Kavouras Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 Συνεχίζω εδώ μιας και είμαι σε αναζήτηση μικρής ή μεγάλης αναβάθμισης φρένων, λόγω του fade που έρχεται μετά απο 2-3 φρεναρίσματα απο 200+km/h στα 80km/h. Μου προτάθηκε από βελτιωτικό συνεργείο τοποθέτηση δαγκάνας gallardo με δισκόπλακα ttrs και είπαμε να το δοκιμάσουμε να δούμε αν μπαίνει χωρίς πατέντες και χωρίς αποστάτες. Καταρχάς πριν γράψω οτιδήποτε, να πω ότι η δαγκάνα είναι τεράστια. Από τις λίγες φορες που εντυπωσιάστηκα από το μέγεθος της δαγκάνας. Είναι υπερ του δέοντος επιβλητική, όντας 8πίστονη και με 4 τακάκια ανά δαγκάνα!! (αλλάζεις τακάκια και κλαις μετά για 10 μέρες ) Φωτογραφίες από την τοποθέτηση-test. Προσωπικά δεν πίστευα ότι μπαίνουν χωρίς αποστάτες, αλλά είπα "δε χάνουμε τίποτα να το δοκιμάσουμε. Είχα επίσης την (κρυφή) ελπίδα ότι με 10mm αποστάτες θα κάναμε δουλειά. Μετά από μετρήσεις (γιατί είχαμε και το μπράτσο πίσω από το μουαγέ που πιάνει η ανάρτηση και δεν πρέπει να βρίσκει), χρειάζομαι τουλάχιστον 14,3mm αποστάτη ετσι ώστε ανάμεσα από τις ακτίνες της ζάντας και τη δαγκάνα να μην περνάει διπλομένο φύλλο εφημερίδας. (τόσο κοντά) Οπότε για να είμα safe, πρέπει να βάλω 15άρη αποστάτη (15mm), το οποίο είναι απαγορευτικό για μένα. (θα βρίσκει η ρόδα στους θόλους) Περιμένω κάποιες ακόμα προτάσεις σε 6πίστονο. 8
Dinos Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Ειναι που ειναι τεράστια .. Ειναι κι αυτο το χρώμα που την κάνει να φαίνεται κάπως !!! Sent from my iPhone using my mind and my finger 3
Kavouras Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 Ειναι που ειναι τεράστια .. Ειναι κι αυτο το χρώμα που την κάνει να φαίνεται κάπως !!! Sent from my iPhone using my mind and my finger καλά, αν τα έπαιρνα, θα τα έβαφα μαύρα... Δε θα τολμούσες να παρκάρεις έξω 3
Dimitris_Kon Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 καλά, αν τα έπαιρνα, θα τα έβαφα μαύρα... Δε θα τολμούσες να παρκάρεις έξω Καλά μεγαλύτερα δεν είχε? Δημήτρης 1
iliasr38 Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Ναι ρε. Σημασια εχει τι θυσιαζεις ομως. Εχουμε πει: θελω γραμμικοτητα. :-) Δυστυχως με την κ04, θυσιαζεις τη δυναμη χαμηλα για να παρεις ψηλα. Ετσι νομιζα και εγω... επειδη περασα και απο κ03ς και απο ιχι, η διαφορα στα χαμηλα με την κ04, πιστεψε με, ειναι ανεπαισθητη. Προσωπικα ειχα φοβιες και δεν ηθελα με τιποτα να χασω στο φασμα 2500-3000 περιπου, μεχρι που οδηγησα κ04 και την αλλη μερα την ειχα στα χερια μου!! Ενταξει χανεις λιγο εκει αλλα δεν με ενοχλει καθολου!
Kavouras Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 Καλά μεγαλύτερα δεν είχε? Δημήτρης εντυπωσιακό το μέγεθος της δαγκάνας..... Μετά, όταν παρκάρεις έξω, δεν πας με την παρέα για το ποτό-φαγητό, αλλά κάθεσαι και φυλάς τσίλιες με καραμπίνα στο απέναντι πεζοδρόμιο για να μη στα "φάνε" τα "τσακάλια"..... 3
NASSOS Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 εντυπωσιακό το μέγεθος της δαγκάνας..... Μετά, όταν παρκάρεις έξω, δεν πας με την παρέα για το ποτό-φαγητό, αλλά κάθεσαι και φυλάς τσίλιες με καραμπίνα στο απέναντι πεζοδρόμιο για να μη στα "φάνε" τα "τσακάλια"..... Το βράδυ θα είσαι σαν πυγολαμπίδα..... 5
Van.Leb Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Θα τα κουμπωσεις τελικα? Να πουμε καλοπατητα κ αχρειαστα?
