Kavouras Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 το κατάλαβα αυτό μετά από τα post στα forum που μου παρέθεσες. Απλά δεν ξέρω αν πρέπει να με προβληματίσει ή αν τελικά δεν είναι κάτι και να το γράψω στα παλιά μου τα παπούτσια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Γιώργο το σφάλμα είναι Intermittent, σαν το boost pressure regulation που μου έβγαζε εμένα,που σημαίνει οτι είναι κατι παροδικό.. Το readiness το έχεις όλο passed ή είναι κατι failed? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Γιώργο το σφάλμα είναι Intermittent, σαν το boost pressure regulation που μου έβγαζε εμένα,που σημαίνει οτι είναι κατι παροδικό.. Το readiness το έχεις όλο passed ή είναι κατι failed? passed όλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Γιώργο το σφάλμα είναι Intermittent, σαν το boost pressure regulation που μου έβγαζε εμένα,που σημαίνει οτι είναι κατι παροδικό.. Το readiness το έχεις όλο passed ή είναι κατι failed? Γιώργο πρέπει να κάνουμε κανένα μάθημα γιατί νιώθω αγράμματος όταν διαβάζω τέτοια ποστ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 7, 2013 Author Share Posted March 7, 2013 Γιώργο πρέπει να κάνουμε κανένα μάθημα γιατί νιώθω αγράμματος όταν διαβάζω τέτοια ποστ...... intermittent = στιγμιαίο σφάλμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athanasiostsak Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 ένα μικρό update σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου: Αλλάξαμε λαδάκια στο προκαθορισμένο διάστημα (10.000km) μαζί με φίλτρο λαδιού. Μπήκαν castrol 5w30 longlife III (έχω το μπουκάλι στην αποθήκη για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες). Δυστυχώς δεν είχαν 0w30 αυτή τη φορά. Επίσης, παρότι επέμενα αρχικά να αλλάξω και φίλτρο βενζίνης (που το έχω 10.000km πάνω), με έπεισαν να μην το αλλάξω (σκεφτόμενος μάλιστα ότι θεωρητικά βάζω καλή βενζίνη στο Α3, συμφώνησα να συμπληρώσει τα 20.000km και βλέπουμε - για το "καθαρή", θα το επιβεβαιώσουμε σύντομα -> Ακούει ο ενδιαφερόμενος??) 160€ το "κουστουμάκι". δε μου φάνηκε και πολύ ακριβό.... Επίσης έπλυνα και το φίλτρο της εισαγωγής. Μετά από σκέψη αντιλήφθηκα ότι ήταν σχεδόν 40.000km άπλυτο (είμαι τραγικός, το ξέρω ). Περιττό να πω τι έβγαλε... Μόνο εγώ δεν ήμουν πάνω στο φίλτρο από ό,τι φάνηκε. Μετά από αυτό, λογικό είναι να έβλεπα maf 165g/s. Τέλος, σημειώνεται ότι σε "πρόχειρο" λογκάρισμα και συγκρίνοντας τα νούμερα (στροφές-g/s) με τα αντίστοιχα του πατήματος, μετράω πλέον 15g/s παραπάνω παντού. Δυστυχώς λόγω κίνησης και κακοκαιρίας, δεν βρέθηκαν οι κατάλληλες συνθήκες για να μετρήσω ολόκληρο φάσμα στροφών. edit: ξέχασα να αναφέρω ότι παρατηρήθηκε μικρό ρήγμα στο δεξί silent block, οπότε προγραμματίζω κάποια στιγμή (σύντομα κατ' εμέ αν και ο μάστορας ήταν πολύ χαλαρός του στυλ "αντέχει άλλα 10.000km αν δε θες να το αλλάξεις και βλέπουμε πάλι τότε). Σκέφτομαι για S3 ή powerflex. Έχει κανείς καμιά ιδέα ποιά είναι καλύτερα? Γιωργο καλημερα! Για αλλαγη λαδιων + φιλτρο εκτος Audi 80-90 ευρω,για τα σινεμπλοκ εχω να πω οτι εχω βαλει τα του S3 εδω και καιρο που ειναι πιο σκληρα απο τα δικα μας και οχι κατι αλλο προς αποφυγη συντονισμων-κραδασμων κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 Γιωργο καλημερα! Για αλλαγη λαδιων + φιλτρο εκτος Audi 80-90 ευρω,για τα σινεμπλοκ εχω να πω οτι εχω βαλει τα του S3 εδω και καιρο που ειναι πιο σκληρα απο τα δικα μας και οχι κατι αλλο προς αποφυγη συντονισμων-κραδασμων κλπ. Δηλαδή τα προτείνεις ή όχι λόγω του ότι είναι σκληρά? Δεν κατάλαβα... Να πω την αλήθεια μου, την άλλη βδομάδα θα τα πάρω μαζί με κάτι άλλα "συμπράγκαλα" που θέλω για το αμάξι, οπότε μέχρι τότε είναι υπο συζήτηση το όλο θέμα. Γενικά πάντως έχω ψιλοκαταλήξει ότι με οτιδήποτε άλλο πέραν των μαμά silent blocks, το αμάξι να σκληρύνει πολύ (S3) ως πάρα πολύ (powerflex), οπότε μάλλον θα βάλω τα "μαμά" να τελειώνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
