Dimitris_Kon Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Το θεμα ειναι Δημητρη οτι το κανει σχεδον σε ολα τα καινουργια Α4, και δεν ειναι υπερβολη αυτο!!! Αρα κατι πρεπει να εχει λαθος σαν μοντελο!!! Μια υποθεση κανω..........! Σταύρο το δικό μου Β8 με τα 120 έχει servotronik? Δεν έχω ιδέα γιαυτό ρωτάω, καθώς δεν έχω διαπιστώσει τέτοιο τρέμουλο.. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Σταύρο το δικό μου Β8 με τα 120 έχει servotronik? Δεν έχω ιδέα γιαυτό ρωτάω, καθώς δεν έχω διαπιστώσει τέτοιο τρέμουλο.. Δημήτρης Δημητρη δεν ξερω για το Α4 με τα 120, αλλα σε αυτα με τα 160 νομιζω οτι ειναι στανταρ! Εγω δηλαδη, δεν το ζητησα στο δικο μου! Με καθε επιφυλαξη βεβαια ολα αυτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 και για του λογου το αληθες..... http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid=732&carlineLeft=95&carlineRight=95&modelLeft=254&modelRight=255 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Σταύρο το δικό μου Β8 με τα 120 έχει servotronik? Δεν έχω ιδέα γιαυτό ρωτάω, καθώς δεν έχω διαπιστώσει τέτοιο τρέμουλο.. Δημήτρης Αν έχεις πάρει το μοντέλο με το επετειακό πακέτο εξοπλισμού "A4 100 years Audi" τότε έχεις επίσης servotronic. Και αν ισχύουν οι αλλαγές που διάβασα για τα μοντελα νέας παραγωγής MY2010 (Απο τέλος μαϊου και μετά), το servotronic αποτελεί πλέον στάνταρντ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα Α4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 (edited) Αλλαξα προχθες ζαντες και λαστιχα! Εβαλα 245-40-18 !! Πηγα στο πλυντηριο που πηγαινω, που επειδη εχει πλακες κατω μου ετρεμε αρκετα το τιμονι!!! Λοιπον πηγα εχθες και δεν εκανε ουτε τσικ!!! ΤΙΠΟΤΑ !!! Δεν μπορω να το εξηγησω! Ηταν τυχαιο?? Φταινε τα λαστιχα που ειναι καινουργια? Η διασταση τους? Παντως θα το τσεκαρω και σε αλλα μερη που μου το εκανε εντονα για να δω!! Η αντιπροσωπεια αφαντη ακομα! Edited October 20, 2009 by strivis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj-xatzi Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Σταυρο πες μας εντυπωση, μιας κ το εθιξες το θεμα, για τα λαστιχα...Πως το νιωθεις το αυτοκινητο????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Σταυρο πες μας εντυπωση, μιας κ το εθιξες το θεμα, για τα λαστιχα...Πως το νιωθεις το αυτοκινητο????? Αν και ειμαστε θα πω πως το αυτοκινητο παταει πλεον στην ασφαλτο, στις μικρες ταχυτητες 1ες, 2ες, ενω πριν οχι!! Με μικρη ταχυτητα οι ανωμαλιες του δρομου δεν γινονται τοσο αντιληπτες οσο με τα μαμα 225-50-17! Η αληθεια ειναι οτι το νιωθω οτι εχει κοψει λιγο, λογω του μεγεθους (245), αλλα εχω καλυτερα κρατηματα στισ στροφες!!Αισθητικα δεν το συζηταω, το αμαξι μεταμορφωθηκε απο τις 17αρες της μαμας!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj-xatzi Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Σταύρο αν μπορεις να ανεβασεις κ μια φωτο φωτο να απολαύσουμε!!!! Ζητώ συγνώμη για το offtopic..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qtek Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Αλλαξα προχθες ζαντες και λαστιχα! Εβαλα 245-40-18 !! Πηγα στο πλυντηριο που πηγαινω, που επειδη εχει πλακες κατω μου ετρεμε αρκετα το τιμονι!!! Λοιπον πηγα εχθες και δεν εκανε ουτε τσικ!!! ΤΙΠΟΤΑ !!! Δεν μπορω να το εξηγησω! Ηταν τυχαιο?? Φταινε τα λαστιχα που ειναι καινουργια? Η διασταση τους? Παντως θα το τσεκαρω και σε αλλα μερη που μου το εκανε εντονα για να δω!! Η αντιπροσωπεια αφαντη ακομα! Τελικα το προβλημα με το τρεμουλο διορθωθηκε? Προσεξε οταν το τσεκαρεις να μην εχεις αναμμενο τον κλιματισμο (χαμηλωτερο ρελαντι) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
