georgio3gr Posted June 9, 2014 Posted June 9, 2014 (edited) Αν και έχω τουλάχιστον 3 μήνες που αγόρασα τα ανταλλακτικά που χρειάζονται, σήμερα βρήκα τον χρόνο να κάνω την "μετατροπή"... Ανταλλακτικά: 3D0 615 311 C Αριστερή κιθάρα 3D0 615 312 C Δεξιά κιθάρα 3D0 615 448 G Δεξής αεραγωγός 3D0 615 447 G Αριστερός αεραγωγός 4 βίδες για να συγκρατήσουν τους αεραγωγούς στις κιθάρες... Κόστος περίπου 100 Ε συνολικά Εργαλεία: Γρύλος ανύψωσης Κλειδί για τα μπουλόνια Καστάνια με προέκταση και καρυδάκι 22αρι Torx (νομίζω Τ25) Ηλεκτρικό τροχάκι Στα γρήγορα... 1) Ξεσφίγγουμε μπουλόνια 2) Ανυψώνουμε το αμάξι με τον γρύλο 3) αφαιρούμε την ζάντα Και πάμε κατευθείαν στο ψητό... 4) με την καστάνια και το 22αρι καρυδάκι αφαιρούμε τις δύο βίδες που κρατάνε την δαγκάνα,,, 5) Με το torx ξεβιδώνουμε την βιδούλα που συγκρατεί την δισκόπλακα και την αφαιρούμε... 6) Ξεβιδώνουμε τις 4 torx βιδες που συγκρατούν την κιθάρα και την αφαιρούμε... (παλιά με νέα κιθάρα) 7) Με το τροχάκι κόβουμε κομμάτι από την καινούρια κιθάρα, όπως φαίνεται στην φωτό παρακάτω για να πατήσει σωστά (ή έστω περίπου) στο μαμα μουαγιέ... Οι 3 από τις 4 βίδες torx επανατοποθετούνται και στερεώνουν κανονικά στο μουαγιέ την καινούρια κιθάρα με τον αεραγωγό... Φωτό με τέρμα στριμένο το τιμόνι όπου φαίνεται ότι δεν βρίσκει πουθενά... Και ο αεραγωγός με την ζάντα τοποθετημένη πλέον... Αποτελέσματα όταν με το καλό κυκλοφορήσω το αυτοκίνητο και ζορίσω τα φρένα... :JC_doubleup: Edited February 1, 2015 by georgio3gr 7
Theodore Saba Posted June 9, 2014 Posted June 9, 2014 Μπράβο Γιώργο, πολύ καλή ''επέμβαση'' και πολύ καλή παρουσίαση του diy ! 1
kalatzos Posted June 9, 2014 Posted June 9, 2014 Μπραβο ρε μουσατε. Πολυ καλη δουλεια. Δεν πηρες κανενα τηλ. για βοηθο για να καναμε και μια αλλη δοκιμη που ηθελα... 1
georgio3gr Posted June 9, 2014 Author Posted June 9, 2014 Ευχαριστω πολυ παιδια... Περαν του κοψιματος με το τροχακι, ηταν αρκετα ευκολη η διαδικασια και το καλο ειναι οτι εχουν τοποθετηθει ακομα και με RS4 B7 φρενα και σε σχεδον ολα τα οχηματα του group που εχουν τις δαγκανες πισω, σαν το δικο μου...
Dimitris_Kon Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Πολύ ωραίο, ευχαριστούμε Γιώργο. Να τονίσουμε απλά, ότι για να αφαιρέσει κάποιος δισκόπλακες και να κάνει την παραπάνω διαδικασία, πρέπει εκτός των απαραίτητων εργαλείων, να κατέχει γενικά. Κατά τα άλλα, κατατοπιστικό και αναλυτικό DIY εύγε! Δημήτρης 2
georgio3gr Posted June 10, 2014 Author Posted June 10, 2014 αντε και καλές ..καντάδες george Να'σαι καλά φιλαράκι... Σειρά σου... θέλουν δροσιά τα φρένα σου με τα ζόρια που τρωνε... @Dimitris Kon: Συμφωνω Δημητρη... αλλα αν δεν πιανουν τα χερια καποιου ή δεν έχει εργαλεία, , υπαρχουν και οι φιλοι και τα παιδιά του club μας να βοηθήσουν...
