Jump to content

Η ώρα του συμπλέκτη μου ήρθε


Recommended Posts

Ερώτηση γενική: LUK και Sachs, έχουν κάποια διαφορά στην ποιότητα;  Πχ για το αντίστοιχο σετ με το μαμά Sachs έχει περίπου 250 ευρω ενώ της LUK έχει 200 ευρω. Εξηγείται κάπως αυτη η διαφορα στα χρηματα

 

ηγνωμη μου ειναι να βαλεις τον sachs ειναι πολυ καλυτερος, ολα τα VAG φορανε βολαν διπλης μαζας που σημαινει δισκος χωρις ελατηρια.Κατεβαζεις σασμαν και κανεις ενα ελεγχο το βολαν σου μηπως το προβλημα ειναι απο εκει,αν ειχες δισκο με ελατηρια οπως λες εχει αλλαχτει και το βολαν σου Δεν ξερω βεβαια αν εισαι πρωτο χερι στο αυτοκινητο σου!

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα δεν υπήρχε παρόμοιο εργαλείο για αυτού του τύπου ελέγχου του ΒΔΜ. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο αυτό, τα συνεργεία θα μπορούν να αξιολογήσουν τη λειτουργία του ΒΔΜ και να καθορίσουν αν το ΒΔΜ χρειάζεται αντικατάσταση μαζί με το συμπλέκτη. Ένα φθαρμένο ή ελαττωματικό ΒΔΜ θα προξενήσει ζημιά σε ένα νέο συμπλέκτη. Σε κάθε αντικατάσταση συμπλέκτη, θα πρέπει επίσης να γίνεται έλεγχος του Βολάν Διπλής Μάζας (ΒΔΜ). Η πλήρης διαδικασία δοκιμής θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει τη μέτρηση της χαρακτηριστικής καμπύλης του τοξωτού ελατηρίου, για την οποία, ωστόσο, απαιτούνται ειδικά εργαλεία που δε διατίθενται στα συνεργεία. Προς το παρόν, η μόνη διαθέσιμη επιλογή για τον μηχανικό είναι ο οπτικός έλεγχος του εξαρτήματος. Διαρροή γράσου, χαρακιές, αποχρωματισμός κ.λπ., αυτά είναι τα αρχικά συμπτώματα σοβαρής φθοράς σε ένα ή περισσότερα στοιχεία ΒΔΜ. Η LuK συγκέντρωσε και δημοσίευσε εκτενείς πληροφορίες για το σχεδιασμό και την αρχή λειτουργίας του ΒΔΜ, τα σχήματα φθοράς και τα επανορθωτικά μέτρα σε βιντεοταινία και λεπτομερές εικονογραφημένο 27-σέλιδο τεχνικό φυλλάδιο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ενημέρωση.

Τελικά έβαλα sachs performance, δεν μπορούσα να το ρισκάρω με φτιαχτό κτλ αν και ακουγόταν καλή λύση. 

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και τις υποδείξεις σας, για άλλη μια φορά φάνηκε πόσο σπουδαίο είναι ένα τέτοιο club και ιδιαίτερα οι άνθρωποι του.

Εντυπώσεις: από το 1ο χιλιόμετρο η αίσθηση είναι όπως στον προηγούμενον, σαν το μαμά δηλαδή, καμία αλλαγή στην συμπεριφορά, πιάνει στο ίδιο σημείο, απαλός και προοδευτικός. Χαίρομαι τελικά που έκανα αυτήν την επιλογή, και ας πόνεσα με το κόστος. Πάντως για μερικά χλμ δεν θα τον ζορίσω. Αλήθεια χρειάζεται στρώσιμο;

Ερώτηση:  στην οδήγησή μου έχω μάθει στα φρεναρίσματα να κάνω κατεβάσματα σχέσεων, αυτό φθείρει τον συμπλέκτη; 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Με γειές! Εγώ έκανα προσεκτικά τα πρώτα 300 χλμ.πριν 3 χρόνια. Πόσο στοίχησε χωρίς εργασία; Θα περιμένω τις εντυπώσεις σου. Τώρα για την τελευταία παράγραφο, κι εγώ έτσι κάνω και νομίζω πως είναι και ο σωστός τρόπος, σε λογικά πλαίσια πάντα. Φρενάροντας και όταν πέσουν οι στροφές, κατέβασμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση.

Τελικά έβαλα sachs performance, δεν μπορούσα να το ρισκάρω με φτιαχτό κτλ αν και ακουγόταν καλή λύση. 

Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και τις υποδείξεις σας, για άλλη μια φορά φάνηκε πόσο σπουδαίο είναι ένα τέτοιο club και ιδιαίτερα οι άνθρωποι του.

Εντυπώσεις: από το 1ο χιλιόμετρο η αίσθηση είναι όπως στον προηγούμενον, σαν το μαμά δηλαδή, καμία αλλαγή στην συμπεριφορά, πιάνει στο ίδιο σημείο, απαλός και προοδευτικός. Χαίρομαι τελικά που έκανα αυτήν την επιλογή, και ας πόνεσα με το κόστος. Πάντως για μερικά χλμ δεν θα τον ζορίσω. Αλήθεια χρειάζεται στρώσιμο;

Ερώτηση:  στην οδήγησή μου έχω μάθει στα φρεναρίσματα να κάνω κατεβάσματα σχέσεων, αυτό φθείρει τον συμπλέκτη; 

 

Καλορίζικο Γιαννάρα, στο είπα θα το ευχαριστηθείς και δεν θα μπλέξεις! Θέλει λίγο στρώσιμο καμιά 300 - 500 χλμ και ναι φθείρει το συμπλέκτη το κατέβασμα (όχι κάτι τραγικό βέβαια), για λόγους όμως σταθερότητας και απόδοσης τουυ φρεναρίσματος, πρέπει να έχεις σχέση στο κιβώτιο όταν φρενάρεις - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και το κατεβασμα ταχυτητων στο φρενάρισμα δίνει σταθερότητα στο αμαξι. 

