Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ναι την πήρα τη φωτό από το νετ μόνο για να δείξω το πινακάκι.Βαρέθηκα να συνδέσω το λαπιτόπι :P

Το ίδιο μου βγάζει και στο 09.

Σίγουρα αλλάζεις το software coding αλλά δεν ξέρω πως βρίσκεις τον αριθμό που θα βάλεις

Πέρη, το word είναι βασισμένο σε Α3 8Ρ, οπότε ίσως υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το δικό σου Α4.

Τι έκδοση VCDS (= vag com) έχεις?

Posted

Πέρη, το word είναι βασισμένο σε Α3 8Ρ, οπότε ίσως υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το δικό σου Α4.

Τι έκδοση VCDS (= vag com) έχεις?

912

Posted (edited)

912

Οπότε δυστυχώς διαλύονται οι υποψίες μου για παλιά έκδοση λογισμικού στο vag-com (VCDS).

 

Αν έχεις ακολουθήσει σωστά τα βήματα που έχω γράψει στο word, τότε κατά πάσα πιθανότητα (99%) το αμάξι σου δεν έχει τέτοιο τρόπο παραμετροποίησης.

Διαφορές τέτοιες υπάρχουν ακόμα και ανάμεσα σε S3 και Α3, όσο κουφό κι αν ακούγεται (πχ στις ρυθμίσεις για το καντράν).

 

Τι επιλογές σου βγάζει?Ίσως με κάποια διαφοροποίηση στο adaption, να μπορέσουμε να βγάλουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.(βέβαια στις επιλογές που σου βγάζει το vag-com, ΠΡΕΠΕΙ να εμφανίζονται οι επιλογές που θες).

 

 

 

 

ΥΓ: Συγχώρεσέ με αν γίνομαι κουραστικός, αλλά δεν ξέρω το επίπεδο ενασχόλησής σου με το VCDS. ^_^

Edited by Kavouras
Posted

 

 

ΥΓ: Συγχώρεσέ με αν γίνομαι κουραστικός, αλλά δεν ξέρω το επίπεδο ενασχόλησής σου με το VCDS. ^_^

Πλάκα μου κάνεις? Δε φτάνει που πας να βοηθήσεις...με κουράζεις κι'όλας?

Η ενασχόλησή μου άρχισε μόλις πριν 2 μέρες διαβάζοντας τον οδηγό του Μιχάλη :P

Posted (edited)

Μα το Α4 Β7 δεν υποστηριζει long coding οπως το Β8 ή τα Α3 8p, οποτε λογικο να μην μπορεις να επεμβεις Peri...

Για να σε βοηθησω... πχ στην εικονα που ανεβασες

VAG%20COM.jpg

 

Ο κωδικος Software coding ειναι 0010401... Στον συγκεκριμμενο κωδικο, τα 2 πρωτα μηδενικα "00" ειναι σταθερα και δεν αλλαζουν... Αν θελεις να αλλαξεις το "Treble Speaker Monitoring" βαζεις στην θεση του 3ου ψηφιου του κωδικου τον αριθμο μιας εκ των επιλογων που σου δινει, δλδ "1 ή 2 ή 3 ή 4" (στην προκειμενη περιπτωση ειναι επιλεγμενη η εντολη 1 "Front and rear monitoring inactive"... Οταν στις επιλογες εντολων που σου δινει, μπροστα απο αριθμους εχει "+", τοτε σημαινει οτι στην νεα κωδικοποιηση που θα του δωσεις, εσυ θα πρεπει να προσθεσεις στον υπαρχον αριθμο τον αριθμο της εντολης που σου δινει προκειμενου να την ενεργοποιησεις... Δλδ σου λεει στο παραδειγμα, για να αλλαξεις το "Radio Configuration 1" και να προσθεσεις την εντολη "CAN-Telephone control", θα πρεπει στο 4ο κατα σειρα ψηφιο (το 0), να προσθεσεις "+2", αλλαζοντας τον αρχικο κωδικο απο "0010401" σε "0012401"... Ειναι πολυ ευκολο... Σε περιπτωση που το εχεις ηδη ενεργοποιημενο χωρις να το ξερεις, απλα δεν σου επιτρεπει να αλλαξεις κωδικοποιηση...

 

Tips: παντα πριν κανεις οποιαδηποτε αλλαγη να κρατας τον παλιο κωδικο γραμμενο σε ενα χαρτι ωστε ακομα και στην περιπτωση που κατι παει στραβα ή δεν σου αρεσει, να μπορεσεις να επιστρεψεις στην παλια ρυθμιση...

Edited by georgio3gr
Posted

Άρα Γιώργο στην ουσία, οι επιλογές που έχεις για να αλλάξεις ρυθμίσεις είναι όσες αναφέρονται στο λευκό πινακάκι.Η αλήθεια είναι ότι στο δικό μου όταν το έβγαζε δεν του έδινα και πολύ σημασία και το έκλεινα.

