Jump to content

Recommended Posts

Posted
Για την αντλία υψηλής τώρα, μην κοιτάς το φίλο μας το Στάθη που τον σακάτεψε "ψυχολογικά" και "οικονομικά",

Big Brother is watching you Πρίγκηψ :sFi_bat:...........

  • Like 2
Posted

Γιώργο να πω και εγώ μια γνώμη?? κατ' αρχήν καλορίζικα τα ανταλλακτικά σου, εγώ κάνω το μεγάλο service τέλος Ιουλίου, αρχές Αυγούστου, οπότε μπορεί να σκεφτώ το εν λόγω συνεργείο...

 

Θέλω να μου πεις τι πολλαπλασιαστές παράγγειλες...του R8? ή μαμίσιους?

 

Φρένα πίσω από S3 θα αλλάξεις μόνο αν θα βρεις κάπου σε καλή τιμή (δλδ γύρω στα € 250-€ 300) γιατί αλλιώς δεν αξίζει τα λεφτά για καινούργια...το πίσω κιτ του S3 επειδή είναι αεριζόμενο κάνει διαφορά στην ισορροπία της πέδησης και ουσιαστικά δεν αφήνει να "βουτάει" η μούρη στα άγρια φρεναρίσματα που τυχόν κάνεις - αλλά για πες μου ειλικρινά, με ένα παιδί να έρχεται (αν δεν έχει έρθει ήδη), θα κάνεις μ@κ@κίες στο δρόμο?? εγώ που παρεμπιπτόντως σε ευχαριστώ ακόμη μια φορά για την τότε προτροπή σου να περάσω 345 δίσκο, με τις φρενάρες του S3 μπροστά μόνο σώθηκα, επιτέλους έχω πέδηση όπου, όπως και όποτε θέλω!!!

 

Για την αντλία υψηλής τώρα, μην κοιτάς το φίλο μας το Στάθη που τον σακάτεψε "ψυχολογικά" και "οικονομικά", θα πας τώρα σε τέτοιους καιρούς να δώσεις προληπτικά € 320 - € 350 για αλλαγή?? πιες της το ζουμί και όταν τα κακαρώσει, την αλλάζεις....πιστεύω ότι ενδεικτικά σημάδια αλλαγής θα σου δώσει αρκετό καιρό πριν σε αφήσει σύξυλο!

 

Φιλικά,

Δημήτρης

 

Για τα φρένα, έχε υπόψη σου, ότι πρόκειται για DSG κι όχι κανονικό κιβώτιο. Αυτό πρακτικά μηδενίζει την απώλεια ισορροπίας, καθώς στο φρενάρισμα το DSG είναι ενεργό και ενεργεί επιβραδυντικά ακόμη περισσότερο, απ΄ ό,τι ένα κανονικό χειροκίνητο κιβώτιο. Εξάλλου το εμπρόσθιο "μπρουμούτισμα", δεν οφείλεται στα πίσω φρένα, καθώς και με πολύ δυνατά πίσω φρένα, πάλι θα "μπρουμουτίσει" και μπορεί να μπλοκάρει και περισσότερο το αυτοκίνητο (έχει συμβεί). Ο Κάβουρας, έχει ανάρτηση και αυτή είναι που κάνει την όλη δουλειά στην "μεταφορά" και τη ταλάντωση του φορτίου του αυτοκινήτου. Κατά τα άλλα, η διαφορά με τους πολλαπλασιαστές του R8 είναι μικρή σχετικά (= δεν συνεπάγεται αύξηση στη παροχή) και θεωρώ ότι οι αντλίες βενζίνης αυτές δεν χαλάνε εύκολα, όπως οι πρώτης γενιάς tfsi. (Του Στάθη, είναι λίγο περίπτωση).

 

 

Δημήτρης

  • Like 2
Posted

(....)

Θέλω να μου πεις τι πολλαπλασιαστές παράγγειλες...του R8? ή μαμίσιους?

