Jump to content

1.8TSI με IHI


TOLIS

Recommended Posts

Ναι , φοβομουν να βαλω χειροποιητο και προτιμουσα κατι επωνυμο αλλα δυστηχως δεν εχει βγει κατι για 1.8tsi που να αντεχει μεγαλες ροπες προς το παρον .

Τελικα ομως ολα πηγαν μια χαρα και ο δισκος ειναι αψογος , και ακομα δεν εχει στρωθει καλα .

Τον δικο σου εφτιαξες εξαφτερο;

Ή εβαλες καποιον αλλο;

Το κοστος; Και απο αισθηση πως ειναι;

Link to comment
Share on other sites

υπολογιζουμε γυρω στα 270-280 με ροπη 40-41 κιλα για αντεξει και ο δισκος λιγο καιρο.αργοτερα ισως το ανεβασω και λιγο ακομα.στο προγραμμα παντως ειναι το ic s3.

 

Ωραίος. :new_thumright:

Με τι βενζίνη το δουλεύεις?

Τελείωσα και εγώ με το δικο μου πρόγραμμα σήμερα και το αμαξι πάει απίστευτα.

Με δύο άτομα και φορτωμένο πορτ μπαγκάζ έπιασε 268 και το έκοψα γιατί δεν είχει σκοπο να σταματησει! :sFi_gunsmilie:

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος. :new_thumright:

Με τι βενζίνη το δουλεύεις?

Τελείωσα και εγώ με το δικο μου πρόγραμμα σήμερα και το αμαξι πάει απίστευτα.

Με δύο άτομα και φορτωμένο πορτ μπαγκάζ έπιασε 268 και το έκοψα γιατί δεν είχει σκοπο να σταματησει! :sFi_gunsmilie:

 

Eδω προγραμμα βαζεις και τα 240 τα κατεβαζει για πλακα :sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω νεοτερα.μολις γυρισα απο το δυναμομετρο.280 αλογα και 41,5 κιλα ροπη.σεταραμε και το προγραμμα και ολα καλα.πραγματικα το ευχαριστω στον κριτωνα και στο στελιο ειναι λιγο.η συμπεριφορα τους απεναντι μου ειναι αψογη και τετοιος επαγγελματισμος σπανιζει στην Ελλαδα και το λεω με καθε ειλικρινια.παιδες ευχαριστω πολυ.

 

Να το χαρείς όπως θες! Πολύ καλά νούμερα για το είδος της βελτίωσης αυτής!

 

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Τον δικο σου εφτιαξες εξαφτερο;

Ή εβαλες καποιον αλλο;

Το κοστος; Και απο αισθηση πως ειναι;

 

Τον δικο μου εφτιαξα ,

κοστος 370 ευρω (περιλαμβανει εργασια).

Απο αισθηση ειναι οπως ο μαμα σε ολα (πεταλι , λεβιες , αλλαγες)

Μονο στο ξεκινα με 1η θελει λιγο γκαζι παραπανω γιατι καμια φορα βαραει (ισως στρωσει αργοτερα)

Link to comment
Share on other sites

Τον δικο μου εφτιαξα ,

κοστος 370 ευρω (περιλαμβανει εργασια).

Απο αισθηση ειναι οπως ο μαμα σε ολα (πεταλι , λεβιες , αλλαγες)

Μονο στο ξεκινα με 1η θελει λιγο γκαζι παραπανω γιατι καμια φορα βαραει (ισως στρωσει αργοτερα)

:sHa_thumbgoodjob:

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω νεοτερα.μολις γυρισα απο το δυναμομετρο.280 αλογα και 41,5 κιλα ροπη.σεταραμε και το προγραμμα και ολα καλα.πραγματικα το ευχαριστω στον κριτωνα και στο στελιο ειναι λιγο.η συμπεριφορα τους απεναντι μου ειναι αψογη και τετοιος επαγγελματισμος σπανιζει στην Ελλαδα και το λεω με καθε ειλικρινια.παιδες ευχαριστω πολυ.

:sHa_thumbsup2: :sHa_thumbsup2:
Link to comment
Share on other sites

:sHa_thumbsup2: :sHa_thumbsup2:

μπραβο στον κριτονα και στον στελιο πολυ καλη δουλεια εκανα να σε γερος τολή και να το χερεσε ρε φιλε και παντα γρηγορα και απορβληματιστα χιλομετρα

 

δεστε την δυναμομετρηση

 

http://etuners.gr/index.php?s=13&t=290 αργοτερα μολις μπει και το ιντερκουλερ μια βολτα στο δυναμομετρο για ena fine tuning μαζι με τον κρτιτονα και εχεις πιασει τα 290+ και καλυτερες καμπυλες πιο στρωτες ενοω παλι μπραβο στους etuners

Link to comment
Share on other sites

μπραβο στον κριτονα και στον στελιο πολυ καλη δουλεια εκανα να σε γερος τολή και να το χερεσε ρε φιλε και παντα γρηγορα και απορβληματιστα χιλομετρα

 

δεστε την δυναμομετρηση

 

http://etuners.gr/index.php?s=13&t=290 αργοτερα μολις μπει και το ιντερκουλερ μια βολτα στο δυναμομετρο για ena fine tuning μαζι με τον κρτιτονα και εχεις πιασει τα 290+ και καλυτερες καμπυλες πιο στρωτες ενοω παλι μπραβο στους etuners

