pappousrr Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Καλημέραα Παιδιά βρίσκομαι μπροστά σε μεγάλο προβληματισμό που αφορά την απόκτηση νέου αυτοκινήτου. Είμαι κάτοχος Almera N16 Techna 100.000 ΆΨΟΓΟ το οποίο το είχα πάρει καινούργιο το Δεκέμβρη τού 2004 (αλλά 3πορτο).Έχω βρει και σκέπτομαι να το κάνω ανταλλαγή με A4 1.8T 245ps του 2002 (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2367793/), που πάντα μου άρεσε αλλά ποτέ δεν υπήρχαν τα χρήματα να το αποκτήσω. Δεδομένου των προβλημάτων (παρ'όλο που ο ιδιοκτήτης -νεαρός- με διαβεβαιώνει για το άριστο του αυτ/του αλλαγή,ιμάντα,service book κ.λ.π αν και το έχει μόνο τρεις μήνες),των 130.000χλμ και την κρίση που οι περισσότεροι περνάμε,αξίζει το ρίσκο της ανταλλαγής; Και αν ναι τι να προσέξω; Ευχαριστώ. :sCo_hmmthink:
Kavouras Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Πολλά-πολλά δεν ξέρω γι' αυτό το μοντέλο (όσο αναφορά τα προβλήματα που μπορεί να έχει), όμως σίγουρα θα σου επισημάνω δύο θέματα: - 130.000km σημαίνει ότι είναι κοντά η αλλαγή ακρόμπαρων κτλ = 1000ευρουλάκια στο χαλαρό (τιμή αντιπροσωπείας βέβαια) - 130.000km με πρόγραμμα-εξάτμιση-κτλ = αρκετά ταλαιπωρημένη τουρμπίνα που σημαίνει ότι θα χρειαστεί αλλαγή ή επισκευή αυτής. Τέλος, επισημαίνω (γιατί ΙΣΩΣ σε ενδιαφέρει) ότι όπως έμμεσα έγραψα και παραπάνω, το συγκεκριμένο αμάξι δεν έβγαινε εργοστασιακά με 245ps, που σημαίνει ότι το αμάξι φοράει (κατά πάσα πιθανότητα*) εισαγωγή-πρόγραμμα-εξάτμιση και ίσως και intercooler. Έχει τα θετικά του αυτό (δε θα χρειαστεί να τα πληρώσεις εσύ ), έχει όμως και τα αρνητικά του... Για λοιπές λεπτομέρειες, περίμενε να γράψουν κάποια μέλη-κατόχους. *εκτός αν δηλώνει "μούφα" νούμερα ο ιδιοκτήτης
Agelosa4 Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 (edited) Προβλήματα συνηθως δεν έχουν και ειδικα σε αυτα τα χιλιομετρα! Τωρα η τουρμπινα εξαρταται τι χρηση το εκανε ο τύπος! Κατα αλλα μην σε αγχωνει κατι! Δες και με εναν φιλο σου μηχανικό και φανόποιο και πάρτο αν σου πουνε οκ! Υ.Γ Τα άκρομπαρα στα b6 πολυ σπάνια να χαλάσουν! Και δεν έχουν μεγαλο κόστος αλλλαγης... Και επειδη βλεπω ειναι απο λαρισα εχω αρκετα ατομα-γνωστούς που μπορούνε να στο δούνε αν ειναι οκ! Edited July 2, 2012 by agelosa4
Kavouras Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Προβλήματα συνηθως δεν έχουν και ειδικα σε αυτα τα χιλιομετρα! Τωρα η τουρμπινα εξαρταται τι χρηση το εκανε ο τύπος! Κατα αλλα μην σε αγχωνει κατι! Δες και με εναν φιλο σου μηχανικό και φανόποιο και πάρτο αν σου πουνε οκ! Υ.Γ Τα άκρομπαρα στα b6 πολυ σπάνια να χαλάσουν! Και δεν έχουν μεγαλο κόστος αλλλαγης... Και επειδη βλεπω ειναι απο λαρισα εχω αρκετα ατομα-γνωστούς που μπορούνε να στο δούνε αν ειναι οκ! Γιώργο, από όσο θυμάμαι σε όλα τα vag-group αμάξια η audi λέει στο βιβλιαράκι για αλλαγή στα 160.000km. Γι' αυτό το ανέφερα. Μπορεί όμως να το δει και στο βιβλιαράκι. Βέβαια μέχρι τα 160.000Km, είναι 30.000km, οπότε τσάμπα ίσως το αναφέρω (σα να σου λέω στο νέο αμάξι ότι σε 30.000Km πρέπει να αλλάξεις φίλτρα-λάδια-ξύδια-κτλ και να πληρώσεις 400-500€ στην αντιπροσωπεία ) Πάντως αν ο άλλος δεν ήταν "καύτης", στα 130.000Km, το αμάξι δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα.
