PanA4 Posted May 27, 2015 Author Posted May 27, 2015 Εννοείται πως θα υπάρξει ενημέρωση τόσο μετά την τοποθέτηση,όσο και για μετά τον προγραμματισμό. @Chris: Τα ελατήρια με retainers (16) έχουν 380-400 € αγορά. 3
Van.Leb Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Π "Ποναει" η αντικατασταση των ελατηριων αλλα θα δεις μεγαλη διαφορα....με το καλο Παναγιωτη!!! 1
audidis Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Δώστα όλα Πανό!!! Υγ. ... Μετά δώσε και σε μένα [emoji41]!!! Sent από το πλούσιο εσωτερικό μου κόσμο... 1
PanA4 Posted May 28, 2015 Author Posted May 28, 2015 Όχι φιλαράκι! Απλώς είμαι ακόμα στο περίμενε και δε μπορώ άλλο!
xristoskor Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Αααααααα με τρόμαξες ρε φιλαρακι!! Υπομονή .. Το καλο πράγμα αργεί να γίνει!! 1
Dikonou Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 (edited) Με την ευκαιρία άλλαξε και τσιμουχάκια βαλβίδων και ρίχτου και ένα τρίψιμο στο σαγρέ στους αυλούς εισαγωγής!!!! έτσι για το γαμώτο...... Edited May 28, 2015 by Dikonou 2
Theodore Saba Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Είναι και ευκαιρία να καθαριστούν και οι επικαθίσεις (αν υπάρχουν). Πάνο αν είσαι εκεί όταν λυθεί, τράβα καμιά φώτο να δούμε πως ήταν στα χιλιόμετρα που είσαι. 1
PanA4 Posted May 28, 2015 Author Posted May 28, 2015 Είναι και ευκαιρία να καθαριστούν και οι επικαθίσεις (αν υπάρχουν). Πάνο αν είσαι εκεί όταν λυθεί, τράβα καμιά φώτο να δούμε πως ήταν στα χιλιόμετρα που είσαι. Έχω ζητήσει να καθαριστούν Θοδωρή. Δεν έχω πάει από κοντά. Ίσως και να μη θέλω,να το δώ "βίδες"!
ianos Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Δεν έχω πάει από κοντά. Ίσως και να μη θέλω,να το δώ "βίδες"! Τα καλυτερα χάνεις :p ;p Με το καλο ρε Παναγιώτη!! 2
PanA4 Posted May 30, 2015 Author Posted May 30, 2015 (edited) Χτες παρέλαβα το αμάξι! Προς το παρόν πάω χαλαρά και δεν ξέρω τί γίνεται εκεί ψηλά. Πρώτες εντυπώσεις: Πιο στρωτή λειτουργεία στο ρελαντί,μου φαίνεται λίγο πιο ήσυχο σαν μοτέρ και έχει βελτιωθεί λίγο και η απόκριση. Από επικαθίσεις ήμαστε σε πολύ καλή κατάσταση! Υ.Γ.:Τα ελατήρια εισαγωγής είναι ελαφρώς πιο μαλακά από τα εξαγωγής πιέζοντας τα με το χέρι.Έτσι πρέπει να είναι ή αυτή η διαφορά μπορεί να δημιουργούσε το πρόβλημα; Edited May 30, 2015 by PanA4 2
PanA4 Posted June 18, 2015 Author Posted June 18, 2015 Μέχρι τώρα δεν έχω missfires. Όταν κρυώσει ο καιρός θα είμαι 100% σίγουρος. Το αμάξι έχει ρυθμιστεί και δουλεύει 1.55 over και 1.4-1.45 σταθερή μέχρι τον κόφτη. 2
Dikonou Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 (edited) Εαν θέλεις να δώσεις παραπάνω στοιχεία...θα ήθελα σε παρακαλώ εάν μπορείς και ξέρεις να μας πείς και τί μοίρες αβάνς έχεις εκεί ψηλά και τί λ κρατάς.... Έτσι πιστεύω να βγεί πιο ασφαλές συμπέρασμα....... ελπίζω να μην γίνομαι αδιάκριτος! Edited June 18, 2015 by Dikonou
PanA4 Posted June 18, 2015 Author Posted June 18, 2015 Αδιακριτος; Καθόλου. Θα κάνω λογκαρισμα και θα το ανεβάσω. 1
tasossline Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 Δώσε λογκ στο λαό Παναγιώτη ΧαχααχχαχαχαχαΧ οχι σαν κάποιους που τα κρύβουν (για σένα λέω κάβουρα ποντίκε Χαχααχχαχααχααχαχαχαχαχα ). 3
PanA4 Posted October 15, 2015 Author Posted October 15, 2015 Απόψε πήρα τα πρώτα σημάδια ότι ο δίσκος μου είναι στα τελευταία του. Ανοίγοντας από 4000 rpm με 4η το στροφομετρο έδειξε 8000 κι εγώ περίμενα να προχωρήσω αλλά τίποτα. Μεγαλοπρεπές πατιναρισμα. Ακολούθησαν κι άλλα μικρότερα μιας και πήγαινα προσεκτικά. Η έντονη μυρωδιά μου το επιβεβαίωσε ότι πρέπει να ψαχτω για δίσκο. Θέλω κάτι όσο το δυνατόν πιο κοντά σε μαμά αίσθηση. Από ροπή πρέπει να είμαι 43 κιλά ίσως και λίγο παραπάνω. Μονόδρομος ο εξαφτερος ή μπορώ να βάλω κάτι άλλο; Η διάμετρος του δίσκου είναι 228 mm. 1
S3-Nick Posted October 18, 2015 Posted October 18, 2015 O δισκος στα Β8 ειναι ιδιος με του Β6 με το πενταρι κιβωτιο ή εχει αλλες διαφορες;; και στο Β6 εχει 228mm δισκο.
