Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλορίζικη!!!!!

 

Ο εξατμισάς έκανε το κόψιμο του προφυλακτήρα? Μπορείς να ανεβάσεις και μια κοντινή φωτό από το κόψιμο? Πού έβαλες την εξάτμιση?

Posted

Καλορίζικη!!!!!

 

Ο εξατμισάς έκανε το κόψιμο του προφυλακτήρα? Μπορείς να ανεβάσεις και μια κοντινή φωτό από το κόψιμο? Πού έβαλες την εξάτμιση?

Σε ευχαριστώ φίλε μου!

Το κόψιμο το έκανε ο εξατμισάς.

Το εργοστασιακό άνοιγμα για την εξάτμιση έχει ένα εσωτερικό χειλάκι περιμετρικά.Το έκοψε και το χρησιμοποίησε για πατρόν για να δημιουργήσει το άλλο άνοιγμα. Αν το μετρήσεις με παχύμετρο σίγουρα υπάρχουν μικροδιαφορές,αλλά με το μάτι ακόμα και από κοντά φαίνονται όμοια!

Μόλις το πλύνω θα βγάλω πιο κοντινές και πιο φωτεινές φωτογραφίες .

  • Like 1
Posted

Ξέχασα να σου γράψω πως την κατασκευή της επιμελήθηκε ο Exhaust Flow-Δανελάτος.

  • Like 1
Posted

Μερικές φωτογραφίες επιπλέον!

post-14848-0-23478900-1423324629_thumb.jpgpost-14848-0-17606200-1423324740_thumb.jpgpost-14848-0-06297400-1423324769_thumb.jpgpost-14848-0-47162700-1423324815_thumb.jpgpost-14848-0-53752600-1423324845_thumb.jpg

 

  • Like 6
Posted

Πολύ όμορφο!! Κ πολύ καθαρή δουλειά!! Τι να εχει σειρά....? :P

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Posted

Πολύ όμορφο!! Κ πολύ καθαρή δουλειά!! Τι να εχει σειρά....? :P

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Ευχαριστώ φιλαράκι!

Τί εχει μείνει; Θα βάλω μόνο ένα δισκοπλατοφρενοαεροτομοδιαχύτη!!! :sarcastic_blum:

Και μετά ΤΕΛΟΣ!!!

  • Like 2
Posted

Εχει παρει φορα ο Παν! Τουμπανειρος!

 

 

Δημήτρης

Χαχαχαχα! Τώρα που μπήκα στο χορό,πρέπει να χορέψω! Έτσι δεν είναι;

  • Like 1
Posted

Ευχαριστώ φιλαράκι!

Τί εχει μείνει; Θα βάλω μόνο ένα δισκοπλατοφρενοαεροτομοδιαχύτη!!! :sarcastic_blum:

Και μετά ΤΕΛΟΣ!!!

Χαχαχ δισκοπλατοφρενοαεροτομοδιαχύτημαρσπιεδες !! ;-)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 2
Posted

Χαχαχαχα! Τώρα που μπήκα στο χορό,πρέπει να χορέψω! Έτσι δεν είναι;

Mαζί σου all the way λέμε :JC_doubleup:

 

 

Δημήτρης

Posted

πολυ καλο το αποτελεσμα. :icon_turbo:

 

σειρα εχει τωρα δισκο-πλατο?

 

 

 

 

Posted

μπραβο πανο εγινε τελειο ,να σε γερος και να το χαιρεσαι φιλε.

  • Like 1
Posted

Mαζί σου all the way λέμε :JC_doubleup:

 

 

Δημήτρης

Η βοήθειά σου πολύτιμη και απαραίτητη φιλαράκι!

 

πολυ καλο το αποτελεσμα. :icon_turbo:

 

σειρα εχει τωρα δισκο-πλατο?

 

Ευχαριστώ! Σειρά τώρα έχει να δώ πόση πίεση μπορώ να ανεβάσω και αν μας τελειώσει ο δίσκος,πάμε για αλλαγή.

