Jump to content

[Λύθηκε] - Tο τρέμουλο του τιμονιού!!!!


Recommended Posts

Το θεμα ειναι Δημητρη οτι το κανει σχεδον σε ολα τα καινουργια Α4, και δεν ειναι υπερβολη αυτο!!!

Αρα κατι πρεπει να εχει λαθος σαν μοντελο!!! Μια υποθεση κανω..........!

 

Σταύρο το δικό μου Β8 με τα 120 έχει servotronik? Δεν έχω ιδέα γιαυτό ρωτάω, καθώς δεν έχω διαπιστώσει τέτοιο τρέμουλο..

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Σταύρο το δικό μου Β8 με τα 120 έχει servotronik? Δεν έχω ιδέα γιαυτό ρωτάω, καθώς δεν έχω διαπιστώσει τέτοιο τρέμουλο..

 

 

 

Δημήτρης

Δημητρη δεν ξερω για το Α4 με τα 120, αλλα σε αυτα με τα 160 νομιζω οτι ειναι στανταρ! Εγω δηλαδη, δεν το ζητησα στο δικο μου! Με καθε επιφυλαξη βεβαια ολα αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Σταύρο το δικό μου Β8 με τα 120 έχει servotronik? Δεν έχω ιδέα γιαυτό ρωτάω, καθώς δεν έχω διαπιστώσει τέτοιο τρέμουλο..

 

 

 

Δημήτρης

 

Αν έχεις πάρει το μοντέλο με το επετειακό πακέτο εξοπλισμού "A4 100 years Audi" τότε έχεις επίσης servotronic. Και αν ισχύουν οι αλλαγές που διάβασα για τα μοντελα νέας παραγωγής MY2010 (Απο τέλος μαϊου και μετά), το servotronic αποτελεί πλέον στάνταρντ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα Α4.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα προχθες ζαντες και λαστιχα! Εβαλα 245-40-18 !! Πηγα στο πλυντηριο που πηγαινω, που επειδη εχει πλακες κατω μου ετρεμε αρκετα το τιμονι!!! Λοιπον πηγα εχθες και δεν εκανε ουτε τσικ!!! ΤΙΠΟΤΑ !!! Δεν μπορω να το εξηγησω! Ηταν τυχαιο?? Φταινε τα λαστιχα που ειναι καινουργια? Η διασταση τους? Παντως θα το τσεκαρω και σε αλλα μερη που μου το εκανε εντονα για να δω!! Η αντιπροσωπεια αφαντη ακομα! :new_killpc::protest:

Edited by strivis
Link to comment
Share on other sites

Σταυρο πες μας εντυπωση, μιας κ το εθιξες το θεμα, για τα λαστιχα...Πως το νιωθεις το αυτοκινητο?????

Αν και ειμαστε :offtopic: θα πω πως το αυτοκινητο παταει πλεον στην ασφαλτο, στις μικρες ταχυτητες 1ες, 2ες, ενω πριν οχι!! Με μικρη ταχυτητα οι ανωμαλιες του δρομου δεν γινονται τοσο αντιληπτες οσο με τα μαμα 225-50-17! Η αληθεια ειναι οτι το νιωθω οτι εχει κοψει λιγο, λογω του μεγεθους (245), αλλα εχω καλυτερα κρατηματα στισ στροφες!!Αισθητικα δεν το συζηταω, το αμαξι μεταμορφωθηκε απο τις 17αρες της μαμας!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αλλαξα προχθες ζαντες και λαστιχα! Εβαλα 245-40-18 !! Πηγα στο πλυντηριο που πηγαινω, που επειδη εχει πλακες κατω μου ετρεμε αρκετα το τιμονι!!! Λοιπον πηγα εχθες και δεν εκανε ουτε τσικ!!! ΤΙΠΟΤΑ !!! Δεν μπορω να το εξηγησω! Ηταν τυχαιο?? Φταινε τα λαστιχα που ειναι καινουργια? Η διασταση τους? Παντως θα το τσεκαρω και σε αλλα μερη που μου το εκανε εντονα για να δω!! Η αντιπροσωπεια αφαντη ακομα! :new_killpc::protest:

Τελικα το προβλημα με το τρεμουλο διορθωθηκε?

