Typhoon Posted November 24, 2009 Posted November 24, 2009 Πολυ ωραια πραγματα! Και εγω με το ιδιο valvetrain και ειναι πολυ καλο. Απο αγραφο εγκεφαλο ποιον θα βαλεις?
mariosA4 Posted November 24, 2009 Author Posted November 24, 2009 Πολυ ωραια πραγματα! Και εγω με το ιδιο valvetrain και ειναι πολυ καλο. Απο αγραφο εγκεφαλο ποιον θα βαλεις? φίλε δεν πάιζω με άγραφο γιατί δε θέλω να χάσω τις βασικές ανέσεις ( a/c , abs κλπ). Μόνο αν δεν μπορέσω να φέρω στα μέτρα μου ον μαμά (δύστροπο) εγκέφαλο . Αλλά μετά χάνεις την ουσία και μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για οικογενειακό αυτόκίνητο .....
tolis7 Posted November 24, 2009 Posted November 24, 2009 παντως Μαριε δεν νομιζω να ειναι δυστροπος ο μαμα. το 90% τον big turbo παιζουν με τον μαμα και ευκολα μαλιστα στο group.
mariosA4 Posted November 24, 2009 Author Posted November 24, 2009 (edited) εδώ παραθέτω τις συνολικές αλλαγές στα μηχανικά μέρη που γινονται και θα γίνουν στο αυτοκίνητο μέχρι το τέλος για όποιον μπορεί να ενδιαφέρεται για μια ανάλογη μετατροπή: όλες οι απαραίτητες φλάντζες στροφάλου,εξαγωγής... intank αντλία bosch , με κωδικό 005 (280 λίτρα)από 034 motorsport (κοντά σε παροχή στην 044) JE πιστόνια - 81.5mm with 9.25 compression bore (0,5 oversize) ARP Head bolts (βίδες κεφαλής) ARP Main studs τριμεταλλικά μέταλλα στροφάλου- μπιελών Supertech Valves -βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής σε OEM διάσταση Supertech διπλά ελατήρια βαλβίδων και Retainers τιτανίου CAT CAMS 3651 εκκεντροφόροι (οι μόνοι που συνεργάζονται με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού, για ομαλό ρελαντί) clutchmasters fx400 κίτ συμπλέκτη με εξάφτερο δίσκο και βολάν μονής μάζας Tial 44 mm MVS wastegate - 1 Bar spring 630cc Siemens DEKA High Impedance injectors (EV12) μπέκ pagparts v-band πολλαπλή εξαγωγής gt 3076 HTA τούρμπο της garrett για πιό γρήγορο spool tial 50mm BOV bolton 700 hp intercooler kit (garrett core) εξάτμιση: bolton 76 mm downpipe με έτοιμη εισαγωγή για την wastegate μεσαίο κομάτι 76 mm μεσαίο καζανάκι + 2 τελικά miltek με 2.25" σωληνώσεις της ίδιας εταιρίας. αυτά για αρχή και βλέπουμε... να αναφέρω την αμέριστη βοήθεια από το μέλος dog (παν/της) και τον Αρίστο για την συλλογή και προμήθεια των άνω ανταλλακτικών, οι οποίοι θα είναι οι επίσημοι χορηγοί της ομάδας όταν κατέβουμε στο Ενιαίο....(Τι λέω το άτομο) Edited November 24, 2009 by mariosA4
mariosA4 Posted November 24, 2009 Author Posted November 24, 2009 παντως Μαριε δεν νομιζω να ειναι δυστροπος ο μαμα. το 90% τον big turbo παιζουν με τον μαμα και ευκολα μαλιστα στο group. ο συγκεκριμένος του β6 είναι άστα να πάνε. Το πρόβλημα ξεκινάει από την τροφοδοσία με τον ρυθμιστή πίεσης στο φίλτρο βενζίνης (4 bar μή επιστρεφόμενο σύστημα) αυτό βασικά άλλαξε (σε σχέση πχ με το s3) για να μην μπαίνει ζεστή βενζίνη στο μοτέρ απο τις πολλές σωληνώσεις και χάνεις σε επιδόσεις (όσο πιο συμπηκνωμένο το καύσιμο - μεγαλύτερη απόδοση). δεν ξέρω κατά πόσο επιτευχθηκε ο στόχος , αλλά δεν είχαν σίγουρα κατα νού όταν το σχεδίαζαν τις big turbo εφαρμογές.... Ουσιαστικά είναι αδύνατον να ρυθμίσες ρελαντί σε μπέκ άνω των 630 cc με 4 bar πίεση βενζίνης.. Αυτό γίνεται μόνο στο παλιό (?) επιστρεφόμενο σύστημα όπου ο ρυθμιστής πίεσης πάιζει από 2,5 bar (ρελαντί) έως 4,5 bar ψηλά Οπότε ουσιαστικά η τελευταία λύση (επιστροφή στα παλιά ) είναι μονόδρομος και ήδη δρομολογείται..