 

Aυτη η μετατροπη , Τασο , ειναι νομιζω το απολυτο "best value for money" για τον 1.8ΤSI . Αρκει καποιος να βρει μια ΙΗΙ απο Scirocco 2.0TSI , Οctavia V RS (FL) , Golf VI GTI , κλπ , και με μια φιλτροχοανη και ενα downpipe εχει ευκολα +100ΗΡ απο την εργοστασιακη ισχυ - Συν το γεγονος οτι δεν εχει την παραμικρη πατεντα ( ειναι μονο βιδωμα ανταλλακτικων ) . Αν και η ροπη να ειναι μεχρι 400Nm για τα 6ταχυτα / 330Nm για τα DSG7 , για να μην εχουμε θεματα με την μεταδοση , η βελτιωση για χιλιαδες χλμ θα ειναι απροβληματιστη ( χωρις aftermarket ποτηρακια , αντλιες , με μπιελες πειρου 21mm... ωραια πραγματα στα 1.8/2.0 TSI ΜED17! )

Edited by Kritonas
Link to comment
Share on other sites

Aυτη η μετατροπη , Τασο , ειναι νομιζω το απολυτο "best value for money" για τον 1.8ΤSI . Αρκει καποιος να βρει μια ΙΗΙ απο Scirocco 2.0TSI , Οctavia V RS (FL) , Golf VI GTI , κλπ , και με μια φιλτροχοανη και ενα downpipe εχει ευκολα +100ΗΡ απο την εργοστασιακη ισχυ - Συν το γεγονος οτι δεν εχει την παραμικρη πατεντα ( ειναι μονο βιδωμα ανταλλακτικων ) . Αν και η ροπη να ειναι μεχρι 400Nm για τα 6ταχυτα / 330Nm για τα DSG7 , για να μην εχουμε θεματα με την μεταδοση , η βελτιωση για χιλιαδες χλμ θα ειναι απροβληματιστη ( χωρις aftermarket ποτηρακια , αντλιες , με μπιελες πειρου 21mm... ωραια πραγματα στα 1.8/2.0 TSI ΜED17! )

το ξερω κριτονα οτι ειναι το καλυτερο value for money και εγω ετοιμος ημουν να την βαλω αλλα δεν την εβαλα γιατι πλεον το πουλαω τα βγαλα ολα και παω τωρα για αγορα golf gti 6 αρα μετα ειδη θα υπαρχει η τουρμπινα να δουμε που θα μπορεσουμε να το φτασουμε το διλιτρο .κριτωνα ερωτηση μεχρι ποσα ανεβαινει το διλιτρο τα 300 τα ξεπερναει ?λογικα πρεπει απλως σε ρωταω γιατι οταν ειχες κανει του χρηστου το ειχες φτασεις στα 285 με φουλ περιφεριακα γιαυτο μου κανει εντυπωσει και ξανα ρωταω

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο τασο για το ic θα αλλαχθεί.οι καμπυλη εχει διορθωθει.στα επομενα 2-3 πατηματα που καναμε ο εγκεφαλος εκανε adaptation και ισιωσε.ειναι αρκετα δυνατο παντως

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω μονο κατι..

 

1) Με μαμα εξατμιση μπορω να βαλω ΙΗΙ και αν οχι τι διαμετρο πρεπει να ειναι το downpipe?

2) Σε περιπτωση που χρειαζεται αλλαγη downpipe μπορω να αλλαξω και καταλυτη και να αφησω μεσαια τελικα μαμα ή υπαρχει προβλημα με θερμοκρασιες καυσαεριων?

3) Με ενα φιλτρο ελευθερο στον παπα μπορω να κανω την μετατροπη ή θελω απαραιτητα εισαγωγη?

 

και τελος

4) Η σκαστρα 06h 145 710d που εχω κουμπωνει στην τουρμπινα ?

Link to comment
Share on other sites

το ξερω κριτονα οτι ειναι το καλυτερο value for money και εγω ετοιμος ημουν να την βαλω αλλα δεν την εβαλα γιατι πλεον το πουλαω τα βγαλα ολα και παω τωρα για αγορα golf gti 6 αρα μετα ειδη θα υπαρχει η τουρμπινα να δουμε που θα μπορεσουμε να το φτασουμε το διλιτρο .κριτωνα ερωτηση μεχρι ποσα ανεβαινει το διλιτρο τα 300 τα ξεπερναει ?λογικα πρεπει απλως σε ρωταω γιατι οταν ειχες κανει του χρηστου το ειχες φτασεις στα 285 με φουλ περιφεριακα γιαυτο μου κανει εντυπωσει και ξανα ρωταω

 

Tην εποχη που ειχαμε ρυθμισει του Χρηστου ( 12/2009 ) , ηταν ενα καλο νουμερο για το Golf VI GTI . To αυτοκινητο τοτε δεν ειχε ολα τα ροϊκα περιφερειακα ( μικρο downpipe , ΟΕΜ LIP + IC , κλπ ) , ενω και οι ρυθμισεις ηταν σχετικα safe για 100oct καυσιμο ( 1,25 over / 0.7 @ 6500 , 0.76 λ ) .

