TTs80 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Καλορίζικη!!!!! Ο εξατμισάς έκανε το κόψιμο του προφυλακτήρα? Μπορείς να ανεβάσεις και μια κοντινή φωτό από το κόψιμο? Πού έβαλες την εξάτμιση?
PanA4 Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Καλορίζικη!!!!! Ο εξατμισάς έκανε το κόψιμο του προφυλακτήρα? Μπορείς να ανεβάσεις και μια κοντινή φωτό από το κόψιμο? Πού έβαλες την εξάτμιση? Σε ευχαριστώ φίλε μου! Το κόψιμο το έκανε ο εξατμισάς. Το εργοστασιακό άνοιγμα για την εξάτμιση έχει ένα εσωτερικό χειλάκι περιμετρικά.Το έκοψε και το χρησιμοποίησε για πατρόν για να δημιουργήσει το άλλο άνοιγμα. Αν το μετρήσεις με παχύμετρο σίγουρα υπάρχουν μικροδιαφορές,αλλά με το μάτι ακόμα και από κοντά φαίνονται όμοια! Μόλις το πλύνω θα βγάλω πιο κοντινές και πιο φωτεινές φωτογραφίες . 1
PanA4 Posted February 6, 2015 Author Posted February 6, 2015 Ξέχασα να σου γράψω πως την κατασκευή της επιμελήθηκε ο Exhaust Flow-Δανελάτος. 1
ma4nos Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Πολύ όμορφο!! Κ πολύ καθαρή δουλειά!! Τι να εχει σειρά....? Sent from my iPad using Tapatalk 1
PanA4 Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Πολύ όμορφο!! Κ πολύ καθαρή δουλειά!! Τι να εχει σειρά....? Sent from my iPad using Tapatalk Ευχαριστώ φιλαράκι! Τί εχει μείνει; Θα βάλω μόνο ένα δισκοπλατοφρενοαεροτομοδιαχύτη!!! Και μετά ΤΕΛΟΣ!!! 2
Dimitris_Kon Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Εχει παρει φορα ο Παν! Τουμπανειρος! Δημήτρης 1
PanA4 Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Εχει παρει φορα ο Παν! Τουμπανειρος! Δημήτρης Χαχαχαχα! Τώρα που μπήκα στο χορό,πρέπει να χορέψω! Έτσι δεν είναι; 1
ma4nos Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Ευχαριστώ φιλαράκι! Τί εχει μείνει; Θα βάλω μόνο ένα δισκοπλατοφρενοαεροτομοδιαχύτη!!! Και μετά ΤΕΛΟΣ!!! Χαχαχ δισκοπλατοφρενοαεροτομοδιαχύτημαρσπιεδες !! ;-) Sent from my iPad using Tapatalk 2
Dimitris_Kon Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Χαχαχαχα! Τώρα που μπήκα στο χορό,πρέπει να χορέψω! Έτσι δεν είναι; Mαζί σου all the way λέμε Δημήτρης
powergolf Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 πολυ καλο το αποτελεσμα. σειρα εχει τωρα δισκο-πλατο?