litakos1 Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 τσ τσ τσ τσ μαρινο κακες παρεες κανεις τελευταια φιλε!!!! καλη συνεχεια σε παρακολουθω βημα βημα απο σαλονικα πλεον!! φιλικα γιωργος
mariosA4 Posted November 25, 2009 Author Posted November 25, 2009 τσ τσ τσ τσ μαρινο κακες παρεες κανεις τελευταια φιλε!!!! καλη συνεχεια σε παρακολουθω βημα βημα απο σαλονικα πλεον!! φιλικα γιωργος ευχαριστώ παιδιά ,να'σται καλά
Typhoon Posted November 25, 2009 Posted November 25, 2009 ο συγκεκριμένος του β6 είναι άστα να πάνε. Το πρόβλημα ξεκινάει από την τροφοδοσία με τον ρυθμιστή πίεσης στο φίλτρο βενζίνης (4 bar μή επιστρεφόμενο σύστημα) αυτό βασικά άλλαξε (σε σχέση πχ με το s3) για να μην μπαίνει ζεστή βενζίνη στο μοτέρ απο τις πολλές σωληνώσεις και χάνεις σε επιδόσεις (όσο πιο συμπηκνωμένο το καύσιμο - μεγαλύτερη απόδοση). δεν ξέρω κατά πόσο επιτευχθηκε ο στόχος , αλλά δεν είχαν σίγουρα κατα νού όταν το σχεδίαζαν τις big turbo εφαρμογές.... Ουσιαστικά είναι αδύνατον να ρυθμίσες ρελαντί σε μπέκ άνω των 630 cc με 4 bar πίεση βενζίνης.. Αυτό γίνεται μόνο στο παλιό (?) επιστρεφόμενο σύστημα όπου ο ρυθμιστής πίεσης πάιζει από 2,5 bar (ρελαντί) έως 4,5 bar ψηλά Οπότε ουσιαστικά η τελευταία λύση (επιστροφή στα παλιά ) είναι μονόδρομος και ήδη δρομολογείται.. O agu δεν ειναι μεταβλητου χρονισμου.Θα χασεις στα ψηλα,αλλα με τους cat,(το εγραψες μετα οτι θα βαλεις) αν μπορεσουν και σου ρυθμισουν αβανς στα ψηλα,θα μπορεσεις να την γυρισεις την 3076 που δεν ειναι μικρο τουρμπο,θελει στροφες για να γυρισει,λογω 1781cc. Περασα τα ιδια,αλλα εσυ με τον ηλεκτρογκαζο εγκεφαλο εισαι πολυ καλυτερα,θα το φτιαξεις και το ρελαντι,κοβει πολυ περισσοτερο στο ρελαντι τις βενζινες ο δικος σου .
