Kavouras Posted April 14, 2017 Author Posted April 14, 2017 Το ερώτημα είναι εαν απλά και μόνο βάζοντας παχύτερες αντιστρεπτικές μπορεί να βελτιώσει την συμπεριφορά, ακόμη και με "μαλακά" αμορτισέρ?Κανονικά πρεπει να δεις διαφορα επειδη δένει περισσότερο το αμαξι στους "απεναντι" τροχούς. Βεβαια βρήκα και reviews που γκρινιάζουν οτι χωρίς σπορ ανάρτηση, το αμαξι ναι μεν εχει δέσει περισσότερο αλλα φαινεται να του λείπει η σπορ ανάρτηση. (Βεβαια στη δίκη μου περίπτωση, δεν εμπίπτει κατι τετοιο)
GTaros Posted April 14, 2017 Posted April 14, 2017 Το ερώτημα είναι εαν απλά και μόνο βάζοντας παχύτερες αντιστρεπτικές μπορεί να βελτιώσει την συμπεριφορά, ακόμη και με "μαλακά" αμορτισέρ? Εχεις απόλυτο δικιο σε αυτο που λες. Απλα βελτιώνει αλλα ζωρις αναρτηση δεν θα δεις το χαος. Για αυτο όλοι πρώτα βάΖουν αναρτηση και μετα τις αντιστρεπτικες. Εκτος αν καποιος δεν ψάχνει το τελειο.....
georgio3gr Posted April 14, 2017 Posted April 14, 2017 Αλλάζοντας την πίσω αντιστρεπτικη από 18mm του A4 Sline σε 22mm του RS4 με μαμά σπορ ανάρτηση (μπροστά έχουν όλα την ιδια αντιστρεπτικη) παρατήρησα άμεσα τρια πράγματα... Το ένα ήταν ότι μειώθηκαν οι κλίσεις στις στροφές αρκετά και το αμάξι πλέον δεν σε προβληματιζε (ψυχολογικά κυριως), το δεύτερο ότι σχεδόν εξαφάνισε το φαινόμενο της υποστροφης (όλα τα Α4 πλην των εκδόσεων S και rs έχουν υποστροφικες τασεις λόγω του ότι απευθύνονται κυρίως στον μέσο οικογενειαρχη) και το τρίτο ότι αισθάνθηκα ότι έχασα κάποια ελάχιστη από την πληροφόρηση-αμεσοτητα στο τιμονι... Όταν αργότερα έβαλα την Pss9 το αμάξι έγινε τρένο στις στροφές... Φυσικά μετά ανεβάζεις όρια του αυτοκινήτου και ζητάς όλο και περισσότερα... Να λίγο σκληρυνε την ανάρτηση, να τα πλαϊνά από τα ελαστικα ειναι μαλακα, να τα σινεμπλοκ των ψαλιδιων θέλουν αλλαγή σε σκληρότερα και πότε δεν σταματάει αυτό... Πάντα κάτι φταίει... Ομοίως και με τα φρένα... Είχα τα μαμά 312, έβαλα τα S4, τώρα τα cayenne... Όπως σου είπαν και παραπάνω τα παιδιά, αν θες να δεις διαφορά, βάλε μεγαλύτερα φρένα εμπρός και πίσω φρένα από S3... Προσωπικά δεν θα σκεφτόμουν ποτέ τακακια ds2500 γιατί έχω οδηγήσει αμάξι με 4πιστονα με αυτό το τακακι, και σε συνθήκες πόλης, σταματα-ξεκινα με μικρές ταχυτητες, με αγχωσε γιατί χωρίς να ζεσταθουν το πρώτο φρενάρισμα πήγαινε σχεδόν κούφιο, το δεύτερο μέτριο και στο τρίτο σου πετούσε τα μάτια έξω... Άσε που αν το κυνηγάς θα πηγαίνεις με κάθε αλλαγή τακακια και αλλαγή δίσκους... 1
Kavouras Posted April 15, 2017 Author Posted April 15, 2017 Γιωργο Ευχαριστω για τις παρατηρήσεις. Παντως ψιλοκαταληγω εδώ: http://www.whiteline.com.au/product_detail4.php?part_number=BWK002&sq=261 Αν και ακομα δεν εχω βρει reviews και γι αυτο δεν εχω αποφασίσει. Επίσης δεν εχω καταλαβει τι κανουν τα control arms. 1
