Jump to content

πόσο λάδι καίει το δικό σου audi a4 1.8tfsi b8?  

58 members have voted

  1. 1. πόσο λάδι καίει το δικό σου audi a4 1.8tfsi b8?

    • καθόλου
    • 100ml per 1000km
    • 200ml per 1000km
    • 300ml per 1000km
    • 500ml per 1000km


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους τους audistas.

 

Είμαι κάτοχος ενός audi a4 b8 (αγορά 2009) 120ps.

Το πρόβλημά μου είναι ότι καίω πολλά λάδια από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο, χωρίς να το πηγαίνω ποτέ στα "κόκκινα".
Η κατανάλωση είναι 200-250ml στα 1000 χιλιόμετρα.
Χρισιμοποιώ λάδι castrol-audi 5-30 longlife III
τώρα έχω κάνει 55000χλμ.
Από την αρχή η απάντηση της αντιπροσωπείας είναι ότι ¨"έτσι δουλεύουν οι κινητήρες TFSI" και να μην ανυσηχώ.
Μετά από αρκετή πίεση και 2 τεστ κατανάλωσης λαδιού ανα1000χλμ. μου είπαν να δοκιμάσουμε να βάλουμε λάδι castrol 10-40 για δοκιμή.
Τι γίνεται ρε παιδια? Δε γίνεται σε κάθε αλλαγή λαδιών 15.000 χμ. να χρειάζομαι άλλα 4 λίτρα λάδι για συμπλήρωμα. Είναι επιτρεπτό αυτό για ένα αυτοκίνητο 32.000€ ????
Έχω άλλους 2 φίλους με αναβαθμισμένο audi a4 b8 , που απ'ότι μου λένε δεν καίνε καθόλου λάδι.
Σε αναζήτησή μου στο web, στην αμερική ειδικά γίνεται χαμός. Αλλάζουν ελατήρια, αλλάζουν μηχανές, .... Εδώ μόνο εγώ εχω αυτό το πρόβλημα?              

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε και καλώς ήρθες στο A.S.C.

Γράψε αν θες και στα νέα μέλη δίνοντας μας περισσότερες πληροφορίες για εσένα και το αυτοκίνητό σου!

Λυπάμαι που ξεκινάς με δυσάρεστο θέμα.

Πάμε σε αυτό που σε απασχολεί:Σαν κάτοχος κι εγώ Β8 120ps αντιμετώπισα μέρος του προβλήματος σου όταν το πήρα και έβαλα στο πρώτο σέρβις λάδι Divinol,σύφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή φυσικά.Μέσα σε ένα εξάμηνο και 5000 km χρειάστηκε να συμπληρώσω 1 lt περίπου και δεν σου κρύβω πως είχα προβληματιστεί έντονα.

Στην επόμενη αλλαγή έβαλα Castrol Edge και από τότε έχω φυσιολογικές καταναλώσεις της τάξης των 500 ml στα 10-12000 km.

Έχω ακούσει πως στα δίλιτρα μοντέλα υπήρχε θέμα με την κατανάλωση λαδιού,αλλά δεν έχω ξανακούσει τόση κατανάλωση σε 120 αρι.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν γράψε τι λάδι βάζεις;; Ίσως αυτο που σου έγραψε ο Παναγιώτης πιο πάνω να ειναι μια λύση καλη για αρχή!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλα 10-40 δε νομίζω οτι είναι σωστο να βάλεις.Κατ'αρχήν είναι εκτός προδιαγραφών .

Στα 1,8 όντως είναι σπάνιο να καίνε λάδι.

Μάλλον πρέπει να ξαναμιλήσεις με την αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο ASC !!!

 

Για μένα τίποτα δεν είναι επιτρεπτό, αλλά συμβαίνει σε κάποιους,από τα λεγόμιενα τους, να μην καίει και σε άλλους να καίει. Εγώ π.χ είμαι στη δεύτερη κατηγορία που καίει. Το δικό μου καίει λιγότερο από 100ml/1000 km. Δηλαδή από αλλαγή σε αλλαγή που κάνω στις 12-13000km μια φορά το χρόνο, συμπληρώνω συνολικά ένα λίτρο. Με ενοχλεί, αλλά δεν είναι και τραγικό και πλέον το έχω αποδεχθεί.

Ακόμη και στην περίπτωσή σου όμως, νομίζω πως η audi το θεωρεί φυσιολογικό μιας και δίνει μέγιστη επιτρεπτή κατανάλωση έως και 1lit/1000 km !

