Jump to content

Recommended Posts

Posted

μπορειτε να μου στειλετε και μενα το αρχειο pbn με τα 324 αλογα να δω τι λεει το excel μου?

 

βασίλη μάλλον αλλού αναφέρεσαι...

Posted

βασίλη μάλλον αλλού αναφέρεσαι...

Σιγουρα εμενα εννοει αλλα δεν ξερω αν υπαρχει το αρχειο.

Posted

φιλε καλη επιτυχια στο χειρουργειο!!!! Αντε και στα δικα μας και συντομα!

 

 

ΥΓ.Να ειχε και ο δικος μου ο μπαμπας τετοιο (οικογενειακο) αμαξι!! :brows: :brows: :lol:

Posted

μπορειτε να μου στειλετε και μενα το αρχειο pbn με τα 324 αλογα να δω τι λεει το excel μου?

 

Ποιο excel σου?

Posted

φιλε καλη επιτυχια στο χειρουργειο!!!! Αντε και στα δικα μας και συντομα!

 

 

ΥΓ.Να ειχε και ο δικος μου ο μπαμπας τετοιο (οικογενειακο) αμαξι!! :brows: :brows: :lol:

 

θα είχες κολήσει από μικρός το μικρόβιο και όταν μεγάλωνες θα είχες ...ανοσία. Οπότε καλύτερα έτσι θανάση:new_thumright:

Posted

βασικά ούτε και γώ ξέρω αν θα δουλέψει ο μεταβλητός , αλλά δεν χάνω και τίποτα να δοκιμάσω έτσι κιαλλιώς το έχω και κάθεται...

λέω να βάλω 4 bar ρυθμιστή στη μπεκιέρα για να έχω καλή πίεση ψηλά, ν ομίζω ότι υπαρχει.

Εσύ ποιό αμάξι έχεις το β5?

Εχω ενα 8L AGU.Επειδη δοκιμασα τον cat εισαγωγης,στα ψηλα +30ps,αλλα στις μεσαιες ξεγεμισε η καμπυλη,λογω ελλειψης μεταβλητου και σπασμενης συμπιεσης και τον εβγαλα.Παντως να ξερεις οτι για 500ps παροχη που εχει η 3076 μπορεις και να δουλεψεις μια κεφαλη με μεταβλητο και θα εχεις εγγυημενα αποτελεσματα.Ο AGU μπορει να εχει μεγαλη παροχη για 35αρες και 40αρες τουρμπινες αλλα θελει εκκεντροφορους για να κατεβασει 8αρες-9αρες και αυτο συνεπαγεται αγραφο για να τους ρυθμισεις αλλα και για να ρυθμισεις τα πολυ μεγαλα μπεκ.Με τους μαμα εκκεντροφορους δουλευει μεχρι 6-6300rpm που ειναι οριακες στροφες για μεχρι 3071 το πολυ.

Posted

Εχω ενα 8L AGU.Επειδη δοκιμασα τον cat εισαγωγης,στα ψηλα +30ps,αλλα στις μεσαιες ξεγεμισε η καμπυλη,λογω ελλειψης μεταβλητου και σπασμενης συμπιεσης και τον εβγαλα.Παντως να ξερεις οτι για 500ps παροχη που εχει η 3076 μπορεις και να δουλεψεις μια κεφαλη με μεταβλητο και θα εχεις εγγυημενα αποτελεσματα.Ο AGU μπορει να εχει μεγαλη παροχη για 35αρες και 40αρες τουρμπινες αλλα θελει εκκεντροφορους για να κατεβασει 8αρες-9αρες και αυτο συνεπαγεται αγραφο για να τους ρυθμισεις αλλα και για να ρυθμισεις τα πολυ μεγαλα μπεκ.Με τους μαμα εκκεντροφορους δουλευει μεχρι 6-6300rpm που ειναι οριακες στροφες για μεχρι 3071 το πολυ.

 

γιατί δεν δοκίμασες να βάλεις ένα μεταβλητό (μεταχειρισμένο) έτσι να το δείς πως δουλέυει?

