mokasquatrro Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 (edited) Εντός εγγύησης : Δύο αντλίες νερού!!! Edited December 23, 2013 by Theodore Saba Ομαδοποίηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_7 Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 (edited) Εντός εγγύησης: Κρεμαγιερα Εκτός εγγύησης: Κλειδαριά πίσω δεξιάς πόρτας Edited December 24, 2013 by kostas_7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 (edited) Εντός εγγύησης: Βεντιλατέρ ψυγείου κολλημένος εγκέφαλος κλειστός. Ντουλαπάκι συνοδηγού. Πεταλούδα κινητήρα. PCV. Εκτός εγγύησης: ( με εγγύηση καλής θελήσεως και μπράβο τους ) Πίσω αντλία βενζίνης. Πολλαπλή εισαγωγής. Πεταλούδα κινητήρα. Αντλία νερού. Edited December 23, 2013 by Dikonou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Σ΄αυτό το θέμα μπορείτε να γράφετε τι έχει αλλαχθεί εντός και εντός εγγύησης και με μερική κάλυψη, σε αντίστοιχη παράγραφο το κάθε ένα, όπως στο παρακάτω παράδειγμα : Σε εγγύηση : Περιγραφή βλάβης - Ανταλλακτικό ( Ονομασία και κωδικός αν υπάρχει ) - Km που έγινε η αντικατάσταση Με μερική κάλυψη : Περιγραφή βλάβης - Ανταλλακτικό ( Ονομασία και κωδικός αν υπάρχει ) - Km που έγινε η αντικατάσταση Εκτός εγγύησης : Περιγραφή βλάβης - Ανταλλακτικό ( Ονομασία και κωδικός αν υπάρχει ) - Km που έγινε η αντικατάσταση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Σε εγγύηση : 1. Δεν "αποφάσιζε" πάντα το σασμάν να συμπλέξει την 1η ταχύτητα (και την όπισθεν) όταν το αμάξι ξεκινούσε από στάση. - Αλλαγή megatronic (ελαττωματικό από το εργοστάσιο) - αλλαγή megatronic στα 20.000km (εν μέρει έφταιγα κι εγώ που το άφησα να αλλαχτεί μετά από 1,5 χρόνο απόκτησης του αυτοκινήτου + τα tests που χρειάστηκαν για να διαπιστωθεί τι ακριβώς φταίει) 2. αλλαγή επένδυσης πόρτας συνοδηγού γιατί έτριζε όταν έβαζες δυνατά το ηχοσύστημα. - αλλαγή στα 50.000km. 3. διαρροή ψυκτικού υγρού ("νερού") - Διαρροή που προερχόταν από την αντλία ψυκτικού υγρού και αλλάχτηκε στην εγγύηση- 60,000Km αν θυμάμαι σωστά. Καλύφθηκε από την επέκταση εγγύησης. Με μερική κάλυψη : τίποτα. Εκτός εγγύησης : τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_7 Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Σε εγγύηση επίσης: τον μηχανισμό του τεμπέλη διότι "κάποια" έριχνε όλο το βάρος της πάνω του όταν ήταν κατεβασμένος με αποτέλεσμα να τρίζει όταν τον ανεβοκατέβαζες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theodore Saba Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Σε εγγύηση επίσης: τον μηχανισμό του τεμπέλη διότι "κάποια" έριχνε όλο το βάρος της πάνω του όταν ήταν κατεβασμένος με αποτέλεσμα να τρίζει όταν τον ανεβοκατέβαζες. Μπορείς να βάλεις ένα βίντεο με το τρίξιμο να καταλάβουμε καλύτερα ??? