PanoulisTheTroll Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 Παρακαλείται ο Soki να αλλάξει το nickname του Γιώργου από "Κάβουρας" σε "Κάγκουρας"!! Καλορίζικη μεγάλε!! 1
Kavouras Posted November 20, 2013 Author Posted November 20, 2013 Παρακαλείται ο Soki να αλλάξει το nickname του Γιώργου από "Κάβουρας" σε "Κάγκουρας"!! Καλορίζικη μεγάλε!! τώρα που έβαλα εξάτμιση, πάρτε πάνες!!!! 2
tasossline Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 Θελουμε βίντεο με ένα καλό πλάκωμα και το dsg να αλλάζει ταχύτητες
Kavouras Posted November 20, 2013 Author Posted November 20, 2013 Θελουμε βίντεο με ένα καλό πλάκωμα και το dsg να αλλάζει ταχύτητες Θα έχει σύντομα Τάσο. Προσπάθησα και σήμερα αλλά έβρεχε, έμπαινε ESP συνεχώς σε κάθε πάτημα και επίσης η κίνηση δε με άφησε να ανοίξω πάνω από μία ταχύτητα (έστω 1η-2α..)
Dinos Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 Παρακαλείται ο Soki να αλλάξει το nickname του Γιώργου από "Κάβουρας" σε "Κάγκουρας"!! Καλορίζικη μεγάλε!! +1 Έτσι τον μάθαμε, έτσι τον αγαπήσαμε κι έτσι πρέπει να επανέλθει η τάξη 2
K.A.R.R. Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 άλλο πράμα μετά την αλαγή από φώτο και βίντεο, καλορίζικο!
stef80 Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 Καλορίζικη Γιώργο! Αν είχες αλλάξει και τελικό θα γίνόταν πάρτυ στις αλλαγές αλλά δεν ξέρω αν θα ήταν τόσο πολιτισμένη στο ταξίδι.
Van.Leb Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Επρεπε να ερθω στην εδρα για να την ακουσω κ εγω...καλοριζικη Καβουρακο...σε συνδιασμο με το προγραμμα που θα βαλεις...δεν θα το μετανιωσεις... Sent from my iPhone using Tapatalk
Kavouras Posted November 21, 2013 Author Posted November 21, 2013 Παιδιά, ευχαριστώ πολύ! Ορίστε και 2 φωτογραφίες από την "επίμαχη" δυναμομέτρηση: 1
Velos Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Παιδιά, ευχαριστώ πολύ! Ορίστε και 2 φωτογραφίες από την "επίμαχη" δυναμομέτρηση: dyno (1).jpg dyno (2).jpg Πρόσεξε τι θα πείς....ή μαλλον καλύτερα τι θα ανεβάσεις!!!!!
tasossline Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 πριν ομως βαλεις το καταλυτη και το κανεις ελευθερας ετσι?
Kavouras Posted November 21, 2013 Author Posted November 21, 2013 πριν ομως βαλεις το καταλυτη και το κανεις ελευθερας ετσι? ναι ρε συ...απλά δεν ανέβασα φωτογραφίες τότε και είπα να το κάνω τώρα. Προς το παρόν, είμαι ακόμα με revo (stage2, performance 3). Επίσης παρατήρησα ότι η κατανάλωση εκτοξεύθηκε στα 17,5lt/100km (ρε μήπως μου έχουν βάλει lambo κινητήρα καταλάθος, μιας και είναι στο ίδιο group? )!! Και δεν έτρεχα ούτε το πήγαινα "τσεκούρι" (που λέει και ο Δικηγόρος).... Για να καταλάβετε πόσο είναι αυτό, έκαψα λίγο παραπάνω από το 1/4 του ντεπόζιτου σε 155km!! Σημειώνω ότι μηδένισα DTC's και fuel trims, μήπως και στρώσει. 2
NASSOS Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 ναι ρε συ...απλά δεν ανέβασα φωτογραφίες τότε και είπα να το κάνω τώρα. Προς το παρόν, είμαι ακόμα με revo (stage2, performance 3). Επίσης παρατήρησα ότι η κατανάλωση εκτοξεύθηκε στα 17,5lt/100km (ρε μήπως μου έχουν βάλει lambo κινητήρα καταλάθος, μιας και είναι στο ίδιο group? )!! Και δεν έτρεχα ούτε το πήγαινα "τσεκούρι" (που λέει και ο Δικηγόρος).... Για να καταλάβετε πόσο είναι αυτό, έκαψα λίγο παραπάνω από το 1/4 του ντεπόζιτου σε 155km!! Σημειώνω ότι μηδένισα DTC's και fuel trims, μήπως και στρώσει. ρε τι τσεκούρι πριόνι το έκανες...........πόσο βαρύ πόδι έχεις για να δεις τέτοια κατανάλωση?καλά που έχεις και το κουλάμαξο(dsg) αλλιώς θα νόμιζα ότι ήρθες με πρώτη....... 1
