Toyo Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Δε ξερω ακομα... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias I5 Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Ερώτηση γενική: LUK και Sachs, έχουν κάποια διαφορά στην ποιότητα; Πχ για το αντίστοιχο σετ με το μαμά Sachs έχει περίπου 250 ευρω ενώ της LUK έχει 200 ευρω. Εξηγείται κάπως αυτη η διαφορα στα χρηματα ηγνωμη μου ειναι να βαλεις τον sachs ειναι πολυ καλυτερος, ολα τα VAG φορανε βολαν διπλης μαζας που σημαινει δισκος χωρις ελατηρια.Κατεβαζεις σασμαν και κανεις ενα ελεγχο το βολαν σου μηπως το προβλημα ειναι απο εκει,αν ειχες δισκο με ελατηρια οπως λες εχει αλλαχτει και το βολαν σου Δεν ξερω βεβαια αν εισαι πρωτο χερι στο αυτοκινητο σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias I5 Posted November 3, 2014 Share Posted November 3, 2014 Μέχρι τώρα δεν υπήρχε παρόμοιο εργαλείο για αυτού του τύπου ελέγχου του ΒΔΜ. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο αυτό, τα συνεργεία θα μπορούν να αξιολογήσουν τη λειτουργία του ΒΔΜ και να καθορίσουν αν το ΒΔΜ χρειάζεται αντικατάσταση μαζί με το συμπλέκτη. Ένα φθαρμένο ή ελαττωματικό ΒΔΜ θα προξενήσει ζημιά σε ένα νέο συμπλέκτη. Σε κάθε αντικατάσταση συμπλέκτη, θα πρέπει επίσης να γίνεται έλεγχος του Βολάν Διπλής Μάζας (ΒΔΜ). Η πλήρης διαδικασία δοκιμής θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει τη μέτρηση της χαρακτηριστικής καμπύλης του τοξωτού ελατηρίου, για την οποία, ωστόσο, απαιτούνται ειδικά εργαλεία που δε διατίθενται στα συνεργεία. Προς το παρόν, η μόνη διαθέσιμη επιλογή για τον μηχανικό είναι ο οπτικός έλεγχος του εξαρτήματος. Διαρροή γράσου, χαρακιές, αποχρωματισμός κ.λπ., αυτά είναι τα αρχικά συμπτώματα σοβαρής φθοράς σε ένα ή περισσότερα στοιχεία ΒΔΜ. Η LuK συγκέντρωσε και δημοσίευσε εκτενείς πληροφορίες για το σχεδιασμό και την αρχή λειτουργίας του ΒΔΜ, τα σχήματα φθοράς και τα επανορθωτικά μέτρα σε βιντεοταινία και λεπτομερές εικονογραφημένο 27-σέλιδο τεχνικό φυλλάδιο. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 εργαλείο για το ΒΔΜ υπάρχει πάντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias I5 Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 εργαλείο για το ΒΔΜ υπάρχει πάντως.. ναι,αλλα ποιος το εχει,πολυ λιγα συνεργεια φιλε μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyo Posted November 4, 2014 Share Posted November 4, 2014 Εύκολα ρωτάμε τα μαγαζιά ανταλλακτικών της luk Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted November 29, 2014 Author Share Posted November 29, 2014 Ενημέρωση. Τελικά έβαλα sachs performance, δεν μπορούσα να το ρισκάρω με φτιαχτό κτλ αν και ακουγόταν καλή λύση. Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και τις υποδείξεις σας, για άλλη μια φορά φάνηκε πόσο σπουδαίο είναι ένα τέτοιο club και ιδιαίτερα οι άνθρωποι του. Εντυπώσεις: από το 1ο χιλιόμετρο η αίσθηση είναι όπως στον προηγούμενον, σαν το μαμά δηλαδή, καμία αλλαγή στην συμπεριφορά, πιάνει στο ίδιο σημείο, απαλός και προοδευτικός. Χαίρομαι τελικά που έκανα αυτήν την επιλογή, και ας πόνεσα με το κόστος. Πάντως για μερικά χλμ δεν θα τον ζορίσω. Αλήθεια χρειάζεται στρώσιμο; Ερώτηση: στην οδήγησή μου έχω μάθει στα φρεναρίσματα να κάνω κατεβάσματα σχέσεων, αυτό φθείρει τον συμπλέκτη; 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moican Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Με γειές! Εγώ έκανα προσεκτικά τα πρώτα 300 χλμ.