tasosS3 Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Δημητρη για το θεμα που αντιμετωπιζεις. 1)εχεις μεγαλη διαμετρο ζαντας 2)χαμηλο προφιλ 3)πολυ χαμηλωμα 4)μικρη διαδρομη αναρτησης 5)αντιστρεπτικες παχυτερες 6)σινεμπλοκ ενισχυμενα απο ολα αυτα αυτο που μου μενει ειναι να σηκωσεις το αυτοκινητο ,να δεις την ευθυγραμμιση του , επισης να παιξεις με την αναρτηση μαλακωνοντας το κατ εμε. Τα εχεις ολα σκληρα και με μικρες διαδρομες. Το set up σου ειναι για πιστα ή μαλλον για ευρωπαικους δρομους και οχι ελληνικους. Το να τα κανεις ολα σκληρα στον δρομο περνεις ακριβως το αντιθετο αποτελεσμα με το επιθυμητο. Μην παραξενευτεις αν ενα ιδιο πανω κατω σετ απ με μια απλη αναρτηση και ελαχιστο χαμηλωμα ειναι αρκετα πιο γρηγορο στις στροφες απο εσενα αν και δεν ειναι αυτο το ζητουμενο μας. Για να καταλαβεις εγω θα εβγαζα τις αντιστρεπτικες απο επανω αν ημουν στην θεση σου μιας και το να ξηλωσεις τα σινεμπλοκ δεν ειναι και οτι καλυτερο. Επισης ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ειναι υπερβολικα χαμηλο ,το ιδιο θα κανουμε και με του αδερφου μου. Ολα τα παραπανω ειναι αποδεδηγμενα και τεκμηριωμενα και δεν τα βγαζω ετσι απο τον νου μου.
mariosA4 Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 το είχα διαβάσει στο power , ένα αγωνιστικό evo με rollcage , ραμμένους θόλους και ενισχυμένο σασί έφτασε σε σημείο να στριβει χειρότερα σε πίστα (!!!) απότι πρίν τις ενισχύσεις . Μετά πό πολύ ψάξιμο βρήκαν λοιπόν ότι η ύπαρξη ενδοτικότητας στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις επιτρέπει γρηγορότερο στριψιμο και ομαλότερη συμπεριφορά στο άπεξ της στροφής, ειδικά σε στροφές με ελαφρές ανωμαλίες. με άλλα λόγια το κούρδισμα και χαμήλωμα δεν είναι πανάκεια , για σκεφτείται και τα θηρία του wrc με τις αναρτήσεις με τις τεράστιες διαδρομές πως στριβουν σε άσφαλτο και θα καταλάβετε....
georgio3gr Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Torque steering δηλαδή Δημήτρη; Πατάς γκάζι και το αμάξι ακολουθεί τις ανωμαλίες του δρόμου ή πηγαίνει προς μία κατεύθυνση; Προσπαθώ κι εγώ να βρω άκρη εδώ και καιρό, δεν ήξερα ότι μπορεί να συμβεί τόσο έντονα και σε τετρακίνητα.. Με μπόλικη ροπή φαίνεται όλα γίνονται.. Αν βρεις καμία άκρη πες μου να δω τι μπορώ να δοκιμάσω.. Αυτο το προβλημα το'χω και γω Μιχαλη που ειμαι μαμα... Σε ανηφορικο οδοστρωμα χειροτερευουν τα πραματα... Αλλα υπεθετα οτι φταιει κατι στην S-line αναρτηση... Το κανει και το δικο σου με την Bilstein;
stage6 Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Δημητρη για το θεμα που αντιμετωπιζεις. 