marios81 Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Παιδιά καλησπέρα! Εχω ενα Α4 Β7 1.8t με πρωτο στάδιο πρόγραμμα revlimit και σκευτομαι να βάλω υγραέριο . Έχει τοποθετήσει κάποιος κανένα σύστημα που να δουλευει απροβλημάτιστα και αν ναι πόσο οικονομία περίπου να περιμένω; Ευχαριστώ!
Legend Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 έχει βάλει ο ζαμανφου (zamanf), θα τον βρω να σου απαντήσει 1
zamanf Posted May 27, 2014 Posted May 27, 2014 Καλησπέρα.έχω βάλει σε Α4 Β6 1.8t στην Κατερίνη με παραπάνω από πρώτο στάδιο (gt28rs με όλα τα παρελκόμενα 300+ ps). Έβαλα ενισχυμένο σύστημα της Attiker , το έχω 2 χρόνια και το δουλεύω στα 1.4 bar χωρίς πρόβλημα μέχρι σήμερα. Η εγκατάσταση μου είχε βγει 1300 ευρώκαι το κοστος μετακίνησης έχει πέσει στα μισα μπορεί και παρακάτω. Από πλευράς απόδοσης δεν μου φαίνεται να χάνει το αμάξι. Απλά μερικές φορές σε πολύ έντονο σκίσιμο μπορεί να γυρίσει στη βενζίνη. ΜαΪ με εμένα είχε βάλει και ο κουμπαρος σε Seat Toledo 20vt με 300.000 χλμ και το αμάξι τώρα είναι στα 450.000 μιας που κάνει πολλά χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα κι αυτός. Εκτός από το σύστημα που θα βάλεις να ξέρεις πως το Α και το Ω θα το παίξει αυτός που θα κάνει εγκατάσταση-ρύθμιση. Ελπίζω να σε βοήθησα αν και τα είπα λιγο χύμα και μαζεμένα. Σε οτιδήποτε άλλο μπορώ να βοηθήσω εδώ είμαστε. Πασχαλης 2
zamanf Posted May 27, 2014 Posted May 27, 2014 λές να δουλέυει και στο 2μπαρό???? και στο 1.6 μια χαρά δουλευει (το γυρναω που και που απο το boost controller), απλα ως συνήθως το εχω στο 1.4 για καθημερινη χρηση !
georgio3gr Posted May 27, 2014 Posted May 27, 2014 λές να δουλέυει και στο 2μπαρό???? Αυτη ειναι η καταλληλη πιεση για να μπει σε τροχια Μαρινο...
mariosA4 Posted May 28, 2014 Posted May 28, 2014 Αυτη ειναι η καταλληλη πιεση για να μπει σε τροχια Μαρινο... λες γιώργο? πάντως επειδή σε αυτές τις πιέσεις ή ζήτηση για καύσιμο αυξάνεται κατακόρυφα για λόγους ψύξης δεν πιστεύω ότι θα τα βγάζει πέρα το υγραέριο. Αν όμως δουλέυει επικουρικά ή μόνο χαμηλά τότε σίγουρα θα είναι οικονομικό. Το κακό με αυτά τα συστηματα είναι ότι αυξάνουν την πολυπλοκότητα και αν κάτι δεν δουλέψει σωστά σε μεγάλη πίεση τότε δεν θα βρείς πιστόνι για να θάψεις...
georgio3gr Posted May 28, 2014 Posted May 28, 2014 Από φίλο εγκαταστάτη ξερω ότι υπάρχει η δυνατότητα πάνω από κάποιες στροφές να γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη, όπως και ανά 7 ψεκασμούς υγραερίου να ψεκάζει 2 φορές βενζινη αλλά σε Β6 1ου σταδιου που έβαλε, επειδή ο ιδιοκτήτης είναι αρκετά ψείρας, το σύστημα ήταν πανάκριβο (περίπου 1800ε) αλλά είχε εγκεφαλακι που ρυθμίζε μέχρι και πότε να ψεκάζει ο ελαιωτηρας λάδι όπως επίσης πολλές ακόμα παραμέτρους. .. και το συστημα το έχει 2 χρόνια κάνοντας κάθε βδομάδα 1 φορά Γιαννενα-Αλεξανδρουπολη χωρίς το παραμικρό...