πριν 3 χρόνια. Πόσο στοίχησε χωρίς εργασία; Θα περιμένω τις εντυπώσεις σου. Τώρα για την τελευταία παράγραφο, κι εγώ έτσι κάνω και νομίζω πως είναι και ο σωστός τρόπος, σε λογικά πλαίσια πάντα. Φρενάροντας και όταν πέσουν οι στροφές, κατέβασμα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Ενημέρωση. Τελικά έβαλα sachs performance, δεν μπορούσα να το ρισκάρω με φτιαχτό κτλ αν και ακουγόταν καλή λύση. Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και τις υποδείξεις σας, για άλλη μια φορά φάνηκε πόσο σπουδαίο είναι ένα τέτοιο club και ιδιαίτερα οι άνθρωποι του. Εντυπώσεις: από το 1ο χιλιόμετρο η αίσθηση είναι όπως στον προηγούμενον, σαν το μαμά δηλαδή, καμία αλλαγή στην συμπεριφορά, πιάνει στο ίδιο σημείο, απαλός και προοδευτικός. Χαίρομαι τελικά που έκανα αυτήν την επιλογή, και ας πόνεσα με το κόστος. Πάντως για μερικά χλμ δεν θα τον ζορίσω. Αλήθεια χρειάζεται στρώσιμο; Ερώτηση: στην οδήγησή μου έχω μάθει στα φρεναρίσματα να κάνω κατεβάσματα σχέσεων, αυτό φθείρει τον συμπλέκτη; Καλορίζικο Γιαννάρα, στο είπα θα το ευχαριστηθείς και δεν θα μπλέξεις! Θέλει λίγο στρώσιμο καμιά 300 - 500 χλμ και ναι φθείρει το συμπλέκτη το κατέβασμα (όχι κάτι τραγικό βέβαια), για λόγους όμως σταθερότητας και απόδοσης τουυ φρεναρίσματος, πρέπει να έχεις σχέση στο κιβώτιο όταν φρενάρεις - γνώμη μου. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted November 29, 2014 Author Share Posted November 29, 2014 Φυσικά και το κατεβασμα ταχυτητων στο φρενάρισμα δίνει σταθερότητα στο αμαξι. Διαβασα οτι καποιοι εξασκουνται και το ταυτοχρονο φρενο - γκάζι (το γνωστο μυτοτάκουνο) ωστε να ανεβαζουν λιγο τις στροφες του κινητηρα πριν συμπλεξουν μικροτερη σχεση για να μην ζοριζεται ο συμπλέκτης... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Καλορίζικο Γιάννη με πολλά χιλιόμετρα ! Και εγώ με τον ίδιο τρόπο οδηγώ κατεβάζοντας όταν φρενάρω. Απλά φροντίζω να κάνω την αλλαγή όσο ποιο γρήγορα γίνεται ώστε να μην πέφτουν πολύ οι στροφές. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalatzos Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Καλορίζικος Γιάννη και καλά χιλιόμετρα. Για πες κόστος και μέχρι τι ροπή αντέχει? Να ξέρουμε για όταν έρθει η σειρά μας... Όσο για το κόστος ότι πληρώνεις - παίρνεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Εύχομαι να τον καταευχαριστηθείς φίλε! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted November 29, 2014 Author Share Posted November 29, 2014 Λοιπόν το κόστος του συμπλέκτη ήταν κοντά στα 540 ευρω Τα εργατικά αναλόγως που θα πας και πόσο θα σου ζητήσουν, υπενθυμίζω ότι το δικό μου είναι quattro και χρειάζεται περισσότερο χρόνο για την αλλαγή. Άκουσα μέχρι και 200ευρω σε συνεργεία. Τελικά μέσω συγγενή δεν ειχα κανένα κόστος στα εργατικά (μεγάλη ιστορία, άσχετη με το θέμα) Το υλικά ειναι τα παρακάτω: Πλατό: 883082.999715 http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A4-8E2-B6-11-00-12-04/1-9-TDI-85-kW-;-06/2004-12/2004/Performance-Clutch-Cover-Reinforced::408.html Δίσκος: 881864.999961 http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A4-8E2-B6-11-00-12-04/1-8-T-140-kW-;-11/2002-12/2004/Clutch-Disc-Performance::393.html Ρουλεμαν: 043151.271937 http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-80-8C-B4-09-91-12-94/2-3-E-Avant-98-kW-;-09/1991-12/1994/ZF-Sachs-Release-bearing-clutch::696.html Ροπή ως και 420Νm λέει η εταιρία. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalatzos Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Μπράβο ρε Γιαννάρα. Αναλυτικόταττος. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roulias I5 Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 καλοριζικος γιαννη εκανες μακραν την καλυτερη επιλογη γιαυτο που ηθελες οσο για το στρωσιμο καντο καμια 500αρα χλμ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Πολύ καλή επιλογή!!! Πρόσεξες μήπως το πάχος στο ακτινωτό ελατήριο σε σχέση με αυτό που είχες? Αν έβγαλες κ καμιά φωτό ανεβασε να δούμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgio3gr Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Καλορίζικος Γιαννη!!! Το είχα δει στα πεταχτά και να σου πω την αλήθεια ήθελα να σε ρωτήσω και το ξέχασα... Σύντομα ελπίζω να συναντηθούμε και θα τα πούμε από κοντά!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIPER1 Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Καλοριζικο Γιάννη μια που άνοιξες το θεμα ηθελα να ρωτισω σε quattro παντα α4 φοραω sachs μαμα με ουτε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα, με gt28rs θα άντεχε για λιγο καιρό τουλάχιστον τι πιστεύετε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Αν δεν εισαι καυτης (εκκινήσεις, πατήματα με μεγάλο φορτίο απο χαμηλές στροφές), θα κρατήσει κάποιο διάστημα. Διαφορετικά, πας σε racing για να εισαι πιο "ασφαλής" - γνώμη μου. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIPER1 Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Εκκινήσεις δεν κάνω έτσι κι αλλιώς αλλά μετα την Δευτέρα το σπάω,για racing τι ενόης το sachs; αν ναι λίγο υπερβολικό δεν είναι; ρωτάω γιατί σκεφτόμουν για αργότερα εξαφτερο φταχτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Κοίταξε όλα σχετικά είναι. Και το Bt σου, μπορεί να πει κάποιος ότι είναι υπερβολή σε σχέση με το ΟΕΜ. Προσωπικά, έχω βάλει 3 σετ φτιαχτά, αλλά κανένα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, οπότε ως έσχατη λύση θεωρούσα το sachs racing. Και όμως τελικά, (γιαυτό και πρότεινα στο Γιάννη να μην μπλέξει, εκ του αποτελέσματος δηλαδή) αυτό άντεξε περισσότερο, απλά είναι λίγο σκληρότερο το πλατώ. Μέχρι στιγμής άντεξε 30.000 χιλιόμετρα με αρκετό ξύλο (GT3076 @2,4 σταθερή) και άλλα περίπου12.000 τώρα με gtx 3076 @ 1.4 λόγω μη τελειοποίησης του προγράμματος. Θεωρώ ότι άλλο σετ, δεν θα τα κατάφερνε σε τέτοιο setup (19άρες, σκληρή ανάρτηση και quattro δηλαδή όλο το ξύλο το τρώει δίσκος και πλατώ). Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 (edited) δημήτρη ποσο πήρες τον racing και πιον ακριβώς πήρες γιατί έχει 2-3 επιλογές? Edited December 1, 2014 by mariosA4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Μαρίνο θα το κοιτάξω σπίτι και θα σου πω, δεν θυμάμαι απέξω. Δημήτρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIPER1 Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Ευχαριστω πολυ φιλε απλα εχω μπερδευτεί λιγο το sachs performance η το sachs racing; γιατι το racing μου εχουν πει ειναι για 500 αλογα 55 κιλα ροπή, μετα βολαν τι προτινεις γιατι σίγουρα θα χρειαστεί οταν αλλαξω τον δίσκοπλατο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.