Jump to content

Recommended Posts

Posted

Δημητρη για το θεμα που αντιμετωπιζεις.

1)εχεις μεγαλη διαμετρο ζαντας

2)χαμηλο προφιλ

3)πολυ χαμηλωμα

4)μικρη διαδρομη αναρτησης

5)αντιστρεπτικες παχυτερες

6)σινεμπλοκ ενισχυμενα

 

απο ολα αυτα αυτο που μου μενει ειναι να σηκωσεις το αυτοκινητο ,να δεις την ευθυγραμμιση του , επισης να παιξεις με την αναρτηση μαλακωνοντας το κατ εμε.

Τα εχεις ολα σκληρα και με μικρες διαδρομες.

Το set up σου ειναι για πιστα ή μαλλον για ευρωπαικους δρομους και οχι ελληνικους.

Το να τα κανεις ολα σκληρα στον δρομο περνεις ακριβως το αντιθετο αποτελεσμα με το επιθυμητο.

Μην παραξενευτεις αν ενα ιδιο πανω κατω σετ απ με μια απλη αναρτηση και ελαχιστο χαμηλωμα ειναι αρκετα πιο γρηγορο στις στροφες απο εσενα αν και δεν ειναι αυτο το ζητουμενο μας.

Για να καταλαβεις εγω θα εβγαζα τις αντιστρεπτικες απο επανω αν ημουν στην θεση σου μιας και το να ξηλωσεις τα σινεμπλοκ δεν ειναι και οτι καλυτερο.

Επισης ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ειναι υπερβολικα χαμηλο ,το ιδιο θα κανουμε και με του αδερφου μου.

Ολα τα παραπανω ειναι αποδεδηγμενα και τεκμηριωμενα και δεν τα βγαζω ετσι απο τον νου μου.

Posted

το είχα διαβάσει στο power , ένα αγωνιστικό evo με rollcage , ραμμένους θόλους και ενισχυμένο σασί έφτασε σε σημείο να στριβει χειρότερα σε πίστα (!!!) απότι πρίν τις ενισχύσεις . Μετά πό πολύ ψάξιμο βρήκαν λοιπόν ότι η ύπαρξη ενδοτικότητας στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις επιτρέπει γρηγορότερο στριψιμο και ομαλότερη συμπεριφορά στο άπεξ της στροφής, ειδικά σε στροφές με ελαφρές ανωμαλίες.

με άλλα λόγια το κούρδισμα και χαμήλωμα δεν είναι πανάκεια , για σκεφτείται και τα θηρία του wrc με τις αναρτήσεις με τις τεράστιες διαδρομές πως στριβουν σε άσφαλτο και θα καταλάβετε....

Posted

Torque steering δηλαδή Δημήτρη; Πατάς γκάζι και το αμάξι ακολουθεί τις ανωμαλίες του δρόμου ή πηγαίνει προς μία κατεύθυνση; Προσπαθώ κι εγώ να βρω άκρη εδώ και καιρό, δεν ήξερα ότι μπορεί να συμβεί τόσο έντονα και σε τετρακίνητα.. Με μπόλικη ροπή φαίνεται όλα γίνονται.. Αν βρεις καμία άκρη πες μου να δω τι μπορώ να δοκιμάσω..

 

Αυτο το προβλημα το'χω και γω Μιχαλη που ειμαι μαμα... Σε ανηφορικο οδοστρωμα χειροτερευουν τα πραματα... Αλλα υπεθετα οτι φταιει κατι στην S-line αναρτηση... Το κανει και το δικο σου με την Bilstein;

Posted

Δημητρη για το θεμα που αντιμετωπιζεις.

1)εχεις μεγαλη διαμετρο ζαντας

2)χαμηλο προφιλ

3)πολυ χαμηλωμα

4)μικρη διαδρομη αναρτησης

5)αντιστρεπτικες παχυτερες

6)σινεμπλοκ ενισχυμενα

 

απο ολα αυτα αυτο που μου μενει ειναι να σηκωσεις το αυτοκινητο ,να δεις την ευθυγραμμιση του , επισης να παιξεις με την αναρτηση μαλακωνοντας το κατ εμε.

