Jump to content

1.8TSI με IHI


TOLIS

Recommended Posts

Εχει δοκιμάσει κανείς την wastegate της Forge για την IHI... ?

 

Πρόσφατα βγήκε βέβαια..

 

To setup του δικου μου αυτοκινητου επειδη ειδα οτι σε ενδιαφερει, (υποθετω λογω του νουμερου που εβγαλε), ειναι με wastegate K03, turboback εξατμιση ελευθερο φιλτρο στον παπα. Eχουν αλλαχτει επισης μπουζι με ενα βαθμο πιο ψυχρα και πολλαπλασιαστες F revision.

O λογος που μπηκε wastegate Κ03 ειναι επειδη υπηρχε καποια βλαβη στο εργοστασιακο wg της ihi με αποτελεσμα να κραταει 0,2-0,3 bar παραπανω.

Με νορμαλ ρυθμισεις δηλαδη δουλευε πιεσεις σαν Κ04 (1,6-1,7 over 1,1 κοφτη).

Ρυθμιστηκε ετσι ωστε να μην κανει Missfire στα ψηλα ριχνοντας την πιεση και αυτη τη στιμη με 1 bar περιπου στις 6600 δειχνει να μην κανει το παραμικρο.

Edited by KeM
Link to comment
Share on other sites

To setup του δικου μου αυτοκινητου επειδη ειδα οτι σε ενδιαφερει, (υποθετω λογω του νουμερου που εβγαλε), ειναι με wastegate K03, turboback εξατμιση ελευθερο φιλτρο στον παπα. Eχουν αλλαχτει επισης μπουζι με ενα βαθμο πιο ψυχρα και πολλαπλασιαστες F revision.

O λογος που μπηκε wastegate Κ03 ειναι επειδη υπηρχε καποια βλαβη στο εργοστασιακο wg της ihi με αποτελεσμα να κραταει 0,2-0,3 bar παραπανω.

Με νορμαλ ρυθμισεις δηλαδη δουλευε πιεσεις σαν Κ04 (1,6-1,7 over 1,1 κοφτη).

Ρυθμιστηκε ετσι ωστε να μην κανει Missfire στα ψηλα ριχνοντας την πιεση και αυτη τη στιμη με 1 bar περιπου στις 6600 δειχνει να μην κανει το παραμικρο.

 

Καλησπέρα KeM.

 

Ναί, με ενδιαφέρει διότι προς τα εκεί πάω. Έχω πάρει ήδη την τουρμπίνα, έχω περιφερειακά (76/70 milltek, forge dv, εισαγωγή) , και πάω μάλλον για Κρίτωνα.

Επίσης τώρα που είναι "κάτω" η IHI, την "ψάχνω" για να μή κάνω διπλοδουλειές.. :)

 

Thanks για τις πληροφορίες.. Να βρεθούμε καμμιά μέρα απο κοντά άν θέλεις να τα πούμε κιόλας, να κάνουμε και καμμιά δοκιμή.

 

Νίκος

Edited by gerokost
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα KeM.

 

Ναί, με ενδιαφέρει διότι προς τα εκεί πάω. Έχω πάρει ήδη την τουρμπίνα, έχω περιφερειακά (76/70 milltek, forge dv, εισαγωγή) , και πάω μάλλον για Κρίτωνα.

Επίσης τώρα που είναι "κάτω" η IHI, την "ψάχνω" για να μή κάνω διπλοδουλειές.. :)

 

Thanks για τις πληροφορίες.. Να βρεθούμε καμμιά μέρα απο κοντά άν θέλεις να τα πούμε κιόλας, να κάνουμε και καμμιά δοκιμή.

 

Νίκος

 

Mην αγχωνεσαι, σε μενα απλα ετυχε και το wg της ihi εκανε ενα παραξενο μεταλλικο ηχο οταν το κουνουσες ενω στην Κ03 δεν εκανε κατι τετοιο.

Τελοςπαντων καλως η κακως αλλαχτηκε.

 

Παρολα αυτα σε ελεγχο με πιεσομετρο αρχισε να ανοιγει εκει που πρεπει δηλαδη περιπου στα 0,25 bar (η Κ03 ανοιγε στα 0,5).

