Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

 

 


θα σου φαινεται και η διαφορα του οτι τα παλια ειχαν κατσει και σιγουρα δεν δουλευαν οπως την πρωτη μέρα που τα πηρες.

ελπιζω να μην εχει ρυθμισεις καμπερ καστερ και μπλεξεις με αυτα γιατι βλεπω να ψαχνεσαι και να ρυθμιζεις μονιμα...καποιες φορες τα απλουστερα ειναι και πρακτικοτερα.

προσωπικά θα δοκιμαζα κι αλλα σετ απ και θα σου προτεινα το ιδιο...θα δοκιμαζα το 4ο και το 5ο να δω πώς ειναι πριν καταλήξω οτι το 3ο ειναι που μου αρέσει.

πες μας εντυπωσεις περα απο την ανεση, στροφες, εκκινησεις, φρεναρισματα, καποιον ατσαλο ελιγμο.

καλοριζικες και επιβάλλεται να τις χαρεις οσο παει μιας και τα ''εσκασες'' κανονικα!!!

Καλημέρα Άρη,
Και τα προηγούμενα αμορτισέρ δεν είχαν πέσει τόσο. 87% απόσβεση είχαν μπρος-πίσω (που θεωρείται πολύ καλό για σπορ-σκληρή ανάρτηση).

Γωνιές τροχών (κάμπερ-κάστερ) δεν έχω πειράξει (έχω κρατήσει κι εδώ τις εργοστασιακές τιμές) γιατί....ο κατασκευαστής που σχεδιάσε και έφτιαξε το πάτωμα του Α3 και την ανάρτηση που θα το στηρίζει, ξέρει καλύτερα. :)

Μόλις περάσουν κάποια km (1000km πχ) θα το βάλω στο 5 μπρος-πίσω, να δω τι παίζει, αν και βλέπω ότι ήδη το "3" είναι ιδανικό για πόλη.

Τέλος, όπως έγραψα χθες:

 


(...)
Για να καταλάβεις, περνάς από λακούβες που πριν το αμάξι ψιλο-κοπάναγε και τώρα είναι λες και δε συμβαίνει τίποτα (πολύ γλυκιά απόσβεση). Και όλα αυτά (ως προς την άνεση) χωρίς χάσω κάπου αλλού όπως να έχω κλίσεις στις στροφές ή "πλεύσεις" σε ανωμαλίες με πολλά km/h ή κάτι άλλο. :)
(...)

Γενικά το αμάξι πατάει παντού καλύτερα (είτε πας γρήγορα είτε αργά) χωρίς περιττά κοπανήματα, χωρίς απότομες/άτσαλες κινήσεις ή χάσιμο επαφής τροχού από το οδόστρωμα. Ίσως αυτό είναι που προσπαθώ να περιγράψω: ο τροχός μένει βιδωμένος στο δρόμο ασχέτως ανωμαλιών, ασχέτως ταχύτητα κίνησης ή πόσο πιέζεις το αμάξι. Εντυπωσιακό (κατ' εμέ), μιας και είναι αρκετά δύσκολο να επιτευχθεί αυτό.

Ίσως εν μέρει το αποτέλεσμα να οφείλεται στο ότι:
- τα νέα αμορτισέρ είναι upside-down...
- τα πίσω πλέον είναι αέρος-λαδιού. (τα εργοστασιακά πίσω ήταν λαδιού-λαδιού μάλλον για λόγους κόστους)

Προσωπικά τη θεωρώ πολύ ανώτερη ανάρτηση από την Sline (βέβαια κάνει και τα 3πλα λεφτά, οπότε ψιλο-λογικό είναι) και είμαι 100% σίγουρος γιατί θυμάμαι ότι η Sline από την αρχή ήταν:
- κάπως ξερή στα κοπανήματα (σε λακούβες που η ανάρτηση δεν προλάβαινε να δουλέψει),
- την ένιωθες γενικά σφιχτή μέσα στην πόλη (που οριακά δεν έλεγες ότι κοπάναγε το αμάξι σε αρκετές λακούβες) και
- χαλαρή σε ταξίδια με αρκετά km/h (που γι' αυτό θυσιάζεις την άνεση) ή σε στροφοδιαδρομές όπου θα την ήθελες κάπως πιο σκληρή για να μην έχεις "πλεύσεις".