Dimitris_Kon Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 Θα τα κουμπωσεις τελικα? Να πουμε καλοπατητα κ αχρειαστα? Θα αλλάξει φτερά πρώτα Βαγγέλη και μετά Δημήτρης 3
Kavouras Posted January 21, 2016 Author Posted January 21, 2016 Θα τα κουμπωσεις τελικα? Να πουμε καλοπατητα κ αχρειαστα? όπως έγραψα: "Οπότε για να είμα safe, πρέπει να βάλω 15άρη αποστάτη (15mm), το οποίο είναι απαγορευτικό για μένα. (θα βρίσκει η ρόδα στους θόλους)" Εκτός κι αν έχεις να μου χαρίσεις άκρα (μουαγέ-ρουλεμάν) και φτερά από RS3, όπου θα χρειαστούμε μόνο 11mm και θα είμαι κομπλέ
mariosA4 Posted January 21, 2016 Posted January 21, 2016 η 8πιστονη ειναι ουσιαστικα ιδια με τα δικαμου από rs4 b7 με αλλες βασεις. Ωραιος ο συνδυασμός με δισκο από ttrs , πρεπει να ειναι σουπερ φρενα. κριμα που δεν χωρανε στις ζαντες σου γιωργο 2
billy14 Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 (edited) Πήρα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου μου ότι δεν φοράω τους κωδικούς που αναφέρονται παρακάτω... Συγκεκριμένα μου είπαν ότι φοράω το J και όχι το Κ. Αν καταλαβα καλά, οι αριθμοί είναι οι ίδιοι αλλά αλλάζει το γράμμα στο τέλος του κωδικου. Το λεω γιατί είχε αναφερθεί ότι S3 και 1.8T φοράνε τα ίδια... ή μηπως το τελευταίο γράμμα δεν κάνει διαφορά; @ΚεΜ, Ευχαριστώ Γιώργο!! Καλοφόρετο και το δικό σου.... εξάρτημα @Sky, Ευχαριστώ πολύ συνονόματε!!!!! @Δημήτρη, Ετοιμάσου αύριο!!! Σε θέλω ξεκούραστο! Μη μου ξενυχτήσεις! Θα σε βάλω τιμωρία! Κι έτσι για την ιστορία, κωδικοί ανταλλακτικών: 1k0 199 232K (δεξί) 1k0 199 231K (αριστερό) Επίσης το intercooler φαίνεται τεράστιο. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι φίλοι και δε σε αφήνουν να κάνεις άσκοπες υπερβολες. Edited February 8, 2016 by billy14
Kavouras Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 Πήρα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου μου ότι δεν φοράω τους κωδικούς που αναφέρονται παρακάτω... Συγκεκριμένα μου είπαν ότι φοράω το J και όχι το Κ. Αν καταλαβα καλά, οι αριθμοί είναι οι ίδιοι αλλά αλλάζει το γράμμα στο τέλος του κωδικου. Το λεω γιατί είχε αναφερθεί ότι S3 και 1.8T φοράνε τα ίδια... ή μηπως το τελευταίο γράμμα δεν κάνει διαφορά; Εμένα φορούσε τα Κ πάντως, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες. Μήπως το δικό σου είναι παλαιότερο από του 2008 κατασκευή και ΜΗΠΩΣ γι' αυτό υπάρχει διαφορά? Ή μήπως επειδή είναι 3θ το δικό σου και όχι 5θ? Sorry για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά τώρα το είδα. (κάπως μου ξέφυγε...sorry και πάλι) και ένα μικρό update: Έκανα το μεγάλο βήμα και παρήγγειλα τιμονάκι επιτέλους (το λέω εδώ και 2 χρόνια αλλά δεν το έπαιρνα απόφαση). Συγκεκριμένα παρήγγειλα αυτό: το οποίο είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα. Ασημένια ραφή, κοφτό από κάτω, αριστερά-δεξιά με διάτρυτο δέρμα και πάνω κάτω δέρμα ίσιο (fine nappa). Μόνο τα ασημένια paddles δεν έχει αλλά δεν πειράζει. Θα τα κάνω "τράμπα" με του δικού μου. Τιμούλα στα 640€ (παρά κάτι ψιλά) με αερόσακο καινούριο και με κατάσταση τιμονιού "mint condition" (= κατάσταση ζελατίνας, άριστη, καινούριο κτλ). Σειρά έχει............τι άλλο? Η γυροπυξίδα!!!! 16
