Kavouras Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Ναι την πήρα τη φωτό από το νετ μόνο για να δείξω το πινακάκι.Βαρέθηκα να συνδέσω το λαπιτόπι Το ίδιο μου βγάζει και στο 09. Σίγουρα αλλάζεις το software coding αλλά δεν ξέρω πως βρίσκεις τον αριθμό που θα βάλεις Πέρη, το word είναι βασισμένο σε Α3 8Ρ, οπότε ίσως υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το δικό σου Α4. Τι έκδοση VCDS (= vag com) έχεις?
Peris Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Πέρη, το word είναι βασισμένο σε Α3 8Ρ, οπότε ίσως υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το δικό σου Α4. Τι έκδοση VCDS (= vag com) έχεις? 912
Kavouras Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 (edited) 912 Οπότε δυστυχώς διαλύονται οι υποψίες μου για παλιά έκδοση λογισμικού στο vag-com (VCDS). Αν έχεις ακολουθήσει σωστά τα βήματα που έχω γράψει στο word, τότε κατά πάσα πιθανότητα (99%) το αμάξι σου δεν έχει τέτοιο τρόπο παραμετροποίησης. Διαφορές τέτοιες υπάρχουν ακόμα και ανάμεσα σε S3 και Α3, όσο κουφό κι αν ακούγεται (πχ στις ρυθμίσεις για το καντράν). Τι επιλογές σου βγάζει?Ίσως με κάποια διαφοροποίηση στο adaption, να μπορέσουμε να βγάλουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.(βέβαια στις επιλογές που σου βγάζει το vag-com, ΠΡΕΠΕΙ να εμφανίζονται οι επιλογές που θες). ΥΓ: Συγχώρεσέ με αν γίνομαι κουραστικός, αλλά δεν ξέρω το επίπεδο ενασχόλησής σου με το VCDS. Edited January 17, 2011 by Kavouras
Peris Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 ΥΓ: Συγχώρεσέ με αν γίνομαι κουραστικός, αλλά δεν ξέρω το επίπεδο ενασχόλησής σου με το VCDS. Πλάκα μου κάνεις? Δε φτάνει που πας να βοηθήσεις...με κουράζεις κι'όλας? Η ενασχόλησή μου άρχισε μόλις πριν 2 μέρες διαβάζοντας τον οδηγό του Μιχάλη
georgio3gr Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 (edited) Μα το Α4 Β7 δεν υποστηριζει long coding οπως το Β8 ή τα Α3 8p, οποτε λογικο να μην μπορεις να επεμβεις Peri... Για να σε βοηθησω... πχ στην εικονα που ανεβασες Ο κωδικος Software coding ειναι 0010401... Στον συγκεκριμμενο κωδικο, τα 2 πρωτα μηδενικα "00" ειναι σταθερα και δεν αλλαζουν... Αν θελεις να αλλαξεις το "Treble Speaker Monitoring" βαζεις στην θεση του 3ου ψηφιου του κωδικου τον αριθμο μιας εκ των επιλογων που σου δινει, δλδ "1 ή 2 ή 3 ή 4" (στην προκειμενη περιπτωση ειναι επιλεγμενη η εντολη 1 "Front and rear monitoring inactive"... Οταν στις επιλογες εντολων που σου δινει, μπροστα απο αριθμους εχει "+", τοτε σημαινει οτι στην νεα κωδικοποιηση που θα του δωσεις, εσυ θα πρεπει να προσθεσεις στον υπαρχον αριθμο τον αριθμο της εντολης που σου δινει προκειμενου να την ενεργοποιησεις... Δλδ σου λεει στο παραδειγμα, για να αλλαξεις το "Radio Configuration 1" και να προσθεσεις την εντολη "CAN-Telephone control", θα πρεπει στο 4ο κατα σειρα ψηφιο (το 0), να προσθεσεις "+2", αλλαζοντας τον αρχικο κωδικο απο "0010401" σε "0012401"... Ειναι πολυ ευκολο... Σε περιπτωση που το εχεις ηδη ενεργοποιημενο χωρις να το ξερεις, απλα δεν σου επιτρεπει να αλλαξεις κωδικοποιηση... Tips: παντα πριν κανεις οποιαδηποτε αλλαγη να κρατας τον παλιο κωδικο γραμμενο σε ενα χαρτι ωστε ακομα και στην περιπτωση που κατι παει στραβα ή δεν σου αρεσει, να μπορεσεις να επιστρεψεις στην παλια ρυθμιση... Edited January 17, 2011 by georgio3gr
Peris Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Άρα Γιώργο στην ουσία, οι επιλογές που έχεις για να αλλάξεις ρυθμίσεις είναι όσες αναφέρονται στο λευκό πινακάκι.Η αλήθεια είναι ότι στο δικό μου όταν το έβγαζε δεν του έδινα και πολύ σημασία και το έκλεινα. Εγινε απόλυτα κατανοητό τώρα. Ευχαριστώ Γιώργο και τον κάβουρα για την προσπάθειά του και το Μιχάλη για τη βοήθεια με πμ
SELMIO Posted February 15, 2011 Posted February 15, 2011 Παιδια βοηθεια πηρα την εκδοση 10.6.2 την φορτωσα αλλα οταν ανοιγω το προγραμμα μου βγαζει το πρωτο μηνυμα που επισυναπτω. Κλεινω το μηνυμα συνδεω με το αυτοκινητο παταω test το βλεπει μου γραφει οκ. και οταν παταω save μου βγαζει το δευτερο μηνυμα και δεν κανει save.Μηπως εχει τυχει σε κανεναν και ξερει γιατι.