Τα εχεις ολα σκληρα και με μικρες διαδρομες.

Το set up σου ειναι για πιστα ή μαλλον για ευρωπαικους δρομους και οχι ελληνικους.

Το να τα κανεις ολα σκληρα στον δρομο περνεις ακριβως το αντιθετο αποτελεσμα με το επιθυμητο.

Μην παραξενευτεις αν ενα ιδιο πανω κατω σετ απ με μια απλη αναρτηση και ελαχιστο χαμηλωμα ειναι αρκετα πιο γρηγορο στις στροφες απο εσενα αν και δεν ειναι αυτο το ζητουμενο μας.

Για να καταλαβεις εγω θα εβγαζα τις αντιστρεπτικες απο επανω αν ημουν στην θεση σου μιας και το να ξηλωσεις τα σινεμπλοκ δεν ειναι και οτι καλυτερο.

Επισης ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ειναι υπερβολικα χαμηλο ,το ιδιο θα κανουμε και με του αδερφου μου.

Ολα τα παραπανω ειναι αποδεδηγμενα και τεκμηριωμενα και δεν τα βγαζω ετσι απο τον νου μου.

 

 

θα συμφωνήσω με τον τάσο...και μάλιστα δημητρη θα σου πρότεινα (πάρε με τηλ. αν σε ενδιαφερει να σε στειλω συστημένα) να πήγαινες σε κάποιον που ρυθμιζει/στήνει αγωνιστικά και τον χρησιμοποιουν φίλοι μου σε αναβάσεις, σιρκουί και χωμάτινα....

σε καμία περίπτωση δε θα σου στήσει το αμάξι σου για τις ανωτέρω συνθήκες, αλλά επειδή ''νοιώθει'' πώς πρέπει να δουλευει ένα αυτοκίνητο υπό τις συνθήκες που ειναι το ζητούμενο κάθε φορά (ελληνικός δρόμος στην προκειμένη περίπτωση), θα σου ρυθμίσει λοιπον το αυτοκίνητο αναλογα με τις απαιτήσεις σου.

Posted

Προτεινω να παρετε κατι με 2 πορτες...θα στριβετε καλυτερα... a050.gifa050.gifa050.gif

 

 

:new_iloveyou:

Posted

Αυτο το προβλημα το'χω και γω Μιχαλη που ειμαι μαμα... Σε ανηφορικο οδοστρωμα χειροτερευουν τα πραματα... Αλλα υπεθετα οτι φταιει κατι στην S-line αναρτηση... Το κανει και το δικο σου με την Bilstein;

 

εγω παλι που εχω υπερβολικο χαμηλωμα σαν του δημητρη και 19αρες δεν εχω κανενα προβλημα.

Posted (edited)

εγω παλι που εχω υπερβολικο χαμηλωμα σαν του δημητρη και 19αρες δεν εχω κανενα προβλημα.

 

Πρόβλημα ούτε εγώ έχω. Απλά στο τέρμα γκάζι, μου ανοίγει τροχιά και ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω συνηθίσει.. Αν προσέξετε στο βίντεο, θα δείτε ότι δεν έχει σχέση με το πάτημα στο οδόστρωμα, αλλά μόνο με τη βίαιη επιτάχυνση. Καταρχήν, θα κάνω λίγο πιο σκληρή την ανάρτηση και μετά βλέπουμε.

Πανίκο, εσύ δεν έλεγες μήπως βρούμε κανένα anti-lift? Η είναι μέρος κάποιας ανάρτησης που χαζεύαμε?

 

 

http://s711.photobucket.com/albums/ww120/jimis_bucket/?action=view&current=1-1.flv

 

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted

Πρόβλημα ούτε εγώ έχω. Απλά στο τέρμα γκάζι, μου ανοίγει τροχιά και ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω συνηθίσει.. Αν προσέξετε στο βίντεο, θα δείτε ότι δεν έχει σχέση με το πάτημα στο οδόστρωμα, αλλά μόνο με τη βίαιη επιτάχυνση. Καταρχήν, θα κάνω λίγο πιο σκληρή την ανάρτηση και μετά βλέπουμε.

