Jump to content

Διαφορες κινητηρων 120ps και 160ps


Recommended Posts

Παιδια ευχαριστω ξανά για τις άμεσες απαντήσεις ! Αυριο πρωι θα πάω για τσεκάρισμα του λευκού ...

Που ; Ούτε και ξέρω , μάλλον για φιλιπαιο ιεράς οδού ! Ελπίζω να μην με ξυρισουν !

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου χωρις να είμαι σίγουρος νομίζω ότι δεν ειναι ανοιχτά σαν συνεργείο!!!

Πάρε ένα τηλ προτού ξεκινήσεις!!!

Εγω παντως θα το πήγαινα Καρεντα στα Πατησια μιας και εισαι απο Δυτικά!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να γράψω ότι ο έλεγχος κοστίζει κοντά στα 50 ευρω στην αντιπροσωπεια, αλλα θα δώσεις τόσα χρήματα για την αγορα, δεν σκέφτεσαι τα 50.

Όλα αυτά απο την στιγμή που δεν έχεις κάποιο έμπιστο μηχανικό!!!

Αν υπάρχει το πας εκει και γλιτώσεις και τα χρήματα αυτά!!!

Edited by johnas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλό είναι αν έχεις ''δικό σου'' μηχανικό να του ρίξει μια ματιά, δεν θα χάσεις κάτι.

 

Εγώ όμως επιμένω για τους λόγους που έγραψα πιο πάνω, να πάει και σε μια αντιπροσωπία, όχι όμως σ'αυτή που το πήγαινε για service. Στην αντιπροσωπία θα δει πράγματα, (όπως ιστορικό service, ανακλήσεων αν υπάρχουν και εξοπολισμό ) που δεν θα δει κανένας άλλος μάστορας όσο κολλητός και γάτος να είναι, απλά γιατί δεν έχει το on line σύστημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο θέλω και εγω το online για αυτο θέλω επίσημη αντιπροσωπεία . Μου φαίνονται λίγα τα 35000 για 5μιση χρονια ... Απο την άλλη βέβαια πάντα υπάρχουν και οι ευκαιρίες ...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο θέλω και εγω το online για αυτο θέλω επίσημη αντιπροσωπεία . Μου φαίνονται λίγα τα 35000 για 5μιση χρονια ... Απο την άλλη βέβαια πάντα υπάρχουν και οι ευκαιρίες ...

Δεν το θεωρώ απίθανο να έχει τόσα χιλιόμετρα.Ξέρω πολλούς με τόσα λίγα...

Ο περισσότερος κόσμος με την κρίση δεν τα κυκλοφορεί και στο τέλος τα σκοτώνει.

Γιατί η τιμή είναι σκότωμα, αν σκεφτείς ότι αυτό το αυτοκίνητο είχε 32000 + euro....

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτο θέλω και εγω το online για αυτο θέλω επίσημη αντιπροσωπεία . Μου φαίνονται λίγα τα 35000 για 5μιση χρονια ... Απο την άλλη βέβαια πάντα υπάρχουν και οι ευκαιρίες ...

 

 

Δεν το θεωρώ απίθανο να έχει τόσα χιλιόμετρα.Ξέρω πολλούς με τόσα λίγα...

Ο περισσότερος κόσμος με την κρίση δεν τα κυκλοφορεί και στο τέλος τα σκοτώνει.

Γιατί η τιμή είναι σκότωμα, αν σκεφτείς ότι αυτό το αυτοκίνητο είχε 32000 + euro....

 

Δεν θες να ξέρεις πόσο έδωσα το tts 2009 με 33000km .....

Link to comment
Share on other sites

Το είδες σε αντιπροσωπεια το αυτοκινητο;;;

Αφού είχες tts εισαι στο χώρο δεν εισαι νέος στην μάρκα!!!

Θέλω να πω ότι έχεις μια ιδέα τι ειναι τα 120 άλογα τι τα 160 τι τα 265!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το είδα ... Ο τύπος το είχε "κοτετσι" το αμαξι , είχε βαμμένο πίσω δεξια φτερό κάτι το οποίο αρχικά μου το είχε αποκρύψει (και δεν μου άρεσε αυτο , πες το απο την αρχη δεν ειναι κακό ) + οτι είχε αρκετές γρατζουνιές στο πίσω καπω (κλειδί κτλ) ..

Αποθαρρύνθηκα μιας και ήθελα 14200 για την αγορα και 800 για αναβάθμιση και κάτι ακόμη για βιολογικό , ξεπέρασα τα 15k πόσο που δεν ήθελα να φτάσω ...

(

Βέβαια όταν τον πήρα τηλ 2 ώρες μετα για να του πω να κόψει 500 και μα το παρω , δεν πρόλαβα να του πω το οτιδήποτε μιας και μου ανέφερε στο δεπτερολεπτο πως μόλις πήρε προκαταβολή απο μάντρα ...

Κάθε εμπόδιο για καλο ...

Συνεχίζω την αναζήτησή ...

Έχω lockarει και αυτο του μάντρα στα 13.300 τελική τιμη ...

Το χρώμα με προβληματίζει λίγο ...

Edited by Blacktan
Link to comment
Share on other sites

Το είδες σε αντιπροσωπεια το αυτοκινητο;;;

Αφού είχες tts εισαι στο χώρο δεν εισαι νέος στην μάρκα!!!

