Aristos Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Καιρό έχω να γράψω.. - Παραγγέλθηκε πεταλούδα μεταλλική 70 mm και σε μερικές ημέρες θα είναι έτοιμη - Παραγγέλθηκε το σωληνάκι επιστροφής της αντλίας, καθώς όταν πήγα στον Αρίστο να την βάλω, διαπιστώσαμε ότι είναι διαφορετικό και της επιστροφής! - Αγοράστηκαν μπεκ bosch motorsport και τα περιμένω - Παραγγέλθηκαν δίσκος custom, καθώς πάλι τα έπαιξε και αυτός που είχα βάλει (1000 ευρώ για πέταμα!!), σκάστρα AWE που έβγαλε για τα BT tfsi και μεγαλύτερες σωληνώσεις από και προς το IC. - Το water meth μου το ζήτησαν και το έδωσα, οπότε παράγγειλα άλλο.. Δημήτρης Ρε μεγάλε,πότε γινανε όλα αυτα???
A80Avant Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Δημητρη, θα ειναι ετοιμο μεχρι τον μαρτιο το αμαξι???? Τουλαχιστον γι αυτη την τουρμπινα?
Dimitris_Kon Posted December 28, 2009 Author Posted December 28, 2009 Ρε μεγάλε,πότε γινανε όλα αυτα??? Το Σάββατο μεγάλε - μέγιστε άρχοντα! Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted December 28, 2009 Author Posted December 28, 2009 Δημητρη, θα ειναι ετοιμο μεχρι τον μαρτιο το αμαξι???? Τουλαχιστον γι αυτη την τουρμπινα? Βασίλη ελπίζω μέχρι τέλη Γενάρη, αφού τον Φεβρουάριο κανονίζεται δυναμόμετρο. Απλά για να δω αυτά που θέλω, δυστυχώς θέλω και μπεκ. Έχω και άλλη μια τουρμπίνα για μετά, να δω τι πίεση θα μου στείλει με τα νέα μπεκ η πίσω αντλία και βλέπουμε φίλε. Το κύκλωμα τροφοδοσίας είναι πολύ μανίκι, έχω ήδη ψαχτεί να βάλω και άλλη μια αντλία σε σειρά, απλά αυτό θέλει εγκεφαλάκι, custom σωληνώσεις, υπολογισμό διατομής και έλεγχο της πίεσης με όργανο (πάλι defi μου φαίνεται..) Δημήτρης
mariosA4 Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Το Σάββατο μεγάλε - μέγιστε άρχοντα! Δημήτρης δήμητρη ποιός δίσκος τα έπαιξε, ο fx400?
Dimitris_Kon Posted December 28, 2009 Author Posted December 28, 2009 δήμητρη ποιός δίσκος τα έπαιξε, ο fx400? Τον 500 νομίζω έβαλα Μαρίνο.. Δημήτρης
A80Avant Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 ε αντε καντε και τιποτα!!!! ολο καθεσαι ! :P
mariosA4 Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Τον 500 νομίζω έβαλα Μαρίνο.. Δημήτρης καλά κρασιά και μένα τότε, έχω παραγγείλει τον fx400....
kartasos Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Για στην παρέα. Πρώτη φορά γράφω σε αυτό το topic γιατί σήμερα το διάβασα ΟΛΟ ...... Τι να πω μου έχουν πέσει τα Σαγόνια Είναι σαν να πήγα κινηματογράφο και είδα την καλύτερη ταινία στην Ζωή μου....... Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι υπάρχει τέτοιος έρωτας και πώρωση με το αυτοκίνητο αυτό. ΜΠΡΑΒΟ σου ρε Δημήτρη ΜΠΡΑΒΟ......!!! Παράτησα την δουλειά μου για να το ξεφυλλίσω όλο μέχρι τέλος. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!! Και το φωνάζω και ας φάω ban. Σταματάω ..... δεν υπάρχουν άλλα λόγια.....!!!!!!
Agelosa4 Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 ρε δημητρη ακομη δεν το εφτιαξες το πουλας??? καπου πηρε το ματι μου αγγελια!!!
georgio3gr Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 ρε δημητρη ακομη δεν το εφτιαξες το πουλας??? καπου πηρε το ματι μου αγγελια!!! Η αγγελια ειναι εδω και καιρο Αγγελε...
