Jump to content

Recommended Posts

Posted
αντλία βενζίνης δεν ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ?βασικό κομματι........

Nope.....

 

sent from......... me!

 

 

Posted

Πολύ πιθανό, με τα τηλέφωνα από Κοσμοκάρ, να ζητάνε και το ιστορικό βλαβών του κάθε οχήματος και να μην τους παίρνουν όλους τηλέφωνο. Ίσως είναι πεταμένα λ7 για όσους έχουν δεχτεί τέτοια πρόταση αφού οι ασφαλιστικές, πρώτα και πάντα, φροντίζουν να καλύψουν τον ποπό τους.
Αν ψήνεσαι πάντως για την μία στο εκατομμύριο, βεβαιώσου πως δεν θα υπάρχουν στο συμβόλαιο διττές παράγραφοι τουλάχιστον στα σημεία που σε ενδιαφέρουν.
Στις καλυπτόμενες υπηρεσίες, δεν βλέπω κάτι για κόστος νέων ανταλλακτικών, πέρα από την επισκευή των ελλατωματικών και την κάλυψη αφαίρεσης και εγκατάστασης αυτών.

:sCo_hmmthink:  :g:

  • 3 weeks later...
Posted

Λοιπόν σχετικά με την ασφάλιση:

Αποφάσισα να μην την κάνω τελικά.

Δε με έπεισαν από το τηλέφωνο ότι είναι σοβαρή ασφαλιστική και το χειρότερο ότι όταν χρειαστεί να μου καλύψουν κάτι, υποψιάζομαι ότι θα περάσω από 40 κύματα...

Γενικά όταν ακούω αυτά τα "ναι-ναι" σε ό,τι κι αν τους ρωτάς αλλά από γραπτές απαντήσεις (που σημαίνει ότι δεσμεύονται) δε σου δίνουν τίποτα, μόνο αρνητική εικόνα μου δημιουργούν.

Οπότε γιατί να συνεργαστώ με κάποιον που εξ αρχής δε μου εμπνέει εμένα εμπιστοσύνη? :)

 

Σχετικά με την εξαέρωση τώρα του συστήματος ψύξης:

τα πράγματα πάνε πολύ καλά. Με καθημερινό άνοιγμα του καπακιού του δοχείου ψυκτικού υγρού, η ψύξη του κινητήρα έχει επανέλθει στα φυσιολογικά πλαίσια. Βγάζει πάρα πολύ λίιιιγο αέρα ακόμα (οπότε προσωπικά θα συνεχίσω την διαδικασία μέχρι να μην βγάζει καθόλου αέρα), το οποίο σημαίνει ότι το 99% του εγκλωβισμένου αέρα έχει φύγει από το κύκλωμα. :)

 

Το μόνο "κακό" είναι ότι λόγω του ότι έφυγε ο αέρας που ήταν εγκλωβισμένος, η στάθμη του αντιψυκτικού έπεφτε συνεχώς, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι αρκετά κάτω από το minnimum. Μάλιστα σε μία κατηφόρα που έβγαλε και χαμηλή στάθμη αντιψυκτικού υγρού.

Πέρασα λοιπόν από Karenta για να πάρω αντιψυκτικό (ήμουν και δίπλα :) ) και μου είπαν ότι πλέον η audi συνιστά G13 και όχι G12 για όλα τα μοτέρ και ότι το G13 αναμιγνύεται χωρίς πρόβλημα με το G12.

 

Λόγω του ότι μου φάνηκαν λίγα τα χρήματα, πήρα 1,2lt (G13 αντιψυκτικό με το σήμα της audi πάνω -> δεν ξέρω τι μάρκα είναι) για να συμπληρώσω, όμως τώρα είμαι διστακτικός στο αν πρέπει να αναμείξω το G13 με το G12....

 

Τι λέτε??? Να ρίξω G13 μέσα ή μλκια?

Επίσης δεν βρήκα πουθενά τι διαφορές έχουν τα G13 από τα G12..... Ξέρει κανείς?