Dikonou Posted February 21, 2011 Posted February 21, 2011 (edited) Και μια αναβάθμιση στα δεδομένα που έχω έως τώρα για το VCDS: • 001: Αλγόριθμος διόρθωσης λ: ±5% normal • 002: Φορτίο μηχανής ( έως 191.7% max διαβάζει το VCDS ) (2o πεδίο ), Ψεκασμός μπέκ διάρκεια σε msec (3ο πεδίο), MAF (μετρητής αέρα) (4ο πεδίο) • 003: Στροφές rpm, % γκάζι, γραμμάρια MAF και μοίρες αβάνς. • 004: Θερμοκρασία νερού (3ο πεδίο), Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα μετά το IC (4ο πεδίο) • 009: Στάθμη λαδιού σε mm 1ο πεδίο; • 015: Μετρητής misfire για τους πρώτους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία) • 016: Μετρητής misfire για τους επόμενους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία) • 017: Μετρητής misfire για τους επόμενους κυλίνδρους • 020: Knock control, CFs, για τους πρώτους 4 κυλίνδρους • 021: Knock control, CFs για τους επόμενους 4 κυλίνδρους • 026: «Τάση» στους 4 κυλίνδρους, για έλεγχο knocks «θόρυβος» ανά κύλινδρο • 031: Λάμδα, πραγματική τιμή (1ο πεδίο), στόχος (2ο πεδίο) • 032: Fuel trims, idle (1ο πεδίο), partial load (2ο πεδίο) • 034: Θερμοκρασία καταλύτη (2ο πεδίο) • 054: Ποσοστό % ανοίγματος πεταλούδας. • 091: 4η στήλη VVT. • 094: 2η στήλη VVT. • 106: Πίεση αντλίας χαμηλή? • 112: Θερμοκρασία καυσαερίων (συνήθως στην πολλαπλή), Bank 1 (1ο πεδίο), Bank 2 (3o πεδίο) • 115: Πίεση turbo, στόχος (3ο πεδίο), πραγματική τιμή (4ο πεδίο) • 118: Θερμοκρασία εισαγωγής, Ν75, πίεση. • 120: Ροπή κινητήρα. • 134: θερμοκρασία λαδιού (1ο πεδίο) • 227: Πίεση της αντλίας υψηλή, αλλά μπορεί να βρεθεί και στο 140 ή στο 230. Edited February 21, 2011 by Dikonou
Dikonou Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 (edited) Ορίστε και μερικά λινκς Τ' αναλύει πολύ καλά!!!! http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ Edited April 17, 2011 by Dikonou
michpan Posted April 17, 2011 Author Posted April 17, 2011 Δυστυχώς δεν είναι πλήρης αυτός ο οδηγός ενώ η σύντομη επεξήγηση που δίνει σε κάποια blocks μπερδεύουν.. Μιχάλης
Dikonou Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 (edited) Αυτό παρατηρώ και εγώ... δεν το κάνουμε delete να μην μπερδεύει κιόλας; Πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό http://www.vadpro.com/VAG_Engine_MVB_Guide.pdf Edited April 17, 2011 by Dikonou
Dikonou Posted April 21, 2011 Posted April 21, 2011 Στο VCDS στο Engine και στο Advanced ID βλέπουμε πόοοοσες φορές έχει φλασαριστεί ο εγκέφαλός μας...... http://www.ross-tech.com/vcds/tour/advancedid.html
DarkX Posted September 6, 2011 Posted September 6, 2011 Για όσους έχουν το αυθεντικό καλώδιο και ενδιαφέρονται. Υπάρχει δωρεάν (και όχι σπασμένη έκδοση), είναι η full version VCDS 10.63 Αγόρασα το καλώδιο και δουλεύει μια χαρά. Link: Κατεβάστε το από εδώ. ΠΡΟΣΟΧΗ: το πρόγραμμα λειτουργεί ΜΟΝΟ με αυθεντικό καλώδιο και όχι με "σπασμένα" ή απομιμήσεις.
kozadin Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Παιδία αυτό μου κάνει για να βάλω VIM σε ένα A6 Allroad TDI (C5)? My link Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο?