Μπορείς σε πρώτη φάση να δοκιμάσεις τα 5w-40 που είναι συνθετικά και πληρούν τη προδιαγραφή 502 00. Βέβαια και τα 10w-40 πληρούν τη προδιαγραφή 502 00, αλλά δεδομένου ότι είναι ήμι συνθετικά, δεν έχουν την ίδια αντοχή και δεν θα παρέχουν την ίδια προστασία στον κινητήρα καθ όλη τη διάρκεια ζωής τους.

Επίσης δεν ξέρω ανά πόσα km άλλαζες τα λάδια και αν ακολουθείς long-life service (αλλαγή λαδιών max 30000m ή 24 μήνες).

Καλό θα ήταν αφού έχεις τόσο έντονο πρόβλημα, να τα αλλάζεις πριν τις 15000km και οπωσδήποτε μια φορά το χρόνο.

Edited by Theodore Saba
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμένα! Νομίζω οτι υπαρχει σχετικό recall για α4 με υψηλές καταναλωσεις. Αν ψάξεις λιγο στα προβλήματα στο αντίστοιχο θέμα θα βρεις ποιο ειναι. Εχει γίνει σίγουρα και σε αλλα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, (κοιτά λιγο το θέμα του Skopelitis που ψάχνοντας να βρει μεταχειρισμένο είχε πέσει πάνω σε ένα της autonet που στα πλαίσια εγγύησης είχε αλλάξει πολλά μέρη του κινητήρα του για μείωση κατανάλωσης λαδιού). Προσωπική μου αποψη πίεσε λιγο περισσότερο την αντιπροσωπεία σου!

Link to comment
Share on other sites

κατ' αρχην ευχαριστώ όλους σας για την απόκριση...  :sSig_busted:

Για να πάρουμε τα πράματα με τη σειρα:

1. Χρησιμοποιώ λάδι castrol-audi edge 5-30  longlife III

2, Ενώ επέλεξα longlife service από την αρχή, μου είπαν πως πρέπει να αλλάζω τα πανάκριβα edge longlife III στις 15.000 χμ. κι εγώ επειδή δεν πιάνω τα χιλιόμετρα, κάνω αλλαγή κάθε 12 μήνες.

3. το έχω ψάξει και σε forums του εξωτερικού το θέμα, και γίνεται παντού χαμός (κυρίως Αμερική πολλά παράπονα)

4. ιανε μήπως μπορείς να δώσεις link gia recall a4 ???

5. Και να πιέσω περισσότερο την αντιπροσωπεία, η εγγύηση πλέον έχει λήξει ... :chair: 

Edited by karadimi
Link to comment
Share on other sites

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/11820-λύθηκε-κάψιμο-λαδιών/page-2

 

 

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/13039-recall-για-a4-β8/page-5

 

 

Και το λίνκ του Skopelitis για το αυτοκίνητο που είχε βρει και είχαν αντικατασταθεί πολλά εξαιτίας της αυξημένης κατανάλωσης.

http://forum.audisportsclub.gr/index.php/topic/18145-αναζητωντας-το-καλο-α4/page-4

Link to comment
Share on other sites

Τα recall δεν έχουν σχέση με εντός εκτός εγγύησης. Ειναι εργασίες για να διορθώσουν εργοστασιακά ελαττώματα..

Link to comment
Share on other sites

Αν έληξε η εγγύηση .... Αστο ... Μην ασχολισε θα ματώσεις ... Απλά εχε το νουσου και συμπλήρωνε , δεν ειναι κάτι τραγικό. Εδώ τυχαίνει σε αυτοκίνητα χωρίς turbo να καίνε αρκετό λάδι .

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου πάντα ειναι ότι αν αρχίσεις να σκαλιζεις και θα χαλαστείς και ούτε το πρόβλημα θα λύσεις και θα σε φύγουν ενα σωρό λευτα ...αποδεξου το,εχε το νουσου, και τελείωσε ...

Edited by Χρήστος Dolbi
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις δηλώσει το προβλημα στην αντιπροσωπεια(υπάρχει σαν ιστορικό) για όσο διάστημα ήσουν στην εγγύηση, υπάρχει η εγγύηση καλής θελησης( έτσι το λέει η αντιπροσωπεια) όπου ένα μέρος του κόστους το χρεώνεται η εταιρεία.

Λόγω των ανακλήσεων που σου είπε και ο Ianos πιο πάνω, υπάρχει τρόπος να σου κάνουν την οποία επισκευή.

Βέβαια όπως θα γνωρίζεις οι τιμες στην αντιπροσωπεια ειναι τσουχτερές!!!