S3-Nick Posted April 15, 2017 Posted April 15, 2017 Αλλάζοντας την πίσω αντιστρεπτικη από 18mm του A4 Sline σε 22mm του RS4 με μαμά σπορ ανάρτηση (μπροστά έχουν όλα την ιδια αντιστρεπτικη) Δηλαδη για το Α4 εμπρος ειναι ολα ιδια ανεξαρτητως κυβισμου και εκδοσης; Πισω σε τι διαμετρους εβγαινε;
georgio3gr Posted April 15, 2017 Posted April 15, 2017 Δηλαδη για το Α4 εμπρος ειναι ολα ιδια ανεξαρτητως κυβισμου και εκδοσης; Πισω σε τι διαμετρους εβγαινε; Έτσι μου είχαν πει στην αντιπροσωπεία και το ίδιο είχα διαβάσει και στο Audizine... Πίσω τα απλά Α4 είχαν 16mm, τα sport-Sline 18, τα S4 20mm και τα Rs4 22mm... 1
ianos Posted April 15, 2017 Posted April 15, 2017 Φαντάσου οτι στα β8 η ομογενοποίηση ειναι ακόμη πιο εκτεταμένη. Τα απλα (Απο 1.8 έως 3.2) φοράνε τις ίδιες, όλα τα s line φοράνε τις ίδιες με του s4 και διαφορετικές ειναι μονο του rs4.
Giannis20vt Posted April 16, 2017 Posted April 16, 2017 (edited) Έτσι μου είχαν πει στην αντιπροσωπεία και το ίδιο είχα διαβάσει και στο Audizine... Πίσω τα απλά Α4 είχαν 16mm, τα sport-Sline 18, τα S4 20mm και τα Rs4 22mm... Το ΕΤΚΑ δινει δυο κωδικους για εμπρος αντιστρεπτικη, 8E0411309D για την απλη αναρτηση, 8E0411309B για την sport και τον 8κυλινδρο. Ολα αυτα για το Β6. Για το Β7 δινει άλλους κωδικους 8E0411309P για την απλη αναρτηση, 8E0411309Ν για την sport αναρτηση στο Quattro, στο δικινητο κρατά τον 8E0411309P. Στον 8κυλινδρο παλι την 8E0411309B Δεν ξερω τις διαφορες τους, δεν γραφει διαμετρους, οπως γραφει για τις πισω, απλως το επισημάνω στην συζητηση. Edited April 16, 2017 by Giannis20vt 1
georgio3gr Posted April 16, 2017 Posted April 16, 2017 Ίσως όπως γράφτηκε παραπανω έχουν διαφορά σε σκληρότητα-στρέψη Γιαννη... Σε όλα είναι 29mm η μπροστινή πάντως...
Paladin Posted April 18, 2017 Posted April 18, 2017 ετσι εγκυκλοπαιδικα και μονο...το rs4 ειναι χειριστο ως προς την υποστροφη του...οι μαμα ρυθμισεις ειναι σχεδον καθολου καμπερ μπροστα και 1.4 πισω (στη στροφη μπαινεις....κ πας ευθεια) καταλαβαινω οτι το ρυθμισανε με γνωμονα την ασφαλεια...αλλα τραγικο! παντως γενικοτερα τα audi διορθωνουν τη μουρη τους με πιο χοντρες αντιστρεπτικες και κυριως με τη πισω στο σκληρο και τη μπροστα σε πιο μαλακη ρυθμιση 2
renoss2k Posted April 18, 2017 Posted April 18, 2017 Καλησπέρα!Αν θέλεις την δίκη μου προσωπική άποψη μπορείς να καταφέρεις παρα πολλα αλλάζοντας τα υλικά τριβής (δίσκους τακακια και τα παρελκόμενα air ducts σωληνάκια υγρά..).Υπαρχουν πολλές επιλογές και χρειάζεται πολυ μελέτη για το τι τελικά σου ""ταιριάζει"! Μετά απο πολλές απαιτητικές δοκιμές (πίστα) κατέληξα σε δίσκους τρυπητους χαραχτους με θερμική επεξεργασία και carbotech τακακι . Ο συνδυασμός τους... σκέψου να έρχεσαι με κόφτη τεταρτη αλλαγη πεμπτη σανίδα (240 κάτι) να πλακωνεσαι στα φρενα για κ1 (110 περίπου) και ολα αυτά για Α4 full weight!!!Τα φρενα μου ειναι s4 (345) το κόστος για τα παραπάνω αγγίζει τα πολυπιστονα. Αν δεν είχα περιορισμό των ζαντών θα διάλεγα πολυπιστονα για να μην τα "γουστάρω" μόνο εν κινήσει !!!Ελπιζω να βοήθησα λιγο!
