Jump to content

Recommended Posts

Posted

και που να έβγαζα και καλές φωτογραφίες δηλαδή....

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια παιδιά, θα ανεβάζω φωτό για νας σας ....ανεβάζω... :sHa_wink3:

  • Like 3
Posted

κάπου χάνω πίεση και δεν μπορώ να το βρώ. Αντικατέστησα σημερα ένα σιλικονούχο κομμάτι που είχα βάλει στην wastegate και τράβηξα μικρό βιντεάκιμε άνοιγμα 2άς το 1ο με 1 bar και το 2ο με 2 bar πίεση. Στο 2ο ανάβει το esp ψηλά στις 7000 όταν έχει φουσκώσει για τα καλά , το θέμα είναι ότι αργει να φουσκώσει, τουλάχιστον έτσι μου φαίνεται εμένα.

Δημήτρη Κον εσύ που έχεις 82άρι για πες τη γνώμη σου?... :sHa_wink3:

 

http://s1127.photobucket.com/user/mariosa4/media/MOV00178_zpsfe2c7644.mp4.html

 

http://s1127.photobucket.com/user/mariosa4/media/MOV00179_zps6faeede4.mp4.html

 εδώ μια εικόνα απ'το βραδινο εσωτερικό, ακόμα δεν έχω μάθει ν'ανεβάζω βίντεο...

 

http://s1127.photobucket.com/user/mariosa4/media/MOV00180_zps6077aa83.mp4.html

Posted

Μαρίνο αργεί όντως πολύ φίλε. Έχεις φορτίο? Δοκίμασε άλλη μια φουσκωμένος όμως να ανοίξεις, όχι χαλαρά.

 

 

Δημήτρης

Posted

δεν βλέπω να χάνει από κάπου ρε μήτσο.Ρώτησα το τακη για το διαφραγμα της tial και μου'πε αν ήταν τρυπιο δεν θα άνοιγε η wastegate και θα σήκωνε 3 bar 

Posted

Ρε συ μήπως το wg έχει χαλαρώσει? Ή μάλλον, άστο, θα κατέβουμε σύντομα με τους Α4 Β8άδες με τον Χρηστάρα μια Κυριακή στα μέρη σου, να το δω από κοντά.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

θα κατέβουμε σύντομα με τους Α4 Β8άδες με τον Χρηστάρα μια Κυριακή στα μέρη σου, να το δω από κοντά.

 

 

Δημήτρης

Και εμείς Β8 έχουμε και είμαστε μια ωρίτσα από Κόρινθο..... :sHa_wink3:  :sHa_friends:

  • Like 2
Posted

αντε κανονίστε το τότε γιατί ο Θοδωρής ... τρώγεται  :sHa_hehe:  :sHa_wink3:

  • Like 1
Posted

κάθισα και τσεκαρα την wastegate , δεν χάνει τελικά από κεί , μπορέι να είναι και το boost controller και να την ανοίγει , τού αλλαξα ρυθμίσεις σε gain και start boost και τώρα δείχνει καλύτερο. 

Μητσάρες ανέβασα πίεση 2.2 , πλέον με 2α χωρίς esp ντριφτάρεις για πλάκα... :LaieA_052:

  • Like 4
Posted

Εμ στο έλεγα ανέβασε gain να γίνει μπουρλότο!

 

 

Δημήτρης

Posted

κάθισα και τσεκαρα την wastegate , δεν χάνει τελικά από κεί , μπορέι να είναι και το boost controller και να την ανοίγει , τού αλλαξα ρυθμίσεις σε gain και start boost και τώρα δείχνει καλύτερο. 

Μητσάρες ανέβασα πίεση 2.2 , πλέον με 2α χωρίς esp ντριφτάρεις για πλάκα... :LaieA_052:

Θέλω βόλταααα !!! :JC_cheesy:

Posted

Μητσάρες ανέβασα πίεση 2.2 , πλέον με 2α χωρίς esp ντριφτάρεις για πλάκα... :LaieA_052:

Ετσιιιιιιιι!!!!!

Posted

θοδωρη εννοειται φιλαρακι , 1ος εσύ θα κανεις ποδαρικό  :sHa_wink3:

 

τελικά η δυναμη βγαίνει ψηλά στις 5000 , η πλάκα είναι ότι χάνεται η πρόσφυση και ...μπάλα μαζί με την μεγάλη πίεση..

Εκανα και ένα log να δώ θερμοκρασίες και αν καύσιμο ψηλά γιατί όπως ο Νοελ γνωρίζει πάνω από 2 bar δεν είχαμε ρυθμίσει πρόγραμμα. Τελικά με τη 044 δεν έχουμε θέμα από καύσιμο ούτε εκέι οπότε θα δοκιμάσω και παραπάνω . τον δίσκο φοβάμαι αλλιώς θα το είχα ήδη σκίσει....

εντύπωση μου κάνει επίσης ότι και με 2.2 -2.3 που σήκωσα το αβάνς έμενε κολλημένο στο 18 χωρίς μάλιστα επιστροφές με το μικρό μπεκ  μεθανόλης .

Επίσης έπειτα από 1-2 καλά ανοίγματα σταματάω και ναοίγω καπό να δώ την τουρμπίνα και ήταν μαύρο το μαντέμι .

Τελικά η κάπου χάνει ακόμα ή το  eurodyne με τον Σάλια έκαναν καλή δουλειά επιτέλους...

