Kavouras Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Αλλάζει;Πες τι θες να βαλουμε και θα γινει. Να βαλω α4 1.8t monster? Sent with smoke signals 3
ChRiS82 Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Παναγιώτη,απο περιέργια φιλαράκι,τι πιέσεις δουλεύεις στην Κ04 ;
PanA4 Posted April 7, 2015 Author Posted April 7, 2015 Πες τι θες να βαλουμε και θα γινει. Να βαλω α4 1.8t monster? Sent with smoke signals Ευχαριστώ Γιώργο αλλά προς το παρόν το αφήνουμε ως έχει.Δεν είμαι το μοναδικό Β8 Κ04 και ούτε το πιο δυνατό. Παναγιώτη,απο περιέργια φιλαράκι,τι πιέσεις δουλεύεις στην Κ04 ; Χρήστο,δουλεύω 1.5 over και 1.25 στον κόφτη που είναι στις 7100 rpm.Δυστυχώς,λίγο μετά τις 6000+ rpm έχω missfires. Αυτός είναι ο λόγος,κατά τη γνώμη μου που η δυναμομέτρηση τελειώνει κάπου εκεί.Θεωρώ πως αν δεν υπήρχαν τα missfires μέχρι τις 7000 rpm θα είχε να δώσει μεγαλύτερο νούμερο. Για τον ψυχολόγικό τομέα να πώ πως οι μονάδες ισχύος της δυναμομέτρησης είναι σε bhp.Σε hp είμαι στα 302 περίπου! Σίγουρα στο αμέσο μέλλον θα υπάρξουν αλλαγές... 3
ChRiS82 Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Ευχαριστώ για το ψυχολογικό κομμάτι,με κάλυψες.Είχα απορία να σου πω την αλήθεια για το "νούμερο" αλλά τώρα κατάλαβα πολύ καλύτερα.
ianos Posted April 7, 2015 Posted April 7, 2015 Παναγιώτη τι δίσκο εχεις;; (Οχι τον λευκό ιπτάμενο, στη μετάδοση εννοώ).
PanA4 Posted April 8, 2015 Author Posted April 8, 2015 Γιάννη,όσο και αν ακούγεται περίεργο είμαι ακόμα με τον μαμά. Μέχρι τώρα,φτου-φτου,δεν έχει πατινάρει ούτε μια φορά! Βρε, λες να έχω τίποτα ενισχυμένο και να μην το ξέρω; 1
Theodore Saba Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 Μάλλον έχεις σωστό πόδι Πάνο ! Πόσα χιλιόμετρα έχεις ?
mariosA4 Posted April 8, 2015 Posted April 8, 2015 εχεις λογκαρει καθόλου αν εχεις επιστροφές σε αβάνς μετα τις 6000 ή παιζει το κλασικό θέμα με τα ελατήρια? αν οντως εχεις επιστροφές τοτε θέλεις ενα κιτ μεθανόλης να λύσεις το προβλημα
PanA4 Posted April 9, 2015 Author Posted April 9, 2015 εχεις λογκαρει καθόλου αν εχεις επιστροφές σε αβάνς μετα τις 6000 ή παιζει το κλασικό θέμα με τα ελατήρια? αν οντως εχεις επιστροφές τοτε θέλεις ενα κιτ μεθανόλης να λύσεις το προβλημα Λογκαρίσματα έχουν γίνει αρκετά.Είναι θέμα ελατηρίων απ'οτι μου χουν πει.Αν ρίξω την πίεση στο 1.1-1.2 δεν έχω καθόλου. Εκεί όμως πιστεύω ότι η αλλαγή σε Κ04 χάνει την αξία της. 2
mariosA4 Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 δεν μου απαντήσεις αν εχεις επιστροφές σε αβάνς. αν ναι τη λύση στην έγραψα πριν
Dimitris_Kon Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Δεν έχει Μαρίνο. Δεν μπορεί να σηκώσει παραπάνω γιατί δημιουργεί αστοχία καύσης ψηλά. Δημήτρης
ChRiS82 Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Τόσο καιρό,γνώριζα όλα όσα έχω διαφάσει εδώ μέσα περισσότερο και κυρίως με τα λεγόμενα του Χρήστου (xristoskor).Πρόσφατα με ομιλία που είχα με βελτιωτή,το θέμα μου ανέφερε είναι καθαρά προγραμματιστικό.Ιπποδυνάμεις σε 1,8tsi με Κ04 όπου φτάνουν τα 320-330 και δεν έχουν καμιά αστοχία στην λειτουργία τους,ιδίως στις ψιλές στροφές 6000+ με ανεβασμένη πίεση άνω του 1,2bar. Αρχίζω και αναθεωρώ αυτά που γνώριζα όπως είπα.Παράλληλα έρχονται στο μυαλό μου τα λεγόμενα του Τάσου(sline) που αναφέρει ότι είναι θέμα μπεκ και εκεί έρχεται το μεγάλο μπέρδεμα κατ'εμέ. Σόρρυ Πάνο που σου "λερώνω" το topic,αλλά βρήκα ευκαιρία με τις τελευταίες απαντήσεις όπως και με την τελευταία συζήτηση μου με τον βελτιωτή που το είχα συζητήσει.Εγώ σαν Χρήστος,θα ρίξω την ψήφο μου,άποψη μου βέβαια,πως το θέμα είναι προγραμματιστικό,όσον αφορά την σωστή λειτουργία με νορμάλ επιδόσεις στην Κ04,αν θες να ξεφύγεις βέβαια,τότε χρειάζονται αρκετά,όπως έκανε ο Χρήστος (xristoskor) 2