Προσεξε οταν το τσεκαρεις να μην εχεις αναμμενο τον κλιματισμο (χαμηλωτερο ρελαντι)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

να σας πω και γω το δικο μου...δεν εχω τρεμουλο οταν στριβω επιτοπου το αμαξι,εχω ενα πολυ πολυ μικρο κοσκινισμα περιπου στα 130 χλμ/ω που ομως ειναι τοσο μικρο που ουτε με ενοχλει.με ενοχλει ομως ενας θορυβος που ακουγεται μεσα απο το τιμονι σαν να θελει εξαερωση το συστημα.ειναι ενας υδραυλικος θορυβος που γινεται εντονοτερος μολις αρχιζεις να στριβεις λιγο το τιμονι,πρεπει να εισαι λιγο ψιλιασμενος για να τον ακουσεις και να ειναι παραθυρα και ραδιοφωνο κλειστα.μου αλλαξαν στη Θεσσαλονικη αντλια στην αρχη και αφου δεν εγινε τιποτα μου αλλαξαν μετα απο 2 βδομαδες και την κρεμαργιερα.ελαττωθηκε ο ηχος αλλα με πειραζει που ακουγεται εστω και ελαχιστα.ειχα στειλει email στη γερμανια με παρεπεμψε ομως στην ελλαδα οποτε και παλι τιποτα.σε μια αντιπροσωπια που πηγα και τα παιδια εδειξαν κατανοηση και ενδιαφερον ο μηχανικος αφου το εψαξε αρκετα μου ειπε:δεν ξερω τι ακριβως ειναι και δεν θελω να πειραματιστω στο αμαξι βγαζοντας και βαζοντας πραγματα.μπορει και να το βρουμε μπορει οχι και αδικα να μην εχεις το αμαξι τοσες μερες.αν ειναι κατι σοβαρο θα φανει απο μονο του ή θα μας ερθει καποια ενημερωση και θα σε ειδοποιησουμε αμεσως.εχει περασει ενας χρονος και δεν εχει αλλαξει τιποτα.σκεφτομαι οτι ισως ειναι κατι φυσιολογικο.το προτμω απ το α πειραματιζονται παω στο αμαξι μου..

Edited by njoker
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Μετα από τόσο καιρό πάντως και τόσο "φάγωμα" στα λάστιχα, που και που εμφανίζεται το φαινόμενο "τρέμουλο" (όταν είναι σταματημένο το όχημα και στρίβεις το τιμόνι για μανούβρα). Ίσως να φταίνε και τα συγκεκριμένα ελαστικά. Θα δείξει!!!

Φιλαράκι μου εάν έχεις τρέμουλο σε κάποια συγκεκριμένα χλμ. τότε μάλλον πας για ζυγοστάθμιση και εάν ούτε έτσι το ψάχνεις στα λάστιχα, σε στραβωμένη δισκόπλκα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παντως με αυτα που διαβαζω εχω ψιλοαπογοητευτει λιγο γιατι ειναι αδιανοητο τετοιο αυτοκινητο να βγαζει τετοιου ειδους προβληματα .Οχι τιποτα αλλο το εχω παραγγειλει.

 

Γεια σας παιδιά,

 

αυτό είναι το επίσημο TSB της Audi USA σχετικά με το θέμα:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Technical Service Bulletin Transaction No.: 2020332/3

48 Servotronic steering (1N3) shudder at low speed while turning Release date: Jan 20, 2010

 

Condition

 

Customers with servotronic steering (1N3) may complain of a shudder in the steering wheel or a knocking noise when the steering wheel is turned during parking lot maneuvers or while driving at low speeds (below 5 mph).

