Jump to content

A3 sportback 1.8TFSI Stronic (full ΦΠΕ, ΙΗΙ και εν τέλει κ04-064)


Recommended Posts

το κατάλαβα αυτό μετά από τα post στα forum που μου παρέθεσες.

Απλά δεν ξέρω αν πρέπει να με προβληματίσει ή αν τελικά δεν είναι κάτι και να το γράψω στα παλιά μου τα παπούτσια.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο το σφάλμα είναι Intermittent, σαν το boost pressure regulation που μου έβγαζε εμένα,που σημαίνει οτι είναι κατι παροδικό..

Το readiness το έχεις όλο passed ή είναι κατι failed?

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο το σφάλμα είναι Intermittent, σαν το boost pressure regulation που μου έβγαζε εμένα,που σημαίνει οτι είναι κατι παροδικό..

Το readiness το έχεις όλο passed ή είναι κατι failed?

passed όλα... :)

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο το σφάλμα είναι Intermittent, σαν το boost pressure regulation που μου έβγαζε εμένα,που σημαίνει οτι είναι κατι παροδικό..

Το readiness το έχεις όλο passed ή είναι κατι failed?

 

 

:S  Γιώργο πρέπει να κάνουμε κανένα μάθημα γιατί νιώθω αγράμματος όταν διαβάζω τέτοια ποστ...... :sorry:  

Link to comment
Share on other sites

:S  Γιώργο πρέπει να κάνουμε κανένα μάθημα γιατί νιώθω αγράμματος όταν διαβάζω τέτοια ποστ...... :sorry:  

intermittent = στιγμιαίο σφάλμα. ;)

Link to comment
Share on other sites

ένα μικρό update σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου:

Αλλάξαμε λαδάκια στο προκαθορισμένο διάστημα (10.000km) μαζί με φίλτρο λαδιού. Μπήκαν castrol 5w30 longlife III (έχω το μπουκάλι στην αποθήκη για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες). Δυστυχώς δεν είχαν 0w30 αυτή τη φορά.

 

Επίσης, παρότι επέμενα αρχικά να αλλάξω και φίλτρο βενζίνης (που το έχω 10.000km πάνω), με έπεισαν να μην το αλλάξω (σκεφτόμενος μάλιστα ότι θεωρητικά βάζω καλή βενζίνη στο Α3, συμφώνησα να συμπληρώσει τα 20.000km και βλέπουμε - για το "καθαρή", θα το επιβεβαιώσουμε σύντομα -> Ακούει ο ενδιαφερόμενος??)

 

160€ το "κουστουμάκι". δε μου φάνηκε και πολύ ακριβό....

 

Επίσης έπλυνα και το φίλτρο της εισαγωγής. Μετά από σκέψη αντιλήφθηκα ότι ήταν σχεδόν 40.000km άπλυτο (είμαι τραγικός, το ξέρω :LaieA_052:). Περιττό να πω τι έβγαλε... Μόνο εγώ δεν ήμουν πάνω στο φίλτρο από ό,τι φάνηκε. :sHa_hehe:

Μετά από αυτό, λογικό είναι να έβλεπα maf 165g/s. :tease:

Τέλος, σημειώνεται ότι σε "πρόχειρο" λογκάρισμα και συγκρίνοντας τα νούμερα (στροφές-g/s) με τα αντίστοιχα του πατήματος, μετράω πλέον 15g/s παραπάνω παντού. Δυστυχώς λόγω κίνησης και κακοκαιρίας, δεν βρέθηκαν οι κατάλληλες συνθήκες για να μετρήσω ολόκληρο φάσμα στροφών.

 

edit:

ξέχασα να αναφέρω ότι παρατηρήθηκε μικρό ρήγμα στο δεξί silent block, οπότε προγραμματίζω κάποια στιγμή (σύντομα κατ' εμέ αν και ο μάστορας ήταν πολύ χαλαρός του στυλ "αντέχει άλλα 10.000km αν δε θες να το αλλάξεις και βλέπουμε πάλι τότε).

 

Σκέφτομαι για S3 ή powerflex. Έχει κανείς καμιά ιδέα ποιά είναι καλύτερα?

Γιωργο καλημερα!

Για αλλαγη λαδιων + φιλτρο εκτος Audi 80-90 ευρω,για τα σινεμπλοκ εχω να πω οτι εχω βαλει τα του S3 εδω και καιρο που ειναι πιο σκληρα απο τα δικα μας και οχι κατι αλλο προς αποφυγη συντονισμων-κραδασμων κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο καλημερα!

