Jump to content

Recommended Posts

Posted

Αφού βρήκα "πειραματόζωο" για να κάνω την εγκατάσταση το μέλος GiannisKitsA4, είπα να ποστάρω ένα ακόμα DIY για εγκατάσταση μπαρομέτρου σε Α4 Β8.

Ξεκινάμε, αφαιρώντας την πλαϊνή ασφαλειοθήκη στη θέση του οδηγού, που αφαιρείται απλά τραβώντας την, βάζοντας το κλειδί σε μια εγκοπή που φαίνεται και μετά με τα δάκτυλα.

 

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha012_zps85692c

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha011_zps6ae5a1

 

Στη συνέχεια αφαιρούμε με καρυδάκι ν.8 την πλαινή βίδα που φαίνεται εδώ :

 

e61d9edb-fac4-44e3-86ca-e3bcde03d0ec_zps

 

Και έχουμε ακόμα 2 βίδες μια αριστερά και μια δεξιά στα πόδια του οδηγού, οι οποίες είναι καρυδάκι ν. 8 και έτσι θα αφαιρέσουμε πλήρως την ποδιά του οδηγού.

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha018_zps56309c

 

Μετά αφαιρούμε την ποδιά προσεκτικά, τραβώντας την ελαφρώς προς το τιμόνι και προς τα κάτω :

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha020_zps28de3f

 

Προκειμένου να αφαιρέσουμε τελείως την ποδιά, για να δουλέψουμε χωρίς να κάνουμε ζημιά, αφαιρούμε τη διαγνωστική φύσα που φαίνεται πιο πάνω αριστερά μας και πλέον είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε :

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha023_zps764c3c

 

Αφού τραβήξουμε έξω τις ασφαλειοθήκες που φαίνονται, ετοιμαζόμαστε να συνδέσουμε το ρεύμα στο όργανο. Πρέπει να συνδέσουμε γείωση, το μόνιμο θετικό (που είναι πάντα + ακόμα και χωρίς το κλειδί), το θετικό που λειτουργεί με το κλειδί και στην ίδια θέση βάζουμε το θετικό του φωτός του οργάνου, προκειμένου να είναι πάντα φωτισμένο (όπως ήθελε ο Γιάννης και οι περισσότεροι από μας). Στη συνέχεια αφαιρούμε το κλειδί από το αυτοκίνητο.

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha026_zps55eb9c

 

Αναλυτικά οι συνδέσεις που πήρα για την ενεργοποίηση του μπαρόμετρου είναι οι παρακάτω, όπως φαίνονται με τα βελάκια :

 

0c999a39-4498-4eb5-b45e-8e3662e573e6_zps

 

Όπου ground = αρνητικό (γείωση) στο παξιμάδι που φαίνεται (ν. 13 κλειδί, στο οποίο βιδώνουμε τη γείωση) και όπου + positive = θετικό μόνιμα, στο παξιμαδάκι που φαίνεται, το οποίο ξεβιδώνουμε και ενώνουμε σε αυτό το αντίστοιχο καλώδιο (μόνιμα θετικό) του οργάνου).

 

Στη συνέχεια, στην μαύρη ασφαλειοθήκη, ενώνουμε το καλώδιο του θετικού (+) με το κλειδί, το οποίο προσωπικά το ένωσα, χωρίς κόψιμο ούτε "κλέφτη", αλλά απλά το σφήνωσα με λίγο χοντρό καλώδιο, προκειμένου αν αργότερα θέλω να το βγάλω, να βγει εύκολα, αλλά και να αποφύγω τα κόψε - ράψε στη καλωδίωση του αυτοκινήτου.

 

3770e648-6747-4514-8f48-ac7a56ec7ed9_zps

  • Like 7
Posted

Στη συνέχεια, πάμε στο μηχανοστάσιο για να εγκαταστήσουμε το όργανο :

 

Αφαιρούμε καταρχήν τραβώντας μαλακά το καπάκι του κινητήρα προς τα πάνω και μετά προσεκτικά το λάστιχο του καπώ για λίγο (10 εκατοστά περίπου) και αφού  ξεβιδώσουμε μια 13άρα βίδα που υπάρχει, η οποία συγκρατεί το πλαστικό κάλυμμα του δοχείου καθαριστήρων (βγαίνει απλά τραβώντας το προς τα αριστερά και προς τα πάνω), προχωράμε παρακάτω :

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha030_zpsaf9238

 

Στη συνέχεια, αφαιρούμε το κούμπωμα του εγκεφάλου που βρίσκεται ακριβώς από κάτω, ξεβιδώνοντας 3 βίδες torx και έχουμε χώρο να περάσουμε το καλώδιο του αισθητήρα του οργάνου, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου :

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha032_zpse991d8

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha033_zpse0f0a6

 

Μετά, δένουμε με tire up τον αισθητήρα, στην εργοστασιακή θέση που βρίσκεται η εξαγωγή της καλωδίωσης στο χώρο του κινητήρα, όπως φαίνεται καθαρά παρακάτω και περνάμε το καλώδιο ανάμεσα στο λαστιχένιο σύνδεσμο προσεκτικά, χωρίς να το τσακίσουμε (είναι αρκετά μαλακό και περνάει προσεκτικά).