Posted

Γιώργο νομίζω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με τα αντιψυκτικά.....αλλά γιατί να σου λείπει τόσο ώστε να σου ανάψει λαμπάκι?είναι φυσιολογικό?πόσο σου τα πήρες τα g13?τι γράφει από πίσω,και σε τι ποσότητα το αραιώνεις?

Posted (edited)

Γιώργο νομίζω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με τα αντιψυκτικά.....αλλά γιατί να σου λείπει τόσο ώστε να σου ανάψει λαμπάκι?είναι φυσιολογικό?πόσο σου τα πήρες τα g13?τι γράφει από πίσω,και σε τι ποσότητα το αραιώνεις?

Να σου πω την αλήθεια, δεν γράφει με πόσο να το αραιώσεις.

Εγώ σκεφτόμουν να το ρίξω όπως είναι αυτό το λίγο που λείπει (που δεν είναι πάνω από 150ml), ακόμα κι αν είναι συμπικνωμένο...

Edited by Kavouras
Posted

Λοιπόν σχετικά με την ασφάλιση:

Αποφάσισα να μην την κάνω τελικά.

Δε με έπεισαν από το τηλέφωνο ότι είναι σοβαρή ασφαλιστική και το χειρότερο ότι όταν χρειαστεί να μου καλύψουν κάτι, υποψιάζομαι ότι θα περάσω από 40 κύματα...

Γενικά όταν ακούω αυτά τα "ναι-ναι" σε ό,τι κι αν τους ρωτάς αλλά από γραπτές απαντήσεις (που σημαίνει ότι δεσμεύονται) δε σου δίνουν τίποτα, μόνο αρνητική εικόνα μου δημιουργούν.

Οπότε γιατί να συνεργαστώ με κάποιον που εξ αρχής δε μου εμπνέει εμένα εμπιστοσύνη? :)

 

Σχετικά με την εξαέρωση τώρα του συστήματος ψύξης:

τα πράγματα πάνε πολύ καλά. Με καθημερινό άνοιγμα του καπακιού του δοχείου ψυκτικού υγρού, η ψύξη του κινητήρα έχει επανέλθει στα φυσιολογικά πλαίσια. Βγάζει πάρα πολύ λίιιιγο αέρα ακόμα (οπότε προσωπικά θα συνεχίσω την διαδικασία μέχρι να μην βγάζει καθόλου αέρα), το οποίο σημαίνει ότι το 99% του εγκλωβισμένου αέρα έχει φύγει από το κύκλωμα. :)

 

Το μόνο "κακό" είναι ότι λόγω του ότι έφυγε ο αέρας που ήταν εγκλωβισμένος, η στάθμη του αντιψυκτικού έπεφτε συνεχώς, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι αρκετά κάτω από το minnimum. Μάλιστα σε μία κατηφόρα που έβγαλε και χαμηλή στάθμη αντιψυκτικού υγρού.

Πέρασα λοιπόν από Karenta για να πάρω αντιψυκτικό (ήμουν και δίπλα :) ) και μου είπαν ότι πλέον η audi συνιστά G13 και όχι G12 για όλα τα μοτέρ και ότι το G13 αναμιγνύεται χωρίς πρόβλημα με το G12.

 

Λόγω του ότι μου φάνηκαν λίγα τα χρήματα, πήρα 1,2lt (G13 αντιψυκτικό με το σήμα της audi πάνω -> δεν ξέρω τι μάρκα είναι) για να συμπληρώσω, όμως τώρα είμαι διστακτικός στο αν πρέπει να αναμείξω το G13 με το G12....

 

Τι λέτε??? Να ρίξω G13 μέσα ή μλκια?

Επίσης δεν βρήκα πουθενά τι διαφορές έχουν τα G13 από τα G12..... Ξέρει κανείς?

Ψάχνοντας λίγο στο net, διάβασα πως έχουν ακριβώς τις ίδιες ιδιότητες. Η διαφορά έγκειται στην πιό φιλική προς το περιβάλλον, γλυκερίνη αντι της γλυκόλης που είχε σαν συστατικό το G12++ και αυτός είναι ο λόγος που αντικαταστάθηκε. ;)

  • Like 1
Posted

Γιώργο δεν νομίζω οτι έχει θέμα το να τα αναμείξεις.

