Jump to content

Recommended Posts

Posted

Αν και ένοιωθα λίγο άβολα εχθές, που πίσω απο το φτωχό S3 μου, είχα το τέρας του Δημήτρη, η συγκίνηση που νοιώθαμε όλοι ήταν έκδηλη.

Βλέποντας το ξανά στην άσφαλτο,και ακούγοντας ξανά αυτόν τον γνώριμο ήχο, πραγματικά νοιώθαμε οτι ξαναμπήκε στην θέση του ένα κομάτι του πάζλ που έλειπε.

Εύχομαι φιλαράκι καλά χιλιόμετρα. sHa_thumbsup2.gif

 

Γιώργος

  • Like 2
Posted

Μην παραπονιέσαι ρε αφού θα έρθω εκεί και θα το δεις!

Ευχαριστώ όλους για τις ευχές, μακάρι να πάνε όλα καλά.. Μέχρι στιγμής δούλευα στο 0,8, σήμερα ανέβηκα στο 1,3 για να "ξυπνήσω" κάπως το τούρμπο. Αντιδρά ζωντανά από τις 3000 σαλ περίπου και ο ήχος του τούρμπο με το WG έξω, ανασταίνει και νεκρούς. Σειρά έχει το πρόγραμμα να ελεγχθεί, για να ανεβάσω σοβαρή πίεση (δηλαδή 2 bar και πάνω). Πρέπει να αλλάξω και ελατήριο στο wg γιατί είναι πολύ μαλακό. Να ευχαριστήσω τον Toyo για την αφοσίωσή του στο αυτοκίνητό μου σήμερα που λύσαμε μερικά "θεματάκια" που είχα.

@ Αρίστο : Ευχαριστώ για το βιολογικό, έγινε κυριολεκτικά ολοκαίνουργιο το εσωτερικό μου :sHa_thumbsup2:

 

 

 

Δημήτρης

 

εξω η wastegate και τα αυτια στον αερα!! ετσι! τι ελατηριο εχεις 0,8? και εγω πρεπει να το αλλαξω να βαλω πιο σκληρο γιατι μετα το 0,8 αρχιζει η ανασταση!

Posted

Αν και ένοιωθα λίγο άβολα εχθές, που πίσω απο το φτωχό S3 μου, είχα το τέρας του Δημήτρη, η συγκίνηση που νοιώθαμε όλοι ήταν έκδηλη.

Βλέποντας το ξανά στην άσφαλτο,και ακούγοντας ξανά αυτόν τον γνώριμο ήχο, πραγματικά νοιώθαμε οτι ξαναμπήκε στην θέση του ένα κομάτι του πάζλ που έλειπε.

Εύχομαι φιλαράκι καλά χιλιόμετρα. sHa_thumbsup2.gif

 

Γιώργος

 

 

+1000 :sHa_thumbsup2:

Posted

Φίλε σου εύχομαι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το αμάξι σου(ποιό αμάξι δηλαδή το τέρας εννοώ :flag_of_truce: )

να το φτάσεις όσο πάει και να το χαρείς όσο δέν πάει... :sHa_thumbsup2:

Υ.Γ.Πώς έκανε έτσι το άτιμο ρε παιδί μου το έβλεπες το άκουγες απο πίσω και έμενες λαλάκας.Μόλις στο γυρισμό έκατσα και δίπλα ένταξει απλά χάνεις τη μπάλα όχι μόνο επειδή μετά τις 3500 4000σαλ γίνεται πραγματικά πόλεμος,αλλά με αυτόν τον ήχο.......Δέ περιγράφω άλλο χαχαχαχχαχαχαχα

Αρίστο όντως είχε λίγο βουητό η εξάτμιση αλλα αυτό είναι πταίσμα μπροστά σε αυτό που γίνεται όταν αρχίζει και "φορτώνει" το εργαλείο.Γλυκιές μελωδίες φτάνουν στα αυτιά σου. :new_sugkrotima:

Posted

εγω θα ειμαι ο ξενερωτος της παρεας και θα πω.... Προς τι ο θορυβος της external? τι κερδιζεις? Να γυρισουν μερικα βλεμματα παραπανω? Για χαριν μερικων αλογων παραπανω επειδη το βackpressure θα ειναι λιγοτερο στα ψηλα οσο τα καυσαερια της external θα βγαινουν εκτος της εξατμισης, προσωπικα δεν θα το εκανα. Αλλα ειπαμε, ειμαι ο ξενερωτος της παρεας!!