tasossline Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 μπραβο πανο εγινε τελειο ,να σε γερος και να το χαιρεσαι φιλε. 1
PanA4 Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Mαζί σου all the way λέμε Δημήτρης Η βοήθειά σου πολύτιμη και απαραίτητη φιλαράκι! πολυ καλο το αποτελεσμα. σειρα εχει τωρα δισκο-πλατο? Ευχαριστώ! Σειρά τώρα έχει να δώ πόση πίεση μπορώ να ανεβάσω και αν μας τελειώσει ο δίσκος,πάμε για αλλαγή. μπραβο πανο εγινε τελειο ,να σε γερος και να το χαιρεσαι φιλε. Σε ευχαριστώ Τάσο! Ανταποδίδω τις ευχές φίλε! 2
ianos Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Πρέπει να στο εχω γράψει άλλες 3-4 φορες αλλα κάθε φορά ισχυει όλο και περισσότερο. ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ!!! 1
PanA4 Posted February 8, 2015 Author Posted February 8, 2015 Πρέπει να στο εχω γράψει άλλες 3-4 φορες αλλα κάθε φορά ισχυει όλο και περισσότερο. ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ!!! Να 'σαι καλά Γιαννάρα! Σε λίγο καιρό να δεις πόσα Β8 θα έχουν ξεφύγει σε άλλο επίπεδο!!! 1
PanA4 Posted March 7, 2015 Author Posted March 7, 2015 Έχω μια απορία και θα ήθελα τη γνώμη όσων γνωρίζουν: Το πρόβλημα με τα μαλακά ελατήρια βαλβίδων που έχουν τα Α3,Α4 είναι γνωστό.Για να λυθεί πρέπει να αντικατασταθούν με σκληρότερα. Αρκεί μόνο αυτό ή πρέπει να αλλαχθούν μαζί και retainers και έδρες βαλβίδων;
xristoskor Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 Μαζί με τα ελατήρια βαλβιδων βαλε και retainers τιτανίου. Εγω όπως ξερεις φιλε εχω ελατήρια βαλβιδων και retainers SUPERTECH και στροφαρει με πιεση ψηλά χωρις ίχνος misfire. 3
PanA4 Posted March 7, 2015 Author Posted March 7, 2015 Το ξέρω Χρήστο μιας και το έχουμε συζητήσει.Απλώς σε μια κουβέντα που είχα με τον μηχανικό μου,υποστηρίζει πως αρκεί μόνο η αλλαγή των ελατηρίων. Έχω μπεί ήδη σε σκέψεις... 1
ChRiS82 Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 Πάνο τι κόστος έχουν τα συγκεκριμένα retainers ; Είναι λόγος για σκέψη; Δεν γνωρίζω καθόλου γι'αυτό και ρωτάω. Ρε μπαγάσες,μας έχετε καταστρέψει...τι πάτε και σκαλίζετε συνεχώς πληγές; απαπαπαππα θα σταματήσω να σας "διαβάζω" 1
PanA4 Posted March 8, 2015 Author Posted March 8, 2015 Κόστος δεν γνωρίζω Χρήστο. Το κακό είναι πως 100 από 'δω 200 από κει μαζεύονται.Αν δεν είναι απαραίτητο δε θα το κάνω. Απλώς με τα ελατήρια θα μπορώ να δουλεύω 1.4-1.5 στον κόφτη,ενώ τώρα είμαι στο 1.25. Το θέμα είναι ότι για να είμαι μετά τις 6000 rpm στο 1.25 η πίεση έχει αρχίσει να πέφτει νωρίτερα. Πιστεύω ότι από μεσαίες και πάνω θα δώσει αρκετά μετά την αλλαγή των ελατηρίων. Αυτή η συνάντηση άναψε φωτιές!!! Ήδη έχει γίνει ένα group buy και οι ιδέες που έχουν μπει είναι πολλές! Σε όλους! 1