pappousrr Posted July 2, 2012 Author Posted July 2, 2012 Γιώργο, από όσο θυμάμαι σε όλα τα vag-group αμάξια η audi λέει στο βιβλιαράκι για αλλαγή στα 160.000km. Γι' αυτό το ανέφερα. Μπορεί όμως να το δει και στο βιβλιαράκι. Βέβαια μέχρι τα 160.000Km, είναι 30.000km, οπότε τσάμπα ίσως το αναφέρω (σα να σου λέω στο νέο αμάξι ότι σε 30.000Km πρέπει να αλλάξεις φίλτρα-λάδια-ξύδια-κτλ και να πληρώσεις 400-500€ στην αντιπροσωπεία ) Πάντως αν ο άλλος δεν ήταν "καύτης", στα 130.000Km, το αμάξι δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα. Με δεδομένο ότι ήταν "καύτης" τότε; Δεν αντέχει το Audi; Από ότι έχω ακούσει εάν είναι light το turbo δεν έχει ανάγκη. Εγώ εν το μεταξύ δεν το θέλω για κυνήγι αλλά για απλή καθημερινή χρήση (πρώην μηχανόβιος). Αλήθεια από κατανάλωση τι λέει;(με ελαφρύ πόδι)
Dimitris_Kon Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Με δεδομένο ότι ήταν "καύτης" τότε; Δεν αντέχει το Audi; Από ότι έχω ακούσει εάν είναι light το turbo δεν έχει ανάγκη. Εγώ εν το μεταξύ δεν το θέλω για κυνήγι αλλά για απλή καθημερινή χρήση (πρώην μηχανόβιος). Αλήθεια από κατανάλωση τι λέει;(με ελαφρύ πόδι) Υπολόγιζε περίπου στο 12άρι χαλαρά. Αλλά πρέπει οπωσδήποτε να το πας για έλεγχο σε κάποιον να το δει - γνώμη μου. Δημήτρης
Sky Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Καλημέραα Παιδιά βρίσκομαι μπροστά σε μεγάλο προβληματισμό που αφορά την απόκτηση νέου αυτοκινήτου. Είμαι κάτοχος Almera N16 Techna 100.000 ΆΨΟΓΟ το οποίο το είχα πάρει καινούργιο το Δεκέμβρη τού 2004 (αλλά 3πορτο).Έχω βρει και σκέπτομαι να το κάνω ανταλλαγή με A4 1.8T 245ps του 2002 (http://www.car.gr/cl...s/view/2367793/), που πάντα μου άρεσε αλλά ποτέ δεν υπήρχαν τα χρήματα να το αποκτήσω. Δεδομένου των προβλημάτων (παρ'όλο που ο ιδιοκτήτης -νεαρός- με διαβεβαιώνει για το άριστο του αυτ/του αλλαγή,ιμάντα,service book κ.λ.π αν και το έχει μόνο τρεις μήνες),των 130.000χλμ και την κρίση που οι περισσότεροι περνάμε,αξίζει το ρίσκο της ανταλλαγής; Και αν ναι τι να προσέξω; Ευχαριστώ. :sCo_hmmthink: Το μόνο σίγουρο και συμφωνώ με τα παιδιά είναι ότι σίγουρα θα πρέπει να κοιτάξεις το αμάξι εξωνυχιστικά ! Γιώργο, από όσο θυμάμαι σε όλα τα vag-group αμάξια η audi λέει στο βιβλιαράκι για αλλαγή στα 160.000km. .............. Πάντως αν ο άλλος δεν ήταν "καύτης", στα 130.000Km, το αμάξι δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα. Ρε Kavoura ποιός είναι ο Γιώργος ? Εμείς στον agelosa4 δώσαμε το κύπελο για το αμάξι εποχής Εκτός αν Αγγελε έχεις και καλλιτεχνικό όνομα
takis19 Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 λιγο ταλαιπωρημενο σαλονι-after market ραδιοκασσετοφωνο.κοιτα το απο κοντα κα ιδιαβαστε τα πραγματικα χιλιομετρα που εχει κανει!!!
