Jump to content

Recommended Posts

Posted

Μετα απο 3.5 χρονια με την κ03 ειπα να προχωρησω κ γω σε μια αναβαθμιση.

Ετσι αγοραστηκε τουρμπο ihi περαστηκε την προηγουμενη βδομαδα και σημερα πηγα για προγραμμα.

Ο αρχικη μου σκεψη ηταν σε overload αλλα τελικα επελεξα porfiri και e tuners για πολλους κ διαφορους λογους προσωπικους και το αποτελεσμα με δικαιωσε κατι παραπανω απο 100%

Εστειλε το file ο κριτωνας τον οποιο ευχαριστω πολυ γιατι ξερω οτι με προσεξε ιδιαιτερα μπαινει το πρωτο file βγαινουμε για λογκαρισμα και ηταν ολα τελεια.Ουτε misfire ουτε κοψηματα τιποτα.

Για καποιους που θα ρωτησουν Ν75 τερμα πεταλουδα 100% παντου κ πιεσεις 1.55 over με 0.8 στις 7000σαλ.

Δυστηχως σε πατηματα με τριτη και 4000σαλ ο δισκος αρχισε να τα φτηνει και ξεκινησε να πατηναρει.

 

Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στο Φωτη για την αμεση εξυπηρετηση του κ αψογη συμπεριφορα του.

Για μερικους δυσπιστους οριστε κ ενα βιντεο για το πως λειτουργει.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=z9acbrhuC9w&feature=youtu.be

  • Like 1
Posted

Καλορίζικο Λευτέρη και απροβλημάτιστο να είναι φίλε!

Τι περιφερειακά φοράς στο αμάξι;

Posted

Καλορίζικο Λευτέρη και απροβλημάτιστο να είναι φίλε!

Τι περιφερειακά φοράς στο αμάξι;

Να σαι καλα Σταυρο.Μιλτεκ 76/70,evoms εισαγωγη,ic s3.

Posted

Να σαι καλα Σταυρο.Μιλτεκ 76/70,evoms εισαγωγη,ic s3.

 

Θα κάνεις δυναμομέτρηση; Από άλογα τι πιστεύεις ότι θα δεις;

Άσφικτη είναι η τουρμπίνα;

Posted

Θα κάνεις δυναμομέτρηση; Από άλογα τι πιστεύεις ότι θα δεις;

Άσφικτη είναι η τουρμπίνα;

Οταν θα αλλαξω δισκο πλατω θα παω κ για dyno.Σωμφωνα με τα λογκαρισματα ειμαι σιγουρα κοντα στα 300 με 45 κιλα ροπη.

Η w/g ειναι ασφικτη.Στην ΙΗΙ αλλωστε δεν σφιγγει

Posted

Οταν θα αλλαξω δισκο πλατω θα παω κ για dyno.Σωμφωνα με τα λογκαρισματα ειμαι σιγουρα κοντα στα 300 με 45 κιλα ροπη.

Η w/g ειναι ασφικτη.Στην ΙΗΙ αλλωστε δεν σφιγγει

 

:sHa_thumbgoodjob:

Με το καλό να αλλάξεις δίσκο και να δεις το νούμερο που επιθυμείς!

Posted

Να σε γερος λευτερακο και να χαιρεσαι το νεο σου σεταπ .με το καλο να κανεις πολλα και γρηγορα και απροβληματιστα χιλιομετρα και με το καλο να βγαλεις και τα νουμερα που επιθυμεις

Posted

Lef καλοριζικος ο σαλιγκαρος και καλες βολτες :sSig_goodjob:

Posted

Σου εγινε έμμονη ιδεα να με περασεις ετσι; :sHa_hehe:

 

Να το χαιρεσαι φιλαρακι και καλα τουρμπισματα...

Posted

Καλά ρε προδότη έκανες την κίνηση και δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο? Κάτσε να ξυπνήσεις και θα σε κανονίσω. :chair:

Καλορίζικο το νέο set up, πρέπει να δουλεύει πολύ ωραία.

Posted

Μετα απο 3.5 χρονια με την κ03 ειπα να προχωρησω κ γω σε μια αναβαθμιση.

Ετσι αγοραστηκε τουρμπο ihi περαστηκε την προηγουμενη βδομαδα και σημερα πηγα για προγραμμα.

Ο αρχικη μου σκεψη ηταν σε overload αλλα τελικα επελεξα porfiri και e tuners για πολλους κ διαφορους λογους προσωπικους και το αποτελεσμα με δικαιωσε κατι παραπανω απο 100%

Εστειλε το file ο κριτωνας τον οποιο ευχαριστω πολυ γιατι ξερω οτι με προσεξε ιδιαιτερα μπαινει το πρωτο file βγαινουμε για λογκαρισμα και ηταν ολα τελεια.Ουτε misfire ουτε κοψηματα τιποτα.