Εγινε απόλυτα κατανοητό τώρα.

Ευχαριστώ Γιώργο και τον κάβουρα για την προσπάθειά του και το Μιχάλη για τη βοήθεια με πμ :thumbsup:

  • 5 weeks later...
Posted

Παιδια βοηθεια πηρα την εκδοση 10.6.2 την φορτωσα αλλα οταν ανοιγω το προγραμμα μου βγαζει το πρωτο μηνυμα που επισυναπτω. Κλεινω το μηνυμα συνδεω με το αυτοκινητο παταω test το βλεπει μου γραφει οκ. και οταν παταω save μου βγαζει το δευτερο μηνυμα και δεν κανει save.Μηπως εχει τυχει σε κανεναν και ξερει γιατι.

post-7701-0-64669900-1297786847_thumb.jpg

post-7701-0-08337500-1297786851_thumb.jpg

Posted (edited)

Και μια αναβάθμιση στα δεδομένα που έχω έως τώρα για το VCDS:

 

 

 

• 001: Αλγόριθμος διόρθωσης λ: ±5% normal

 

• 002: Φορτίο μηχανής ( έως 191.7% max διαβάζει το VCDS ) (2o πεδίο ), Ψεκασμός μπέκ διάρκεια σε msec (3ο πεδίο), MAF (μετρητής αέρα) (4ο πεδίο)

 

• 003: Στροφές rpm, % γκάζι, γραμμάρια MAF και μοίρες αβάνς.

 

• 004: Θερμοκρασία νερού (3ο πεδίο), Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα μετά το IC (4ο πεδίο)

 

• 009: Στάθμη λαδιού σε mm 1ο πεδίο;

 

• 015: Μετρητής misfire για τους πρώτους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία)

 

• 016: Μετρητής misfire για τους επόμενους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία)

 

• 017: Μετρητής misfire για τους επόμενους κυλίνδρους

 

• 020: Knock control, CFs, για τους πρώτους 4 κυλίνδρους

 

• 021: Knock control, CFs για τους επόμενους 4 κυλίνδρους

 

• 026: «Τάση» στους 4 κυλίνδρους, για έλεγχο knocks «θόρυβος» ανά κύλινδρο

 

• 031: Λάμδα, πραγματική τιμή (1ο πεδίο), στόχος (2ο πεδίο)

 

• 032: Fuel trims, idle (1ο πεδίο), partial load (2ο πεδίο)

 

• 034: Θερμοκρασία καταλύτη (2ο πεδίο)

 

• 054: Ποσοστό % ανοίγματος πεταλούδας.

 

• 091: 4η στήλη VVT.

 

• 094: 2η στήλη VVT.

 

• 106: Πίεση αντλίας χαμηλή?

 

• 112: Θερμοκρασία καυσαερίων (συνήθως στην πολλαπλή), Bank 1 (1ο πεδίο), Bank 2 (3o πεδίο)

 

• 115: Πίεση turbo, στόχος (3ο πεδίο), πραγματική τιμή (4ο πεδίο)

 

• 118: Θερμοκρασία εισαγωγής, Ν75, πίεση.

 

• 120: Ροπή κινητήρα.

 

• 134: θερμοκρασία λαδιού (1ο πεδίο)

 

• 227: Πίεση της αντλίας υψηλή, αλλά μπορεί να βρεθεί και στο 140 ή στο 230.

Edited by Dikonou
  • 1 month later...
Posted

Δυστυχώς δεν είναι πλήρης αυτός ο οδηγός ενώ η σύντομη επεξήγηση που δίνει σε κάποια blocks μπερδεύουν..

 

 

Μιχάλης

  • 4 months later...
Posted

Για όσους έχουν το αυθεντικό καλώδιο και ενδιαφέρονται.

Υπάρχει δωρεάν (και όχι σπασμένη έκδοση), είναι η full version VCDS 10.63

 

Αγόρασα το καλώδιο και δουλεύει μια χαρά.

 

Link:

Κατεβάστε το από εδώ.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: το πρόγραμμα λειτουργεί ΜΟΝΟ με αυθεντικό καλώδιο και όχι με "σπασμένα" ή απομιμήσεις.

  • 3 months later...
Posted

Παιδία αυτό μου κάνει για να βάλω VIM σε ένα A6 Allroad TDI (C5)?

 

My link

 

Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο?

  • 7 months later...
Posted

Με τα απανωτά κρούσματα καλωδίου που υπολειτουργεί, μέσα και εγώ, λέω να πάρω το αυθεντικό καλώδιο...........υπάρχει κάποιος εδώ που τα φέρνει και σε ποιά τιμή περίπου γνωρίζουμε;

Posted

Tο γνησιο καλωδιο ειναι της Ross-Tech, ξεκιναει απο 240 $ και φτανει εως 1299 $ για το επαγγελματικο κιτ....