njoker Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 (edited) να σας πω και γω το δικο μου...δεν εχω τρεμουλο οταν στριβω επιτοπου το αμαξι,εχω ενα πολυ πολυ μικρο κοσκινισμα περιπου στα 130 χλμ/ω που ομως ειναι τοσο μικρο που ουτε με ενοχλει.με ενοχλει ομως ενας θορυβος που ακουγεται μεσα απο το τιμονι σαν να θελει εξαερωση το συστημα.ειναι ενας υδραυλικος θορυβος που γινεται εντονοτερος μολις αρχιζεις να στριβεις λιγο το τιμονι,πρεπει να εισαι λιγο ψιλιασμενος για να τον ακουσεις και να ειναι παραθυρα και ραδιοφωνο κλειστα.μου αλλαξαν στη Θεσσαλονικη αντλια στην αρχη και αφου δεν εγινε τιποτα μου αλλαξαν μετα απο 2 βδομαδες και την κρεμαργιερα.ελαττωθηκε ο ηχος αλλα με πειραζει που ακουγεται εστω και ελαχιστα.ειχα στειλει email στη γερμανια με παρεπεμψε ομως στην ελλαδα οποτε και παλι τιποτα.σε μια αντιπροσωπια που πηγα και τα παιδια εδειξαν κατανοηση και ενδιαφερον ο μηχανικος αφου το εψαξε αρκετα μου ειπε:δεν ξερω τι ακριβως ειναι και δεν θελω να πειραματιστω στο αμαξι βγαζοντας και βαζοντας πραγματα.μπορει και να το βρουμε μπορει οχι και αδικα να μην εχεις το αμαξι τοσες μερες.αν ειναι κατι σοβαρο θα φανει απο μονο του ή θα μας ερθει καποια ενημερωση και θα σε ειδοποιησουμε αμεσως.εχει περασει ενας χρονος και δεν εχει αλλαξει τιποτα.σκεφτομαι οτι ισως ειναι κατι φυσιολογικο.το προτμω απ το α πειραματιζονται παω στο αμαξι μου.. Edited November 21, 2009 by njoker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasstef Posted June 8, 2010 Author Share Posted June 8, 2010 Μετα από τόσο καιρό πάντως και τόσο "φάγωμα" στα λάστιχα, που και που εμφανίζεται το φαινόμενο "τρέμουλο" (όταν είναι σταματημένο το όχημα και στρίβεις το τιμόνι για μανούβρα). Ίσως να φταίνε και τα συγκεκριμένα ελαστικά. Θα δείξει!!! Φιλαράκι μου εάν έχεις τρέμουλο σε κάποια συγκεκριμένα χλμ. τότε μάλλον πας για ζυγοστάθμιση και εάν ούτε έτσι το ψάχνεις στα λάστιχα, σε στραβωμένη δισκόπλκα κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hilopita Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 (edited) Παντως με αυτα που διαβαζω εχω ψιλοαπογοητευτει λιγο γιατι ειναι αδιανοητο τετοιο αυτοκινητο να βγαζει τετοιου ειδους προβληματα .Οχι τιποτα αλλο το εχω παραγγειλει. Γεια σας παιδιά, αυτό είναι το επίσημο TSB της Audi USA σχετικά με το θέμα: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Technical Service Bulletin Transaction No.: 2020332/3 48 Servotronic steering (1N3) shudder at low speed while turning Release date: Jan 20, 2010 Condition Customers with servotronic steering (1N3) may complain of a shudder in the steering wheel or a knocking noise when the steering wheel is turned during parking lot maneuvers or while driving at low speeds (below 5 mph). Technical Background Currently under investigation. Production Solution Service No repair is available at this time. Do not replace any components. 1. Instruct the customer that the condition will not impede the performance or use of the vehicle. 