Dimitris_Kon Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 Α δεν ειναι 42 ηταν 41,5.Απλα το θεωρω πολυ γι'αυτο και το κατεβασα στα 38nm εγω. Βασικά είναι πολύ δεν είναι απλά θεωρία! Δημήτρης
Kritonas Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 κριτωνα εχεις δουλεψει εσυ πανω σε φεισλιφτ να μας πεις τί εχεις δει, αν οχι από φπε, τουλάχιστον από πρόγραμμα μόνο; ...και αν ναι, πώς στεκεται σε σχέση με το προ φέισ λίφτ; ...πάντα μιλώντας για το δικό σου πρόγραμμα αναμεσα στα δυο αμαξια Ειτε προκειται για μοτερ BZB , ειτε για CDAA (facelift) το αποτελεσμα ειναι το ιδιο . Γιατι τα 2 μοτερ ειναι πρακτικα ιδια και φορανε και την ιδια τουρμπινα . Το 1.8ΤSI , επειδη η εργοστασιακη τουρμπινα εχει 38.8mm inducer , με 96.5% Ν75 (τερματισμενη πρακτικα) , κραταει περiπου 0.6bar στις 6600-6700σαλ , με εργοστασιακη θεση στη wastegate . Τοτε βγαζει περιπου 215-220 μετρημενα ΗΡ σε ΜΑΗΑ (με 100αρα - 0.77 λ και αβανς 20+ μοιρες ψηλα ) και εκει τελειωνει οτι μπορει να γινει απο προγραμμα , με safe ρυθμισεις και 100αρα . Απο κει και περα , τα περιφερειακα (full εξατμιση - εισαγωγη - IC ) δινουν αλλα 20-25ΗΡ max , και η σφιχτοτερη ρυθμιση στο wastegate 10HP ακομα .
stage6 Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 μοτερ ιδιο και τουρμπινα αλλα βαλβίδες με αλλο χρονισμό και αλλους εκκεντροφορους δεν εχουν; αλλο ενα στοιχειο που εχω αναφερθεί παλιότερα είναι ότι ο κατασκευαστής το δίνει με καλύτερες επιδόσεις αλλα και πολύ καλύτερη κατανάλωση...που η μειωση του βαρους δεν ειναι τοση για να το δικαιολογεί. θα ρωτησω καποιο συνεργειο...απο τα σεμιναρια θα τους εχουν στα μανουαλ τις διαφορές
Kritonas Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 μοτερ ιδιο και τουρμπινα αλλα βαλβίδες με αλλο χρονισμό και αλλους εκκεντροφορους δεν εχουν; αλλο ενα στοιχειο που εχω αναφερθεί παλιότερα είναι ότι ο κατασκευαστής το δίνει με καλύτερες επιδόσεις αλλα και πολύ καλύτερη κατανάλωση...που η μειωση του βαρους δεν ειναι τοση για να το δικαιολογεί. θα ρωτησω καποιο συνεργειο...απο τα σεμιναρια θα τους εχουν στα μανουαλ τις διαφορές Σιγουρα , αφου προκειται για μεταγενεστερο μοτερ θα εχει καποιες αλλαγες . Αλλωστε και αρκετοι κωδικοι αλλαζουν . Αλλα με ιδιο κυβισμο - μοτερ , ιδιο τουρμπο και το vvt ετσι κι αλλιως τροποποιημενο μετα το προγραμμα , στην πραξη δεν υπαρχουν διαφορες , εκτος κι αν μιλαμε για 2-3 ΗΡ , που μπορει να οφειλονται ακομα και σε ελαχιστα χειροτερης ποιοτητας καυσιμο ...
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Και μετά απο ένα ολοκαίνουργιο πρόγραμμα του Θεολογίτη,το αμάξι κυριολεκτικά πετάει.. Το ηξερα οτι εγινε πολύ πιο δυνατό απο πριν,τα έβαλα και στο δρόμο με φίλο μου με scirocco,που πάντα κάνουμε μαζί όλα τα τεστ,και πήρα έξι(6) ναι...6 ολόκληρα αυτοκίνητα... Παρεπιμπτοντως να πώ οτι δυναμομετρήθηκε και αυτό πριν απο εμένα, πριν απο λίγη ωρα, στο maha και έβγαλε 235 άλογα..Ποιο..το 1,4(πρόγραμμα φυσικά και αυτό απο τον Θεολογίτη). Την πεμπτη που μας περασε,τα "πήγε" με 3-4 αυτοκινητα απο το scirocco club και τους εριχνε μέχρι και κολώνα... Στα δικά μας πάλι, νέα δυναμομέτρηση και εγώ λοιπόν, και τι να πώ NO COMMENTS... ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ....Με TTS μαμα που ανοιξα δευτερες ρεπρίζ πηγαιναμε ακριβώς μαζι... Γιάννης.
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Oχι,δεν υπήρχε λόγος... Το σκέφτομαι να σου πώ την αλήθεια,αλλα δεν θα το κανω....