Για καποιους που θα ρωτησουν Ν75 τερμα πεταλουδα 100% παντου κ πιεσεις 1.55 over με 0.8 στις 7000σαλ.

Δυστηχως σε πατηματα με τριτη και 4000σαλ ο δισκος αρχισε να τα φτηνει και ξεκινησε να πατηναρει.

 

Επισης ενα μεγαλο ευχαριστω στο Φωτη για την αμεση εξυπηρετηση του κ αψογη συμπεριφορα του.

Για μερικους δυσπιστους οριστε κ ενα βιντεο για το πως λειτουργει.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=z9acbrhuC9w&feature=youtu.be

 

Καλες βολτες , Λευτερη !

 

Σχετικα με τα specs λειτουργιας :

 

AFR -> 0.80-0.81 , απο overboost μεχρι κοφτη

spark advance -> 24ο στις 6700-7000σαλ

boost pressure -> 1.6bar overboost - 0.8bar πριν τον κοφτη .

100% Ν75 @ 4500-7000rpm , 100% Throttle ( εννοειται ) , custom vvt settings , 165bar F.P.

Posted (edited)

ωραίος ο Λευτέρης!!!!!

Καλά, ασφαλή και αξιόπιστα χιλιόμετρα φίλε!!!

 

Περιμένουμε εντυπώσεις μόλις καταφέρεις να "κατέβεις" από τη θέση του οδηγού! :sHa_hehe:

 

 

ΥΓ: άντε και με ένα καλό σετ φρένων τώρα :)

Edited by Kavouras
Posted

καλοταξιδο και απροβληματιστο να ειναι φιλε μου!!

καλη η επιλογη!! :sHa_thumbgoodjob:

Posted

Ευχαριστω πολυ παιδια σε ολους!!Το πρωτο πραγμα που πρεπει να αλλαχτει ειναι ο δισκος και μετα βλεπουμε....

Πυροβολαει το μοτερ παντως.Σε πατημα με 2α κανει σουζα!! :sSc_eek:

Posted

Ευχαριστω πολυ παιδια σε ολους!!Το πρωτο πραγμα που πρεπει να αλλαχτει ειναι ο δισκος και μετα βλεπουμε....

Πυροβολαει το μοτερ παντως.Σε πατημα με 2α κανει σουζα!! :sSc_eek:

 

Kαι με 3η σουζα θα κανει, αρκει να μπει ο συμπλεκτης και να μην πατηναρει... :sHa_wink3:

 

Να το χαιρεσαι πλεον Λευτερη το εργαλειο σου, ολα δουλεψαν υποδειγματικα..

Posted

Το πρωτο πραγμα που πρεπει να αλλαχτει ειναι ο δισκος και μετα βλεπουμε....

 

Θα πας σε χειροποίητο Λευτέρη ή σε aftermarket επιλογή;

Posted

Θα πας σε χειροποίητο Λευτέρη ή σε aftermarket επιλογή;

Μαλλον χειροποιητο εξαφτερο!

Posted

φιλαρακι καλοριζικο και να το χαρεις οσο δεν παει το νεο σου setup...... :sSig_goodjob:

Posted

Λευτέρη Καλορίζικη η μετατροπή..!!!

Και εγώ έχω πάθει πλάκα με το πώς πάει...Δυστηχώς και εγώ,σχεδόν αμέσως,έμεινα απο δίσκο..

Πες μου τι θα κάνεις με αυτό το θέμα και τι θα βάλεις και ενημέρωσε με...

 

Δώστου....!!!!!! :sFi_dualpistols: :sFi_dualpistols: :sFi_dualpistols:

 

 

 

Γιάννης.

Posted

Πυροβόλα ατελείωτα, πάντως για δίσκο επειδή έχεις 240 υπάρχει και άλλη λύση αλλά πολύ πιο ακριβή....

Posted

Πυροβόλα ατελείωτα, πάντως για δίσκο επειδή έχεις 240 υπάρχει και άλλη λύση αλλά πολύ πιο ακριβή....

ποια ειναι αυτη κ ποσο κανει;

Λογω το οτι πεσαν παρα πολλα εξοδα αυτο το μηνα μαλλον θα αλλαξω μονο δισκο εξαφτερο και το πλατο εφοσον ειναι σε καλη κατασταση θα αφησω το ιδιο!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.