  • Like 1
Posted

Βάλτο Γιώργο, σιγά τα αυγά. Λες να εκραγεί? Δεν έχει πολλές διαφορές, συμπλήρωσε κανονικά - γνώμη μου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Το πολύ πολύ να μείνει με λυτα τα ψυγεία. Χαχαχα

  • Like 1
Posted

Πως τον λένε το μηχανικό σου;η δεν έχεις;αν έχεις αυτόν ρώτα

Posted

Το g13 που πήρες από Audi είναι έτοιμο για χρήση ή θέλει ανάμιξη με απιονισμένο νερό; Αν μπορείς πες και μια τιμή. Εγώ συνήθως χρησιμοποιώ τα έτοιμα από τη Shell, κι εγώ νομίζω ότι δε θα έχεις πρόβλημα αν τα αναμείξεις απλά αν θέλει αναμιξη με νερό πρόσεξε το, γιατί αν δε κάνω λάθος δεν είναι όλα έτοιμα προς χρήση.

Posted

συνήθως πίσω από το μπουκάλι γράφουν πόσο μπόρεις να το αρραιώσεις.......έαν το ρίξεις χωρίς να το αρραιώσεις θα λειτουργεί μέχρι -45 βαθμούς,εάν βάλεις 50-50 θα λειτουργεί μέχρι -30 βαθμούς κτλ κτλ(αυτά είναι απλά παραδείγματα)άρα δεν παθαίνει κάτι όπως και να το χρησιμοποιήσεις!

  • Like 1
  • 1 month later...
Posted (edited)

Λοιπόν.... ένα update σχετικά με το θέμα του σφάλματος που είχα αντιμετωπίσει και στις 21/12/2012.

 Το σφάλμα του "τότε" ήταν αυτό:

Control Module Part Number: 8P7 907 115 G
  Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI     0050
           Software Coding: 010300031C070160
            Work Shop Code: WSC 06314
1 Fault Found 

004917 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded 
               P1335 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 69730 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.12.21
                    Time: 22:50:16

             Freeze Frame 
                    RPM: 2284 /min
                    Load: 43.9 %
                    Speed: 30.0 km/h
                    Temperature: 68.0°C
                    Temperature: 33.0°C
                    Absolute Pres.: 1010.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V


Readiness: 0000 0000

Πριν φύγω για διακοπές (κυριολεκτικά την τελευταία μέρα ρε πστη μου!) χτυπάει σφάλμα (το οποίο είναι σχεδόν το ίδιο με την προηγούμενη φορά):

                Address 01: Engine
Control Module Part Number: 8P7 907 115 G
  Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI     0050
           Software Coding: 010300031C070160
            Work Shop Code: WSC 06314
1 Fault Found 


004917 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded 
               P1335 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 76498 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.08.07
                    Time: 19:58:25


             Freeze Frame 
                    RPM: 2745 /min
                    Load: 42.3 %
                    Speed: 36.0 km/h
                    Temperature: 99.0°C
                    Temperature: 41.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V




Readiness: 0000 0000

Αυτό που κάνει το αμάξι είναι να ανάψει EPC και να μπει safe mode.

Έκανα στην άκρη (ευτυχώς είχα χώρο και ήμουν και δεξιά λωρίδα και τις 2 φορές), έσβησα μοτέρ, άνοιξα καπό (δεν είδα κάτι περίεργο), έβαλα μπροστά και το αμάξι ήταν λες και δεν υπήρξε ποτέ σφάλμα...

 

Εντομεταξύ και τις 2 φορές μου το έβγαλε:
1. ενώ ξεκινούσα ψιλο-χαλαρά (σταματημένος από φανάρι) σε ελαφρώς ανηφορικό δρόμο (30 και 36km/h όταν έβγαλε το σφάλμα).
2. ενώ πατούσα λίγο γκάζι (43,9% και 42,3%).
3. και στις δύο περιπτώσεις είχα 1η ταχύτητα και με το DSG στο αυτόματο (θέση D).
4. με ζεστό μοτέρ
5. χωρίς να σηκώσει πρακτικά πίεση στο τούρμπο (σχεδόν 0 πίεση και στις 2 περιπτώσεις - 1010mbar είναι η ατμοσφαιρική πίεση περίπου στην Ελλάδα αν θυμάμαι καλά).
 