Αυτο ελεγξε με τον μηχανικο σου, κατα τα αλλα η τοποθετηση ειναι πραγματικα γελοια μιας και ειναi bolt on.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ειναι οι σωληνες απο τουρμπινα προς ιντερκουλερ και απο ιντερκουλερ προς μηχανη

http://www.forgemoto...roduct=FMABPSCI

 

Ποσο σου πηγε το μαλλι για τις σωληνες ? Διαφορα στον ηχο της τουρμπινας ειδες? Φουσκωνει πιο αμεσα?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Καλησπέρα

 

Τις επόμενες ημέρες θα τοποθετήσω την IHI που ηδη έχω αγοράσει.Από περιφερειακά το αυτοκίνητο δεν έχει κάτι άλλο πέρα από ένα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι και για αρχή θα προγραμματιστεί ως έχει.

 

Η ερώτησή μου είμαι η εξής.Αλλάζοντας μόνο το downpipe για αρχή (με τον μαμά καταλύτη) , θα βοηθήσει καθόλου η δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ καν?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Τις επόμενες ημέρες θα τοποθετήσω την IHI που ηδη έχω αγοράσει.Από περιφερειακά το αυτοκίνητο δεν έχει κάτι άλλο πέρα από ένα ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι και για αρχή θα προγραμματιστεί ως έχει.

 

Η ερώτησή μου είμαι η εξής.Αλλάζοντας μόνο το downpipe για αρχή (με τον μαμά καταλύτη) , θα βοηθήσει καθόλου η δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ καν?

 

 

Προσωπικα θεωρώ πως θέλει αρκετά παραπάνω πράγματα να κανεις για να εκμεταλευτείς μια ΙΗΙ που ένα

απο αυτά είναι σίγουρα dp/καταλύτης.
Μιας και βρίσκομαι στο ίδιο στάδιο μαζί σου,στην  διαδικασία δηλαδή να βάλω ΙΗΙ,για μενα το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

-Λάδια

-Μπουζί

-Πολλαπλασιαστές

-Intercooler (τοποθετηθηκε)
-Full εξάτμιση με καταλύτη (τοποθετηθηκε)

-Συμπλέκτης (είτε επιλογή 4-6φτερου είτε κάπιου έτοιμου ανάλογα το οικονομικό.

 

Μέσα σε όλα αυτά προσωπικά σκέφτομαι και καθαρισμό επικαθήσεων αλλά πραγματικά κάθε μήνα έχω να ετοιμάσω και απο κάτι.Έχω

ξεκινήσει ένα Setup το οποίο θεωριτικά ήταν μια αλλαγή τουρμπίνας αλλά απο πίσω χρειάζονται ένα σωρό πράγματα για να πεις θα κάνεις

κάτι ολοκληρομένο.Αν πρόκειται να πας απλά σε αλλαγή τουρμπίνας (ΙΗΙ) σκεφτόμενος τι άλλο μπορεί να χρειαστεί,κάνε ένα ήπιο πρόγραμμα

και αργότερα τελείωσε με τα περιφερειακά και προχώρα για παραπάνω.

 

Ίσως ακούγομαι υπερβολικός,είναι απλα η αποψη μου ομως...

Edited by ChRiS82
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Προσωπικα θεωρώ πως θέλει αρκετά παραπάνω πράγματα να κανεις για να εκμεταλευτείς μια ΙΗΙ που ένα

απο αυτά είναι σίγουρα dp/καταλύτης.

Μιας και βρίσκομαι στο ίδιο στάδιο μαζί σου,στην  διαδικασία δηλαδή να βάλω ΙΗΙ,για μενα το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

-Λάδια

-Μπουζί

-Πολλαπλασιαστές

-Intercooler (τοποθετηθηκε)

-Full εξάτμιση με καταλύτη (τοποθετηθηκε)

-Συμπλέκτης (είτε επιλογή 4-6φτερου είτε κάπιου έτοιμου ανάλογα το οικονομικό.

 

Μέσα σε όλα αυτά προσωπικά σκέφτομαι και καθαρισμό επικαθήσεων αλλά πραγματικά κάθε μήνα έχω να ετοιμάσω και απο κάτι.Έχω

ξεκινήσει ένα Setup το οποίο θεωριτικά ήταν μια αλλαγή τουρμπίνας αλλά απο πίσω χρειάζονται ένα σωρό πράγματα για να πεις θα κάνεις

κάτι ολοκληρομένο.Αν πρόκειται να πας απλά σε αλλαγή τουρμπίνας (ΙΗΙ) σκεφτόμενος τι άλλο μπορεί να χρειαστεί,κάνε ένα ήπιο πρόγραμμα

και αργότερα τελείωσε με τα περιφερειακά και προχώρα για παραπάνω.