 

αντε βγαλτε το και δυναμομετρηστε το να γουσταρουμε!

Posted

Καμαρι μου καλο στρωσιμο και ελπιζω το αποτελεσμα να σε ικανοποιησει ωστε να ησυχασεις για λιγο καιρο ... :sSig_banned:

Mας εχεις ζαλισει με τα αλογα σου , οντως καλως "διαμαρτυρονται" και αλλα μελη... :sHa_hehe:

 

 

Ηλιας ...

Posted

 

Mας εχεις ζαλισει με τα αλογα σου , οντως καλως "διαμαρτυρονται" και αλλα μελη... :sHa_hehe:

 

 

Ηλιας ...

Πεστα Ηλια :JC_goodpost:

Posted

Πεστα Ηλια :JC_goodpost:

 

Καλά ρε Λιάκο, θα σε φτιάξω και σένα..

Εσύ ο τελευταίος, άει βάλε ένα 1.8tsi με ΚΟ4 στη κάσα σου και φύσηξέ την στο 2μπαρο να αγιάσεις και άσε μας εμάς να παιδευόμαστε με ΒΤ.. Μάστορα με το κατσαβίδι στ΄ αυτί :LaieA_013:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Μάστορα με το κατσαβίδι στ΄ αυτί :LaieA_013:

 

 

 

Δημήτρης

Τι μλκ εισαι πεθανα :hysterical: :hysterical: :hysterical:

Posted

Λοιπόν, τα νέα έχουν ως εξής : Μπήκε downpipe 80άρι μέχρι καταλύτη, έγινε πιο "ίσιο" σε σχέση με πριν, αλλά το τούρμπο είναι αρκετά μεγαλύτερο και δεν μπορώ να βάλω κολλάρο για εισαγωγή. Προς το παρόν, έχω βάλει σίτα μπροστά και δουλεύω mafless. Επίσης, κατασκευάστηκε χωριστό εξατμισάκι για το external προκειμένου να μην στομώνω την εξάτμισή μου με την εξαγωγή του WG. Το στρώσιμο ξεκίνησε εδώ και 2 μέρες..

Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά (για λόγους που δεν θα αναφέρω - γνωρίζουν αυτοί που εμπλέκονται) τα παρακάτω μέλη και φίλους μου, που με βοήθησαν όλο αυτό το χρονικό διάστημα των σχεδόν 6 μηνών : Αντρίκο, Γιάννη (Leko), Σίμο, Τάσο, Αρίστο, Πανούλη, Βασίλη και Αλέξη. Χωρίς όλους αυτούς και την βοήθειά τους, δεν ξέρω αν θα ήμουν εδώ τώρα για να γράφω αυτές τις γραμμές.

 

 

 

Δημήτρης

Καλό στρώσιμο και απροβλημάτιστο Δημήτρη!!!!! :JC_doubleup:

Με το καλό να "πατήσει" στους δρόμους! :biggrinthumb:

Posted

Λοιπόν, η ταλαιπωρία συνεχίστηκε. Ξαφνικά διαπίστωσα διαρροή καυσίμου από την μπεκιέρα. Κατέβασμα πολλαπλής εισαγωγής με όλα τα παρελκόμενά της και ω του θαύματος, ένα o ring του 3ου μπεκ, είχε κοπεί στη μέση. Αλλαγή, δέσιμο και όλα κομπλέ, αλλά προς το παρόν όμως.. Μετά από αυτό, διαπίστωσα απώλεια στο κύκλωμα χαμηλής :sCo_idk3:

Άνοιγμα και έξω η αντλία υψηλής πίεσης, αλλαγή ρακόρ και αντικατάσταση όλου του σωλήνα, άνοιγμα σε 4,5 mm και ξανά στη θέση του.

Μια χαρά για 1 μέρα, την επόμενη όμως, safe mode το αυτοκίνητο.. Βλάβη στο κύκλωμα υψηλής :sSc_eek: Να αρχίσω τις γρήγορες το κέρατό μου :sFi_bat: Αμέσως επικοινώνησα με Κρίτωνα για log να δούμε τι ακριβώς γίνεται, όπου και μετά από 2 - 3 πατήματα σε 1,3 πίεση από 4600 περίπου full boost μέχρι κόφτη, το μοτέρ ξανά safe με το ίδιο σφάλμα. (Ο Κρίτωνας χάρηκε με το τούρμπο - όπως και γω, με 3η άναψε ESP!!) Λύσε Δημήτρη ξανά την αντλία (APR) να δούμε τι συμβαίνει.. Που θα πάει, θα το :rocket:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Υπομονή και επιμονή να έχεις φίλε και όλα θα τα φτιάξεις... :sHa_thumbsup2:

3η και ESP αυτά είναι.... :icon_turbo: :icon_turbo:

Posted

Αντε Μητσο να ξεμπερδευεις γρηγορα και να ειναι τα τελευταια ,

να τελειωνεις και με το στρωσιμο ...