Για αλλαγη λαδιων + φιλτρο εκτος Audi 80-90 ευρω,για τα σινεμπλοκ εχω να πω οτι εχω βαλει τα του S3 εδω και καιρο που ειναι πιο σκληρα απο τα δικα μας και οχι κατι αλλο προς αποφυγη συντονισμων-κραδασμων κλπ. 

 

Δηλαδή τα προτείνεις ή όχι λόγω του ότι είναι σκληρά?

Δεν κατάλαβα... :sSig_help:

 

 

 

Να πω την αλήθεια μου, την άλλη βδομάδα θα τα πάρω μαζί με κάτι άλλα "συμπράγκαλα" που θέλω για το αμάξι, οπότε μέχρι τότε είναι υπο συζήτηση το όλο θέμα.

Γενικά πάντως έχω ψιλοκαταλήξει ότι με οτιδήποτε άλλο πέραν των μαμά silent blocks, το αμάξι να σκληρύνει πολύ (S3) ως πάρα πολύ (powerflex), οπότε μάλλον θα βάλω τα "μαμά" να τελειώνω...

Link to comment
Share on other sites

Τα προτεινω σαν χρυση τομη,ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα δικα μας αλλα οχι τοσο οπως ta aftermarket που εκει εχεις ψιλοκραδασμους κλπ κι απ οσο θυμαμαι και καλη τιμη ειχαν.Συγκριση με τα δικα μας δεν μπορω να κανω επειδη οταν αλλαξα τα δικα μου ηταν απολυτως τελειωμενα και με την αλλαγη ειχα αλλο αμαξι.  

Link to comment
Share on other sites

Τα s3 πιστέυω ότι πετυχαίνουν τη χρυσή τομή Γιώργο.

Τα δικά μου (tt) και πολύ περισσότερο τα πολυουρεθάνης γέρνουν τη ζυγαριά έντονα προς το κράτημα/αίσθηση/πληροφορία αλλά χάνουν πολύ σε άνεση και θόρυβο.

Τα δικά σου πάντως έχουν υπερβολικό play. Κοίτα πχ πόσο παίζει η πίσω βάση του ψαλιδιού σε αυτό το βίντεο και πόσ αλοιώνει τη γεωμετρία στα ζόρια.

 

Edited by stef80
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στέφανε, πολύ καλό το video που πόσταρες.

Να σου πω την αλήθεια, πριν το δω, έλεγα να βάλω πάλι τα μαμά (για να μην χάσω άνεση), αλλά βλέποντας τον τζόγο που έχει το "μαμά" 1.4 (του Πόλο βέβαια) που μοιάζει με το δικό μου (τουλάχιστον οπτικά), πήρα την απόφαση να βάλω του S3.

 

 

 

επανέρχομαι στο  θέμα μας και αύριο πάω να τα πάρω από την αντιπροσωπεία.

 

Καταρχάς στο ΕΤΚΑ δε βρίσκω πουθενά silent blocks. Tα ονομάζει μήπως "bonded rubber bush" (τραγικό όνομα by-the-way :sHa_hehe: ).

Επίσης το part number που βρήκα (με αυτή την ονομασία) και δείχνει από το σχήμα να είναι το silent block των εμπρός ψαλιδιών είναι το εξής:

1k0 407 182

 

Του S3 πώς θα το βρούμε? Έχει κανείς part number?

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το ETKA δίνει το ίδιο ανταλλακτικό για όλα τα μοτέρ. (εκτός κι αν εγώ δεν έχω καταλάβει καλά από τη φωτογραφία-σχεδιάγραμμα του ΕΤΚΑ)

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο νομίζω θέλουμε το bracket 3/3Α που είναι στο engine 199-13 με  pos number εκεί 32!!

Σε αυτά αλλάζουν οι κωδικοί!!!

 

1KO 199 231(232) J για τα 18άρια και [ 199-13 ]

1KO 199 231(232) N για τα δίλιτρα με τα πολλά Kw  [ 199-30 ]

 

 

http://www.autocarspare.com/catalog/bracket/1k0199231g.html

 

 

Εδώ είμαστε:

 

http://www.vwclub.co.za/phpbb3/viewtopic.php?t=131334&p=1373224

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό δεν αντιστοιχεί ότι έδειξε το βίντεο; Όρκο δεν παίρνω αλλά εκεί πατάει το ψαλίδι......και αυτό κατάλαβα ότι αλλάζει, εάν έχω ερμηνεύσει σωστά το βίντεο...