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_7 Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 (edited) Μπορείς να βάλεις ένα βίντεο με το τρίξιμο να καταλάβουμε καλύτερα ??? Φαντάσου ένα κρεβάτι παλιό και να γίνεται το έλα να δεις Edited December 24, 2013 by kostas_7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Σε εγγύηση : 1. Δεν "αποφάσιζε" πάντα το σασμάν να συμπλέξει την 1η ταχύτητα (και την όπισθεν) όταν το αμάξι ξεκινούσε από στάση. - Αλλαγή megatronic (ελαττωματικό από το εργοστάσιο) - αλλαγή megatronic στα 20.000km (εν μέρει έφταιγα κι εγώ που το άφησα να αλλαχτεί μετά από 1,5 χρόνο απόκτησης του αυτοκινήτου + τα tests που χρειάστηκαν για να διαπιστωθεί τι ακριβώς φταίει) 2. αλλαγή επένδυσης πόρτας συνοδηγού γιατί έτριζε όταν έβαζες δυνατά το ηχοσύστημα. - αλλαγή στα 50.000km. 3. διαρροή ψυκτικού υγρού ("νερού") - Διαρροή που προερχόταν από την αντλία ψυκτικού υγρού και αλλάχτηκε στην εγγύηση- 60,000Km αν θυμάμαι σωστά. Καλύφθηκε από την επέκταση εγγύησης. Με μερική κάλυψη : τίποτα. Εκτός εγγύησης : τίποτα. Πέτα το ρε! Στο είπα για πέταμα είναι Δημήτρης 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Πέτα το ρε! Στο είπα για πέταμα είναι Δημήτρης Μην χαλάς το τοπικ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_7 Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Από το αμαξάκι μου είμαι σούπερ ευχαριστημένος.Η κρεμαγιερα μάλλον ήταν αστοχία υλικού κι ευτυχώς που ήταν στην εγγύηση.Έπεσα στη περίπτωση τι να κάνουμε.Κατά τ' άλλα το αμάξι μετά από 5 χρόνια και 51000 χλμ δεν έχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JIM A3 Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 (edited) Audi A3 8P 1.6 10os/2004 με 121000 km αυτή τη στιγμή. Εντός εγγύησης: Αεραγωγός συνοδηγού στα 15.000km (έσπασε από δικό σφάλμα αλλά με κάλυψαν) Πίσω αμορτισέρ στα 22.222 km (κοινό πρόβλημα στα 8p πρώτης εσοδείας) Eμπρός αμορτισέρ στα 22.634 km (δεν χρειαζόταν) Nτουλαπάκι συνοδηγού στα 26.166 km (και το 2ο που μπήκε έσπασε...) Δεξι μοτέρ και γρύλο παραθύρου στα 26.166 km (δεν χρειαζόταν) Γέφυρα και βάση στα 32.414 (δεν ξέρω αν όντως είχε ραγίσει,δύσκολο μου φαίνεται) Αντλία βενζίνης 2 φορές στα 34.356 km και στα 44.849 km (τη δεύτερη λόγω εγγύησης ανταλλακτικού,είχε παρέλθει η εγγύηση του αυτοκινήτου) Πίσω δεξί φανάρι λόγω υγρασίας στα 37.104 km Εκτός εγγύησης: Tεντωτήρα δυναμό στα 110.000 km Κομπρεσέρ κλιματισμού 113.000 km Οι μισές εργασίες από τις παραπάνω δεν χρειαζόταν να γίνουν αλλά τα ανταλλακτικά αλλάζονταν χωρίς πίεση από πλευράς μου.Να τονίσω ότι είχα μόνο την διετή εγγύηση,δεν έκανα επέκταση.Μετάνιωσα που δεν πίεσα για αλλαγή δίχαλο-τρομπάκι συμπλέκτη-κοινό πρόβλημα στα 8P το οποίο μου το εμφανίζει με τρίξιμο μετά από ταλαιπωρία του συμπλέκτη... Edited December 24, 2013 by JIM A3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john tsop Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Α3 1.6 fsi του 2007 Εκτος εγγυησης : Πολλαπλασιαστης στον κυλινδρο 1 στις 153.000χλμ Βαλβιδα καυραεριων στις 167.000 χλμ, τιποτα αλλο σημερα εχει 200.000 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoz73 Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 A3 8P 1.6FSI 2005,75000 ΧΛΜ σήμερα: Εντός εγγύησης: Κοσμοκάρ/Αλλαγή δίχαλο-τρομπάκι συμπλέκτη στα 3000 χλμ.