Jump to content

Τι έχουμε αλλάξει σε A3/8P εντός - εκτός εγγύησης και με μερική κάλυψη


Recommended Posts

Εντός εγγύησης:

 

Βεντιλατέρ ψυγείου κολλημένος εγκέφαλος κλειστός.

Ντουλαπάκι συνοδηγού.

Πεταλούδα κινητήρα.

PCV.

 

Εκτός εγγύησης: ( με εγγύηση καλής θελήσεως και μπράβο τους )

Πίσω αντλία βενζίνης.

Πολλαπλή εισαγωγής.

Πεταλούδα κινητήρα.

Αντλία νερού.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Σ΄αυτό το θέμα μπορείτε να γράφετε τι έχει αλλαχθεί εντός και εντός εγγύησης και με μερική κάλυψη, σε αντίστοιχη παράγραφο το κάθε ένα, όπως στο παρακάτω παράδειγμα :


 


 


Σε εγγύηση :


Περιγραφή βλάβης - Ανταλλακτικό ( Ονομασία και κωδικός αν υπάρχει ) - Km που έγινε η αντικατάσταση


                     


Με μερική κάλυψη :


Περιγραφή βλάβης - Ανταλλακτικό ( Ονομασία και κωδικός αν υπάρχει ) - Km που έγινε η αντικατάσταση


 


Εκτός εγγύησης : 


Περιγραφή βλάβης - Ανταλλακτικό ( Ονομασία και κωδικός αν υπάρχει ) - Km που έγινε η αντικατάσταση

Link to comment
Share on other sites

Σε εγγύηση :

1. Δεν "αποφάσιζε" πάντα το σασμάν να συμπλέξει την 1η ταχύτητα (και την όπισθεν) όταν το αμάξι ξεκινούσε από στάση. - Αλλαγή megatronic (ελαττωματικό από το εργοστάσιο) - αλλαγή megatronic στα 20.000km (εν μέρει έφταιγα κι εγώ που το άφησα να αλλαχτεί μετά από 1,5 χρόνο απόκτησης του αυτοκινήτου + τα tests που χρειάστηκαν για να διαπιστωθεί τι ακριβώς φταίει)

 
2. αλλαγή επένδυσης πόρτας συνοδηγού γιατί έτριζε όταν έβαζες δυνατά το ηχοσύστημα. - αλλαγή στα 50.000km.
 
3. διαρροή ψυκτικού υγρού ("νερού") - Διαρροή που προερχόταν από την αντλία ψυκτικού υγρού και αλλάχτηκε στην εγγύηση- 60,000Km αν θυμάμαι σωστά. Καλύφθηκε από την επέκταση εγγύησης.

 

                 

Με μερική κάλυψη :

τίποτα.

 

Εκτός εγγύησης : 

τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Σε εγγύηση επίσης: τον μηχανισμό του τεμπέλη διότι "κάποια" έριχνε όλο το βάρος της πάνω του όταν ήταν κατεβασμένος με αποτέλεσμα να τρίζει όταν τον ανεβοκατέβαζες.

Link to comment
Share on other sites

Σε εγγύηση επίσης: τον μηχανισμό του τεμπέλη διότι "κάποια" έριχνε όλο το βάρος της πάνω του όταν ήταν κατεβασμένος με αποτέλεσμα να τρίζει όταν τον ανεβοκατέβαζες.

Μπορείς να βάλεις ένα βίντεο με το τρίξιμο να καταλάβουμε καλύτερα ??? :sHa_hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις ένα βίντεο με το τρίξιμο να καταλάβουμε καλύτερα ??? :sHa_hehe:

Φαντάσου ένα κρεβάτι παλιό και να γίνεται το έλα να δεις  :sHa_wink3:

Edited by kostas_7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε εγγύηση :

1. Δεν "αποφάσιζε" πάντα το σασμάν να συμπλέξει την 1η ταχύτητα (και την όπισθεν) όταν το αμάξι ξεκινούσε από στάση. - Αλλαγή megatronic (ελαττωματικό από το εργοστάσιο) - αλλαγή megatronic στα 20.000km (εν μέρει έφταιγα κι εγώ που το άφησα να αλλαχτεί μετά από 1,5 χρόνο απόκτησης του αυτοκινήτου + τα tests που χρειάστηκαν για να διαπιστωθεί τι ακριβώς φταίει)

 
2. αλλαγή επένδυσης πόρτας συνοδηγού γιατί έτριζε όταν έβαζες δυνατά το ηχοσύστημα. - αλλαγή στα 50.000km.
 
3. διαρροή ψυκτικού υγρού ("νερού") - Διαρροή που προερχόταν από την αντλία ψυκτικού υγρού και αλλάχτηκε στην εγγύηση- 60,000Km αν θυμάμαι σωστά. Καλύφθηκε από την επέκταση εγγύησης.

 

                 

Με μερική κάλυψη :

τίποτα.

 

Εκτός εγγύησης : 

τίποτα.

 

Πέτα το ρε! Στο είπα για πέταμα είναι :sHa_hehe:

 

 

Δημήτρης

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Από το αμαξάκι μου είμαι σούπερ ευχαριστημένος.Η κρεμαγιερα μάλλον ήταν αστοχία υλικού κι ευτυχώς που ήταν στην εγγύηση.Έπεσα στη περίπτωση τι να κάνουμε.Κατά τ' άλλα το αμάξι μετά από 5 χρόνια και 51000 χλμ δεν έχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Audi A3 8P 1.6 10os/2004 με 121000 km αυτή τη στιγμή.

