Jump to content

Recommended Posts

Posted

Παρακαλείται ο Soki να αλλάξει το nickname του Γιώργου από "Κάβουρας" σε "Κάγκουρας"!!

 

 

Καλορίζικη μεγάλε!! 

  • Like 1
Posted

Παρακαλείται ο Soki να αλλάξει το nickname του Γιώργου από "Κάβουρας" σε "Κάγκουρας"!!

 

 

Καλορίζικη μεγάλε!! 

τώρα που έβαλα εξάτμιση, πάρτε πάνες!!!!

 

 

 

 

:sHa_hehe:

  • Like 2
Posted

Θελουμε βίντεο με ένα καλό πλάκωμα και το dsg να αλλάζει ταχύτητες

Posted

Θελουμε βίντεο με ένα καλό πλάκωμα και το dsg να αλλάζει ταχύτητες

Θα έχει σύντομα Τάσο. Προσπάθησα και σήμερα αλλά έβρεχε, έμπαινε ESP συνεχώς σε κάθε πάτημα και επίσης η κίνηση δε με άφησε να ανοίξω πάνω από μία ταχύτητα (έστω 1η-2α..)

Posted
Παρακαλείται ο Soki να αλλάξει το nickname του Γιώργου από "Κάβουρας" σε "Κάγκουρας"!!

 

 

Καλορίζικη μεγάλε!!

+1

 

Έτσι τον μάθαμε, έτσι τον αγαπήσαμε κι έτσι πρέπει να επανέλθει η τάξη

  • Like 2
Posted

άλλο πράμα μετά την αλαγή από φώτο και βίντεο, καλορίζικο!

Posted

Καλορίζικη Γιώργο! Αν είχες αλλάξει και τελικό θα γίνόταν πάρτυ στις αλλαγές αλλά δεν ξέρω αν θα ήταν τόσο πολιτισμένη στο ταξίδι.

Posted

Επρεπε να ερθω στην εδρα για να την ακουσω κ εγω...καλοριζικη Καβουρακο...σε συνδιασμο με το προγραμμα που θα βαλεις...δεν θα το μετανιωσεις...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Παιδιά, ευχαριστώ πολύ!

Ορίστε και 2 φωτογραφίες από την "επίμαχη" δυναμομέτρηση:

dyno (1).jpg dyno (2).jpg

  • Like 1
Posted

Παιδιά, ευχαριστώ πολύ!

Ορίστε και 2 φωτογραφίες από την "επίμαχη" δυναμομέτρηση:

attachicon.gifdyno (1).jpg attachicon.gifdyno (2).jpg

 

 

Πρόσεξε τι θα πείς....ή μαλλον καλύτερα τι θα ανεβάσεις!!!!!

Posted

πριν ομως βαλεις το καταλυτη και το κανεις ελευθερας ετσι?

Posted

πριν ομως βαλεις το καταλυτη και το κανεις ελευθερας ετσι?

ναι ρε συ...απλά δεν ανέβασα φωτογραφίες τότε και είπα να το κάνω τώρα.

 

Προς το παρόν, είμαι ακόμα με revo (stage2, performance 3).

 

Επίσης παρατήρησα ότι η κατανάλωση εκτοξεύθηκε στα 17,5lt/100km (ρε μήπως μου έχουν βάλει lambo κινητήρα καταλάθος, μιας και είναι στο ίδιο group? :P )!! Και δεν έτρεχα ούτε το πήγαινα "τσεκούρι" (που λέει και ο Δικηγόρος).... Για να καταλάβετε πόσο είναι αυτό, έκαψα λίγο παραπάνω από το 1/4 του ντεπόζιτου σε 155km!!

 

Σημειώνω ότι μηδένισα DTC's και fuel trims, μήπως και στρώσει.

  • Like 2
Posted

ναι ρε συ...απλά δεν ανέβασα φωτογραφίες τότε και είπα να το κάνω τώρα.

 

Προς το παρόν, είμαι ακόμα με revo (stage2, performance 3).

 

Επίσης παρατήρησα ότι η κατανάλωση εκτοξεύθηκε στα 17,5lt/100km (ρε μήπως μου έχουν βάλει lambo κινητήρα καταλάθος, μιας και είναι στο ίδιο group? :P )!! Και δεν έτρεχα ούτε το πήγαινα "τσεκούρι" (που λέει και ο Δικηγόρος).... Για να καταλάβετε πόσο είναι αυτό, έκαψα λίγο παραπάνω από το 1/4 του ντεπόζιτου σε 155km!!