-Ετριζε πάρα πολύ. Εκτός εγγύησης: Αριστερός γρύλλος παραθύρου(οδηγού) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 AUDI A3 1.8TFSI MOTER BYT ΔΟΞΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ το θεο μονο μια pcv στις αρχες γιατι ακουγοταν τιποτα αλλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_7 Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Εκτός εγγύησης : κλειδαριά πόρτας συνοδηγού (νέο αλλά ίδιο πρόβλημα) και να σας αναφέρω ότι πήρα στα κεντρικά της κοσμοκαρ και μόνο που δεν τους έβρισα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoz73 Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Πίσω δεξια μηχανισμο παραθύρου άλλαξα σήμερα στο A3 Sportback 2005... Εβαλα ιμιτασιόν,λόγω του ότι δουλεύει σπάνια έως καθόλου... Κόστος αγοράς 50ευρω....τον πέρασα μόνος μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
master7 Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 (edited) Α3 fsi 9/2004 135000χλμ εκτος εγγυησης 1.δισκο-πλατο 2.αισθητηρας nox(ο οποιος μετα απο 2 χρονια περιπου ξαναχαλασε και φυσικα δεν τον ξαναλλαζω γιατι το θεωρω κοροιδια) 3.δυο πολλαπλασιαστες Edited October 25, 2014 by master7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_oro Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 A3 1.8tfsi ('09) Εκτός εγγύησης και το μοναδικό πρόβλημα (ελπίζω να είναι μόνο αυτό) στα 58000klm περίπου πεταλούδα γκαζιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 A3 1.8tfsi ('09) Εκτός εγγύησης και το μοναδικό πρόβλημα (ελπίζω να είναι μόνο αυτό) στα 58000klm περίπου πεταλούδα γκαζιού. Απο απλη περιέργεια: έσπασε; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_oro Posted January 31, 2015 Share Posted January 31, 2015 Απο απλη περιέργεια: έσπασε; Όχι, δεν έσπασε, αλλά δεν δούλευε καθόλου καλά. Δεν "άκουγε" στην εντολή του γκαζιού μέσω εγκεφάλου με αποτέλεσμα αφ'ενός να ρεταρει αφ'εταιρου να βγάζει σε ανύποπτο χρόνο αλλά συνέχεια epc και να με βάζει σε safe mode στροφών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_oro Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 A3 1.8tfsi ('09) Εκτός εγγύησης και το μοναδικό πρόβλημα (ελπίζω να είναι μόνο αυτό) στα 58000klm περίπου πεταλούδα γκαζιού. Και μετά από 2000 χιλιόμετρα ξαναχτύπησε ο διαολος (βλέπε epc).....Γνωμάτευση? Εισαγωγή!!!! Ολόκληρη... Δεν επεκταθηκαμε(με είδε που πήρα ανάποδες με το που είδαμε την οθόνη του διαγνωστικού) και μου ζήτησε να την λύσει, να την καθαρίσει και βλέπουμε...Ξέρουμε τίποτα επ'αυτου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Δεν ρίχνετε μια ματιά και καλωδίωση πεταλούδας; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Ειναι σύνηθες προβλημα η προβληματικη λειτουργια των πεταλούδων της εισαγωγης. Χαλάνε απο τις επι καθίσεις (τουλαχιστον αυτη ειναι η υποψια για το γιατι χαλάνε). Δυστυχως οι λύσεις ειναι οι εξης: Α) αλλαζεις ολη την εισαγωγη. (Μαλλον το ξεχναμε αν σου πω κοστος!) Β) βαζεις προγραμμα και ζητας να σου καταργήσουν το σφαλμα και τη λειτουργια των πεταλούδων εισαγωγης. (Γινεται) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos_oro Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Μάλλον γι'αυτό δεν μου είπε και ο μηχανικός μου πόσο πάει μία εισαγωγή! Όσο για το β) τι παίζει πάνω κάτω για να πάρω μία ιδέα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.