Επίσης γυρνά όλες τις αντιπροσωπείες τουλάχιστον η Αθηνα εχει και αρκετές.

Edited by johnas
Link to comment
Share on other sites

Tο πιο ενοχλητικό πράγμα είναι η κατανάλωση λαδιού.Είναι συνηθισμένο παράπονο στην Audi.

Δεν παίρνει γιατρειά χωρίς επέμβαση, Μπορεί η audi να λέει για φυσιολογική κατανάλωση το 1λ/1000χλμ !!!!!!

αλλά κατανάλωση μεγαλύτερη απο 1λ-2λ/15000χλμ είναι ενοχλητική και προβληματική.

Το μόνο λογικό για να μη γίνει επέμβαση, είναι να δοκιμάσεις 10w-40 full synthetic μήπως έχεις σαφή βελτίωση.

Δεν πρόκειται να πάθει τίποτε περισσότερο το αυτοκίνητο απ' αυτό που έχει.

Πάντως στατιστικά έχει δειχθεί ότι το πολύ προσεκτικό  στρώσιμο του αυτοκινήτου προστατεύει απο υψηλή κατανάλωση λιπαντικού.

Εχω ένα Α4 t quattro b7 ,ένα Α6 2t sline και ένα Golf V  GTsport και δεν συμπληρώνω λάδια μέχρι τις 15000χλμ που κάνω αλλαγή.(ο δείκτης είναι λίγο

πιο πάνω απο το min) και δεν τα οδηγούμε ήσυχα.

Αντίθετα Α6,, ίδιο με το δικό μου, φίλου μου όταν κάνει μακρύ ταξίδι έχει και ένα λίτρο λάδι κοντά αλλά το είχε "στρώσει" ο νεαρός γιός του.

Γενικά συμφωνώ με τον Τheo Saba, εκτός απο το 10w-40 ημισυνθετικό castrol. Nα προτιμηθεί 10w-40 full συνθετικό εστω και άλλη μάρκα.

Edited by ankarage
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ ρε παιδιά όλους. Δεν θέλω πάντως να μου βάλουν ημισυνθετικό λάδι (10-40) που μου είπαν. Θα τους προτείνω να βάλω λάδι motul 8100 X-cess 5W40 full synthetic, το οποίο θα τους το πάω εγώ (αν δεχτουν) και να μου κάνουν πάλι μέτρηση ανα 1000 χμ. και να δουμε.

Τι να πω. τον άλλο μήνα θα πάω για αλλαγή (κλέινω 12μηνο) και τα ξαναλέμε. 

Όποιος έχει κάτι ποιο ενημερωτικό μπορεί να ξαναποστάρει εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Κατά την άποψή μου, δεν είναι καθόλου φυσιολογικό, ξεπερνά το όριο που θέτει ο κατασκευαστής. Προσωπικά, θα απευθυνόμουν στην αντιπροσωπεία, ζητώντας αντικατάσταση κινητήρα, αν δεν επισκευάζεται. Το δικαίωμά σου αυτό, το διατηρείς, σύμφωνα με το νόμο, καθώς πρόκειται για κεκρυμμένο ελάττωμα. Φυσικά και δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να ελέγξω την κατανάλωση με άλλου τύπου λάδια, γιατί αυτό μπορεί να επιφέρει άλλου είδους φθορές μακροπρόθεσμα στον κινητήρα σου. (Κάτοχος και εγώ ενός τέτοιου αυτοκινήτου, αλλά και ενός άλλου που του έχω αλλάξει ό,τι υπάρχει και έχει λιγότερη κατανάλωση λαδιού από αυτήν που περιγράφεις).

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ότι τα motul 8100 X-cess 5W40 full synthetic είναι εντός προδιαγραφών (VW 502 00, 505 00). 

 

Τώρα αυτοι πρότειναν να μου βαλουν 10-40 γα να δουμε αν μειωθεί η κατανάλωση. Κι αν αυτό συμβεί και μειωθεί όντως η κατανάλωση πρέπει αυτό να το δεχτώ? κι αν αυτο προκαλέσει μακροπρόθεσμα φθορά κινητήρα? 

Υπάρχει νομικό πλαίσιο πουη μπορώ να διεκδικήσω κάτι περισσότερο (κεκρυμμένο ελάττωμα) μιας και το αυτοκίνητο είναι στην ουσία εκτός εγγύησης?