athanasiostsak Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Τα προτεινω σαν χρυση τομη,ειναι λιγο πιο σκληρα απο τα δικα μας αλλα οχι τοσο οπως ta aftermarket που εκει εχεις ψιλοκραδασμους κλπ κι απ οσο θυμαμαι και καλη τιμη ειχαν.Συγκριση με τα δικα μας δεν μπορω να κανω επειδη οταν αλλαξα τα δικα μου ηταν απολυτως τελειωμενα και με την αλλαγη ειχα αλλο αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 (edited) Τα s3 πιστέυω ότι πετυχαίνουν τη χρυσή τομή Γιώργο. Τα δικά μου (tt) και πολύ περισσότερο τα πολυουρεθάνης γέρνουν τη ζυγαριά έντονα προς το κράτημα/αίσθηση/πληροφορία αλλά χάνουν πολύ σε άνεση και θόρυβο. Τα δικά σου πάντως έχουν υπερβολικό play. Κοίτα πχ πόσο παίζει η πίσω βάση του ψαλιδιού σε αυτό το βίντεο και πόσ αλοιώνει τη γεωμετρία στα ζόρια. Edited March 9, 2013 by stef80 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Στέφανε, πολύ καλό το video που πόσταρες. Να σου πω την αλήθεια, πριν το δω, έλεγα να βάλω πάλι τα μαμά (για να μην χάσω άνεση), αλλά βλέποντας τον τζόγο που έχει το "μαμά" 1.4 (του Πόλο βέβαια) που μοιάζει με το δικό μου (τουλάχιστον οπτικά), πήρα την απόφαση να βάλω του S3. επανέρχομαι στο θέμα μας και αύριο πάω να τα πάρω από την αντιπροσωπεία. Καταρχάς στο ΕΤΚΑ δε βρίσκω πουθενά silent blocks. Tα ονομάζει μήπως "bonded rubber bush" (τραγικό όνομα by-the-way ). Επίσης το part number που βρήκα (με αυτή την ονομασία) και δείχνει από το σχήμα να είναι το silent block των εμπρός ψαλιδιών είναι το εξής: 1k0 407 182 Του S3 πώς θα το βρούμε? Έχει κανείς part number? Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το ETKA δίνει το ίδιο ανταλλακτικό για όλα τα μοτέρ. (εκτός κι αν εγώ δεν έχω καταλάβει καλά από τη φωτογραφία-σχεδιάγραμμα του ΕΤΚΑ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 (edited) Γιώργο νομίζω θέλουμε το bracket 3/3Α που είναι στο engine 199-13 με pos number εκεί 32!! Σε αυτά αλλάζουν οι κωδικοί!!! 1KO 199 231(232) J για τα 18άρια και [ 199-13 ] 1KO 199 231(232) N για τα δίλιτρα με τα πολλά Kw [ 199-30 ] http://www.autocarspare.com/catalog/bracket/1k0199231g.html Εδώ είμαστε: http://www.vwclub.co.za/phpbb3/viewtopic.php?t=131334&p=1373224 Edited March 14, 2013 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Δημήτρη αυτά είναι δηλαδή τα σινεμπλόκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Σε αυτό δεν αντιστοιχεί ότι έδειξε το βίντεο; Όρκο δεν παίρνω αλλά εκεί πατάει το ψαλίδι......και αυτό κατάλαβα ότι αλλάζει, εάν έχω ερμηνεύσει σωστά το βίντεο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Είναι το ανταλλακτικό που απεικονίζεται με τον αριθμό 2. Δημήτρης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeM Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Αρα ισχύει ο κωδικός που ανάφερε αρχικά ο Γιώργος! Ο κωδικός που είπε αντιστοιχεί στο νο2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 14, 2013 Author Share Posted March 14, 2013 Αρα ισχύει ο κωδικός που ανάφερε αρχικά ο Γιώργος! Ο κωδικός που είπε αντιστοιχεί στο νο2 Αν δε βγαλουμε ακρη, θα τα αφησω να τα παρω μονα τους. Sent from my iphone 6s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 (edited) Εγώ τί δείχνω; :sHa_hehe: :sHa_hehe: :sHa_hehe: Άσε το βρήκα ..