Kritonas Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Βασίλη ελπίζω μέχρι τέλη Γενάρη, αφού τον Φεβρουάριο κανονίζεται δυναμόμετρο. Απλά για να δω αυτά που θέλω, δυστυχώς θέλω και μπεκ. Έχω και άλλη μια τουρμπίνα για μετά, να δω τι πίεση θα μου στείλει με τα νέα μπεκ η πίσω αντλία και βλέπουμε φίλε. Το κύκλωμα τροφοδοσίας είναι πολύ μανίκι, έχω ήδη ψαχτεί να βάλω και άλλη μια αντλία σε σειρά, απλά αυτό θέλει εγκεφαλάκι, custom σωληνώσεις, υπολογισμό διατομής και έλεγχο της πίεσης με όργανο (πάλι defi μου φαίνεται..) Δημήτρης Δημητρη , οντως η τροφδοσια ειναι το δυσκολοτερο κομματι στον TFSI . Το σημειο-κλειδι ειναι καταρχην το πολυ καλο πισω κυκλωμα . Χωρις καλο πισω κυκλωμα , οτι "εξωτικα" μπεκ και να μπουν δεν θα μπορουν σε υψηλη ισχυ (= ΒΤ + υψηλη πιεση + υψηλες σαλ) να τροφοδοτηθουν σωστα (αφου η αντλια υψηλης δεν θα μπορει να τροφοδοτειται σωστα απο την αντλια χαμηλης) . Μεχρι στιγμης ο συνδιασμος RS4/ΚΜD μπεκ - Autotech/APR/KMD HPFP ειναι ΟΚ για 420ΗΡ με περιορισμο στην πισω αντλια , +TTRS LPFP ειναι ΟΚ για 450-460ΗΡ με περιορισμο στα μπεκ , ενω το οριο της TTRS πρεπει να βρισκεταi στα 500-510ΗΡ (απο "γνωστο" TT TFSI με extra injector, με το οποιο εχουμε ασχοληθει εκτενως) . Απο κει και πανω θελει αρκετο ψαξιμο για μια αξιοπιστη και λειτουργικη λυση , οπως πχ να μπαινει μια bolt on αντλια ή 4 bolt on μπεκ , χωρις την παραμικρη πατεντα .
Alex Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Δημητρη , οντως η τροφδοσια ειναι το δυσκολοτερο κομματι στον TFSI . οτι "εξωτικα" μπεκ και να μπουν Κριτωνα Τι εννοεις εξωτικα μπεκ?Δηλαδη?
Dimitris_Kon Posted December 30, 2009 Author Posted December 30, 2009 (edited) Δημητρη , οντως η τροφδοσια ειναι το δυσκολοτερο κομματι στον TFSI . Το σημειο-κλειδι ειναι καταρχην το πολυ καλο πισω κυκλωμα . Χωρις καλο πισω κυκλωμα , οτι "εξωτικα" μπεκ και να μπουν δεν θα μπορουν σε υψηλη ισχυ (= ΒΤ + υψηλη πιεση + υψηλες σαλ) να τροφοδοτηθουν σωστα (αφου η αντλια υψηλης δεν θα μπορει να τροφοδοτειται σωστα απο την αντλια χαμηλης) . Μεχρι στιγμης ο συνδιασμος RS4/ΚΜD μπεκ - Autotech/APR/KMD HPFP ειναι ΟΚ για 420ΗΡ με περιορισμο στην πισω αντλια , +TTRS LPFP ειναι ΟΚ για 450-460ΗΡ με περιορισμο στα μπεκ , ενω το οριο της TTRS πρεπει να βρισκεταi στα 500-510ΗΡ (απο "γνωστο" TT TFSI με extra injector, με το οποιο εχουμε ασχοληθει εκτενως) . Απο κει και πανω θελει αρκετο ψαξιμο για μια αξιοπιστη και λειτουργικη λυση , οπως πχ να μπαινει μια bolt on αντλια ή 4 bolt on μπεκ , χωρις την παραμικρη πατεντα . Σωστά Κρίτωνα, το όριο της πίσω είναι αυτό που με απασχολεί και όχι τόσο τα μπεκ. Έχω αναθέσει, όπως ξέρεις, σε μια αξιόπιστη εταιρεία, να μου κατασκευάσει μια επιπλέον αντλία με εγκεφαλάκι να την συνδέσω σε σειρά. Το αν θα δουλέψει, θα το διαπιστώσουμε σύντομα από κοντά. Θα μπορούσα βέβαια να καταργήσω και το fsi και με μια πολλαπλή εισαγωγής με plenum και μπεκ 1200, να ξεφύγω στο θεό, αλλά αυτό είναι σε απόσταση ακόμα.. Δημήτρης Edited December 30, 2009 by dimitris A4TFSIQ