 

Ίσως ακούγομαι υπερβολικός,είναι απλα η αποψη μου ομως...

 

 

Δεν ακούγεσαι καθόλου υπερβολικός.

Το αυτοκίνητο θα το δουλέψω για αρχή ως έχει (μπουζί και πολλαπλασιαστές δεν ανέφερα αλλά είναι καινούργια).Σκοπός μου ούτως η άλλως δεν είναι να πάρω και το τελευταίο άλογο που μπορώ από την IHI.

 

Λίγο αργότερα έχω σκοπό και αλλαγή του Intercooler.Εξάτμιση δεν έχω σκοπό να βάλω μόνο και μόνο για τον θόρυβο.Ένα downpipe και έναν πιο ελεύθερο καταλύτη ίσως ,αλλά μέχρι εκεί.

 

Το μόνο που με προβληματίζει είναι για πόσα πατήματα θα αντέξει ο μαμά δίσκος.

 

Εδώ θα ήθελα και τη βοήθεια από τα παιδιά που έχουν ασχοληθεί με την αλλαγή του δίσκου τους ,σε ποιά λύση προχώρησαν , για να αντέξει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα αν δεν αλλαξεις εξατμιση θα παραμείνει αφου μετα απο πατημα μιας ολόκληρης ταχύτητας (πχ 3η), θα στουμπωνει η εξατμιση και θα χανεις αποδοση.

Βεβαια αυτο μπορει να μη σε πειραζει. (Αλλο αυτο)

 

Ενημερωτικα παντως η ΣΩΣΤΗ εξατμιση ΔΕΝ κανει θορυβο.

Ρωτα εναν εξατμισα να σου πει. (Στο αναφερω γιατι υπαρχει η λογικη στην πιάτσα οτι η ελεύθερη εξατμιση αναγκαστικα κανει και θορυβο που ειναι εντελως λαθος!)

 

 

Sent using dark force

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα αν δεν αλλαξεις εξατμιση θα παραμείνει αφου μετα απο πατημα μιας ολόκληρης ταχύτητας (πχ 3η), θα στουμπωνει η εξατμιση και θα χανεις αποδοση.

Βεβαια αυτο μπορει να μη σε πειραζει. (Αλλο αυτο)

 

Ενημερωτικα παντως η ΣΩΣΤΗ εξατμιση ΔΕΝ κανει θορυβο.

Ρωτα εναν εξατμισα να σου πει. (Στο αναφερω γιατι υπαρχει η λογικη στην πιάτσα οτι η ελεύθερη εξατμιση αναγκαστικα κανει και θορυβο που ειναι εντελως λαθος!)

 

 

Sent using dark force

 

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ακούσει κάποια χειροποίητη εξάτμιση ( ούτε και επώνυμη ) να ΜΗΝ κάνει θόρυβο.Δεν λέω ότι δεν υπάρχει απλά δεν έχω δει εγώ.

 

Έχω μπει πάντως σε ΤΤ 1,8 tfsi παιδιού που γνώρισα ,με το ίδιο setup που σκέφτομαι και παρόλο που έκανε 4 συνεχόμενα πατήματα δεν κατάλαβα μείωση της απόδοσης.Εκτός εαν το TT έχει κάτι διαφορετικό από το δικό μου που δεν το γνωρίζω.

Και νομίζω ότι υπάρχει και ένα παιδί που γράφει και εδώ με ΤΤ και αυτός με IHI , χωρίς εξάτμιση.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ακούσει κάποια χειροποίητη εξάτμιση ( ούτε και επώνυμη ) να ΜΗΝ κάνει θόρυβο.Δεν λέω ότι δεν υπάρχει απλά δεν έχω δει εγώ.

 

Έχω μπει πάντως σε ΤΤ 1,8 tfsi παιδιού που γνώρισα ,με το ίδιο setup που σκέφτομαι και παρόλο που έκανε 4 συνεχόμενα πατήματα δεν κατάλαβα μείωση της απόδοσης.Εκτός εαν το TT έχει κάτι διαφορετικό από το δικό μου που δεν το γνωρίζω.

Και νομίζω ότι υπάρχει και ένα παιδί που γράφει και εδώ με ΤΤ και αυτός με IHI , χωρίς εξάτμιση.