Link to comment
Share on other sites

Αρα ισχύει ο κωδικός που ανάφερε αρχικά ο Γιώργος! Ο κωδικός που είπε αντιστοιχεί στο νο2 :sHa_thumbsup2:

Αν δε βγαλουμε ακρη, θα τα αφησω να τα παρω μονα τους.

 

 

Sent from my iphone 6s

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω το update.

Πέρασα σήμερα το πρωί για παραγγελία σινεμπλόκ και intercooler και μου είπαν ότι στις 14:00 θα μπορώ να τα παραλάβω. :) :) :)

 

Παρακαλώ οι αγαπητοί ενδιαφερόμενοι και εμπλεκόμενοι όπως βρεθούν σε κατάσταση... εγρήγορσης  :whistling:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πάντως πέρα από το λάθος........υπάρχει περίπτωση το σινεμπλόκ να είναι όντως τα ίδια;...... και ένα μέρος της δουλειάς να γίνεται από την αλλαγή στο σινεμπλόκ της βάσης ψαλιδιού; πρός το καλύτερο εννοώ στην συμπεριφορά της ανάρτησης;

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω το update.

Πέρασα σήμερα το πρωί για παραγγελία σινεμπλόκ και intercooler και μου είπαν ότι στις 14:00 θα μπορώ να τα παραλάβω. :) :) :)

 

Παρακαλώ οι αγαπητοί ενδιαφερόμενοι και εμπλεκόμενοι όπως βρεθούν σε κατάσταση... εγρήγορσης  :whistling:

Ιντερκούλερ; S3; ΚΑι υπάρχει διαφορά στα σινεμπλόκ ή είναι όντως τα ίδια;

Link to comment
Share on other sites

Ιντερκούλερ; S3; ΚΑι υπάρχει διαφορά στα σινεμπλόκ ή είναι όντως τα ίδια;

Λοιπόν, με τα σινεμπλόκ (ή silent block όπως είναι η σωστή ονομασία) το σήριαλ συνεχίζεται. Είναι όπως φαίνεται στη φωτογραφία παρακάτω:

 

σινεμπλό silent block S3-TT.jpg

 

και στα Α3 8P, Α3 8V, Golf V, Golf VI, scirocco, δεν μπορείς να πάρεις μόνο το λαστιχένιο σύνδεσμο.

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αγοράζεις και το μεταλλικό περίβλημα που υπάρχει (το "3" που έλεγες εσύ στην προηγούμενη φωτο). Δηλαδή ό,τι βλέπεις στη φωτογραφία είναι πλέον ένα ανταλλακτικό.

Τιμή ανταλλακτικού δε θυμάμαι, αλλά δεν ήταν και φτηνό (λογικό αφού δεν αγοράζεις μόνο το λάστιχο πλέον)

 

Εγώ υποτίθεται ότι παρήγγειλα αυτό που φαίνεται στη φωτο που έχει τις δύο τρύπες (το αριστερά δηλαδή).

Τώρα...να δούμε τι θα έρθει ( :sHa_hehe: ), γιατί όπως ξέρεις στο ETKA δε φαίνεται πώς είναι πραγματικά το ανταλλακτικό.

(το δεξιά που είναι όλο γεμάτο είναι του S3).

Στις 14:00 θα το ξέρουμε...

 

Το "2" (στη φωτογραφία του ΕΤΚΑ που ανέβασε ο KeM και που βρήκα εγώ κωδικό) είναι το εμπρός silent block των ψαλιδιών (μιλάμε πάντα για τον εμπρός άξονα) που είναι κοινό για όλα τα μοτέρ και Α3/S3. και είναι μικρό σε μέγεθος και "μασίφ". Γι' αυτό και το έδινε ίδιο για όλα τα μοτέρ.

 

Όσο για το I/C, ναι παρήγγειλα το intercooler με τον κωδικό 1k0 145 803P. Ας ευχηθούμε ότι είναι το S3... ( :sHa_hehe: ).

 

 

@G-amar

Ευχαριστώ πολύ φίλε!!

Επιτέλους βρήκα χρόνο να περάσω να παραγγείλω τα πράγματα. Από το Δεκέμβριο λέω να πάω και όλο το ανέβαλα. :sSic_fever:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.