Jump to content

Recommended Posts

Posted
Οι εξελίξεις είναι πολλές αλλά ο φίλος-κουγιας,κρατά τα χαρτιά του κλειστά... :P

Αντε ρεεεεεεεε,πες μας τπτ καινούργιοοοοο!!! :speak_cool:

Ναι ρε Δημητρακη πες :brows:;)

Posted

Εγω θα σας πω το βραδυ...την γνωμη μου... :D

Posted
Εγω θα σας πω το βραδυ...την γνωμη μου... :D

Πέρασαν περισσότερες απο 24 ώρες Άλεξ ενημέρωση χάλια φίλο...Δημήτρη βάλε κανα άλλο υπεύθυνο επικοινωνίας ρε φίλε να μαθαίνουμε και εμεις οι θνητοί τα νέα!!! :P:P

Posted

Μολις με εφερε σπιτι ο δημητρης...δεν μπορω να περιγραψω τετοια ωρα :D

Ας κανει ενα προλογο ο Αριστος... :P

Το Αυτοκινητο ειναι εκπληκτικο ΣΕ ΟΛΑ...

Posted (edited)

Αφού τελειώσαμε εξαέρωση την Πέμπτη το βράδυ, εχθές το πρωί πήγα στους etuners για πρόγραμμα, προκειμένου να εγκατασταθεί ένα πρόγραμμα για στρώσιμο, το οποίο στη συνέχεια θα εξελιχθεί αφού στρωθεί το αυτοκίνητο για 3000 περίπου χιλιόμετρα.

Εδώ οφείλω να ευχαριστήσω τα παιδιά στο συνεργείο (Μανώλη και Νίκο Δρακάκη), που με τη βοήθεια και άλλων 2 έμπειρων μηχανικών, μου έφτιαξαν ένα μηχανοστάσιο προσεγμένο και απίστευτα μαζεμένο και κοντά στο εργοστασιακό look, αλλά και μου συνέστησαν και το exhaust center για εξάτμιση, η οποία πραγματικά είναι απίθανη.

Απ΄ ότι φαίνεται τα πράγματα που αγόρασα, ήταν κυριολεκτικά ένα και ένα και γιαυτό οφείλω να ευχαριστήσω το φίλο μου the dog, για την βοήθειά του

 

Συνεχίζοντας, αφού πήγα στους etuners, το αυτοκίνητο κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε!!

Οφείλω και εδώ να ευχαριστήσω τον Κρίτωνα ο οποίος επί περίπου 6 ώρες προγραμμάτισε, τον (δύσκολο και δύστροπο) εγκέφαλο του αυτοκινήτου μου, μαζί με τον συνεργάτη του τον Στέλιο. Τα παιδιά, εκτός του ότι σε ένα εντελώς φιλικό και χαλαρό κλίμα μου εξήγησαν πολλά πράγματα, μου έφτιαξαν ένα πρόγραμμα που δουλεύει άψογα, κρατάει ρελαντί 880 σαλ και είναι απλά τέλειο :speak_cool:

 

Εχθές έκανα και την πρώτη βόλτα μαζί με τον Άλεξ και κυριολεκτικά έπαθα πλάκα.. Το μοτέρ δουλεύει με 0,8 πίεση και είναι απίστευτα άνετο, δεν λαγκάρει και έχει άμεση απόκριση. Το μόνο ίσως default είναι ότι η εξάτμιση έχει έναν μεταλλικό και κάπως έντονο ήχο (εμένα δεν με ενοχλεί βέβαια προς το παρόν). Παρακάτω έχω μερικές φωτό από το μηχανοστάσιο όπως είναι, μαζί με την αποχώρησή μου από το συνεργείο. Θα σας ενημερώνω με τις εξελίξεις :thumbsup:

 

DSC04832.jpg">DSC04833.jpg">DSC04836.jpg">DSC04837.jpg

 

 

 

 

