εδώ είναι τα logs. Είναι σχεδόν όλα ανοίγματα 3ης εκτός από ένα-δύο που είναι 4ης. Εξωτερική θερμοκρασία 15 βαθμοί. Εμένα όλα καλά μου φαίνονται πάντως.. δεν ξέρω τι γίνεται!!

 

logs_25_3_08.zip

 

 

Μιχάλης

 

MAF-Ok

Αβανζο -οκ (13 μοιρες.....άτιμο ηλεκτρογκαζο.....)

Reatards-ok

Πιεση -οκ

Θερμοκρασία αερα- Ψηλή

Καύσιμο-???? (Το πιο σημαντικό log (0.31) δεν το έκανες.... )

Link to comment
Share on other sites

ivanlatestdynokv8.th.jpg

 

Αυτή είναι η προτελευταία δυναμομέτρηση του Ιβάν στον Ανδριανάκη (για να κάνεις μια σύγκριση στις καμπύλες με τις αντίστοιχες δικές σου. Οι τιμές είναι - πάντα - στον στρόφαλο 8υμίζω!)...

 

...Εμένα κάνει μια "κοιλιά στις 5.300 - 5.900 rpm στις ροπές, αλλά οφείλεται στους εξαιρετικά αδύναμους εκκ/ρους που φόραγα μέχρι πρόσφατα. Κατά τ' άλλα μπορείς να διακρίνεις ότι και οι 2 καμπύλες (ιπποδύναμης και ροπής) είναι ομαλές.

 

Φαντάσου ότι στην δικιά μου περίπτωση ο Γιάννης είχε "πατήσει" πάνω από 20+ (!!) φορές πάνω στο δυναμόμετρο τον γιο εκείνη την μέρα, μιας και έκανε αρκετές διορθώσεις (εξ αιτίας διαφόρων μετατροπών που είχα κάνει κλπ.). Οπότε, φαντάσου τι θερμοκρασίες είχα σηκώσει εγώ π.χ. στην προκειμένη περίπτωση!... :blink::o

 

...Αν ο μάστοράς σου δεν ξέρει τι πρέπει να αλλάξει δείχνοντάς του την άνωθι δυναμομέτρηση που παρέθεσες, τότε - και με όλο τον σεβασμό! - μήπως θα έπρεπε να ψαχτείς και πουθενά αλλού?... :whistling:Ακόμα και αν δεχτώ ότι τα σκαλοπάτια στην καμπύλη της ιπποδύναμης στα έκανε λόγω θερμοκρασίας, η καμπύλη της ροπής απλά *δεν* γίνεται να ξεκινάει να "σβύνει" από *τόσο* χαμηλά! .-

Συγγνώμη που επεμβαίνω αλλά Φίλε,το διάγραμμα που μας δείχνεις ΔΕΝ είναι από το Dynojet (δυναμόμετρο του Γιάννη)

Αυτό το καταλάβαμε όλοι μας...Κατ αρχήν το γραφει...

"c/dynomet/maxpower/κλπκλπ"

Μήπως το είχες πάει σε καμιά παρουσίαση σε περιοδικό και το δυναμομέτρησες στο δυναμόμετρο του POWER?μήπως...

 

Επίσης τι καμπύλες να συγκρίνει όταν εσύ φοράς Gt400x?(λέμε τώρα) και ροπιάζεις στις 4300, ενώ ο Μιχάλης ένα eliminator που στις 3000σαλ έχει κάνει over και αρχίζει να πέφτει...

 

Όσο για τους βελτιωτές,μην νομίζεις είναι πολλοί που εμείς τους λέμε και αυτοί απλά κάνουν...

Link to comment
Share on other sites

MAF-Ok

Αβανζο -οκ (13 μοιρες.....άτιμο ηλεκτρογκαζο.....)

Reatards-ok

Πιεση -οκ

Θερμοκρασία αερα- Ψηλή

Καύσιμο-???? (Το πιο σημαντικό log (0.31) δεν το έκανες.... )

Μία κουτη ερώτηση,αλλά να βοηθήσω θέλω..Το maf case δεν το έχεις αλλάξει ε?

Λένε ότι ανάλογα με τα άλογα πρέπει να μεγαλώνει και το case του μετρητή ωστε να περνάει περισσότερος αέρας...

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν έχω αλλάξει MAF αλλά για τις ιπποδυνάμεις που έχω σαν στόχο δεν χρειάζεται. Αλλωστε ο MAF που έχουμε μπορεί να μετρήσει μέχρι 230g/s που είναι αρκετά παραπάνω απ'αυτό που μετράει σ'εμένα συνήθως.

 

Θερμοκρασία όντως ανεβάζει αρκετά αλλά το καλό είναι ότι πέφτει σχεδόν αμέσως. Δεν ξέρω τι θα γίνεται το καλοκαίρι βέβαια. Εννοείται πως ένα fmic θα βοηθούσε και μάλλον θ'αναγκαστώ να το φτιάξω.

 

Πανίκο το 4ο αρχείο excel έχει το block 031, δεν το είδες; Μπορείς να εξηγήσεις πάντως γιατί βγάζει το αμάξι 210 τροχό; Ετσι όπως τα βλέπω η δύναμη κρατάει μέχρι ψηλά..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

MAF-Ok

Αβανζο -οκ (13 μοιρες.....άτιμο ηλεκτρογκαζο.....)

Reatards-ok

Πιεση -οκ

Θερμοκρασία αερα- Ψηλή

Καύσιμο-???? (Το πιο σημαντικό log (0.31) δεν το έκανες.... )

 

 

κοιτα πανω δεξια γραφει 031log. υπερπλουσιο 0,71 !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.