johnaras Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 κατ αρχην τα 245 δυσκολα με μαμα τουρμπινα Book service κ.λ.π μην τα πολυ εμπιστευεσε και κυριως αν μιλαμε για εκτος αντιπροσωπειας! Το αυτοκινητο πρεπει να το δεις απο κοντα γιατι απο φωτο παιρνεις απλα μια ιδεα, το σημαντικοτερο ειναι να το δει καλος λαμαρινας και να το ακουσει καποιος που ξερει απο τετοιους κινητηρες, να μπει σε εγκεφαλο να δεις σφαλματα κ.λ.π Ο αγγελος σιγουρα μπορει να σε βοηθησει... κ.Δημητρη μας 12λιτρα/100 μπροστιοκινητο και με ελαφρυ ποδι??? Σαν πολλα τον λετε....
georgio3gr Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Να πω τον "ρατσιστικο" προβληματισμο μου που απορρεει απο τις φωτο;
johnaras Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Να πω τον "ρατσιστικο" προβληματισμο μου που απορρεει απο τις φωτο; Πες εμεις οι 2 ειμαστε μεσα....
georgio3gr Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Πες εμεις οι 2 ειμαστε μεσα.... Το σπιτι και το smart μου βγαζει την πεποιθηση οτι το αμαξι ανηκει σε γυφτο και οχι οτι ισχυει ή οτι εχω κατι μαζι τους απλα δεν φημιζονται οτι προσεχουν τα αυτοκινητα τους...
pappousrr Posted July 3, 2012 Author Posted July 3, 2012 Παιδιά απο ότι κατάλαβα εάν κάνω αυτή την ανταλλαγή θα είναι λες και χτιζω μεζονετα σε ναρκοπεδιο (καραβανάς) . Οπότε θα κάτσω με τον "Γιάπωνα" που έχω βρει την ησυχία μου (μόνο 7lt/100) και που ξέρεις αργότερα μπορεί να βρεθεί κάτι άλλο , πάντως σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για τον πολύτιμο χρόνο που αφιερώσατε στο topic και ελπίζω κάποια στιγμή να μου κάτσει ένα καλό Audi (δύσκολο). Χαιρετισμούς στην πατρίδα μου την Αθήνα και τα φιντάνια της :-)
Alex Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Παιδιά απο ότι κατάλαβα εάν κάνω αυτή την ανταλλαγή θα είναι λες και χτιζω μεζονετα σε ναρκοπεδιο (καραβανάς) . Οπότε θα κάτσω με τον "Γιάπωνα" που έχω βρει την ησυχία μου (μόνο 7lt/100) και που ξέρεις αργότερα μπορεί να βρεθεί κάτι άλλο , πάντως σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για τον πολύτιμο χρόνο που αφιερώσατε στο topic και ελπίζω κάποια στιγμή να μου κάτσει ένα καλό Audi (δύσκολο). Χαιρετισμούς στην πατρίδα μου την Αθήνα και τα φιντάνια της :-) Το θεμα ειναι αν θες σοβαρα να κανεις μα τετοια κινηση...εαν ναι ευκαιριες εκει εξω υπαρχουν!
kenzo Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Το θεμα ειναι αν θες σοβαρα να κανεις μα τετοια κινηση...εαν ναι ευκαιριες εκει εξω υπαρχουν! +1 ότι πληρώνεις παίρνεις αλλα πλέον υπάρχουν και πολλές ευκαιρίες αρκεί να το ψάξεις ..!
akefalos Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Προσεξε κανεις στην αγγελια ποσους αεροσακους εχει το αυτοκινητο?