Δημήτρης

Edited by dimitris A4TFSIQ
Posted

Αυτα μ'αρεσουν!Καθαρες δουλειες σε καθαρο περιβαλλον!Μπραβο στα παιδια κ μπραβο κ σε σενα παλιοχαρακτηρα! :P

Posted

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟ ΕΤΣΙ :rocket: :rocket: :new_thumright::whoohoo: :whoohoo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

Posted

Τι να πω φιλε μου...δεν εχω λογια...εχεις στα χερια σου ενα ατιθασο κουκλι... :thumbsup: πραγματικα αψογη δουλεια!!!και οταν σε δουμε και απο κοντα βολτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted

Αλητες κοντρακιδες .Να φυγετε να πατε αλλου :ranting2::ranting2:

 

:laughing: Μπραβο ρε φιλε να χαιρεσε την :rocket: σου και περιμενω το συντομοτερο βολτα!!! :thumbsup::worthy::new_thumright::whoohoo:

Posted

Aντε Μητσαρα μας εσκασες...επιτελους !!!

Αντε να δουμε τωρα τι λεει η στανη σου :)

Μην μας ξεχασεις στο καλυτερο κομματι τωρα..

Posted

Μπράβο Δημήτρη, να το χαίρεσαι! :) Σε τι στροφές περιμένεις να κάνει over αυτή η τουρμπίνα αργότερα;

 

 

Μιχάλης

Posted
Μπράβο Δημήτρη, να το χαίρεσαι! :) Σε τι στροφές περιμένεις να κάνει over αυτή η τουρμπίνα αργότερα;

 

 

Μιχάλης

 

Σε ευχαριστώ Μιχάλη :speak_cool:

Δεν γνωρίζω να πω κάτι υπεύθυνα αλλά ξυπνάει λίγο πριν τις 3.900 και ακόμη δεν μπορώ να πω με σιγουριά, διότι δεν την "ανοίγω" ακόμη..

Σήμερα κάναμε μερικές δοκιμές με Αρίστο και Άλεξ και απ΄ ότι φαίνεται, εκεί κοντά στις 3.800 - 4.000 αρχίζει το στροφάρισμα :speak_cool: Παραθέτω δύο βιντεάκια στα οποία δουλεύει 0,5 - 0,7 πίεση και όριο τις 4000 σαλ.

 

Βίντεο 1

Βίντεο 2

 

 

Δημήτρης

Posted

Απλα ενα μπραβο στον Κριτωνα...και σιγουρα περιμενουμε περισσοτερα μολις σηκωσει πιεση....

Το αυτοκινητο μεχρι στιγμης δουλευει τελεια-καταπληκτικα...

Αντε να τελειωσει το στρωσιμο να δουμε τι θα κανει ψηλα στις 7500+??? :rocket:

Posted
Απλα ενα μπραβο στον Κριτωνα...και σιγουρα περιμενουμε περισσοτερα μολις σηκωσει πιεση....

Το αυτοκινητο μεχρι στιγμης δουλευει τελεια-καταπληκτικα...

Αντε να τελειωσει το στρωσιμο να δουμε τι θα κανει ψηλα στις 7500+??? :rocket:

 

Σχετικα με την αποδοση , ολα θα εξαρτηθουν , Αλεξανδρε , απο το που θα μας φτασει η τροφοδοσια. Πρεπει να εξασφαλισουμε οτι θα εχουμε 130bar μεχρι τον κοφτη στο κυκλωμα υψηλης πιεσης και τουλαχιστον 3bar στο κυκλωμα χαμηλης . Aπο κει και περα , με καλη ρυθμιση θα παει αρκετα καλα με τα μπεκ του RS4.

 

Οσον αφορα τη ρυθμιση με το νεο maf - μπεκ κλπ , η ποιοτητα λειτουγιας σε part throttle , ρελαντι , κρυα εκκινηση , κλπ θα ειναι "εργοστασιακη"!

