Jump to content

1.8TSI με IHI


TOLIS

Recommended Posts

Καλησπερα.Μολις παρελαβα τ' αμαξι με την IHI πανω.Μπηκε και το ιντερκουλερ απο S3 και το Σαββατο το πρωι θα γινει ο προγραμματισμος(τελικα δεν μπορεσε να 'ρθει ο προγραμματιστης).Παντως κι ο μηχανικος ηταν  καθησυχαστικος και το μονο που μου ειπε ειναι να μην κραταω τερμα το γκαζι για πολυ μεχρι το Σαββατο.Τον ρωτησα και για την custom wastegate και απλα μου ειπε οτι αξιζει για τον 2.0tfsi κι οχι τοσο για τον 1.8tfsi(μαλλον εννοουσε  οτι δεν κερδιζεις πολλα στον 1.8).Θα σας ενημερωσω το Σαββατο για το τελικο αποτελεσμα.Σας ευχαριστω ολους για τις πολυτιμες συμβουλες σας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα το πιέζεις γενικά και όχι μην κρατάς το γκάζι μέχρι τέρμα ψηλά!!!!!!

Δεν έχεις σωστά δεδομένα για αέρα πιέσεις με το τούρμπο αυτό και έτσι μπορεί από το πουθενά να βγάλεις δυσλειτουργία ή ακόμα χειρότερα ζημιά!!!!

 

Περίμενε να προγραμματίσεις πρώτα και μετά του ρουφάς το μεδούλι!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!Εγινε σημερα ο προγραμματισμος και πραγματικα το αυτοκινητο παει παρα πολυ καλα!!!Ειδικα μετα 3500-4000 βγαζει τρελη δυναμη και την βγαζει πολυ γραμμικα.Ευχαριστω τον Σπυρο (Κινεζος) για την υπομονη του αλλα και για τον πολυ καλο προγραμματισμο που εκανε!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο. Στην πραξη αυτη η τουρμπινα ανεβαζει πιεση απο τις 2000 σαλ στον 1.8 tfsi και ειναι στα φορτε της μετα τις 3000.

Μπορεις να εχεις καλη πιεση και στις 2500-3000 σαλ αλλα εμφανιζει surging οποτε δεν εχει νοημα να το προγραμματισεις να σου ανεβεζει πιεση και να μην μπορεις να το πατησεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο. Στην πραξη αυτη η τουρμπινα ανεβαζει πιεση απο τις 2000 σαλ στον 1.8 tfsi και ειναι στα φορτε της μετα τις 3000.

Μπορεις να εχεις καλη πιεση και στις 2500-3000 σαλ αλλα εμφανιζει surging οποτε δεν εχει νοημα να το προγραμματισεις να σου ανεβεζει πιεση και να μην μπορεις να το πατησεις.

Στην αρχη το προγραμματισε να αρπαζει απο χαμηλα αλλα οταν παταγα τερμα το γκαζι σαν να "μουλαρωνε" το αμαξι μεχρι ν'αρχισει να φορτωνει(μαλλον αυτο πρεπει να ηταν το surging).Οποτε το διορθωσε και μετα φορτωνε γραμμικα και χωρις προβλημα.Απο πιεσεις μου ειπε οτι εχω γυρω στο 1,45 over και γυρω στο 1,1 στα ψηλα.Στην αρχη το ειχε 1,5 over αλλα το εριξε.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήταν. Ο κινητήρας δεν μπορεί να "ρουφήξει" τον αέρα που συμπιέζει η τουρμπίνα με αποτέλεσμα να μουλαρώνει όπως είπες και να νιώθεις ένα τρέμουλο. Εϊναι επικίνδυνη κατάσταση για την τουρμπίνα. Παρόλα αυτά δεν είναι λίγοι οι προγραμματιστές και ιδιοκτήτες που το αφήνουν έτσι...

Edited by stef80
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.Να κανω μια χαζη ερωτηση;Οσοι εχετε βαλει αυτο το set up παρατηρησατε αλλαγη στον χρονο του cold start(πρωινη εκκινηση);Χτες αλλα και σημερα το πρωι οταν εβαλα μπροστα το αμαξι οι στροφες πεσανε πολυ πιο γρηγορα απ'οτι πριν(στα 5 δευτερολεπτα ειχαν πεσει οταν πριν περιμενα 20 δευτερολεπτα τουλαχιστον)

Link to comment
Share on other sites

Ειναι θεμα προγραμματισμού. Καποιοι προγραμματιστές μειώνουν στα 5-10sec το χρονο κρύας εκκίνησης. Καποιοι κρατάνε τα εργοστασιακα πρότυπα.

Θεμα προγραμματισμού ειναι και οχι θεμα σετ απ.

 

Ενημερωτικα και μονο, τι προγραμμα φορας;

Link to comment
Share on other sites

Ειναι θεμα προγραμματισμού. Καποιοι προγραμματιστές μειώνουν στα 5-10sec το χρονο κρύας εκκίνησης. Καποιοι κρατάνε τα εργοστασιακα πρότυπα.

Θεμα προγραμματισμού ειναι και οχι θεμα σετ απ.

