Kavouras Posted July 2, 2013 Author Posted July 2, 2013 αντλία βενζίνης δεν ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ?βασικό κομματι........ Nope..... sent from......... me!
Moican Posted July 3, 2013 Posted July 3, 2013 Πολύ πιθανό, με τα τηλέφωνα από Κοσμοκάρ, να ζητάνε και το ιστορικό βλαβών του κάθε οχήματος και να μην τους παίρνουν όλους τηλέφωνο. Ίσως είναι πεταμένα λ7 για όσους έχουν δεχτεί τέτοια πρόταση αφού οι ασφαλιστικές, πρώτα και πάντα, φροντίζουν να καλύψουν τον ποπό τους.Αν ψήνεσαι πάντως για την μία στο εκατομμύριο, βεβαιώσου πως δεν θα υπάρχουν στο συμβόλαιο διττές παράγραφοι τουλάχιστον στα σημεία που σε ενδιαφέρουν.Στις καλυπτόμενες υπηρεσίες, δεν βλέπω κάτι για κόστος νέων ανταλλακτικών, πέρα από την επισκευή των ελλατωματικών και την κάλυψη αφαίρεσης και εγκατάστασης αυτών.
Kavouras Posted July 24, 2013 Author Posted July 24, 2013 Λοιπόν σχετικά με την ασφάλιση: Αποφάσισα να μην την κάνω τελικά. Δε με έπεισαν από το τηλέφωνο ότι είναι σοβαρή ασφαλιστική και το χειρότερο ότι όταν χρειαστεί να μου καλύψουν κάτι, υποψιάζομαι ότι θα περάσω από 40 κύματα... Γενικά όταν ακούω αυτά τα "ναι-ναι" σε ό,τι κι αν τους ρωτάς αλλά από γραπτές απαντήσεις (που σημαίνει ότι δεσμεύονται) δε σου δίνουν τίποτα, μόνο αρνητική εικόνα μου δημιουργούν. Οπότε γιατί να συνεργαστώ με κάποιον που εξ αρχής δε μου εμπνέει εμένα εμπιστοσύνη? Σχετικά με την εξαέρωση τώρα του συστήματος ψύξης: τα πράγματα πάνε πολύ καλά. Με καθημερινό άνοιγμα του καπακιού του δοχείου ψυκτικού υγρού, η ψύξη του κινητήρα έχει επανέλθει στα φυσιολογικά πλαίσια. Βγάζει πάρα πολύ λίιιιγο αέρα ακόμα (οπότε προσωπικά θα συνεχίσω την διαδικασία μέχρι να μην βγάζει καθόλου αέρα), το οποίο σημαίνει ότι το 99% του εγκλωβισμένου αέρα έχει φύγει από το κύκλωμα. Το μόνο "κακό" είναι ότι λόγω του ότι έφυγε ο αέρας που ήταν εγκλωβισμένος, η στάθμη του αντιψυκτικού έπεφτε συνεχώς, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι αρκετά κάτω από το minnimum. Μάλιστα σε μία κατηφόρα που έβγαλε και χαμηλή στάθμη αντιψυκτικού υγρού. Πέρασα λοιπόν από Karenta για να πάρω αντιψυκτικό (ήμουν και δίπλα ) και μου είπαν ότι πλέον η audi συνιστά G13 και όχι G12 για όλα τα μοτέρ και ότι το G13 αναμιγνύεται χωρίς πρόβλημα με το G12. Λόγω του ότι μου φάνηκαν λίγα τα χρήματα, πήρα 1,2lt (G13 αντιψυκτικό με το σήμα της audi πάνω -> δεν ξέρω τι μάρκα είναι) για να συμπληρώσω, όμως τώρα είμαι διστακτικός στο αν πρέπει να αναμείξω το G13 με το G12.... Τι λέτε??? Να ρίξω G13 μέσα ή μλκια? Επίσης δεν βρήκα πουθενά τι διαφορές έχουν τα G13 από τα G12..... Ξέρει κανείς?
NASSOS Posted July 24, 2013 Posted July 24, 2013 Γιώργο νομίζω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με τα αντιψυκτικά.....αλλά γιατί να σου λείπει τόσο ώστε να σου ανάψει λαμπάκι?είναι φυσιολογικό?πόσο σου τα πήρες τα g13?τι γράφει από πίσω,και σε τι ποσότητα το αραιώνεις?
