Aristos Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 φιλε αυτο εφτιαχνες το σαββατο στον αριστο? ...και αυτο....
The Dog Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Γενικά η εισαγωγή είναι για πέταμα...Σίγουρα χάνεις άλογα μιας και ρουφάς ζεστό αέρα. Πέρνα λάστιχο κάτω από το φανάρι(από την μεριά που ήταν το φιλτροκουτι) και βάλε χοάνη εκεί,ανάμεσα στην μετόπη και τον προφυλακτήρα. Στην χειρότερη κανε θερμάσπιδα και μόνωσε την περιοχή του φίλτρου από την εξαγωγή...
Dimitris_Kon Posted May 24, 2010 Author Posted May 24, 2010 (edited) Γενικά η εισαγωγή είναι για πέταμα...Σίγουρα χάνεις άλογα μιας και ρουφάς ζεστό αέρα. Πέρνα λάστιχο κάτω από το φανάρι(από την μεριά που ήταν το φιλτροκουτι) και βάλε χοάνη εκεί,ανάμεσα στην μετόπη και τον προφυλακτήρα. Στην χειρότερη κανε θερμάσπιδα και μόνωσε την περιοχή του φίλτρου από την εξαγωγή... Είναι δύσκολο και θέλει αρκετή μελέτη, καθώς πρέπει να κάνει αρκετές γωνίες για να κατέβει εκεί. Το έχω ήδη δοκιμάσει, αλλά θέλει custom σωληνώσεις για να γίνει σωστό. Επίσης πρέπει να βάλω μικρότερη χοάνη, δεν χωράει να μπει πουθενά εκεί μέσα η συγκεκριμένη. Εντωμεταξύ, ο maf όπως είναι, μπορεί να τραβάει και ζεστό αέρα, αλλά μετράει σωστά και με αυτό το τρόπο έδειξε 412. Αυτός είναι και ο λόγος που απλά θα βάλω μια ασπίδα. Δημήτρης Edited May 24, 2010 by Dimitris_Kon
Kritonas Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Γενικά η εισαγωγή είναι για πέταμα...Σίγουρα χάνεις άλογα μιας και ρουφάς ζεστό αέρα. Πέρνα λάστιχο κάτω από το φανάρι(από την μεριά που ήταν το φιλτροκουτι) και βάλε χοάνη εκεί,ανάμεσα στην μετόπη και τον προφυλακτήρα. Στην χειρότερη κανε θερμάσπιδα και μόνωσε την περιοχή του φίλτρου από την εξαγωγή... Καταρχην , οταν το αυτοκινητο κινειται με καποια ταχυτητα συνεχως η φιλτροχοανη ειναι σε λογικη θερμοκρασια και η ΙΑΤ , και λογω του μεγαλου intercooler , ειναι αψογη . Το προβλημα ειναι στην κινηση . Η λογικη του να μπει η χοανη μεσα στο θολο , με βρισκει εν μερει συμφωνο , καθως θα πρεπει να δοθει μεγαλη προσοχη στο να μετραει σωστα το maf . Ετσι οπως ειναι τωρα μετραει σωστα . Αν ειναι μεσα σε σωληνα που μπροστα θα εχει κουρμπα , ειδικα το συγκεκριμενο που ειναι και χωρις σιτες , μπορει η ροη να μην ειναι στρωτη και να εχουμε προβληματα . Γενικα , το πιο ευκολο που πιστευω οτι πρεπει να γινει , ειναι να μπει θερμοασπιδα και σωληνας που να φερνει κρυο αερα . Αυτο επαρκει και για το χρονο που η ταχυτητα ειναι μικρη .
Dimitris_Kon Posted May 24, 2010 Author Posted May 24, 2010 Αυτήν αγόρασα και με λίγο πατέντα, θα την εγκαταστήσω.. Δημήτρης
mariosA4 Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Δημήτρη τι maf case χρησιμοποιείς και από που το πήρες?
