Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ας κάνω λοιπόν και εγώ μια παρουσίαση του αυτοκινήτου μου:

 

Audi S3 8p μοντέλο 8ος του 2007 μαύρο χρώμα με τα ακόλουθα extra

 

 

•Audi bucket καθίσματα με επένδυση alcantara

•Οροφή

•Flat bottom πολυλειτουργικό τιμόνι με τα κουμπιά του

•Navigation BNS (το κόκκινο)

•Κρυφός φωτισμός

•Parktronic

•τεμπέλης

•cruise control

•διχτάκια οδηγού - συνόδηγού και πορτμπαγκαζ

•Φιμέ μεμβράνες στα τζάμια

•αυτόματα φώτα

 

Όταν το αγόρασα το αμάξι ήταν καραμαμά με απίστευτη συντήρηση απο τον ιδιοκτήτη του ατρακάριστο - άβαφο!Έτσι και εγώ είπα να το γαργαλίσω λίγο για να πάρει τα πάνω του!

 

1) Εισαγωγή 3" με φιλτροχοάνη τύπου κώνου διπλή

2) Μπεκ RS4

3) Αντλία υψηλής APR

4) JE πιστόνια με κεραμική επίστρωση παντού, integrated engineering μπιέλλες, calico coated μέταλλα μπιελών, arp 625+ βίδες μπιελών και total silk ελατήρια

5) Βίδες κεφαλής ARP

6) Βίδες καβαλέτων ARP

7) Όλο το κίτ της Ferrea με βαλβίδες, ελατήρια, retainers, ασφάλειες, ωστήρια

8) Εκκεντροφόροι shrick

9) Δισκόπλατο - βολάν southbend stage 4+

10) Μεθανόλες stage 2

11) BSH catch tank

12) BSH intake pipe

13) Βάση σασμάν Powerflex

14) Boost controller apexi avc-r black

15) Wideband innovate

16) Πυρόμετρο AEM

17) Turbo Garrett

18) External 44

19) Εξάτμιση full 76mm

20) Intercooler διπλό

21) Forge σκάστρα

22) short shift - side shift

 

Το αμάξι απ έξω είναι μαμά σε look μέχρι και διπλή μπούκα έχει πίσω και το external μέσα στην εξάτμιση

 

Στο όλο project τα πράγματα αγοράστηκαν όλα απο Αμερική και ήταν δικές μου επιλογές.Το δέσιμο του μοτέρ έγινε στο συνεργείο Auto Technika (Μάμμος) και η ρύθμιση απο τους Etuners (Κρίτωνα - Στέλιο).Ένα ευχαριστώ για το απίστευτο τρέξιμο στον Κώστα έτσι ώστε να καθήσουν όλα τα πράγματα όπως τα ήθελα μέσα στο μηχανοστάσιο.Ακόμα στον Κρίτωνα για το φτερωτό προγραμματισμό που θα ολοκληρωθεί σε λίγο καιρό έπειτα απο τις αναβαθμίσεις που θα γίνουν.Το αμάξι δουλεύει ρολόι και έχει σχεδόν την ίδια κατανάλωση με μαμά (λίγο περισσότερη) με μέσο όρο κατανάλωσης με 140 πορεία τα 10 Lt/100 km.Τα rs4 μπεκ δυστυχώς τελείωσαν πολύ νωρίς (1,4 σταθερή στον κόφτη) με αποτέλεσμα το μοτέρ να ζητάει επειγόντος καύσιμα.Προσεχώς θα έχω τα αποτελέσματα του 8μπεκου και 2+ bar στον κόφτη.Κάτι μου λέει ότι θα είναι πολύ καλά!

Η συνεργασία Μάμμου - Κρίτωνα ως τώρα ήταν όπως το ήθελα.Είναι πολύ σημαντικό να δίνεις τις σκέψεις σου στο τηλέφωνο, να αφήνεις το αμάξι μαμά και απλά να έρχεσαι να το πάρεις μόνο για να το στρώσεις και να αρχίσεις τα πατήματα.Μπορεί τώρα τελευταία στο forum να λέμε τα στραβά αλλά και τα καλά πρέπει να λέγονται.

 

υ.γ. Νούμερα δεν αναφέρω γιατί μου αρέσει πως ανοίγει στον δρόμο.Θα ανακοινώσω τα τελικά νούμερα μολίς ολοκληρωθεί το Project

 

stay tuned!!!

Posted

Μιχάλη σου εύχομαι να το χαρείς όσο μπορείς το αυτοκίνητό σου και να είναι πάντα απροβλημάτιστο!!! :sHa_thumbsup2:

 

Στο τέλος δεν θα μείνει κανένα νορμάλ μέσα στο ASC... Αν βρούμε κανένα θα το κάνουμε συλλεκτικό!!! :sFun_nahnahna3: :sFun_nahnahna3:

Posted

Mιχαλη καλοριζικο και καλα χιλιομετρα και καλη συνεχεια να εχεις :sHa_thumbgoodjob:

 

 

 

@...οταν λες Garrett ποια εννοεις οτι εχει?