 

Αν ο στοχος για καποιον ειναι η μεγιστη δυναμη χρειαζονται καταρχην ολα τα καταλληλα περιφερειακα και η ρυθμιση να ειναι σχετικα επιθετικη ( χωρις να σημαινει οτι θα ειναι "της ανατιναξης" ) . Ετσι βγαινουν περιπου 300ΗΡ απο το μοτερ αυτο , με ασφαλεια . Για παραπανω χρειαζεται διαφορετικο καυσιμο ( οπου μπορεις να παιξεις με αλλου επιπεδου αβανς , κλπ ) ή ρυθμισεις , που καλο ειναι να μην χρησιμοποιουνται ή τουλαχιστον να ξερει ο ιδιοκτητης οτι η χρηση πρεπει να ειναι συγκεκριμενη .

 

Γενικα , η αποδοση ειναι θεμα επιλογων ιδιοκτητη ( περιφερειακα - στοχο ισχυος ) κυριως και μετα προγραμματιστη . Αν 2 διαφορετικα προγραμματα λειτουργουν στις ιδιες στροφες , με ιδιο λ , ιδιο αβανς , ιδιο vvt , ιιδο παλμο Ν75 , στο ιδιο αυτοκινητο , τοτε θα αποδωσουν τα ιδια ΗΡ . Απο κει και περα , για ελαχιστη παραπανω αποδοση ( που ουτε για 4-5% δεν μιλαμε ... ) πρεπει να γινει σοβαρη υποχωρηση στην αξιοπιστια , και δεν αξιζει . Γενικα , την ισχυ την καθοριζει κυριως το μηχανικο συνολο και οχι το προγραμμα .

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω μονο κατι..

 

1) Με μαμα εξατμιση μπορω να βαλω ΙΗΙ και αν οχι τι διαμετρο πρεπει να ειναι το downpipe?

2) Σε περιπτωση που χρειαζεται αλλαγη downpipe μπορω να αλλαξω και καταλυτη και να αφησω μεσαια τελικα μαμα ή υπαρχει προβλημα με θερμοκρασιες καυσαεριων?

3) Με ενα φιλτρο ελευθερο στον παπα μπορω να κανω την μετατροπη ή θελω απαραιτητα εισαγωγη?

 

και τελος

4) Η σκαστρα 06h 145 710d που εχω κουμπωνει στην τουρμπινα ?

 

1) Η ΙΗΙ τοποθετειται κανονικα στην θεση της εργοστασιακης τουρμπινας

2) Το downpipe δεν ειναι απαραιτητο να αλλαχθει , αλλα θα αποδωσει περισσοτερη ισχυ ο κινητηρας . Το ιδιο ισχυει και για τον εργοστασιακο καταλυτη και το catback ( εκει η επιδραση στην ισχυ ειναι μικρη ) . Θεμα με την θερμοκρασια καυσαεριων δεν τιθεται αφου ο κυριος παραγοντας που την επηρρεαζει ειναι η ποιοτητα καυσης και πολυ λιγοτερο το backpressure που προκαλειται απο μια κλειστη εξατμιση . Επισης , η διαμετρος ειναι ιδια με το downpipe που χρησιμοποιει ο κατασκευαστης για τα 2lt αυτοκινητα που βγαινουν απο το εργοστασιο με την συγκεκιμενη τουρμπινα .

3) Eπισης , μια καλη εισαγωγη εχει να κανει με την αποδοση και οχι με την δυνατοτητα τοποθετησης . Με εισαγωγη αποδωσει περισσοτερα ΗΡ .

4) Χωρις να εχω βαλει με τα χερια μου , κατα 99% η συγκεκριμενη σκαστρα κουμπωνει κανονικα στην ΙΗΙ , αφου η 710D εχει ακριβως ιδια πατηματα με την 710C , οποτε και δεν υπαρχει λογος να μην μπαινει .

Link to comment
Share on other sites

1) Η ΙΗΙ τοποθετειται κανονικα στην θεση της εργοστασιακης τουρμπινας

2) Το downpipe δεν ειναι απαραιτητο να αλλαχθει , αλλα θα αποδωσει περισσοτερη ισχυ ο κινητηρας . Το ιδιο ισχυει και για τον εργοστασιακο καταλυτη και το catback ( εκει η επιδραση στην ισχυ ειναι μικρη ) . Θεμα με την θερμοκρασια καυσαεριων δεν τιθεται αφου ο κυριος παραγοντας που την επηρρεαζει ειναι η ποιοτητα καυσης και πολυ λιγοτερο το backpressure που προκαλειται απο μια κλειστη εξατμιση . Επισης , η διαμετρος ειναι ιδια με το downpipe που χρησιμοποιει ο κατασκευαστης για τα 2lt αυτοκινητα που βγαινουν απο το εργοστασιο με την συγκεκιμενη τουρμπινα .

3) Eπισης , μια καλη εισαγωγη εχει να κανει με την αποδοση και οχι με την δυνατοτητα τοποθετησης . Με εισαγωγη αποδωσει περισσοτερα ΗΡ .

4) Χωρις να εχω βαλει με τα χερια μου , κατα 99% η συγκεκριμενη σκαστρα κουμπωνει κανονικα στην ΙΗΙ , αφου η 710D εχει ακριβως ιδια πατηματα με την 710C , οποτε και δεν υπαρχει λογος να μην μπαινει .

