Καλησπέρα σε όλους! Είμαι καινούργιος εδώ στο forum, αλλά διαβάζω καιρό τα διάφορα topics.
Πριν λίγους μήνες αγόρασα ένα A3 8P του 2009 μεταχειρισμένο χωρίς όμως να ξέρω το πρόβλημα που έχουν τα συγκεκριμένα με το ESP/ABS. Όταν το πήρα δεν άναβε κάποιο λαμπάκι, παρά μόνο όταν του έκανα κάποιες δοκιμές σε απότομες στροφές και χρειάστηκε να δουλέψει το ESP είδα ότι δεν δούλεψε και εκεί άναψαν τα πάντα. Με την επανεκκίνηση όμως του κινητήρα έσβηναν οι ενδείξεις. Και κάπου εκεί μαθαίνω μέσα από εδώ για την καμπάνια 45F5.
Το πήγα στην αντιπροσωπεία της Τρίπολης όπου και του έκαναν την αναβάθμιση. Τότε άναψαν τα λαμπάκια μόνιμα και καταλάβαμε πως πάμε για νέο εγκέφαλο. Εγώ φυσικά δεν ανησύχησα γνωρίζοντας ότι η εταιρία ήταν υποχρεωμένη να τον καλύψει. Έτσι κι έγινε. Όμως αλλάζοντας τον εγκέφαλο και ΌΧΙ ολόκληρη τη μονάδα, διαπιστώνει ο τεχνικός ότι για κάποιο λόγο δεν παίρνει τη βασική ρύθμιση. Ο άνθρωπος ό,τι κι αν έκανε (και τον υπερευχαριστώ) δεν πέτυχε (δοκίμασε χειροκίνητη εξαέρωση ξανά και ξανά, ήταν 8 ώρες μέσα στο αυτοκίνητο πατώντας τα πεντάλ), τίποτα! Στο τέλος μου βγάζουν και ένα κουστούμι στα 2.300 ευρώ για ολόκληρη τη μονάδα και μου λένε ότι είναι μονόδρομος γιατί φταίει το υδραυλικό μέρος της, το οποίο δε διατίθεται "σκέτο" αλλά μόνο μαζί με εγκεφαλάκι.
Με συνοπτικές διαδικασίες παίρνω το αυτοκίνητο και γυρίζω πίσω. Κουμπώνω πάνω VCDS και βλέπω ότι πράγματι δεν έχει γίνει η βασική ρύθμιση. Προσπαθώ να την κάνω. Το Group 025 Basic Setting for Hydraulic Unit Intake Valves πετυχαίνει και μου γράφει ότι ολοκληρώθηκε. Μετά πάω στο Group 026 Basic Setting for Hydraulic Unit Disconnecting Valves και εκεί δεν τελειώνει ποτέ, αλλά συνεχίζει να ζητάει να πατήσω το φρένο ξανά και ξανά (δοκίμασα πάνω από 1 ώρα). Μια φορά μάλιστα έβγαλε Error 148: Aborted: Outside Tolerance.
Σε forum που έχω ψάξει το έχουν πάθει πολλοί το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά λύση ξεκάθαρη δεν μπόρεσα να βρω. Κάποιοι λένε για θερμοκρασίες. Τόσο εγώ όσο και ο τεχνκός δοκιμάσαμε με κρύο τον κινητήρα. Εγώ έριξα και κρύο νερό στην αντλία. Κανένα αποτέλεσμα.
Και ρωτώ εγώ τώρα, αν αγοράσω μόνο το υδραυλικό μέρος, που διατίθεται ως μεταχειρισμένο, υπάρχει περίπτωση να λυθεί το πρόβλημα; Δε θέλω μονάδα διότι έχω ήδη καινούργιο εγκέφαλο. Συγγνώμη αν κούρασα με το σεντόνι! Όποιος έχει ξαναδεί αυτό το πρόβλημα, παρακαλώ ας με βοηθήσει! Ευχαριστώ!