mariosA4 Posted November 25, 2009 Author Posted November 25, 2009 O agu δεν ειναι μεταβλητου χρονισμου.Θα χασεις στα ψηλα,αλλα με τους cat,(το εγραψες μετα οτι θα βαλεις) αν μπορεσουν και σου ρυθμισουν αβανς στα ψηλα,θα μπορεσεις να την γυρισεις την 3076 που δεν ειναι μικρο τουρμπο,θελει στροφες για να γυρισει,λογω 1781cc. Περασα τα ιδια,αλλα εσυ με τον ηλεκτρογκαζο εγκεφαλο εισαι πολυ καλυτερα,θα το φτιαξεις και το ρελαντι,κοβει πολυ περισσοτερο στο ρελαντι τις βενζινες ο δικος σου . βασικά λέω να βαλω το δικό μου μεταβλητό στο καπάκι του AGU, δεν γίνεται αυτό? το τι κάνει ο εγκέφαλος εξαρτάται αποκλειστικά από τον προγραμματιστή. Μέχρι στιγμής ένας μόνο όπως είπα φτιάχνει επιστρεφόμενο σύστημα και κανείς δεν ρυθμίζει πιο άγριους εκεντροφόρους απο 3651 με εγγύηση για ομαλό ρελαντί και σωστή λειτουργία στο μεσαίο γκάζι.... έτσι διάλεξα τους catcams 3651 που είναι οι μόνοι που δουλεύουν με μεταβλητό χρονισμό με σκοπό να τους δουλέψω στο καπάκι του AGU
Dimitris_Kon Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 Τι μου θυμίζει - τι μου θυμίζει Δημήτρης
mariosA4 Posted November 26, 2009 Author Posted November 26, 2009 Τι μου θυμίζει - τι μου θυμίζει Δημήτρης για πές το ντε.....
Agelosa4 Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 ο συγκεκριμένος του β6 είναι άστα να πάνε. Το πρόβλημα ξεκινάει από την τροφοδοσία με τον ρυθμιστή πίεσης στο φίλτρο βενζίνης (4 bar μή επιστρεφόμενο σύστημα) αυτό βασικά άλλαξε (σε σχέση πχ με το s3) για να μην μπαίνει ζεστή βενζίνη στο μοτέρ απο τις πολλές σωληνώσεις και χάνεις σε επιδόσεις (όσο πιο συμπηκνωμένο το καύσιμο - μεγαλύτερη απόδοση). δεν ξέρω κατά πόσο επιτευχθηκε ο στόχος , αλλά δεν είχαν σίγουρα κατα νού όταν το σχεδίαζαν τις big turbo εφαρμογές.... Ουσιαστικά είναι αδύνατον να ρυθμίσες ρελαντί σε μπέκ άνω των 630 cc με 4 bar πίεση βενζίνης.. Αυτό γίνεται μόνο στο παλιό (?) επιστρεφόμενο σύστημα όπου ο ρυθμιστής πίεσης πάιζει από 2,5 bar (ρελαντί) έως 4,5 bar ψηλά Οπότε ουσιαστικά η τελευταία λύση (επιστροφή στα παλιά ) είναι μονόδρομος και ήδη δρομολογείται.. καντο οπως παλια! με επιστερφομενα κανονικα! εμεις εδω εχουμε ενα Β6 με 3071 με επιστρεφομενα (το ειχε φτιαξει στον bouleko) ειναι πολυ δυσκολο το ρελαντι με 630cc (ακομη και με siemens deka) στα Α4 που δεν εχουν επιστρεφομενα. εγω ειπα αμαν και δεν την παλευα και τα εβγαλα!
mariosA4 Posted November 26, 2009 Author Posted November 26, 2009 καντο οπως παλια! με επιστερφομενα κανονικα! εμεις εδω εχουμε ενα Β6 με 3071 με επιστρεφομενα (το ειχε φτιαξει στον bouleko) ειναι πολυ δυσκολο το ρελαντι με 630cc (ακομη και με siemens deka) στα Α4 που δεν εχουν επιστρεφομενα. εγω ειπα αμαν και δεν την παλευα και τα εβγαλα! ένας φίλος από αμερική απτην άλλη μου έλεγε πως έφτιαξε β6 με 840cc μπέκ να δουλεύει ρολόι. Είναι να μη βαράς ενέσεις...