1)εχεις μεγαλη διαμετρο ζαντας 2)χαμηλο προφιλ 3)πολυ χαμηλωμα 4)μικρη διαδρομη αναρτησης 5)αντιστρεπτικες παχυτερες 6)σινεμπλοκ ενισχυμενα απο ολα αυτα αυτο που μου μενει ειναι να σηκωσεις το αυτοκινητο ,να δεις την ευθυγραμμιση του , επισης να παιξεις με την αναρτηση μαλακωνοντας το κατ εμε. Τα εχεις ολα σκληρα και με μικρες διαδρομες. Το set up σου ειναι για πιστα ή μαλλον για ευρωπαικους δρομους και οχι ελληνικους. Το να τα κανεις ολα σκληρα στον δρομο περνεις ακριβως το αντιθετο αποτελεσμα με το επιθυμητο. Μην παραξενευτεις αν ενα ιδιο πανω κατω σετ απ με μια απλη αναρτηση και ελαχιστο χαμηλωμα ειναι αρκετα πιο γρηγορο στις στροφες απο εσενα αν και δεν ειναι αυτο το ζητουμενο μας. Για να καταλαβεις εγω θα εβγαζα τις αντιστρεπτικες απο επανω αν ημουν στην θεση σου μιας και το να ξηλωσεις τα σινεμπλοκ δεν ειναι και οτι καλυτερο. Επισης ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ειναι υπερβολικα χαμηλο ,το ιδιο θα κανουμε και με του αδερφου μου. Ολα τα παραπανω ειναι αποδεδηγμενα και τεκμηριωμενα και δεν τα βγαζω ετσι απο τον νου μου. θα συμφωνήσω με τον τάσο...και μάλιστα δημητρη θα σου πρότεινα (πάρε με τηλ. αν σε ενδιαφερει να σε στειλω συστημένα) να πήγαινες σε κάποιον που ρυθμιζει/στήνει αγωνιστικά και τον χρησιμοποιουν φίλοι μου σε αναβάσεις, σιρκουί και χωμάτινα.... σε καμία περίπτωση δε θα σου στήσει το αμάξι σου για τις ανωτέρω συνθήκες, αλλά επειδή ''νοιώθει'' πώς πρέπει να δουλευει ένα αυτοκίνητο υπό τις συνθήκες που ειναι το ζητούμενο κάθε φορά (ελληνικός δρόμος στην προκειμένη περίπτωση), θα σου ρυθμίσει λοιπον το αυτοκίνητο αναλογα με τις απαιτήσεις σου.
Alex Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Προτεινω να παρετε κατι με 2 πορτες...θα στριβετε καλυτερα...
Agelosa4 Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Αυτο το προβλημα το'χω και γω Μιχαλη που ειμαι μαμα... Σε ανηφορικο οδοστρωμα χειροτερευουν τα πραματα... Αλλα υπεθετα οτι φταιει κατι στην S-line αναρτηση... Το κανει και το δικο σου με την Bilstein; εγω παλι που εχω υπερβολικο χαμηλωμα σαν του δημητρη και 19αρες δεν εχω κανενα προβλημα.
Dimitris_Kon Posted May 20, 2010 Author Posted May 20, 2010 (edited) εγω παλι που εχω υπερβολικο χαμηλωμα σαν του δημητρη και 19αρες δεν εχω κανενα προβλημα. Πρόβλημα ούτε εγώ έχω. Απλά στο τέρμα γκάζι, μου ανοίγει τροχιά και ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω συνηθίσει.. Αν προσέξετε στο βίντεο, θα δείτε ότι δεν έχει σχέση με το πάτημα στο οδόστρωμα, αλλά μόνο με τη βίαιη επιτάχυνση. Καταρχήν, θα κάνω λίγο πιο σκληρή την ανάρτηση και μετά βλέπουμε. Πανίκο, εσύ δεν έλεγες μήπως βρούμε κανένα anti-lift? Η είναι μέρος κάποιας ανάρτησης που χαζεύαμε? http://s711.photobucket.com/albums/ww120/jimis_bucket/?action=view¤t=1-1.flv Δημήτρης Edited May 20, 2010 by Dimitris_Kon
Alex Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Πρόβλημα ούτε εγώ έχω. Απλά στο τέρμα γκάζι, μου ανοίγει τροχιά και ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω συνηθίσει.. Αν προσέξετε στο βίντεο, θα δείτε ότι δεν έχει σχέση με το πάτημα στο οδόστρωμα, αλλά μόνο με τη βίαιη επιτάχυνση. Καταρχήν, θα κάνω λίγο πιο σκληρή την ανάρτηση και μετά βλέπουμε. Πανίκο, εσύ δεν έλεγες μήπως βρούμε κανένα anti-lift? Η είναι μέρος κάποιας ανάρτησης που χαζεύαμε? http://s711.photobuc...w¤t=4.flv Δημήτρης Με 0.5 σταθερο πανω...λογικο το βλεπω!