Επειδη η αποδοση με την ΙΗΙ δεν εχει καμια σχεση ακομα και με φουλ 1ο σταδιο, ειναι δυσκολο να το καταλαβεις οταν εισαι μεσα στο αμαξι.

Σε μια δυναμομετρηση ομως θα δεις πτι θα εχει "κοιλιά" η αποδοση στα "ψηλα".

 

Εξάλλου δεν ειναι και τοσο απότομη που το καταλαβαινεις. Αν δεν ανοιξεις με καποιον που εχει εξατμιση στο ιδιο set up, δε θα το καταλαβεις ευκολα.

 

Απλα σου λεω τα κατα του να μην βαλεις εξατμιση. Αν εν γνωση σου κανεις την παραπανω επιλογη και δεν πατας "ταπα" για αρκετη ωρα ή προσπαθεις να πιάνεις τελικές (ή ταχυτητες κοντα στην τελικη), πρακτικα δεν εχεις και καποιο προβλημα με τις θερμοκρασιες καυσαεριων.

 

Καλες επιλογές.

 

 

 

ΥΓ: υπαρχουν απλα επειδη ο Έλληνας κοιτάει πρωτα το οικονομικο και μετα το αποτελεσμα, δυστυχως δυσκολα θα πετύχεις αμαξι με σωστη εξατμιση.

 

 

Sent using dark force

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω ακούσει κάποια χειροποίητη εξάτμιση ( ούτε και επώνυμη ) να ΜΗΝ κάνει θόρυβο.Δεν λέω ότι δεν υπάρχει απλά δεν έχω δει εγώ.

 

Έχω μπει πάντως σε ΤΤ 1,8 tfsi παιδιού που γνώρισα ,με το ίδιο setup που σκέφτομαι και παρόλο που έκανε 4 συνεχόμενα πατήματα δεν κατάλαβα μείωση της απόδοσης.Εκτός εαν το TT έχει κάτι διαφορετικό από το δικό μου που δεν το γνωρίζω.

Και νομίζω ότι υπάρχει και ένα παιδί που γράφει και εδώ με ΤΤ και αυτός με IHI , χωρίς εξάτμιση.

Εχω την εντυπωση παντως οτι αν δεν ελευθερώσεις την εξατμιση δεν αξιζει κ τοσο να αλλαξεις την τουρμπίνα...το θεμα με τον θόρυβο μπορεις να τον λυσεις με 2 μεσαία καζανάκια...

Link to comment
Share on other sites

Σε οποιοδήποτε σωστο επαγγελματία πας κα δεν καταργησεις κάτι και ακολουθήσει σωστές επιλογές δεν θα εχεις θέμα.Μην ξεχνάς πως ακόμη και χωρίς εξάτμιση όταν δουλευεις με αλλες πιεσεις θα ακούς το φύσημα απο την εξάτμιση...

 

Η σωστη κατασκευή με σωστα καζανάκια χωρίς να καταργησεις μεσαιο με ενα Φ80 μπούκα πιστεύω θα ακούγεται ελάχιστα όπως εμένα.Αν τοσο εισαι κατα της εξάτμισης ακόλουθα οτι είπε ο κάβουρας παραπανω,downpipe και καταλυτη και ας μην πηγαίνεις τάπα...

Link to comment
Share on other sites

οχι υπαρχει μια καλη λυση που ειχα προτεινει και στο καβουρα απλα δεν ηθελε,η οποια θα κανει και δουλεια αλλα δεν θα ακουγεται κιολας .

φιλε πανε βρες μια εξατμηση απο λεον cupra 2.0tfsi παρτην βαλε και ενα dp 70f και τελος εισαι ετοιμος με 300-450 το πολυ αναλογος εαν θα βαλεις καινουργιο dp η βρεις κανενα μεταχερισμενο και  εχεις τελειωσει .

κατι πιο οικονομικο δεν υπαρχει .

Link to comment
Share on other sites

Επειδη η αποδοση με την ΙΗΙ δεν εχει καμια σχεση ακομα και με φουλ 1ο σταδιο, ειναι δυσκολο να το καταλαβεις οταν εισαι μεσα στο αμαξι.

Σε μια δυναμομετρηση ομως θα δεις πτι θα εχει "κοιλιά" η αποδοση στα "ψηλα".

 

Εξάλλου δεν ειναι και τοσο απότομη που το καταλαβαινεις. Αν δεν ανοιξεις με καποιον που εχει εξατμιση στο ιδιο set up, δε θα το καταλαβεις ευκολα.