μπραβο πανο εγινε τελειο ,να σε γερος και να το χαιρεσαι φιλε.

Σε ευχαριστώ Τάσο! Ανταποδίδω τις ευχές φίλε!

  • Like 2
Posted

Πρέπει να στο εχω γράψει άλλες 3-4 φορες αλλα κάθε φορά ισχυει όλο και περισσότερο.

ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ!!!

  • Like 1
Posted

Πρέπει να στο εχω γράψει άλλες 3-4 φορες αλλα κάθε φορά ισχυει όλο και περισσότερο.

ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ!!!

Να 'σαι καλά Γιαννάρα! Σε λίγο καιρό να δεις πόσα Β8 θα έχουν ξεφύγει σε άλλο επίπεδο!!!

  • Like 1
  • 4 weeks later...
Posted

Έχω μια απορία και θα ήθελα τη γνώμη όσων γνωρίζουν:

Το πρόβλημα με τα μαλακά ελατήρια βαλβίδων που έχουν τα Α3,Α4 είναι γνωστό.Για να λυθεί πρέπει να αντικατασταθούν με σκληρότερα.

Αρκεί μόνο αυτό ή πρέπει να αλλαχθούν μαζί και retainers και έδρες βαλβίδων;

Posted

Μαζί με τα ελατήρια βαλβιδων βαλε και retainers τιτανίου. Εγω όπως ξερεις φιλε εχω ελατήρια βαλβιδων και retainers SUPERTECH και στροφαρει με πιεση ψηλά χωρις ίχνος misfire.

  • Like 3
Posted

Το ξέρω Χρήστο μιας και το έχουμε συζητήσει.Απλώς σε μια κουβέντα που είχα με τον μηχανικό μου,υποστηρίζει πως αρκεί μόνο η αλλαγή των ελατηρίων.

Έχω μπεί ήδη σε σκέψεις... :icon_turbo:

  • Like 1
Posted

Πάνο τι κόστος έχουν τα συγκεκριμένα retainers ; Είναι λόγος για σκέψη; Δεν γνωρίζω καθόλου γι'αυτό και ρωτάω.

 

Ρε μπαγάσες,μας έχετε καταστρέψει...τι πάτε και σκαλίζετε συνεχώς πληγές; απαπαπαππα θα σταματήσω να σας "διαβάζω"  :sHa_wink3:

  • Like 1
Posted

Κόστος δεν γνωρίζω Χρήστο. Το κακό είναι πως 100 από 'δω 200 από κει μαζεύονται.Αν δεν είναι απαραίτητο δε θα το κάνω.

Απλώς με τα ελατήρια θα μπορώ να δουλεύω 1.4-1.5 στον κόφτη,ενώ τώρα είμαι στο 1.25.

Το θέμα είναι ότι για να είμαι μετά τις 6000 rpm στο 1.25 η πίεση έχει αρχίσει να πέφτει νωρίτερα.

Πιστεύω ότι από μεσαίες και πάνω θα δώσει αρκετά μετά την αλλαγή των ελατηρίων.

Αυτή η συνάντηση άναψε φωτιές!!! :sFi_gunsmilie:

Ήδη έχει γίνει ένα group buy και οι ιδέες που έχουν μπει είναι πολλές!

Σε όλους!

  • Like 1
Posted

Φιλε δυστυχώς το θέμα του παιξιματος της πίεσης το έλυσα μονο με το boost controller. Επισης ψηλά όπως ξανά είπαμε φταίνε τα ελατήρια βαλβιδων, τα οποία καλο ειναι να αλλαχτουν μαζί με τα retainers.

 

Τελικώς και για να γνωρίζουν όσοι θέλουν οι k04-064 ειναι μεγαλουτσικες τουρμπίνες και δεν τις βάζουμε πανω και τελος. Θέλουν καποια σεβαστά λεφτα για να μπορέσει το αμαξι να παει όπως πρέπει. ( bc για χαμηλά, ελατήρια retainers για ψηλά).

 

Επισης αν θες ψηλά να δουλέψεις δυνατά πρέπει να βάλεις και μπεκ.