Kavouras Posted April 18, 2017 Author Posted April 18, 2017 Καλησπέρα!Αν θέλεις την δίκη μου προσωπική άποψη μπορείς να καταφέρεις παρα πολλα αλλάζοντας τα υλικά τριβής (δίσκους τακακια και τα παρελκόμενα air ducts σωληνάκια υγρά..).Υπαρχουν πολλές επιλογές και χρειάζεται πολυ μελέτη για το τι τελικά σου ""ταιριάζει"! Μετά απο πολλές απαιτητικές δοκιμές (πίστα) κατέληξα σε δίσκους τρυπητους χαραχτους με θερμική επεξεργασία και carbotech τακακι . Ο συνδυασμός τους... σκέψου να έρχεσαι με κόφτη τεταρτη αλλαγη πεμπτη σανίδα (240 κάτι) να πλακωνεσαι στα φρενα για κ1 (110 περίπου) και ολα αυτά για Α4 full weight!!!Τα φρενα μου ειναι s4 (345) το κόστος για τα παραπάνω αγγίζει τα πολυπιστονα. Αν δεν είχα περιορισμό των ζαντών θα διάλεγα πολυπιστονα για να μην τα "γουστάρω" μόνο εν κινήσει !!!Ελπιζω να βοήθησα λιγο!Και ο μηχανικός μου μου πρότεινε λύση carbon tech αλλα το θεμα ειναι αν τελικα αξιζει, Γιατι μου ελεγε κατι νουμερα που αγγίζουν τιμες ttrs φρενών (370χ32 4piston παλι βεβαια). Αυτη τη στιγμη τα φρενα μου εχουν τα εξής: Δισκοπλακα μαμα (ατε δηλαδή) Τακακι τερμα μαμα και απο οτι εχω καταλάβει απο την οδήγηση εχουν πολυ μαλακή πάστα. Σωληνάκια φοράω υψηλής πίεσης μπρος πισω. Πισω φοράω πιο σκληρά τακακια με μαμα δίσκους (εχουν κανει ψιλογραμμες αλλα δουλεύουν όπως θα ηθελα) Την αλλη Βδομαδα που θα αφήσω το αμαξι 2 μέρες μεσα να φτιαξω την διαρροή στο στρόφαλο, θα μαθω περισσότερες λεπτομερειες για τιμες κτλ. Εσυ Ρένο πως οδηγεις και ποσο ευχαριστημένος εχεις μένει απο το αποτελεσμα τοσο σε καθημερινή χρήση οσο και σε χρήση πιο......βαρβάτη;
renoss2k Posted April 19, 2017 Posted April 19, 2017 Καλημέρα!(Πρωί πρωί στο ψητό αλλά αν είναι κάτι που αγαπάς δεν έχει ώρα!!!)Ο δίσκος και το τακάκι θα πρέπει να ''συνεργάζονται'' αλλιώς το πιό σκληρό θα ξεσπάσει στο άλλο με σίγουρη τη ζημιά.(έχω πάει σε ΜΑΣΤΟΡΑ βάλαμε ''καλό'' τακάκι και βγάλαμε off τους δίσκους με έναν αγώνα και σκέψου ότι μιλάω για τα πίσω φρένα!!!) Ο μαμά δίσκος για μένα δεν είναι για πολλά πολλά μιάς και με πιό σκληρό τακάκι σε χρήση απαιτητική δεν μπορείς να φανταστείς τί μπορεί να πάθει. Έχω στραβώσει μαμά δίσκο, έχω ''ξεφλουδίσει'' (ελπίζω να στο περιγράφω σωστά) και το αποκορύφωμα που δεν ξανα ασχολήθηκα με μαμά δίσκο ανάμεσα στο δίσκο και το κέντρο του έχει σαν ένα ''αυλάκι'' εκείνο σκέψου ράγισε και ήταν έτοιμο να σπάσει!!! Για τον μαμά δίσκο βρές μια καλή εταιρεία και πάρε το πρώτο στάδιο τακάκι , άν πάρεις πιό σκληρό θα αρχίσουν τα ''περίεργα'' (τσιρίγματα, κρύο