Kavouras Posted July 24, 2013 Author Posted July 24, 2013 (edited) Γιώργο νομίζω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με τα αντιψυκτικά.....αλλά γιατί να σου λείπει τόσο ώστε να σου ανάψει λαμπάκι?είναι φυσιολογικό?πόσο σου τα πήρες τα g13?τι γράφει από πίσω,και σε τι ποσότητα το αραιώνεις? Να σου πω την αλήθεια, δεν γράφει με πόσο να το αραιώσεις. Εγώ σκεφτόμουν να το ρίξω όπως είναι αυτό το λίγο που λείπει (που δεν είναι πάνω από 150ml), ακόμα κι αν είναι συμπικνωμένο... Edited July 24, 2013 by Kavouras
Moican Posted July 24, 2013 Posted July 24, 2013 Λοιπόν σχετικά με την ασφάλιση: Αποφάσισα να μην την κάνω τελικά. Δε με έπεισαν από το τηλέφωνο ότι είναι σοβαρή ασφαλιστική και το χειρότερο ότι όταν χρειαστεί να μου καλύψουν κάτι, υποψιάζομαι ότι θα περάσω από 40 κύματα... Γενικά όταν ακούω αυτά τα "ναι-ναι" σε ό,τι κι αν τους ρωτάς αλλά από γραπτές απαντήσεις (που σημαίνει ότι δεσμεύονται) δε σου δίνουν τίποτα, μόνο αρνητική εικόνα μου δημιουργούν. Οπότε γιατί να συνεργαστώ με κάποιον που εξ αρχής δε μου εμπνέει εμένα εμπιστοσύνη? Σχετικά με την εξαέρωση τώρα του συστήματος ψύξης: τα πράγματα πάνε πολύ καλά. Με καθημερινό άνοιγμα του καπακιού του δοχείου ψυκτικού υγρού, η ψύξη του κινητήρα έχει επανέλθει στα φυσιολογικά πλαίσια. Βγάζει πάρα πολύ λίιιιγο αέρα ακόμα (οπότε προσωπικά θα συνεχίσω την διαδικασία μέχρι να μην βγάζει καθόλου αέρα), το οποίο σημαίνει ότι το 99% του εγκλωβισμένου αέρα έχει φύγει από το κύκλωμα. Το μόνο "κακό" είναι ότι λόγω του ότι έφυγε ο αέρας που ήταν εγκλωβισμένος, η στάθμη του αντιψυκτικού έπεφτε συνεχώς, με αποτέλεσμα σήμερα να είναι αρκετά κάτω από το minnimum. Μάλιστα σε μία κατηφόρα που έβγαλε και χαμηλή στάθμη αντιψυκτικού υγρού. Πέρασα λοιπόν από Karenta για να πάρω αντιψυκτικό (ήμουν και δίπλα ) και μου είπαν ότι πλέον η audi συνιστά G13 και όχι G12 για όλα τα μοτέρ και ότι το G13 αναμιγνύεται χωρίς πρόβλημα με το G12. Λόγω του ότι μου φάνηκαν λίγα τα χρήματα, πήρα 1,2lt (G13 αντιψυκτικό με το σήμα της audi πάνω -> δεν ξέρω τι μάρκα είναι) για να συμπληρώσω, όμως τώρα είμαι διστακτικός στο αν πρέπει να αναμείξω το G13 με το G12.... Τι λέτε??? Να ρίξω G13 μέσα ή μλκια? Επίσης δεν βρήκα πουθενά τι διαφορές έχουν τα G13 από τα G12..... Ξέρει κανείς? Ψάχνοντας λίγο στο net, διάβασα πως έχουν ακριβώς τις ίδιες ιδιότητες. Η διαφορά έγκειται στην πιό φιλική προς το περιβάλλον, γλυκερίνη αντι της γλυκόλης που είχε σαν συστατικό το G12++ και αυτός είναι ο λόγος που αντικαταστάθηκε. 1
Dimitris_Kon Posted July 24, 2013 Posted July 24, 2013 Βάλτο Γιώργο, σιγά τα αυγά. Λες να εκραγεί? Δεν έχει πολλές διαφορές, συμπλήρωσε κανονικά - γνώμη μου. Δημήτρης 1
kostas_7 Posted July 24, 2013 Posted July 24, 2013 Πως τον λένε το μηχανικό σου;η δεν έχεις;αν έχεις αυτόν ρώτα
_zack_ Posted July 25, 2013 Posted July 25, 2013 Το g13 που πήρες από Audi είναι έτοιμο για χρήση ή θέλει ανάμιξη με απιονισμένο νερό; Αν μπορείς πες και μια τιμή. Εγώ συνήθως χρησιμοποιώ τα έτοιμα από τη Shell, κι εγώ νομίζω ότι δε θα έχεις πρόβλημα αν τα αναμείξεις απλά αν θέλει αναμιξη με νερό πρόσεξε το, γιατί αν δε κάνω λάθος δεν είναι όλα έτοιμα προς χρήση.