 

Ωραια Κριτωνα σε ευχαριστω παρα πολυ για την αμεση απαντηση. Ουσιαστικα το ρωτησα αυτο για την εξατμιση γιατι θελω πρωτα να βαλω την τουρμπινα αν ειναι και μετα εξατμιση.

Να σαι καλα :sHa_thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Τον δικο μου εφτιαξα ,

κοστος 370 ευρω (περιλαμβανει εργασια).

Απο αισθηση ειναι οπως ο μαμα σε ολα (πεταλι , λεβιες , αλλαγες)

Μονο στο ξεκινα με 1η θελει λιγο γκαζι παραπανω γιατι καμια φορα βαραει (ισως στρωσει αργοτερα)

 

Επειδη ψαχνομαι λιγο περι δισκοπλατου για το 1.8 τφσι μιας και δν υπαρχουν aftermarket λυσεις θα ηθελα τη βοηθεια σου. Εφτιαξες μονο δισκο? γτ απο οτι ξερω (διορθωστε με αν κανω λαθος) σημασια εχει και το βολαν οσον αφορα το πατιναρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω μονο κατι..

 

1) Με μαμα εξατμιση μπορω να βαλω ΙΗΙ και αν οχι τι διαμετρο πρεπει να ειναι το downpipe?

2) Σε περιπτωση που χρειαζεται αλλαγη downpipe μπορω να αλλαξω και καταλυτη και να αφησω μεσαια τελικα μαμα ή υπαρχει προβλημα με θερμοκρασιες καυσαεριων?

3) Με ενα φιλτρο ελευθερο στον παπα μπορω να κανω την μετατροπη ή θελω απαραιτητα εισαγωγη?

 

και τελος

4) Η σκαστρα 06h 145 710d που εχω κουμπωνει στην τουρμπινα ?

 

Έχω την ΙΗΙ ακριβώς όπως ρωτάς και αποδίδει τέλεια. ΜΑΜΑ εξατμιση, φίλτρο πάνελ και s3 cooler.

Edited by stef80
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος. :new_thumright:

Με τι βενζίνη το δουλεύεις?

Τελείωσα και εγώ με το δικο μου πρόγραμμα σήμερα και το αμαξι πάει απίστευτα.

Με δύο άτομα και φορτωμένο πορτ μπαγκάζ έπιασε 268 και το έκοψα γιατί δεν είχει σκοπο να σταματησει! :sFi_gunsmilie:

 

Έρεε δεν μ' αφήνεις ν' αγιάσω......

Link to comment
Share on other sites

Tην εποχη που ειχαμε ρυθμισει του Χρηστου ( 12/2009 ) , ηταν ενα καλο νουμερο για το Golf VI GTI . To αυτοκινητο τοτε δεν ειχε ολα τα ροϊκα περιφερειακα ( μικρο downpipe , ΟΕΜ LIP + IC , κλπ ) , ενω και οι ρυθμισεις ηταν σχετικα safe για 100oct καυσιμο ( 1,25 over / 0.7 @ 6500 , 0.76 λ ) .

 

Αν ο στοχος για καποιον ειναι η μεγιστη δυναμη χρειαζονται καταρχην ολα τα καταλληλα περιφερειακα και η ρυθμιση να ειναι σχετικα επιθετικη ( χωρις να σημαινει οτι θα ειναι "της ανατιναξης" ) . Ετσι βγαινουν περιπου 300ΗΡ απο το μοτερ αυτο , με ασφαλεια . Για παραπανω χρειαζεται διαφορετικο καυσιμο ( οπου μπορεις να παιξεις με αλλου επιπεδου αβανς , κλπ ) ή ρυθμισεις , που καλο ειναι να μην χρησιμοποιουνται ή τουλαχιστον να ξερει ο ιδιοκτητης οτι η χρηση πρεπει να ειναι συγκεκριμενη .

 

Γενικα , η αποδοση ειναι θεμα επιλογων ιδιοκτητη ( περιφερειακα - στοχο ισχυος ) κυριως και μετα προγραμματιστη . Αν 2 διαφορετικα προγραμματα λειτουργουν στις ιδιες στροφες , με ιδιο λ , ιδιο αβανς , ιδιο vvt , ιιδο παλμο Ν75 , στο ιδιο αυτοκινητο , τοτε θα αποδωσουν τα ιδια ΗΡ . Απο κει και περα , για ελαχιστη παραπανω αποδοση ( που ουτε για 4-5% δεν μιλαμε ... ) πρεπει να γινει σοβαρη υποχωρηση στην αξιοπιστια , και δεν αξιζει . Γενικα , την ισχυ την καθοριζει κυριως το μηχανικο συνολο και οχι το προγραμμα .

κριτωνα οταν το ρυθμησατε του χρηστου τοτε ειχε επανω φουλ 70 φ εξατμηση με 100αρι καταλυτη μιλτεκ εισαγωη αερος με pipercross χουανι και ιντερκουλερ s3 και σκαστρα μαμα τι αλλο επρεπε δηλαδη να εχει για να βγαλει πιο πολλα ?εαν τωρα εχεις ολα αυτα ποσα αλογα μπορει να φτασει και ποσο ροπη ?αυτο με ενδιαφερει 310 μπορει να παει η οχι?