δάγκωμα μπά,στράβωμα-χαραγμα δίσκου κτλ) . CARBOTECH για μένα είναι κορυφή αλλά σίγουρα μήν τα πάρεις με μαμά δίσκο (άδικα πολλά λεφτά και δεν θα έχεις το αποτέλεσμα που περιμένεις καθώς το ένα υλικό με το άλλο δεν έχει καμία σχέση). http://www.ctbrakes.com/brake-compounds2.aspΔές πόσες επιλογές έχεις και σκέψου ότι εγώ με αυτή τη χρήση έχω καταλήξει στο XP8. Εκεί σταμάτησα καθώς άν βάλω XP10 και άνω θα κερδίσω στην πίστα αλλά σίγουρα στο δρόμο θα ''σπρώξω'' κάποιον!!!Το carbotech το γνώρισα στη πίστα έχει πολύ δυνατό ''δάγκωμα'' φιλικό στο δίσκο και έχει διάρκεια(και δεν βγάζει τόσο μαυρίλα!). Άν αυτό το τακάκι το βάλεις σε πολυπίστονα!!!!Έκανα γύρο στη πίστα με evo ix δυνατό με τις μαμά δαγκάνες (τετραπίστονες brembo) και carbotech τακάκι... τί να πώ ότι φρενάραμε πολύ πιό μετά απο συνδυασμούς με μικρότερο βάρος και με πολύ περισσότερα χλμ!!! Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο τα φρένα που ''έφτιαξα'', αλλά ξόδεψα αρκετά, μελέτησα αρκετά (έφαγα το τόπο οέο!!!) και δοκίμασα αρκετά (αυτό το τελευταίο άν δεν γίνει όλα στην θεωρία είναι.... συντελεστές τριβής και θερμοκρασίες λειτουργίας πολύ φαντεζί!!!). Υ.Γ. Επειδή διάβασα παραπάνω για evo καλή τετρακίνηση κτλ επιτρέψτε μου στα τόσα χρόνια που πολεμάω στις Σέρρες και συνήθως με τους φίλους του evonetclub.gr έχω ένα μοτο : EVO ΓΙΝΕΣΑΙ AUDI ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ!!! 3
Kavouras Posted April 19, 2017 Author Posted April 19, 2017 Καλημέρα!(Πρωί πρωί στο ψητό αλλά αν είναι κάτι που αγαπάς δεν έχει ώρα!!!)Ο δίσκος και το τακάκι θα πρέπει να ''συνεργάζονται'' αλλιώς το πιό σκληρό θα ξεσπάσει στο άλλο με σίγουρη τη ζημιά.(έχω πάει σε ΜΑΣΤΟΡΑ βάλαμε ''καλό'' τακάκι και βγάλαμε off τους δίσκους με έναν αγώνα και σκέψου ότι μιλάω για τα πίσω φρένα!!!) Ο μαμά δίσκος για μένα δεν είναι για πολλά πολλά μιάς και με πιό σκληρό τακάκι σε χρήση απαιτητική δεν μπορείς να φανταστείς τί μπορεί να πάθει. Έχω στραβώσει μαμά δίσκο, έχω ''ξεφλουδίσει'' (ελπίζω να στο περιγράφω σωστά) και το αποκορύφωμα που δεν ξανα ασχολήθηκα με μαμά δίσκο ανάμεσα στο δίσκο και το κέντρο του έχει σαν ένα ''αυλάκι'' εκείνο σκέψου ράγισε και ήταν έτοιμο να σπάσει!!! Για τον μαμά δίσκο βρές μια καλή εταιρεία και πάρε το πρώτο στάδιο τακάκι , άν πάρεις πιό σκληρό θα αρχίσουν τα ''περίεργα'' (τσιρίγματα, κρύο δάγκωμα μπά,στράβωμα-χαραγμα δίσκου κτλ) . CARBOTECH για μένα είναι κορυφή αλλά σίγουρα μήν τα πάρεις με μαμά δίσκο (άδικα πολλά λεφτά και δεν θα έχεις το αποτέλεσμα που περιμένεις καθώς το ένα υλικό με το άλλο δεν έχει καμία σχέση). http://www.ctbrakes.com/brake-compounds2.aspΔές πόσες επιλογές έχεις και σκέψου ότι εγώ με αυτή τη χρήση έχω καταλήξει στο XP8. Εκεί σταμάτησα καθώς άν βάλω XP10 και άνω θα κερδίσω στην πίστα αλλά σίγουρα στο δρόμο θα ''σπρώξω'' κάποιον!!!