Posted

Για να τέλειωσουνε τα RS4 στο 1.4bar...:sHa_wink3:

Καλή συνέχεια Μιχάλη και απροβλημάτιστα.!!!:JC_doubleup:

Posted

Βλεπω δεν κρατηθηκες,το γαργαλησες και το καινουριο το αμαξι.Καλοριζικο,καλοταξιδο και χωρις κανενα προβλημα.Αν παρω παραδειγμα απο το 8L που ειχες, καταλαβαινω το μερακι που θα εδειξες και στο 8P :new_thumright:αντε να το δουμε και απο κοντα :sHa_thumbsup2:

Posted

Μιχάλη να χαίρεσαι το εργαλείο σου φίλε και να σου είναι απροβλημάτιστο :new_thumright:

Posted

Μιχάλη να 'σαι καλά να το χαίρεσαι το εργαλείο σου και να είναι απροβλημάτιστο!!:sHa_thumbsup2:

Posted

Για να τέλειωσουνε τα RS4 στο 1.4bar...:sHa_wink3:

Καλή συνέχεια Μιχάλη και απροβλημάτιστα.!!!:JC_doubleup:

Για τα 500 ps περιπου το βλεπω το μοτερ :icon_turbo:

Posted

Καλά αποτελέσματα Μιχάλη! Να το χαίρεσαι :biggrinthumb:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

Ας κάνω λοιπόν και εγώ μια παρουσίαση του αυτοκινήτου μου:

 

Audi S3 8p μοντέλο 8ος του 2007 μαύρο χρώμα με τα ακόλουθα extra

 

 

•Audi bucket καθίσματα με επένδυση alcantara

•Οροφή

•Flat bottom πολυλειτουργικό τιμόνι με τα κουμπιά του

•Navigation BNS (το κόκκινο)

•Κρυφός φωτισμός

•Parktronic

•τεμπέλης

•cruise control

•διχτάκια οδηγού - συνόδηγού και πορτμπαγκαζ

•Φιμέ μεμβράνες στα τζάμια

•αυτόματα φώτα

 

Όταν το αγόρασα το αμάξι ήταν καραμαμά με απίστευτη συντήρηση απο τον ιδιοκτήτη του ατρακάριστο - άβαφο!Έτσι και εγώ είπα να το γαργαλίσω λίγο για να πάρει τα πάνω του!

 

1) Εισαγωγή 3" με φιλτροχοάνη τύπου κώνου διπλή

2) Μπεκ RS4

3) Αντλία υψηλής APR

4) JE πιστόνια με κεραμική επίστρωση παντού, integrated engineering μπιέλλες, calico coated μέταλλα μπιελών, arp 625+ βίδες μπιελών και total silk ελατήρια

5) Βίδες κεφαλής ARP

6) Βίδες καβαλέτων ARP

7) Όλο το κίτ της Ferrea με βαλβίδες, ελατήρια, retainers, ασφάλειες, ωστήρια

8) Εκκεντροφόροι shrick

9) Δισκόπλατο - βολάν southbend stage 4+

10) Μεθανόλες stage 2

11) BSH catch tank

12) BSH intake pipe

13) Βάση σασμάν Powerflex

14) Boost controller apexi avc-r black

15) Wideband innovate

16) Πυρόμετρο AEM

17) Turbo Garrett

18) External 44

19) Εξάτμιση full 76mm

20) Intercooler διπλό

21) Forge σκάστρα

22) short shift - side shift

 

Το αμάξι απ έξω είναι μαμά σε look μέχρι και διπλή μπούκα έχει πίσω και το external μέσα στην εξάτμιση

 

Στο όλο project τα πράγματα αγοράστηκαν όλα απο Αμερική και ήταν δικές μου επιλογές.Το δέσιμο του μοτέρ έγινε στο συνεργείο Auto Technika (Μάμμος) και η ρύθμιση απο τους Etuners (Κρίτωνα - Στέλιο).Ένα ευχαριστώ για το απίστευτο τρέξιμο στον Κώστα έτσι ώστε να καθήσουν όλα τα πράγματα όπως τα ήθελα μέσα στο μηχανοστάσιο.Ακόμα στον Κρίτωνα για το φτερωτό προγραμματισμό που θα ολοκληρωθεί σε λίγο καιρό έπειτα απο τις αναβαθμίσεις που θα γίνουν.Το αμάξι δουλεύει ρολόι και έχει σχεδόν την ίδια κατανάλωση με μαμά (λίγο περισσότερη) με μέσο όρο κατανάλωσης με 140 πορεία τα 10 Lt/100 km.Τα rs4 μπεκ δυστυχώς τελείωσαν πολύ νωρίς (1,4 σταθερή στον κόφτη) με αποτέλεσμα το μοτέρ να ζητάει επειγόντος καύσιμα.Προσεχώς θα έχω τα αποτελέσματα του 8μπεκου και 2+ bar στον κόφτη.Κάτι μου λέει ότι θα είναι πολύ καλά!