Dimitris_Kon Posted December 31, 2009 Author Posted December 31, 2009 Για στην παρέα. Πρώτη φορά γράφω σε αυτό το topic γιατί σήμερα το διάβασα ΟΛΟ ...... Τι να πω μου έχουν πέσει τα Σαγόνια Είναι σαν να πήγα κινηματογράφο και είδα την καλύτερη ταινία στην Ζωή μου....... Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι υπάρχει τέτοιος έρωτας και πώρωση με το αυτοκίνητο αυτό. ΜΠΡΑΒΟ σου ρε Δημήτρη ΜΠΡΑΒΟ......!!! Παράτησα την δουλειά μου για να το ξεφυλλίσω όλο μέχρι τέλος. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!! Και το φωνάζω και ας φάω ban. Σταματάω ..... δεν υπάρχουν άλλα λόγια.....!!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Μου έχει κοστίσει αμέτρητες ώρες διαβάσματος, ψαξίματος και προσωπικής εργασίας, αφού ό,τι έχει επάνω, προέρχεται αποκλειστικά από μελέτη του the dog και δική μου και με αμέτρητα προβλήματα που συνάντησα on the way. Αυτός ήταν και ο λόγος που το έφτιαξα χωρίς να βασιστώ σε κάτι έτοιμο, ήθελα να γίνει κάτι ξεχωριστό και όχι τυποποιημένο. Έχω βέβαια δρόμο ακόμη, είμαι σε εξέλιξη, αλλά έχω υπομονή και θα το τελειοποιήσω πιστεύω! Δημήτρης
Agelosa4 Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Σωστά Κρίτωνα, το όριο της πίσω είναι αυτό που με απασχολεί και όχι τόσο τα μπεκ. Έχω αναθέσει, όπως ξέρεις, σε μια αξιόπιστη εταιρεία, να μου κατασκευάσει μια επιπλέον αντλία με εγκεφαλάκι να την συνδέσω σε σειρά. Το αν θα δουλέψει, θα το διαπιστώσουμε σύντομα από κοντά. Θα μπορούσα βέβαια να καταργήσω και το fsi και με μια πολλαπλή εισαγωγής με plenum και μπεκ 1200, να ξεφύγω στο θεό, αλλά αυτό είναι σε απόσταση ακόμα.. Δημήτρης καλη ιδεα αυτη με την καταργηση του fsi!!
georgio3gr Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Δημητρη κανα βιντεακι ποτε θα ανεβασεις να το θαυμασουμε και εν κινησει οσοι ειμαστε απο μακρια;
mariosA4 Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 καλη τεχνολογία το fsi αλλά δεν έχουν υπολογισει τις ανάγκες του δημήτρη για ισχύ.... δεν πειράζει φίλε , κοιτάμε μπροστά και ελπίζω να βρείς σύντομα άκρη , καλή χρονιά
greenpug Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Που μπορώ να δω μια φωτογραφία του αυτοκινήτου σου με τον μπροστινό προφυλακτήρα πάνω? Αυτή της υπογραφής σου είναι πολύ μικρή. Ευχαριστώ
Peris Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 [/img] Δεν μας την έβαλες καλά ρε Αρίστο γιατί την πατάω και δεν μεγαλώνει.Λίγο πιο μεγάλη μπορείς να μας την βάλεις ή δεν διαθέτεις μεγαλύτερη? Να πούμε τον Δημήτρη αν είναι που έχει μία τεράστια
Dimitris_Kon Posted January 16, 2010 Author Posted January 16, 2010 Μπήκε επιτέλους η αντλία και θα κάνω μερικά χιλιόμετρα για να κάνει adaptation ο εγκέφαλος.. Από την πρώτη στιγμή παρατήρησα μια απόλυτη απόκριση στο γκάζι σε σχέση με την προηγούμενη, αλλά δεν το έχω πιέσει ακόμα, προκειμένου να δουλέψει λίγο. Λογικά την Τετάρτη σηκώνω πίεση από 1,6 στο 1,85 - 1,9 και αν επιτρέψουν τα μπεκ δίμπαρο.. Δημήτρης
acen3g Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Μπήκε επιτέλους η αντλία και θα κάνω μερικά χιλιόμετρα για να κάνει adaptation ο εγκέφαλος.. Από την πρώτη στιγμή παρατήρησα μια απόλυτη απόκριση στο γκάζι σε σχέση με την προηγούμενη, αλλά δεν το έχω πιέσει ακόμα, προκειμένου να δουλέψει λίγο. Λογικά την Τετάρτη σηκώνω πίεση από 1,6 στο 1,85 - 1,9 και αν επιτρέψουν τα μπεκ δίμπαρο.. Δημήτρης Αντε καλα αποτελεσματα!!!
A80Avant Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 αντε προλαβες! εγω εστειλα το perfomance box για αναβαθμιση! ετοιμασου!!! ερχομαι! αληθεια ακουσα οτι δινεις το αμαξι για αυτοκινητο αντικαταστασης οσο το δικο μου επισκευαζεται,ή κανω λαθος??? χαχαχα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now