Link to comment
Share on other sites

κριτωνα οταν το ρυθμησατε του χρηστου τοτε ειχε επανω φουλ 70 φ εξατμηση με 100αρι καταλυτη μιλτεκ εισαγωη αερος με pipercross χουανι και ιντερκουλερ s3 και σκαστρα μαμα τι αλλο επρεπε δηλαδη να εχει για να βγαλει πιο πολλα ?εαν τωρα εχεις ολα αυτα ποσα αλογα μπορει να φτασει και ποσο ροπη ?αυτο με ενδιαφερει 310 μπορει να παει η οχι?

 

Το αυτοκινητο κερδιζει και με LIP , αφου το ΟΕΜ ειναι πολυ στενο ( χειροτερο απο των TFSI ) , οπως επισης και με twincooler ή μια μεαλυτερη μοναδα που δινουν σε ισχυ κυριως λογω μικροτερης πτωσης πιεσης απο το turbo εως την πεταλουδα . Τα περιφεριακα που φοραγε δεν τα θυμαμαι ( νομιζω ηταν ΦΠΕ ) γιατι ηταν απο τα πρωτα 6αρια GTI που ρυθμισαμε , αλλα θυμαμαι οτι καποια πραγματα αλλαξαν κατα την μετατροπη σε Κ04 setup , πχ decat και 76αρι downpipe . Τελευταια φορα που ειχε ανεβει dyno ειχε βγαλει κοντα στα 350 μετρημενα ΗΡ με 47kgrm ροπη , στο 1.6/1.2 . Σημερα δουλευει με 1.9/1.5@7000+ και 310+gr/sec maf και πραγματικα "πυροβολαει" - σε διαφορα πατηματα εχει δειξει τι αξιζει . Στο μελλον θα ανεβει κι αλλο με την Κ04 , αφου θελει 2-3 περιφερειακα ακομα ...

 

Απο κει και περα , η ρυθμιση πρεπει να γινεται και με κριτηριο την αξιοπιστια . Με την ΙΗΙ , με 0.78 λ , μηδενικη διορθωση αβανς ( εννοειται ΟΕΜ scaling στους knock sensors ) , 100% N75 και καυσιμο πρατηριου , φερνουν το μοτερ στα 295 - 300ΗΡ με περιπου 230gr/sec maf , με πιεση 0.75bar @ 6500rpm . Εκει τελειωνει το turbo και με λογικες ρυθμισεις προκυπτει αυτη η ισχυς . Αν τωρα καποιος θελει να κανει "ρεκορ ισχυος" με ΙΗΙ , μπορει να χρησιμοποιησει διαφορετικο καυσιμο ή προσθετα , οπου αυξανεται ο βαθμος αποδοσης και μπορει να παιξει με πολυ αβανς και πιο στεγνο ( με ιδιο maf προκυπτει περισσοτερη ισχυς ) ή να τροποποιησει τη σκληροτητα του wastegate . Τοτε μπορει να βγουν και 320+ΗΡ με 50+kgrm ροπη ... Φυσικα θα πρεπει να γνωριζει οτι με μια τετοια ρυθμιση καποια parts ισως ειναι στο 100+% των προδιαγραφων αντοχης τους κατι που πρεπει να λαβει υπ οψιν του στη χρηση / συντηρηση .

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο κερδιζει και με LIP , αφου το ΟΕΜ ειναι πολυ στενο ( χειροτερο απο των TFSI ) , οπως επισης και με twincooler ή μια μεαλυτερη μοναδα που δινουν σε ισχυ κυριως λογω μικροτερης πτωσης πιεσης απο το turbo εως την πεταλουδα . Τα περιφεριακα που φοραγε δεν τα θυμαμαι ( νομιζω ηταν ΦΠΕ ) γιατι ηταν απο τα πρωτα 6αρια GTI που ρυθμισαμε , αλλα θυμαμαι οτι καποια πραγματα αλλαξαν κατα την μετατροπη σε Κ04 setup , πχ decat και 76αρι downpipe . Τελευταια φορα που ειχε ανεβει dyno ειχε βγαλει κοντα στα 350 μετρημενα ΗΡ με 47kgrm ροπη , στο 1.6/1.2 . Σημερα δουλευει με 1.9/1.5@7000+ και 310+gr/sec maf και πραγματικα "πυροβολαει" - σε διαφορα πατηματα εχει δειξει τι αξιζει . Στο μελλον θα ανεβει κι αλλο με την Κ04 , αφου θελει 2-3 περιφερειακα ακομα ...

 

Απο κει και περα , η ρυθμιση πρεπει να γινεται και με κριτηριο την αξιοπιστια . Με την ΙΗΙ , με 0.78 λ , μηδενικη διορθωση αβανς ( εννοειται ΟΕΜ scaling στους knock sensors ) , 100% N75 και καυσιμο πρατηριου , φερνουν το μοτερ στα 295 - 300ΗΡ με περιπου 230gr/sec maf , με πιεση 0.75bar @ 6500rpm . Εκει τελειωνει το turbo και με λογικες ρυθμισεις προκυπτει αυτη η ισχυς . Αν τωρα καποιος θελει να κανει "ρεκορ ισχυος" με ΙΗΙ , μπορει να χρησιμοποιησει διαφορετικο καυσιμο ή προσθετα , οπου αυξανεται ο βαθμος αποδοσης και μπορει να παιξει με πολυ αβανς και πιο στεγνο ( με ιδιο maf προκυπτει περισσοτερη ισχυς ) ή να τροποποιησει τη σκληροτητα του wastegate . Τοτε μπορει να βγουν και 320+ΗΡ με 50+kgrm ροπη ... Φυσικα θα πρεπει να γνωριζει οτι με μια τετοια ρυθμιση καποια parts ισως ειναι στο 100+% των προδιαγραφων αντοχης τους κατι που πρεπει να λαβει υπ οψιν του στη χρηση / συντηρηση .