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Τι πιεσεις δουλευεις τωρα? Τώρα 2ρα συκώνω 1,3 ,τρίτη απο 2.500 στροφες 1.4 και τετάρτη-πεμτη απο 2.500 1,45 με 1,48..σχεδόν 1.5... Στον κόφτη κρατάω 0,9 πίεση..
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Το πλέον εντυπωσιακό στην δυναμομέτρηση είναι οτι απο τις 5,100 στροφές μέχρι και τις 7,000 ειμαι πάνω απο 250 άλογα...Ειναι πάρα-παρα πολύ καλό ψηλά..Εκει δηλαδή που θέλεις την δύναμη και εκει που παρατηρώ οτι αρχίζω και ξεκολάω απο τους υπόλοιπους...
alexisp Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Να το χαρείς φίλε μου!!! Απ'ότι βλέπω δουλεύεις λίγο "τσίτα"! Άμα δεν είναι και σφιγμένη η wg, τότε μιλάμε για το δυνατότερο ίσως πρόγραμμα!
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 (edited) Ναι,πιστευω οτι ειναι το πιο δυνατό,τουλάχιστον απο αυτά που κυκλοφορούν στο forum και απο αυτά τα 1.8 που εγώ γνωρίζω.. Τσίτα δεν ειμαι γιατι ο Θεολογίτης δεν ειναι στην νοοτροπία του να φτιάχνει "ΤΣΙΤΑ" προγράμματα,απλά ειναι πολύ καλός στα "ΨΗΛΑ"(υψιλές στροφές) εκει δηλάδη που λίγοι καταφέρνουν να επέμβουν πολύ, και με σωστό τρόπο. Το να σηκώσεις πίεση ειναι το πλέον ευκολο... Edited October 23, 2010 by zansant13
mokasquatrro Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Γιαννη ντουμπανο μιλαμε το αμαξι!!μπραβο!! Πολυ δυναμη και οι πιεσεις που δουλευεις ειναι λες και εχεις σφιξει WG χωρις να το εχεις κανει!!και παλι μπραβο!
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Γιαννη ντουμπανο μιλαμε το αμαξι!!μπραβο!! Πολυ δυναμη και οι πιεσεις που δουλευεις ειναι λες και εχεις σφιξει WG χωρις να το εχεις κανει!!και παλι μπραβο! Ναι ρε φίλε,εχω μείνει μ@λ@κ@ς με το αμάξι,πάει ΤΕΖΑ..Θελει πλεόν πολύ προσοχή στο δρόμο,τσιμπας το γκάζι και χωρίς να εχεις πάρει χαμπαρι εχεις σηκώσει σχεδόν ενα μπαρ πίεση και ανγκαζεσαι να αφήσεις το γκάζι.. Φαντασου οτι το ΣΚ ειχα πάει στην Αρκαδία και στην Εθνική αφηνά το γκαζι με 5 ταχυτητα στις 5.000 στροφές και ητανε λες και ειχα 3η..τέτοια ορμή είχε για να φύγει.. Ευχαριστώωωωωωωω!!!
PanoulisTheTroll Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Γιάννη μπράβο για το αποτέλεσμα!!! Εύχομαι να το χαρείς όσο πιο πολύ μπορείς!!!
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Γιάννη μπράβο για το αποτέλεσμα!!! Εύχομαι να το χαρείς όσο πιο πολύ μπορείς!!! THANKS THANKS!!!
stef80 Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Πολύ δυνατό και πολύ γραμμικό. Οι καμπύλες είναι ποιημα. 0,9 bar όμως στον κόφτη(να υποθέσω 7000+) δεν κρατάνε ούτε τα σφιγμένα...
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 (edited) Πολύ δυνατό και πολύ γραμμικό. Οι καμπύλες είναι ποιημα. 0,9 bar όμως στον κόφτη(να υποθέσω 7000+) δεν κρατάνε ούτε τα σφιγμένα... Stef Ακυρο,εχεις δίκιο, 0.9 στις 6.000 στροφές.. Ναι,είναι πρόγραμμα με τραβηγμένο κόφτη.. Edited October 23, 2010 by zansant13
strivis Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τον συγκεκριμενο "αεροπορο"! Απλα επαληθευονται με το αμαξι σου! Μπραβο ρε Γιαννη!
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τον συγκεκριμενο "αεροπορο"! Απλα επαληθευονται με το αμαξι σου! Μπραβο ρε Γιαννη! Ειναι και φίλος,ειναι πραγματικά πολύ πολύ καλός... Φαντάσου οτι πάλευω ενα χρόνο για να μου φτιάζει πρόγραμμα για 100αρα,δεν ψήνεται με τίποτα να πιέζει τα αυτοκινητα....Παρόλαυτα τα προγράμματα του γ@μ@νε.. Πρόσφατα εφτιαξε και το πιο γρήγορο scirocco 1.4..(234 άλογα-οταν αντίστοιχο setup απο overload βγάζει 229 και τα πήγανε την πεμπτη στον Α.Β και του έριξε 4 αυτοκινητα...!!!!!)