Η συνεργασία Μάμμου - Κρίτωνα ως τώρα ήταν όπως το ήθελα.Είναι πολύ σημαντικό να δίνεις τις σκέψεις σου στο τηλέφωνο, να αφήνεις το αμάξι μαμά και απλά να έρχεσαι να το πάρεις μόνο για να το στρώσεις και να αρχίσεις τα πατήματα.Μπορεί τώρα τελευταία στο forum να λέμε τα στραβά αλλά και τα καλά πρέπει να λέγονται.

 

υ.γ. Νούμερα δεν αναφέρω γιατί μου αρέσει πως ανοίγει στον δρόμο.Θα ανακοινώσω τα τελικά νούμερα μολίς ολοκληρωθεί το Project

 

stay tuned!!!

Μιχαλη , και απο δω σου ευχομαι καλη επιτυχια στο project ... προς το παρον ολα πηγαινουν ιδανικα και ευχομαι - και θα προσπαθησω απ τη δικη μου μερια τουλαχιστον - και στο μελλον για το καλυτερο !

Posted

Καλορίζικα και από εδώ Μιχάλη.Εύχομαι το τούμπανο να το χαρείς τέρμα, με ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετραsHa_thumbgoodjob.gif

Posted

μιχαλη δεν αντεξες ε? και ας σου ειπα αστο κ04 να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!! τεσπα ευχομαι να μην σου βγαλει ποτε ζημια σε τιποτα! νομιζω ειναι το πιο σημαντικο! τα αλογα ερχονται ευκολα..

Posted

Μιχάλη εύχομαι ότι καλύτερο στο 8P γιατί με είχες τρομάξει λίγο με το 8L (στην Πτολεμαΐδα που ήπιαμε το καφεδάκι μας)!

 

Καλή συνέχεια,

Αλέξανδρος

Posted

xaxaxaxaxaxaxaxa ...ούτε βίδα δεν πειράζω..... :hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical:

Μιχαλη μηπως περασες χθες το απογευμα απο το καφε που ανοιξα?ενα μαυρο S3 με φιμε τζαμια?το δικο μου ηταν απεξω στο παρκινγκ...λεω μηπως :LaieA_014:

Posted

Μπραβο Μιχαλη! Καλα χιλιομετρα να εχεις με το θηριο σου και πανω απο ολα απροβληματιστα!

Posted (edited)

σωστά και προσεγμένα πράγματα, τι άλλο από ένα γνώστη του .... αθλήματος!!

καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο να είναι Μιχάλη!! :sHa_thumbgoodjob:

Edited by adui
  • 2 months later...
Posted

Το αμάξι ρυθμίστηκε εκ νέου με τα έξτρα μπεκ του με αποτέλεσμα στα 2 μπαρ σταθερά έως τον κόφτη να ξυρίζει.Δυστυχώς χωρίς έξτρα μπεκ η απόδοση πέφτει κατά 50% τουλάχιστον.

 

Έκανα και ένα πάτημα (6 στο σύνολο) με ένα vw golf ii turbo με εκτιμώμενη απόδοση 380 ps και βάρος 1100 κιλά με τον οδηγό!Το αποτέλεσμα ήταν να βρίσκομαι λίγο μπροστά έως και τέρμα 5τες δικές μου.Πατήσαμε απο 2ρες 65-70 κμ με σχεδόν 5000 στρόφες με αποτέλεσμα να κοφτάρω σχεδόν αμέσως αλλά άνοιγα λίγο την διαφορά και κρατιόμασταν εκεί.

 

Νούμερα θα ανακοινώσω μόλις τελειώσω το project.Ας είναι καλά ο Μάμμος με τον Κρίτωνα που προσπαθούν για το καλύτερο.Αν και ο 2ρος μου την γλύτωσε σήμερα....τελικά ο αέρας θέλει και καύσιμαααααααααααααα

Posted

Μπράβο φίλος πολύ καλή δουλειά

Να το χαίρεσαι με πολλά χιλιόμετρα και απροβλημάτιστο να είναι!

Posted

Δυνατο μου φαινεται ! Μπραβο για την δουλεια !!! :JC_doubleup:

 

 

Ηλιας ...

Posted

Ευχαριστώ παιδιά.Θέλει δουλειά ακόμα για να ολοκληρωθεί και τα δώσει ότι έχει το μοτέρ.Σιγά σιγά.

Posted

Ευχαριστώ παιδιά.Θέλει δουλειά ακόμα για να ολοκληρωθεί και τα δώσει ότι έχει το μοτέρ.Σιγά σιγά.

 

 

 

 

Μπράβο Μιχάλη,δείχνει να είσαι σε καλο δρόμο,εύχομαι να πάνε όλα όπως τα θέλεις..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.