 

Απλα σου λεω τα κατα του να μην βαλεις εξατμιση. Αν εν γνωση σου κανεις την παραπανω επιλογη και δεν πατας "ταπα" για αρκετη ωρα ή προσπαθεις να πιάνεις τελικές (ή ταχυτητες κοντα στην τελικη), πρακτικα δεν εχεις και καποιο προβλημα με τις θερμοκρασιες καυσαεριων.

 

Καλες επιλογές.

 

 

 

ΥΓ: υπαρχουν απλα επειδη ο Έλληνας κοιτάει πρωτα το οικονομικο και μετα το αποτελεσμα, δυστυχως δυσκολα θα πετύχεις αμαξι με σωστη εξατμιση.

 

 

Sent using dark force

 

 Πολύ καλά κάνεις και μου αναφέρεις τα κατά.Άλλωστε και εγώ δεν είμαι κάνας γνωστης η ξερόλας για να υποστηρίζω το δικό μου.

 Όπως λες το κάνω εις γνώσιν μου , από την άποψη ότι δεν είμαι  καύτης και τα ανοίγματα που κάνω είναι μετρημένα.

 

Από τη άλλη δεν έχω προσωπική άποψη για το πως είναι με και χωρίς εξάτμιση.

 

Από κουβέντα που είχα με 2 προγραμματιστές και οι δύο μου ανέφεραν ότι το αμάξι θα μπορεί να δουλέψει απροβλημάτιστα και χωρίς εξάτμιση  , αλλά ότι αλλάζοντας downpipe και καταλύτη θα έχω το 80%  της απόδοσης από ότι με full εξάτμιση.

.Η αλήθεια είναι ότι μιλώντας μαζί τους το βασικό που με ενδιέφερε ήταν η σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου και όχι τόσο το απόλυτο νούμερο που θα πετυχαίναμε.

 

 

 

 

Ειλικρίνα για άλλο set up ξεκίνησα και με άλλο με βλέπω να καταλήγω..........

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση παντως οτι αν δεν ελευθερώσεις την εξατμιση δεν αξιζει κ τοσο να αλλαξεις την τουρμπίνα...το θεμα με τον θόρυβο μπορεις να τον λυσεις με 2 μεσαία καζανάκια...

Αξιζει με την έννοια οτι θα παρεις τη δυναμη του φουλ πρώτου σταδίου και κατι παραπανω μονο με την αλλαγη τουρμπινας.

Και οικονομικα να το δεις, παλι αξιζει! :-)

 

 

Sent using dark force

Link to comment
Share on other sites

Αξιζει με την έννοια οτι θα παρεις τη δυναμη του φουλ πρώτου σταδίου και κατι παραπανω μονο με την αλλαγη τουρμπινας.

Και οικονομικα να το δεις, παλι αξιζει! :-)

 

 

Sent using dark force

Οικονομικά ναι δεν διαφωνώ...

Το παραπανω τι ειπα σύμφωνα με την δικη μου γνωμη κ λογικη...πρωτα αλλάζουμε 2-3-4 περιφερειακά κ μετα τουρμπίνα...

Ο καθενας βεβαια κανει τις επιλογές του...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπερα σας.Την ερχομενη Πεμπτη θα γινει τοποθετηση IHI και το Σαββατο θα γινει ο προγραμματισμος της.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν διατρεχει καποιον κινδυνο το αμαξι κυκλοφορωντας αυτες τις 2 μερες  με αλλη τουρμπινα μεχρι τον προγραμματισμο της.Δυστυχως δεν μπορω να κανω την τοποθετηση και τον προγραμμτισμο την ιδια μερα γιατι θα γινει απο διαφορετικα ατομα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας.Την ερχομενη Πεμπτη θα γινει τοποθετηση IHI και το Σαββατο θα γινει ο προγραμματισμος της.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν διατρεχει καποιον κινδυνο το αμαξι κυκλοφορωντας αυτες τις 2 μερες  με αλλη τουρμπινα μεχρι τον προγραμματισμο της.Δυστυχως δεν μπορω να κανω την τοποθετηση και τον προγραμμτισμο την ιδια μερα γιατι θα γινει απο διαφορετικα ατομα.

