A80Avant Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Ποτε μου δεν καταλαβα την 'ελληνικη' ορολογια των τουρμπιναδων. Απο τα λιγα που ξερω και αντιλαμβανομαι, μια τουρμπινα, οταν βρισκεται σε φαση υπερστροφης, απλα θερμαινεται περισσοτερο γιατι περιστρεφεται με στροφες πανω απο τις προδιαγραφες της, και αρα μπορει μακροχρονια να κανει ζημια. Σε φαση full boost ποσα δευτερολεπτα μπορει να μεινει το αμαξι με πεταγμενο κολλαρο χωρις να σβησει μετα, και ταυτοχρονα να κανει ζημια στην τουρμπινα? Θα το περιμενα αυτο απο μια τουρμπινα στα τελευταια της ή απο καμια κινεζικη! Εδω μιλαμε για τεχνολογια πλεον που μπορει να δουλεψει και χωρις λαδι!!! Απο οσο ξερω οταν πεταγεται κολλαρο, ετσι και αλλιως η πιεση χανεται αμεσα και οταν βγει καποιο μεγαλο, σβηνει και το αμαξι αφου δεν παει αρκετος αερας στην εισαγωγη για να καει το μιγμα, το αμαξι γινεται πλουσιο και τελικα σβηνει.
Agelosa4 Posted December 28, 2011 Posted December 28, 2011 Ποτε μου δεν καταλαβα την 'ελληνικη' ορολογια των τουρμπιναδων. Απο τα λιγα που ξερω και αντιλαμβανομαι, μια τουρμπινα, οταν βρισκεται σε φαση υπερστροφης, απλα θερμαινεται περισσοτερο γιατι περιστρεφεται με στροφες πανω απο τις προδιαγραφες της, και αρα μπορει μακροχρονια να κανει ζημια. Σε φαση full boost ποσα δευτερολεπτα μπορει να μεινει το αμαξι με πεταγμενο κολλαρο χωρις να σβησει μετα, και ταυτοχρονα να κανει ζημια στην τουρμπινα? Θα το περιμενα αυτο απο μια τουρμπινα στα τελευταια της ή απο καμια κινεζικη! Εδω μιλαμε για τεχνολογια πλεον που μπορει να δουλεψει και χωρις λαδι!!! Απο οσο ξερω οταν πεταγεται κολλαρο, ετσι και αλλιως η πιεση χανεται αμεσα και οταν βγει καποιο μεγαλο, σβηνει και το αμαξι αφου δεν παει αρκετος αερας στην εισαγωγη για να καει το μιγμα, το αμαξι γινεται πλουσιο και τελικα σβηνει. συμφωνω μαζι σου! και μενα που εχει πεταχτει και στο προηγουμενο αυτοκινητο και σε αυτο που εχω τωρα αλλα και ουκ ολιγες φορες σε αυτοκινητα γνωστων μου και ποτε δεν επαθε κατι η τουρμπινα! τωρα βεβαια σε κινεζικες τουρμπινες δεν ξερω αν συμβαινει αυτο αλλα δεν μου ετυχε..