Dimitris_Kon Posted May 20, 2010 Author Posted May 20, 2010 Μπράβο πολύ τούμπανο ΔημήτρηΠραγματικό όπλο Σε ευχαριστώ Κωστή Δημήτρης
georgio3gr Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 εγω παλι που εχω υπερβολικο χαμηλωμα σαν του δημητρη και 19αρες δεν εχω κανενα προβλημα. Σε σενα λογικο ειναι Αγγελε δεδομενου οτι εισαι quattro, οποτε και το φαινομενο λογικα για να εμφανιστει θελει και παραπανω ιπποδυναμη-ροπη οπως πχ του Δημητρη... Γι'αυτο ρωτησα τον Μιχαλη που ειναι fwd... Πριν βαλεις αναρτηση-ζαντες ειχες και συ τετοιο θεμα;
Dimitris_Kon Posted May 20, 2010 Author Posted May 20, 2010 Μητσαρα χαιρομαι που δινεις βαση παντως Τάσο μου, διάβασα αυτά που είπες, απλά δεν έχω θέμα στο στρίψιμο. Στρίβω σχεδόν με όσα έρχομαι, ειλικρινά με τη σκέψη. Μόνο όταν πατάω απότομα και σε καθεστώς επιτάχυνσης έχω αυτό το θέμα που προανέφερα και το οποίο είναι μάλλον και επειδή δεν το έχω συνηθίσει.. Το να αφαιρέσω τις αντιστρεπτικές, είναι εντελώς αβάσιμο για μένα, είναι άλλο αυτοκίνητο με αυτές φορεμένες! Το να το ψηλώσω, ναι εκεί συμφωνώ, μπορεί να το ψηλώσω λιγάκι, αλλά κανα πόντο, όχι παραπάνω. Δημήτρης ΥΓ
Dimitris_Kon Posted May 21, 2010 Author Posted May 21, 2010 Πρόβλημα ούτε εγώ έχω. Απλά στο τέρμα γκάζι, μου ανοίγει τροχιά και ίσως επειδή ακόμα δεν το έχω συνηθίσει.. Αν προσέξετε στο βίντεο, θα δείτε ότι δεν έχει σχέση με το πάτημα στο οδόστρωμα, αλλά μόνο με τη βίαιη επιτάχυνση. Καταρχήν, θα κάνω λίγο πιο σκληρή την ανάρτηση και μετά βλέπουμε. Πανίκο, εσύ δεν έλεγες μήπως βρούμε κανένα anti-lift? Η είναι μέρος κάποιας ανάρτησης που χαζεύαμε? http://s711.photobuc...current=1-1.flv Δημήτρης Μετά τα προχθεσινά στην Ε.Ο., άκουγα το μοτέρ να ξεφυσάει κάπως και τελικά ανακάλυψα ότι έχανε από τη μια μεριά της βάσης του WG. Αμέσως πήρα καινούργιες βίδες με γκρόβερ για να τις βάλω και να τελειώνω, αλλά να κάνω και μια επιθεώρηση στις βίδες της πολλαπλής, να δω αν υπάρχει καθόλου απώλεια.. Αφαιρώ εισαγωγή, maf, κάλυμμα τούρμπο και βάση με WG Φαίνεται ξεκάθαρα η απώλεια και από τη φλάτζα, λόγω "χαλαρώματος" στις βίδες στήριξης.. Η φλάτζα που είχε δεξιά και η ενισχυμένη που έβαλα αριστερά Οι καινούργιες βίδες με τα γκρόβερ και φαίνεται και η παλιά που είχε στραβώσει και χαλαρώσει.. Έλεγχος στα μπουζώνια της πολλαπλής με πολύ καλό αποτέλεσμα, δεν έπαιρναν καθόλου άλλο σφίξιμο και καμία απώλεια. Καθάρισμα της έδρας του WG και μπαίνουν νέες βίδες με γκρόβερ.. Έλα μου όμως που έχουν χοντρό κεφάλι και βρίσκουν οι βίδες με το γκρόβερ στον δακτύλιο σύνδεσης! Εμπρός λοιπόν καλό μου σβουράκι και όλα κομπλέ με 1 χιλ περιθώριο και το WG στη θέση του.. Και μια γενική άποψη, μετά το κλείσιμο με την εισαγωγή.. Δημήτρης