(...)

εγώ που παρεμπιπτόντως σε ευχαριστώ ακόμη μια φορά για την τότε προτροπή σου να περάσω 345 δίσκο, με τις φρενάρες του S3 μπροστά μόνο σώθηκα, επιτέλους έχω πέδηση όπου, όπως και όποτε θέλω!!!

(...)

Καταρχάς Δημήτρη, κάθε γνώμη δεκτή. Άλλωστε αν δεν ήθελα να δεχτώ κριτική, δε θα τα έγραφα και δημόσια. ;)

Για πολλαπλασιαστές που με ρώτησες, μου είπε για τους beru (αν τους γράφω καλά), οι οποίοι (όπως μου είπε) είναι του R8.

Απλά δεν τους έβαλα, γιατί τους βρίσκω αρκετά φτηνότερα από έξω και περιμένω να μου έρθουν (~1 μήνα).

 

Όσο αναφορά για τα φρένα, γι' αυτό είναι το forum. Αλληλοπροστατευόμαστε, βοηθάμε ο ένας τον άλλο να επιλέξει το καλύτερο υλικό για τη χρήση που θέλει ο καθένας από εμάς και ανταλλάσσουμε εμπειρίες.

Νομίζω πάντως ότι μλκια έχουν κάνει στα Α3 1800cc που δεν έχουν 312 φρένα εμπρός (τουλάχιστον στα dsg)... Δεν ξέρω, ήδη ένιωθα ανασφάλεια σχεδόν από την πρώτη μέρα που οδήγησα κάπως γρήγορα το Α3 μου (με την εργοστασιακή ιπποδύναμη).

Πόσο μάλλον με τη δύναμη που έχει σήμερα το αμάξι...

 

@dimitris_kon

Απλά +1 φίλε. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο. :)

 

Η αλήθεια είναι ότι η ανάρτηση έχει βοηθήσει πάρα πολύ στο γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου. Και όταν λέω στήσιμο, δεν εννοώ τόσο τα κρατήματα στις στροφές (που και εκεί έχει διαφορά, αλλά δεν μπαίνω γ@μιώντας κάθε μέρα στις στροφές), όσο τη σταθερότητα κατά το φρενάρισμα (δεν βουτάει τόσο λόγω ορμής μπροστά και οι πίσω τροχοί "μένουν" χωρίς βάρος) και τις αλλαγές κατεύθυνσης με μεγάλες ταχύτητες. Τεράστια διαφορά. :)

Posted

Για τα φρένα, έχε υπόψη σου, ότι πρόκειται για DSG κι όχι κανονικό κιβώτιο. Αυτό πρακτικά μηδενίζει την απώλεια ισορροπίας, καθώς στο φρενάρισμα το DSG είναι ενεργό και ενεργεί επιβραδυντικά ακόμη περισσότερο, απ΄ ό,τι ένα κανονικό χειροκίνητο κιβώτιο. Εξάλλου το εμπρόσθιο "μπρουμούτισμα", δεν οφείλεται στα πίσω φρένα, καθώς και με πολύ δυνατά πίσω φρένα, πάλι θα "μπρουμουτίσει" και μπορεί να μπλοκάρει και περισσότερο το αυτοκίνητο (έχει συμβεί). Ο Κάβουρας, έχει ανάρτηση και αυτή είναι που κάνει την όλη δουλειά στην "μεταφορά" και τη ταλάντωση του φορτίου του αυτοκινήτου. Κατά τα άλλα, η διαφορά με τους πολλαπλασιαστές του R8 είναι μικρή σχετικά (= δεν συνεπάγεται αύξηση στη παροχή) και θεωρώ ότι οι αντλίες βενζίνης αυτές δεν χαλάνε εύκολα, όπως οι πρώτης γενιάς tfsi. (Του Στάθη, είναι λίγο περίπτωση).