Alex Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Προσεξε κανεις στην αγγελια ποσους αεροσακους εχει το αυτοκινητο? Σιγουρα ειναι ατρακαριστο...αλλιως θα τους ειχε μετρησει σωστα 1
kenzo Posted July 3, 2012 Posted July 3, 2012 Σιγουρα ειναι ατρακαριστο...αλλιως θα τους ειχε μετρησει σωστα 1
leon Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 Παιδιά απο ότι κατάλαβα εάν κάνω αυτή την ανταλλαγή θα είναι λες και χτιζω μεζονετα σε ναρκοπεδιο (καραβανάς) . Οπότε θα κάτσω με τον "Γιάπωνα" που έχω βρει την ησυχία μου (μόνο 7lt/100) και που ξέρεις αργότερα μπορεί να βρεθεί κάτι άλλο , πάντως σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για τον πολύτιμο χρόνο που αφιερώσατε στο topic και ελπίζω κάποια στιγμή να μου κάτσει ένα καλό Audi (δύσκολο). Χαιρετισμούς στην πατρίδα μου την Αθήνα και τα φιντάνια της :-) Το αυτοκίνητο αυτό έχει έρθει κατά 99% από Γερμανία, (τετράκτινο τιμόνι σε TURBO δεν ήρθε ποτέ σε αντιπροσωπία στην Ελλάδα) έχει θερμαινόμενα καθίσματα (μόνο αν μένεις πολύ Βόρεια τα χρειάζεσαι όταν είναι υφασμάτινα) και γενικά πολλά ακριβά αξεσουάρ (με τιμόνι 4 ακτίνες ... 100% από Γερμανία... με ότι σημαίνει αυτό σε διαβρώσεις από αλάτι κλπ... και η κλασσικη ερώτηση... το έφτιαξε γιατί το γουστάρει γρήγορο... γιατί το ανταλλάσει; τα αυτοκίνητα ούτως ή άλλως είναι ένα μόνιμο έξοδο. Είτε έχεις μικρό είτε έχεις μεγάλο με κάποιες διαφορές είναι ένα απρόβλεπτο έξοδο. Άρα το δίνει (ανταλλάσσει) γιατί άρχισε να βγάζει προβλήματα (μάλλον τουρμπίνα) και θέλει να το ξεφορτωθεί πριν γίνει ασύμφορο...
Kavouras Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 (edited) Με δεδομένο ότι ήταν "καύτης" τότε; Δεν αντέχει το Audi; Από ότι έχω ακούσει εάν είναι light το turbo δεν έχει ανάγκη. Εγώ εν το μεταξύ δεν το θέλω για κυνήγι αλλά για απλή καθημερινή χρήση (πρώην μηχανόβιος). Αλήθεια από κατανάλωση τι λέει;(με ελαφρύ πόδι) Καλώς ή κακώς κανένα αντικείμενο δεν αντέχει στην σκληρή κακομεταχείριση. Είτε αυτό είναι αμάξι είτε...χτυπητήρι για τον φραπέ. Όταν παίρνεις κάτι (οτιδήποτε) μεταχειρισμένο ρισκάρεις όσο αναφορά το συγκεκριμένο θέμα. (κερδίζεις όμως στην αρχική απόκτηση του κεφαλαίου. Με την έννοια "καύτης" εννοώ τον τύπο που οδηγεί το αμάξι του χωρίς να σκέφτεται και είναι "στ@ 'ρχίδι@ μου όλα". Για παράδειγμα δεν μπορείς να πηγαίνεις "κομμάτια" και "χωρίς αύριο" ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και με το που φτάνεις να το σβήνεις και να φεύγεις χωρίς να κάνεις "αποθεραπεία" (που λένε οι γυμναστές ), πηγαίνοντας δηλαδή για τα τελευταία 5 λεπτά χαλαρά ώστε να πέσουν λίγο οι θερμοκρασίες. Μετά θα λέμε ότι το τάδε αμάξι καίει λάδια. Ε...προφανώς! (και το παραπάνω ισχύει είτε το αμάξι είναι ατμοσφαιρικό είτε turbo!!!) Ομοίως αν είναι συνεχώς στα φανάρια και κάνει "κόντρες" σαν ανώριμο παιδί 5 ετών (που οκ κι αυτό έχει την πλάκα του αλλά δεν είναι να το κάνεις συνέχεια γιατί τα "δικά μας" αμάξια δεν είναι σχεδιασμένα για κάτι τέτοιο). Προφανώς κάποια στιγμή η μετάδοση θα "την ακούσει". Όπως επίσης αν πηγαίνει ο άλλος στα κατσάβραχα και σε κ@λόδρομους με 50-60-70km/h (που πραγματικά "σπας" το αμάξι),ε...