Kavouras Posted November 21, 2013 Author Posted November 21, 2013 ρε τι τσεκούρι πριόνι το έκανες...........πόσο βαρύ πόδι έχεις για να δεις τέτοια κατανάλωση?καλά που έχεις και το κουλάμαξο(dsg) αλλιώς θα νόμιζα ότι ήρθες με πρώτη....... Υποθέτω ότι καίει πολύ γιατί όσο πας νορμάλ, ο καταλύτης δε ζεσταίνεται ποτέ, το καταλαβαίνει αυτό το αμάξι και δουλεύει πλούσιο (ως πολύ πλούσιο)... Δεν εξηγείται τέτοια δραματική αύξηση κατανάλωσης! Περιμένω αποτελέσματα αφού χθες μηδένισα ό,τι adaption είχε κάνει ο εγκέφαλος... μπας και το "πρόβλημα" ήταν εκεί. 2
Dimitris_Kon Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Ξέχασες βέβαια, ότι τα νέα δεδομένα, ισχύουν και για τον κινητήρα συνολικά, για να κάνει adaptation ο εγκέφαλος σε αυτά, μιας και η απελευθέρωση της εξαγωγής έχει πολλαπλές συνέπειες. Εν ολίγοις, δεν είναι μόνο (αν είναι) ο καταλύτης, είναι και η διατομή που έχει αυξηθεί σημαντικά σε όλο το μήκος, μαζί με την κατάργηση του μεσαίου. Δημήτρης 1
itGfloG Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 Καλορίζικη Γιώργο... Και ο ήχος πολύ καλός...στα γούστα μου... Tα διάφορα που βλέπεις το πιθανότερο είναι πως θα στρώσουν με το adaptation... Μια εξάτμιση έβαλες όχι κανένα V8...!!! Αλλά οι διαφορές αυτές δείχνουν πως τώρα έγινε δουλειά δλδ ελευθερώθηκε το μοτέρ σημαντικά... Νομίζω πως ήταν ζορισμένο εξού και η σχετικά χαμηλή δυναμομέτρηση.. Εγώ μάλιστα είχα μπερδευτεί πως είχες ήδη αλλάξει εξάτμιση όταν μιλάγαμε για το dyno... Είμαι σίγουρος πως το αμάξι πρέπει να έχει πάρει αρκετά...!!
Kavouras Posted November 22, 2013 Author Posted November 22, 2013 Καλορίζικη Γιώργο... Και ο ήχος πολύ καλός...στα γούστα μου... Tα διάφορα που βλέπεις το πιθανότερο είναι πως θα στρώσουν με το adaptation... Μια εξάτμιση έβαλες όχι κανένα V8...!!! Αλλά οι διαφορές αυτές δείχνουν πως τώρα έγινε δουλειά δλδ ελευθερώθηκε το μοτέρ σημαντικά... Νομίζω πως ήταν ζορισμένο εξού και η σχετικά χαμηλή δυναμομέτρηση.. Εγώ μάλιστα είχα μπερδευτεί πως είχες ήδη αλλάξει εξάτμιση όταν μιλάγαμε για το dyno... Είμαι σίγουρος πως το αμάξι πρέπει να έχει πάρει αρκετά...!! Ευχαριστώ πολύ Τάσο! H αλήθεια είναι ότι φαίνεται το αμάξι να αρπάζει πιο εύκολα. Πριν φορούσα μόνο down pipe με Φ70 και εργοστασιακό σωλήνα από κει και πίσω. Πάντως δε θα έλεγες ότι ήταν μικρή η σωλήνα, αφού η εργοστασιακή εξάτμιση έχει διάμετρο 58,7mm. Σίγουρα βέβαια με την 70άρα σωλήνα και χωρίς μεσαίο καζανάκι, τα καυσαέρια έχουν ελευθερωθεί σχεδον στο μέγιστο. Τέλος, χωρίς να θέλω να φανώ γκρινιάρης, είδα διαφορά σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες (μόλις 15,4lt/100km). @Δημητρης_κον Φίλε, αν δεν στρώσει, θα έρθω να παίρνω το δικό σου να πηγαίνω στο γραφείο....!!! (να ενεργοποιώ και κανέναν συναγερμό αυτοκινήτου από τα παρκαρισμένα ) 2
Dimitris_Kon Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 @Δημητρης_κον Φίλε, αν δεν στρώσει, θα έρθω να παίρνω το δικό σου να πηγαίνω στο γραφείο....!!! (να ενεργοποιώ και κανέναν συναγερμό αυτοκινήτου από τα παρκαρισμένα ) Για να δεις τι σημαίνει ήχος! Δημήτρης 2
NASSOS Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Για να δεις τι σημαίνει ήχος! Δημήτρης Και κατανάλωση.......πάντος θεωρώ ότι καίει αρκετά παραπάνω από το κανονικό!Δηλαδή με αλλαγή τουρμίνας τι θα γίνει?Ρε κάβουρα μηπώς καλύτερα να πάρεις ενα τζιπάκι πιο λίγο θα σου καίει!