NASSOS Posted July 25, 2013 Posted July 25, 2013 συνήθως πίσω από το μπουκάλι γράφουν πόσο μπόρεις να το αρραιώσεις.......έαν το ρίξεις χωρίς να το αρραιώσεις θα λειτουργεί μέχρι -45 βαθμούς,εάν βάλεις 50-50 θα λειτουργεί μέχρι -30 βαθμούς κτλ κτλ(αυτά είναι απλά παραδείγματα)άρα δεν παθαίνει κάτι όπως και να το χρησιμοποιήσεις! 1
Kavouras Posted September 4, 2013 Author Posted September 4, 2013 (edited) Λοιπόν.... ένα update σχετικά με το θέμα του σφάλματος που είχα αντιμετωπίσει και στις 21/12/2012. Το σφάλμα του "τότε" ήταν αυτό: Control Module Part Number: 8P7 907 115 G Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI 0050 Software Coding: 010300031C070160 Work Shop Code: WSC 06314 1 Fault Found 004917 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded P1335 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 69730 km Time Indication: 0 Date: 2012.12.21 Time: 22:50:16 Freeze Frame RPM: 2284 /min Load: 43.9 % Speed: 30.0 km/h Temperature: 68.0°C Temperature: 33.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.843 V Readiness: 0000 0000 Πριν φύγω για διακοπές (κυριολεκτικά την τελευταία μέρα ρε πστη μου!) χτυπάει σφάλμα (το οποίο είναι σχεδόν το ίδιο με την προηγούμενη φορά): Address 01: Engine Control Module Part Number: 8P7 907 115 G Component and/or Version: 1.8l R4/4V TFSI 0050 Software Coding: 010300031C070160 Work Shop Code: WSC 06314 1 Fault Found 004917 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded P1335 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 76498 km Time Indication: 0 Date: 2013.08.07 Time: 19:58:25 Freeze Frame RPM: 2745 /min Load: 42.3 % Speed: 36.0 km/h Temperature: 99.0°C Temperature: 41.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.843 V Readiness: 0000 0000 Αυτό που κάνει το αμάξι είναι να ανάψει EPC και να μπει safe mode. Έκανα στην άκρη (ευτυχώς είχα χώρο και ήμουν και δεξιά λωρίδα και τις 2 φορές), έσβησα μοτέρ, άνοιξα καπό (δεν είδα κάτι περίεργο), έβαλα μπροστά και το αμάξι ήταν λες και δεν υπήρξε ποτέ σφάλμα... Εντομεταξύ και τις 2 φορές μου το έβγαλε: 1. ενώ ξεκινούσα ψιλο-χαλαρά (σταματημένος από φανάρι) σε ελαφρώς ανηφορικό δρόμο (30 και 36km/h όταν έβγαλε το σφάλμα). 2. ενώ πατούσα λίγο γκάζι (43,9% και 42,3%). 3. και στις δύο περιπτώσεις είχα 1η ταχύτητα και με το DSG στο αυτόματο (θέση D). 