Dimitris_Kon Posted May 24, 2010 Author Posted May 24, 2010 Δημήτρη τι maf case χρησιμοποιείς και από που το πήρες? 3 inch ΑΤΡ Μαρίνο, το έχω στις φωτό πιο πίσω.. Δημήτρης
skoufis Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 ...και με λίγο πατέντα... εχω ηδη αρχισει να σκεφτομαι ποιος θα την πληρωσει απο αυτην την πατεντα.....
The Dog Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Καταρχην , οταν το αυτοκινητο κινειται με καποια ταχυτητα συνεχως η φιλτροχοανη ειναι σε λογικη θερμοκρασια και η ΙΑΤ , και λογω του μεγαλου intercooler , ειναι αψογη . Το προβλημα ειναι στην κινηση . Η λογικη του να μπει η χοανη μεσα στο θολο , με βρισκει εν μερει συμφωνο , καθως θα πρεπει να δοθει μεγαλη προσοχη στο να μετραει σωστα το maf . Ετσι οπως ειναι τωρα μετραει σωστα . Αν ειναι μεσα σε σωληνα που μπροστα θα εχει κουρμπα , ειδικα το συγκεκριμενο που ειναι και χωρις σιτες , μπορει η ροη να μην ειναι στρωτη και να εχουμε προβληματα . Γενικα , το πιο ευκολο που πιστευω οτι πρεπει να γινει , ειναι να μπει θερμοασπιδα και σωληνας που να φερνει κρυο αερα . Αυτο επαρκει και για το χρονο που η ταχυτητα ειναι μικρη . Σωστά όταν το αμάξι κινητέ σταμάτα η μεταφορά θερμοκρασίας μέσω επαγωγής προς την χοάνη. αλλά υπάρχει και μεταφορά θερμοκρασίας μέσω ακτινοβολίας η οποία δεν σταμάτα. Ασε που λόγο μεγαλύτερου μήκους σωλήνας γίνετε πολύ πιο εύκολη η τοποθέτηση σε σωστό σημείο του MAF για να μετρά σωστά.. Το είχα κάνει στο δικό μου με πολύ καλά αποτελέσματα .
Dimitris_Kon Posted May 26, 2010 Author Posted May 26, 2010 Εχθές το βράδυ, μετά από κάτι κανιβαλιστικές τάσεις, άρχισα να ακούω κάτι περίεργους μεταλλικούς θορύβους (τους οποίους άκουσε και ο Σόκι). Νόμιζα ότι έκοψα καμια βάση.. Τελικά οι βάσεις της 034 είναι τόσο γερές που δεν έχουν πάθει το παραμικρό, παρόλο το σκίσιμο των τελευταίων ημερών. Κατέβασμα κιβωτίου και ξαφνικά το βολάν βγήκε σε 6 κομμάτια Το καινούργιο κοστίζει 800 ευρώ περίπου, αλλά προτιμήσαμε να φτιάξουμε τον ενισχυμένο που είχα ήδη αγοράσει, μπας και με ένα ταίριασμα, κουμπώσει σωστά και το βολάν στο solid από αλουμίνιο με κεραμική, και το πλατώ και το τετράφτερο ώστε να λύσω τα προβλήματά μου. Ο τόρνος βέβαια έχει το λόγο.. Εντωμεταξύ, κοιτάζοντας τα πίσω λάστιχα παρατήρησα ότι έχουν εγκάρσιες τομές και καρούμπαλα! Ωραίος! Α ρε Λεκό με τα πατήματά σου Δημήτρης
tasosS3 Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Δημητρη καλυμα πολλαπλης απο evo πηρες ρε? Τα σωληνακια τα κοκκινα βγαλτα και βαλε ενα χρωμα. Επισης την χοανη καντη πιο μικρη και γα να χωρεσει εκει που λες αλλα και να βαλεις διπλου κωνου που λεμε μιας και η επιφανεια της γαζας μετραει και οχι τοσο το μεγεθος. Δες και την apexi ειναι πολυ μικρη "στο ματι" αλλα εχει διπλασια ποσοτητα υλικου απο αλλες...σκεψου το και δεν θελει ουτε λαδωμα ουτε τπτ απλα δες ποια βαση universal σε βολευει. Η κληση του φιλτρου ειναι τετοια προς τα πισω που πραγματι ειναι δυσκολο να οδηγησεις κυρο αερα εκει.....και εαν το κανεις παλι δεν ειναι σιγουρο το αποτελεσμα απο το να την γυρισεις καπου μπροστα. Εχεις πολυ καλες θερμοκρασιες αλλα με καλη μελετη με τον αλλον τον γλομπο μπορειτε να το φτιαξετε καλυτερα.