Πανίκο, εσύ δεν έλεγες μήπως βρούμε κανένα anti-lift? Η είναι μέρος κάποιας ανάρτησης που χαζεύαμε?

 

 

http://s711.photobuc...w&current=4.flv

 

 

 

Δημήτρης

Με 0.5 σταθερο πανω...λογικο το βλεπω! :sSa_worried3:

Posted

Μπράβο πολύ τούμπανο Δημήτρη:sHa_thumbgoodjob:Πραγματικό όπλο:sFi_gunsmilie:

 

Σε ευχαριστώ Κωστή :new_thumright:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

εγω παλι που εχω υπερβολικο χαμηλωμα σαν του δημητρη και 19αρες δεν εχω κανενα προβλημα.

 

Σε σενα λογικο ειναι Αγγελε δεδομενου οτι εισαι quattro, οποτε και το φαινομενο λογικα για να εμφανιστει θελει και παραπανω ιπποδυναμη-ροπη οπως πχ του Δημητρη... Γι'αυτο ρωτησα τον Μιχαλη που ειναι fwd... Πριν βαλεις αναρτηση-ζαντες ειχες και συ τετοιο θεμα;

Posted

Μητσαρα χαιρομαι που δινεις βαση παντως :sSig_goodnight:

Posted

Μητσαρα χαιρομαι που δινεις βαση παντως :sSig_goodnight:

 

Τάσο μου, διάβασα αυτά που είπες, απλά δεν έχω θέμα στο στρίψιμο. Στρίβω σχεδόν με όσα έρχομαι, ειλικρινά με τη σκέψη. Μόνο όταν πατάω απότομα και σε καθεστώς επιτάχυνσης έχω αυτό το θέμα που προανέφερα και το οποίο είναι μάλλον και επειδή δεν το έχω συνηθίσει.. Το να αφαιρέσω τις αντιστρεπτικές, είναι εντελώς αβάσιμο για μένα, είναι άλλο αυτοκίνητο με αυτές φορεμένες! Το να το ψηλώσω, ναι εκεί συμφωνώ, μπορεί να το ψηλώσω λιγάκι, αλλά κανα πόντο, όχι παραπάνω.

 

 

 

Δημήτρης

ΥΓ :new_iloveyou::sFun_nahnahna3:

Posted

Πρόβλημα ούτε εγώ έχω. Απλά στο τέρμα γκάζι, μου ανοίγει τροχιά και ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω συνηθίσει.. Αν προσέξετε στο βίντεο, θα δείτε ότι δεν έχει σχέση με το πάτημα στο οδόστρωμα, αλλά μόνο με τη βίαιη επιτάχυνση. Καταρχήν, θα κάνω λίγο πιο σκληρή την ανάρτηση και μετά βλέπουμε.

Πανίκο, εσύ δεν έλεγες μήπως βρούμε κανένα anti-lift? Η είναι μέρος κάποιας ανάρτησης που χαζεύαμε?

 

 

http://s711.photobuc...current=1-1.flv

 

 

 

Δημήτρης

 

Μετά τα προχθεσινά στην Ε.Ο., άκουγα το μοτέρ να ξεφυσάει κάπως και τελικά ανακάλυψα ότι έχανε από τη μια μεριά της βάσης του WG.

Αμέσως πήρα καινούργιες βίδες με γκρόβερ για να τις βάλω και να τελειώνω, αλλά να κάνω και μια επιθεώρηση στις βίδες της πολλαπλής, να δω αν υπάρχει καθόλου απώλεια..

 

Αφαιρώ εισαγωγή, maf, κάλυμμα τούρμπο και βάση με WG

 

IMG_0052.jpg

 

Φαίνεται ξεκάθαρα η απώλεια και από τη φλάτζα, λόγω "χαλαρώματος" στις βίδες στήριξης..

 

IMG_0053.jpg

 

Η φλάτζα που είχε δεξιά και η ενισχυμένη που έβαλα αριστερά

 

IMG_0054.jpg

 

Οι καινούργιες βίδες με τα γκρόβερ και φαίνεται και η παλιά που είχε στραβώσει και χαλαρώσει..