Θέλω να πω ότι έχεις μια ιδέα τι ειναι τα 120 άλογα τι τα 160 τι τα 265!!!!

 

Νέος στην μάρκα δεν ειμαι , στον κινητήρα και στην καρότσα ειμαι !

:)

Το tts το ειχα με revo1 + forge ic

Link to comment
Share on other sites

Αυτο εννοώ ότι όταν εγραφες για προγραμμα και τέτοια δεν είχες καμία σχέση!!!

Παντως ένα αξιόλογο 120αρι απο ιδιώτη πιστεύω ότι θα βρεις, όχι εύκολα αλλα σίγουρα θα υπάρχουν στα χρήματα που θέλεις να δώσεις!!!

Edited by johnas
Link to comment
Share on other sites

Αυτο εννοώ ότι όταν εγραφες για προγραμμα και τέτοια δεν είχες καμία σχέση!!!

Παντως ένα αξιόλογο 120αρι απο ιδιώτη πιστεύω ότι θα βρεις, όχι εύκολα αλλα σίγουρα θα υπάρχουν στα χρήματα που θέλεις να δώσεις!!!

 

Τώρα άμα σου πω πως κολλάω στο τετρακτινο τιμόνι θα το πιστέψεις ;;

Δεν μπορω να συμβιβάστω ... :P

Link to comment
Share on other sites

Τώρα άμα σου πω πως κολλάω στο τετρακτινο τιμόνι θα το πιστέψεις ;; Δεν μπορω να συμβιβάστω ... :P

 

 

Το τιμόνι είναι το τελευταίο. Μπορείς να βάλεις ακόμα και από το tts :D

Link to comment
Share on other sites

Όχι απλα σε πιστεύω, σε κατανοώ απόλυτα!!!!

Εγω επειδή δεν έβρισκα αυτοκινητο έτσι όπως το ήθελα, κατέληξα να το αγοράσω καινούριο για να το πάρω όπως εγω ήθελα.

Τριακτινα τιμονι με χειριστήρια,cc και αλλα!!!

Οποτε το πράγμα θέλει αρκετή υπομονή!!!

Παντως μην βιαζεσαι, ο τύπος που βρήκες το αυτοκινητο αφού σου έκρυψε το τρακαρισματακι σκέψου τι άλλο δεν θα σου είπε!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τώρα άμα σου πω πως κολλάω στο τετρακτινο τιμόνι θα το πιστέψεις ;; Δεν μπορω να συμβιβάστω ... :P

 

Γενικά, αν δεν βιάζεσαι και έχεις έτοιμο το ποσό να διαθέσεις, πιστεύω θα βρεις σίγουρα κάτι του γούστου σου.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

 

Τώρα άμα σου πω πως κολλάω στο τετρακτινο τιμόνι θα το πιστέψεις ;; Δεν μπορω να συμβιβάστω ... :P

 

 

 

 

Το τιμόνι είναι το τελευταίο. Μπορείς να βάλεις ακόμα και από το tts :D

 

37 ετών πλέον δεν έχω τα παλιά κουράγια ...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Επειδή οταν ήμουν στην Καρεντα καναμε σεμιναριο στα κεντρικά για το νεο A4, διαπιστώσαμε με έκπληξη οτι οι δύο κινητήρες δεν είναι ακριβώς ίδιοι...

 

Ο 160αρης έχει διάμετρο εδράνου βάσης 58 αντί για 52 χιλιοστα του 120αρη, έχει τροποποιημένα εμβολα, διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική μέθοδο μηχανουργικής κατεργασίας γυαλίσματος, διαφορετική αντλία υποπίεσης της εταιρείας Ixetic, μπεκ με 4 οπες (ο 120αρης έχει με 3).Και οι δύο κινητήρες έχουν εξαερισμό στροφαλοθαλάμου και ρυθμιζόμενη αντλία λαδιού.Φυσικά έχουν διαφορετικό κωδικό κινητήρα. Τα στοιχεία είναι απο πρόγραμμα αυτοδιδασκαλιας. Δεν σημαίνει οτι ο 120αρης δεν ανεβάζει ιπποδύναμη με πρόγραμμα.Κάθε άλλο.Κατηγορηματικά δεν μπαίνει το εργοστασιακό πρόγραμμα του 160αρη.

Tελικα μάλλον δεν ισχυουν τα παραπάνω.Για να είμαι περισσοτερο ακριβής δεν αφορούν τις διαφορές μεταξύ 120&160 ps,αλλα τις βελτιώσεις που έγιναν και στους δύο κινητηρες 120&160 απο τον 09/2008 περίπου.Έτσι περασαμε απο τους κωδικούς CABA(120) & CABB(160) στους κωδικούς CDHA(120) &CDHB(160) οι οποιοι αναφέρονται ως stage2 της εξέλιξης και ενσωματωνουν τις αλλαγες που γράφει ο nick.Για αυτο και στο ΕΤΚΑ σας βγαζει ιδιους κωδικους για τον 120& τον 160.OI 120 &160 είναι ιδιοι αν ανήκουν στο ίδιο stage εξέλιξης.

Edited by jasonbourne
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.