βάση ψαλιδιού...... :chair: Edited March 14, 2013 by Dikonou 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Μήτσο κοίτα τα κοψίματα ρε και άσε τη γεωμετρία, δεν σου κάθεται Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ρε δεν έχω κοψίματα πλέον ρε....... μην το γρουσουζεύουμε το πράμα................ 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 15, 2013 Author Share Posted March 15, 2013 Συνεχίζω το update. Πέρασα σήμερα το πρωί για παραγγελία σινεμπλόκ και intercooler και μου είπαν ότι στις 14:00 θα μπορώ να τα παραλάβω. :) Παρακαλώ οι αγαπητοί ενδιαφερόμενοι και εμπλεκόμενοι όπως βρεθούν σε κατάσταση... εγρήγορσης 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Πάντως πέρα από το λάθος........υπάρχει περίπτωση το σινεμπλόκ να είναι όντως τα ίδια;...... και ένα μέρος της δουλειάς να γίνεται από την αλλαγή στο σινεμπλόκ της βάσης ψαλιδιού; πρός το καλύτερο εννοώ στην συμπεριφορά της ανάρτησης; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Συνεχίζω το update. Πέρασα σήμερα το πρωί για παραγγελία σινεμπλόκ και intercooler και μου είπαν ότι στις 14:00 θα μπορώ να τα παραλάβω. :) Παρακαλώ οι αγαπητοί ενδιαφερόμενοι και εμπλεκόμενοι όπως βρεθούν σε κατάσταση... εγρήγορσης Ιντερκούλερ; S3; ΚΑι υπάρχει διαφορά στα σινεμπλόκ ή είναι όντως τα ίδια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis AmaR Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Καλοριζικα Γιώργο και καλούς δρόμους ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 15, 2013 Author Share Posted March 15, 2013 Ιντερκούλερ; S3; ΚΑι υπάρχει διαφορά στα σινεμπλόκ ή είναι όντως τα ίδια; Λοιπόν, με τα σινεμπλόκ (ή silent block όπως είναι η σωστή ονομασία) το σήριαλ συνεχίζεται. Είναι όπως φαίνεται στη φωτογραφία παρακάτω: και στα Α3 8P, Α3 8V, Golf V, Golf VI, scirocco, δεν μπορείς να πάρεις μόνο το λαστιχένιο σύνδεσμο. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αγοράζεις και το μεταλλικό περίβλημα που υπάρχει (το "3" που έλεγες εσύ στην προηγούμενη φωτο). Δηλαδή ό,τι βλέπεις στη φωτογραφία είναι πλέον ένα ανταλλακτικό. Τιμή ανταλλακτικού δε θυμάμαι, αλλά δεν ήταν και φτηνό (λογικό αφού δεν αγοράζεις μόνο το λάστιχο πλέον) Εγώ υποτίθεται ότι παρήγγειλα αυτό που φαίνεται στη φωτο που έχει τις δύο τρύπες (το αριστερά δηλαδή). Τώρα...να δούμε τι θα έρθει ( ), γιατί όπως ξέρεις στο ETKA δε φαίνεται πώς είναι πραγματικά το ανταλλακτικό. (το δεξιά που είναι όλο γεμάτο είναι του S3). Στις 14:00 θα το ξέρουμε... Το "2" (στη φωτογραφία του ΕΤΚΑ που ανέβασε ο KeM και που βρήκα εγώ κωδικό) είναι το εμπρός silent block των ψαλιδιών (μιλάμε πάντα για τον εμπρός άξονα) που είναι κοινό για όλα τα μοτέρ και Α3/S3. και είναι μικρό σε μέγεθος και "μασίφ". Γι' αυτό και το έδινε ίδιο για όλα τα μοτέρ. Όσο για το I/C, ναι παρήγγειλα το intercooler με τον κωδικό 1k0 145 803P. Ας ευχηθούμε ότι είναι το S3... ( ). @G-amar Ευχαριστώ πολύ φίλε!! Επιτέλους βρήκα χρόνο να περάσω να παραγγείλω τα πράγματα. Από το Δεκέμβριο λέω να πάω και όλο το ανέβαλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Με την σειρά από πάνω πρός τα κάτω: Audi TT Audi S3 VW GTI 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.