NASSOS Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Εμένα φορούσε τα Κ πάντως, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες. Μήπως το δικό σου είναι παλαιότερο από του 2008 κατασκευή και ΜΗΠΩΣ γι' αυτό υπάρχει διαφορά? Ή μήπως επειδή είναι 3θ το δικό σου και όχι 5θ? Sorry για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά τώρα το είδα. (κάπως μου ξέφυγε...sorry και πάλι) και ένα μικρό update: Έκανα το μεγάλο βήμα και παρήγγειλα τιμονάκι επιτέλους (το λέω εδώ και 2 χρόνια αλλά δεν το έπαιρνα απόφαση). Συγκεκριμένα παρήγγειλα αυτό: $_57.JPG το οποίο είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα. Ασημένια ραφή, κοφτό από κάτω, αριστερά-δεξιά με διάτρυτο δέρμα και πάνω κάτω δέρμα ίσιο (fine nappa). Μόνο τα ασημένια paddles δεν έχει αλλά δεν πειράζει. Θα τα κάνω "τράμπα" με του δικού μου. Τιμούλα στα 640€ (παρά κάτι ψιλά) με αερόσακο καινούριο και με κατάσταση τιμονιού "mint condition" (= κατάσταση ζελατίνας, άριστη, καινούριο κτλ). Σειρά έχει............τι άλλο? Η γυροπυξίδα!!!! Δεν κρατηθηκες βλεπω.......καλοφορετο.Αντε το επομενο βημα ειναι και ενας λεβιες μπας και γινεις αντρας....... 2
Kavouras Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 Δεν κρατηθηκες βλεπω.......καλοφορετο.Αντε το επομενο βημα ειναι και ενας λεβιες μπας και γινεις αντρας....... πρέπει να παραγγείλω πρώτα αντρική μπλούζα σαν τον kem..... 1
Dimitris_Kon Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Καλορίζικο! Aυτό θα μπει στη θέση του συνοδηγού?? Δημήτρης 3
Kavouras Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 Καλορίζικο! Aυτό θα μπει στη θέση του συνοδηγού?? Δημήτρης Ναι σωστή παρατήρηση. Ούτως ή άλλως το αμάξι είναι κουλάμαξο, οπότε δεν χρειάζομαι ούτε τιμόνι ωράιο το τιμόνι Γιώργο να το χαίρεσαι φίλε Ευχαριστώ!!! Να πω την αλήθεια μου, το ζαχαρώνω πολύ καιρό (ίσως και από το 2010), αλλά: - μία τα "ψυχολογικά" μου (δεν ήθελα μεταχειρισμένο), - μία η αντιπροσωπεία δεν μπορουσε να μου πει λεπτομέρειες όπως η ραφή ή το δέρμα πως θα είναι (για παραγγελία καινούριου), - μία ότι η τιμή του καινούριου πήγαινε κάπου στα 1500€ (μαζί με αερόσακο και μαζί με την αμφιβολία των λεπτομερειών) όλο το ανέβαλα. (ας πούμε ότι το ποσό που θα μου κοστίσει, καταπίνεται πιο εύκολα από τα χ2 που ζητούσε η αντιπροσωπεία και με τις αμφιβολίες για το δέρμα, τη ραφή και δεν ξέρω κι εγώ τι paddles θα φοράει πάνω - έλεος...) Την τελειωτική κίνηση μου την έδωσε πάλι αυτός ο κάγκουρας ο Νάσος, όπου μόλις είδα το τιμόνι του πάλι από κοντά (σε συνάντηση στην έδρα) και είπα "τέλος... αυτό ήταν. Ψάχνω για τιμόνι τώρα!!" 3
Kavouras Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Ωραίο! Να το χαίρεσαι! Ευχαριστώ Χρήστο!! 1