αυτα που ειπα αυτα φορουσε κριτονα γιατι πριν με ειχε κανει βολτα και ειδα πως πηγαινε μονο με περιφερειακα μια ερωτηση το lip τι ειναι γιατι δεν γνωριζω .εαν αλλαξεις wastegate δηλαδη μπορεις να πιασεις και 320 ?πολυ καλα θα ειναι τοτε εμενα μου κανει εντυπωσει οτι μια ihi και στον 1,8 tsi cda ανεβαινει 46 κιλα ροπης με 300 αλογα γιατι ανεβαινει το ιδιο και στο διλιτρο ρε κριτονα λογικα επρεπε να ανεβαινε πιο πολλα το διλιτρο αλλα δεν ανεβαινει ποιος ο λογος ενω ειναι και ο διλιτρος πλεον ροικος οσο ενας 1.8 tsi ? :g: :g: σορυ για τις ερωτησεις απλως επειδη ειναι να το αγορασω θελω να ξερω και που μπορει να φτασει υποψιν τα 300 αλογα ο 1,8 τα εβγαλε με βενζινη πρατηριου

Link to comment
Share on other sites

Τασο , αν εχεις στοχο το να δεις 320+ΗΡ με καυσιμο πρατηριου ( που σημαινει οριακο αβανς μεχρι να διορθωνει και 0.8 λ , μεχρι εκει ειναι το safe... ) , γινεται εαν κρατησεις 0.9bar στον κοφτη , που γινεται μονο με τροποποιημενο Wastegate . Δεν γινεται μονο απο περιφερειακα , ενω για να γινει κατι τετοιο δεν ειναι θεμα προγραμματος , αφου ο καθε προγραμματιστης το καλυτερο που μπορει να κανει ειναι να εχει 100% Ν75 ( + πεταλουδα εννοειται ) και το vvt εχει που εχει μεγιστο maf ( που ειναι απειροελαχιστες κι εκει οι διαφορες ) . Αλλα "μαγικα" δεν υπαρχουν που θα κανει το δικο σου μοτερ να βγαλει 20 ή 30 ΗΡ περισσοτερα απο τους αλλους , ενω αλλα τεχνασματα του τυπου "κoυφωμα knock" , πολυ υψηλο λ ( πχ 0.84+ ) ειναι "της Κυριακης χαρα και της Δευτερας λυπη" , ειναι απλα για μια δυναμομετρηση και μπορει να στειλουν αδιαβαστο το μοτερ σου , και οχι μονο το turbo σου , που ηδη το ρισκαρεις με αυτο που ζητας σαν επιδοση αφου θα λειτουργει εκτος χαρτη ( βεβαια η κατασταση σωζεται απο το γεγονος οτι το υπερστροφαρισμα δεν συνοδευεται απο υψηλη πιεση υπερπληρωσης και απο το γεγονος οτι ειναι πολυ καλης ποιοτητας ) .

 

Λιγες τεχνικες πληροφοριες περι ροϊκοτητας και χρησιμοτητας της .

 

Α) Η διαφορα στον κυβισμο , ειδικα οταν προερχεται μονο απο αλλαγη διαδρομης , παιζει ελαχιστο ρολο στην τελικη ισχυ , αφου η ροϊκοτητα δεν καθοριζεται στις υψηλες σαλ τοσο απο τα κυβικα , οσο απο τους εκκεντροφορους , την πολλαπλη εισαγωγης , την πεταλουδα , το IC , τις σωληνωσεις , κλπ , που ολα αυτα ειναι ιδια !

 

Οσο αυξανεται ο κυβισμος απο διαδρομη , τοσο η ογκομετρικη πληρωση πεφτει ψηλα με αποτελεσμα , σαν ατμοσφαιρικο το μοτερ να μην αποδιδει αναλογα περισσοτερη ισχυ σε σχεση με τον κυβισμο του . Πχ τα 2 μοτερ Honda Β16Α ( civic 1.6 VTI 160ΗΡ ) και Β18Α ( Civic 1.8 VTI 169ΗΡ ) ειχαν ιδια parts με διαφορα στη διαδρομη . παρολο που ο κυβισμος ηταν 12.5% περισσοτερο στο 18αρι , η ισχυς ηταν μονο 5.6% μεγαλυτερη , αφου δεν ειχε το ιδιο VE ψηλα το μοτερ .