Dimitris_Kon Posted May 28, 2014 Posted May 28, 2014 Πάντως, οι πιο επικίνδυνες βλάβες, δεν είναι αυτές που παρουσιάζονται άμεσα. Αντίθετα, το "στέγνωμα" του καπακιού που γίνεται σταδιακά στον κινητήρα, είναι αυτό που μακροπρόθεσμα δημιουργεί κίνδυνο. Σίγουρα ένας κινητήρας με ανεβασμένη ιπποδύναμη, καταπονείται πολύ περισσότερο και έχει ανάγκη καλύτερης και άμεσης λίπανσης, επομένως, όσο ανεβασμένος είναι ο κινητήρας, τόσο μεγαλύτερη φθορά συντελείται μακροπρόθεσμα. Σημειωτέον, ότι ούτε καν στις προδιαγραφές κατασκευής του κινητήρα, υπήρχε κατά την παραγωγή η καύση με υγραέριο. Δημήτρης
marios81 Posted May 29, 2014 Author Posted May 29, 2014 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις . Ενα πρώτο συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι αν βάλω κάποιο καλό σύστημα 5ης γενιάς και στο setup που είμαι τώρα (περίπου 200) όπου δεν είναι πιεσμένο το αμάξι λογικά δεν θα έχω πρόβλημα!
marios81 Posted June 7, 2014 Author Posted June 7, 2014 Ψάχνωντας λίγο καταλήγο στο σύστημα της lovato , με μεγαλύτερο πνευμονα και μπέκ μαζί με λαδιέρα . Σε μια γρήγορη αναζήτηση στο google σε ένα site αναφέρεται ότι η λαδιέρα βοηθάει στην αποτροπή του στεγνώματος του θαλάμου καυσης αλλά δημιουργεί προβλήματα στον καταλύτη καθώς υπάρχουν κατάλοιπα από το λάδι . Γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό ;
Toyo Posted June 7, 2014 Posted June 7, 2014 Παλιά τεχνολογία πια η λαδιερα.ψαξε για νέας γενιάς μέσω ψεκασμου και βενζινης Sent from my iPhone using Tapatalk
S3-Nick Posted June 7, 2014 Posted June 7, 2014 (edited) Και εγω πάντως έχω καταλήξει σε υγραέριο και μαλλον την επόμενη εβδομάδα θα το εγκαταστήσω...βέβαια με τον εγκαταστάτη που μίλησα μου είπε για το ολλανδικό prins όπου σε πάνω από 40 20vt που έχει φτιάξει δεν είχε ποτέ πρόβλημα, και το οποίο δεν ψεκάζει βενζινη ανα διαστήματα, όπως το συστημα aeb το οποίο επίσης εμπορεύεται, αλλά έχει περασμένο στο λογισμικό του έναν αλγόριθμο που μεταβάλλει την αβανς για να είναι ειδικά για το αέριο...λεπτομέρειες ακριβώς δεν ξέρω όμως το aeb που ψεκαζει και βενζίνη είναι αρκετά φθινότερο αλλα το prins στα δικά μας ταιριάζει καλύτερα, συμφωνα με τα λεγόμενά του. Edited June 7, 2014 by S3-Nick
marios81 Posted June 7, 2014 Author Posted June 7, 2014 Παλιά τεχνολογία πια η λαδιερα.ψαξε για νέας γενιάς μέσω ψεκασμου και βενζινης Sent from my iPhone using Tapatalk toyo έχεις πληροφόρηση από κάποιον που να είχε πρόβλημα με τη λαδιερά;
Toyo Posted June 7, 2014 Posted June 7, 2014 Πρόβλημα οχι αλλά σε βάθος χρόνου δημιουργεί αρκετά. Έχει ξεπεραστεί η λαδιερα Sent from my iPhone using Tapatalk 1
marios81 Posted June 7, 2014 Author Posted June 7, 2014 Πρόβλημα οχι αλλά σε βάθος χρόνου δημιουργεί αρκετά. Έχει ξεπεραστεί η λαδιερα Sent from my iPhone using Tapatalk Τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει ;
Toyo Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Από το πιο απλο μέχρι και το πιο σοβαρο. Ξεκινώντας απο έδρες βαλβίδων μέχρι και επισκευή ή ακόμα και αντικατάσταση κινητήρα. 1
johnaras Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Από το πιο απλο μέχρι και το πιο σοβαρο. Ξεκινώντας απο έδρες βαλβίδων μέχρι και επισκευή ή ακόμα και αντικατάσταση κινητήρα. αυτα γιωργο συμβαινουν απο την λαδιερα?δηλαδη ενα κιτ υγραεριου ειναι καλυτερο χωρις?