itGfloG Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Μετά τα προχθεσινά στην Ε.Ο., άκουγα το μοτέρ να ξεφυσάει κάπως και τελικά ανακάλυψα ότι έχανε από τη μια μεριά της βάσης του WG. Δημήτρης Αμ...γιαυτό δεν πήγαινε το αμάξι καλά... Το είχα καταλάβει εγώ από τα video...!! Ωραίες φωτογραφίες και σωστή δουλειά Δημήτρη , όπως πάντα... Μπράβο...!!!!
COSTAS S3 Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 βάλε και μια ατσαλάκωτη χοάνη γιατί δεν επιτρέπεται σε τέτοιο διαμάντι
Moican Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Φιλε μου εχω διαβασει ολο το thread και πραγματικα σου ευχομαι να το χαιρεσαι το "τερας".Καλες "βολτες" και απροβληματιστες! !Το μπραβο ειναι λιγο για το μερακι και το κουραγιο σου!!!Συγχαρητηρια!!!
powergolf Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 φιλε μπραβο σου και παλι γιατι το αμαξι το <<αισθανεσαι>> και καταλαβαινεις αμεσως οτι κατι παει στραβα και το διορθωνεις ο ιδιος. αλλαξε αυτη την φιλτροχοανη γιατι τετοιο διαμαντι αμαξι μεσα-εξω δεν μπορει να εχει αυτη την φιλτροχοανη. το κοκκινο σωληνακι που παιρνει απο το ταφ μηπως σου εχει τσακισει? για τσεκαρετω φιλε
Dimitris_Kon Posted May 21, 2010 Author Posted May 21, 2010 φιλε μπραβο σου και παλι γιατι το αμαξι το > και καταλαβαινεις αμεσως οτι κατι παει στραβα και το διορθωνεις ο ιδιος. αλλαξε αυτη την φιλτροχοανη γιατι τετοιο διαμαντι αμαξι μεσα-εξω δεν μπορει να εχει αυτη την φιλτροχοανη. το κοκκινο σωληνακι που παιρνει απο το ταφ μηπως σου εχει τσακισει? για τσεκαρετω φιλε Σας ευχαριστώ βρε παιδιά, η χοάνη "μπήκε" στπ πλύσιμο! Έχω παραγγείλει άλλη για δοκιμή ούτως ή άλλως. Το σωληνάκι που λες Γαβριήλ, δεν είναι τσακισμένο, απλά έτσι φαίνεται στη φωτό. Δημήτρης
Toyo Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Μεγαλε θα σε τσακισω......εγω δε θα κανω τιποτα? ολα εσυ θα τα κανεις? Γι αυτο εμεις οι μηχανικοι θα πεινασουμε...
Agelosa4 Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Σε σενα λογικο ειναι Αγγελε δεδομενου οτι εισαι quattro, οποτε και το φαινομενο λογικα για να εμφανιστει θελει και παραπανω ιπποδυναμη-ροπη οπως πχ του Δημητρη... Γι'αυτο ρωτησα τον Μιχαλη που ειναι fwd... Πριν βαλεις αναρτηση-ζαντες ειχες και συ τετοιο θεμα; πριν βαλω ειχα μαμα αναρτηση s line και ζαντολαστιχα ιδια με τα δικα σου. ποτε δεν ειχα τετοιο θεμα παντως
mariosA4 Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Σας ευχαριστώ βρε παιδιά, η χοάνη "μπήκε" στπ πλύσιμο! Έχω παραγγείλει άλλη για δοκιμή ούτως ή άλλως. Το σωληνάκι που λες Γαβριήλ, δεν είναι τσακισμένο, απλά έτσι φαίνεται στη φωτό. Δημήτρης Πέταξέ τη γρήγορα από κεί ,χαλάει όλο το look του μηχανοστασίου. Βλέπω πιάνουν τα χέρια σου σε ηλεκτρομηχανικά,θα σ'εχω υπόψη μου...