 

IMG_0055.jpg

 

Έλεγχος στα μπουζώνια της πολλαπλής με πολύ καλό αποτέλεσμα, δεν έπαιρναν καθόλου άλλο σφίξιμο και καμία απώλεια. Καθάρισμα της έδρας του WG και μπαίνουν νέες βίδες με γκρόβερ..

 

IMG_0056.jpg

 

 

Έλα μου όμως που έχουν χοντρό κεφάλι και βρίσκουν οι βίδες με το γκρόβερ στον δακτύλιο σύνδεσης! Εμπρός λοιπόν καλό μου σβουράκι και όλα κομπλέ με 1 χιλ περιθώριο και το WG στη θέση του..

 

IMG_0057.jpg

 

Και μια γενική άποψη, μετά το κλείσιμο με την εισαγωγή..

 

IMG_0059-1.jpg

 

 

 

Δημήτρης

Posted

εγω που να χωρεσω ενα τετοιο μικρο φιλτρακι? οεο?

Posted

Μετά τα προχθεσινά στην Ε.Ο., άκουγα το μοτέρ να ξεφυσάει κάπως και τελικά ανακάλυψα ότι έχανε από τη μια μεριά της βάσης του WG.

 

Δημήτρης

 

Αμ...γιαυτό δεν πήγαινε το αμάξι καλά... Το είχα καταλάβει εγώ από τα video...!! :P:

 

Ωραίες φωτογραφίες και σωστή δουλειά Δημήτρη , όπως πάντα... Μπράβο...!!!! :new_thumright:

Posted

βάλε και μια ατσαλάκωτη χοάνη γιατί δεν επιτρέπεται σε τέτοιο διαμάντι

Posted

Φιλε μου εχω διαβασει ολο το thread και πραγματικα σου ευχομαι να το χαιρεσαι το "τερας".Καλες "βολτες" και απροβληματιστες!

!Το μπραβο ειναι λιγο για το μερακι και το κουραγιο σου!!!Συγχαρητηρια!!! :sHa_thumbsup2:

Posted

φιλε μπραβο σου και παλι γιατι το αμαξι το <<αισθανεσαι>> και καταλαβαινεις αμεσως οτι κατι παει στραβα και το διορθωνεις ο ιδιος. :new_thumright:

αλλαξε αυτη την φιλτροχοανη :sSc_eek: γιατι τετοιο διαμαντι αμαξι μεσα-εξω δεν μπορει να εχει αυτη την φιλτροχοανη.

το κοκκινο σωληνακι που παιρνει απο το ταφ μηπως σου εχει τσακισει? για τσεκαρετω φιλε :sCo_hmmthink:

Posted

φιλε μπραβο σου και παλι γιατι το αμαξι το > και καταλαβαινεις αμεσως οτι κατι παει στραβα και το διορθωνεις ο ιδιος. :new_thumright:

αλλαξε αυτη την φιλτροχοανη :sSc_eek: γιατι τετοιο διαμαντι αμαξι μεσα-εξω δεν μπορει να εχει αυτη την φιλτροχοανη.

το κοκκινο σωληνακι που παιρνει απο το ταφ μηπως σου εχει τσακισει? για τσεκαρετω φιλε :sCo_hmmthink:

 

Σας ευχαριστώ βρε παιδιά, η χοάνη "μπήκε" στπ πλύσιμο! Έχω παραγγείλει άλλη για δοκιμή ούτως ή άλλως. Το σωληνάκι που λες Γαβριήλ, δεν είναι τσακισμένο, απλά έτσι φαίνεται στη φωτό.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Μεγαλε θα σε τσακισω......εγω δε θα κανω τιποτα?

 

ολα εσυ θα τα κανεις?

 

Γι αυτο εμεις οι μηχανικοι θα πεινασουμε...

Posted

Σε σενα λογικο ειναι Αγγελε δεδομενου οτι εισαι quattro, οποτε και το φαινομενο λογικα για να εμφανιστει θελει και παραπανω ιπποδυναμη-ροπη οπως πχ του Δημητρη... Γι'αυτο ρωτησα τον Μιχαλη που ειναι fwd... Πριν βαλεις αναρτηση-ζαντες ειχες και συ τετοιο θεμα;

 

πριν βαλω ειχα μαμα αναρτηση s line και ζαντολαστιχα ιδια με τα δικα σου. ποτε δεν ειχα τετοιο θεμα παντως

Posted

Σας ευχαριστώ βρε παιδιά, η χοάνη "μπήκε" στπ πλύσιμο! Έχω παραγγείλει άλλη για δοκιμή ούτως ή άλλως. Το σωληνάκι που λες Γαβριήλ, δεν είναι τσακισμένο, απλά έτσι φαίνεται στη φωτό.

