Dimitris_Kon Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Αφού βρήκα "πειραματόζωο" για να κάνω την εγκατάσταση το μέλος GiannisKitsA4, είπα να ποστάρω ένα ακόμα DIY για εγκατάσταση μπαρομέτρου σε Α4 Β8. Ξεκινάμε, αφαιρώντας την πλαϊνή ασφαλειοθήκη στη θέση του οδηγού, που αφαιρείται απλά τραβώντας την, βάζοντας το κλειδί σε μια εγκοπή που φαίνεται και μετά με τα δάκτυλα. Στη συνέχεια αφαιρούμε με καρυδάκι ν.8 την πλαινή βίδα που φαίνεται εδώ : Και έχουμε ακόμα 2 βίδες μια αριστερά και μια δεξιά στα πόδια του οδηγού, οι οποίες είναι καρυδάκι ν. 8 και έτσι θα αφαιρέσουμε πλήρως την ποδιά του οδηγού. Μετά αφαιρούμε την ποδιά προσεκτικά, τραβώντας την ελαφρώς προς το τιμόνι και προς τα κάτω : Προκειμένου να αφαιρέσουμε τελείως την ποδιά, για να δουλέψουμε χωρίς να κάνουμε ζημιά, αφαιρούμε τη διαγνωστική φύσα που φαίνεται πιο πάνω αριστερά μας και πλέον είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε : Αφού τραβήξουμε έξω τις ασφαλειοθήκες που φαίνονται, ετοιμαζόμαστε να συνδέσουμε το ρεύμα στο όργανο. Πρέπει να συνδέσουμε γείωση, το μόνιμο θετικό (που είναι πάντα + ακόμα και χωρίς το κλειδί), το θετικό που λειτουργεί με το κλειδί και στην ίδια θέση βάζουμε το θετικό του φωτός του οργάνου, προκειμένου να είναι πάντα φωτισμένο (όπως ήθελε ο Γιάννης και οι περισσότεροι από μας). Στη συνέχεια αφαιρούμε το κλειδί από το αυτοκίνητο. Αναλυτικά οι συνδέσεις που πήρα για την ενεργοποίηση του μπαρόμετρου είναι οι παρακάτω, όπως φαίνονται με τα βελάκια : Όπου ground = αρνητικό (γείωση) στο παξιμάδι που φαίνεται (ν. 13 κλειδί, στο οποίο βιδώνουμε τη γείωση) και όπου + positive = θετικό μόνιμα, στο παξιμαδάκι που φαίνεται, το οποίο ξεβιδώνουμε και ενώνουμε σε αυτό το αντίστοιχο καλώδιο (μόνιμα θετικό) του οργάνου). Στη συνέχεια, στην μαύρη ασφαλειοθήκη, ενώνουμε το καλώδιο του θετικού (+) με το κλειδί, το οποίο προσωπικά το ένωσα, χωρίς κόψιμο ούτε "κλέφτη", αλλά απλά το σφήνωσα με λίγο χοντρό καλώδιο, προκειμένου αν αργότερα θέλω να το βγάλω, να βγει εύκολα, αλλά και να αποφύγω τα κόψε - ράψε στη καλωδίωση του αυτοκινήτου. 7
Dimitris_Kon Posted September 27, 2013 Author Posted September 27, 2013 Στη συνέχεια, πάμε στο μηχανοστάσιο για να εγκαταστήσουμε το όργανο : Αφαιρούμε καταρχήν τραβώντας μαλακά το καπάκι του κινητήρα προς τα πάνω και μετά προσεκτικά το λάστιχο του καπώ για λίγο (10 εκατοστά περίπου) και αφού ξεβιδώσουμε μια 13άρα βίδα που υπάρχει, η οποία συγκρατεί το πλαστικό κάλυμμα του δοχείου καθαριστήρων (βγαίνει απλά τραβώντας το προς τα αριστερά και προς τα πάνω), προχωράμε παρακάτω : Στη συνέχεια, αφαιρούμε το κούμπωμα του εγκεφάλου που βρίσκεται ακριβώς από κάτω, ξεβιδώνοντας 3 βίδες torx και έχουμε χώρο να περάσουμε το καλώδιο του αισθητήρα του οργάνου, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου : Μετά, δένουμε με tire up τον αισθητήρα, στην εργοστασιακή θέση που βρίσκεται η εξαγωγή της καλωδίωσης στο χώρο του κινητήρα, όπως φαίνεται καθαρά παρακάτω και περνάμε το καλώδιο ανάμεσα στο λαστιχένιο σύνδεσμο προσεκτικά, χωρίς να το τσακίσουμε (είναι αρκετά μαλακό και περνάει προσεκτικά). Κλείνουμε το λάστιχο του καπώ βάζοντάς το ακριβώς όπως ήταν και κεντράρουμε τα πλαστικά : Είμαστε έτοιμοι με τον αισθητήρα, όπου συνδέοντάς τον με σωληνάκι που παρέχεται με το όργανο στον αντάπτορα που έχουμε αγοράσει, είμαστε έτοιμοι να το συνδέσουμε με το φιλτράκι που παρέχεται (θα βάλω και άλλη φωτό με το φιλτράκι) Στη συνέχεια, περνάμε το καλώδιο από το χώρο του εγκεφάλου και με ένα συρματάκι προσεκτικά, καταλήγουμε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου το συνδέουμε στο όργανο κατευθείαν. 3