Aristos Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Πέταξέ τη γρήγορα από κεί ,χαλάει όλο το look του μηχανοστασίου. Βλέπω πιάνουν τα χέρια σου σε ηλεκτρομηχανικά,θα σ'εχω υπόψη μου... Κάνει τα πάντα και σε καλές τιμές...οτι χρειαστείτε,μα ότι χρειαστείτε,πάρτε τον τηλ....
Dimitris_Kon Posted May 21, 2010 Author Posted May 21, 2010 Για τον Σωκράτη : Πάτημα 1 Πάτημα 2 Πάτημα 3 Δημήτρης
lekoS3 Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 (edited) Εχθές το βράδυ έγιναν κάτι δοκιμές.. Υπεύθυνοι είναι οι Lekos3 - κλέβω εκκλησίες - ανοίγω με ό,τι περνάει και Antrikos13. Αυτό που ξέρω είναι ότι από Βαρυμπόμπη βρέθηκα Πειραιά Δημήτρης Λοιπον μπηκα και εγω επιτελους για να γραψω τις εντυπωσεις μου! Λοιπον το αμαξι του Δημητρη ειναι αλλου!!! Πραγματικα! Ενταξει αυτο το πεταγμα που κανω στα χαμηλα λογω κο4 ειναι ωραιο, αλλα μετα αρχιζεις να ακους ενα φυσιμα τρομακτικο απο πισω και την διαφορα να εξαφανιζεται με τρελους ρυθμους. Απο την στιγμη που περναει μπροστα, απλα βγαζεις μαντηλι και τον χαιρετας!!! Ενδεικτικο του ρυθμου που ανοιγει, ειναι οτι ο Δημητρης νομιζε οτι αφηνα γκαζι στην 5η... Μονο που εγω κοντευα να βαλω το κουτεπιε στην φτερωτη!!! Δημητρη και παλι να το χαιρεσαι! Φοβερο πραγματικα! Tι νυχτα και αυτη................. Ποιος ειδε S3 και A4 και δεν τα φοβηθηκε.................. Ενα μεγαλο μπραβο στον Δημητρη για την δουλεια που εχει κανει στο αμαξι!!!!! Thanks για ολα μεγαλε! Πανικος λεμε στην Ε.Ο! Πρεπει να εκανε αρκετος κοσμος τον σταυρο του εκεινη την μερα!!! Σιγά βρε φίλε Εσύ και ο Γιάννης λέτε για 2 κολώνες, εμένα όμως μου φαίνεται υπερβολή. Εγώ σας ευχαριστώ αλλά και τον Γιαννάκη που το έλιωσε το αυτοκίνητό του εχθές για να δοκιμάσουμε. Δημήτρης Δημητρη μετα τα βιντεο καταλαβες οτι δεν ειναι υπερβολη... Και μην με ευχαριστεις! Ηταν απο τις πιο ωραιες βραδιες!!! Η ωρα του παιδιου με ολη την σημασια! Μακαρι να το λιωνω για τετοιους λογους παντα! Τοτε αξιζει!!! Εγω ευχαριστω, που με βοηθησες να καταλαβω οτι τελικα κατι κανει και το δικο μου, αν και χαοτικη η διαφορα αλλα ειναι αρκετα δυνατο για αυτα που φοραει!!! Περιμενα να τρωω ακομα περισσοτερο... Για την κατηγορια του μια χαρα ειναι!!! Edited May 22, 2010 by lekoS3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now