Αν έρθω σε τέτοια φάση, που μπορώ να απευθυνθώ για να βρώ το δίκιο μου χωρίς να ξοδέψω του κόσμου τα λεφτά? (Κέντρο προστασίας καταναλωτών? - συνήγορος του καταναλωτή ? ή άλλο ?)

Edited by karadimi
Link to comment
Share on other sites

Λογικό,σωστό και δίκαιο φαινεται να αλλάχθεί ο κινητήρας λόγω προβλήματος ,αλλά εχετε κάποια περίπτωση τέτοια που να άλλαξε

η AUDI κινητήρα?Δικαστικώς μπορεί κάποιος ν' αποδείξει ότι το πρόβλημα δεν προήλθε απο κακή και ακραία χρήση?

Και τα δικαστικά ποιός τα πληρώνει και πότε θα τελεσιδικήσουν?

Κατα την ταπεινή μου άποψη δοκιμάζουμε κάποιο άλλο λάδι συνθετικο 10w-40 και όχι όπως λανθασμένα γράφηκε 5w-40

και αν έχουμε σαφή βελτίωση έχει καλώς.αλλοιώς ζητούμε επιτακτικά, δωρεάν προφανώς, επισκευή, που αυτό μπορεί να ζητηθεί και τώρα αμέσως

χωρίς να δοκιμασθεί άλλο λάδι. Διαλέγεις και αποφασίζεις.

Δυστυχώς η δική μου πείρα είναι ότι όποιος κάνει παράπονα για κατανάλωση λαδιού ,η αντιπροσωπεία

οχυρώνεται πίσω απο κάποια επισημα (εξωπραγματικά όρια )και κάνει ότι δεν καταλαβαίνει.

Ειναι δυνατόν αυτοκίνητο 55000χλμ όπως του karadimi να καίει 1λ /2-3000χλμ και να θεωρείται φυσιολογικό?Και όμως

η εταιρία έτσι ισχυρίζεται και θα επιμένει ότι η ελαφρά (κατ' αυτήν)αυξημένη κατανάλωση οφείλεται σε κακή χρήση όμως παραμένει σε φυσιολογικά όρια.

.

Edited by ankarage
Link to comment
Share on other sites

Λογικό,σωστό και δίκαιο φαινεται να αλλάχθεί ο κινητήρας λόγω προβλήματος ,αλλά εχετε κάποια περίπτωση τέτοια που να άλλαξε

η AUDI κινητήρα?Δικαστικώς μπορεί κάποιος ν' αποδείξει ότι το πρόβλημα δεν προήλθε απο κακή και ακραία χρήση?

Και τα δικαστικά ποιός τα πληρώνει και πότε θα τελεσιδικήσουν?

Κατα την ταπεινή μου άποψη δοκιμάζουμε κάποιο άλλο λάδι συνθετικο 10w-40 και όχι όπως λανθασμένα γράφηκε 5w-40

και αν έχουμε σαφή βελτίωση έχει καλώς.αλλοιώς ζητούμε επιτακτικά, δωρεάν προφανώς, επισκευή, που αυτό μπορεί να ζητηθεί και τώρα αμέσως

χωρίς να δοκιμασθεί άλλο λάδι. Διαλέγεις και αποφασίζεις.

Δυστυχώς η δική μου πείρα είναι ότι όποιος κάνει παράπονα για κατανάλωση λαδιού ,η αντιπροσωπεία

οχυρώνεται πίσω απο κάποια επισημα (εξωπραγματικά όρια )και κάνει ότι δεν καταλαβαίνει.

Ειναι δυνατόν αυτοκίνητο 55000χλμ όπως του karadimi να καίει 1λ /2-3000χλμ και να θεωρείται φυσιολογικό?Και όμως

η εταιρία έτσι ισχυρίζεται και θα επιμένει ότι η ελαφρά (κατ' αυτήν)αυξημένη κατανάλωση οφείλεται σε κακή χρήση όμως παραμένει σε φυσιολογικά όρια.

.

Για το '' λανθεσμένα γράφτηκε 5W-40 '' σε παραπέμπω στην τεχνική βιβλιοθήκη του Audi Sport Club στο θέμα

 

Engine oils that meet Audi Oil Quality Standards 501 01, 502 00, 505 00, 505 01, and 504 00/507 00

 

 που φιλοξενεί επίσημα Technical Service Bulletin της Audi :

 

Recommended oil, gasoline, and diesel fuel και δες στην παράγραφο Viscosity

 

Approved engine oils for Audi vehicles για να δεις πόσα λάδια με διαφορετικά Viscocity, μεταξύ αυτών 5w-30,5w-40,10w-40 κτλ... καλύπτουν τις προδιαγραφές της audi.