 

Σημειώνω ότι μηδένισα DTC's και fuel trims, μήπως και στρώσει.

ρε τι τσεκούρι πριόνι το έκανες...........πόσο βαρύ πόδι έχεις για να δεις τέτοια κατανάλωση?καλά που έχεις και το κουλάμαξο(dsg) :sSc_eek:  αλλιώς θα νόμιζα ότι ήρθες με πρώτη.......

  • Like 1
Posted

ρε τι τσεκούρι πριόνι το έκανες...........πόσο βαρύ πόδι έχεις για να δεις τέτοια κατανάλωση?καλά που έχεις και το κουλάμαξο(dsg) :sSc_eek:  αλλιώς θα νόμιζα ότι ήρθες με πρώτη.......

Υποθέτω ότι καίει πολύ γιατί όσο πας νορμάλ, ο καταλύτης δε ζεσταίνεται ποτέ, το καταλαβαίνει αυτό το αμάξι και δουλεύει πλούσιο (ως πολύ πλούσιο)...

Δεν εξηγείται τέτοια δραματική αύξηση κατανάλωσης!

 

Περιμένω αποτελέσματα αφού χθες μηδένισα ό,τι adaption είχε κάνει ο εγκέφαλος... μπας και το "πρόβλημα" ήταν εκεί.

  • Like 2
Posted

Ξέχασες βέβαια, ότι τα νέα δεδομένα, ισχύουν και για τον κινητήρα συνολικά, για να κάνει adaptation ο εγκέφαλος σε αυτά, μιας και η απελευθέρωση της εξαγωγής έχει πολλαπλές συνέπειες. Εν ολίγοις, δεν είναι μόνο (αν είναι) ο καταλύτης, είναι και η διατομή που έχει αυξηθεί σημαντικά σε όλο το μήκος, μαζί με την κατάργηση του μεσαίου.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Καλορίζικη Γιώργο... Και ο ήχος πολύ καλός...στα γούστα μου... :JC_doubleup:

 

Tα διάφορα που βλέπεις το πιθανότερο είναι πως θα στρώσουν με το adaptation... Μια εξάτμιση έβαλες όχι κανένα V8...!!! :JC_cheesy:

 

Αλλά οι διαφορές αυτές δείχνουν πως τώρα έγινε δουλειά δλδ ελευθερώθηκε το μοτέρ σημαντικά... Νομίζω πως ήταν ζορισμένο εξού και η σχετικά χαμηλή δυναμομέτρηση.. Εγώ μάλιστα είχα μπερδευτεί πως είχες ήδη αλλάξει εξάτμιση όταν μιλάγαμε για το dyno... 

 

Είμαι σίγουρος πως το αμάξι πρέπει να έχει πάρει αρκετά...!! :LaieA_014:

Posted

Καλορίζικη Γιώργο... Και ο ήχος πολύ καλός...στα γούστα μου... :JC_doubleup:

 

Tα διάφορα που βλέπεις το πιθανότερο είναι πως θα στρώσουν με το adaptation... Μια εξάτμιση έβαλες όχι κανένα V8...!!! :JC_cheesy:

 

Αλλά οι διαφορές αυτές δείχνουν πως τώρα έγινε δουλειά δλδ ελευθερώθηκε το μοτέρ σημαντικά... Νομίζω πως ήταν ζορισμένο εξού και η σχετικά χαμηλή δυναμομέτρηση.. Εγώ μάλιστα είχα μπερδευτεί πως είχες ήδη αλλάξει εξάτμιση όταν μιλάγαμε για το dyno... 

 

Είμαι σίγουρος πως το αμάξι πρέπει να έχει πάρει αρκετά...!! :LaieA_014:

Ευχαριστώ πολύ Τάσο!

H αλήθεια είναι ότι φαίνεται το αμάξι να αρπάζει πιο εύκολα. Πριν φορούσα μόνο down pipe με Φ70 και εργοστασιακό σωλήνα από κει και πίσω. Πάντως δε θα έλεγες ότι ήταν μικρή η σωλήνα, αφού η εργοστασιακή εξάτμιση έχει διάμετρο 58,7mm. Σίγουρα βέβαια με την 70άρα σωλήνα και χωρίς μεσαίο καζανάκι, τα καυσαέρια έχουν ελευθερωθεί σχεδον στο μέγιστο. :)

 

Τέλος, χωρίς να θέλω να φανώ γκρινιάρης, είδα διαφορά σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες (μόλις 15,4lt/100km).