Dimitris_Kon Posted December 29, 2011 Author Posted December 29, 2011 καλησπερα, αν πεταξει κολλαρο σε φαση full boost η τουρμπινα παθαινει υπερστροφια αφου παυει να βρισκει αντισταση με αποτελεσμα να "κουρευει" (οπως λενε οι τουρμπιναδες)ο αξονας και να μην γυριζει εκκεντρα ο στροβιλος... και δεν μιλαμε για απλη διαρροη αλλα για αποτομο πεταγμα κολλαρου... σιγουρα δεν μπορουμε ν΄αποκλεισουμε την κακη λιπανση της τουρμπινας οπου αποτελει ζωτικο παραγοντα γι'αυτην ... Όχι (ούτως ή άλλως έχω συνδεδεμένο το maf κανονικά και αν έσκαγε θα έσβηνε το μοτέρ), όλα τα κολλάρα ήταν συνδεδεμένα κανονικά. Πιστεύω ότι κάποια αστοχία υλικού στα ρουλεμάν ή στην παροχή του λαδιού, εντός του στροβίλου. Αυτά είναι προσωπικές μου εκτιμήσεις. Δημήτρης
The Dog Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 (edited) Η αστοχία προήλθε απο κακή ή καθόλου λίπανση του turbo .. Το turbo παραδόθηκε στο εργοστάσιο 24/11 Edited December 29, 2011 by The Dog
kenzo Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 Η αστοχία προήλθε απο κακή ή καθόλου λίπανση του turbo .. http://i76.photobucket.com/albums/j31/Panicos/dimitristurbo.jpg Το turbo παραδόθηκε στο εργοστάσιο 24/11 Τελικα τι ειναι ; Αστοχια ή κακη χρηση ; Ή μισο-μισο ;
mariosA4 Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 καθόλου ή κακή λίπανση σημαίνει ότι το restrictor είχε λάθος διάμετρο , δεν νομίζω ο Μήτσος να ,μην ειχε συνδέσει την παροχή του λαδιού. Αρα είναι 100% ευθύνη του εργοστασίου είτε από ελλατωματικό προιόν είτε από κακή εκτίμηση της παροχής λαδιού με αυτό το restrictor που είχαν σετάρει για το συγκεκριμένο τούρμπο. Τι ζητούν δηλ από τον πελάτη και τα ρέστα? Εγώ πάντως χρησιμοποιώ restrictor 4πλής διαμέτρου από το σετ που μου έστειλες Παναγιώτη xωρίς να έχω κατανάλωση λαδιού ή άλλα θέματα με την garrett
A80Avant Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 Μεχρι ποσα χλμ υποτιθεται οι comp αντεχουν χωρις λαδι? (νεα τους τεχνολογια), ή αυτη η τουρμπινα δεν ηταν με την νεα τεχνολογια? Απλα να ξερουμε μιας και διαφημιζεται αλλα αποτελεσμα δεν βλεπω να εχει. Μπορει να κανω και λαθος.
The Dog Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 καθόλου ή κακή λίπανση σημαίνει ότι το restrictor είχε λάθος διάμετρο , δεν νομίζω ο Μήτσος να ,μην ειχε συνδέσει την παροχή του λαδιού. Αρα είναι 100% ευθύνη του εργοστασίου είτε από ελλατωματικό προιόν είτε από κακή εκτίμηση της παροχής λαδιού με αυτό το restrictor που είχαν σετάρει για το συγκεκριμένο τούρμπο. Τι ζητούν δηλ από τον πελάτη και τα ρέστα? Εγώ πάντως χρησιμοποιώ restrictor 4πλής διαμέτρου από το σετ που μου έστειλες Παναγιώτη xωρίς να έχω κατανάλωση λαδιού ή άλλα θέματα με την garrett Γιατι να σημαινει ντε και καλα να ειναι μονο αυτο? Αποκλείεται να έφραξε το restrictor? Εννοείτε πως δεν ισχύει αυτό που λες, γιατί εαν ήταν πρόβλημα με το restrictor καθεαυτό, τότε ολες οι τουρπινες τους θα έσπαγαν αμεσος μιας και το restrictor ειναι κοινό για ολες τις εφαρμογες Μεχρι ποσα χλμ υποτιθεται οι comp αντεχουν χωρις λαδι? (νεα τους τεχνολογια), ή αυτη η τουρμπινα δεν ηταν με την νεα τεχνολογια? Απλα να ξερουμε μιας και διαφημιζεται αλλα αποτελεσμα δεν βλεπω να εχει. Μπορει να κανω και λαθος. Ποια νέα τεχνολογία? μήπως μπερδεύεσαι με την oilless τεχνολογία? Αυτη δουλεύει χωρίς καθολου παροχή λαδιού , με χρήση όμως ιδικου γράσου .. Λογικο να μην βλεπεις αποτελεσματα μιας και το συγκεκριμενο turbo δεν ηταν oilless..............