 

Ενημερωτικα και μονο, τι προγραμμα φορας;

Καλημερα Γιωργο.Ειναι custom το προγραμμα.Δεν θα 'ταν καλυτερα ομως να κραταγε τον ιδιο χρονο με πριν;
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα Γιωργο.Ειναι custom το προγραμμα.Δεν θα 'ταν καλυτερα ομως να κραταγε τον ιδιο χρονο με πριν;

Ο καθε προγραμματιστης εχει τον λογο του που κανει το καθετί.

Το αν ειναι καλυτερο ή οχι, εξαρτάται απο πολλες παραμέτρους.

Εξάλλου να ξερεις οτι η κρύα εκκινηση κανονικα ειναι σε λειτουργια οσο ο καταλυτης σου ειναη κρύος μιας και μερος του σκοπού της ειναι να ζεσταθεί ο καταλυτης σου γρηγορα.

Ομως οι μεταλλικοί καταλύτες ζεσταίνονται πολυ πιο δυσκολα και κρυωνουν πιο ευκολα. Οποτε θεωρητικα πλεον θες τον τριπλό χρονο για να ζεστανεις τον καταλυτη σου αν εχεις βαλει μεταλλικό.

 

Βεβαια η κρύα εκκινηση λαμβάνει υποψη της ειτε θερμοκρασία καταλυτη ειτε μέγιστο χρονο. Ο,τι απο τα δυο επέλθει πρωτο, σταματά την λειτουργια κρύας εκκίνησης.

 

Πολλοι λοιπον προγραμματιστές ψιλο-"ακυρώνουν" την κρύα εκκινηση δίνοντας μικρο χρονο λειτουργιας της (οποτε επέρχεται πρωτα ο χρονος και οχι η θερμοκραςια) για τον παραπανω λογο (καταλυτης), αλλα την κρατάνε ομως για λιγο χρονο (δεν την βγαζουν τελειως) για να γυρίσουν τα λάδια κτλ, χωρις να τους νοιαζει τι γινεται με τον καταλυτη.

Ξαναλέω.... Αυτο ειναι μια λογικη.

 

Ο καθε προγραμματιστης (ξαναγράφω) εχει μια συγκεκριμένη λογικη απο πισω για το πως θα προγραμματίσει-ρυθμισει το αμαξι (σου).

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ασχολούνται οι προγραμματιστές με το cold start?? Γιατί?

καποιοι ασχολούνται.

Καποιοι το καρφώνουν στα 5-10sec και τελος

Link to comment
Share on other sites

Εννοω, ότι το cold start αποτελεί μία λειτουργία που δεν έχεις κανένα λόγο να την πειράξεις.

Δυστυχως αυτη την απαντηση δεν μπορω μα στη δωσω γραπτώς Στεφανε. Ισως καποια στιγμη σε καποιον καφε.
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως αυτη την απαντηση δεν μπορω μα στη δωσω γραπτώς Στεφανε. Ισως καποια στιγμη σε καποιον καφε.

Καλημερα.Σημερα ρωτησα τον προγραμματιστη για το cold start και η απαντηση του ηταν πως το εκανε για να μην εχει γρηγορη μεταβολη θερμοκρασιας το τουρμπο....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στα γατάκια στο Ingolstadt να το πει γιατί δεν ξέρουν... :sHa_hehe:​ 

Εγώ πάντως, δε βρίσκω λόγο να πειραχτεί αυτή η παράμετρος, χωρίς βέβαια να θεωρώ ότι μπορεί να προκύψει κάτι ιδιαίτερα κακό αν αλλαχτεί.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω στην κριτική του Στέφανου παραπάνω με μια προσθήκη όμως που παλαιότερα έχουν αναφέρει αρκετοί,

μέσα σε αυτούς και ο Γιώργος (Kavouras).Αν ξέρεις να το ξεκινάς το αυτοκίνητο γνωρίζοντας ότι είναι κρύο,δεν πρόκειται

να πάθει τίποτα έχει δεν έχει κρύα εκκίνηση.Προσωπικά θεωρώ και εγώ ότι κακός το πείραξε,αλλά πάνω στην άποψη μου

έρχεται και αυτό που προείπα.Η μαμά εταιρία σκέφτεται για το σύνολο των οδηγών,αλλιώς όμως συμπεριφέρεται και πρέπει

να συμπεριφέρεται ο καθένας μας που έχει ένα βελτιωμένο αυτοκίνητο έστω πρώτου σταδίου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αβυσσος η ψυχη του προγραμματιστη....Το Σαββατο που θα ξαναπερασω απο 'κει θα του ζητησω να μου το εξηγησει αναλυτικοτερα.Παντως κι εγω πρωτη φορα τ'ακουω να πειραζουν το cold start.Και οταν μου εβαλε το προγραμμα πριν καιρο δεν το ειχε πειραξει.Τι τον επιασε τωρα με την αλλαγη τουρμπινας δεν ξερω.Θα μαθω το Σαββατο και θα σας πω.Παντως ενος φιλου που προγραμματισε ενα leon cupra 20vt υβριδιο δεν του πειραξε το cold start.

Edited by Dentalgeo
Link to comment
Share on other sites

Revo apr overload etuners σε όλα έχω αλλαγή χρόνου cold start

Εχεις μερικούς προγραμματιστές ακομα παντως για να τους εξαντλήσεις ολους.

Καλη συνεχεια φιλε!!!

 

Χαχαχαχαχαχαχα

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.