Τέλοσπάντων. Αυτά σαν πρώτες εντυπώσεις.
Θα γράψω περισσότερα όταν κάνω και κάποια km σε εθνική και σε επαρχιακό δρόμο κινούμενος για αρκετή ώρα γρήγορα και θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη. Edited by Kavouras
Posted

Καλά στο τέλος θα με κάνεις να ζηλέψω το s παπαροτρόνικ, ειδικά μετά το ΒΤ και την ανάρτηση Κάβουρα :sSig_goodjob:

 

 

 

Δημήτρης

Posted

καλορίζικη η ανάρτηση φίλε μου και καλά χλμ......οντως η διαφορά πρέπει να είναι αισθητή.....όπως και τα χρήματα!

Posted

Καλά στο τέλος θα με κάνεις να ζηλέψω το s παπαροτρόνικ, ειδικά μετά το ΒΤ και την ανάρτηση Κάβουρα :sSig_goodjob:

 

 

 

Δημήτρης

 

Όσο και να παρακαλας, δεν ανταλλάσουμε με το Β7 σου. :new_iloveyou:

καλορίζικη η ανάρτηση φίλε μου και καλά χλμ......οντως η διαφορά πρέπει να είναι αισθητή.....όπως και τα χρήματα!

Ευχαριστώ Νάσο! :thumbsup:

Posted (edited)

Γιωργο 87% αποσβεση στα αμορτισερ που εβγαλες σημαινει οτι ειναι σαν καινουργια,οταν εβαλα τα bilstein και τα μετρησα ενα μηνα μετα, μου εβγαλαν ελαχιστα παραπανω απο το 87%.

Κατα την γνωμη μου πρεπει να πατησει η νεα αναρτηση και να ελεγχθει ξανα.

Edited by athanasiostsak
Posted (edited)

Γιωργο 87% αποσβεση στα αμορτισερ που εβγαλες σημαινει οτι ειναι σαν καινουργια,οταν εβαλα τα bilstein και τα μετρησα ενα μηνα μετα, μου εβγαλαν ελαχιστα παραπανω απο το 87%.

Κατα την γνωμη μου πρεπει να πατησει η νεα αναρτηση και να ελεγχθει ξανα.

Δεν το κατάλαβα Θανάση. 87% ήταν η απόσβεση στα παλιά αμορτισερ και φυσικά με σωστά φουσκωμένα λάστιχα (γιατί πολλοί το ξεχνάνε αυτό όταν πάνε για μέτρηση). Ναι, το ξέρω ότι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση αλλά το πίσω δεξί αμορτισέρ άρχισε να "ιδρώνει" (ξερνάει λαδάκι) το καλοκαίρι και παρότι η μέτρηση της απόσβεσής του ήταν πολύ καλή, ήταν το έναυσμα για να αλλάξω και ανάρτηση.

 

Καταρχήν πριν βάλεις μία καινούρια ανάρτηση πρέπει να κάνεις το κλασσικό τεστ: την πατάς με το χέρι (ή με πρέσα σιγά-σιγά) προς τα μέσα μέχρι τέρμα και το έμβολο πρέπει να βγει μόνο του προς τα έξω. Σε μένα λειτούργησε σωστά σε όλες τις επαναλήψεις (εγώ έκανα 20 σε κάθε ένα από τα τέσσερα)

 

Τώρα την ανάρτηση δεν την μέτρησα στο αμορτισερόμετρο. Ούτως ή άλλως σε 15 μέρες θα πάω πάλι στο μαγαζί για ελέγξουμε τα μεγάλα παξιμάδια που κρατάνε τα ελατήρια στο επιλεγμένο ύψος. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τη μέτρηση των αμορτισέρ.... Μάλλον κάτι άλλο θα εννοείς.