kananelos Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Καλά στριψίματα!!! Για γρήγορους σαν εσένα επιβάλλεται το τιμονάκι Ανεβάζει την ομορφιά του εσωτερικού κατακόρυφα. 1
Kavouras Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Καλά στριψίματα!!! Για γρήγορους σαν εσένα επιβάλλεται το τιμονάκι Ανεβάζει την ομορφιά του εσωτερικού κατακόρυφα. είμαι σε αναμμένα κάρβουνα!!! 1
NASSOS Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Ναι σωστή παρατήρηση. Ούτως ή άλλως το αμάξι είναι κουλάμαξο, οπότε δεν χρειάζομαι ούτε τιμόνι Ευχαριστώ!!! Να πω την αλήθεια μου, το ζαχαρώνω πολύ καιρό (ίσως και από το 2010), αλλά: - μία τα "ψυχολογικά" μου (δεν ήθελα μεταχειρισμένο), - μία η αντιπροσωπεία δεν μπορουσε να μου πει λεπτομέρειες όπως η ραφή ή το δέρμα πως θα είναι (για παραγγελία καινούριου), - μία ότι η τιμή του καινούριου πήγαινε κάπου στα 1500€ (μαζί με αερόσακο και μαζί με την αμφιβολία των λεπτομερειών) όλο το ανέβαλα. (ας πούμε ότι το ποσό που θα μου κοστίσει, καταπίνεται πιο εύκολα από τα χ2 που ζητούσε η αντιπροσωπεία και με τις αμφιβολίες για το δέρμα, τη ραφή και δεν ξέρω κι εγώ τι paddles θα φοράει πάνω - έλεος...) Την τελειωτική κίνηση μου την έδωσε πάλι αυτός ο κάγκουρας ο Νάσος, όπου μόλις είδα το τιμόνι του πάλι από κοντά (σε συνάντηση στην έδρα) και είπα "τέλος... αυτό ήταν. Ψάχνω για τιμόνι τώρα!!" Εγω φταιω για ολα......μηπως ειδες τιποτα αλλο μεσα και το θελεις?Παρε cabrio να σωθεις. 2
iliasr38 Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 ή προετοιμαζεις το εδαφος για κ04 ή προσπαθεις να ξεχαστεις απο αυτη, αναβαθμιζοντας περιφεριακα! Καλοφορετο Γιωργο! 1
Kavouras Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Εγω φταιω για ολα......μηπως ειδες τιποτα αλλο μεσα και το θελεις?Παρε cabrio να σωθεις. θα βάλω και "γκάζι" να σωθώ (μια και καλή με την ανατίναξη ). ή προετοιμαζεις το εδαφος για κ04 ή προσπαθεις να ξεχαστεις απο αυτη, αναβαθμιζοντας περιφεριακα! Καλοφορετο Γιωργο! Ευχαριστώ Ηλία. Η αλήθεια είναι ότι δε θέλω να μπω στη διαδικασία για κ04. όχι ότι δεν έχω βρει και ευκαιρίες. Απλά κάνω ότι δεν τις βλέπω. Μια χαρά πάει και το αμάξι με την ΙΗΙ. νομίζω ότι είναι οκ με αυτά τα άλογα. Μετά ξεφεύγεις αρκετά και για να το κάνεις σωστά (κατά τη γνώμη μου) και για να είσαι και ασφαλής και με το κεφάλι σου ήσυχο, απαιτεί κι άλλο "χρήμα" προς κατανάλωση για το αμάξι (αρκετά μεγαλύτερα φρένα, ίσως σφυρίλατο μοτέρ, σίγουρα άλλη εξάτμιση και άλλες λεπτομέρειες γενικά). Σε αυτή τη φάση που είμαι τώρα, νομίζω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος για τα χρήματα που έχω βάλει πάνω στο αμάξι και χαρούμενος για την απόδοση του (όχι απλά ότι συμβιβάζομαι), όποια κι αν είναι αυτή. Ντάξει...αντιλαμβάνομαι ότι το μικρόβιο δε φεύγει και ο άνθρωπος από τη φύση του είναι "αχόρταγος". Τι να πω? Δεν αποκλείω στο μέλλον (κοντυνό ή όχι) για κάτι άλλο (μεγάλη ή μικρή αναβάθμιση)!! 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now