mariosA4 Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 και μενα πάντως μου φαίνεται κουφό να θές σκληρά ελατηρια για να σηκώσεις πάνω από 1.2 bar. Ο παλιός 1.8t 20v σηκώνει 2.2 bar με μαμά ελατηρια.. Ο άμεσος ψεκασμός και τα χαρακτηριστικά του θαλάμου κάυσης πάντως πρέπει να παίζουν ρόλο στο πρόβλημα
Dimitris_Kon Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Κουφό ξεκουφό Μαρίνο, στα Α4 Β8 για να φουσκώσεις παραπάνω με ΚΟ4 θες ελατήρια. Και ο Χρηστάρας από την Κόρινθο δούλευε ακριβώς τις ίδιες πιέσεις (1,25 κόφτη - 1,5 στιγμιαία υπερπίεση), όταν όμως άλλαξε ελατήρια, άλλαξαν όλα. Τα Α4 δεν έχουν καμία σχέση με Α3. Δημήτρης 2
georgio3gr Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Η αλήθεια είναι ότι αμφιβάλλω αν η Audi είχε ποτέ στο μυαλό της ότι θα πάρει κάποιος ένα οικογενειακό Α4 και θα το κάνει 350+ άλογα... 5
mariosA4 Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 (edited) ξές έσυ κανέναν έλληνα οικογενειάρχη με μυαλό στο κεφάλι του... Ευτυχώς που υπαρχω και γώ και κραταω τα προσχηματα Edited April 9, 2015 by mariosA4 7
georgio3gr Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Εσύ είσαι εξαίρεση... Είσαι από τις περιπτώσεις εκείνες που ενώ έχεις μυαλό στο κεφάλι σου κάνεις συνειδητές επιλογές... Αλήθεια τώρα, όταν έφτιαχνες το Α4, δεν είχες στο μυαλό σου Μαρίνο το να κάνεις πιο εύκολες προσπεράσεις??? Γιατί και εγώ έτσι σκέφτομαι... Και ο Χρήστος... Και ο Γιάννης... Και ο Δημήτρης... Και ο άλλος ο Γιάννης... Ρε όλες οι εξαιρέσεις εδώ μέσα είναι...Τελικά μόνο ο Κωστάκης έφτιαξε Α4 για να περνάει τις Modena... 6
mariosA4 Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 όχι για προσπερασεις ρε,το Πιπίνι με τη spider προσπαθούσα να φτάσω σαν τον Κωστάκη, χαχα 1
Kavouras Posted April 10, 2015 Posted April 10, 2015 Η αλήθεια είναι ότι αμφιβάλλω αν η Audi είχε ποτέ στο μυαλό της ότι θα πάρει κάποιος ένα οικογενειακό Α4 και θα το κάνει 350+ άλογα...Με "βαση" τα αρχικα 120 και 160 αλογα. Sent with smoke signals 1
PanA4 Posted May 26, 2015 Author Posted May 26, 2015 Έφτασε η ώρα! Σήμερα το Α4 μπήκε συνεργείο για το ετήσιο service και με την ευκαιρία θα αλλαχτούν όλα τα ελατήρια βαλβίδων και retainers με aftermarket της Supertec. Ελπίζω να αρκεί αυτή η κίνηση για να λύσω το πρόβλημα των missfires και να μπορέσουμε να δώσουμε λίγο παραπάνω πίεση! 11
xristoskor Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 Σωστη κίνηση φιλαράκι!! Ελπίζω να αρκεί από μόνη της να το δουλέψεις δυνατά και ψηλά πλέον!! Αντε με το καλό!! 1
ChRiS82 Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 (edited) Στην στροφή μας περιμένετε,μπαγάσες Παναγιώτη,ένα κόστος να έχουμε έτσι μια γεύση και εμείς οι ταπεινοί αν γίνεται και μια ερωτηση.Έβαλες μπεκ ή όχι; EDIT: Κόστος για ελατήρια/retainers Edited May 27, 2015 by ChRiS82
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now