Edited by Kavouras
Posted

Δεν το κατάλαβα Θανάση. 87% ήταν η απόσβεση στα παλιά αμορτισερ και φυσικά με σωστά φουσκωμένα λάστιχα (γιατί πολλοί το ξεχνάνε αυτό όταν πάνε για μέτρηση). Ναι, το ξέρω ότι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση αλλά το πίσω δεξί αμορτισέρ άρχισε να "ιδρώνει" (ξερνάει λαδάκι) το καλοκαίρι και παρότι η μέτρηση της απόσβεσής του ήταν πολύ καλή, ήταν το έναυσμα για να αλλάξω και ανάρτηση.

 

Καταρχήν πριν βάλεις μία καινούρια ανάρτηση πρέπει να κάνεις το κλασσικό τεστ: την πατάς με το χέρι (ή με πρέσα σιγά-σιγά) προς τα μέσα μέχρι τέρμα και το έμβολο πρέπει να βγει μόνο του προς τα έξω. Σε μένα λειτούργησε σωστά σε όλες τις επαναλήψεις (εγώ έκανα 20 σε κάθε ένα από τα τέσσερα)

 

Τώρα την ανάρτηση δεν την μέτρησα στο αμορτισερόμετρο. Ούτως ή άλλως σε 15 μέρες θα πάω πάλι στο μαγαζί για ελέγξουμε τα μεγάλα παξιμάδια που κρατάνε τα ελατήρια στο επιλεγμένο ύψος. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τη μέτρηση των αμορτισέρ.... Μάλλον κάτι άλλο θα εννοείς.

Για τον ελεγχο ξανα, εννοουσα την νεα αναρτηση αλλα απο την στιγμη που εκανες το κλασσικο τεστ πρεσαροντας τοσες φορες(ειναι γεγονος οτι εχεις υπομονη,φαινεται κι απο τα γραπτα σου),τοτε ολα καλα. Ειμαι βεβαια περιεργος να δω ποσο % θα δωσει η νεα αναρτηση αν και για την παλια, το 87% το θεωρω πολυ καλο νουμερο και για καινουργια.

Επισης το γεγονος οτι στην ευθυγραμιση κρατησες εργοστασιακες ρυθμισεις μονο καλο ειναι και στην συμπεριφορα του αυτοκινητου αλλα και στην καταναλωση ελαστικων.

Σακης

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

 

 


Για τον ελεγχο ξανα, εννοουσα την νεα αναρτηση αλλα απο την στιγμη που εκανες το κλασσικο τεστ πρεσαροντας τοσες φορες(ειναι γεγονος οτι εχεις υπομονη,φαινεται κι απο τα γραπτα σου),τοτε ολα καλα. Ειμαι βεβαια περιεργος να δω ποσο % θα δωσει η νεα αναρτηση αν και για την παλια, το 87% το θεωρω πολυ καλο νουμερο και για καινουργια.
Επισης το γεγονος οτι στην ευθυγραμιση κρατησες εργοστασιακες ρυθμισεις μονο καλο ειναι και στην συμπεριφορα του αυτοκινητου αλλα και στην καταναλωση ελαστικων.
Σακης

Θανάση,
Μετρήθηκα χθες: 98% και 99% (πίσω και μπροστά αντίστοιχα) με τη ρύθμιση στο αμορτισερόμετρο για "σπορ" ανάρτηση. (μου είπε ότι έχει σημασία και ότι το αμορτισερόμετρο είναι πιο απαιτητικό στις αποσβέσεις - με την "σπορ" ρύθμιση είχα μετρηθεί και πριν)