RS POWER TEAM Posted December 29, 2011 Posted December 29, 2011 Μεχρι ποσα χλμ υποτιθεται οι comp αντεχουν χωρις λαδι? (νεα τους τεχνολογια), ή αυτη η τουρμπινα δεν ηταν με την νεα τεχνολογια? Απλα να ξερουμε μιας και διαφημιζεται αλλα αποτελεσμα δεν βλεπω να εχει. Μπορει να κανω και λαθος. καλησπερα, δεν υπαρχει τουρμπινα που να δουλευει χωρις λαδι οτι "τεχνολογια" εχει πανω της... προερετικα ισως μπορει να δουλεψει χωρις νερο οχι ομως χωρις λαδι.. ps οταν η τουρπινα για παραδειγμα πρεσαρει αερα στα 2bar στις 120000 στροφες και πεταξει κολαρο θα συνεχισει να ανεβασει στροφες πολυ γρηγορα λογω αδρανειας και ελειψη αντιστασης... ps2 οντως η τουρμπινα πηγε απο ελλειψη παροχης λαδιου...
Dimitris_Kon Posted December 29, 2011 Author Posted December 29, 2011 Το restrictor που χρησιμοποίησα, ήταν το 4ο ή 5ο κατά σειρά που μου παραδόθηκε για το συγκεκριμένο τούρμπο, καθώς με τα πρώτα 3, είχε ντουμανιάσει όλη η περιοχή που μένω. Δημήτρης
A80Avant Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 αρα ναι λαθος μου, μιας και δεν ηταν Oilless @RS powerteam: αν κοιταξεις το σιτε της comp θα δεις την τεχνολογια τους. Απιστευτο κι'ομως αληθινο.. Το αν θα την δοκιμαζες ομως... αυτο ειναι αλλο! Δημητρη μηπως ντουμανιαζε για αλλο λογο? 1
Dimitris_Kon Posted December 30, 2011 Author Posted December 30, 2011 Όχι Βασίλη, δεν υπήρχε άλλος λόγος. Και σε κάθε περίπτωση, τοποθέτησα ό,τι μου έδωσαν να τοποθετήσω για να λειτουργήσει, δεν έκανα μόντες σε τίποτα. Όπως και η προηγούμενη garrett που είχα, έβαλα το restrictor που μου έδωσαν και λειτούργησε κανονικά. Δεν καταλαβαίνω την ορολογία "έφραξε" το restrictor, καθώς δεν υπάρχει κανένας λόγος για να γίνει αυτό. Τέλοσπάντων, δεν θα αναλώσω το τόπικ μου για το συγκεκριμένο θέμα, απλά το αναφέρω, γιατί απ΄ την αρχή του τόπικ μου, όταν ακόμα μάζευα τα ανταλλακτικά που ήθελα, δεν έχω κρύψει τίποτα απολύτως και για το λόγο αυτό το ανέφερα. Δημήτρης
Agelosa4 Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Γιατι να σημαινει ντε και καλα να ειναι μονο αυτο? Αποκλείεται να έφραξε το restrictor? Απο τι να φραξει το restrictor?
mariosA4 Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 αυτό το θέμα με το ντουμάνι δεν ο καταλαβαίνω γιατί γίνεται με τις comp και από'τι γνωρίζω το έχουν και οι presision. Επαναλαμβάνω ότι δε χρησιμοποίησα το restrictor που είχε σεταριστεί και έβαλα ένα μεγαλύτερο χωρίς να βγάλει σταγόνα λάδι πίσω. Άρα κατά τα φαινόμενα οι garrett έχουν πολύ καλύτερο σφράγισμα σε διαρροές λαδιού σε σχέση με τις άνω εταιρίες ασχέτως απόδοσης και τεχνολογίας. Δεν νομίζω ότι γουστάρει κανείς να κυκλοφορεί ένα αμάξι που βγάζει πίσω ντουμάνι και ας βγάζει μερικά άλογα παραπάνω...
