whitestorm Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 Αστα να πανε και εγω χθες το καθρεφτη της γυναικας μου πηγα και εφτιαξα,Μητσε δεν βγαζεις ακρη απλως πας και τον φτιαχνεις παλι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted February 18, 2009 Share Posted February 18, 2009 εγω παλι οταν βλεπω κανα τσογλανι να γρατσουναει η να κανει εσκεμμενα ζημια σε αμαξι τον πλακωνω στις γρηγορες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted June 2, 2009 Author Share Posted June 2, 2009 (edited) Λοιπον ειπα να ξεκινησω το επομενο βημα στο καμαρι μου, (my blue s3 project) το οποιο αυτη την στιγμη βρισκεται στο συνεργειο και εχει ειδη ξεκινησει η επεμβαση σε ολους τους τομεις του αυτοκινητου, οπου και σας παραθετω πιο κατω ολα τα ανταλλακτικα που εχουν ειδη αγοραστει και περιμενουν την σειρα τους για να παρουν θεση πανω στο <monster project>... LOOK ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 1) μπροστα προφυλακτηρας (εργοστασιακος) με προσθηκη απο αεραγωγους απο το RS4 (2.7T) στο πλαϊ καθως επισης αλλαγη των σιτων με αλλες αλουμινιου και καταργηση τα προβολακια ( λογο ενυσχυσης ποσοτητας του αερα μεσα στον προφυλακτηρα) 2) πισω προφυλακτηρας εργοστασιακος 3) σποϊλερ εργοστασιακα 4) φρυδακια επανω στα μπροστα φαναρια camei 5) καθρεπτες αλουμινιου νικελ εργοστασιακοι 6) αεροτομη εργοστασιακη LOOK ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 1) σαλονι με δερμα και alkantara (χρωματος μπλε) 2) βαση κολονας δυπλη (για audi s3 8l) με προσθηκη εχει γινει για τρεια οργανα των 60μμ (διαμετρο) 3) μπαρομετρο APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση 4) πυρομετρο APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση 5) θερμοκρασια λαδιου APEXI 60μμ (με μνημες ενσωματομενες) συλλεκτικη εκδοση 6) TURBO TIMER APEXI πολλαπλων λειτουργιων 7) Οργανο θερμοκρασιας νερου (ψηφιακο) για το water intercooler (μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου) 8) Συναγερμος εργοστασιακος (μεχρι στιγμης) 9) Οθονη εργοστασιακη navigation plus (2din) 10) Ραδιο-cd με εξαδισκη σιντιερα στο πορπ-αγκαζ 11) εγκεφαλακι αυτοματης διαχειρησης βεντιλατερ βαση θερμοκρασιας νερου του water-intercooler 12) Πυροσβεστηρες (2τεμ) απο πυροσβεστικο υλικο χαλον 13) parkctronic τεσσαρων αισθητηρων για πισω, με μοναδα ελεγχου μετρων απανω απο τον μεσαιο καθρεπτη 14) ηχοσυστημα 10 ηχειων (μαζι με 2 ενεργα sub-woofer) εργοστασιακα super-bose 15) πεταλιερες αλουμινιου καθως επισης αλουμινιου ειναι και το footrest (εργοστασιακα) 16) ηλεκτρικα καθισματα (τυπου μπακετ-εργοστασιακα) 17) η μπαταρια μεταφερθηκε πισω μαζι με την βαση της (πορπ-αγκαζ) για εξοικονομηση χωρου στο μηχανοστασιο ΦΩΤΑ-ΦΑΝΑΡΙΑ 1) xenon φωτα μεσαιας σκαλας (εργοστασιακα) 2) φαναρια led (μαυρα) πισω εισαγωγης απο Αγγλια 3) φωτα θεσεως με λευκο φωτισμο (day light) 4) μεγαλη σκαλα με λευκο φωτισμο(day light blue vision)Philips 5) flash με λευκο φωτισμο (day light) 6) φως μπλαφονιερας με λευκο φωτισμο (led-light) 7) φως στην πισω μπλαφονιερα με λευκο φωτισμο (led-light) 8) φωτα κατω απο τις πορτες με λευκο φωτισμο (led-light) 9) φως μεσα στον χωρο του πορπ-αγκαζ με λευκο φωτισμο (led-light) 10) φως στην πισω πινακιδα με λευκο φωτισμο (led-light) ΜΟΤΕΡ-ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ 1)κορμος s3 