 

Τελος εγω φιλε σε τετοια τουρμπίνα θα δούλευα οχι τοσο τσιτα ψηλά με μαμά σωθικά. Η κούραση των μετάλλων ειναι αθροιστικη και δεν το ρισκάρεις. Εντάξει οκ δεν θα εχεις μεγάλο όβερ αλλα το 1.5 κόφτη ειναι μεγάλη πιεση..

 

Ξερω πως ειναι να εχεις πανω μια τουρμπίνα που δεν δείχνει ακομα τα δόντια της. Αλλα αν τα δείξει πίστεψε με δεν υπαρχει σύγκριση με ΙΗΙ. Οποίος θελει να παει μεχρι 300 βαριά βαρια χωρις πολλα Πολλα παει για ΙΗΙ.

 

Ελπιζω να βοήθησα και άλλους που θέλουν να κανουν κίνηση :-)

  • Like 4
Posted

Χρήστο είσαι πολύ σαφής και κατατοπιστικός!

Σε καμιά περίπτωση δε θέλω να απειλήσω την αξιοπιστία του συνόλου. Δε γνωρίζω τη σύσταση των μετάλλων του κινητήρα μας και κατ' επέκταση και τα όρια αντοχής τους.

Αν οι πιέσεις που ανέφερα είναι απογορευτικές για μαμά μέταλλα,μπορώ να ζήσω και χωρίς το 1.5 στον κόφτη.Προς το παρών.

Ήδη τις επόμενες μέρες θα πάω να ρυθμίσω εκ νέου το πρόγραμμα για να δουλεύει η πίεση χωρις σκαμπανεβάσματα,έχοντας τη διαβεβαίωση ότι γίνεται με τη Ν75.

Αν δώ ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό,θα στραφώ στη λύση tου bc.

Posted

Φιλε ως προς την ρύθμιση της Ν75 μακάρι να στη καταφέρουν και να δουλέψει σωστά. Παντως το bc avcr που χω ρυθμιΖεις την πιεση σε ολο το φάσμα και ανα σχέση κατι που βοηθάει πολυ. Δηλαδη ξεκινησε απο λύση ανάγκης αλλα κατέληξε σε πολυ χρήσιμο εργαλείο.!

Όσον αφορά την αντοχή των μετάλλων. Στα λόγια όλοι λένε αντέχουν , δώσε, μπορει, 21 μμ πυρο σ και και.. Αν όμως γίνει η στραβή τοτε αστοχία υλικού, οκ απο 160 δουλεύεις 350 και και.. Οποτε σου συστινω να το δουλέψεις σχετικά συνετά και αν θες να το τσιτωσεις τέρμα να αλλάξεις έστω μπιελες ή και πιςτονια αφου ανοίγεις που ανοίγεις. Με αυτο το σκεπτικό προχώρησα και γω και εχω το κεφαλι μου ήσυχο.. Πριν γίνει η ζημια , γιατι αν γίνει τοτε δεν ξερεις το εύρος της ...

 

Ολα αυτα γνώμη μου ειναι φιλαρακι και την λεω όπως την έλεγα στον εαυτό μου.

  • Like 5
Posted

Χρήστο,γνωρίζεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος,με μαμά μέταλλα μέχρι τί safe πίεση μορούμε να σηκώσουμε;

Posted

Πανό αυτο προσπάθησα να σου πω. Το safe ειναι σχετικοτατο. Για άλλους 1.5 όβερ πχ. Για άλλους και 1.6-1.7. Εξαρτάται ποσο κουρασμένα ειναι ηδη τα μέταλλα σου, τι χρήση θα του κανεις κτλ κτλ Αν κανεις 5000 χλμ το χρονο και το πατάς μια στις τόσες σήκωσε και 1.8, αν θες να το πατάς παντού και παντα πρέπει να το χεις πιο φυλαγμένο. Νομιζω απάντηση μονοσήμαντη υπεύθυνα δύσκολα μπορει κάποιος να δώσει..

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.