Dimitris_Kon Posted September 27, 2013 Author Posted September 27, 2013 Κουμπώνουμε το καπάκι προσεκτικά με το καλώδιο, στην μεριά που έχει ένα λαστιχιένιο σύνδεσμο για να μην τσακίσει το καλώδιο και μετά σφίγγουμε κανονικά τις βίδες torx, προκειμένου να γίνει πλήρης στεγανοποίηση. Τέλος, εγκαθιστούμε το όργανο όπου μας βολεύει (τον Γιάννη τον βόλευε αριστερά στο ταμπλώ στην κολώνα του οδηγού αριστερά), το οποίο είναι εντελώς απλό, απλά ενώνουμε τα βύσματα πίσω από το όργανο και βάζουμε στη βάση ταινία διπλής όψεως. Το αποτέλεσμα είναι αυτό : (ΥΓ : Η παραπάνω τοποθέτηση έγινε με δική μου αποκλειστικά ευθύνη και δεν την συνιστώ σε οποιονδήποτε που δεν κατέχει βασικές γνώσεις. Αν γίνει λάθος συνδεσμολογία, μπορεί να επιφέρει ζημιά στο αυτοκίνητο). Δημήτρης 4
Sky Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Τι να λέμε τώρα, μπράβο Μητσάρα. Καλοδούλευτο Γιάννη !!! 2
Dikonou Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Ρε άμα λέω γώ βάλτε δικόλωνο στην έδρα να κάνετε χρυσές δουλειές δε μ' ακούτε. Μπράβο Δημήτρη!!! 2
ianos Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Έτσι έρχεται η ανάπτυξη. Ξεκινάς με μονη κολώνα (για τον Καβουρα) συνεχίζεις με δικολωνο για τα DIY και μετά όλα παίρνουν το δρόμο τους!! 1
GianKitsa4 Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Άπλα φανταστικός ο μάστορας!!!!!! ευχαριστώ Δημητρη για τις γνώσεις που μου προσέφερες! 1
Dimitris_Kon Posted September 27, 2013 Author Posted September 27, 2013 Άπλα φανταστικός ο μάστορας!!!!!! ευχαριστώ Δημητρη για τις γνώσεις που μου προσέφερες! Να σαι καλά φιλαράκι, εγώ που με εμπιστεύτηκες και για τη βοήθειά σου! Κατά τα άλλα, πάμε για άλλα, έχουμε και συνέχεια... Δημήτρης 1
PanA4 Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Εξαιρετική δουλειά και πολύ καλό αποτέλεσμα! Μπράβο για το αναλυτικό DIY! Εύχομαι Γιάννη να το τερματίσεις το μπαρόμετρο! 2
xristoskor Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Καλα ο Δημητρης ειναι σταθερη αξια!!! Καλοριζικο Γιανναρε!! Καλοτερμάτιστο να ναι!!! 3
Velos Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 (edited) Kαλορίζικος Γιάννη και απο κοντά έδειχνε πολύ όμορφο!! Οσο για τον ΜαστροΜήτσο τι να πούμε....εξαιρετικό αποτέλεσμα φιλαράκι μου Edited September 27, 2013 by Velos 2
streetracing Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 μετρηση της πιεσης απο ποιο σημειο πηρες; φωτο;
georgio3gr Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Μπραβο Δημητρη για ενα ακομα πολυ καλο DIY... Καλοφορετο στον Γιαννη... 1
Giannis20vt Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Μπραβο και απο εμενα Δημητρη, δινεις μαθηματα πραγματικα. 1
Dimitris_Kon Posted September 27, 2013 Author Posted September 27, 2013 (edited) μετρηση της πιεσης απο ποιο σημειο πηρες; φωτο; Αντάπτορα που μπαίνει στον σωλήνα της PCV. Θα βγάλω μια φωτό με τον Γιάννη το πρωί, για να είναι εμφανές, ωστόσο εδώ φαίνεται καθαρά : Δημήτρης Edited September 27, 2013 by Dimitris_Kon 1