Dimitris_Kon Posted May 26, 2010 Author Posted May 26, 2010 Δημητρη καλυμα πολλαπλης απο evo πηρες ρε? Τα σωληνακια τα κοκκινα βγαλτα και βαλε ενα χρωμα. Επισης την χοανη καντη πιο μικρη και γα να χωρεσει εκει που λες αλλα και να βαλεις διπλου κωνου που λεμε μιας και η επιφανεια της γαζας μετραει και οχι τοσο το μεγεθος. Δες και την apexi ειναι πολυ μικρη "στο ματι" αλλα εχει διπλασια ποσοτητα υλικου απο αλλες...σκεψου το και δεν θελει ουτε λαδωμα ουτε τπτ απλα δες ποια βαση universal σε βολευει. Η κληση του φιλτρου ειναι τετοια προς τα πισω που πραγματι ειναι δυσκολο να οδηγησεις κυρο αερα εκει.....και εαν το κανεις παλι δεν ειναι σιγουρο το αποτελεσμα απο το να την γυρισεις καπου μπροστα. Εχεις πολυ καλες θερμοκρασιες αλλα με καλη μελετη με τον αλλον τον γλομπο μπορειτε να το φτιαξετε καλυτερα. Ναι της forge είναι Τάσο. Διπλού κώνου δεν βγάζει με 4 inch inlet όμως και σε αυτή την τουρμπίνα με 4 inch εισαγωγή, είναι κρίμα να την περιορίζω από 4 inch σε 3.. Για την κούρμπα που λες, ναι το έχω σκεφτεί να το βγάλω έξω, αλλά θέλει πολύ πατέντα και πολλές στροφές στη σωλήνα και αυτό με προβληματίζει. Έχεις βρει κάποια χοάνη με 4 inch είσοδο να μου προτείνεις, γιατί ψάχνομαι (αν και έχω ήδη παραγγείλει μια ίδια)? Δημήτρης
tasosS3 Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Μητσο δες εδω ανταπτορα για 98mm δλδ 4in που λες http://www.apexi-usa.com/images_products/6640.jpg και μπροστα βιδωνει το φιλτρο της apexi κανονικα. Δεν νομιζω να εχεις θεμα σου ειπα και το φιλτρο τους ειναι το 1/3 στο μεγεθος απο αυτο που φορας τωρα. Τα περισσοτερα skyline & supra φορανε αυτο. Ψαξτο και εσυ να δω και εγω αν θες.
Dimitris_Kon Posted May 26, 2010 Author Posted May 26, 2010 οκ φίλε θα το κοιτάξω, ευχαριστώ Δημήτρης
stef80 Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=aem+filter+4.00&_sacat=0&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_odkw=aem+filter&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p3286.m270.l1313 Δημήτρη, στο παραπάνω link είναι οι χοάνες της ΑΕΜ για τις οποίες έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια και μάλιστα φιλτράρουν πολύ καλά χωρίς λαδι. Είναι 4 ιντσών και το δεύτερο νούμερο δηλώνει το μήκος του στοιχείου φιλτραρίσματος(σαν να λέμε το ύψος του κυλίνδρου). Βγαίνουν με μήκος φίλτρου 5 και 9 ιντσών. Το δεύτερο θα ήταν ότι πρέπει για τις αυξημένες απαιτήσεις του μοτέρ σου αλλά δεν ξέρω αν θα χωρέσει. Την είχα πάρει και ήταν τεράστια.