Το carbotech το γνώρισα στη πίστα έχει πολύ δυνατό ''δάγκωμα'' φιλικό στο δίσκο και έχει διάρκεια(και δεν βγάζει τόσο μαυρίλα!). Άν αυτό το τακάκι το βάλεις σε πολυπίστονα!!!!Έκανα γύρο στη πίστα με evo ix δυνατό με τις μαμά δαγκάνες (τετραπίστονες brembo) και carbotech τακάκι... τί να πώ ότι φρενάραμε πολύ πιό μετά απο συνδυασμούς με μικρότερο βάρος και με πολύ περισσότερα χλμ!!! Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο τα φρένα που ''έφτιαξα'', αλλά ξόδεψα αρκετά, μελέτησα αρκετά (έφαγα το τόπο οέο!!!) και δοκίμασα αρκετά (αυτό το τελευταίο άν δεν γίνει όλα στην θεωρία είναι.... συντελεστές τριβής και θερμοκρασίες λειτουργίας πολύ φαντεζί!!!). Υ.Γ. Επειδή διάβασα παραπάνω για evo καλή τετρακίνηση κτλ επιτρέψτε μου στα τόσα χρόνια που πολεμάω στις Σέρρες και συνήθως με τους φίλους του evonetclub.gr έχω ένα μοτο : EVO ΓΙΝΕΣΑΙ AUDI ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ!!! Τι δίσκο έχεις διαλέξει για να τον συνδιάσεις με τα τακάκια XP8? Επίσης γράφουν στην carbotech ότι τα XP8 πιθανόν να κάνουν φασαρία και ότι δεν προτείνονται για χρήση δρόμου λόγω θορύβου και σκόνης(?). Εσύ έχεις σφύριγμα όταν φρενάρεις μέσα σε πόλη πχ? (εμένα είναι το 80% της χρήσης του αυτοκινήτου)
renoss2k Posted April 19, 2017 Posted April 19, 2017 Καθόλου σφύριγμα με αυτό το δίσκο που έχω, μπορεί με κάποιον άλλο να σφυρίζουν. Τα xp8 δεν ειναι απο τα σκληροπυρηνικά τακάκια, οπότε δεν νομίζω να έχεις ιδιαίτερο θέμα. Οι δίσκοι είναι παραγγελία απο θυγατρική εταιρεία της TRW και κόστισαν 800 ευρώ!!! Όταν τους είχα πάρει στα χέρια μου κατάλαβα το τί πλήρωσα και για να σου δώσω να καταλάβεις έχουν αντέξει (να μην τους ματιάσω) πολύ πίεση στη πίστα. Δεν σχολίασες το μοτό μου
Kavouras Posted April 20, 2017 Author Posted April 20, 2017 Καθόλου σφύριγμα με αυτό το δίσκο που έχω, μπορεί με κάποιον άλλο να σφυρίζουν. Τα xp8 δεν ειναι απο τα σκληροπυρηνικά τακάκια, οπότε δεν νομίζω να έχεις ιδιαίτερο θέμα. Οι δίσκοι είναι παραγγελία απο θυγατρική εταιρεία της TRW και κόστισαν 800 ευρώ!!! Όταν τους είχα πάρει στα χέρια μου κατάλαβα το τί πλήρωσα και για να σου δώσω να καταλάβεις έχουν αντέξει (να μην τους ματιάσω) πολύ πίεση στη πίστα. Δεν σχολίασες το μοτό μου