Και για να τα λέμε όλα, η απόσβεση στην Sline ανάρτηση ήταν ικανοποιητική ως πολύ καλή θα έλεγα. Δεν θα την άλλαζα αν δεν είχε αρχίσει να τα "φτύνει" το πίσω δεξιά αμορτισέρ. (έβγαζε 87% αλλά παρατηρήσαμε πως άρχιζε να ξερνάει λαδάκι - είδαμε υγρασία περιμετρικά της μπουκάλας)
Μπορεί να έβγαζε και 1 χρόνο (=16.000km) ακόμα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα πλησίαζε ακόμα περισσότερο η ώρα της αλλαγής του οχήματος και ουσιαστικά θα πλήρωνα μία ανάρτηση για να τη χαρεί ο επόμενος (ιδιοκτήτης). Και εκτός αυτού, καθώς θα τα έφτυνε μονομερώς το ένα από τα δύο πίσω αμορτισέρ, θα είχα θέμα και με την ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Γι' αυτό και έγινε η "επίσπευση" της αλλαγής της ανάρτησης και λόγω του "απότομου" (δεν ήρθε προγραμματισμένα), ήμουν αρχικά ανάμεσα στο να ξαναβάλω την sline (900€ καινούρια τη βρήκα τοποθετημένη - χωρίς ελατήρια, μιας θα κράταγα τα υπάρχοντα δικά μου τα οποία μετρήσαμε και δεν είχαν πάθει τίποτα) και στην bistein PSS10.
Ε...μετά είπα να κάνω την υπερβολή μιας και 1 φορά θα αλλάξω ανάρτηση αν βάλω την PSS10 και δε θα ξανα-ασχοληθώ. :)

Αυτά σχετικά με τις προσωπικές αναζητήσεις. :JC_cheesy:

Στο ζουμί:
Μετά από περίπου 2000+km από την τοποθέτηση της ανάρτησης, συνεχίζουν να έρχονται μόνο θετικές εμπειρίες, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα.

Ξέρω ότι γίνομαι λίγο κουραστικός και ίσως κοινότυπος αλλά πραγματικά δεν υπάρχει καμία επαφή σύγκρισης πατήματος πριν (sline) και μετά (PSS10). Πραγματικά πλέον μπορώ να πω ότι: με αυτή την ανάρτηση το αμάξι δεν ξέρει τι κάνει!!!
Τα έχεις όλα σε πολύ καλύτερο βαθμό από πριν και χωρίς να θυσιάζεις κάτι (πχ άνεση ή κράτημα)!
Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα, αν το "οικονομικό" δεν είναι πρόβλημα.

Και ένα update σχετικά με τη ρύθμιση της ανάρτησης:
1. Μέτρησα και πάλι το αμάξι και είναι πλέον ευθεία με το έδαφος (όπως προτείνει ο κατασκευαστής -της ανάρτησης- για το Α3).
Στο μάτι είναι λίγο περίεργο (όπως ήταν και πριν) γιατί οι δύο θόλοι δεν είναι στο ίδιο ύψος (ο πίσω είναι πιο "ρηχός" στο μάτι από το εμπρός με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι το αμάξι είναι "σούζα", ενώ στην ουσία είναι ευθεία με το δρόμο). Παρατηρήθηκε επίσης ότι το αμάξι έκατσε ομοιόμορφα 0,5 πόντους από την αρχική μέτρηση όταν πρωτοβάλαμε την ανάρτηση. Οπότε...όποιος τη βάλει, να έχει υπόψη του ότι θα πέσει περίπου μισό πόντο από εκεί που θα το ρυθμίσει. Εγώ αυτό το -0,5 πόντους ακόμα, το πήρα θετικά (δεν το ξαναψηλώσαμε) και να πω την αλήθεια μου, μου αρέσει περισσότερο. Απλά ξαναρυθμίσαμε γωνίες για να ξαναέρθουμε (έστω αυτό το ελάχιστο) στα εργοστασιακά πλαίσια.

2. μάλλον θα τη σκληρύνω λίγο δοκιμαστικά, βάζοντάς τη μία σκάλα πάνω (από το "3" στο "4") και στους δύο άξονες για να πάρω λίγο καλύτερη αντίδραση όταν είσαι σε στροφοδιαδρομές με πολλά km/h.

Σημειώνω ότι το αμάξι δε θέλω να γίνει τελείως "τραπέζι", γιατί όσο σκληραίνεις τα αμορτισέρ, τόσο πιο απόλυτο γίνεται το αμάξι κάτι που σημαίνει ότι ανεβάζεις μεν το όριο στις στροφές, αλλά το αμάξι συγχωρεί πλέον και πολύ πιο δύσκολα και αν γλιστρήσει, χρειάζεται πολύ καλό "χέρι" για να το επαναφέρεις...