A80Avant Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 για μενα δεν ειναι λογικο να βγαζει λαδι απο την εξατμιση, και στην τελικη θα καταστρεψει και τους καταλυτες. Αν κατι δεν σφραγιζει καλα, μπορει και να χανει λαδι ταχυτερα, και αρα και απο αυτο να πηρε θερμοκρασιες η τουρμπινα.
Dimitris_Kon Posted December 30, 2011 Author Posted December 30, 2011 (edited) για μενα δεν ειναι λογικο να βγαζει λαδι απο την εξατμιση, και στην τελικη θα καταστρεψει και τους καταλυτες. Αν κατι δεν σφραγιζει καλα, μπορει και να χανει λαδι ταχυτερα, και αρα και απο αυτο να πηρε θερμοκρασιες η τουρμπινα. Βασίλη, μάζευε λάδι το catridge στην εξαγωγή, αυτό σου λέω μόνο. Το ότι γέμισε όλη η εξάτμισή μου με λάδι, ο καταλύτης ούτε που ξέρω τι ζημιά έπαθε (που έπαθε) και δεν ξέρω τι άλλο.. Δημήτρης Edited December 30, 2011 by Dimitris_Kon
NOEL-S3 Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Βασίλη, μάζευε λάδι το catridge στην εξαγωγή, αυτό σου λέω μόνο. Το ότι γέμισε όλη η εξάτμισή μου με λάδι, ο καταλύτης ούτε που ξέρω τι ζημιά έπαθε (που έπαθε) και δεν ξέρω τι άλλο.. Δημήτρης
A80Avant Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 αμα ειναι τοσο πολυ μπορει να παει και για πεταμα ο καταλυτης.. Κριμα παντος γιατι ειναι αυτα ακριβως τα θεματα που αποτρεπουν πολλους απο τις comp. Επισης εχω ακουσει οτι ενας απο τους λογους που spoolαρουν καλα δεν ειναι τα 3πλα ρουλεμαν μονο, αλλα και το οτι ο αξονας ειναι σχετικα πιο λεπτος σε παχος απο αλλες μαρκες, οποτε πιο ελαφρυς, αλλα και πιο ευπαθης σε θερμοκρασιες. Ο Πανικος μπορει να επιβεβαιωσει το θεμα του παχους, μιας και δεν εχω εμπειρια προσωπικη.
The Dog Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 αμα ειναι τοσο πολυ μπορει να παει και για πεταμα ο καταλυτης.. Κριμα παντος γιατι ειναι αυτα ακριβως τα θεματα που αποτρεπουν πολλους απο τις comp. Επισης εχω ακουσει οτι ενας απο τους λογους που spoolαρουν καλα δεν ειναι τα 3πλα ρουλεμαν μονο, αλλα και το οτι ο αξονας ειναι σχετικα πιο λεπτος σε παχος απο αλλες μαρκες, οποτε πιο ελαφρυς, αλλα και πιο ευπαθης σε θερμοκρασιες. Ο Πανικος μπορει να επιβεβαιωσει το θεμα του παχους, μιας και δεν εχω εμπειρια προσωπικη. Οχι.το αναποδο.ειναι πιο χοντρος ο αξονας απο αλλες μαρκες.τουλαχιστο απο garrett συμπεριφερονται καλυτερα σε ψηλες θερμομρασιες λογο του τυπου bearing.
Dimitris_Kon Posted January 9, 2012 Author Posted January 9, 2012 Τούρμπο μου, τούρμπο μου που είσαι? Σε περιμένω με τσιγάρο αναμμένο λέμεεε.. Ήρθεες??? Δημήτρης
Dimitris_Kon Posted January 9, 2012 Author Posted January 9, 2012 Λες να εχεις δεμα εσυ και αλλος ενας? Μόλις πήρα ειδοποίηση Toyooooooooooo! Δημήτρης
Toyo Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Μόλις πήρα ειδοποίηση Toyooooooooooo! Δημήτρης (σιγουρα? )
NOEL-S3 Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 (edited) Καλησπερα ρε Δημητρη δεν μας λες τελικα, ποιο turbo ηρθε το comp ή το garret??? Edited January 9, 2012 by NOEL-S3
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now