Posted
Μπράβο Δημήτρη, να το χαίρεσαι! :) Σε τι στροφές περιμένεις να κάνει over αυτή η τουρμπίνα αργότερα;

Μιχάλης

 

Aπ οσα εχω δει σε 2.0 TFSI με GT3076R , οταν το μαντεμι ειναι 0.63 στροφαρει καπου στις 4400σαλ ενω οταν το μαντεμι ειναι 0.82 περιπου στις 4700 (και οι 2 σε BWA κινητηρα , με αλλα χταποδια και εξατμισεις ομως...). Στο στροφαρισμα βοηθανε : α) πολυ ανοιχτη αγελαδα - φιλτροχοανη , β) χταποδι με σωστη διατομη αυλων, γ) ελευθερη εξατμιση , δ) σκληρο ελατηριο στο wastegate και ε) χρηση Ν75 , ωστε 200-300σαλ πριν τουρμπισει να εχουμε 99% Ν75. Τα 5 αυτα στοιχεια μπορει να αλλαξουν εντελως το σημειο που εχουμε full boost στον ιδιο κινητηρα με το ιδιο τουρμπο.

Posted
Σχετικα με την αποδοση , ολα θα εξαρτηθουν , Αλεξανδρε , απο το που θα μας φτασει η τροφοδοσια. Πρεπει να εξασφαλισουμε οτι θα εχουμε 130bar μεχρι τον κοφτη στο κυκλωμα υψηλης πιεσης και τουλαχιστον 3bar στο κυκλωμα χαμηλης . Aπο κει και περα , με καλη ρυθμιση θα παει αρκετα καλα με τα μπεκ του RS4.!

Eιμαι σιγουρος οτι ολα θα πανε τελεια...

θελει υπομονη για την συνεχεια...

 

 

Υ.Γ...Αριστο οποιος πεσει ποιο κοντα στα νουμερα βαζει τραπεζι στο Θαναση... ;)

Posted
Eιμαι σιγουρος οτι ολα θα πανε τελεια...

θελει υπομονη για την συνεχεια...

 

 

Υ.Γ...Αριστο οποιος πεσει ποιο κοντα στα νουμερα βαζει τραπεζι στο Θαναση... ;)

Σου μαθαμε τον Θανάση και θα μας φας τωρα... :P

 

Λοιπόν,επειδή είμαι μαγαζί,δεν μπορώ να περιγραψω,

ασε που πρέπει να συνέλθω απο τα χθεσινά(αμάξι,Μητσου),

οταν θα εχω χρονο,θα τα πούμε λεπτομερέστατα... :speak_cool:

Posted
Σχετικα με την αποδοση , ολα θα εξαρτηθουν , Αλεξανδρε , απο το που θα μας φτασει η τροφοδοσια. Πρεπει να εξασφαλισουμε οτι θα εχουμε 130bar μεχρι τον κοφτη στο κυκλωμα υψηλης πιεσης και τουλαχιστον 3bar στο κυκλωμα χαμηλης . Aπο κει και περα , με καλη ρυθμιση θα παει αρκετα καλα με τα μπεκ του RS4.

 

Οσον αφορα τη ρυθμιση με το νεο maf - μπεκ κλπ , η ποιοτητα λειτουγιας σε part throttle , ρελαντι , κρυα εκκινηση , κλπ θα ειναι "εργοστασιακη"!

 

Kριτωνα ετοιμασου σου ερχεται και 2ο Α4 TFSI με 3076... :P:P

Posted

Λοιπόοον... :coffeetime:

 

Απο που να ξεκινησω για το τερας που εφτιαξε ο Μητσάρας?

Τα πράγματα που μπήκαν επάνω είναι ένα & ένα,φουλ μελετημένα

και με πολύ κόπο και μεράκι,αφου είχα την τιμή να παρακολουθώ το θέμα του απο την αρχή.

 

Αφου,λοιπόν αποφασιστηκε ποιός τυχερός θα έκανε την τοποθέτηση αυτών,

δεν είναι και μικρό πράγμα να αναλάβει κάποιος αφου πολλοί θέλανε αλλά στο θέμα

εγγύησης όλοι σφυράγανε 'αλλού'.