Kavouras Posted November 22, 2013 Author Posted November 22, 2013 (edited) Ρε ας είχε κανα κανονικό πορτ-παγκάζ και θα άλλαζα αμάξι για να μειώσω την κατανάλωση http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3735526/ Edited November 22, 2013 by Kavouras
Dimitris_Kon Posted November 22, 2013 Posted November 22, 2013 Βγάλε το link ρε που ψάχνεις για Porsche τρομάρα σου Δημητρης 1
Kavouras Posted December 16, 2013 Author Posted December 16, 2013 Να αναφέρω μία παρατήρηση που είχα τελευταία μετά την απελευθέρωση της εξάτμισης... Μετά την αλλαγή του καταλύτη, το μοτέρ φαίνεται να απάγει πιο γρήγορα τη θερμότητα. Αυτό το παρατήρησα τόσο στο ρυθμό πτώσης της θερμοκρασίας λαδιού (μετά από συνεχόμενα ανοίγματα ή μετά από ταξίδι με αρκετά km/h) όσο και από το γεγονός ότι πλέον το βεντιλατέρ για να ενεργοποιηθεί ενώ είμαι σταματημένος, πρέπει να έχω πάει "γ@μιώντας" πριν 5sec και να ακινητοποιήθηκα. Δυστυχώς η κατανάλωση παραμένει στο "θεό" για τον τρόπο οδήγησής μου. Αναμένεται update μέσα στο Σ/Κ ή και ίσως λίγο νωρίτερα (εξαρτάται από τον ελεύθερο χρόνο μου). Ένα ακόμα μικρό update (οπτικό δυστυχώς για τον Dimitris_Kon) έρχεται σε λίγες μέρες... Λίγο υπομονή λοιπόν.. 3
NASSOS Posted December 16, 2013 Posted December 16, 2013 Να αναφέρω μία παρατήρηση που είχα τελευταία μετά την απελευθέρωση της εξάτμισης... Μετά την αλλαγή του καταλύτη, το μοτέρ φαίνεται να απάγει πιο γρήγορα τη θερμότητα. Αυτό το παρατήρησα τόσο στο ρυθμό πτώσης της θερμοκρασίας λαδιού (μετά από συνεχόμενα ανοίγματα ή μετά από ταξίδι με αρκετά km/h) όσο και από το γεγονός ότι πλέον το βεντιλατέρ για να ενεργοποιηθεί ενώ είμαι σταματημένος, πρέπει να έχω πάει "γ@μιώντας" πριν 5sec και να ακινητοποιήθηκα. Δυστυχώς η κατανάλωση παραμένει στο "θεό" για τον τρόπο οδήγησής μου. Αναμένεται update μέσα στο Σ/Κ ή και ίσως λίγο νωρίτερα (εξαρτάται από τον ελεύθερο χρόνο μου). Ένα ακόμα μικρό update (οπτικό δυστυχώς για τον Dimitris_Kon) έρχεται σε λίγες μέρες... Λίγο υπομονή λοιπόν.. πριν κάνεις update άλλαξε τσαγκάρι.........
KeM Posted December 16, 2013 Posted December 16, 2013 Βοηθα και το κουλερ και η πιο απελευθερωμενη εξατμιση Γιωργο αντε και με το καλο και το οπτικο update 2
Kavouras Posted December 16, 2013 Author Posted December 16, 2013 πριν κάνεις update άλλαξε τσαγκάρι......... Να του πω να μου ελαφρύνει τη σόλα μπας και ελαφρύνει και το πόδι? 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now