 

Στην περιπτωση των συγκεκριμενων κινητηρων συμβαινει κατι αντιστοιχο , αν ηταν ατμοσφαιρικα μοτερ θα ειχαν 5% διαφορα στην ισχυ . Η διαφορα αυτη δεν υπαρχει κατα την υπερπληρωση τους , αφου με το ιδιο turbo μπορουμε να εχουμε λιγο περισσοτερη πιεση στο μικροτερο μοτερ ( 0.1bar ) , που αντισταθμιζει το οτι ειναι 5% λιγοτερο ροϊκο . Τα 2 αυτα μοτερ θα εχουν τελικα ελαχιστη διαφορα στην τελικη αποδιδομενη ισχυ , εαν η τουμρπινα εχει ιδια ελευθερια κινησεων αεριων ( εισαγωγη - κυκλωμα πιεσης - εξατμιση ) , γιατι η διαφορα σε ροη απο το 1.70bar στο 1.80bar που εχει τη δυνατοτητα να προσφερει ο συμπιεστης ειναι ελαχιστη , ενδεχομενως και μηδενικη , συν το γεγονος οτι το πιθανοτερο ειναι να εχει μικροτερο βαθμο αποδοσης με τοσο μικρη πιεση στο 2λιτρο !

 

Β) Με τετοιες πιεσεις υπερπληρωσης που εχουμε ψηλα το ακομα πιο ροϊκο μοτερ δεν ειναι και τοσο χρησιμο . Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι η αποδοση στα stg2 1.4TSI και 1.8ΤSI . μιλαμε για 2 μοτερ με χαοτικη διαφορα σε ροϊκοτητα , σε κυβισμο , που ομως απο το εργοστασιο ερχονται με παραπλησιες τουμρπινες . 37mm inducer για το 14αρι , 38mm για το 1.8 . Τελικα η διαφορα με ιδια επιθετικοτητας ρυθμισεις ειναι 15ΗΡ , αφου ο ενας συμπιεστης καταφερνει να σηκωσει 1,3bar @ 6500σαλ , ενω ο αλλος 0.75bar @ 6500σαλ και η διαφορα ροϊκοτητας ( ποσα ΗΡ θα εβγαζαν σαν ατμοσφαιρικα τα 2 μοτερ ) εξανεμιζεται . Ακομα και αυτη η διαφορα των 15ΗΡ προερχεται απο το μεγαλυτερο compressor housing , την 1mm μεγαλυτερη φτερωτη και την καλυτερη αγελαδα και οχι απο το 35-40% ροϊκοτερο μοτερ ψηλα , λογω κυβισμου , κυλινδροκεφαλης , κλπ ! Αυτο αντισταθμιζεται απο την πιεση που μπορει να σηκωσει η τουμρπινα .

 

Η ροίκοτητα του μοτερ στις τουρμπινες παιζει ρολο σε υψηλους λογους πιεσης . Αν πχ θελει καποιος να βγαλει 600+ΗΡ με μια GT35R , πρεπει να εχει ενα super ροϊκο moter , γιατι το turbo δεν μπορει σε ολους τους λογους πιεσης να βγαλει τοση ροη αερα (60+lb/min) , γιατι στα 3+bar το turbo δεν θα κανει 500 ( συν οτι θα ειναι πιο αναξιοπιστη η λειτουργια του ) . Για το λογο αυτο υπαρχουν και διαφορετικα σταδια εκκεντροφορων , αναλογα με την ισχυ που θελουμε , κλπ κλπ ... για το λογο αυτο , ενα στοκ 14αρι πχ με GT30R δεν θα βγαλει ουτε 400ΗΡ , ενω ενα 2λιτρο θα βγαλει 500+ΗΡ .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τασο , αν εχεις στοχο το να δεις 320+ΗΡ με καυσιμο πρατηριου ( που σημαινει οριακο αβανς μεχρι να διορθωνει και 0.8 λ , μεχρι εκει ειναι το safe... ) , γινεται εαν κρατησεις 0.9bar στον κοφτη , που γινεται μονο με τροποποιημενο Wastegate . Δεν γινεται μονο απο περιφερειακα , ενω για να γινει κατι τετοιο δεν ειναι θεμα προγραμματος , αφου ο καθε προγραμματιστης το καλυτερο που μπορει να κανει ειναι να εχει 100% Ν75 ( + πεταλουδα εννοειται ) και το vvt εχει που εχει μεγιστο maf ( που ειναι απειροελαχιστες κι εκει οι διαφορες ) . Αλλα "μαγικα" δεν υπαρχουν που θα κανει το δικο σου μοτερ να βγαλει 20 ή 30 ΗΡ περισσοτερα απο τους αλλους , ενω αλλα τεχνασματα του τυπου "κoυφωμα knock" , πολυ υψηλο λ ( πχ 0.84+ ) ειναι "της Κυριακης χαρα και της Δευτερας λυπη" , ειναι απλα για μια δυναμομετρηση και μπορει να στειλουν αδιαβαστο το μοτερ σου , και οχι μονο το turbo σου , που ηδη το ρισκαρεις με αυτο που ζητας σαν επιδοση αφου θα λειτουργει εκτος χαρτη ( βεβαια η κατασταση σωζεται απο το γεγονος οτι το υπερστροφαρισμα δεν συνοδευεται απο υψηλη πιεση υπερπληρωσης και απο το γεγονος οτι ειναι πολυ καλης ποιοτητας ) .

 

Λιγες τεχνικες πληροφοριες περι ροϊκοτητας και χρησιμοτητας της .

 

Α) Η διαφορα στον κυβισμο , ειδικα οταν προερχεται μονο απο αλλαγη διαδρομης , παιζει ελαχιστο ρολο στην τελικη ισχυ , αφου η ροϊκοτητα δεν καθοριζεται στις υψηλες σαλ τοσο απο τα κυβικα , οσο απο τους εκκεντροφορους , την πολλαπλη εισαγωγης , την πεταλουδα , το IC , τις σωληνωσεις , κλπ , που ολα αυτα ειναι ιδια !