μέχρι το πολύ 8000 -8200 θα ανεβάσω όριο στροφών, με τα μαμά υδραυλικά ωστήρια σε παραπάνω στροφές θα γίνει σαλάτα από βαλβίδες ο θάλαμος καυσης...

 

σε διαφορες δυναμομετρήσεις που έχω δεί το peak της δύναμης και σε gt35 είναι (στα δικά μας μοτέρ) κοντα στις 7800 και ροπής 6000-6500.

Δεν νομίζω λοιπόν να κερδίζεις και πολλά στροφάροντας 9άρες .

Ισως πιο συχνές επισκέψεις στο συνεργείο.....:thumbsup:

 

για τον άγραφο το έχω ξαναγράψει ότι θα πάω αν δεν λειτουργήσει σωστά ο υπάρχον εγκέφαλος στο σετάπ μου .

Αν κυνηγάς το απόλυτο της δύναμης έχει νόημα να τον βάλεις , αν ψάχνεις όμως κάτι ισοροπημένο και δυνατό ταυτόχρονα νομίζω ότι ο εργοστασιακός είναι καλύτερη επιλογή

 

Οπως και ο μαφ που είναι υπευθυνος για σωστό ρελαντί και στρωτή λειτουργία στο μεσαίο γκάζι.

Γενικά είμαι υπέρ της (κατα το δυνατόν) σφαιρικής βελτίωσης ,χωρίς να στερηθώ τις ανέσεις της σύγχρονης αυτοκίνησης

Posted

γιατί δεν δοκίμασες να βάλεις ένα μεταβλητό (μεταχειρισμένο) έτσι να το δείς πως δουλέυει?

μέχρι το πολύ 8000 -8200 θα ανεβάσω όριο στροφών, με τα μαμά υδραυλικά ωστήρια σε παραπάνω στροφές θα γίνει σαλάτα από βαλβίδες ο θάλαμος καυσης...

 

σε διαφορες δυναμομετρήσεις που έχω δεί το peak της δύναμης και σε gt35 είναι (στα δικά μας μοτέρ) κοντα στις 7800 και ροπής 6000-6500.

Δεν νομίζω λοιπόν να κερδίζεις και πολλά στροφάροντας 9άρες .

Ισως πιο συχνές επισκέψεις στο συνεργείο.....:thumbsup:

 

για τον άγραφο το έχω ξαναγράψει ότι θα πάω αν δεν λειτουργήσει σωστά ο υπάρχον εγκέφαλος στο σετάπ μου .

Αν κυνηγάς το απόλυτο της δύναμης έχει νόημα να τον βάλεις , αν ψάχνεις όμως κάτι ισοροπημένο και δυνατό ταυτόχρονα νομίζω ότι ο εργοστασιακός είναι καλύτερη επιλογή

 

Οπως και ο μαφ που είναι υπευθυνος για σωστό ρελαντί και στρωτή λειτουργία στο μεσαίο γκάζι.

Γενικά είμαι υπέρ της (κατα το δυνατόν) σφαιρικής βελτίωσης ,χωρίς να στερηθώ τις ανέσεις της σύγχρονης αυτοκίνησης

O εγκεφαλος του AGU και να εμπαινε ο μεταβλητος,ειναι παλιος δεν μπορει να τον ελενξει.

7800 για 35αρα,εξαρταται ποσα cc θα το κανεις,1.8,2.0,2.1,αλλα δεν θα βαλεις κοφτη στις 8000,θα το πας 8500.αυτα που σου γραφω ειναι βαση χαρτων απο forum αμερικη.9,5-10000 για να γυρισει η 40αρα.

Επειδη φτιαχνεις οικογενειακο αμαξι,γι αυτο σου λεω για κεφαλη απο BFB(αν δεν μπαινει ο μεταβλητος).παντως θα στον δρομο τα Α4 με ΒΤ ειναι ολα τα λεφτα.πολυ ασφαλη και πανε μπουνια λογω torsen.

Posted

O εγκεφαλος του AGU και να εμπαινε ο μεταβλητος,ειναι παλιος δεν μπορει να τον ελενξει.

7800 για 35αρα,εξαρταται ποσα cc θα το κανεις,1.8,2.0,2.1,αλλα δεν θα βαλεις κοφτη στις 8000,θα το πας 8500.αυτα που σου γραφω ειναι βαση χαρτων απο forum αμερικη.9,5-10000 για να γυρισει η 40αρα.