 

Εντός εγγύησης:

 

Αεραγωγός συνοδηγού στα 15.000km (έσπασε από δικό σφάλμα αλλά με κάλυψαν)

Πίσω αμορτισέρ στα 22.222 km (κοινό πρόβλημα στα 8p πρώτης εσοδείας)

Eμπρός αμορτισέρ στα 22.634 km (δεν χρειαζόταν)

Nτουλαπάκι συνοδηγού στα 26.166 km (και το 2ο που μπήκε έσπασε...)

Δεξι μοτέρ και γρύλο παραθύρου στα 26.166 km (δεν χρειαζόταν)

Γέφυρα και βάση στα 32.414 (δεν ξέρω αν όντως είχε ραγίσει,δύσκολο μου φαίνεται)

Αντλία βενζίνης 2 φορές στα 34.356 km και στα 44.849 km (τη δεύτερη λόγω εγγύησης ανταλλακτικού,είχε παρέλθει η εγγύηση του αυτοκινήτου)

Πίσω δεξί φανάρι λόγω υγρασίας στα 37.104 km

 

Εκτός εγγύησης:

 

Tεντωτήρα δυναμό στα 110.000 km

Κομπρεσέρ κλιματισμού 113.000 km

 

Οι μισές εργασίες από τις παραπάνω δεν χρειαζόταν να γίνουν αλλά τα ανταλλακτικά αλλάζονταν χωρίς πίεση από πλευράς μου.Να τονίσω ότι είχα μόνο την διετή εγγύηση,δεν έκανα επέκταση.Μετάνιωσα που δεν πίεσα για αλλαγή δίχαλο-τρομπάκι συμπλέκτη-κοινό πρόβλημα στα 8P το οποίο μου το εμφανίζει με τρίξιμο μετά από ταλαιπωρία του συμπλέκτη...

Edited by JIM A3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Α3 1.6 fsi του 2007

Εκτος εγγυησης :

Πολλαπλασιαστης στον κυλινδρο 1 στις 153.000χλμ

Βαλβιδα καυραεριων στις 167.000 χλμ, τιποτα αλλο σημερα εχει 200.000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

A3 8P 1.6FSI 2005,75000 ΧΛΜ σήμερα:

 

Εντός εγγύησης: Κοσμοκάρ/Αλλαγή δίχαλο-τρομπάκι συμπλέκτη στα 3000 χλμ.-Ετριζε πάρα πολύ.

 

Εκτός εγγύησης: Αριστερός γρύλλος παραθύρου(οδηγού)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εκτός εγγύησης : κλειδαριά πόρτας συνοδηγού (νέο αλλά ίδιο πρόβλημα) και να σας αναφέρω ότι πήρα στα κεντρικά της κοσμοκαρ και μόνο που δεν τους έβρισα.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Πίσω δεξια μηχανισμο παραθύρου άλλαξα σήμερα στο A3 Sportback 2005...

Εβαλα ιμιτασιόν,λόγω του ότι δουλεύει σπάνια έως καθόλου...

Κόστος αγοράς 50ευρω....τον πέρασα μόνος μου...

Link to comment
Share on other sites

Α3 fsi 9/2004 135000χλμ

 

εκτος εγγυησης

 

1.δισκο-πλατο

2.αισθητηρας nox(ο οποιος μετα απο 2 χρονια περιπου ξαναχαλασε και φυσικα δεν τον ξαναλλαζω γιατι το θεωρω κοροιδια)

3.δυο πολλαπλασιαστες

Edited by master7
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

A3 1.8tfsi ('09)

Εκτός εγγύησης και το μοναδικό πρόβλημα (ελπίζω να είναι μόνο αυτό) στα 58000klm περίπου πεταλούδα γκαζιού.

Απο απλη περιέργεια: έσπασε;
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο απλη περιέργεια: έσπασε;

Όχι, δεν έσπασε, αλλά δεν δούλευε καθόλου καλά. Δεν "άκουγε" στην εντολή του γκαζιού μέσω εγκεφάλου με αποτέλεσμα αφ'ενός να ρεταρει αφ'εταιρου να βγάζει σε ανύποπτο χρόνο αλλά συνέχεια epc και να με βάζει σε safe mode στροφών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A3 1.8tfsi ('09)

Εκτός εγγύησης και το μοναδικό πρόβλημα (ελπίζω να είναι μόνο αυτό) στα 58000klm περίπου πεταλούδα γκαζιού.

Και μετά από 2000 χιλιόμετρα ξαναχτύπησε ο διαολος (βλέπε epc).....Γνωμάτευση? Εισαγωγή!!!! Ολόκληρη... Δεν επεκταθηκαμε(με είδε που πήρα ανάποδες με το που είδαμε την οθόνη του διαγνωστικού) και μου ζήτησε να την λύσει, να την καθαρίσει και βλέπουμε...

Ξέρουμε τίποτα επ'αυτου?

Link to comment
Share on other sites

Ειναι σύνηθες προβλημα η προβληματικη λειτουργια των πεταλούδων της εισαγωγης. Χαλάνε απο τις επι καθίσεις (τουλαχιστον αυτη ειναι η υποψια για το γιατι χαλάνε).

 

Δυστυχως οι λύσεις ειναι οι εξης:

Α) αλλαζεις ολη την εισαγωγη. (Μαλλον το ξεχναμε αν σου πω κοστος!)

 

Β) βαζεις προγραμμα και ζητας να σου καταργήσουν το σφαλμα και τη λειτουργια των πεταλούδων εισαγωγης. (Γινεται)

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον γι'αυτό δεν μου είπε και ο μηχανικός μου πόσο πάει μία εισαγωγή!

Όσο για το β) τι παίζει πάνω κάτω για να πάρω μία ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.