Typhoon Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 βασικά λέω να βαλω το δικό μου μεταβλητό στο καπάκι του AGU, δεν γίνεται αυτό? το τι κάνει ο εγκέφαλος εξαρτάται αποκλειστικά από τον προγραμματιστή. Μέχρι στιγμής ένας μόνο όπως είπα φτιάχνει επιστρεφόμενο σύστημα και κανείς δεν ρυθμίζει πιο άγριους εκεντροφόρους απο 3651 με εγγύηση για ομαλό ρελαντί και σωστή λειτουργία στο μεσαίο γκάζι.... έτσι διάλεξα τους catcams 3651 που είναι οι μόνοι που δουλεύουν με μεταβλητό χρονισμό με σκοπό να τους δουλέψω στο καπάκι του AGU Το προβλημα με τους εκκεντροφορους,εκτος απο το ρελαντι που για 9,...mm,και260 μοιρες περιπου δεν ειναι παρα πολυ,ειναι η ρυθμιση στα μεσαια λογω σπασμενης συμπιεσης.Ο μεταβληττος χρονισμος (για τα μεσαια) καο ο καλος ηλεκτρογκαζος εγκεφαλος (για τα ψηλα) σωζει κατα πολυ την κατασταση.Τωρα σε σενα που δεν εχεις μεταβλητο ειναι καπως προβλημα. Αυτο με τα επιστρεφομενα για ξαναπεστο λιγο,τι θα κανεις?
mariosA4 Posted November 26, 2009 Author Posted November 26, 2009 Το προβλημα με τους εκκεντροφορους,εκτος απο το ρελαντι που για 9,...mm,και260 μοιρες περιπου δεν ειναι παρα πολυ,ειναι η ρυθμιση στα μεσαια λογω σπασμενης συμπιεσης.Ο μεταβληττος χρονισμος (για τα μεσαια) καο ο καλος ηλεκτρογκαζος εγκεφαλος (για τα ψηλα) σωζει κατα πολυ την κατασταση.Τωρα σε σενα που δεν εχεις μεταβλητο ειναι καπως προβλημα. Αυτο με τα επιστρεφομενα για ξαναπεστο λιγο,τι θα κανεις? σου είπα θα μεταμοσχεύσω το μεταβλητό από την BFB κεφαλή στην AGU και έτσι θα έχω πάλι μεταβλητό χρονισμό . για τα επιστρεφόμενα κατόπιν ουσιαστικά θα χρησιμοποιήσω το σύστημα που υπήρχε στην προηγούμενη ( Α4 Β5)σειρά. Θα βάλω μία έξτρα γραμμά επιστροφής καυσίμου στο ρεζερβουάρ με άλλη μπεκιέρα με ρυθμιστή πίεσης και καταργηση του φίλτρου με τον ρυθμιστή πίεσης πού θα αντικατασταθεί με έν απλό φίλτρο βενζίνης πάλι απ΄το Β5. Ετσι θα έχω πιέσεις από 2.5 μπάρ στο ρελαντί έως 4,5 ψηλά σε αντίθεση με το υπα΄ρχον που ψεκάζει 4 μπάρ ρελαντί και 3,7-3,8 μετά τις 4000 σαλ. Ενα άλλο πλεονέκτημα του επιστρεφόμενου έχει να κάνει με την διαφορά πίεσης μεταξύ μπεκιέρας και εισαγωγής. Οταν σηκώσεις 2,2 πχ στην εισαγωγή (από boost controller)τότε έχεις διαφορά 4,5-2,2 = 2,3 μπάρ πίεση ψεκασμού στο μπέκ , ενώ στο στο μη επιστρεφόμενο 3,8-2,2= 1,6 μπάρ. Δηλ έχει διαφορά 0,7 μπάρ στις ψηλές στροφές το ένα σύστημα με το άλλο με αποτέλεσμα πολύ καλύτερη διασπορά του καυσίμου μίγματος , άρα καλύτερη καύση ψηλα σε υψηλές πιέσεις εισαγωγήςκαι λιγότερα misfires Αρα το παλιό σύστημα έχει άμεσα πλεονεκτήματα σε BT εφαρμογές