 

Δημήτρης

 

Πέταξέ τη γρήγορα από κεί ,χαλάει όλο το look του μηχανοστασίου. Βλέπω πιάνουν τα χέρια σου σε ηλεκτρομηχανικά,θα σ'εχω υπόψη μου...

Posted

Πέταξέ τη γρήγορα από κεί ,χαλάει όλο το look του μηχανοστασίου. Βλέπω πιάνουν τα χέρια σου σε ηλεκτρομηχανικά,θα σ'εχω υπόψη μου...

 

Κάνει τα πάντα και σε καλές τιμές...οτι χρειαστείτε,μα ότι χρειαστείτε,πάρτε τον τηλ.... :biggrinthumb::sSig_busted:

Posted (edited)

Εχθές το βράδυ έγιναν κάτι δοκιμές.. Υπεύθυνοι είναι οι Lekos3 - κλέβω εκκλησίες - ανοίγω με ό,τι περνάει και Antrikos13. Αυτό που ξέρω είναι ότι από Βαρυμπόμπη βρέθηκα Πειραιά :Party_fest39:

 

 

 

Δημήτρης

 

Λοιπον μπηκα και εγω επιτελους για να γραψω τις εντυπωσεις μου! Λοιπον το αμαξι του Δημητρη ειναι αλλου!!! Πραγματικα! Ενταξει αυτο το πεταγμα που κανω στα χαμηλα λογω κο4 ειναι ωραιο, αλλα μετα αρχιζεις να ακους ενα φυσιμα τρομακτικο απο πισω και την διαφορα να εξαφανιζεται με τρελους ρυθμους. Απο την στιγμη που περναει μπροστα, απλα βγαζεις μαντηλι και τον χαιρετας!!! Ενδεικτικο του ρυθμου που ανοιγει, ειναι οτι ο Δημητρης νομιζε οτι αφηνα γκαζι στην 5η... Μονο που εγω κοντευα να βαλω το κουτεπιε στην φτερωτη!!! Δημητρη και παλι να το χαιρεσαι! Φοβερο πραγματικα!

 

Tι νυχτα και αυτη................. :blink: Ποιος ειδε S3 και A4 και δεν τα φοβηθηκε.................. :icon_turbo: Ενα μεγαλο μπραβο στον :D Δημητρη :D για την δουλεια που εχει κανει στο αμαξι!!!!!

 

Thanks για ολα μεγαλε! :new_thumright:

 

Πανικος λεμε στην Ε.Ο! Πρεπει να εκανε αρκετος κοσμος τον σταυρο του εκεινη την μερα!!! :hehe:

 

Σιγά βρε φίλε :new_thumright: Εσύ και ο Γιάννης λέτε για 2 κολώνες, εμένα όμως μου φαίνεται υπερβολή. Εγώ σας ευχαριστώ αλλά και τον Γιαννάκη που το έλιωσε το αυτοκίνητό του εχθές για να δοκιμάσουμε.

 

 

 

Δημήτρης

 

Δημητρη μετα τα βιντεο καταλαβες οτι δεν ειναι υπερβολη... Και μην με ευχαριστεις! Ηταν απο τις πιο ωραιες βραδιες!!! :D Η ωρα του παιδιου με ολη την σημασια! Μακαρι να το λιωνω για τετοιους λογους παντα! Τοτε αξιζει!!! Εγω ευχαριστω, που με βοηθησες να καταλαβω οτι τελικα κατι κανει και το δικο μου, αν και χαοτικη η διαφορα αλλα ειναι αρκετα δυνατο για αυτα που φοραει!!! Περιμενα να τρωω ακομα περισσοτερο... Για την κατηγορια του μια χαρα ειναι!!! :D

Edited by lekoS3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.