  Edited by Kavouras
Posted

Εγώ κρατάω το ''αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα πλησίαζε ακόμα περισσότερο η ώρα της αλλαγής του οχήματος'' και λέω ποιός τυχερός θα το πάρει μετά ........και αναρωτιέμαι....................... γιατί να το δώσεις;

Posted

Εγώ κρατάω το ''αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα πλησίαζε ακόμα περισσότερο η ώρα της αλλαγής του οχήματος'' και λέω ποιός τυχερός θα το πάρει μετά ........και αναρωτιέμαι....................... γιατί να το δώσεις;

Δημήτρη, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η αλήθεια είναι ότι και το προηγούμενο αμάξι έφυγε "χαρτί" από τα χέρια μου. Δε θέλω να πάρει ο άλλος κάτι από μένα και να με βρίζει μετά.

 

Και όσο αναφορά την αλλαγή οχήματος: Ε φίλε, μετά από 2 με 3 έτη, προγραμματίζω αλλαγή οχήματος. Μετά τα 6-7 έτη αρχίζει να πέφτει πολύ η αγοραστική του αξία, οπότε αν δεν το δώσεις εκείνη την περίοδο, το "παντρεύεσαι" ή το δίνεις "κοψοχρονιά".

 

Βέβαια στο τέλος, άλλα προγραμματίζεις και άλλα έρχονται (πως να κάνεις προγραμματισμό στην κ@λοχώρα??? :sFi_dualpistols: ), οπότε ακόμα μαζεύω και "εύχομαι" μέχρι να έρθει η ώρα της αλλαγής.

 

Τέλοσπάντων. Όσο κι αν δε θέλω να σκέφτομαι ότι θα έρθει η ώρα που θα "πρέπει" να το δώσω (το έχω αγαπήσει αυτό το αμάξι :wub: και το έχω φέρει ακριβώς στα γούστα μου και δε θέλω να το αποχωρηστώ :wub: ), πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Δεν μπορώ να το κρατήσω "για πάντα"...

Posted

Εγώ έχω και ρήτρα διαζυγίου με το δικό μου......................μαζί για πάντα.......

:sHa_hehe:

Posted

Καλα χιλιομετρα γεματα ευχαριστηση!

Οταν εγραψα οτι πρεπει να πατησει πρωτα και να ξαναρυθμιστει εννοουσα αυτο ακριβως (-0,5 εκ) και νομιζω οτι θα πατησει κι αλλο.

Με εκπλησει το γεγονος οτι η νεα αναρτηση εδωσε 98% και 99%,ειναι πολυ υψηλες τιμες κι αυτο ειναι πολυ καλο.Τωρα το μονο που μενει να μας πεις καποια στιγμη ειναι το αν τρωει λαστιχο και φυσικα περαιτερω εντυπωσεις.

Το αμπρτισερ απο την S-LINE μηπως επισκευαζεται?

Posted

Καλορίζικη η ανάρτηση. Να ξερες πόσο τη γλυκοκοιτάζω. Γινεται να ανταλλάξω μερικά άλογα για μια τέτοια??? :sHa_hehe:

Posted

Καλορίζικη η ανάρτηση. Να ξερες πόσο τη γλυκοκοιτάζω. Γινεται να ανταλλάξω μερικά άλογα για μια τέτοια??? :sHa_hehe:

Στεφανε ισως μια τετοια αναρτηση να σε γλιτωσει αρκετα απο το σπινιαρισμα που εχεις.

Πουλα το μπλοκε :sHa_sarcasticlol: :sHa_sarcasticlol: και την ihi σου σε μενα!!

Posted

Καλορίζικη η ανάρτηση. Να ξερες πόσο τη γλυκοκοιτάζω. Γινεται να ανταλλάξω μερικά άλογα για μια τέτοια??? :sHa_hehe:

 

Ρε σύ ξέχασα τελείως ότι έχει μπλοκέ επάνω......Αλτζχάιμερ λέμε.............

Posted

Γιώργο καλοριζικες και να χαίρεσαι φίλε το κουκλι που έχεις φτιάξει!!!!!

Posted

Γιώργο καλοριζικες και να χαίρεσαι φίλε το κουκλι που έχεις φτιάξει!!!!!

Ευχαριστώ πολύ Ντίνο!!!