2)στροφαλος s3 3)πιστονια wiseco 81,5μμ με κεραμικη επιστρωση 4)μπιελες scat τυπου H 5)τριμεταλικα μεταλα στροφαλου και μπιελων 6)ροΐκη εξελιξη στους αυλους απο το καπακι 7)δυπλα ελατηρια βαλβιδων 8)retainers τιτανιου βαλβιδων 9)συμπιεση 9.4:1 10)εκκεντροφορος εισαγωγης cat cam με κωδ. 1013653 239 / 246° 214 / 220° 9.30 / 10.85mm 0.70 / 1.25mm O.E.M. HYDR: sport 11) εκκεντροφορος εξαγωγης εργοστασιακος 12)τροχαλιες εργοστασιακες 13)βολαν μονης μαζας (κατεργασμενο) απο ατσαλι 14)πλατο sachs racing με κωδ. TYPM 240 για μεχρι 600 ιππους 15)δισκο sachs racing οργανικο με κωδ.4Τ0806 16)πεταλουδα με 69μμ εσωτερικη διαμετρο υδροψυκτη 17)εισαγωγη βαθυμπουκη large port dynamic 18)φλατζα εισαγωγης (χοντρη) Evoheatshield Large port (Model:Α4101) 19)μπεκ siemens deca 750cc 20)ρυθμιστης πιεσης βενζινης boss 4 bar 21)τρομπα νερου μεταλικη 22)τρομπα λαδιου απο s3 23)τρομπα βενζινης εμβαπτιζομενη (στο ρεζερβουαρ) walbro 255 lt/h 24)μπουζι s3 25)μπουζονια κεφαλης και σετ βιδες μοτερ ARP 26)εισαγωγη αερα (απο ανθρακονημα) Gruppe-m carbon fiber ram air duct intake (serial no:01-0430) 27)βαση μοτερ αριστερη ενυσχυμενη vf-engineering 28)βαση μοτερ δεξια ενυσχυμενη vf-engineering 29)βαση σασμαν ενυσχυμενη vf-engineering 30)αμορτησερ συγκρατησης μοτερ (μπλε) Blue engine torque damper kit 31)θερμοστατη απο s3 32)χταποδι απο ποπαυ ανοξειδωτο (με μεγαλους αυλους) με εξοδο για external 33)downpipe 76μμ εσωτερικο απο ποπαυ ανοξειδωτο 34)εξατμιση 80μμ εσωτερικο απο καραμπελα με δυο καζανακια ανοξειδωτα και με δυπλη αποληξη στο τελος 35)αγελαδα αλουμινιου 86μμ απο <<Ηρακλη>> 36)maf απο RS4 2.7 BI-TURBO 37)καταλυτης injen με 100 τρυπες ανα τετραγωνικη ιντζα 80μμ 38)external waste gate εξωτερικη tial 38μμ για μεχρι 600 ιππους 39)εξατμισακι εξωτερικο με σπιραλ (παραμορφωσεων) για την external 38μμ ανοξειδωτο απο ποπαϋ 40)turbo greddy T67-25G με 8cm μαντεμι (μεχρι 530αλογα) 41)δοχειο αναθυμιασεων λαδιου greddy 42)Boost-controler Greddy profec-B spec-2(black) με ασυρματο μπουτον στο τιμονι (αλλαγης δυο πιεσεων μικρης-μεγαλης) 43)σκαστρα δυπλης εκτονωσης (εσω-εξω) turbosmart 44)water-intercooler αλουμινιου frozen boost για μεχρι 600αλογα (με εξωτερικο ψυγειο νερου-κυκλοφορητη και δυο βεντιλατερ) 45)ψεκασμο νερου στην εισαγωγη απο την ERL Aquamist System 1s Water Injection Kits 46)σωληνωσεις απο την τουρπινα προς το intercooler inox 76μμ εσωτερικη 47)κολαρα μπλε της frozen boost σε ολο το μοτερ 48)2 τεμ θερμομονωτικες ταινιες cool it για downpipe και external west gate 49)προγραμμα απο Βασιλη 20vt 50)ανταπτορα φιλτρου λαδιου mocal με θερμοστατη 51)ψυγειο λαδιου mocal 19σειρο 52)βεντιλατερ 18cm για το ψυγειο λαδιου 53)σωληνες υψηλης πιεσης με ρακορ (επισης υψηλης πιεσης) mocal 54) Short-shift αλουμινιου καθετων και οριζοντιων αποστασεων της dieselgeek 55)εγκεφαλακι (μπλε) διαχειρησεις πισω διαφορικου (haldex-controller) 56) ενυσχυτικο λαδιου μηχανης MOTOR COTE 57) ενυσχυτικο βαλβολινης MOTOR COTE 58) εγκεφαλακι για να δουλεψω τα βεντιλατερ (water-intercooler και του ψυγειου λαδιου) και τον κυκλοφορητη νερου του water-intercooler... ΣΤΗΣΙΜΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1)αναρτηση bilstein pss9 με 9 σκαλες ρυθμισης + ελατηρια της H&R 2)ζαντες rial 19χ8.5 3)αποστατες 2cm αλουμινιου πισω από H&R 4)ελαστικα Michelin