 

Γιατί εδώ, δεν γράφουμε ότι μας κατέβει !   ;)

Edited by Theodore Saba
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να άρω μια παρεξήγηση που δημιούργησα επειδή δεν έδωσα επεξήγηση. Δεν εννοούσα ότι το 5w-40 είναι εκτός προδιαγραφών.

Απλώς για δοκιμή με μεγαλύτερο ιξώδες πιο κατάλληλο είναι το 10w-40. To 5w-40 με το 5w-30 δεν έχουν διαφορά στην κρύα εκκίνηση.

Νομίζω ότι συμφωνούμε σ'αυτό και σε κάθε περίπτωση δεν ήθελα  η σημείωσή μου να εκληφθεί ως έχουσα αρνητική υφή.Ελπίζω

ν'αποκατέστησα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καμιά παρεξήγηση.

Απλά θεωρώ ότι το 5w-40 που είναι full synthetic είναι πιο κοντά στις απαιτήσεις αυτών των κινητήρων, χωρίς να απορρίπτω την καταλληλότητα και του 10w-40.

Το αν είναι ίδιο το 5w-40 σε ρευστότητα με το 5w-30, δεν μπορώ να σου απαντήσω.

Αν και η δική μου κατανάλωση είναι σχεδόν φυσιολογική ( μικρότερη από 100ml/1000κμ ), στην  επόμενη αλλαγή θα βάλω 5w-40 ή 0w-40 full synthetic για να δω πως θα πάει.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι για να μου λυθεί η απορία πάντως ρε παιδια, εσεις που δεν καίει λάδια ή καίτε "λίγα", τί λαδι χρησιμοποιήτε (μαρκα - viscosity)???

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω 8000 χλμ απο την προηγούμενη αλλαγή, μου εχει κάψει 250 γραμμάρια!!!

Βέβαια στην οθόνη του αυτοκινητου σαν μέτρηση!!!

Χρησιμοποιώ 5-30 Castrol Edge FST που τους τα πάω εγω στο χέρι!!!

Το τελευταίο το γράφω γιατι κάπου έγραψες αν θα το δεχτούν!!!!

Απο τη στιγμή που ειναι εντως των εταιρικών προδιαγραφών δεν μπορούν να σου πουν κάτι!!!!

Edited by johnas
Link to comment
Share on other sites

Εγώ στις δύο πρώτες αλλαγές έβαλα mobil 1 esp 5w-30 και στην τελευταία castrol fst 5w-30. 

Και με τα δύο το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Πριν που το τσέκαρα στα 8000km από την τελευταία αλλαγή έχω συμπληρώσει 500 ml.

Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα σου είναι θέμα μάρκας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Καλησπέρα σε 'ολους.

Πρίν μερικές μέρες έκανα την αλλαγή και "φόρεσα" πρώτη φορά τα motul 8100 X-cess 5W40 full synthetic (μέχρι τώρα είχα τα castrol 5w30 longlifw 3)

Πιστεύω πως σε 1-2 μήνες θα έχω δεδομένα...

Πάντως σαν πρώτη εντύπωση έχω την αίσθηση πως ο κινητήρας λειτουργεί πιο ομαλά από πρίν.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά λάδια τα συγκεκριμένα. Περιμένω τις εντυπώσεις σου άμεσα !

 

Και εγώ έχω αγοράσει ήδη 5w-40 για την επόμενη αλλαγή, που θα γίνει άμεσα μιας και δεν θέλω να συμπληρώσω πάλι 5-30.

Προσωπικά πιστεύω ότι το long-life service, που αναγκαστικά λόγω marketing οι εταιρίες προσφέρουν για να μεγαλώσουν τα διαστήματα των service, δεν μπορεί να εξασφαλίσει μακροζωία στον κινητήρα.Αν η αλλαγή λαδιών γίνεται ανά 30000km, το λάδι θα έχει καταπονηθεί πολύ περισσότερο από ότι αν αλλαζόταν στις 10000km  και ο κινητήρας φυσικά θα έχει πολύ μεγαλύτερες φθορές και μικρότερη διάρκεια ζωής.

5-40 από εδώ και πέρα και αλλαγές το πολύ στις 10000 km. Και από τη στιγμή που η audi λέει ότι είναι εξίσου κατάλληλα  το 5-30,το 5-40 και το 0-40 και πληρούν την προδιαγραφή vw 502 00, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για τον κινητήρα. Και έτσι για την ιστορία, η mercedes 5-40 ή 0-40 προτείνει για τους κινητήρες της. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.