Επειδη φτιαχνεις οικογενειακο αμαξι,γι αυτο σου λεω για κεφαλη απο BFB(αν δεν μπαινει ο μεταβλητος).παντως θα στον δρομο τα Α4 με ΒΤ ειναι ολα τα λεφτα.πολυ ασφαλη και πανε μπουνια λογω torsen.

 

από κυβισμό είμαι 1831cc με ελαφρύ oversize ( 81,5 διαμετρος πιστονιού) . τη φοβάμαι την υπερστροφία για τη ζημια που προανέφερα, μέχρι 8200 το πολύ όχι παραπάνω

 

για την κεφαλή από BFB ελπίζω να μην την χρειαστώ γιατί θα πρέπει να της κάνω ροική ....

 

αν δεν δεν ήταν τετρακίνητο δεν θα το πήγαινα με τίποτα πάνω από 300 άλογα,δεν θε έιχε νόημα με τόσο σπινιάρισμα.. Το Α4 έχει καλό πάτημα , ελπίζω να αντέξει την συμβίωση στο στάβλο με τα αλογάκια:new_thumright:

Posted

από κυβισμό είμαι 1831cc με ελαφρύ oversize ( 81,5 διαμετρος πιστονιού) . τη φοβάμαι την υπερστροφία για τη ζημια που προανέφερα, μέχρι 8200 το πολύ όχι παραπάνω

 

για την κεφαλή από BFB ελπίζω να μην την χρειαστώ γιατί θα πρέπει να της κάνω ροική ....

 

αν δεν δεν ήταν τετρακίνητο δεν θα το πήγαινα με τίποτα πάνω από 300 άλογα,δεν θε έιχε νόημα με τόσο σπινιάρισμα.. Το Α4 έχει καλό πάτημα , ελπίζω να αντέξει την συμβίωση στο στάβλο με τα αλογάκια:new_thumright:

 

και 8200 - γνώμη μου Μαρίνο - πολλές είναι φίλε.. Καλύτερα στις 7500 - 7700.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

και 8200 - γνώμη μου Μαρίνο - πολλές είναι φίλε.. Καλύτερα στις 7500 - 7700.

 

 

 

Δημήτρης

 

συμφωνώ ,εσύ που έχεις κόφτη δημήτρη?

Posted

και 8200 - γνώμη μου Μαρίνο - πολλές είναι φίλε.. Καλύτερα στις 7500 - 7700.

 

 

 

Δημήτρης

 

:new_thumright::new_thumright::new_thumright:

Posted

To όριο των hydro-lifters με τα ενισχυμένα διπλά ελατήρια είναι 8200...Εγώ 8000 θα έλεγα...

Posted

συμφωνώ ,εσύ που έχεις κόφτη δημήτρη?

 

7800 Μαρίνο, αλλά μέχρι 7500 - 7600 παραπάνω δεν το ανεβάζω..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

7800 Μαρίνο, αλλά μέχρι 7500 - 7600 παραπάνω δεν το ανεβάζω..

 

 

 

Δημήτρης

 

 

τότε 8000 να είμαστε και σιγουροι.....

Posted

To όριο των hydro-lifters με τα ενισχυμένα διπλά ελατήρια είναι 8200...Εγώ 8000 θα έλεγα...

 

 

ας το αφήσουμε τότε στις 8000 και θα το πηγαίνω όπως ο δημήτρης μέχρι 7800 το πολύ να είμαστε ήσυχοι...

Posted

Εννοειται οτι οταν ενας κινιτηρας βγαζει max δυναμη π.χ στις 7000,μετα δεν πεφτει κατακορυφα η δυναμη κραταει και για αλλες στροφες.Αλλα και για τις αλλαγες,για να πεσει η επομενη ταχυτητα πανω στην max ροπη,για να μην κρεμασει-λαγγαρει το κρατανε λιγο πιο ψηλα.