pilot EXTRA LOAD 235/35/19 5)λαστιχα με υγρο αζωτο 31atm 6)μπαρα ψαλιδιων (εργοστασικη) 7)μπαρα θολων μπροστα (εργοστασιακη) 8)μπαρα θολων πισω Hercules parts αλουμινιου 9)συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τα μπροστα ψαλιδια (πανω-κατω) 10)συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για την κρεμαγιερα 11)συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τα πισω ψαλιδια (πανω-κατω) 12) συνεμπλοκ πολυορεθανης power-flex για τις πισω κοντα μπαρες 13) αντιστρεπτικη μπροστα EIBACH 14) αντιστρεπτικη πισω Η&R 15) ρυθμιζομενες κοντα μπαρες πισω (για ρυθμιση γωνιας τροχου) ΦΡΕΝΑ 1) φρενα μπροστα BREMBO με κωδ. F-50 ΤΕΤΡΑΠΙΣΤΟΝΑ (η μεγαλυτερη τετραπιστονη δαγκανα της αγορας) με καμπανες και διαιρουμενους δισκους (πλευστους) 355x32 και πιστονακια δαγκανας 2χ40μμ και 2χ44μμ και βαρος 7kg +σωληνακια υψηλης πιεσης αεροπορικου τυπου 2) φρενα πισω BREMBO με κωδ. F-40 ΤΕΤΡΑΠΙΣΤΟΝΑ ΣΕΙΡΑ JUNIOR με δισκους 323x28 και με πιστονακια δαγκανας 2χ36μμ και 2χ40μμ +σωληνακια υψηλης πιεσης αεροπορικου τυπου 3) βαλβιδες (2τεμ)(wilwood) πτωσης της πιεσης των πισω φρενων. Καθως επισης... 4) και δαγκανες μονοπιστονες πισω (εργοστασιακες) για την χρηση του χειροφρενου Edited September 15, 2009 by NOEL-S3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinos Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 (edited) Τι να λεμε τωρα!!! Τι εχεις κανει και τι πας να κανεις!!!! ΟΡΜΑΑΑΑΑΑ Edited June 2, 2009 by Ledinos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acen3g Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Απ΄οτι βλεπω εχεις ριξει πολυ χρημα και μερακι ευχομαι επιτυχια στο projekt σου.τι αλλο να πω αναμενουμε οταν με το καλο ολοκληρωθει και φωτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon a4 Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Tι να πω ρε φιλε χαρα στο μερακι σου και στο κουραγιο σου.Ελπιζω το αποτελεσμα να σε αποζημιωσει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aristos Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Αντε με το καλό να βγει και αυτό... Τελικά,διαβάζω...''είναι συνεργείο'',το πήγες τελικά που? Απο ιδέες,γνωμες,πολλές,ελπίζω στο καλύτερο αποτέλεσμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikepts Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 δώστε γκάζια στον λαό.άιντε και καλά φλογίδια!πόσα υπολογίζεται να φτάσετε με αυτό το setup? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Βλεπω ετοιμαζεις ενα αμαξι για 500 περιπου αλογα, αλλα το ενισχυεις μεχρι τα 600. My kind of man!!! αντε καλη συνεχεια!!! ΟΙ επομενες μετρησεις με perfomance box!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Mπραβο δημητρη Ευχομαι απλα τα καλυτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS S3 Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 έτσι με τρέλα!!! Μπράβο Δημήτρη καλή συνέχεια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Για να δούμε τι τέρας θα βγει Δημήτρη Καλή επιτυχία εύχομαι Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skoufis Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 σου ευχομε τα καλυτερα και εγω με την σειρα μου, καλο στησιμο και καλα τσαγακια στον κοσμο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