μην περιμένεις το αμάξι να μην τρίζει μετά! Ό,τι κι αν έχει ο άλλος, δεν αντέχει τέτοια κακομεταχείριση το οποιοδήποτε αυτοκίνητο γιατί απλά δεν είναι σχεδιασμένο για τέτοια χρήση (εκτός κι αν το όχημα που έχεις είναι...τάνκς ). καλές επιλογές πάντως ό,τι κι αν αποφασίσεις. Ρε Kavoura ποιός είναι ο Γιώργος ? Εμείς στον agelosa4 δώσαμε το κύπελο για το αμάξι εποχής Εκτός αν Αγγελε έχεις και καλλιτεχνικό όνομα Φίλε,έχω πάρει κάτι ληγμένα τον τελευταίο καιρό. Μη μου δίνεις σημασία... Θα περάσει η επήρεια... που θα πάει Άγγελε, sorry φίλε...με μπέρδεψε το avatar σου. μου φάνηκε ότι είδα του Γιώργου (georgio3gr) Το αυτοκίνητο αυτό έχει έρθει κατά 99% από Γερμανία, (τετράκτινο τιμόνι σε TURBO δεν ήρθε ποτέ σε αντιπροσωπία στην Ελλάδα) έχει θερμαινόμενα καθίσματα (μόνο αν μένεις πολύ Βόρεια τα χρειάζεσαι όταν είναι υφασμάτινα) και γενικά πολλά ακριβά αξεσουάρ (με τιμόνι 4 ακτίνες ... 100% από Γερμανία... με ότι σημαίνει αυτό σε διαβρώσεις από αλάτι κλπ... και η κλασσικη ερώτηση... το έφτιαξε γιατί το γουστάρει γρήγορο... γιατί το ανταλλάσει; τα αυτοκίνητα ούτως ή άλλως είναι ένα μόνιμο έξοδο. Είτε έχεις μικρό είτε έχεις μεγάλο με κάποιες διαφορές είναι ένα απρόβλεπτο έξοδο. Άρα το δίνει (ανταλλάσσει) γιατί άρχισε να βγάζει προβλήματα (μάλλον τουρμπίνα) και θέλει να το ξεφορτωθεί πριν γίνει ασύμφορο... Συμφωνώ σε όλα εκτός από το τελευταίο. Ας μην κρίνουμε από την προσωπική μας εμπειρία. Ας πούμε εγώ ξέρω άνθρωπο που έχει αλλάξει 2 αμάξια μέσα σε 3 χρόνια και τώρα πουλάει το καινούριο του αμάξι (9 μηνών) γιατί θα πάει (απρόσμενα) μόνιμα Αγγλία. Επίσης οι περισσότεροι από εμάς βάζουμε-χώνουμε στο αμάξι συνεχώς λεφτά μέχρι και 3-4 μήνες πριν το πουλήσουμε (ίσως και ακόμα πιο κοντά στην ημερομηνία πώλησης). Όσο για το θέμα του αλατιού, ένα τσεκάρισμα σε συνεργείο+φανοποιείο, θα λύσει τις όποιες αμφιβολίες σχετικά με την σκουριά (που υπονοείς). Αυτά. Απλώς απαντάω για να μην κινδυνολογούμε. Λόγω γνωριμιών έχει τύχει να δω ΠΟΛΛΑ αμάξια εισαγωγής από Γερμανία (1-2 ετών έως 5 ετών), τα οποία δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από ένα αμάξι καινούριο (όπως επίσης και το αντίθετο φυσικά). Όλα έχουν να κάνουν με τι ήταν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Αν ο προηγούμενος ήταν "στα-'ρχίδι@ μου", δύσκολα το αμάξι θα είναι σε καλή κατάσταση ακόμα κι αν ο οδηγός του το πρόσεχε (όσο το οδηγούσε). Όπως επίσης μία αλλαγή φτερού ή βάψιμο καπό δε σημαίνει τίποτα από μόνο του (κατ' εμέ). Edited July 4, 2012 by Kavouras
johnaras Posted July 4, 2012 Posted July 4, 2012 Παιδιά απο ότι κατάλαβα εάν κάνω αυτή την ανταλλαγή θα είναι λες και χτιζω μεζονετα σε ναρκοπεδιο (καραβανάς) . Οπότε θα κάτσω με τον "Γιάπωνα" που έχω βρει την ησυχία μου (μόνο 7lt/100) και που ξέρεις αργότερα μπορεί να βρεθεί κάτι άλλο , πάντως σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για τον πολύτιμο χρόνο που αφιερώσατε στο topic και ελπίζω κάποια στιγμή να μου κάτσει ένα καλό Audi και(δύσκολο). Χαιρετισμούς στην πατρίδα μου την Αθήνα και τα φιντάνια της :-) ενα 1.8τ με νορμαλ οδηγηση δεν θα ξεπερναει τα 8.5λιτρα στα 100 (α6 4κινητο με 18αρια 9.5 μεση εχω) απλα το τονιζω γιατι στο τελος ετσι βγαινουν τα λαθος συμπερασματα....