 

Technical Background

 

Currently under investigation.

 

Production Solution

 

Service

 

No repair is available at this time. Do not replace any components.

 

1. Instruct the customer that the condition will not impede the performance or use of the vehicle.

 

2. Submit a Technical Assistance Center (TAC) ticket and contact an Audi TAC consultant.

 

 

As soon as further information is known, this TSB will be updated.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Το πρόβλημα διορθώνεται σύμφωνα με μετέπειτα ανακοίνωση της Audi USA με αντικατάσταση ενός updated "power assist hose".

 

Πάντως αν και πήγα προετοιμασμένος στην αντιπροσωπεία, τους είπα δηλαδή ποιο είναι το πρόβλημα και πως διορθώνεται, αρνήθηκαν να το φτιάξουν. Τελικά, απ'ότι καταλαβα μετά την επίσκεψη μου σε Gratsias και Kosmokar, είναι πως αυτό που στην USA θεωρείται σαν κατασκευαστικό ελάττωμα σε μας είναι feature του αμαξιού.

 

Αν καταφέρει κάποιος να τους πείσει να το φτιάξουν ας μας πει και εμάς.

Edited by hilopita
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτά τα TSBs κυκλοφορούν μόνο στις ΗΠΑ.. Αν δεν λάβουν κάτι αντίστοιχο και οι εδώ αντιπροσωπείες δεν γίνεται τίποτα..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Για όποιον ενδιαφέρεται αυτό είναι το email του εργοστασίου (Ingolstadt):

 

service@audi.de

 

Καλό θα' ταν να παραπονεθούμε αρκετοί για το συγκεκριμένο πρόβλημα για να μας λάβουν υπόψιν.. Εγώ τους έχω ήδη στείλει email

Edited by hilopita
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Για όποιον ενδιαφέρεται αυτό είναι το email του εργοστασίου (Ingolstadt):

 

service@audi.de

 

Καλό θα' ταν να παραπονεθούμε αρκετοί για το συγκεκριμένο πρόβλημα για να μας λάβουν υπόψιν.. Εγώ τους έχω ήδη στείλει email

 

φιλε απαντηση πηρες απο το e-mail που εστειλες Γερμανια?

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα ζυγοσταθμιση στο αμαξι γιατι ενιωθα ενα τρεμουλο στα 100χλμ περιπου.

το αποτελεσμα ηταν οτι μονο η μια ροδα ηταν σωστη(μηδεν)αυτη του οδηγου ενω οι αλλες τρεις ειχαν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους. :sSc_jawdrop2:

σε μια μικρη βολτα που εκανα δεν διαπιστωσα κατι,Ομως για να εχω μια ολοκληρωμενη αποψη θα ξερω μετα το Σαββατοκυριακο οπου θα το τσεκαρω καλυτερα.

παντως στην αμερικη απο οτι εχω διαβασει το προβλημα λυνεται με αλλαγη των control arms και με ζυγοσταθμιση για το τρεμουλο στα 100-130χλμ.

για το τρεμουλο οταν ειναι σταματημενο αλλαγη power steering hose.

βεβαια και εκει καποιοι κανουν οτι δεν γνωριζουν ή οτι ειναι γενικο το φαινομενο οποτε no problem :sSa_worried3:

 

strivis τελικα τι εγινε με το τρεμουλο που ειχες?βρηκες λυση?

Link to comment
Share on other sites

strivis τελικα τι εγινε με το τρεμουλο που ειχες?βρηκες λυση?

Οταν αλλαξα ζαντες και λαστιχα φανηκε να σταματαει το προβλημα!

Τωρα ομως που εχει περασει καιρος και εχουν γινει χιλιομετρα, το προβλημα εξακολουθει!

Εχω κανει και ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση στο αμαξι, αλλα τιποτα!