 

 

@Δημητρης_κον

Φίλε, αν δεν στρώσει, θα έρθω να παίρνω το δικό σου να πηγαίνω στο γραφείο....!!! (να ενεργοποιώ και κανέναν συναγερμό αυτοκινήτου από τα παρκαρισμένα :sHa_hehe: )

  • Like 2
Posted

@Δημητρης_κον

Φίλε, αν δεν στρώσει, θα έρθω να παίρνω το δικό σου να πηγαίνω στο γραφείο....!!! (να ενεργοποιώ και κανέναν συναγερμό αυτοκινήτου από τα παρκαρισμένα :sHa_hehe: )

 

Για να δεις τι σημαίνει ήχος!

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted

Για να δεις τι σημαίνει ήχος!

 

 

Δημήτρης

Και κατανάλωση.......πάντος θεωρώ ότι καίει αρκετά παραπάνω από το κανονικό!Δηλαδή με αλλαγή τουρμίνας τι θα γίνει?Ρε κάβουρα μηπώς καλύτερα να πάρεις ενα τζιπάκι πιο λίγο θα σου καίει! :sCo_hmmthink:

Posted

Βγάλε το link ρε που ψάχνεις για Porsche τρομάρα σου :P

 

 

Δημητρης

  • Like 1
  • 4 weeks later...
Posted

Να αναφέρω μία παρατήρηση που είχα τελευταία μετά την απελευθέρωση της εξάτμισης...

Μετά την αλλαγή του καταλύτη, το μοτέρ φαίνεται να απάγει πιο γρήγορα τη θερμότητα. Αυτό το παρατήρησα τόσο στο ρυθμό πτώσης της θερμοκρασίας λαδιού (μετά από συνεχόμενα ανοίγματα ή μετά από ταξίδι με αρκετά km/h) όσο και από το γεγονός ότι πλέον το βεντιλατέρ για να ενεργοποιηθεί ενώ είμαι σταματημένος, πρέπει να έχω πάει "γ@μιώντας" πριν 5sec και να ακινητοποιήθηκα.

 

Δυστυχώς η κατανάλωση παραμένει στο "θεό" για τον τρόπο οδήγησής μου.

Αναμένεται update μέσα στο Σ/Κ ή και ίσως λίγο νωρίτερα (εξαρτάται από τον ελεύθερο χρόνο μου).

 

Ένα ακόμα μικρό update (οπτικό δυστυχώς για τον Dimitris_Kon) έρχεται σε λίγες μέρες...

Λίγο υπομονή λοιπόν.. :)

  • Like 3
Posted

Να αναφέρω μία παρατήρηση που είχα τελευταία μετά την απελευθέρωση της εξάτμισης...

Μετά την αλλαγή του καταλύτη, το μοτέρ φαίνεται να απάγει πιο γρήγορα τη θερμότητα. Αυτό το παρατήρησα τόσο στο ρυθμό πτώσης της θερμοκρασίας λαδιού (μετά από συνεχόμενα ανοίγματα ή μετά από ταξίδι με αρκετά km/h) όσο και από το γεγονός ότι πλέον το βεντιλατέρ για να ενεργοποιηθεί ενώ είμαι σταματημένος, πρέπει να έχω πάει "γ@μιώντας" πριν 5sec και να ακινητοποιήθηκα.

 

Δυστυχώς η κατανάλωση παραμένει στο "θεό" για τον τρόπο οδήγησής μου.

Αναμένεται update μέσα στο Σ/Κ ή και ίσως λίγο νωρίτερα (εξαρτάται από τον ελεύθερο χρόνο μου).

 

Ένα ακόμα μικρό update (οπτικό δυστυχώς για τον Dimitris_Kon) έρχεται σε λίγες μέρες...

Λίγο υπομονή λοιπόν.. :)

πριν κάνεις update άλλαξε τσαγκάρι.........

Posted

Βοηθα και το κουλερ και η πιο απελευθερωμενη εξατμιση Γιωργο αντε και με το καλο και το οπτικο update :)

  • Like 2
Posted

πριν κάνεις update άλλαξε τσαγκάρι.........

Να του πω να μου ελαφρύνει τη σόλα μπας και ελαφρύνει και το πόδι? :sHa_hehe:

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.