Jump to content

Τουρμπινα


Recommended Posts

Καλησπέρα χρονια πολλα,το υβριδιο για εμενα προσωπικα είναι μια κινηση η οποια εμπεριεχει ρισκο διοτι παρεμβαλει ανθρωπινο χερι οπου συνεπάγεται επιτυχια η πατατα.Δεν είναι μια απλη μετατροπή πχ gt3071r σε gtx3071r η μιας gt3076 σε gtx3076r οπου γινεται τοποθετηση billet φτερωτης ζυγοσταθμιση και όλα τα παρελκομενα από τουρμπινα με τη μοναδικη προυποθεση to turbine housing να είναι 60mm.Σου αναφερω το παραπανω παράδειγμα διοτι οι αμερικανοι σου λενε ότι για να μετατρέψεις τη gt3071r σε gtx3071r θα πρεπει η gt3071r να είναι με το μεγαλο αξονα 60mm για να είναι σωστη η μετατροπή παρολα αυτά οι δικοι μας τουρμπιναδες το κανουν και στους δυο αλλους κωδικούς της gt3071r με 56,5mm αξονα και τ25 πατημα και της μετατρεπουν σε gtx αγνωοντας τη συμβουλη των αμερικανων και της garrett.Γενικα είναι λιγο μπερδεμενη η κατασταση με τα υβριδια και από ότι εχω καταλαβει και οι προγραμματιστες δεν ενθουσιάζονται ιδιαιτερα όταν είναι να προγραμματισουν υβριδιο,το παραπανω παράδειγμα στο αναφερω  όχι για να σε μπερδεψω διοτι δεν είναι πανομοιοτυπο με αυτό που ψάχνειςουτε ότι ο ένας εχει δικιο και ο άλλος αδικο απλα να καταλάβεις ότι υβριδιο συνεπάγεται ρισκο.

φιλε μου καλο ειναι να κανουμε την κουβεντα μας αλλα απο οτι καταλαβα λιγοι απο εδω εχουν εμπειρια σε

υβριδιο ολοι οι υπολοιποι μιλαν με βαση τι εχουν ακουσει και διαβασει απο φορουμ συζητησεις και ανθρωπους που

το παιζουν ΞΕΡΟΛΕΣ  και μερικους που μονο αυτοι κανουν κατι καλο...

εγω ασχολουμε απο τρελα και αν θες να σου μεταφερω την εμπειρια μουτο υβριδιο ειναι σωστο,αν ξερεις τι θες να κανεις,τι χρηση θα κανεις και που θες να φτασεις.ολα αυτα βεβαια προυποθετουν κατι που ειπες παραπανω να βρεις τον καταληλο μαστορα  για το υβριδιο αλλιως μονο καταστροφη...

πρωσοπικη εμπειρια 3υβριδια μεχρι στιγμης κ03s, ko4 astra opc, vw scirocco1.4 αψογη δουλεια απο τον συγκεκριμενο

ανθρωπο + μια αποτυχια απο ενα αλλο τουρμπινα στα μερη μου

η αποφαση δικη σου..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλο είναι να σεβομαστε ολες τις αποψεις των παιδιων ειτε ειχαν εμπειρια με υβριδιο ειτε ειχε εμπειρια καποιος γνωστος-φιλος τους,τωρα δε διαφωνούμε σε κατι ακριβως αυτό εγραψα παραπανω ότι θελει το καταληλο μαστορα διοτι δυστυχως είναι ελάχιστοι αυτοι που κανουν σωστη δουλεια οι περισσοτεροι πειραματίζονται και ότι βγει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν μπορω ομως να επηρεασω εσενα οταν δεν εχω μια εμπειρια ουτε καν εχω κανει βολτα...

και δεν διαφωνω μαζι σου εισαι επιφυλακτικος και καλα κανεις τα λεφτα δυστυχως δεν βγαινουν ευκολα

ειπα την γνωμη μου και μετεφερα την οποια εμπειρια εχω ετσι απλα..

Link to comment
Share on other sites

Καλα εκανες φιλε μου απλα και εγω συμβουλη του δινω του φιλου νικου αυτος θα κανει το υβριδιο δικη του σποφαση εμεις απλα συμβουλες δινουμε αυτος θα παρει τη τελικη αποφαση

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά όλα αυτά, σαν κάτοχος υβριδιου ας κάνω ένα τελευταίο σχόλιο. Τα 250 άλογα χαλαρά με προοπτική για 300 δεν βγαίνουν από μαμά τούρμπο.