 

 

Δημήτρης

Συνονόματε θα συμφωνήσω με το DSG, αν σου πω ότι όλο ξεχνάω ότι ο kavourinio έχει αυτόματο, θα με πιστέψεις??

 

Συμφωνώ και με την ανάρτηση, παίζει σημαντικότατο ρόλο στο γονάτισμα ή μη του αυτοκινήτου - και εγώ με τα bilstein B8 δεν παρατηρώ καμία μούρη να πέφτει στο φρένο - βέβαια όπως είπα, λόγω και του παιδιού, δεν κάνω ηλιθιότητες στο δρόμο...

 

Οι γνώμες που πήρα και από το παλικάρι που μου έδωσε τις δαγκάνες του S3 και από τον φρενά μου, ήταν ότι αν είναι να αλλάξω τα πίσω φρένα να βάλω ΜΟΝΟ αυτά του S3 και τίποτα άλλο (π.χ. βλέπε Dikonou), λόγω ακριβώς ότι είναι μεγάλο κιτ, αεριζόμενο και σύμφωνα με την άποψη τους (ελέγχεται από μένα αν θέλεις) θα δω στο δρόμο ένα άλλο αυτοκίνητο...

 

Τι να σου πω τώρα, όποιος το κάνει πρώτος μεταφέρει και τις εντυπώσεις!! :sHa_wink3:

 

+1 για την αντλία βενζίνης, δεν χρειάζεται "προληπτική" αλλαγή...

  • Like 3
Posted

Νομίζω πάντως ότι μλκια έχουν κάνει στα Α3 1800cc που δεν έχουν 312 φρένα εμπρός (τουλάχιστον στα dsg)... Δεν ξέρω, ήδη ένιωθα ανασφάλεια σχεδόν από την πρώτη μέρα που οδήγησα κάπως γρήγορα το Α3 μου (με την εργοστασιακή ιπποδύναμη).

Πόσο μάλλον με τη δύναμη που έχει σήμερα το αμάξι...

+1000 Γιώργο, η :whatever: του Group χτύπησε κόκκινο σε αυτό το σημείο - πολλών η γνώμη ότι το 1800 έπρεπε να φοράει τα ίδια φρένα με αυτά του δίλιτρου, 312 μπροστά - 286 πίσω.....επιπλέον είναι δυνατόν να φοράμε εμείς τα ίδια με το 1400αρι???

 

Και εγώ από την αρχή με την εργοστασιακή ιπποδύναμη είχα πρόβλημα και δεν μπορούσα να εμπιστευτώ το αμάξι είτε σε ευθεία, είτε σε στροφή....ευτυχώς πλέον αυτά ανήκουν στο παρελθόν!!! :JC_cheesy:

  • Like 1
  • 10 months later...
Posted

Βαλβολίνες s-tronic κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε;

Posted

Βαλβολίνες s-tronic κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε;

όπως γράφει και το manual συντήρησης που έχεις στο αμάξι σου, κάθε 60.000km. 

  • 4 weeks later...
Posted

Ας κάνω ένα μικρό update, μιας και μέχρι πριν 1 βδομάδα, μάζευα τα πράγματα.

 

Αγορά (μεταχειρισμένης) τουρμπίνας IHI:

ΙΗΙ (1).jpeg ΙΗΙ (2).jpeg ΙΗΙ (3).jpeg

ΙΗΙ (4).jpeg ΙΗΙ (5).jpeg

 

spare parts (o-rings νερού-λαδιού) και φλάτζα τουρμπινοπολλαπλής (λείπει από τη φωτο):

spare parts.jpeg

 

κόψιμο εσωτερικά  του gas tank ώστε να μην εγκλωβίζεται ο αέρας στις μεγάλες πιέσεις:

(αν και πληροφορήθηκα ότι χαμηλά θα χάσει λίγο σε spool με βάση τα λεγόμενα των "ειδικών")

gas tank.JPG

 