 

Καλορίζικη η ανάρτηση. Να ξερες πόσο τη γλυκοκοιτάζω. Γινεται να ανταλλάξω μερικά άλογα για μια τέτοια??? :sHa_hehe:

Ευχαριστώ πολύ Στέφανε. Εσύ που είσαι της...."στροφοδιαδρομής" (αν έχω καταλάβει καλά), θα την χαρείς πάρα πολύ και άσε τους "ευθειάκηδες" να μετράνε τα....άλογά τους στις ευθείες! :tease:

 

Εγώ έχω και ρήτρα διαζυγίου με το δικό μου......................μαζί για πάντα.......

:sHa_hehe:

 

Πετυχημένο!!! :sHa_sarcasticlol:

:new_lol:

 

 

Καλα χιλιομετρα γεματα ευχαριστηση!

Οταν εγραψα οτι πρεπει να πατησει πρωτα και να ξαναρυθμιστει εννοουσα αυτο ακριβως (-0,5 εκ) και νομιζω οτι θα πατησει κι αλλο.

Με εκπλησει το γεγονος οτι η νεα αναρτηση εδωσε 98% και 99%,ειναι πολυ υψηλες τιμες κι αυτο ειναι πολυ καλο.Τωρα το μονο που μενει να μας πεις καποια στιγμη ειναι το αν τρωει λαστιχο και φυσικα περαιτερω εντυπωσεις.

Το αμπρτισερ απο την S-LINE μηπως επισκευαζεται?

Το -0,5 το ήθελε πάντως σήμερα που το ξανα-παρατηρούσα. Μη σου πω ότι θα περιμένω και αν είναι θα το κατεβάσω ακόμα -0,5 πόντους (αν δεν κάτσει άλλο). :sHa_hehe:

 

Για την επισκευή της Sline ανάρτησης, δυστυχώς (ή μήπως "ευτυχώς" κρίνοντας από το αποτέλεσμα? :sSig_busted: ) όπως μου είπαν 3 μαγαζιά που επισκευάζουν αναρτήσεις, η Sline (αμορτισέρ της sachs όπως είδαμε όταν τα βγάλαμε) δεν επισκευάζεται ή.... για να το πω σωστά: μπορεί να την ανοίξουμε, να επισκευαστεί αλλά να μην "κλείσει" καλά και να χάνει η μπουκάλα (μιας και δεν είναι φτιαγμένη για να επισκευάζεται) και σε κάθε περίπτωση εγώ θα πλήρωνα εργατικά+υλικά.

Συν του ότι με την επισκευή κανείς δεν μπορούσε να μου πει ότι θα πετύχουν ακριβώς τη σκληρότητα-απόσβεση (bound-rebound) της "original" Sline ανάρτησης (μπορεί να βγει πιο σκληρή ή πιο μαλακή ή το rebound να είναι πιο μαλακό κτλ).

Γενικά δηλαδή θα μπαίναμε σε πειραματισμούς, οπότε η λύση της επισκευής απορρίφθηκε μέσα στις πρώτες 3-4 μέρες που ψαχνόμουν.

 

Όσο για το αν "τρώει λάστιχο", θα χρειαστεί να περάσουν κάποια km για να σου πω. Θεωρητικά όμως λόγω του ότι οι τροχοί πατάνε και στο έδαφος πάλι με τις εργοστασιακές γωνίες, θεωρώ ότι η φθορά των ελαστικών θα είναι η ίδια με πριν. (εκτός αν εννοείς ότι θα το χώνω περισσότερο στις στροφές, οπότε.......-> :sSig_busted: )

Posted

Ακριβως το τελευταιο εννοουσα και καταλαβα :sHa_hehe:

Posted

Λοιπόν...κάνω κι εδώ update.