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha035_zps2445cc

 

Κλείνουμε το λάστιχο του καπώ βάζοντάς το ακριβώς όπως ήταν και κεντράρουμε τα πλαστικά :

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha036_zpsd814e1

 

Είμαστε έτοιμοι με τον αισθητήρα, όπου συνδέοντάς τον με σωληνάκι που παρέχεται με το όργανο στον αντάπτορα που έχουμε αγοράσει, είμαστε έτοιμοι να το συνδέσουμε με το φιλτράκι που παρέχεται (θα βάλω και άλλη φωτό με το φιλτράκι)

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha036_zpsd814e1

 

Στη συνέχεια, περνάμε το καλώδιο από το χώρο του εγκεφάλου και με ένα συρματάκι προσεκτικά, καταλήγουμε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου το συνδέουμε στο όργανο κατευθείαν.

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha037_zps0e91aa

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha038_zps9442bb

  • Like 3
Posted

Κουμπώνουμε το καπάκι προσεκτικά με το καλώδιο, στην μεριά που έχει ένα λαστιχιένιο σύνδεσμο για να μην τσακίσει το καλώδιο και μετά σφίγγουμε κανονικά τις βίδες torx, προκειμένου να γίνει πλήρης στεγανοποίηση.

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha041_zpsb4f690

 

Τέλος, εγκαθιστούμε το όργανο όπου μας βολεύει (τον Γιάννη τον βόλευε αριστερά στο ταμπλώ στην κολώνα του οδηγού αριστερά), το οποίο είναι εντελώς απλό, απλά ενώνουμε τα βύσματα πίσω από το όργανο και βάζουμε στη βάση ταινία διπλής όψεως. Το αποτέλεσμα είναι αυτό :

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha042_zps70b39c

 

Epsiloniotakappa3CC0nualpha043_zps0f7342

 

 

(ΥΓ : Η παραπάνω τοποθέτηση έγινε με δική μου αποκλειστικά ευθύνη και δεν την συνιστώ σε οποιονδήποτε που δεν κατέχει βασικές γνώσεις. Αν γίνει λάθος συνδεσμολογία, μπορεί να επιφέρει ζημιά στο αυτοκίνητο).

 

 

Δημήτρης

  • Like 4
Posted

Τι να λέμε τώρα, μπράβο Μητσάρα.

Καλοδούλευτο Γιάννη !!!

  • Like 2
Posted

Ρε άμα λέω γώ βάλτε δικόλωνο στην έδρα να κάνετε χρυσές δουλειές δε μ' ακούτε.

 

Μπράβο Δημήτρη!!!

  • Like 2
Posted

Έτσι έρχεται η ανάπτυξη.

Ξεκινάς με μονη κολώνα (για τον Καβουρα) συνεχίζεις με δικολωνο για τα DIY και μετά όλα παίρνουν το δρόμο τους!! :)

  • Like 1
Posted

Άπλα φανταστικός ο μάστορας!!!!!! ευχαριστώ Δημητρη για τις γνώσεις που μου προσέφερες!

  • Like 1
Posted

Άπλα φανταστικός ο μάστορας!!!!!! ευχαριστώ Δημητρη για τις γνώσεις που μου προσέφερες!

 

Να σαι καλά φιλαράκι, εγώ που με εμπιστεύτηκες και για τη βοήθειά σου! Κατά τα άλλα, πάμε για άλλα, έχουμε και συνέχεια...

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Εξαιρετική δουλειά και πολύ καλό αποτέλεσμα!

Μπράβο για το αναλυτικό DIY!

Εύχομαι Γιάννη να το τερματίσεις το μπαρόμετρο!

  • Like 2
Posted

Καλα ο Δημητρης ειναι σταθερη αξια!!! Καλοριζικο Γιανναρε!! Καλοτερμάτιστο να ναι!!!

  • Like 3
Posted (edited)

Kαλορίζικος Γιάννη και απο κοντά έδειχνε πολύ όμορφο!!

 

Οσο για τον ΜαστροΜήτσο τι να πούμε....εξαιρετικό αποτέλεσμα φιλαράκι μου :sHa_friends:

Edited by Velos
  • Like 2
Posted

Μπραβο Δημητρη για ενα ακομα πολυ καλο DIY... Καλοφορετο στον Γιαννη...