 

Οσο αυξανεται ο κυβισμος απο διαδρομη , τοσο η ογκομετρικη πληρωση πεφτει ψηλα με αποτελεσμα , σαν ατμοσφαιρικο το μοτερ να μην αποδιδει αναλογα περισσοτερη ισχυ σε σχεση με τον κυβισμο του . Πχ τα 2 μοτερ Honda Β16Α ( civic 1.6 VTI 160ΗΡ ) και Β18Α ( Civic 1.8 VTI 169ΗΡ ) ειχαν ιδια parts με διαφορα στη διαδρομη . παρολο που ο κυβισμος ηταν 12.5% περισσοτερο στο 18αρι , η ισχυς ηταν μονο 5.6% μεγαλυτερη , αφου δεν ειχε το ιδιο VE ψηλα το μοτερ .

 

Στην περιπτωση των συγκεκριμενων κινητηρων συμβαινει κατι αντιστοιχο , αν ηταν ατμοσφαιρικα μοτερ θα ειχαν 5% διαφορα στην ισχυ . Η διαφορα αυτη δεν υπαρχει κατα την υπερπληρωση τους , αφου με το ιδιο turbo μπορουμε να εχουμε λιγο περισσοτερη πιεση στο μικροτερο μοτερ ( 0.1bar ) , που αντισταθμιζει το οτι ειναι 5% λιγοτερο ροϊκο . Τα 2 αυτα μοτερ θα εχουν τελικα ελαχιστη διαφορα στην τελικη αποδιδομενη ισχυ , εαν η τουμρπινα εχει ιδια ελευθερια κινησεων αεριων ( εισαγωγη - κυκλωμα πιεσης - εξατμιση ) , γιατι η διαφορα σε ροη απο το 1.70bar στο 1.80bar που εχει τη δυνατοτητα να προσφερει ο συμπιεστης ειναι ελαχιστη , ενδεχομενως και μηδενικη , συν το γεγονος οτι το πιθανοτερο ειναι να εχει μικροτερο βαθμο αποδοσης με τοσο μικρη πιεση στο 2λιτρο !

 

Β) Με τετοιες πιεσεις υπερπληρωσης που εχουμε ψηλα το ακομα πιο ροϊκο μοτερ δεν ειναι και τοσο χρησιμο . Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι η αποδοση στα stg2 1.4TSI και 1.8ΤSI . μιλαμε για 2 μοτερ με χαοτικη διαφορα σε ροϊκοτητα , σε κυβισμο , που ομως απο το εργοστασιο ερχονται με παραπλησιες τουμρπινες . 37mm inducer για το 14αρι , 38mm για το 1.8 . Τελικα η διαφορα με ιδια επιθετικοτητας ρυθμισεις ειναι 15ΗΡ , αφου ο ενας συμπιεστης καταφερνει να σηκωσει 1,3bar @ 6500σαλ , ενω ο αλλος 0.75bar @ 6500σαλ και η διαφορα ροϊκοτητας ( ποσα ΗΡ θα εβγαζαν σαν ατμοσφαιρικα τα 2 μοτερ ) εξανεμιζεται . Ακομα και αυτη η διαφορα των 15ΗΡ προερχεται απο το μεγαλυτερο compressor housing , την 1mm μεγαλυτερη φτερωτη και την καλυτερη αγελαδα και οχι απο το 35-40% ροϊκοτερο μοτερ ψηλα , λογω κυβισμου , κυλινδροκεφαλης , κλπ ! Αυτο αντισταθμιζεται απο την πιεση που μπορει να σηκωσει η τουμρπινα .

 

Η ροίκοτητα του μοτερ στις τουρμπινες παιζει ρολο σε υψηλους λογους πιεσης . Αν πχ θελει καποιος να βγαλει 600+ΗΡ με μια GT35R , πρεπει να εχει ενα super ροϊκο moter , γιατι το turbo δεν μπορει σε ολους τους λογους πιεσης να βγαλει τοση ροη αερα (60+lb/min) , γιατι στα 3+bar το turbo δεν θα κανει 500 ( συν οτι θα ειναι πιο αναξιοπιστη η λειτουργια του ) . Για το λογο αυτο υπαρχουν και διαφορετικα σταδια εκκεντροφορων , αναλογα με την ισχυ που θελουμε , κλπ κλπ ... για το λογο αυτο , ενα στοκ 14αρι πχ με GT30R δεν θα βγαλει ουτε 400ΗΡ , ενω ενα 2λιτρο θα βγαλει 500+ΗΡ .

εμενα με ενδιαφερει να ξεπερασει τα 300 αφου γινεται και μου λες οτι θα ειναι και safe αυτο μου φτανει κριτωνα .να σε καλα ρε φιλε που μου απαντησες στα ερωτηματα μου .και συγνωμη για την ταλαιπωρια ολη και για το πρηξιμο απλως κοιταω το τι θα μπορεσει να ανεβασει το gti και το ποσο δυνατο θα γινει ευχαριστω και παλι :new_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Έχω την ΙΗΙ ακριβώς όπως ρωτάς και αποδίδει τέλεια. ΜΑΜΑ εξατμιση, φιλέτο πάνελ και s3 cooler.

 

 

:sHa_thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.