Μπράβο λοιπόν στα παιδιά(συνεργείο) που το ανέλαβε και η δουλειά που κάνανε,

ειναι με το 'γάντι' αφου στο μηχανοστάσιο επικρατεί η απόλυτη τάξη!!

Φυσικά σε αυτό παίζει ρόλο το οτι έβαλε και εκεί το χεράκι του ο Μητσαρας.

Εξάτμιση??Αψογη δουλειά με πολύ μεράκι και μελέτη...μπράβο στην Exaust Center,

τα είχα ακούσει αλλά αν δεν δεις δουλειά απο κοντά,δεν εχεις αποψη.

 

Τελευταίο αφησα τον προγραμματισμό...

Κρίτωνα...Συγχαρητηρια φίλο,ο κινητήρας εχει την απόλυτη λειτουργία,

αψογο ρελαντί και κανένα κόπιασμα ή κατι άλλο ανυσηχητικό!!!

Φυσικά όμως και περιμένω να στρωθεί και να σηκωσετε πίεση,αν παραμένει

αυτή η λειτουργία...τότε θα σου βγάλω το καπέλο που λένε. :new_thumright:

 

Δεν θα κάνω προβλέψεις για νούμερα και δυναμόμετρα,προσωπικά με αφηνουν αδιάφορο,

μιας και εχουμε δει τα απίστευτα στα ράουλα,το παν είναι να εχεις δυναμη,σωστή λειτουργία

και οσο μπορεί να γινει safe.

Μητσάρα,εύχομαι να το ευχαριστηθείς όσο δεν πάει και να ερθουν τα αναμενόμενα(που θα ερθουν),

να είναι απροβληματιστο γιατί πραγματικά ξερω τι τραβηξες για να καταφερεις

το πιο ολοκληρωμένο project σε σύνολο(εμφανιση,ομορφιά,κινητηρα)για μένα. :bravo::worthy:

 

Sorry για το μεγάλο post αλλά σε τετοιο project δεν μπορείς να γραψεις τπτ λιγοτερο.

Posted (edited)

Μητσάρα,εύχομαι να το ευχαριστηθείς όσο δεν πάει και να ερθουν τα αναμενόμενα(που θα ερθουν),

να είναι απροβληματιστο γιατί πραγματικά ξερω τι τραβηξες για να καταφερεις

το πιο ολοκληρωμένο project σε σύνολο(εμφανιση,ομορφιά,κινητηρα)για μένα. :bravo::worthy:

 

Σε ευχαριστώ πολύ φιλαράκι και εσένα και τα άλλα παιδιά εδώ στο club, εξάλλου αφορμή για το project αυτό ήταν όλοι εσείς - τα μέλη του ASC και όλα τα θηρία που υπάρχουν εδώ (ένα από τα οποία και το δικό σου Αρίστο) :speak_cool:

Δεν έχω άγχος, ελπίζω και εγώ να πάνε όλα κατ΄ ευχήν, ας μην ξεχνάμε ότι πρέπει να είναι από τα λίγα ΒΤ A4 δίλιτρα στην Ελλάδα, οπότε η εξέλιξή του θα έχει μακρόχρονη διάρκεια.. Ούτως ή άλλως υπομονή έχω κάνει απίστευτη και έχω ακόμη αρκετή ;)

 

 

 

Δημήτρης

Edited by dimitris A4TFSIQ
Posted

Μπραβο!!!!!!!!! Πολυ χαιρομαι Μητσαρα!!!!!! :thumbsup:

 

Παιδες.........φανταζεστε τι θα κερδισει ο τυχερος που θα βρει το φλουρι στην βασιλοπιτα φετος ε?......... :D:whistling::brows:

Posted
Σε ευχαριστώ πολύ φιλαράκι και εσένα και τα άλλα παιδιά εδώ στο club, εξάλλου αφορμή για το project αυτό ήταν όλοι εσείς - τα μέλη του ASC και όλα τα θηρία που υπάρχουν εδώ (ένα από τα οποία και το δικό σου Αρίστο) :speak_cool:

Δεν έχω άγχος, ελπίζω και εγώ να πάνε όλα κατ΄ ευχήν, ας μην ξεχνάμε ότι πρέπει να είναι από τα λίγα ΒΤ A4 δίλιτρα στην Ελλάδα, οπότε η εξέλιξή του θα έχει μακρόχρονη διάρκεια.. Ούτως ή άλλως υπομονή έχω κάνει απίστευτη και έχω ακόμη αρκετή ;)

Δημήτρης

Τωρα πως γίνετε ο ενας να ''μπριζώνει'' τον άλλον ενω εγω δεν εχω

ξεκινησει ακόμα,δεν μπορώ να καταλάβω... :whistling:

Posted
Λοιπόοον... :coffeetime:

 

Απο που να ξεκινησω για το τερας που εφτιαξε ο Μητσάρας?

Τα πράγματα που μπήκαν επάνω είναι ένα & ένα,φουλ μελετημένα

και με πολύ κόπο και μεράκι,αφου είχα την τιμή να παρακολουθώ το θέμα του απο την αρχή.

 

Αφου,λοιπόν αποφασιστηκε ποιός τυχερός θα έκανε την τοποθέτηση αυτών,

δεν είναι και μικρό πράγμα να αναλάβει κάποιος αφου πολλοί θέλανε αλλά στο θέμα

εγγύησης όλοι σφυράγανε 'αλλού'.

Μπράβο λοιπόν στα παιδιά(συνεργείο) που το ανέλαβε και η δουλειά που κάνανε,

ειναι με το 'γάντι' αφου στο μηχανοστάσιο επικρατεί η απόλυτη τάξη!!

Φυσικά σε αυτό παίζει ρόλο το οτι έβαλε και εκεί το χεράκι του ο Μητσαρας.

Εξάτμιση??Αψογη δουλειά με πολύ μεράκι και μελέτη...μπράβο στην Exaust Center,

τα είχα ακούσει αλλά αν δεν δεις δουλειά απο κοντά,δεν εχεις αποψη.

 

Τελευταίο αφησα τον προγραμματισμό...

Κρίτωνα...Συγχαρητηρια φίλο,ο κινητήρας εχει την απόλυτη λειτουργία,

αψογο ρελαντί και κανένα κόπιασμα ή κατι άλλο ανυσηχητικό!!!

Φυσικά όμως και περιμένω να στρωθεί και να σηκωσετε πίεση,αν παραμένει

αυτή η λειτουργία...τότε θα σου βγάλω το καπέλο που λένε. :new_thumright:

 

Δεν θα κάνω προβλέψεις για νούμερα και δυναμόμετρα,προσωπικά με αφηνουν αδιάφορο,

μιας και εχουμε δει τα απίστευτα στα ράουλα,το παν είναι να εχεις δυναμη,σωστή λειτουργία

και οσο μπορεί να γινει safe.

Μητσάρα,εύχομαι να το ευχαριστηθείς όσο δεν πάει και να ερθουν τα αναμενόμενα(που θα ερθουν),

να είναι απροβληματιστο γιατί πραγματικά ξερω τι τραβηξες για να καταφερεις

το πιο ολοκληρωμένο project σε σύνολο(εμφανιση,ομορφιά,κινητηρα)για μένα. :bravo::worthy:

 

Sorry για το μεγάλο post αλλά σε τετοιο project δεν μπορείς να γραψεις τπτ λιγοτερο.

Συμφωνω με Αριστο 100% ;) ...Δεν εμεινε και κατι να πω... :P

Posted
Συμφωνω με Αριστο 100% ;) ...Δεν εμεινε και κατι να πω... :P

Eμ βέβαια,με τόσες μπυρες και μπριζόλες μεσα στο Σ/Κ,που να βρεις λόγια... :P

Αλλοι δουλεύουν για σένα και δεν μας είπες τελικά,

πάει χειρότερα ή καλύτερα?? :whistling:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.