  • Like 1
Posted (edited)

μετρηση της πιεσης απο ποιο σημειο πηρες;

φωτο;

 

Αντάπτορα που μπαίνει στον σωλήνα της PCV. Θα βγάλω μια φωτό με τον Γιάννη το πρωί, για να είναι εμφανές, ωστόσο εδώ φαίνεται καθαρά :

 

504768499_833_zpsfce212da.jpg

 

 

images_zps1ce1634b.jpg

 

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1
Posted

Τι να λέμε τώρα, μπράβο Μητσάρα. Καλοδούλευτο Γιάννη !!!

 

 

Ρε άμα λέω γώ βάλτε δικόλωνο στην έδρα να κάνετε χρυσές δουλειές δε μ' ακούτε.

 

Μπράβο Δημήτρη!!!

 

 

Καλα ο Δημητρης ειναι σταθερη αξια!!! Καλοριζικο Γιανναρε!! Καλοτερμάτιστο να ναι!!!

 

 

Kαλορίζικος Γιάννη και απο κοντά έδειχνε πολύ όμορφο!!

 

Οσο για τον ΜαστροΜήτσο τι να πούμε....εξαιρετικό αποτέλεσμα φιλαράκι μου :sHa_friends:

 

 

Μπραβο Δημητρη για ενα ακομα πολυ καλο DIY... Καλοφορετο στον Γιαννη...

 

 

Μπραβο  και απο εμενα Δημητρη, δινεις μαθηματα πραγματικα.

 

Ευχαριστώ πολύ βρε παιδιά. Καλά να είμαστε, να μαθαίνουμε πράγματα μεταξύ μας και να τα μοιραζόμαστε για να μην μας κοροιδεύουν διάφοροι τυχάρπαστοι. Να ναι καλά το φόρουμ, που μας ανοίγει τα μάτια, ειδικά σε τέτοιες εποχές που διανύουμε.

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted

Να ναι καλά το φόρουμ, που μας ανοίγει τα μάτια,

 

Δημήτρης

Καλα εσυ μερικές φορές δεν τα ανοίγεις, μας τα πετάς έξω...

Καταλαβαίνεις υποθέτω πως έχεις έτοιμη εναλλακτική καριέρα, έτσι;;

 

Good job κον!

Να βρούμε και ένα ψηφιακό μικρότερο να γίνω το επόμενο "θύμα"

  • Like 2
Posted

Καλα εσυ μερικές φορές δεν τα ανοίγεις, μας τα πετάς έξω...

Καταλαβαίνεις υποθέτω πως έχεις έτοιμη εναλλακτική καριέρα, έτσι;;

 

Good job κον!

Να βρούμε και ένα ψηφιακό μικρότερο να γίνω το επόμενο "θύμα"

 

Πάρε ένα http://www.hks-power.co.jp/usa/info/Pid=3214.html να το βάλουμε πάνω, να γίνει χαμός ;)

 

 

Δημήτρης

Posted

Μπραβο ρε Μητσε!!!

Αψογο DIY....οταν μπορεσεις εξηγησε λιγο σε παρακαλω κ πως εκανες την συνδεσμολογια για να παρεις την ενδειξη!!!

 

 

Κ παλι πολλα πολλα μπραβο "μαστορα"!!!

  • Like 1
Posted

Ωραίο DIY παιδιά!!!! Πολυ αναλυτικό!!!!

Συγχαρητήρια και στον Κον τον μάστορα!!!!

  • Like 1
Posted

Μπραβο ρε Μητσε!!! Αψογο DIY....οταν μπορεσεις εξηγησε λιγο σε παρακαλω κ πως εκανες την συνδεσμολογια για να παρεις την ενδειξη!!! Κ παλι πολλα πολλα μπραβο "μαστορα"!!!

 

Ευχαριστώ Γιωργάρα! Αν προσέξεις τις πιο πάνω φωτό φαίνεται καθαρά, από το σωλήνα της PCV.

 

Ωραίο DIY παιδιά!!!! Πολυ αναλυτικό!!!! Συγχαρητήρια και στον Κον τον μάστορα!!!!

 

Να σαι καλά φίλε μου, ο Γιάννης ευγενικά μου παρείχε την αμαξάρα του και τον ευχαριστώ και γω για την ανοχή του και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε.

 

 

Δημήτρης

Posted

Aπο καποιο αλλο σωληνακι εισαγωγησ οπως καναμε στα 20VT δεν μπορουσες να παρεις μετρηση εκτος της pcv?

 

Καμία σχέση η πολλαπλή εισαγωγής των 20VT με των t(f)si. Θέλει αντάπτορα για να συνδεθεί.

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

που τον βρηκες δημητρη?

δηλαδη απλο σωληνακι που να μπορεις να βαλεις ενα Τ δεν υπαρχει?

στα 20vt ειχε κανα δυο σημεια να παρεις .

σε αυτα μονο απο εκει μπορεις?

Edited by streetracing

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.