Bασικά συμφωνώ απόλυτα, με εξαίρεση ίσως στη δική μου περίπτωση την 4κίνηση που πρέπει να κόψω σασί H γνώμη μου για το αμάξι είναι λίγο "περίεργη" ή όπως λέει και η γυναίκα "τα θέλεις όλα". Δηλαδή θέλω να στρίβει-φρενάρει-επιταχύνει αλλά χωρίς να θυσιάζω όσο γίνεται άνεση, ηχομόνωση, το καλό ηχοσύστημα, τα καλά καθίσματα (ακόμα και φουλ ηλεkτρικά με μασαζ ), την ηλιοροφορή κτλ, γιατί δεν παύει να οδηγείς στο 80% του χρόνου σου "χαλαρά", όπου εκεί δεν έχει σημασία αν έχεις 100 ή 1.000ps και αυτά τα γύρω-γύρω είναι που απόλαμβάνεις εκείνη την ώρα.
Kavouras Posted April 20, 2017 Author Posted April 20, 2017 Δεν υπάρχεις αλήθεια. Δημήτρης Πουθενά και παντού;;;;Η μονο πουθενά; 2
Dimitris_Kon Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Τα πάντα ολα. Και 1000 άλογα και ομαλή λειτουργία και τέλειο ρελαντί και καθαρά καυσαέρια και οροφή και φρενάρες αλλα χωρίς τσικ ούτε τρίξιμο, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές αλλα μαλακό και άνετο, να μην καίει πολυ, να μην εχει όργανα, να μην καίει καθόλου λάδι, να σηκώνει πίεση απο 2μπαρο και πάνω, να εχει χώρους, να μην χρειάζεται καθαρισμους κλπ κλπ... τα πάντα ολα... Δημήτρης 5
georgio3gr Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Σιγά μωρέ... Τι ζητάει ο άνθρωπος... Κάτι από Bugatti veyron με λίγο από RS7 και κάτι ψιλά από S1 Quattro!!! Δεν το λες και υπερβολή... 2
audidis Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 Τα πάντα ολα. Και 1000 άλογα και ομαλή λειτουργία και τέλειο ρελαντί και καθαρά καυσαέρια και οροφή και φρενάρες αλλα χωρίς τσικ ούτε τρίξιμο, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές αλλα μαλακό και άνετο, να μην καίει πολυ, να μην εχει όργανα, να μην καίει καθόλου λάδι, να σηκώνει πίεση απο 2μπαρο και πάνω, να εχει χώρους, να μην χρειάζεται καθαρισμους κλπ κλπ... τα πάντα ολα... Δημήτρης Και δεν κατάλαβα... Αφού τα θέλει όλα αυτά, γιατί δεν τον βοηθάτε κε Δημήτρη ?? 2
Dimitris_Kon Posted April 20, 2017 Posted April 20, 2017 (edited) Παραδίδω τα όπλα Σταθαρα! Το χω λύσει 2 φορές ήδη, χωρίς τους καθαρισμούς, όποτε εχω ξεπεράσει τα όρια! Κάποτε έλεγε ο Βαγιω : "Δεν μπορεις να τα χεις όλα φιλε μου" Ελπιζω αυτό το μοτο να το ενστερνίζεται και ο ίδιος Δημήτρης Edited April 21, 2017 by Dimitris_Kon 2
ianos Posted April 21, 2017 Posted April 21, 2017 Κάποτε έλεγε ο Βαγιω : "Δεν μπορεις να τα χεις όλα φιλε μου" Δημήτρης 1ον: τότε ηταν μικρός και δεν ήξερε, τώρα που ωριμάζει (γερνάει) τα θέλει όλα. 2ον:,τότε σχολίαζε η έδινε συμβουλές σχετικά με επιλογές που έπρεπε να κανεις εσυ. Όποτε ειτε λίγα έπαιρνες, είτε πολλά ή τίποτα, πρακτικά στα @@ του 3