2. Submit a Technical Assistance Center (TAC) ticket and contact an Audi TAC consultant. As soon as further information is known, this TSB will be updated. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Το πρόβλημα διορθώνεται σύμφωνα με μετέπειτα ανακοίνωση της Audi USA με αντικατάσταση ενός updated "power assist hose". Πάντως αν και πήγα προετοιμασμένος στην αντιπροσωπεία, τους είπα δηλαδή ποιο είναι το πρόβλημα και πως διορθώνεται, αρνήθηκαν να το φτιάξουν. Τελικά, απ'ότι καταλαβα μετά την επίσκεψη μου σε Gratsias και Kosmokar, είναι πως αυτό που στην USA θεωρείται σαν κατασκευαστικό ελάττωμα σε μας είναι feature του αμαξιού. Αν καταφέρει κάποιος να τους πείσει να το φτιάξουν ας μας πει και εμάς. Edited June 29, 2010 by hilopita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Δυστυχώς αυτά τα TSBs κυκλοφορούν μόνο στις ΗΠΑ.. Αν δεν λάβουν κάτι αντίστοιχο και οι εδώ αντιπροσωπείες δεν γίνεται τίποτα.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hilopita Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 (edited) Για όποιον ενδιαφέρεται αυτό είναι το email του εργοστασίου (Ingolstadt): service@audi.de Καλό θα' ταν να παραπονεθούμε αρκετοί για το συγκεκριμένο πρόβλημα για να μας λάβουν υπόψιν.. Εγώ τους έχω ήδη στείλει email Edited June 30, 2010 by hilopita 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powergolf Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Για όποιον ενδιαφέρεται αυτό είναι το email του εργοστασίου (Ingolstadt): service@audi.de Καλό θα' ταν να παραπονεθούμε αρκετοί για το συγκεκριμένο πρόβλημα για να μας λάβουν υπόψιν.. Εγώ τους έχω ήδη στείλει email φιλε απαντηση πηρες απο το e-mail που εστειλες Γερμανια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powergolf Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Σημερα εκανα ζυγοσταθμιση στο αμαξι γιατι ενιωθα ενα τρεμουλο στα 100χλμ περιπου. το αποτελεσμα ηταν οτι μονο η μια ροδα ηταν σωστη(μηδεν)αυτη του οδηγου ενω οι αλλες τρεις ειχαν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους. σε μια μικρη βολτα που εκανα δεν διαπιστωσα κατι,Ομως για να εχω μια ολοκληρωμενη αποψη θα ξερω μετα το Σαββατοκυριακο οπου θα το τσεκαρω καλυτερα. παντως στην αμερικη απο οτι εχω διαβασει το προβλημα λυνεται με αλλαγη των control arms και με ζυγοσταθμιση για το τρεμουλο στα 100-130χλμ. για το τρεμουλο οταν ειναι σταματημενο αλλαγη power steering hose. βεβαια και εκει καποιοι κανουν οτι δεν γνωριζουν ή οτι ειναι γενικο το φαινομενο οποτε no problem strivis τελικα τι εγινε με το τρεμουλο που ειχες?βρηκες λυση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosS3 Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 .... Τι θα γινει με το τρελουλο τελικα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strivis Posted July 23, 2010 Share Posted July 23, 2010 strivis τελικα τι εγινε με το τρεμουλο που ειχες?