Dikonou Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Με τα απανωτά κρούσματα καλωδίου που υπολειτουργεί, μέσα και εγώ, λέω να πάρω το αυθεντικό καλώδιο...........υπάρχει κάποιος εδώ που τα φέρνει και σε ποιά τιμή περίπου γνωρίζουμε;
georgio3gr Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Tο γνησιο καλωδιο ειναι της Ross-Tech, ξεκιναει απο 240 $ και φτανει εως 1299 $ για το επαγγελματικο κιτ.... Ross-Tech link
Dikonou Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Ευχαριστώ για το Link το είδα και εγώ.....μόνο μέσω παραγγελίας internet γίνεται; http://store.ross-tech.com/shop/VCHUC.html σε αυτήν την κατηγορία προσανατολίζομαι.....
Alex Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 σε αυτήν την κατηγορία προσανατολίζομαι..... Και εγω...τοσα που εχω δωσει για μαιμουδες θα ειχα παρει αυθεντικο
Dikonou Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 (edited) Εδώ χαλάσανε τα κινέζικα όλα μαζί......σε 3-4 παιδιά που ξέρω.....απίστευτο......και από το να σπάζομαι και να μου κόβει το log χίλιες φορές αυθεντικό τόσα και τόσα δώσαμε σε κουβάδες από εδώ και κεί και αυτό που αξίζει τα λεφτά του; Edited September 5, 2012 by Dikonou
Kavouras Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Εδώ χαλάσανε τα κινέζικα όλα μαζί......σε 3-4 παιδιά που ξέρω.....απίστευτο......και από το να σπάζομαι και να μου κόβει το log χίλιες φορές αυθεντικό τόσα και τόσα δώσαμε σε κουβάδες από εδώ και κεί και αυτό που αξίζει τα λεφτά του; το "πρόβλημα" με τους απλούς χρήστες σαν κι εμάς όπου το θέλουμε μόνο για το αμάξι μας, δε θα το κάνουμε ποτέ απόσβεση. Πόσες φορές θα το χρησιμοποιήσεις πια μέσα στο χρόνο? (καλά...δεν είναι και κριτήριο θα μου πεις, γιατί ξέρω παλικάρι που κάνει log κάθε Σ/Κ) Προσωπικά πάντως το πήρα (το κινέζικο), του "ήπια το αίμα" για κανα χρόνο (βρήκα τα πάντα σχεδόν για το Α3 μου όσο αναφορά κωδικοποιήσεις και logs) και τώρα ζήτημα να το βάζω πάνω στο αμάξι πάνω από 5 φορές το χρόνο (κυρίως προληπτικά). Οπότε.... με τη χρήση που του έκανα τότε και του κάνω εγώ τώρα, τα 50€ που έδωσα, είναι οκ και θα τα ξαναέδινα εύκολα. Τώρα 280€ (ή και τα 200€ που κάνει το "φτηνότερο" vcds) δε σου κρύβω ότι μου φαίνονται πάρα πολλά και δεν τα έδινα με την καμία. Κλείνοντας αυτό που επίσης σκεφτόμουν (ήμουν κι εγώ ένα βήμα πριν πάρω γνήσιο vcds) είναι πως όταν με το καλό αλλάξεις αμάξι, αν δεν είναι vag-group θα σου είναι "άχρηστο" το vcds , οπότε ξανα-μπαίνεις στη λογική αν και πότε θα το κάνεις απόσβεση (τονίζω:με προσωπική μόνο χρήση).
Dikonou Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Ναι το καταλαβαίνω αυτό που λες.....αλλά κάνω κι εγώ συχνές καταγραφές....και θα έχω και τα update,.....προτιμώ να το έχω χωρίς το άγχος να κάνω κάτι και να μείνω στον αέρα...Απόσβεση ξέρω δεν πρόκειται να γίνει....
Alex Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Απόσβεση ξέρω δεν πρόκειται να γίνει.... Αποσβεση στο χομπυ δυσκολο...απλα πρεπει καμια φορα να διαλεγουμε και ποιοτικα πραγματα ωστε να ην δυσκολευουμε το χομπυ μας
_zack_ Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Τα 200-240 ευρώ για γνήσιο είναι πολλά για κάποιον που ξέρει τα βασικά και το θέλει για περιστασιακά λογκαρίσματα. Τώρα για κάποιον που ξεκινάει να το ψάχνει το θέμα νομίζω ότι αξίζει καθώς και πολύ καλές οδηγίες σου παρέχει και έχει και πολύ καλή υποστήριξη διαδικτυακά, χώρια το γεγονός ότι το χεις full screen, έχεις άμεση ανάγνωση των σφαλμάτων και των πιθανών λύσεων και έχεις και το internet άφοβα ανοικτό με όλα τα uddates των νέων εκδόσεων. 1
Dikonou Posted April 28, 2013 Posted April 28, 2013 Να ενημερώσω κι εγώ πως μιας και η μπαταρία από το φορητό τα έπαιξε και δεν κρατούσε πάνω από 10 λεπτά και μετά πάπαλα, αγόρασα ένα μετασχηματιστή τάσης από 12V σε 230 volt 100w και βρήκατην υγειά μου. Ακόμα και θέματα αυτονομίας μπαταρίας να μην έχετε είναι πραγματικά πολύ βολικό. Προσωπικά μου έλυσε τα χέρια. Α! και τελικά ο Κινέζος άρχισε να δουλεύει.......κάτι πράγματα.......... 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now