mariosA4 Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 (edited) περίπτωση να είσαι τόσο καιρό εδώ μέσα και να μην το ...κατέχεις δεν υπάρχει αεραγωγούς δεν έχω βάλει πάντως , μόνο τις κιθάρες από το rs4 Edited June 10, 2014 by mariosA4
Toyo Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Το added value ποιο ειναι σε αυτή την επέμβαση; Sent from my iPhone using Tapatalk
georgio3gr Posted June 10, 2014 Author Posted June 10, 2014 Το added value ποιο ειναι σε αυτή την επέμβαση; Τι εννοεις Γιωργο;
Toyo Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 (edited) Εχω την εντύπωση ότι δε θα ωφελήσει σε κάτι αυτή η ενέργεια... σαφεστατα μπραβο για τον κοπο και για το φοβερο DIYSent from my iPhone using Tapatalk Edited June 10, 2014 by Toyo 1
georgio3gr Posted June 10, 2014 Author Posted June 10, 2014 (edited) Δεδομένου ότι μεγάλες βελτιωτικες εταιρίες του γκρουπ στην Αμερικη έχουν υιοθετήσει αυτή την πατέντα και αν δεν κάνω λάθος πουλάνε και έτοιμα κιτ προς τοποθετηση, θεωρώ ότι κατι παραπανω θα ξερουν και σε κατι θα ωφελει... δυστυχώς δεν έχω τα κατάλληλα εργαλεία (πχ laser μετρησης θερμοκρασίας) για να επιβεβαιώσω κάτι... Απλά το είδα, μου φάνηκε χρήσιμο και το έκανα. .. Edited June 10, 2014 by georgio3gr
Toyo Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Σκέτα η σε συνδυασμό και με αλλά φρένα ; Sent from my iPhone using Tapatalk
georgio3gr Posted June 10, 2014 Author Posted June 10, 2014 Σκέτα η σε συνδυασμό και με αλλά φρένα ; Sent from my iPhone using Tapatalk Η δοκιμή έγινε πρωτη φορα με S4 φρενα στα αυτοκίνητα trackday μιας βελτιωτικής εταιριας... Απλά μετά την παρουσίαση του στο Audizine, είχαν πολλά αιτήματα για το αν μπαίνουν και σε μεγαλύτερα φρένα... Εκεί επιβεβαιωθηκε ότι μπαίνουν και σε cayenne-brembo με 350mm και σε rs4 φρένα... Η μετατροπή αυτή έχει γίνει και από πολλά μέλη τόσο του Audizine, όσο και του Rs-quattro forum, σε αυτοκίνητα με πολλά και λίγα άλογα...
Toyo Posted June 10, 2014 Posted June 10, 2014 Οκ απλά εγώ δε βλέπω κάτι να προσφέρει για τους ρυθμούς που οδηγω Sent from my iPhone using Tapatalk 1
Χρήστος Dolbi Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 (edited) Η δοκιμή έγινε πρωτη φορα με S4 φρενα στα αυτοκίνητα trackday μιας βελτιωτικής εταιριας... Απλά μετά την παρουσίαση του στο Audizine, είχαν πολλά αιτήματα για το αν μπαίνουν και σε μεγαλύτερα φρένα... Εκεί επιβεβαιωθηκε ότι μπαίνουν και σε cayenne-brembo με 350mm και σε rs4 φρένα... Η μετατροπή αυτή έχει γίνει και από πολλά μέλη τόσο του Audizine, όσο και του Rs-quattro forum, σε αυτοκίνητα με πολλά και λίγα άλογα... Μπραβο φιλε george με εντυπωσιασες παλι!!! μονος σου ολα αυτα ??? Υ.Γ τοσο ευκολα βγαινει ο δισκος?? δε θελει τον γνωστό "μαλάκα" (για το εργαλειο μιλάω) δηλαδη αν αγορασω και εγω after market δισκους ,τους αλλαζω μονος τοσο ευκολα ? Υ.Γ 2 Μπορω να αλλαξω εστω και λιγο την διαμετρο των δισκων μου ? χωρις να αλλαξω και δαγκανα? μαλλον οχι? Υ.Γ 3 που τις βρικες αυτες τις "κιθαρες"? e-bay? Edited January 31, 2015 by Χρήστος Dolbi