kido Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα, Είμαι νέο μέλος και αυτό είναι το πρώτο μου post στο forum. Δεν θέλω να ανοίξω νέο θέμα και απλά συνεχίζω το υπάρχον. Είμαι κάτοχος ενός απροβλημάτιστου Polo 1,4 75 Hp του 2002 με 105.000 χλμ, αλλά σε λίγο καιρό θα χρειαστώ μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Πηγαίνοντας λοιπόν στην αντιπροσωπεία προχθές για service, έριξα μια ματιά στα μεταχειρισμένα. Εκεί λοιπόν βρήκα ένα A4, 1,8T, 2002 με 90.000 χλμ, αυτόματο - σειριακό. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι τα εξής. 1. Τι κρύβει το αυτόματο σασμάν?? Έχει κάποιο service μπροστά του ή απλά περιμένεις και εύχεσαι να μη σου βγάλει τίποτα?? Σε αυτή τη περίπτωση για τί κόστος επισκευής - αντικατάστασης μιλάμε?? 2. Περίπου για καταναλώσεις, είδα απο διάφορες γνώμες μέσα στο forum, πως με ελαφρύ πόδι και με μαμα κινητήρα, η κατανάλωση είναι στα 8,5 με 9,5 εντός πόλης. Για την ώρα με το πόλο και με AC αναμμένο, έχω εντός πόλης 8,6 Lt και για αυτό με προβληματίζει λίγο. Δλδ ή το πόλο καίει άντερα ή το A4 λίγα...... 3. Έχει κάποιο μεγάλο service κοντά?? Δλδ, υπάρχει κάποια προγραμματισμένη συντήρηση στη τουρμπίνα, ή απλά περιμένεις και εύχεσαι και εδώ να μη σου βγάλει πρόβλημα?? 4. Το κόστος στους ιμάντες είναι αρκετά μεγάλο??? Είδα ένα βίντεο στο youtube για αλλαγή των ιμάντων και ήταν 6:30 περίπου λεπτά, με το βίντεο στο γρήγορο και ο τύπος έλυσε όλο το μπροστινό μέρος για να τους αλλάξει και μαζί με αυτούς άλλαξε αντλία νερού και θερμοστάτη.....επομένως μιλάμε για μεγάλο κόστος απλά θα ήθελα μια ένδειξη στη τιμή(στο πόλο είναι περίπου 350€ / 2 ιμάντες χρονισμού, 1 ιμάντας δυναμό και αντλία νερού) Οι απορίες μου γενικά είναι αυτές, με γοητεύει το αυτόματο, απλά θέλω να σας ρωτήσω εαν έβγαζε κάποιο γνωστό πρόβλημα....Το πόλο δε με έχει αφήσει ποτέ, 10 χρόνια τώρα είναι απροβλημάτιστο και θα ήθελα να αποφύγω την αγορά ενός "ζημιάρικου"¨αυτοκινήτου, γιατί στις εποχές που ζούμε μόνο για τρέχουμε στα συνεργεία δεν είμαστε. Σας ευχαριστώ για το χρόνο και τις απαντήσεις - συμβουλές σας.