Το Μάιο παρατηρήθηκε κατά το service ότι έχω διαρροή ψυκτικού υγρού, οπότε κλείσαμε ραντεβού και στις αρχές του καλοκαιρού έγινε αλλαγή αντλίας νερού με του νέου τύπου (χωρίς δικό μου έξοδο λόγω επέκτασης εγγύησης). Παρατήρησα έκτοτε μεγάλες θερμοκρασίες λαδιού ακόμα και κατά την χαλαρή πορεία ή μετακίνηση. Παλιά με τα βίας ξενερούσα τους 95-97 βαθμούς όταν δεν πίεζα (ακόμα και με 40 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος), όταν τώρα χτυπούσα το καλοκαίρι 120άρια ενώ ακόμα και σε χαλαρή βόλτα, ήμουν συνεχώς με 100 βαθμούς στο λάδι.

 

Μάλιστα παρατήρησα (όταν έπεσε η εξωτερική θερμοκρασία) ότι φτάνοντας στον προορισμό μου δούλευε το βεντιλατέρ αρκετή ώρα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν λειτουργεί (αν έχω κλειστό το A/C - clima) και με το που σβήσω τη μηχανή ενεργοποιείται...

 

 

Στην αρχή μάλιστα έλεγα ότι είναι η ιδέα μου γιατί όντως φέτος είχαμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι, οπότε έλεγα συνέχεια: έλα...ηρέμησε. Μόλις κρυώσει ο καιρός, θα "στρώσει".

Αμ δε όμως... Ακόμα και αυτή την εβδομάδα με 15 και 20 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, το λάδι έμεινε στους 98 βαθμούς στην κίνηση μέσα στην πόλη (ψιλο-μποτιλιάρισμα).

 

Ελπίζω να μην έχουν κάνει καμιά μλκία στην αλλαγή της αντλίας ή κατά το τρακάρισμα (που λύσαμε τα πάντα μπροστά), ξεχνώντας να κουμπώσουν καμιά φύσσα (πχ βεντιλατέρ ή θερμοστάτη, που δεν έχουν κύκλωμα ελέγχου αλλά μόνο κύκλωμα εντολών)...

 

Ευχαριστώ το Δημήτρη (dikonou) που μου ανέφερε και το δικό του πρόβλημα, ώστε να ψιλο-επιβεβαιώσω ότι δεν είναι η ιδέα μου όλο αυτό... :)

 

Είμαι στο ψάξιμο για την εύρεση λύσης.

 

 

 

ΥΓ: δεν έχω παρατηρήσει αύξηση στη θερμοκρασία νερού της μηχανής γιατί ο δείκτης θερμοκρασίας νερού μηχανής δεν "ανέβηκε" ποτέ πάνω από τους 90 βαθμούς (αλλά όλοι ξέρουμε ότι ο δείκτης αυτός δεν είναι ακριβής και υπάρχει μόνο για να μας προειδοποιήσει για μία μεγάλη αύξηση της θερμοκρασίας (120 βαθμούς και πάνω). Δεν είχα τσεκάρει και με vag-com ώστε να ξέρω τι έπαιζε πριν (και να το ελέγξω με το σήμερα).

Posted

 

Ευχαριστώ πολύ Στέφανε. Εσύ που είσαι της...."στροφοδιαδρομής" (αν έχω καταλάβει καλά), θα την χαρείς πάρα πολύ και άσε τους "ευθειάκηδες" να μετράνε τα....άλογά τους στις ευθείες! :tease:

 

Σίγουρα μία pss10 θα ήταν το απόλυτο αλλά για την ώρα σκέφτομαι τα bilstein b6 που είναι για μαμα ελατήρια. Φοβάμαι μόνο μη μου κοπανάνε γιατί δεν κινούμαι και στους καλύτερους δρόμους καθημερινά...

Posted

Λοιπόν...κάνω κι εδώ update.

Το Μάιο παρατηρήθηκε κατά το service ότι έχω διαρροή ψυκτικού υγρού, οπότε κλείσαμε ραντεβού και στις αρχές του καλοκαιρού έγινε αλλαγή αντλίας νερού με του νέου τύπου (χωρίς δικό μου έξοδο λόγω επέκτασης εγγύησης). Παρατήρησα έκτοτε μεγάλες θερμοκρασίες λαδιού ακόμα και κατά την χαλαρή πορεία ή μετακίνηση. Παλιά με τα βίας ξενερούσα τους 95-97 βαθμούς όταν δεν πίεζα (ακόμα και με 40 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος), όταν τώρα χτυπούσα το καλοκαίρι 120άρια ενώ ακόμα και σε χαλαρή βόλτα, ήμουν συνεχώς με 100 βαθμούς στο λάδι.