βρηκες λυση? Οταν αλλαξα ζαντες και λαστιχα φανηκε να σταματαει το προβλημα! Τωρα ομως που εχει περασει καιρος και εχουν γινει χιλιομετρα, το προβλημα εξακολουθει! Εχω κανει και ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση στο αμαξι, αλλα τιποτα! Σε κανα μηνα που θα παω για σερβις, σε αλλη αντιπροσωπεια βεβαια, θα δω και εκει τι θα μου πουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasstef Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 Οταν αλλαξα ζαντες και λαστιχα φανηκε να σταματαει το προβλημα! Τωρα ομως που εχει περασει καιρος και εχουν γινει χιλιομετρα, το προβλημα εξακολουθει! Εχω κανει και ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση στο αμαξι, αλλα τιποτα! Σε κανα μηνα που θα παω για σερβις, σε αλλη αντιπροσωπεια βεβαια, θα δω και εκει τι θα μου πουν! τί άλλο θα μπορούσαν να σου πουν παρά μόνο ότι φταίει που άλλαξες ζάντες Το πρόβλημα δε το αναγνωρίζουν σαν πρόβλημα Είναι λέει ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasstef Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 .... Τι θα γινει με το τρελουλο τελικα ? Το τρέλουλο φίλε μου παραμένει γιατί τίποτα δεν άλλαξε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Μόλις άλλαξα τα ψαλίδια πάντως και όντως το τρέμουλο στα 120/130 έχει εξαφανιστεί! Μπορώ επίσης να πω ότι το αμάξι έχει αρκετά καλύτερη αίσθηση στο δρόμο με τα νέα ψαλίδια. Το πρόβλημα όμως στο παρκάρισμα παραμένει ως είχε. Σε εμένα η απάντηση της αντιπροσωπείας ήταν ότι ναι μεν το κάνει το αμάξι, δεν το θεωρούν όμως πρόβλημα και ότι 1) το κάνουν σχεδόν όλα, 2) δεν δημιουργεί πρόβλημα ασφάλειας του αμαξιού άρα δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι για αυτό. Στο εξωτερικό πάντως απο ότι έχω δει και εγώ, έχουν παραδεχτεί ότι αυτό έιναι πρόβλημα και ήδη αλλάζουν το power steering hose με επιτυχία. Ο κωδικός του νέου ανταλλακτικού απο ότι είδα είναι ο 8K1-422-893-CJ. Μπορεί κάποιος να μας πεί αν γνωρίζει τίποτε για τον συγκεκριμένο κωδικό του ανταλλακτικού (αν αντικαθιστά όντως το προβληματικό στα μοντέλα Α4_Β8+Servotronik)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powergolf Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Μόλις άλλαξα τα ψαλίδια πάντως και όντως το τρέμουλο στα 120/130 έχει εξαφανιστεί! Μπορώ επίσης να πω ότι το αμάξι έχει αρκετά καλύτερη αίσθηση στο δρόμο με τα νέα ψαλίδια. Το πρόβλημα όμως στο παρκάρισμα παραμένει ως είχε. Σε εμένα η απάντηση της αντιπροσωπείας ήταν ότι ναι μεν το κάνει το αμάξι, δεν το θεωρούν όμως πρόβλημα και ότι 1) το κάνουν σχεδόν όλα, 2) δεν δημιουργεί πρόβλημα ασφάλειας του αμαξιού άρα δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι για αυτό. Στο εξωτερικό πάντως απο ότι έχω δει και εγώ, έχουν παραδεχτεί ότι αυτό έιναι πρόβλημα και ήδη αλλάζουν το power steering hose με επιτυχία. Ο κωδικός του νέου ανταλλακτικού απο ότι είδα είναι ο 8K1-422-893-CJ. Μπορεί κάποιος να μας πεί αν γνωρίζει τίποτε για τον συγκεκριμένο κωδικό του ανταλλακτικού (αν αντικαθιστά όντως το προβληματικό στα μοντέλα Α4_Β8+Servotronik)? φιλε σε ποια αντιπροσωπεια πηγες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nexus Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 φιλε σε ποια αντιπροσωπεια πηγες? Karenta Αμαρουσίου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChRiS82 Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 Έχω και εγω τα ίδια προβλήματα. 1) Λες και θέλει ζυγοστάθμιση στα 120χλμ/ωρα 2) Στο παρκαρισμα έχω κοσκινισμα στο τιμόνι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted September 1, 2010 Share Posted September 1, 2010 φιλε σε ποια αντιπροσωπεια πηγες? Φίλε μου κάνε πιο μικρή την φωτογραφία της υπογραφής σου σε παρακαλώ.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.