Με βαλβιδες black nitrided,διπλα ελατηρια,retainers τιτανιου,οδηγους,ασφαλειες, ολα supertech,εμενα δουλευει μεχρι 7500(ετσι ηταν ρυθμισμενο με τις μαμα βαλβιδες),αλλα λεω να το κανω 8000.(θελει ομως και βιδα στο γραναζι).8000 ειναι καλα.

Posted (edited)

Εννοειται οτι οταν ενας κινιτηρας βγαζει max δυναμη π.χ στις 7000,μετα δεν πεφτει κατακορυφα η δυναμη κραταει και για αλλες στροφες.Αλλα και για τις αλλαγες,για να πεσει η επομενη ταχυτητα πανω στην max ροπη,για να μην κρεμασει-λαγγαρει το κρατανε λιγο πιο ψηλα.

Με βαλβιδες black nitrided,διπλα ελατηρια,retainers τιτανιου,οδηγους,ασφαλειες, ολα supertech,εμενα δουλευει μεχρι 7500(ετσι ηταν ρυθμισμενο με τις μαμα βαλβιδες),αλλα λεω να το κανω 8000.(θελει ομως και βιδα στο γραναζι).8000 ειναι καλα.

 

8000 είναι μια χαρά πιστευω , βέβαια και πάλι το εύρος απόδοσης είναι όντως μικρό.

ίσως πρέπει να βάλουμε και ένα κομπρέσορα για χαμηλά όπως τα VW 1.4......

 

για να δουλέυουμε από 2000 έως 8000.. Ειλικρινά το έχω σκεφτεί μερικές φορές να βούταγα ένα κομπρέσορα από 1.4.....

Edited by mariosA4
Posted

8000 είναι μια χαρά πιστευω , βέβαια και πάλι το εύρος απόδοσης είναι όντως μικρό.

ίσως πρέπει να βάλουμε και ένα κομπρέσορα για χαμηλά όπως τα VW 1.4......

 

για να δουλέυουμε από 2000 έως 8000.. Ειλικρινά το έχω σκεφτεί μερικές φορές να βούταγα ένα κομπρέσορα από 1.4.....

 

Απλά να ξέρεις ότι θα τα παίξουν τα ρουλεμάν και ο οδηγός του δυναμό, από τις στροφές.. Εμένα ήδη θέλουν αλλαγή λόγω στροφαρίσματος Μαρίνο.

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Απλά να ξέρεις ότι θα τα παίξουν τα ρουλεμάν και ο οδηγός του δυναμό, από τις στροφές.. Εμένα ήδη θέλουν αλλαγή λόγω στροφαρίσματος Μαρίνο.

 

 

 

Δημήτρης

Αν Δημήτρη στροφάριζες όμως μεχρι 7κ να φανταστώ δε θα είχες αυτά τα προβλήματα?

Posted

Απλά να ξέρεις ότι θα τα παίξουν τα ρουλεμάν και ο οδηγός του δυναμό, από τις στροφές.. Εμένα ήδη θέλουν αλλαγή λόγω στροφαρίσματος Μαρίνο.

 

 

Δημήτρης

 

και φαντάσου να ανέβαζες και πάνω από 8000... καλά τι ρουλεμάν βάζουν πάλι οι γερμανοί από κινα ....

άσχετο εσύ δημήτρη το έχεις σκεφτεί πως θα δούλευε το δικό σου με τον κομπρέσορα... φανταστικά...

Posted

Αν Δημήτρη στροφάριζες όμως μεχρι 7κ να φανταστώ δε θα είχες αυτά τα προβλήματα?

 

φίλε κώστα με αυτές τις μεγάλες τουρμπίνες οι 7000 είναι για πλάκα, οπότε δεν καταλαβαίνεις πότε έφτασες και πότε πέρασες το όριο...

 

από την άλλη 4200 με 7000 είναι πολύ μικρό φάσμα λειτουργίας

Posted

Αν Δημήτρη στροφάριζες όμως μεχρι 7κ να φανταστώ δε θα είχες αυτά τα προβλήματα?

 

Μέχρι 7200 για την ακρίβεια..

 

 

 

Δημήτρης

Posted

και ένα λεβιεδάκι rs4 από ebay για τον έλεγχο των αλόγων....

 

 

 

post-283-12598319872994_thumb.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.