Aristos Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Ειναι και φίλος,ειναι πραγματικά πολύ πολύ καλός... Φαντάσου οτι πάλευω ενα χρόνο για να μου φτιάζει πρόγραμμα για 100αρα,δεν ψήνεται με τίποτα να πιέζει τα αυτοκινητα....Παρόλαυτα τα προγράμματα του γ@μ@νε.. Πρόσφατα εφτιαξε και το πιο γρήγορο scirocco 1.4..(234 άλογα-οταν αντίστοιχο setup απο overload βγάζει 229 και τα πήγανε την πεμπτη στον Α.Β και του έριξε 4 αυτοκινητα...!!!!!) Καλορίζικο παλίκαρε... Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως γίνετε να λένε όλοι οτι δεν τα πιέζουν τα προγράμματα και είναι τόσο μπροστά απο όλα τα άλλα... 4 αμάξια,σχεδόν κολόνα δλδ είναι μεγάλη διαφορά. Τωρα ή τα άλλα δεν είναι τα άλογα που τους λένε ή τα δικά του(σου) είναι τόσο πιεσμένα. Εντελώς φιλικά η παρατηρηση. Κατα τα άλλα,να είσαι καλά να το χαίρεσε και αυτό είναι η καλύτερη-μεγαλύτερη αμοιβή για τον εκάστοτε επαγγελματία,μπράβο στον Θεολογίτη.
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Καλορίζικο παλίκαρε... Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως γίνετε να λένε όλοι οτι δεν τα πιέζουν τα προγράμματα και είναι τόσο μπροστά απο όλα τα άλλα... 4 αμάξια,σχεδόν κολόνα δλδ είναι μεγάλη διαφορά. Τωρα ή τα άλλα δεν είναι τα άλογα που τους λένε ή τα δικά του(σου) είναι τόσο πιεσμένα. Εντελώς φιλικά η παρατηρηση. Κατα τα άλλα,να είσαι καλά να το χαίρεσε και αυτό είναι η καλύτερη-μεγαλύτερη αμοιβή για τον εκάστοτε επαγγελματία,μπράβο στον Θεολογίτη. Αρίστο εγώ προγραμματιστής δεν είμαι,θα σου πώ όμως αυτό που με εχει ζαλίσει ο Θεολογίτης να μου λεέι: "AΣΕ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ-ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ" Εχω τρανταχτό παραδειγμα παλαιότερα με εμένα και τον Αρή(stage6),οταν αυτός με προγραμμα GIAC,εξάτμιση MILLET,φίλτρο VF και εγώ με πρόγραμμα Θεολογίτη και φιλτρο μετα το MAF και ήμουνα 4-5 αυτοκίνητα μπρόστά... Στην GIAC του είπανε οτι είναι 234 και τότε έκανα και εγώ δυναμομέτρηση και έβγαλα 234,ακριβώς το ίδιο...!! Και όμως,οταν τα αμάξια βγηκανε στο δρόμο η διαφορά ήταν τεραστια...!!! Τα ίδια την Πεμπτη που μας πέρασε, με το φίλο μου με το SCIROCCO... Ευχαριστώ Πολύ Πάντως...!!!
Dimitris_Kon Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Μπράβο στον προγραμματιστή σου, έχει κάνει πολύ καλή δουλειά! Το έχω ξαναπεί, τα custom προγράμματα έχουν την τάση να είναι συνήθως πιο δυνατά από τα αντίστοιχα των μεγάλων εταιρειών. Να το χαίρεσαι και να προσέχεις το μάτι Δημήτρης
strivis Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 (edited) Πρόσφατα εφτιαξε και το πιο γρήγορο scirocco 1.4..(234 άλογα-οταν αντίστοιχο setup απο overload βγάζει 229 και τα πήγανε την πεμπτη στον Α.Β και του έριξε 4 αυτοκινητα...!!!!!) Τα εμαθα Γιαννη.... Edited October 23, 2010 by strivis
zansant13 Posted October 23, 2010 Author Posted October 23, 2010 Μπράβο στον προγραμματιστή σου, έχει κάνει πολύ καλή δουλειά! Το έχω ξαναπεί, τα custom προγράμματα έχουν την τάση να είναι συνήθως πιο δυνατά από τα αντίστοιχα των μεγάλων εταιρειών. Να το χαίρεσαι και να προσέχεις το μάτι Δημήτρης Μάλλον...Αλλά τότε γιατί δεν πάνε λίγοι σε εταιρείες και δεν πάνε σε custom για πρόγραμμα... ?? Ναι ξέρω.....,έχεις την "ψυχολογία" της εγγύησης,η οποια ειναι μάλλον ανούσια αφου πρόβλημα δεν θα παρουσιαστεί όταν το πρόγραμμα τους δεν ειναι ουτε και στο ελάχιστο πιεσμένο.. Ευχαριστώ Πολύ Δημήτρη,ξαναπές το για το ματι.....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now