Διαβασα οτι καποιοι εξασκουνται και το ταυτοχρονο φρενο - γκάζι (το γνωστο μυτοτάκουνο) ωστε να ανεβαζουν λιγο τις στροφες του κινητηρα πριν συμπλεξουν μικροτερη σχεση για να μην ζοριζεται ο συμπλέκτης...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο Γιάννη με πολλά χιλιόμετρα ! Και εγώ με τον ίδιο τρόπο οδηγώ κατεβάζοντας όταν φρενάρω. Απλά φροντίζω να κάνω την αλλαγή όσο ποιο γρήγορα γίνεται ώστε να μην πέφτουν πολύ οι στροφές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικος Γιάννη και καλά χιλιόμετρα. Για πες κόστος και μέχρι τι ροπή αντέχει? Να ξέρουμε για όταν έρθει η σειρά μας... Όσο για το κόστος ότι πληρώνεις - παίρνεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το κόστος του συμπλέκτη ήταν κοντά στα 540 ευρω

Τα εργατικά αναλόγως που θα πας και πόσο θα σου ζητήσουν, υπενθυμίζω ότι το δικό μου είναι quattro και χρειάζεται περισσότερο χρόνο για την αλλαγή.  Άκουσα μέχρι και 200ευρω σε συνεργεία. Τελικά μέσω συγγενή δεν ειχα κανένα κόστος στα εργατικά (μεγάλη ιστορία, άσχετη με το θέμα)

Το υλικά ειναι τα παρακάτω:

 

Πλατό: 883082.999715

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A4-8E2-B6-11-00-12-04/1-9-TDI-85-kW-;-06/2004-12/2004/Performance-Clutch-Cover-Reinforced::408.html

Δίσκος: 881864.999961

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-A4-8E2-B6-11-00-12-04/1-8-T-140-kW-;-11/2002-12/2004/Clutch-Disc-Performance::393.html

Ρουλεμαν:  043151.271937

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Audi/Audi-80-8C-B4-09-91-12-94/2-3-E-Avant-98-kW-;-09/1991-12/1994/ZF-Sachs-Release-bearing-clutch::696.html

 

Ροπή ως και 420Νm λέει η εταιρία.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

καλοριζικος γιαννη εκανες μακραν την καλυτερη επιλογη γιαυτο που ηθελες

οσο για το στρωσιμο καντο καμια 500αρα χλμ :sHa_wink3:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικος Γιαννη!!! Το είχα δει στα πεταχτά και να σου πω την αλήθεια ήθελα να σε ρωτήσω και το ξέχασα... Σύντομα ελπίζω να συναντηθούμε και θα τα πούμε από κοντά!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο Γιάννη μια που άνοιξες το θεμα ηθελα να ρωτισω σε quattro παντα α4 φοραω sachs μαμα με ουτε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα, με gt28rs θα άντεχε για λιγο καιρό τουλάχιστον τι πιστεύετε;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν εισαι καυτης (εκκινήσεις, πατήματα με μεγάλο φορτίο απο χαμηλές στροφές), θα κρατήσει κάποιο διάστημα. Διαφορετικά, πας σε racing για να εισαι πιο "ασφαλής" - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εκκινήσεις δεν κάνω έτσι κι αλλιώς αλλά μετα την Δευτέρα το σπάω,για racing τι ενόης το sachs; αν ναι λίγο υπερβολικό δεν είναι; ρωτάω γιατί σκεφτόμουν για αργότερα εξαφτερο φταχτο

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε όλα σχετικά είναι. Και το Bt σου, μπορεί να πει κάποιος ότι είναι υπερβολή σε σχέση με το ΟΕΜ. Προσωπικά, έχω βάλει 3 σετ φτιαχτά, αλλά κανένα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, οπότε ως έσχατη λύση θεωρούσα το sachs racing. Και όμως τελικά, (γιαυτό και πρότεινα στο Γιάννη να μην μπλέξει, εκ του αποτελέσματος δηλαδή) αυτό άντεξε περισσότερο, απλά είναι λίγο σκληρότερο το πλατώ. Μέχρι στιγμής άντεξε 30.000 χιλιόμετρα με αρκετό ξύλο (GT3076 @2,4 σταθερή) και άλλα περίπου12.000 τώρα με gtx 3076 @ 1.4 λόγω μη τελειοποίησης του προγράμματος. Θεωρώ ότι άλλο σετ, δεν θα τα κατάφερνε σε τέτοιο setup (19άρες, σκληρή ανάρτηση και quattro δηλαδή όλο το ξύλο το τρώει δίσκος και πλατώ).

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ φιλε απλα εχω μπερδευτεί λιγο το sachs performance η το sachs racing; γιατι το racing μου εχουν πει ειναι για 500 αλογα 55 κιλα ροπή, μετα βολαν τι προτινεις γιατι σίγουρα θα χρειαστεί οταν αλλαξω τον δίσκοπλατο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.