αντικατάσταση o-ring που μπαίνει στο gas tank:

(το καφέ είναι το νέο,το μαύρο είναι το εργοστασιακό)

o-ring (1).jpeg o-ring (2).jpeg

 

forge wg

forge wg (1).jpeg forge wg (2).jpeg

 

λαμάκι που αποτρέπει την παλινδόμηση του wastegate (που έχει παρατηρηθεί στις IHI και το έβγαλε ως επιπλέον μέτρο η VW για τα Golf VΙ GTI και Polo tsi)

λαμάκι.JPG

 

boost controler greedy PRofecΒ-SpecII:

greedy spec2 (1).JPG greedy spec2 (2).JPG

 

Κάναμε κι ένα πλύσιμο:

πλύσιμο.jpeg

 

Αγοράσαμε και καινούρια πατάκια (γιατί τα παλιά είχαν αρχίσει να χαλάνε):

πατάκια.jpeg

 

Ανάψαμε και 4 κεράκια στον Άη Γιώργη τον τουρμπο-προστάτη για να πάει καλά το Project:

κεράκια.jpeg

 

και τώρα αναμένουμε να βρεθεί κοινός από το συνεργείο και από εμένα (να μπορέσω να το πάω) για να μπει πάνω η τουρμπίνα. :)

  • Like 13
Posted

Ας κάνω ένα μικρό update, μιας και μέχρι πριν 1 βδομάδα, μάζευα τα πράγματα.

 

Αγορά (μεταχειρισμένης) τουρμπίνας IHI:

attachicon.gifΙΗΙ (1).jpeg attachicon.gifΙΗΙ (2).jpeg attachicon.gifΙΗΙ (3).jpeg

attachicon.gifΙΗΙ (4).jpeg attachicon.gifΙΗΙ (5).jpeg

 

spare parts (o-rings νερού-λαδιού) και φλάτζα τουρμπινοπολλαπλής (λείπει από τη φωτο):

attachicon.gifspare parts.jpeg

 

κόψιμο εσωτερικά  του gas tank ώστε να μην εγκλωβίζεται ο αέρας στις μεγάλες πιέσεις:

(αν και πληροφορήθηκα ότι χαμηλά θα χάσει λίγο σε spool με βάση τα λεγόμενα των "ειδικών")

attachicon.gifgas tank.JPG

 

αντικατάσταση o-ring που μπαίνει στο gas tank:

(το καφέ είναι το νέο,το μαύρο είναι το εργοστασιακό)

attachicon.gifo-ring (1).jpeg attachicon.gifo-ring (2).jpeg

 

forge wg

attachicon.gifforge wg (1).jpeg attachicon.gifforge wg (2).jpeg

 

λαμάκι που αποτρέπει την παλινδόμηση του wastegate (που έχει παρατηρηθεί στις IHI και το έβγαλε ως επιπλέον μέτρο η VW για τα Golf VΙ GTI και Polo tsi)

attachicon.gifλαμάκι.JPG

 

boost controler greedy PRofecΒ-SpecII:

attachicon.gifgreedy spec2 (1).JPG attachicon.gifgreedy spec2 (2).JPG

 

Κάναμε κι ένα πλύσιμο:

attachicon.gifπλύσιμο.jpeg

 

Αγοράσαμε και καινούρια πατάκια (γιατί τα παλιά είχαν αρχίσει να χαλάνε):

attachicon.gifπατάκια.jpeg

 

Ανάψαμε και 4 κεράκια στον Άη Γιώργη τον τουρμπο-προστάτη για να πάει καλά το Project:

attachicon.gifκεράκια.jpeg

 

και τώρα αναμένουμε να βρεθεί κοινός από το συνεργείο και από εμένα (να μπορέσω να το πάω) για να μπει πάνω η τουρμπίνα. :)

Μονο αυτα?

Μηπως κατι μας κρυβεις?

Καλοριζικα.......