(...)

Είμαι στο ψάξιμο για την εύρεση λύσης.

 

μία ανανέωση σχετικά με το θέμα.

Ελένξαμε φύσες κτλ και όλα είναι στη θέση τους.

Το πρόβλημα συνεχίστηκε μέχρι που..........κάναμε clear τα σφάλματα ο εγκέφαλος μηχανής και κεντρικών ηλεκτρονικών.

βρήκαμε μόνο ένα σφάλμα καταγεγραμμένο όταν μου μετακίνησαν το αμάξι χωρίς εμπρός μούρη για 10 μέτρα (χωρίς φυσωμένα βεντιλατέρ κατά λάθος).

 

Τι σκ@τ@ παίχτηκε δεν μπορώ να καταλάβω...

 

Τώρα πάντως με 15 και 20 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πλέον όλα δουλεύουν όπως θα έπρεπε.

Αναμονή ως ότου ξαναζεστάνει αρκετά ο καιρός. Ελπίζω να ήταν τόσο απλό το πρόβλημα...

 

Επίσης μέχρι τα Χριστούγεννα προγραμματίζεται και μία ακόμα μικρή αναβάθμιση. :)

Posted

μία ανανέωση σχετικά με το θέμα.

Ελένξαμε φύσες κτλ και όλα είναι στη θέση τους.

Το πρόβλημα συνεχίστηκε μέχρι που..........κάναμε clear τα σφάλματα ο εγκέφαλος μηχανής και κεντρικών ηλεκτρονικών.

βρήκαμε μόνο ένα σφάλμα καταγεγραμμένο όταν μου μετακίνησαν το αμάξι χωρίς εμπρός μούρη για 10 μέτρα (χωρίς φυσωμένα βεντιλατέρ κατά λάθος).

 

Τι σκ@τ@ παίχτηκε δεν μπορώ να καταλάβω...

 

Τώρα πάντως με 15 και 20 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πλέον όλα δουλεύουν όπως θα έπρεπε.

Αναμονή ως ότου ξαναζεστάνει αρκετά ο καιρός. Ελπίζω να ήταν τόσο απλό το πρόβλημα...

 

Επίσης μέχρι τα Χριστούγεννα προγραμματίζεται και μία ακόμα μικρή αναβάθμιση. :)

 

Κουλο οντως Γιωργο.. :sCo_hmmthink:

Posted

Κουλο οντως Γιωργο.. :sCo_hmmthink:

Το ξέρω ρε Γιωργο....Τι να πω??

 

Εντομεταξύ έπεσε και η εξωτερική θερμοκρασία και δεν μπορώ να "συνεχίσω" τα tests....(όντως συνεχίζει και το κάνει ή απλά κρύωσε ο καιρός?)

Posted

Το ξέρω ρε Γιωργο....Τι να πω??

 

Εντομεταξύ έπεσε και η εξωτερική θερμοκρασία και δεν μπορώ να "συνεχίσω" τα tests....(όντως συνεχίζει και το κάνει ή απλά κρύωσε ο καιρός?)

 

Στο πατημα τις προαλλες εβλεπα απο 97 μεχρι 101 βαθμους. Με 13 βαθμους εξωτερικη. Εσυ τι βλεπεις μεσα στη πολη? Μπορει να ειναι κατι "ασχετο" με τη διαρροη ψυκτικου παντως..

Posted

Στο πατημα τις προαλλες εβλεπα απο 97 μεχρι 101 βαθμους. Με 13 βαθμους εξωτερικη. Εσυ τι βλεπεις μεσα στη πολη? Μπορει να ειναι κατι "ασχετο" με τη διαρροη ψυκτικου παντως..

από χθες που έγινε το "reset", βλέπω 93-95 βαθμούς, χωρίς όμως να το πιέζω γιατί είμαι μέσα σε κίνηση*.

 

 

 

*που θεωρητικά σημαίνει κακή ψύξη του μοτέρ, άρα δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.