johnaras Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 (edited) Εκεί λοιπόν βρήκα ένα A4, 1,8T, 2002 με 90.000 χλμ, αυτόματο - σειριακό. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι τα εξής. 1. Τι κρύβει το αυτόματο σασμάν?? Έχει κάποιο service μπροστά του ή απλά περιμένεις και εύχεσαι να μη σου βγάλει τίποτα?? Σε αυτή τη περίπτωση για τί κόστος επισκευής - αντικατάστασης μιλάμε?? 2. Περίπου για καταναλώσεις, είδα απο διάφορες γνώμες μέσα στο forum, πως με ελαφρύ πόδι και με μαμα κινητήρα, η κατανάλωση είναι στα 8,5 με 9,5 εντός πόλης. Για την ώρα με το πόλο και με AC αναμμένο, έχω εντός πόλης 8,6 Lt και για αυτό με προβληματίζει λίγο. Δλδ ή το πόλο καίει άντερα ή το A4 λίγα...... 3. Έχει κάποιο μεγάλο service κοντά?? Δλδ, υπάρχει κάποια προγραμματισμένη συντήρηση στη τουρμπίνα, ή απλά περιμένεις και εύχεσαι και εδώ να μη σου βγάλει πρόβλημα?? 4. Το κόστος στους ιμάντες είναι αρκετά μεγάλο??? Είδα ένα βίντεο στο youtube για αλλαγή των ιμάντων και ήταν 6:30 περίπου λεπτά, με το βίντεο στο γρήγορο και ο τύπος έλυσε όλο το μπροστινό μέρος για να τους αλλάξει και μαζί με αυτούς άλλαξε αντλία νερού και θερμοστάτη.....επομένως μιλάμε για μεγάλο κόστος απλά θα ήθελα μια ένδειξη στη τιμή(στο πόλο είναι περίπου 350€ / 2 ιμάντες χρονισμού, 1 ιμάντας δυναμό και αντλία νερού) Οι απορίες μου γενικά είναι αυτές, με γοητεύει το αυτόματο, απλά θέλω να σας ρωτήσω εαν έβγαζε κάποιο γνωστό πρόβλημα....Το πόλο δε με έχει αφήσει ποτέ, 10 χρόνια τώρα είναι απροβλημάτιστο και θα ήθελα να αποφύγω την αγορά ενός "ζημιάρικου"¨αυτοκινήτου, γιατί στις εποχές που ζούμε μόνο για τρέχουμε στα συνεργεία δεν είμαστε. Σας ευχαριστώ για το χρόνο και τις απαντήσεις - συμβουλές σας. Κατ αρχην καλως ηρθες 1.Για το αυτοματο σειριακο δεν εχω να σου πω κατι μιας και δεν γνωριζω... 2.Για τις καταναλωσεις επισης δεν μπορω να σου πω με ακριβεια μιας και δεν το πολυ κυκλοφορω μεσα στην πολη και ειναι και αλλο αυτοκινητο (α6,4κινητο,18αρες 6πιστονα φρενα δερματα κ.λ.π) προσωπικα βλεπω σε μεικτη οδηγηση γυρω στα 9.5 με οχι ιδιαιτερα πολη..... θεωρω υπερβολικο το γκολφ φιλου 1.4 που καιει γυρω στα 8.5 + μεικτη οδηγηση και εκεινου δεν σημαινει παντως ενας μικρος κινητηρας σε βαρυ αμαξωμα οτι θα ειναι και οικονομικος 3.-4. Στα 90.000χλμ εχει ιμαντες κ.λ.π για εκτος αντιπροσωπειας το κοστος γυρω στα 450ε και αυτο ανεβαινει αναλογα που θα πας και οντως κατεβαινει ολη η μουρη και αλλαζουμε και αντλια νερου, θερμοστατη δεν νομιζω να ειναι απαραιτητος γιατι για να αλλαχτει δεν απαιτειτε να κατεβει ολη μουρη οπως σε περιπτωσης της αντλιας νερου... εκτος αν μιλαμε για προληπτικα οποτε καλο ειναι.... Η τουρμπινα οπως και καθετι πανω στο αυτοκινητο ειναι αναλωσιμο και η ζωη της ειναι αναλογα με την χρηση της....μπορει να θελει αλλαγη και στις 60.000χλμ αμα ειναι με προγραμμα το αυτοκινητο και το σκιζεις μπορει να βγαλει και 300.000χλμ+ με νορμαλ οδηγηση οποτε ειναι σχετικο Οτι και να παρεις ακομα και στα καινουργια ειναι λαχειο....οποτε οτι επιλεξεις το ψαχνεις σε φαναρτζη να μην ειναι σοβαρα χτυπημενο μετα σε μηχανικο με το τι μπορει να χρειαζετε και αναλογα πρατεις Καλη επιτυχια Edited July 19, 2012 by johnaras
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now