4. με ζεστό μοτέρ 5. χωρίς να σηκώσει πρακτικά πίεση στο τούρμπο (σχεδόν 0 πίεση και στις 2 περιπτώσεις - 1010mbar είναι η ατμοσφαιρική πίεση περίπου στην Ελλάδα αν θυμάμαι καλά). Σε συζήτηση σχετικά με το θέμα (που αφού εμφανίστηκε 2η φορά αρχίζει και με προβληματίζει), κάποιοι είπαν ότι φταίει το πρόγραμμα έχοντας λάθος χάρτες (επειδή το μοτέρ καταφέρνει και πετυχαίνει περισσότερη πίεση με τη Ν75 στο Χ % και περισσότερη ροπή από όσο προβλέπουν οι χάρτες του εγκεφάλου), κάποιοι είπαν ότι είναι θέμα DSG (στις συγκεκριμένες στροφές με το συγκεκριμένο πάτημα γκαζιού)... Έχω πραγματικά προβληματιστεί σχετικά με τι μπορεί να φταίει και μου βγάζει το σφάλμα αυτό, γιατί κανείς δεν προτείνει κάτι... Το θέμα είναι υπό διερεύνηση, παρότι δεν μου το ξανα-εμφάνισε... Edited September 4, 2013 by Kavouras
Dimitris_Kon Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Πιστεύω ότι θέλει έλεγχο το πρόγραμμά σου κ. Κάβουρα. Δημήτρη
Kavouras Posted September 4, 2013 Author Posted September 4, 2013 Πιστεύω ότι θέλει έλεγχο το πρόγραμμά σου κ. Κάβουρα. Δημήτρη Τι εννοείς Δημήτρη? Με βοηθάς λίγο?
Dimitris_Kon Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 Αν δεν έχεις απώλειες από την εισαγωγή σου, πιστεύω ότι θέλει μια παραμετροποίηση το πρόγραμμά σου. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, θυμάσαι αν το έκανε πριν αλλάξεις i/c? Δημήτρης
Kavouras Posted September 4, 2013 Author Posted September 4, 2013 (edited) Αν δεν έχεις απώλειες από την εισαγωγή σου, πιστεύω ότι θέλει μια παραμετροποίηση το πρόγραμμά σου. Δεν είναι κάτι ανησυχητικό, θυμάσαι αν το έκανε πριν αλλάξεις i/c? Δημήτρης Πρεπει να δω το αρχειο μου να δω αν το ειχαμε βαλει πριν ή μετα τα χριστουγεννα. Αλλα τι παραμετροποιηση να καμει καποιος στο ρεβο ρε φιλε; Εκτος απο τη ρυθνιση για το τι βενζινη του βαζεις, δεν εχει καποια αλλη παραμετρο... δυστυχως. Edit: απωλεια στην εισαγωγη μπορει να θεωρηθει και η μη σωστη σφραγιση της pcv? sent from......... me! Edited September 4, 2013 by Kavouras
Dimitris_Kon Posted September 4, 2013 Posted September 4, 2013 (edited) Παράμετρο φορτίου δεν έχει? Edit: απωλεια στην εισαγωγη μπορει να θεωρηθει και η μη σωστη σφραγιση της pcv?sent from......... me! Κάνω ότι δεν διάβασα, αυτό που ρωτάς... Άντε μπράβο βραδυάτικα.. Δημήτρης Edited September 4, 2013 by Dimitris_Kon
tasossline Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 100% είναι απο το προγραμμα και το βγάζει λόγω εβομς το ίδιο πρόβλημα είχε και ο σαουλς(Γιάννης Χανιά)έβγαλε την εβομς έβαλε βαρέλι itg και τέλος και εκτός απο αυτό το ίδιο πρόβλημα το έχουν αντιμετωπίσει πολύ με ρεβο2 με συνδιασμο πολύ ελεύθερης εισαγωγής.τι να κάνουμε είναι ευαίσθητα τα ρεβο 2 με το θέμα εισαγωγής .γνωμη μου βάλε το παπά επάνω για λίγο καιρό και δες εάν στο ξανά κάνει εφόσον μηδενισεις όμως 1
Dimitris_Kon Posted September 5, 2013 Posted September 5, 2013 Καλύτερα πήγαινέ το για επισκευή και μετά πέτα το ρε. Θες και άλογα πανάθεμά σε. Δημήτρης
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now