Agelosa4 Posted November 26, 2009 Posted November 26, 2009 ένας φίλος από αμερική απτην άλλη μου έλεγε πως έφτιαξε β6 με 840cc μπέκ να δουλεύει ρολόι. Είναι να μη βαράς ενέσεις... απο να το λεει μεχρι την πραγματικοτητα εχει μεγαλη διαφορα! αν δεν το δεις απο μονος σου πως δουλευει μην ακους κανεναν! εμενα ξερεις ποσοι μου ελεγαν οτι το δικο τους παει καλα (και μολις πηγαινα εκει τους περνουσα..) οτι το δικο τους εχει ρελαντι ρολοι (και μολις πηγαινα εκει το δικο μου δουλευε καλυτερα) και πολλα πολλα αλλα!
mariosA4 Posted November 26, 2009 Author Posted November 26, 2009 απο να το λεει μεχρι την πραγματικοτητα εχει μεγαλη διαφορα! αν δεν το δεις απο μονος σου πως δουλευει μην ακους κανεναν! εμενα ξερεις ποσοι μου ελεγαν οτι το δικο τους παει καλα (και μολις πηγαινα εκει τους περνουσα..) οτι το δικο τους εχει ρελαντι ρολοι (και μολις πηγαινα εκει το δικο μου δουλευε καλυτερα) και πολλα πολλα αλλα! δεν λέει πατάτες ο συγκεκριμένος , έιναι υδριτικό μέλος του audizine forums στην αμερική, κάθε τρεις και λίγο συναντιώνται και βγαίνουν τα συμπεράσματα για τον καθένα όπως και εδώ....
Typhoon Posted November 27, 2009 Posted November 27, 2009 σου είπα θα μεταμοσχεύσω το μεταβλητό από την BFB κεφαλή στην AGU και έτσι θα έχω πάλι μεταβλητό χρονισμό . για τα επιστρεφόμενα κατόπιν ουσιαστικά θα χρησιμοποιήσω το σύστημα που υπήρχε στην προηγούμενη ( Α4 Β5)σειρά. Θα βάλω μία έξτρα γραμμά επιστροφής καυσίμου στο ρεζερβουάρ με άλλη μπεκιέρα με ρυθμιστή πίεσης και καταργηση του φίλτρου με τον ρυθμιστή πίεσης πού θα αντικατασταθεί με έν απλό φίλτρο βενζίνης πάλι απ΄το Β5. Ετσι θα έχω πιέσεις από 2.5 μπάρ στο ρελαντί έως 4,5 ψηλά σε αντίθεση με το υπα΄ρχον που ψεκάζει 4 μπάρ ρελαντί και 3,7-3,8 μετά τις 4000 σαλ. Ενα άλλο πλεονέκτημα του επιστρεφόμενου έχει να κάνει με την διαφορά πίεσης μεταξύ μπεκιέρας και εισαγωγής. Οταν σηκώσεις 2,2 πχ στην εισαγωγή (από boost controller)τότε έχεις διαφορά 4,5-2,2 = 2,3 μπάρ πίεση ψεκασμού στο μπέκ , ενώ στο στο μη επιστρεφόμενο 3,8-2,2= 1,6 μπάρ. Δηλ έχει διαφορά 0,7 μπάρ στις ψηλές στροφές το ένα σύστημα με το άλλο με αποτέλεσμα πολύ καλύτερη διασπορά του καυσίμου μίγματος , άρα καλύτερη καύση ψηλα σε υψηλές πιέσεις εισαγωγήςκαι λιγότερα misfires Αρα το παλιό σύστημα έχει άμεσα πλεονεκτήματα σε BT εφαρμογές Για το μεταβλητο και τη μεταμοσχευση,δεν το ειχα ακουσει πουθενα οτι γινεται.