Η ιεραρχία για μένα έχει ως εξής :

1) ρουλεμανατη, Garrett ή οτιδήποτε άλλο (και έχουν το καλό ότι υπάρχει πλήρης υποστήριξη ανταλλακτικων)

2) υβρίδιο, καθαρά λόγω χρημάτων, αν είναι σωστός ο μάστορας το απολαμβάνεις, αλλά Garrett δεν είναι

3) πατέντα για k04 tfsi, προσωπικά δεν θα το σκεφτόμουν διότι απλά δεν θα έδινα αλλά λεφτά σε μια εταιρεία που δεν υποστηρίζει με ανταλλακτικά τα προϊόντα της. Πχ δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό το μαντεμι εξαγωγής, να το πάρεις και να στο αλλάξει ο μηχανικός σου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ποιος το είπε αυτό ρε συ χρηστο ότι δεν υπάρχει σαν ανταλλακτικό κάνεις λάθος υπάρχει και διατηρηθείτε προς πώληση

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοώ να πάω σε αντιπροσωπο borg και να λύσει μια καλή που θα την κάνει ανταλλακτικά και να δώσει σε μένα το μαντεμι.

Λοιπόν όταν έσπασα την δική μου πήρα τηλέφωνο εκεί που την αγόρασα,αντιπρόσωπος Borg και όχι μόνο , δεν είχαν μαντεμι, δεν τους έδινε η borg, επειδή ήμουν πελάτης θα με εξυπηρετουσαν με μαντεμι από καινούργιο τούρμπο το οποίο μετά θα πήγαινε για ανταλλακτικά, αλλά δεν τους πείραζε. Η τιμή ήταν καλή δεν λέω καλά εξηγήθηκε, αλλά αυτά εμένα δε μου αρέσουν. Ή έχει ή δεν έχει ανταλλακτικά, και πράγματα που δεν έχουν ανταλλακτικά προσωπικά τα αποφεύγω, δεν ξέρω πότε θα χαλάσουν, ποιος θα έχει το ανταλλακτικό και πόσο θα με εκμεταλλευτει. Η Garrett σαν εταιρία είναι από τις πιο τιμιες, παίζει με ανοιχτά χαρτιά, υποστηρίζει με ότι ανταλλακτικό θες το προϊόν, γιατί απλά είναι αξια και μπορεί.

 

Δεν μειώνω την borg, αλλά ιδίως σε αυτό το τομέα την Garrett δεν την βλέπει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον Χρηστο... Μαντεμι σκετο borg wagner δεν πωλειται... καινουριο και γνησιο παντα, οχι τα κινεζικα που πουλανε πολλοι σαν γνησια... αν και προσωπικα δεν τους κατηγορω... 90% των τουρμπινων, ραγιζουν στο μαντεμι... οποτε αν πουλας ολοκληρο εργοστασιακο turbo και κονομας τα 3πλα λεφτα απο καποιον που εχει να διαλεξει μεταξυ 1000 ευρω (κ04-023) και 3500 ευρω (ΒΤ  με στοκ μοτερ), αναφερομενος σε καινουρια πραματα παντα, γιατι να μην το κανεις...

Edited by georgio3gr
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Και ας μην αναφερθούμε στα φορτηγά όπου και η Garrett κυριαρχεί. Οι άλλες τουρμπινες αν είναι βαρυφορτωμενο το φορτηγό και το κρατήσεις τέρμα για ώρα σε ανηφόρα σπάνε. Εντάξει εκεί είναι φοβερή η καταπόνηση γιατί ενδεχομένως ανάλογα την διαδρομή μπορεί να μείνει τέρμα πάνω από ώρα χωρίς διάλειμμα. Οι Garrett δεν σπάνε, ότι και να κάνει ο οδηγός, ακόμα και αν είναι χωματουργικο και ενώ είναι πυρωμενη περάσει από ρέμα και βουτήξει κυριολεκτικά τουρμπινα στο νερό, το μόνο που συμβεί είναι να γεμίσει ο τόπος ατμούς, το τούρμπο δεν παθαίνει τίποτα

 

Εντάξει τα άλλα τουρμπάκια είναι καλά για ιχ γιατί γκρινιάζουμε ότι οι Garrett είναι βαριές και αργούν λίγο, όμως πραγματικά τέτοια σκυλιά δεν υπάρχουν, ούτε και θα βγάλει κάποιος άλλος, δεν ξέρω τι έχουν κάνει οι τύποι αλλά αυτά δεν είναι τούρμπο, είναι σκυλιά

 

Απλά είναι ακριβές. Αν όμως δεν υπάρχει οικονομικό θέμα, πιστεύω αξίζει να την έχει κάποιος, έστω και αν αργεί και ας θέλει 300-500 στροφές παραπάνω, όλα αυτά συνηθίζονται και είναι πταίσματα . Αυτή η αξιοπιστία δεν υπάρχει αλλού και όποιος την βγάλει για κάτι άλλο, σίγουρα θα καταλάβει ότι έχασε σε αξιοπιστία, μπορεί να είναι πιο δυνατή μια άλλη σε μεσαίες κλπ αλλά σε αξιοπιστία αποκλείεται να είναι καλύτερη, όπως επίσης να αντέχει να είναι για ώρες σε μέγιστη απόδοση και απλά να μην πάθει τίποτα...