georgio3gr Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 (edited) Μπραβο φιλε george με εντυπωσιασες παλι!!! μονος σου ολα αυτα ??? Ναι ρε φίλε, σιγά την δουλειά που θα χρειαζόμουν και βοηθό... χαχαχαχα Υ.Γ τοσο ευκολα βγαινει ο δισκος?? δε θελει τον γνωστό "μαλάκα" (για το εργαλειο μιλάω) δηλαδη αν αγορασω και εγω after market δισκους ,τους αλλαζω μονος τοσο ευκολα ? Η δύσκολη είναι η πρώτη φορά που θα βγούνε οι δίσκοι από το αμάξι... Συνήθως είναι σφηνωμένοι και θέλουν χτύπημα Χρήστο... Και μένα έφαγαν πολλές σφυριές οι πρώτοι-πρώτοι... Έκτοτε και τους αφτερμάρκετ που έβαλα στα 312 και τους S4, τους έχω βγάλει πολύ εύκολα... Υ.Γ 2 Μπορω να αλλαξω εστω και λιγο την διαμετρο των δισκων μου ? χωρις να αλλαξω και δαγκανα? μαλλον οχι? Δεν ξέρω φίλε αν τις δαγκάνες τις δικές σας τις δίνει και με μεγαλύτερη διάσταση δίσκου με άλλες βάσεις... Με τις ίδιες βάσεις-δαγκάνες πάντως δεν μπορείς να αλλάξεις διάμετρο εκτός και αν φτιάξεις αποστάτες... Όπως και να'χει δεν συμφέρει... Βάζεις S4 και τελειώνεις... Υ.Γ 3 που τις βρικες αυτες τις "κιθαρες"? e-bay? Στο ebay δεν μπόρεσα να τα βρω οπότε τα παρήγγειλα όλα από την αντιπροσωπεία καινούρια... Αν θυμάμαι καλά γύρω στο 100άρι πρέπει να με είχαν πάει αλλά περίμενα και 3 μήνες γιατί δεν δεν υπήρχαν ούτε στην Γερμανία ετοιμοπαράδοτα... Edited February 1, 2015 by georgio3gr
Giannis20vt Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Γιωργο μιας και το παρατηρησα κανε μια διορθωσουλα στον κωδικο του αριστερου πλαστικου αεραγωγου 3D0615447G ειναι
georgio3gr Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 Διορθώθηκε Γιάννη... Δεν μπορώ να το επαληθευσω αλλά για να το λες εσύ που έχεις Master στο ΕΤΚΑ, σε εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια... 1
Giannis20vt Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Σκεφτόμουν μηπως μπορει καποιος να παρει μονο τα πλαστικά κομματια και να τροποποιησει τις δικές του κιθαρες ωστε να μειώσει το κόστος. Πρακτικά πρεπει να γινει η μεγαλη οπη και στην μια ακρη της να εχει χείλος ωστε να βιδωθεί το πλαστικό στελεχος. Στις φωτογραφιες φαινεται τι ειναι με ηλεκτροπόντα ενωμένο ενα δευτερο λαμακι πανω στην κιθαρα και αυτα φερει τις τρυπες για την συγκρατηση. Ετσι ειναι;
georgio3gr Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 Ναι Γιάννη, ακριβώς έτσι... Κοίτα, πατέντες μπορούν να παίξουν πολλές... Εγώ ήθελα κάτι σε ΟΕΜ στυλ... Συμφωνώ ότι παίζει να μην κάνουν την δουλειά που φαντάζομαι αλλά λιγότερη... Εγώ πέραν του λειτουργικού κομματιού, το έκανα και για την χαρά του tuning και την προσωπική μου ικανοποίηση... Ίσως να πετυχαινα ίδιο αποτέλεσμα με πλακέ κουρμπαριστο σωλήνα και τρύπα στις κιθάρες... Για εγκυκλοπαιδικους καθαρά λόγους, οι αεραγωγοί είναι πλαστικοι... 1
Giannis20vt Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Καλά δεν το συζητω, πολυ καλά εκανες, και σιγουρα κανουν δουλειά, δεν ειπε κανεις το αντιθετο. Επειδή εγω ομως ειμαι πολύ ανησυχος ρωτω: τις δικες σου κιθαρες τις εχεις;
georgio3gr Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 Τις έχω αλλά δεν είναι δικές μου πλέον... Θα τις στείλω στον ilias Tsionis να τις βάλει στα 320 φρένα που του έστειλα.... Αν θες έχω τις κιθάρες από τα 312 να κάνεις τις δοκιμές σου...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now