Καλη επιτυχια στο εγχειρημα,αν το κανεις δεν χανεις πουθενα. Α τωρα καταλαβα,ναι ετσι ειναι,εμενα εχει επιστρεφομενα απο μαμα και τα 630cc δουλευουν τελειο ρελαντι.2.5 bar στο ρελαντι,3,1 bar στο τερμα γκαζι μεχρι 0 bar πιεση στην εισαγωγη και 0,98 flow,με 1 in-tanc 255, 1 in-line 265 και ρυθμιζομενο fpr στα 3.15 bar.Οταν τουρμπιζει δεν ξερω αλλα δεν νομιζω 4.5. Τωρα εχεις 4bar και θα βαλειε 3baro.
mariosA4 Posted November 27, 2009 Author Posted November 27, 2009 (edited) Για το μεταβλητο και τη μεταμοσχευση,δεν το ειχα ακουσει πουθενα οτι γινεται.Καλη επιτυχια στο εγχειρημα,αν το κανεις δεν χανεις πουθενα. Α τωρα καταλαβα,ναι ετσι ειναι,εμενα εχει επιστρεφομενα απο μαμα και τα 630cc δουλευουν τελειο ρελαντι.2.5 bar στο ρελαντι,3,1 bar στο τερμα γκαζι μεχρι 0 bar πιεση στην εισαγωγη και 0,98 flow,με 1 in-tanc 255, 1 in-line 265 και ρυθμιζομενο fpr στα 3.15 bar.Οταν τουρμπιζει δεν ξερω αλλα δεν νομιζω 4.5. Τωρα εχεις 4bar και θα βαλειε 3baro. βασικά ούτε και γώ ξέρω αν θα δουλέψει ο μεταβλητός , αλλά δεν χάνω και τίποτα να δοκιμάσω έτσι κιαλλιώς το έχω και κάθεται... λέω να βάλω 4 bar ρυθμιστή στη μπεκιέρα για να έχω καλή πίεση ψηλά, ν ομίζω ότι υπαρχει. Εσύ ποιό αμάξι έχεις το β5? Edited November 27, 2009 by mariosA4
johnaras Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Εχω μια απορια Ο agu εβγαινε και για διαμηκη μοτερ? ή δεν εχει διαφορα το καπακι απο εγκαρσιο με διαμηκη? Εγω ειχα μια εντυπωση οτι δεν ηταν ακριβως το ιδιο... Καλη επιτυχια και απο εμενα!
mariosA4 Posted November 28, 2009 Author Posted November 28, 2009 Εχω μια απορια Ο agu εβγαινε και για διαμηκη μοτερ? ή δεν εχει διαφορα το καπακι απο εγκαρσιο με διαμηκη? Εγω ειχα μια εντυπωση οτι δεν ηταν ακριβως το ιδιο... Καλη επιτυχια και απο εμενα! ευχαριστώ φίλε το καπακι δεν έχει διαφορές . δεν έχει την τρύπα για δευτερύοντα παροχή αέρα για κρύα εκκίνηση που έχει το δικό μου αλλά υα φτιαχτεί με πρόγραμμα
A80Avant Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 μπορειτε να μου στειλετε και μενα το αρχειο pbn με τα 324 αλογα να δω τι λεει το excel μου?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now