xristoskor Posted October 18, 2015 Posted October 18, 2015 (edited) Πάνο εγω από θέμα αντοχής θα σου πρότεινα εξαφτερο. Έχεις οδηγήσει το δικό μου και είδες την αίσθηση του. Επίσης αφού σου κράτησε τόσο παίζει και η λύση του "μαμά" δίσκου. Τέλος υπάρχει και η λύση του οργανικου κέβλαρ που θα είναι πιο ενισχυμένος από τον μαμά και πιο "φιλικός" από 6φτερο,3φτερο κτλ Edited October 18, 2015 by xristoskor 2
PanA4 Posted October 18, 2015 Author Posted October 18, 2015 Μίλησα με ένα μηχανικό ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι μέσω αυτού που συνεργάζεται μπορεί να μου βάλει οργανικό που να αντέχει άνετα τη ροπή της Κ04. Αύριο θα ξέρω 100% ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Αν είναι έτσι σκέφτομαι να καταλήξω σε αυτή τη λύση. Όντως ο εξαφτερος σου Χρήστο μου φάνηκε αρκετά φιλικός. Θα ήθελα όμως να είμαι όσο πιο κοντά γίνεται σε μαμά αίσθηση! 1
PanA4 Posted October 18, 2015 Author Posted October 18, 2015 O δισκος στα Β8 ειναι ιδιος με του Β6 με το πενταρι κιβωτιο ή εχει αλλες διαφορες;; και στο Β6 εχει 228mm δισκο. Αυτό δεν το γνωρίζω Νίκο.
PanA4 Posted October 22, 2015 Author Posted October 22, 2015 Σήμερα παρέλαβα το αμάξι. Το βολάν ήταν σε άριστη κατάσταση. Ενισχύθηκε το πλατό και ο δίσκος δέχθηκε οργανικό υλικό. Σαν πρώτη εντύπωση, το πενταλ του συμπλεκτη είναι πολύ μαλακό και η συμπλεξη όπως η μαμά, καμία διαφορά. Θα ακολουθήσει ευλαβικό στρώσιμο για 500,τουλάχιστον, χιλιόμετρα. Να δούμε αργότερα και την αντοχή του στη ροπή. 9
S3-Nick Posted October 23, 2015 Posted October 23, 2015 Σήμερα παρέλαβα το αμάξι. Το βολάν ήταν σε άριστη κατάσταση. Ενισχύθηκε το πλατό και ο δίσκος δέχθηκε οργανικό υλικό. Σαν πρώτη εντύπωση, το πενταλ του συμπλεκτη είναι πολύ μαλακό και η συμπλεξη όπως η μαμά, καμία διαφορά. Θα ακολουθήσει ευλαβικό στρώσιμο για 500,τουλάχιστον, χιλιόμετρα. Να δούμε αργότερα και την αντοχή του στη ροπή. Πως ακριβώς ενισχυσες το πλατω? Το κόστος όλων αυτων?
PanA4 Posted October 23, 2015 Author Posted October 23, 2015 Το πλατό έχει κάτι λαμάκια που ανάλογα την αντοχή τους καθορίζουν και την ροπή που μπορεί να δεχτεί το πλατό. Αυτά τα λαμάκια κατά τα λεγόμενα του μηχανικού, έγιναν λίγο πιο παχιά. Επίσης το οργανικό υλικό που μπήκε έχει λίγο μεγαλύτερο πάχος από το αντίστοιχο εργοστασιακο. Το κόστος αυτών :250 το δισκοπλατο, 100 το ρουλεμαν και 150 η εργασία του μηχανικού. 4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now