Σε συζήτηση σχετικά με το θέμα (που αφού εμφανίστηκε 2η φορά αρχίζει και με προβληματίζει), κάποιοι είπαν ότι φταίει το πρόγραμμα έχοντας λάθος χάρτες (επειδή το μοτέρ καταφέρνει και πετυχαίνει περισσότερη πίεση με τη Ν75 στο Χ % και περισσότερη ροπή από όσο προβλέπουν οι χάρτες του εγκεφάλου), κάποιοι είπαν ότι είναι θέμα DSG (στις συγκεκριμένες στροφές με το συγκεκριμένο πάτημα γκαζιού)...

 

Έχω πραγματικά προβληματιστεί σχετικά με τι μπορεί να φταίει και μου βγάζει το σφάλμα αυτό, γιατί κανείς δεν προτείνει κάτι...
Το θέμα είναι υπό διερεύνηση, παρότι δεν μου το ξανα-εμφάνισε...
Edited by Kavouras
Posted

Πιστεύω ότι θέλει έλεγχο το πρόγραμμά σου κ. Κάβουρα.

 

 

Δημήτρη

Posted

Πιστεύω ότι θέλει έλεγχο το πρόγραμμά σου κ. Κάβουρα.

 

 

Δημήτρη

Τι εννοείς Δημήτρη?

Με βοηθάς λίγο?

Posted

Αν δεν έχεις απώλειες από την εισαγωγή σου, πιστεύω ότι θέλει μια παραμετροποίηση το πρόγραμμά σου. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, θυμάσαι αν το έκανε πριν αλλάξεις i/c?

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

Αν δεν έχεις απώλειες από την εισαγωγή σου, πιστεύω ότι θέλει μια παραμετροποίηση το πρόγραμμά σου. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, θυμάσαι αν το έκανε πριν αλλάξεις i/c?

 

 

Δημήτρης

Πρεπει να δω το αρχειο μου να δω αν το ειχαμε βαλει πριν ή μετα τα χριστουγεννα.

 

Αλλα τι παραμετροποιηση να καμει καποιος στο ρεβο ρε φιλε;

Εκτος απο τη ρυθνιση για το τι βενζινη του βαζεις, δεν εχει καποια αλλη παραμετρο... δυστυχως.

 

 

 

Edit: απωλεια στην εισαγωγη μπορει να θεωρηθει και η μη σωστη σφραγιση της pcv?

sent from......... me!

Edited by Kavouras
Posted (edited)

Παράμετρο φορτίου δεν έχει?

 

 

Edit: απωλεια στην εισαγωγη μπορει να θεωρηθει και η μη σωστη σφραγιση της pcv?
sent from......... me!

Κάνω ότι δεν διάβασα, αυτό που ρωτάς... Άντε μπράβο βραδυάτικα..

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted

100% είναι απο το προγραμμα και το βγάζει λόγω εβομς το ίδιο πρόβλημα είχε και ο σαουλς(Γιάννης Χανιά)έβγαλε την εβομς έβαλε βαρέλι itg και τέλος και εκτός απο αυτό το ίδιο πρόβλημα το έχουν αντιμετωπίσει πολύ με ρεβο2 με συνδιασμο πολύ ελεύθερης εισαγωγής.τι να κάνουμε είναι ευαίσθητα τα ρεβο 2 με το θέμα εισαγωγής .γνωμη μου βάλε το παπά επάνω για λίγο καιρό και δες εάν στο ξανά κάνει εφόσον μηδενισεις όμως

  • Like 1
Posted

Καλύτερα πήγαινέ το για επισκευή και μετά πέτα το ρε. Θες και άλογα πανάθεμά σε.

 

 

Δημήτρης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.