  • Like 1
Posted

Δεν έβαλες και την φωτό που μπήκες μέσα! :) :) :)

 

Θέλω ινφο για τα πατακια! :)

  • Like 1
Posted

Θα σε βοηθήσω εγώ Πάνο: γράφουν Α3!!!

 

Πλάκά-πλάκα θέλω και εγώ info...

Posted (edited)

Δεν έβαλες και την φωτό που μπήκες μέσα! :) :) :)

 

Θέλω ινφο για τα πατακια! :)

δες απάντηση προς audidis

 

Θα σε βοηθήσω εγώ Πάνο: γράφουν Α3!!!

 

Πλάκά-πλάκα θέλω και εγώ info...

Στάθη,

Υφασμάτινα πατάκια Premium για μπροστά και πίσω

Κωδικός προϊόντος: 8P1061270P MNO 

Τιμή: € 127,06

Να ζητήσεις να σου τσεκάρουν μέσω αριθμού πλαισίου ότι είναι ο κωδικός αυτός κάνει (μου το τσέκαραν κι εμένα στην Καρέντα στη Βουλιαγμένη που πήγα, ΠΡΙΝ τα παραγγείλω)

Επίσης θέλουν 20-30€ προκαταβολή γιατί δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα και κάνουν 20 μέρες να έρθουν :(

 

(ανέβηκε η τιμή κατά 7€ από πριν το Πάσχα? :unsure: )

 

Θα ανεβάσω και φωτογραφία από τη διαφορά πάχους μοκέτας του εργοστασιακού από το "premium" (και καλά), η οποία περιέργως είναι αξιοσημείωτη.

 

edit:

(το πάνω είναι το εργοστασιακό, το κάτω είναι το καινούριο-premium όπως το λέει η audi)

image1.jpg

Edited by Kavouras
  • Like 1
Posted

Κανόνισε να κρατήσεις χαμηλά το όβερ αλλιώς σε βλέπω για δισκάκια ακόμα και με υγρού συμπλέκτη ή και ψυγείο βαλβολίνης!!!!

  • Like 1
Posted

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Γιώργο (εκτός της τιμής φυσικά)! Μην μας τα δίνεις όλα μαζί στο πιάτο!

 

Χρειάζεται όντως αρ. πλαισίου για τα πατάκια;; Λόγω κουμπιών δλδ;

 

 

Sent από το πλούσιο εσωτερικό μου κόσμο...

  • Like 1
Posted

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Γιώργο (εκτός της τιμής φυσικά)! Μην μας τα δίνεις όλα μαζί στο πιάτο!

 

Χρειάζεται όντως αρ. πλαισίου για τα πατάκια;; Λόγω κουμπιών δλδ;

 

 

Sent από το πλούσιο εσωτερικό μου κόσμο...

Ο τύπος στα ανταλλακτικά μου είπε ότι "φιλαράκι αν θες τα παραγγέλνεις κι έτσι, αλλά αν θες δώσε μου τον αριθμό πλαισίου να δούμε ότι όντως αυτά που έχεις βρει ως κωδικό, κάνουν στο δικό σου αμάξι, γιατί δε δεχόμαστε επιστροφές από παραγγελίες εξωτερικού".

 

Οπότε κρατούσα και την άδεια κυκλοφορίας (ή φωτογραφία από το παρπρίζ με τον αριθμό πλαισίου - το ίδιο κάνει) για να βεβαιωθούμε. :)

  • Like 1
Posted

Κωδικός προϊόντος: 8P1061270P MNO 

Τιμή: € 127,06

μην με βάζεις σε πειρασμό πάλι γιατί μαρέσουν πολύ....μάλλον θα τα πάρω

  • Like 1
Posted

Κανόνισε να κρατήσεις χαμηλά το όβερ αλλιώς σε βλέπω για δισκάκια ακόμα και με υγρού συμπλέκτη ή και ψυγείο βαλβολίνης!!!!