autoradioa3 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Καλη επιτυχια Δημητρη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aguman Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Βαλε και τιποτα ρε Μήτσο!!!!! Good luck φιλε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peris Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Διακρίνω τσιγγουνιές στα τετράποδα ε? Άντε καλό κουράγιο και όλα θετικά χωρίς καμία στραβή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted June 3, 2009 Author Share Posted June 3, 2009 Ευχαριστω για τις ευχες και εγω με την σειρα μου σας ευχομαι οτι καλυτερο... Οτι καινουργιο θα ενημερωνω και πιστευω οτι δεν θα χρειαστω (δεν ορκιζομαι κι'ολας) τιποτα αλλα παρα μονο υπομονη μεχρι να τελειωσει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SerafeimS3 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 καλή επιτυχία και απο μένα,γρήγορα να το πάρεις στα χέρια σου και να το χαρείς όσο δεν πάει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinoS3 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Πιστευω απο τα πιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα!!! Συγχαρητηρια Δημητρη!!! Ανεβασε και καμια φωτο με τα φρενα να τα δουμε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas-1.8T Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Μπράβο ρε Μήτσο,τούμπανο μιλάμε Έχω 2 ερωτησούλες. α) Γιατί ασύμετρους εκκεντροφόρους? β) το άνοιξες που το άνοιξες,γιατί όχι σε 82,5? Υ.Γ Φέρτο και μια βόλτα,να το δει και να μην το πιστεύει χαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 ΚΛΑΨ......Σε παω μια ψιλη με το υπερταχυτατο τουμπανοC2 μου..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Keep Walking Μητσάρααααααα Όχι απλά monster project αυτό είναι total extreme makeover φίλε μου!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted June 4, 2009 Author Share Posted June 4, 2009 Μπράβο ρε Μήτσο,τούμπανο μιλάμε Έχω 2 ερωτησούλες. α) Γιατί ασύμετρους εκκεντροφόρους? β) το άνοιξες που το άνοιξες,γιατί όχι σε 82,5? Υ.Γ Φέρτο και μια βόλτα,να το δει και να μην το πιστεύει χαχαχαχα 1)Ο λογος που εβαλα μονο τον εκκεντροφορο εισαγωγης ειναι καθαρα για θεμα lag 2)Δεν θελω να ανεβασω κυβικα... α)διοτι θα μου εβγαζε περισσοτερη ροπη...πραγμα που δεν το θελω γιατι ροπη πανω απο 60κιλα συνεπαγεται ζημιες σε μεταδοση και..β)για να στροφαρει πιο γρηγορα απο χαμηλα και να μην λαχανιαζει ψηλα... Υ.Γ να αποκαλυψω και ενα μυστικο το επομενο βημα ειναι να βαλω ενα κορμο 2.000cc τον οποιο εχω ειδη ετοιμο και περιμενει την σειρα του σε περιπτωση που δεν μου κανει τα χατηρια το 1.800cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NOEL-S3 Posted June 4, 2009 Author Share Posted June 4, 2009 Keep Walking Μητσάρααααααα Όχι απλά monster project αυτό είναι total extreme makeover φίλε μου!!!!! Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και...το κεφαλι κατω και προχωραμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikepts Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 πιστέυω να τουρμπίζεις γύρω στις 4500 - 4800 αν το κρατήσεις 1800.φαντάσου ότι πάνω απο 7800-8000 δεν πρόκειτε να γυρίσεις άρα μένεις σε ένα σχετικά στενό εύρος στροφών.αν ο κορμός έχει σωστά υλικά και 2000 να είναι γυρνάει 9άρες αμα γουστάρεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.