 

Δεν γίνεται να το έχω παρατηρήσει μόνο εγώ ότι και με την κ03 και με την κ04-015 και με το υβρίδιο αν κρατήσω τελικιασμενο το αυτοκίνητο για 5 λεπτά και μετά κοψω το τούρμπο έχει διαφορετική χροιά λειτουργίας μέχρι να κρυώσει. Κάνει λες και ξύνεται κάτι μεταλλικό. Και δεν είναι θέμα υβρίδιο ή 015 και η 03 το έκανε όταν το κράταγα τέρμα. Οι Garrett δεν το κάνουν. Άρα φθείρονται πολύ λιγότερο σε συνεχόμενο φορτίο

Link to comment
Share on other sites

πόσο μαλλον το μαντεμι της tial που θεωρειται κορυφή.. γενικα οι αμερικάνοι σε θεματα μεταλλουργίας ειναι πολύ μπροστά απ'τους ευρωπαίους . Οσον αφορά την εξέλιξη όμως μένουν πολύ πίσω και βασικά ειναι της αρχής ότι δεν χαλάει δεν αλλάζει.

 η garrett έκανε 20 χρόνια να βγάλει νέα γενια τουρμπο όπως οι νέες gtx

 Η σειρα HTA που φοράω εγώ ήταν μεταποιημένα τουρμπο της garrett από την forced performance. Kατόπιν έβγαλε και η garrett τουρμπο με billet φτερωτές που κατεβάζουν το σπόύλ και το κυριότερο αυξάνουν την ιπποδύναμη και την δυνατότητα να εισαι με 2,5 bar στην ωφέλιμη περιοχή του χάρτη τους.

δεν γνωρίζω την συμπεριφορά των νέων gtx αλλά η ΗΤΑ3076 με 63άρι μαντέμι έχει καλό σπούλ για την δυναμη που βγάζει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  με 63άρι μαντέμι έχει καλό σπούλ για την δυναμη που βγάζει

(Καλημερα και χρονια πολλα)

Μπα-μπα-μπα πως αλλαζει ο ανθρωπος...χαχαχαχαχαχαχαχ

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς! Απλά από όσο είχα υπολογίσει το bt δύσκολα κάθεται στα 3.000 ευρώ, χταπόδια, καινούριες σωλήνες κλπ τελικά βγαίνει κάπου εκεί χωρίς να υπολογίζουμε μπεκ, αντλία γιατί αυτά τα θέλει και το υβρίδιο για να αποδόσει. Απλά αν αφήσεις τη πολλαπλή και τις παλιές σωλήνες και το παλιό down pipe, με 500 το υβρίδιο βγάζει αρκετά άλογα με αξιοπιστία όμως borg όχι Garrett, αυτό είναι το δίλημμα, από εκεί και πέρα ο καθένας αποφασίζει με βάση τι αντέχει. Αλλά δε πιστεύω να αξίζει να βάλεις υβρίδιο και μετά να βάζεις χταπόδια και σωλήνες και και και για να βγάλει 30 άλογα παραπάνω γιατί στο τέλος έχεις χαλάσει όσα θα χάλαγες για ένα πραγματικό bt και τότε δεν αξίζει πραγματικά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι όλα, ακόμα και Garrett, βασικά απλά αλλάζεις φτερωτες, ανοίγεις σε τόρνο τα καβουκια για τις πιο μεγάλες φτερωτες και έχεις ένα υβριδικό - μεγαλύτερο τούρμπο. Συνήθως γίνεται στα εργοστασιακά γιατί τα κάνεις για να γλιτώσεις χρήματα. Αν είναι να πας σε ΒΤ βάζεις απευθείας αυτό που σου κάνει και δεν κάνεις πατέντες. Παρόλα αυτά έχω δει να κάνουν και μεγαλύτερα, για το λόγο που είπε ο Μάριος πιο πάνω (αναβάθμιση από gt σε gtx).

Φυσικά υπάρχουν και τα ποντίκια που τα φτιάχνουν για να ανοίγουν έχοντας τέτοια σετ απ και δηλώνουν εργοστάσιο, από όλα έχει ο μπαξές.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

(Καλημερα και χρονια πολλα)

Μπα-μπα-μπα πως αλλαζει ο ανθρωπος...χαχαχαχαχαχαχαχ

Επίσης χρόνια πολλά και καλή χρονιά μητσάρα.