xristoskor Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 Φιλε δυστυχώς το θέμα του παιξιματος της πίεσης το έλυσα μονο με το boost controller. Επισης ψηλά όπως ξανά είπαμε φταίνε τα ελατήρια βαλβιδων, τα οποία καλο ειναι να αλλαχτουν μαζί με τα retainers. Τελικώς και για να γνωρίζουν όσοι θέλουν οι k04-064 ειναι μεγαλουτσικες τουρμπίνες και δεν τις βάζουμε πανω και τελος. Θέλουν καποια σεβαστά λεφτα για να μπορέσει το αμαξι να παει όπως πρέπει. ( bc για χαμηλά, ελατήρια retainers για ψηλά). Επισης αν θες ψηλά να δουλέψεις δυνατά πρέπει να βάλεις και μπεκ. Τελος εγω φιλε σε τετοια τουρμπίνα θα δούλευα οχι τοσο τσιτα ψηλά με μαμά σωθικά. Η κούραση των μετάλλων ειναι αθροιστικη και δεν το ρισκάρεις. Εντάξει οκ δεν θα εχεις μεγάλο όβερ αλλα το 1.5 κόφτη ειναι μεγάλη πιεση.. Ξερω πως ειναι να εχεις πανω μια τουρμπίνα που δεν δείχνει ακομα τα δόντια της. Αλλα αν τα δείξει πίστεψε με δεν υπαρχει σύγκριση με ΙΗΙ. Οποίος θελει να παει μεχρι 300 βαριά βαρια χωρις πολλα Πολλα παει για ΙΗΙ. Ελπιζω να βοήθησα και άλλους που θέλουν να κανουν κίνηση :-) 4
PanA4 Posted March 8, 2015 Author Posted March 8, 2015 Χρήστο είσαι πολύ σαφής και κατατοπιστικός! Σε καμιά περίπτωση δε θέλω να απειλήσω την αξιοπιστία του συνόλου. Δε γνωρίζω τη σύσταση των μετάλλων του κινητήρα μας και κατ' επέκταση και τα όρια αντοχής τους. Αν οι πιέσεις που ανέφερα είναι απογορευτικές για μαμά μέταλλα,μπορώ να ζήσω και χωρίς το 1.5 στον κόφτη.Προς το παρών. Ήδη τις επόμενες μέρες θα πάω να ρυθμίσω εκ νέου το πρόγραμμα για να δουλεύει η πίεση χωρις σκαμπανεβάσματα,έχοντας τη διαβεβαίωση ότι γίνεται με τη Ν75. Αν δώ ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό,θα στραφώ στη λύση tου bc.
xristoskor Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 Φιλε ως προς την ρύθμιση της Ν75 μακάρι να στη καταφέρουν και να δουλέψει σωστά. Παντως το bc avcr που χω ρυθμιΖεις την πιεση σε ολο το φάσμα και ανα σχέση κατι που βοηθάει πολυ. Δηλαδη ξεκινησε απο λύση ανάγκης αλλα κατέληξε σε πολυ χρήσιμο εργαλείο.! Όσον αφορά την αντοχή των μετάλλων. Στα λόγια όλοι λένε αντέχουν , δώσε, μπορει, 21 μμ πυρο σ και και.. Αν όμως γίνει η στραβή τοτε αστοχία υλικού, οκ απο 160 δουλεύεις 350 και και.. Οποτε σου συστινω να το δουλέψεις σχετικά συνετά και αν θες να το τσιτωσεις τέρμα να αλλάξεις έστω μπιελες ή και πιςτονια αφου ανοίγεις που ανοίγεις. Με αυτο το σκεπτικό προχώρησα και γω και εχω το κεφαλι μου ήσυχο.. Πριν γίνει η ζημια , γιατι αν γίνει τοτε δεν ξερεις το εύρος της ... Ολα αυτα γνώμη μου ειναι φιλαρακι και την λεω όπως την έλεγα στον εαυτό μου. 5
PanA4 Posted March 8, 2015 Author Posted March 8, 2015 Χρήστο,γνωρίζεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος,με μαμά μέταλλα μέχρι τί safe πίεση μορούμε να σηκώσουμε;
xristoskor Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 Πανό αυτο προσπάθησα να σου πω. Το safe ειναι σχετικοτατο. Για άλλους 1.5 όβερ πχ. Για άλλους και 1.6-1.7. Εξαρτάται ποσο κουρασμένα ειναι ηδη τα μέταλλα σου, τι χρήση θα του κανεις κτλ κτλ Αν κανεις 5000 χλμ το χρονο και το πατάς μια στις τόσες σήκωσε και 1.8, αν θες να το πατάς παντού και παντα πρέπει να το χεις πιο φυλαγμένο. Νομιζω απάντηση μονοσήμαντη υπεύθυνα δύσκολα μπορει κάποιος να δώσει.. 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now