Ακουγεται παντως πολυ δυνατο !!! :rocket:

 

Ηλιας ...

Posted

Μεγάλε όταν το φτιάξεις έλα Πάτρα βάλτο στο γκαράζ μου κι άστα όλα τα άλλα επάνω μου sHa_wink3.gif

Posted

τρίτη το θέλω έτοιμο.....

Posted

Tρίτη?????:JC_OMG_sign:

Μας πέθανες.!!!!

και ημουν ετοιμος να του πω για το Σαββατοκυριακο αλλα σας κοβω με υπογλωσσια

Posted

Update : Αλλάζω την αντλία υψηλής με την ΟΕΜ να δω τι γίνεται.. πάλι τα ίδια! Συνέχεια, πάω στην πίσω αντλία, την οποία βγάζω για επιθεώρηση και το αποτέλεσμα, η σίτα είχε σχεδόν "τσιμεντώσει" :sSc_jawdrop2:

Αφαίρεση της σίτας, καθαρισμός και επανεγκατάσταση (κλέψαμε και ένα εγκεφαλάκι από Alex για δοκιμή της πίσω αντλίας). Ξαφνικά άρχισε να δουλεύει χωρίς σφάλμα! Λίγο κράτησε όμως η χαρά μου.. μετά από λίγο πάλι τα ίδια : Τη μια βλέπω 50 bar requested και 50 actual και την άλλη 29 actual :whatever: Κόντεψα να τρελλαθώ, μέσα σε μερικά λεπτά άλλαζε η πίεση στη μπεκιέρα! Βγάλσιμο ξανά της πολλαπλής εισαγωγής και αντικατάσταση με άλλη που είχα πάρει, όπου και διαπίστωσα ότι 2 από τα 4 μπουζώνια, δεν είχαν πατήσει σωστά και έπαιρνε αέρα. Αλλαγή στο μπρουτζάκι με RS4 και αλλαγή αισθητήρα πίεσης για να δούμε τι ψάρια πιάσαμε. Πάω την άλλη μέρα να πάρω το αμάξι, σπασμένο το τζάμι του συνοδηγού :ranting2: Κάποιο πρεζάκι μου έσπασε το τζάμι για να πάρει το laptop που είχα μόνο για διαγνωστικό (αξίας 50 ευρώ το πολύ). Να δω τι άλλο θα μου τύχει γμτ.. Τέσπα, σήμερα αφού έφτιαξα το τζάμι, ξεκίνησα δοκιμές και μέχρι στιγμής δεν μου ξαναέβγαλε το σφάλμα. Κάνει κάποιες μικροδιακοπές από 2000 έως 3000 αλλά αυτό ελέγχεται, καθώς δεν είχα κάνει reset στα fuel trims αλλά και δεν έχω κουμπώσει σωστά το maf μου ακόμα. Ακολουθεί λύσιμο της δεξιάς μεριάς του τεπόζιτου για έλεγχο σε κατακάθια και βλέπουμε. Επίσης, θα κάνω και ένα check στην καλωδίωση, σύμφωνα με τη συμβουλή του toyo..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Αντε ρε Μητσαρα βαλε κανενα ματι και κανενα σκορδο αγορι μου ολα τα στραβα και η μακακιες σε εσενα θα τυχουνε!!! :sCo_hmmthink:

Α και οταν με το καλο τελειωσεις να το πας σε ενα παπα να στο διαβασει!

Posted

+1 για το ματι!! Αντε Δημητρη επιτελους να το χαρεις ρε φιλε! Ολο σπρωχνεις χρημα... :sHa_thumbgoodjob:

Posted

σαν να βλεπω αμαξι στην εντατικη ειναι ρε παιδι μου! αντε ρε Δημητρη! Στο τελος το αμαξι θα προσλαβει δικηγορο για να σου κανει μηνυση για ιατρικα'μηχανικα' σφαλματα..... Δεν φτανει το ξηλωμα μεχρι τωρα... σκεψου τι σε περιμενει!!!! :sFun_nahnahna3:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.