Αλλος που εβαλε το πρασινο ελατήριο σηκωνει 2 μπάρα.

Λες με το μπλε, να ταξιδέψει καμια μπιέλα για το αστρικό σύστημα κ8759-23;

 

 

@karr

Αν εχεις φθαρμένα πατάκια, αξιζει. Αν οχι, δεν ξερω αν θα τα πλήρωνα. Ωραια ειναι ως αποτελεσμα. Μου αρεσουν. Απλα ισως τα εδινα καπου αλλου. (Δεν ξερω αν εχει μένει βεβαια και κατι πλεον! :P )

Posted

@karr

Αν εχεις φθαρμένα πατάκια, αξιζει. Αν οχι, δεν ξερω αν θα τα πλήρωνα. Ωραια ειναι ως αποτελεσμα. Μου αρεσουν. Απλα ισως τα εδινα καπου αλλου. (Δεν ξερω αν εχει μένει βεβαια και κατι πλεον! :P )

σαν καινούργια είναι τα δικά μου!

Posted

Ρε δεν το τελειώνουμε με τα πατάκια να δούμε τί θα κάνει το ποντίκι με την ΙΗΙ;

Άντε τώρα αποπροσανατολισμός κάργα.....παραγκίτες!!!!!!

  • Like 4
  • 2 weeks later...
Posted

Με όλο το θάρρος,βρε παλιο ποντικιέ! Δεν άντεξες έτσι; χαΑΧΧΑΧΑχα
Αυτή την στιγμή,ήδη μέλος του φόρουμ με ρωτάει γιατ ο Setup της ΙΗΙ

καθώς θέλει να προχωρήσει.

Καλά ε,μιας έχει πιάσει τους 1,8ριδες ΙΗΙίτιδα μου φαίνεται :sHa_hehe: 

Γιωργάρα,καλή επιτυχία σου εύχομαι χωρίς εμπόδια στην σταδιοδρομία

και την τελική ευθεία με προορισμό την RATland. :JC_cheesy:

  • Like 2
Posted

Πανδημια εχει πεσει φιλε Chris ασε...

  • Like 1
Posted

Να πω οτι δεν εχω ξεχασει να ενημερωσω το τοπικ. Απλα ακομα δεν τα εχω βαλει πανω λογω προσωπικών υποχρεώσεων.

 

Μολις μπουν πανω θα γραψω εντυπωσεις.

 

 

@χρηστο

Ευχαριστω πολυ!!! Καλη συνεχεια και στο δικο σου project.

  • Like 1
Posted

Γατάκια σας τρέχω με την κ03 δεν χρειάζεται καν να βάλω ihi

  • Like 1
  • 3 weeks later...
Posted

Να πω οτι δεν εχω ξεχασει να ενημερωσω το τοπικ. Απλα ακομα δεν τα εχω βαλει πανω λογω προσωπικών υποχρεώσεων.

 

Μολις μπουν πανω θα γραψω εντυπωσεις.

 

 

@χρηστο

Ευχαριστω πολυ!!! Καλη συνεχεια και στο δικο σου project.

 Όπως υποσχέθηκα, η τουρμπίνα μπήκε πάνω στο συνεργείο του Παναγιώτη Ασσημάκη

 

Επίσης μπήκε και το boost controler στην "διακριτική" θέση (γνωστή στα Α3-S3) με την έμπειρη βοήθεια των παιδιών της Delectronics, οι οποιοι είναι πολύ ψείρες στη δουλειά τους, λύνοντας τα ελάχιστα και πετυχαίνοντας το καλύτερο οπτικό και τεχνικά αρτιότερο αποτέλεσμα. :)

 

Να σημειώσω πως για να περαστεί σωστά το σωληνάκι υποπίεσης όπως και το καλώδιο που ενώνει την μπαροβαλβίδα με το unit, βγήκε η μπαταρία ώστε να έχουμε πρόσβαση στις εργοστασιακές τάπες του αυτοκινήτου, ώστε να μην έχουμε άγχος με εισροή νερού στην καμπίνα, άνοιγμα τρυπών κτλ:

IMG_7626.JPG

 

Και οπτικά πως είναι μέσα:

IMG_7628.JPG

(σβηστός διακόπτης και φώτα καμπίνας αναμμένα)

 

IMG_7629.JPG

(με το διακόπτη στη θέση ignition)

 

Ο μπλε φωτισμός μας χαλάει λίγο το ΟΕΜ look, αλλά "θα ζήσουμε" και μ'αυτό. :)

Ξεχάστηκα και δεν έβγαλα φωτο από το μηχανοστάσιο...

 

Προς το παρόν λόγω φόρτου εργασίας, έχω δει μόνο το πώς δουλεύει στη μηχανική πίεση (αν είναι φτωχό-πλούσιο,αβανς κτλ) και είναι κομπλέ.

Πλήρες update θα γίνει μέσα στη βδομάδα.

 

Πάντως ακόμα κι έτσι, με μηχανική πίεση δηλαδή, έχω την αίσθηση πως με εξαίρεση το over που δεν κάνει πλέον (έχω flat πίεση 1,1μπαρ παντού οπότε δεν έχει ξέσπασμα ροπής όπως πριν), το αμάξι είναι ταχυτερο από ότι με την κ03 και "ολοκληρωμένο 1ο στάδιο"...

  • Like 8
Posted

 Όπως υποσχέθηκα, η τουρμπίνα μπήκε πάνω στο συνεργείο του Παναγιώτη Ασσημάκη

 

Επίσης μπήκε και το boost controler στην "διακριτική" θέση (γνωστή στα Α3-S3) με την έμπειρη βοήθεια των παιδιών της Delectronics, οι οποιοι είναι πολύ ψείρες στη δουλειά τους, λύνοντας τα ελάχιστα και πετυχαίνοντας το καλύτερο οπτικό και τεχνικά αρτιότερο αποτέλεσμα. :)

 

Να σημειώσω πως για να περαστεί σωστά το σωληνάκι υποπίεσης όπως και το καλώδιο που ενώνει την μπαροβαλβίδα με το unit, βγήκε η μπαταρία ώστε να έχουμε πρόσβαση στις εργοστασιακές τάπες του αυτοκινήτου, ώστε να μην έχουμε άγχος με εισροή νερού στην καμπίνα, άνοιγμα τρυπών κτλ:

attachicon.gifIMG_7626.JPG

 

Και οπτικά πως είναι μέσα:

attachicon.gifIMG_7628.JPG

(σβηστός διακόπτης και φώτα καμπίνας αναμμένα)

 

attachicon.gifIMG_7629.JPG

(με το διακόπτη στη θέση ignition)

 

Ο μπλε φωτισμός μας χαλάει λίγο το ΟΕΜ look, αλλά "θα ζήσουμε" και μ'αυτό. :)

Ξεχάστηκα και δεν έβγαλα φωτο από το μηχανοστάσιο...

 

Προς το παρόν λόγω φόρτου εργασίας, έχω δει μόνο το πώς δουλεύει στη μηχανική πίεση (αν είναι φτωχό-πλούσιο,αβανς κτλ) και είναι κομπλέ.

Πλήρες update θα γίνει μέσα στη βδομάδα.

 

Πάντως ακόμα κι έτσι, με μηχανική πίεση δηλαδή, έχω την αίσθηση πως με εξαίρεση το over που δεν κάνει πλέον (έχω flat πίεση 1,1μπαρ παντού οπότε δεν έχει ξέσπασμα ροπής όπως πριν), το αμάξι είναι ταχυτερο από ότι με την κ03 και "ολοκληρωμένο 1ο στάδιο"...

Καλορίζικος και καλά χιλιόμετρα......πολύ καλή δουλειά από τα παιδιά,και από τον ηλεκτρολόγο.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.