Dimitris_Kon Posted May 26, 2010 Author Posted May 26, 2010 http://shop.ebay.com...3286.m270.l1313 Δημήτρη, στο παραπάνω link είναι οι χοάνες της ΑΕΜ για τις οποίες έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια και μάλιστα φιλτράρουν πολύ καλά χωρίς λαδι. Είναι 4 ιντσών και το δεύτερο νούμερο δηλώνει το μήκος του στοιχείου φιλτραρίσματος(σαν να λέμε το ύψος του κυλίνδρου). Βγαίνουν με μήκος φίλτρου 5 και 9 ιντσών. Το δεύτερο θα ήταν ότι πρέπει για τις αυξημένες απαιτήσεις του μοτέρ σου αλλά δεν ξέρω αν θα χωρέσει. Την είχα πάρει και ήταν τεράστια. Ελήφθη over Στέφανε ευχαριστώ, θα το κοιτάξω! (Είχα πάρει ένα ΑΕΜ σύστημα μεθανόλης το οποίο δεν πρόλαβα να βάλω γιατί μου το ζήτησαν και ξέρω ότι έχει ποιοτικά πράγματα η συγκεκριμένη εταιρεία) Δημήτρης
antrikos13 Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Εχθές το βράδυ, μετά από κάτι κανιβαλιστικές τάσεις, άρχισα να ακούω κάτι περίεργους μεταλλικούς θορύβους (τους οποίους άκουσε και ο Σόκι). Νόμιζα ότι έκοψα καμια βάση.. Τελικά οι βάσεις της 034 είναι τόσο γερές που δεν έχουν πάθει το παραμικρό, παρόλο το σκίσιμο των τελευταίων ημερών. Κατέβασμα κιβωτίου και ξαφνικά το βολάν βγήκε σε 6 κομμάτια Το καινούργιο κοστίζει 800 ευρώ περίπου, αλλά προτιμήσαμε να φτιάξουμε τον ενισχυμένο που είχα ήδη αγοράσει, μπας και με ένα ταίριασμα, κουμπώσει σωστά και το βολάν στο solid από αλουμίνιο με κεραμική, και το πλατώ και το τετράφτερο ώστε να λύσω τα προβλήματά μου. Ο τόρνος βέβαια έχει το λόγο.. Εντωμεταξύ, κοιτάζοντας τα πίσω λάστιχα παρατήρησα ότι έχουν εγκάρσιες τομές και καρούμπαλα! Ωραίος! Α ρε Λεκό με τα πατήματά σου Δημήτρης Αυτα ειναι μικροθεματακια Δημητρη!!Καθε εμποδιο για καλο!! Ολα θα μπουν στο δρομο τους......Αυτος ο Λεκο με τους κοφτες φταιει για ολα.....
A80Avant Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 σκεψου το καλα για πολυ ελαφρυ βολαν Δημητρη, μπορει να μην σου αρεσει...
Dimitris_Kon Posted May 26, 2010 Author Posted May 26, 2010 σκεψου το καλα για πολυ ελαφρυ βολαν Δημητρη, μπορει να μην σου αρεσει... Γιατί Bill? Εντωμεταξύ, βρε παιδιά έχει δει κανείς εύκαμπτο σωλήνα 4 inch? Θέλω να δω μήπως βρω να συνδέσω φίλτρο με το τούρμπο, διότι θέλει πολλές κούρμπες και με κολλάρα δεν γίνεται. Δημήτρης
tasosS3 Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Φυσικα και υπαρχει της samco με ειδικες μεταλικες ενισχυσεις και με αντοχη στην θερμοκρασια. Προσφατα εβαλε το κουνιαδακη μου στο golf στο ιδιο σημειο και για τον ιδιο σκοπο που οτ θελεις εσυ αλλα σε 80mm (μιλα με χιλιοστα οχι με ιντσες να συνεννοουμεθα). Ειναι οτι καλυτερο http://www.samcosport.com/row/rp_samflex_ducting.asp και αν θυμασαι απο παλαιοτερα το ειχα ξαναδει στο ιδιο σημειο παλι σε ενα μαυρο golf που ειχε φτιαξει ο stratis καπου 700 αλογα αν δεν κανω λαθος. Ασχετο αλλα πλακα στην πλακα καπου πουλαει ενα παληκαρι μια 6262 εδω μεσα κουτα με Τ3 πατημα δεν κανεις την κινηση να τελειωνεις ...... :worthy: Εδω την βαλαμε στο αβαταρ μας και εσυ.....