 

Αν δεν το πιέσεις και με χαμηλές στροφές και φορτίο, δεν νομίζω θα έχεις θέμα.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας.Την ερχομενη Πεμπτη θα γινει τοποθετηση IHI και το Σαββατο θα γινει ο προγραμματισμος της.Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν διατρεχει καποιον κινδυνο το αμαξι κυκλοφορωντας αυτες τις 2 μερες με αλλη τουρμπινα μεχρι τον προγραμματισμο της.Δυστυχως δεν μπορω να κανω την τοποθετηση και τον προγραμμτισμο την ιδια μερα γιατι θα γινει απο διαφορετικα ατομα.

Θα το απέφευγα 10001%. Καλυτερα παρε λεωφορείο.

Ο εγκεφαλος θα νομιζει οτι φορας μικρότερη τουρμπινα με μικρότερη παροχή απο την ΙΗΙ και το αμαξι αν τουρμπιζει, μπορει να σπασει.

Αν ηταν δικο μου αμαξι, δε θα το εκανα ουτε 10 μετρα.

 

Γνωμη μου βεβαια.

 

 

ΥΓ: αν μιλήσαμε για καποιο μεγαλο τουρμπο που θα τουρμπιζε ουτως ή αλλως απο τις 3000rpm και μετα, θα ηταν σε αλλη βαση η συζητηση.

 

 

Message sent using dark force

Link to comment
Share on other sites

Εισαι λιγάκι υπερβολικός θεωρώ! Αφενός σιγά τη τρομερή διαφορα που εχει στη παροχή (κάπου στο 20% μεσοσταθμικά), αφετέρου θεωρώ ότι αν παει να το τουρμπίσει δυνατά με φορτίο, θα του κλείσει πεταλούδα. Δεν πιστεύω ότι ειναι τοσο εύκολο να σπάσει ο κινητήρας, αρκεί φυσικά να κινείται με χαμηλές στροφές και με μικρό φορτίο.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο καιρό έβαλα Κ04 και για μια εβδομάδα κυκλοφορούσα χωρίς πρόγραμμα. Μετά από συνεννόηση και με τον προγραμματιστή δεν ξεπερνούσα το 1 bar.

Θεωρώ πως η βέλτιστη λύση είναι μια επικοινωνία με τον προγραμματιστή σου για το μέχρι πόσο θα μπορείς να ανεβάζεις και μη φοβάσαι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο καιρό έβαλα Κ04 και για μια εβδομάδα κυκλοφορούσα χωρίς πρόγραμμα. Μετά από συνεννόηση και με τον προγραμματιστή δεν ξεπερνούσα το 1 bar.

Θεωρώ πως η βέλτιστη λύση είναι μια επικοινωνία με τον προγραμματιστή σου για το μέχρι πόσο θα μπορείς να ανεβάζεις και μη φοβάσαι.

Το κ04 ομως "γυριζει" μετα τις 2500-3000, οποτε ειναι πιο ευκολο να προσπαθεις να μην το τουρμπισεις.

 

Δε διαφωνω (οπως λεει και ο Δημητρης) οτι μπορει να ειμαι και υπερβολικός.

Αν ομως 1 στις 1000 (σου λεω εγω) γινει ζημια, δε θα αυτο-μουτζωνεσαι; (Γιατι βαρέθηκες να περιμενεις μια ή 2 ή και 5 μερες.)

 

 

Message sent using dark force

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Θα το απέφευγα 10001%. Καλυτερα παρε λεωφορείο.

Ο εγκεφαλος θα νομιζει οτι φορας μικρότερη τουρμπινα με μικρότερη παροχή απο την ΙΗΙ και το αμαξι αν τουρμπιζει, μπορει να σπασει.

Αν ηταν δικο μου αμαξι, δε θα το εκανα ουτε 10 μετρα.

 

Γνωμη μου βεβαια.

 

 

ΥΓ: αν μιλήσαμε για καποιο μεγαλο τουρμπο που θα τουρμπιζε ουτως ή αλλως απο τις 3000rpm και μετα, θα ηταν σε αλλη βαση η συζητηση.

 

 

Message sent using dark force

Αν μπορουσα θα το εκανα Γιωργο αλλα ο μηχανικος ειναι Καματερο κι ο προγραμματιστης Νεα Μακρη.Βεβαια ο μηχανικος που τον ρωτησα μου ειπε οτι αν το πηγαινω λαουλαου και μεχρι 0.8 πιεση(πραγμα το οποιο δεν το γνωριζω αφου δεν εχω μπαρομετρο)δεν θα εχω κανενα προβλημα....
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.