 

Ross-Tech link

Posted

 

 

σε αυτήν την κατηγορία προσανατολίζομαι.....

 

Και εγω...τοσα που εχω δωσει για μαιμουδες θα ειχα παρει αυθεντικο :ranting2:

Posted (edited)

Εδώ χαλάσανε τα κινέζικα όλα μαζί......σε 3-4 παιδιά που ξέρω.....απίστευτο......και από το να σπάζομαι και να μου κόβει το log χίλιες φορές αυθεντικό τόσα και τόσα δώσαμε σε κουβάδες από εδώ και κεί και αυτό που αξίζει τα λεφτά του;

Edited by Dikonou
Posted

Εδώ χαλάσανε τα κινέζικα όλα μαζί......σε 3-4 παιδιά που ξέρω.....απίστευτο......και από το να σπάζομαι και να μου κόβει το log χίλιες φορές αυθεντικό τόσα και τόσα δώσαμε σε κουβάδες από εδώ και κεί και αυτό που αξίζει τα λεφτά του;

το "πρόβλημα" με τους απλούς χρήστες σαν κι εμάς όπου το θέλουμε μόνο για το αμάξι μας, δε θα το κάνουμε ποτέ απόσβεση. Πόσες φορές θα το χρησιμοποιήσεις πια μέσα στο χρόνο? (καλά...δεν είναι και κριτήριο θα μου πεις, γιατί ξέρω παλικάρι που κάνει log κάθε Σ/Κ)

 

Προσωπικά πάντως το πήρα (το κινέζικο), του "ήπια το αίμα" για κανα χρόνο (βρήκα τα πάντα σχεδόν για το Α3 μου όσο αναφορά κωδικοποιήσεις και logs) και τώρα ζήτημα να το βάζω πάνω στο αμάξι πάνω από 5 φορές το χρόνο (κυρίως προληπτικά).

 

Οπότε.... με τη χρήση που του έκανα τότε και του κάνω εγώ τώρα, τα 50€ που έδωσα, είναι οκ και θα τα ξαναέδινα εύκολα.

Τώρα 280€ (ή και τα 200€ που κάνει το "φτηνότερο" vcds) δε σου κρύβω ότι μου φαίνονται πάρα πολλά και δεν τα έδινα με την καμία.

Κλείνοντας αυτό που επίσης σκεφτόμουν (ήμουν κι εγώ ένα βήμα πριν πάρω γνήσιο vcds) είναι πως όταν με το καλό αλλάξεις αμάξι, αν δεν είναι vag-group θα σου είναι "άχρηστο" το vcds , οπότε ξανα-μπαίνεις στη λογική αν και πότε θα το κάνεις απόσβεση (τονίζω:με προσωπική μόνο χρήση).

Posted

Ναι το καταλαβαίνω αυτό που λες.....αλλά κάνω κι εγώ συχνές καταγραφές....και θα έχω και τα update,.....προτιμώ να το έχω χωρίς το άγχος να κάνω κάτι και να μείνω στον αέρα...Απόσβεση ξέρω δεν πρόκειται να γίνει....

Posted

Απόσβεση ξέρω δεν πρόκειται να γίνει....

 

Αποσβεση στο χομπυ δυσκολο...απλα πρεπει καμια φορα να διαλεγουμε και ποιοτικα πραγματα ωστε να ην δυσκολευουμε το χομπυ μας :P

Posted

Τα 200-240 ευρώ για γνήσιο είναι πολλά για κάποιον που ξέρει τα βασικά και το θέλει για περιστασιακά λογκαρίσματα.

 

Τώρα για κάποιον που ξεκινάει να το ψάχνει το θέμα νομίζω ότι αξίζει καθώς και πολύ καλές οδηγίες σου παρέχει και έχει και πολύ καλή υποστήριξη διαδικτυακά, χώρια το γεγονός ότι το χεις full screen, έχεις άμεση ανάγνωση των σφαλμάτων και των πιθανών λύσεων και έχεις και το internet άφοβα ανοικτό με όλα τα uddates των νέων εκδόσεων.

  • Like 1
  • 7 months later...
Posted

Να ενημερώσω κι εγώ πως μιας και η μπαταρία από το φορητό τα έπαιξε και δεν κρατούσε πάνω από 10 λεπτά και μετά πάπαλα, αγόρασα ένα μετασχηματιστή τάσης από 12V σε 230 volt 100w και βρήκατην υγειά μου. Ακόμα και θέματα αυτονομίας μπαταρίας να μην έχετε είναι πραγματικά πολύ βολικό.

Προσωπικά μου έλυσε τα χέρια. Α! και τελικά ο Κινέζος άρχισε να δουλεύει.......κάτι πράγματα..........

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.