Σε κανα μηνα που θα παω για σερβις, σε αλλη αντιπροσωπεια βεβαια, θα δω και εκει τι θα μου πουν!

Link to comment
Share on other sites

Οταν αλλαξα ζαντες και λαστιχα φανηκε να σταματαει το προβλημα!

Τωρα ομως που εχει περασει καιρος και εχουν γινει χιλιομετρα, το προβλημα εξακολουθει!

Εχω κανει και ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση στο αμαξι, αλλα τιποτα!

Σε κανα μηνα που θα παω για σερβις, σε αλλη αντιπροσωπεια βεβαια, θα δω και εκει τι θα μου πουν!

τί άλλο θα μπορούσαν να σου πουν παρά μόνο ότι φταίει που άλλαξες ζάντες ;)

Το πρόβλημα δε το αναγνωρίζουν σαν πρόβλημα Είναι λέει ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ :sSc_eek::angry:

Link to comment
Share on other sites

Μόλις άλλαξα τα ψαλίδια πάντως και όντως το τρέμουλο στα 120/130 έχει εξαφανιστεί! Μπορώ επίσης να πω ότι το αμάξι έχει αρκετά καλύτερη αίσθηση στο δρόμο με τα νέα ψαλίδια. Το πρόβλημα όμως στο παρκάρισμα παραμένει ως είχε. Σε εμένα η απάντηση της αντιπροσωπείας ήταν ότι ναι μεν το κάνει το αμάξι, δεν το θεωρούν όμως πρόβλημα και ότι 1) το κάνουν σχεδόν όλα, 2) δεν δημιουργεί πρόβλημα ασφάλειας του αμαξιού άρα δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι για αυτό. Στο εξωτερικό πάντως απο ότι έχω δει και εγώ, έχουν παραδεχτεί ότι αυτό έιναι πρόβλημα και ήδη αλλάζουν το power steering hose με επιτυχία. Ο κωδικός του νέου ανταλλακτικού απο ότι είδα είναι ο 8K1-422-893-CJ. Μπορεί κάποιος να μας πεί αν γνωρίζει τίποτε για τον συγκεκριμένο κωδικό του ανταλλακτικού (αν αντικαθιστά όντως το προβληματικό στα μοντέλα Α4_Β8+Servotronik)?

Link to comment
Share on other sites

Μόλις άλλαξα τα ψαλίδια πάντως και όντως το τρέμουλο στα 120/130 έχει εξαφανιστεί! Μπορώ επίσης να πω ότι το αμάξι έχει αρκετά καλύτερη αίσθηση στο δρόμο με τα νέα ψαλίδια. Το πρόβλημα όμως στο παρκάρισμα παραμένει ως είχε. Σε εμένα η απάντηση της αντιπροσωπείας ήταν ότι ναι μεν το κάνει το αμάξι, δεν το θεωρούν όμως πρόβλημα και ότι 1) το κάνουν σχεδόν όλα, 2) δεν δημιουργεί πρόβλημα ασφάλειας του αμαξιού άρα δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι για αυτό. Στο εξωτερικό πάντως απο ότι έχω δει και εγώ, έχουν παραδεχτεί ότι αυτό έιναι πρόβλημα και ήδη αλλάζουν το power steering hose με επιτυχία. Ο κωδικός του νέου ανταλλακτικού απο ότι είδα είναι ο 8K1-422-893-CJ. Μπορεί κάποιος να μας πεί αν γνωρίζει τίποτε για τον συγκεκριμένο κωδικό του ανταλλακτικού (αν αντικαθιστά όντως το προβληματικό στα μοντέλα Α4_Β8+Servotronik)?

 

φιλε σε ποια αντιπροσωπεια πηγες?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχω και εγω τα ίδια προβλήματα.

 

1) Λες και θέλει ζυγοστάθμιση στα 120χλμ/ωρα

2) Στο παρκαρισμα έχω κοσκινισμα στο τιμόνι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.