Dimitris_Kon Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 (edited) Φυσικα και υπαρχει της samco με ειδικες μεταλικες ενισχυσεις και με αντοχη στην θερμοκρασια. Προσφατα εβαλε το κουνιαδακη μου στο golf στο ιδιο σημειο και για τον ιδιο σκοπο που οτ θελεις εσυ αλλα σε 80mm (μιλα με χιλιοστα οχι με ιντσες να συνεννοουμεθα). Ειναι οτι καλυτερο http://www.samcospor...lex_ducting.asp και αν θυμασαι απο παλαιοτερα το ειχα ξαναδει στο ιδιο σημειο παλι σε ενα μαυρο golf που ειχε φτιαξει ο stratis καπου 700 αλογα αν δεν κανω λαθος. Ασχετο αλλα πλακα στην πλακα καπου πουλαει ενα παληκαρι μια 6262 εδω μεσα κουτα με Τ3 πατημα δεν κανεις την κινηση να τελειωνεις ...... :worthy: Εδω την βαλαμε στο αβαταρ μας και εσυ..... Αυτό σφίγγει με τους σφικτήρες? Μην γίνει κομμάτια με το σφίξιμο Τάσο έτσι? Να κοιτάξω αν έχει 100 χιλ. να το συνδέσω. Όσο για το τούρμπο, θα ήθελα να τη δοκιμάσω (όχι Τ3 πάτημα, έχω v band), αλλά πρώτα έχω μια comp, μετά ένα υβρίδιο 3076 με κώλο 1.06 και μετά μια ΗΤΑ 3582. Οπότε έχω μέλλον, είμαι περίεργος να δω διαφορές σε στροφάρισμα και σε δύναμη με αυτά τα τούρμπο. Ταυτόχρονα παράγγειλα και ένα σετάκι ferrea με όλα τα μηχανικά μέρη της κεφαλής (πλην εκκεντροφόρων) που δίνει εγγύηση για στροφάρισμα έως και 8500 σαλ!! Παραγγέλθηκαν εχθές και αναμένονται με πολύ αγάπη! Βέβαια, ακόμα στο συνεργείο είμαι για το φιξάρισμα - πατέντα του δίσκου.. Δημήτρης Edited May 27, 2010 by Dimitris_Kon
Aristos Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Αυτό σφίγγει με τους σφικτήρες? Μην γίνει κομμάτια με το σφίξιμο Τάσο έτσι? Να κοιτάξω αν έχει 10 χιλ. να το συνδέσω. Όσο για το τούρμπο, θα ήθελα να τη δοκιμάσω (όχι Τ3 πάτημα, έχω v band), αλλά πρώτα έχω μια comp, μετά ένα υβρίδιο 3076 με κώλο 1.06 και μετά μια ΗΤΑ 3582. Οπότε έχω μέλλον, είμαι περίεργος να δω διαφορές σε στροφάρισμα και σε δύναμη με αυτά τα τούρμπο. Ταυτόχρονα παράγγειλα και ένα σετάκι ferrea με όλα τα μηχανικά μέρη της κεφαλής (πλην εκκεντροφόρων) που δίνει εγγύηση για στροφάρισμα έως και 8500 σαλ!! Παραγγέλθηκαν εχθές και αναμένονται με πολύ αγάπη! Βέβαια, ακόμα στο συνεργείο είμαι για το φιξάρισμα - πατέντα του δίσκου.. Δημήτρης Εχεις ξεφυγει....ΤΕΛΟΣ.!!!
tasosS3 Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 Μητσο τι 10χιλ ρε μαστορα δεν σε καταλαβα? Επισης τα turbo που πας να βαλεις ειναι "φοιτητικα" ενω αυτο που σου προτεινω ειναι αποκλειστικα για 100% straight αντρες
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now