Kavouras Posted April 21, 2017 Author Posted April 21, 2017 (edited) Παραδίδω τα όπλα Σταθαρα! Το χω λύσει 2 φορές ήδη, χωρίς τους καθαρισμούς, όποτε εχω ξεπεράσει τα όρια! Κάποτε έλεγε ο Βαγιω : "Δεν μπορεις να τα χεις όλα φιλε μου" Ελπιζω αυτό το μοτο να το ενστερνίζεται και ο ίδιος Δημήτρης Σίγουρα ισχύει για όλα Δημήτρη, αλλά γιατί να μην προσπαθήσεις να φέρεις όσο πιο κοντά μπορείς (σε όλα τα επίπεδα) αυτό που έχεις? Γιατί (αν έχεις τα απαραίτητα χρήματα), σίγουρα γίνονται όλα. Απλά πολύ ειλικρινά, ναι οκ...εγώ δεν τα έχω ώστε να μπορώ να πάρω κάτι που να τα έχει όλα ή να έχω 3 και 4 αμάξια και να παίρνω αυτό που αρμόζει στην κ@υλα της στιγμής-διάθεσης, αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί να μην θέλω ένα αμάξι που να μην "αγκαλιάζει" όσο το δυνατόν καλύτερα τις δικές μου ανάγκες? (edit: είτε είναι υπερβολικές είτε όχι) Σίγουρα στο τέλος, φτάνοντας κοντά στο στόχο(?), μπορεί να χρειαστεί να κάνεις συμβιβασμούς (είτε γιατί δε θες να θυσιάσεις καθημερινότητα, πρακτικότητα κτλ είτε γιατί μπαίνουν οικονομικά εμπόδια), αλλά γιατί να τους κάνεις (τους συμβιβασμούς) πριν καν προσπαθήσεις? Και ναι, το Α3 δε θα γίνει ποτέ έστω και κάτι κοντά σε στρίψιμο-στήσιμο με το RS4 Β7 ή αν τελικά καταφέρει να γίνει, θα έχει κοστίσει πολλαπλά παραπάνω από το να έπαιρνα εξαρχής ένα RS4. Δεν έχω αυταπάτες, όμως πραγματικά δεν έχω βρει τίποτα που να πω πως αξίζει να "πάρει" τα επιπλέον χρήματα από το λογαριασμό μου και να καταλήξω με ένα άλλο αμάξι. (και στα χρήματα που μπορώ με τα σημερινά δεδομένα να διαθέσω) Αν είχα βρει, να είσαι σίγουρος ότι σήμερα θα είχα ανοίξει topic με το νέο μου αμάξι. Οπότε από τη στιγμή που το budget είναι συγκεκριμένο (μακάρι να βγάζαμε όλοι €1m το μήνα ο καθένας να είχαμε να "παίζαμε" ) και ξέρω ότι μία αγορά αυτοκινήτου στην παρούσα φάση και με τα κριτήρια που έχω θέσει, δεν γίνεται να υλοποιηθεί, πραγματικά (ξαναρωτάω) γιατί να μην βελτιώσω(=φέρω πιο κοντά στα γούστα-ανάγκες-λόξα) αυτό που ήδη έχω σήμερα? ΥΓ: φιλοσοφική συζήτηση βέβαια... απλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την "αρνητική" σου στάση στο ότι πχ τα φρένα "μου τελείωσαν" (θες να ανεβάσω βίντεο που καπνίζουν για να με πιστέψεις? γιατί έχω, αλλά μπορούν να στο επιβεβαιώσουν και όσοι ήταν παρόντες στη βόλτα και το είδαν live)? Edited April 21, 2017 by Kavouras 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now