Dimitris_Kon Posted September 27, 2013 Author Posted September 27, 2013 Τι να λέμε τώρα, μπράβο Μητσάρα. Καλοδούλευτο Γιάννη !!! Ρε άμα λέω γώ βάλτε δικόλωνο στην έδρα να κάνετε χρυσές δουλειές δε μ' ακούτε. Μπράβο Δημήτρη!!! Καλα ο Δημητρης ειναι σταθερη αξια!!! Καλοριζικο Γιανναρε!! Καλοτερμάτιστο να ναι!!! Kαλορίζικος Γιάννη και απο κοντά έδειχνε πολύ όμορφο!! Οσο για τον ΜαστροΜήτσο τι να πούμε....εξαιρετικό αποτέλεσμα φιλαράκι μου Μπραβο Δημητρη για ενα ακομα πολυ καλο DIY... Καλοφορετο στον Γιαννη... Μπραβο και απο εμενα Δημητρη, δινεις μαθηματα πραγματικα. Ευχαριστώ πολύ βρε παιδιά. Καλά να είμαστε, να μαθαίνουμε πράγματα μεταξύ μας και να τα μοιραζόμαστε για να μην μας κοροιδεύουν διάφοροι τυχάρπαστοι. Να ναι καλά το φόρουμ, που μας ανοίγει τα μάτια, ειδικά σε τέτοιες εποχές που διανύουμε. Δημήτρης 1
ianos Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Να ναι καλά το φόρουμ, που μας ανοίγει τα μάτια, Δημήτρης Καλα εσυ μερικές φορές δεν τα ανοίγεις, μας τα πετάς έξω... Καταλαβαίνεις υποθέτω πως έχεις έτοιμη εναλλακτική καριέρα, έτσι;; Good job κον! Να βρούμε και ένα ψηφιακό μικρότερο να γίνω το επόμενο "θύμα" 2
Dimitris_Kon Posted September 27, 2013 Author Posted September 27, 2013 Καλα εσυ μερικές φορές δεν τα ανοίγεις, μας τα πετάς έξω... Καταλαβαίνεις υποθέτω πως έχεις έτοιμη εναλλακτική καριέρα, έτσι;; Good job κον! Να βρούμε και ένα ψηφιακό μικρότερο να γίνω το επόμενο "θύμα" Πάρε ένα http://www.hks-power.co.jp/usa/info/Pid=3214.html να το βάλουμε πάνω, να γίνει χαμός Δημήτρης
dj-xatzi Posted September 27, 2013 Posted September 27, 2013 Μπραβο ρε Μητσε!!! Αψογο DIY....οταν μπορεσεις εξηγησε λιγο σε παρακαλω κ πως εκανες την συνδεσμολογια για να παρεις την ενδειξη!!! Κ παλι πολλα πολλα μπραβο "μαστορα"!!! 1
johnas Posted September 28, 2013 Posted September 28, 2013 Ωραίο DIY παιδιά!!!! Πολυ αναλυτικό!!!! Συγχαρητήρια και στον Κον τον μάστορα!!!! 1
Dimitris_Kon Posted September 28, 2013 Author Posted September 28, 2013 Μπραβο ρε Μητσε!!! Αψογο DIY....οταν μπορεσεις εξηγησε λιγο σε παρακαλω κ πως εκανες την συνδεσμολογια για να παρεις την ενδειξη!!! Κ παλι πολλα πολλα μπραβο "μαστορα"!!! Ευχαριστώ Γιωργάρα! Αν προσέξεις τις πιο πάνω φωτό φαίνεται καθαρά, από το σωλήνα της PCV. Ωραίο DIY παιδιά!!!! Πολυ αναλυτικό!!!! Συγχαρητήρια και στον Κον τον μάστορα!!!! Να σαι καλά φίλε μου, ο Γιάννης ευγενικά μου παρείχε την αμαξάρα του και τον ευχαριστώ και γω για την ανοχή του και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Δημήτρης
streetracing Posted September 28, 2013 Posted September 28, 2013 Aπο καποιο αλλο σωληνακι εισαγωγησ οπως καναμε στα 20VT δεν μπορουσες να παρεις μετρηση εκτος της pcv?
Dimitris_Kon Posted September 28, 2013 Author Posted September 28, 2013 Aπο καποιο αλλο σωληνακι εισαγωγησ οπως καναμε στα 20VT δεν μπορουσες να παρεις μετρηση εκτος της pcv? Καμία σχέση η πολλαπλή εισαγωγής των 20VT με των t(f)si. Θέλει αντάπτορα για να συνδεθεί. Δημήτρης
streetracing Posted September 28, 2013 Posted September 28, 2013 (edited) που τον βρηκες δημητρη? δηλαδη απλο σωληνακι που να μπορεις να βαλεις ενα Τ δεν υπαρχει? στα 20vt ειχε κανα δυο σημεια να παρεις . σε αυτα μονο απο εκει μπορεις? Edited September 28, 2013 by streetracing
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now