Toyo Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Υπάρχουν κιτ που έχουν μικρά ποσοστά ψεκασμου και βενζίνης στο χάρτη τους.οπως και να χει παντως εγώ είμαι κάθετα κατα αυτής της μετατροπης Sent from my iPhone using Tapatalk
marios81 Posted June 10, 2014 Author Posted June 10, 2014 http://autosynergio24.gr/news/schetik_me_ladi_ra_se_aytok_nhta_me_ygraeriok_nhsh/2011-04-17-28 Ενα λίτρο το χρονο μου φαίνεται δύσκολο να δημιουργήσει πρόβλημα.Μάλλον επικουρικά και για περισσότερη ασφάλεια τη βάζουν.Θα το ψαξω κιαλλο και αν βρω κάτι το postαρω Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Toyo Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Δεν ειναι ένα λίτρο... Εξαρτάται απο πολλά... Sent from my iPhone using Tapatalk 1
mariosA4 Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 πάντως βγαίνουν αρκετά Ιταλικά εργοστασιακά με προ-εγκατάσταση υγραερίου .Αυτά για να έχουν την εγγύηση της αντιπροσωπείας προφανώς και δεν θα βγάζουν πρόβλημα εκτός και αν τα προβλήματα συσσωρεύονται σε βάθος χρόνου όπως λέει ο Γιώργος δηλ μετά την λήξη της 2ετούς εγγύησης..
Toyo Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Ειδικά σε αυτα που αναφερθηκες οι κινητήρες ειναι εντελώς διαφορετικοί απο τα κοινά.προβληματα φυσικά δεν υφίστανται σε αυτα... Sent from my iPhone using Tapatalk
patz Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Γειά σας κι απο μένα. Δεν μπαίνω πολύ συχνά και δεν γνωρίζω και πολλά για το θέμα. Επειδή σκεφτομαι κι εγω για μετατροπή σε υγραέριο (Audi A4 B8 1,8T) έχετε να προτείνεται καποιο έμπιστο - εξειδικευμένο τεχνικό ή ακόμα και επίση μη αντιπροσωπεία η οποία να αναλαμβάνει τετοια μετατροπή με κάποια εγγυηση ? Μιλάω για Αθήνα .... Ευχαριστώ
ilias tsionis Posted October 26, 2014 Posted October 26, 2014 Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!!! Είμαι καινούργιο μέλος της παρέας σας και πρόσφατα αγόρασα ένα b7 a4 1.8 tq. Στο αμάξι είναι εγκατεστημένο σύστημα υγραερίου. Ψάχνοντας λοιπόν για πρόγραμμα κατέληξα σε δυο λύσεις λόγο της ύπαρξης του υγραερίου. 1η : βάζεις κανονικά πρόγραμμα στη βενζίνη και μετά πας σε αυτόν που έκανε την εγκαταστάτη του υγραερίου ή σε κάποιον άλλο που ΞΕΡΕΙ να σου προγραμματίσει τον εγκέφαλο του υγραερίου στα δεδομένα της βενζίνης και φυσικά να αλλάξει από το σύστημα του υγραερίου ότι χρειαστεί να να μπορέσει να υποστηρίξει τη παραπάνω παροχή σε καύσιμο. 2Η : βάζεις κανονικά πρόγραμμα στη βενζίνη , αφήνεις το υγραέριο ως έχει και βάζεις ένα διακόπτη που κλείνει τη Ν75 όταν το αμάξι δουλεύει με υγραέριο. Άρα στη βενζίνη ενεργοποιείς τη Ν75 και έχεις την παραπάνω πίεση και στο υγραέριο κλείνεις τη Ν75 και έχεις μηχανική πίεση. Στη πρώτη περίπτωση έχεις πάντα δύναμη ανά πάσα στιγμή είτε είσαι σε βενζίνη είτε σε γκάζι , δεν έχεις την πολυπλοκότητα του κλείσε άνοιξε της Ν75 , έχεις κάποιο κόστος της τοποθέτησης μεγαλύτερου πνεύμονα και επαναπρογραμματισμό του υγραερίου (200 ευρω περίπου ) ενώ στη δεύτερη έχεις safe τον κινητήρα από της πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες που δουλεύει το υγραέριο αφού το αμάξι στο υγραέριο θα δουλεύει μαμά , οικονομία όταν θέλεις να κινείσαι μόνο υγραέριο και μικρότερο κόστος εγκατάστασης. Παρακαλώ τα φωτά σας!!! 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now