Posted

Α οκ! Αν και κάπως περίεργο αυτό, αλλά αφού το έχεις τσεκάρει, τότε πάω πάσο!

 

 

Δημήτρης

Posted

εχω κανονίσειμε τον Νοέλ να κάνω μια τελευταία δυναμομέτρηση με μεγάλη πίεση να δώ τι μπορεί να βγάλει αυτό το τούρμπο

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

κε κον το έβγαλα ,ετοίμασε τη φωτογραφική για αυριο...

αυτό το log είναι για το Γιαννη από θεσ/νίκη , όσον αφορά τα μπέκ και τη χρηση μεθανόλης ή όχι. και τα δικά μου περνάνε τα 20 ms στιγμιαία στη μέγιστη ροπή (5000) πρίν εξομαλυνθούν  στη  συνέχεια. Εδώ φαίνεται η βοήθεια της μεθανόλης ώς έξτρα καυσίμου.

να θυμίσω το σεταπ είναι μπέκ 750cc με bosch  044 στο ντεπόζιτο

γιαννάκη αντί για μπέκ βάλε το σετάκι της ΑΕΜ  :sHa_hehe:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvDN7w0Esy4wdFNCZVR2Z2R3QndyNkJfTk8yLU1WNXc&usp=sharing

Edited by mariosA4
  • Like 1
Posted

κε κον το έβγαλα ,ετοίμασε τη φωτογραφική για αυριο...

αυτό το log είναι για το Γιαννη από θεσ/νίκη , όσον αφορά τα μπέκ και τη χρηση μεθανόλης ή όχι. και τα δικά μου περνάνε τα 20 ms στιγμιαία στη μέγιστη ροπή (5000) πρίν εξομαλυνθούν  στη  συνέχεια. Εδώ φαίνεται η βοήθεια της μεθανόλης ώς έξτρα καυσίμου.

να θυμίσω το σεταπ είναι μπέκ 750cc με bosch  044 στο ντεπόζιτο

γιαννάκη αντί για μπέκ βάλε το σετάκι της ΑΕΜ  :sHa_hehe:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvDN7w0Esy4wdFNCZVR2Z2R3QndyNkJfTk8yLU1WNXc&usp=sharing

 

 

ευχαριστώ Μαρινε, πολύ οριακά ακουμπάς τα 20αρια, εγώ τα έχω για πλάκα. Οσο για το AEM κανω πως δεν το διαβασα...

Άντε καλές βολτες

  • 3 weeks later...
Posted

Αντάλλαξα τον κ@λο της tial από 82άρι σε 63άρι μαντέμι. Μπορώ να πώ ότι το spool βελτιώθηκε αρκετά πχ πλέον έχω σχεδόν 1,2 bar με 3η στις 4000 σαλ, το θέμα είναι ότι έχασα ψηλά αρκετά μετά τα 2 bar όπου φαίνεται ότι μάλλον στομώνει το μαντέμι. Δυστυχώς απ'ότι φαίνεται δεν μπορείς να τα'χεις όλα σ'αυτη την ζωή... :sHa_hehe:

Posted

α ξέχασα βελτιώθηκε και η κατανάλωση, έπεσε από τα 20 lt /100 μες στην  πολη   στα 18... :sSa_worried3:

Posted

α ξέχασα βελτιώθηκε και η κατανάλωση, έπεσε από τα 20 lt /100 μες στην  πολη   στα 18... :sSa_worried3:

 

 

πόσοοοοοοοοοοοοοοοοοο;;     :crazy:

Posted

α ξέχασα βελτιώθηκε και η κατανάλωση, έπεσε από τα 20 lt /100 μες στην  πολη   στα 18... :sSa_worried3:

Καλημερα, ολο γκρίνια εισαι μια ζωη... :chair:

Posted

α ξέχασα βελτιώθηκε και η κατανάλωση, έπεσε από τα 20 lt /100 μες στην πολη στα 18... :sSa_worried3:

στον κοφτη το πας ολη την ωρα μεσα στην πολη? Εμενα πανω απο 12-13 δεν πηγε ποτε εντος πολεως
Posted

βασικά δουλέυω  mafless οπότε έχω από κεί 1-2 lt/100 παραπάνω αλλά το βασικό θέμα είναι τα μεγάλα μπέκ από τη μία και το lag απ'την άλλη που σε αναγκάζει για να μπείς στη ροπή να πλησιάσεις τις 4000 και πάνω . Αυτό είναι και το πρόβλημα με όλα τα big turbo ότι ουσιαστικά παύουν να λογίζονται ως καθημερινά αυτοκίνητα. 

Ισως στην δικιά σου περίπτωση να παίζει ρόλο ότι ελισαι διλιτρος σε συνδυασμό με τον άμεσο ψεκασμό που βοηθάει στην οικονομία. Εγώ νε τον 20vt στα 1.8 λίτρα οικονομία βλέπω μόνο στο ταξιδι στην εθνική  όπου με προσοχή ώστε να μην  τουρμπίζω κινούμαι με γυρω στα 9 lt/100.με 140-160 km/h

Eπίσης έχω δεί ότι το αμάξι δουλευει πλούσιο σε όλο το φασμα  ακόμα και με 0,2-0,3 bar πιεση ,ισως να φταίει και αυτό για την υπερβολική κατανάλωση, μάλλον χρειάζεται ένα update και το πρόγραμμα

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.