την ΗΤΑ βασικά την είχαν μονο με 82άρι επιλογή γιατί εκέι βγάζει πολλά άλογα αλλά θελει 2λιτρο στροφαλο για να γυρισει...και με 63άρι παντως καλά πάει

Edited by mariosA4
Link to comment
Share on other sites

Η garrett  δεν κυριαρχεί πουθενά στα φορτηγά και λεωφορεία κάνεις λάθος και στο λέω απο πρώτο χέρι και φορτηγά και λεωφορεία έχουμε στην οικογένεια και μηχανήματα έργου, όσο για τα ανταλλακτικά υπαρχουν όλα κανονικά δεν ξέρω με ποιον μίλησες και τι σου είπε δεν έχει σημασία εγώ σου λέω υπαρχουν κανονικά 

Καμιά τουρμπίνα που δουλεύει εντός τον ορίων της και ειδικά σε φορτηγά δεν σπάει εδώ τα τσιτώνουμε στο θεό και είναι φορτωμένα υπέρβαρα και δεν σπάνε και γράφουν χλμ

Θα σπάσει εάν έχει γράψει πολλές ώρες λειτουργίας και φυσικά εάν την δουλεύεις εκτός ορίων η' δεν κάνεις σωστή συντηρήσει που ακόμα και έτσι αντέχουν πολύ πριν σπάσουν

Οποιοδήποτε μηχανικό σύνολο όταν το πας επί μεγάλο χρονικό διάστημα τελικές έχει φθορά,στα υβρίδια είναι έντονο αυτό αφοί βάζουμε μεγάλα πτερύγια σε μικρο μαντέμι όχι όμως στο σημείο που να έχουν τον ήχο τριβής μέταλλο με μέταλλο 

Σίγουρα ο άξονας της 064 αποδίδει καλύτερα όταν είναι στο μαντέμι το εργοστασιακό η σε κάποιο άλλο με ανάλογο όγκο χωρητικότητας καυσαερίων   

Επίσης σε ποια garrett θα αλλάξεις φτερό μπροστά και πως θα την ζυγοσταθμίσεις???

Πολύ άπλα σε καμιά γιατί δεν μπορείς να την ζυγίσεις και δεν είναι έτσι τόσο απλό παίρνεις το φτερό το μετράς και μετά στον τόρνο μεγαλώνεις απλά την διάμετρο απο το καβούκι δεν γίνεται αυτό που λες έτσι

Πολλοί που έχουν κάνει αυτή την μοντα δεν πήγε και πολλά χλμ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλη χρονια και χρονια πολλα,θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω μαζι σου στο τελευταιο σκελος,εγω μεχρι πριν από ένα χρονο φοραγα  το full τούρμπο κιτ της atp vvw-186 με τη gt3071r 60mm  που εχει τον ιδιο αξονα με gt3076,gtx3071,gtx3076 και αν προσεξεις η atp γραφει κατω από τη περιγραφή του κιτ ότι εχεις δυνατοτητα μετατροπης της gt3071r 60mm όμως μονο σε gtx3071r κουμπωνει κατευθείαν και εχει τη γνησια φτερωτη με 300 δολαρια.Παρολα αυτά οι δικοι μαε τουρμπιναδες στην ελλαδα κανουν τη μετατροπή αυτή και με το μικροτερο αξονα 56,5mm  της gt3071r και τη μετατρεπουν σε gtx3071 παροτι και η atp και η garrett αναφερει ότι η μετατροπή γινεται μονο στη gt3071r του τούρμπο κιτ vvw-186.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν έσπασα την κ04-015 μόνο θρος έβρισκα, τα υπόλοιπα θα μου ελυναν τούρμπο και θα μου τα έδιναν. Δεν λέω κομπλέ τιμή αλλά δεν μου άρεσε. Πόσες τουρμπινες θα λυναν για μένα ? Μπορεί να έσπαγα και άλλη.

Όποιος θέλει μπορεί να δοκιμάσει να δει την διαφορά ήχου σε αυτές τις τουρμπινες. Αρκεί να το κρατήσεις με σχεδόν πλήρες φορτίο να δουλεύει για 5-10 λεπτά και με μια αξιοπρεπή πίεση και κατόπιν να σταματήσεις, και να του φορτώσεις από χαμηλά μια δευτερα, εκεί ακούγεται το ξύρισμα.

Τα Mercedes έχουν αρκετά κρούσμα με σπασμένες τουρμπινες, τα καινούρια μοντέλα. Συνήθως με 3k και swintzer τούρμπο.

Τα Scania δεν έχουν θέματα (τα καινούρια μοντέλα είναι σχεδόν όλα με Garrett και holset) ...

Το υβρίδιο πραγματικά για αυτά που περνάει κρατάει αρκετά καλά. Σε πολύ ζορισμα με 1.7-1.8 μπορεί να αλλάξει η χροιά (βέβαια εκείνη την ώρα, όπως και η κ04-015 είναι λαμπάδα από την θερμοκρασία) αλλά δεν ξυρίζει τόσο έντονα όσο τα προηγούμενα, όμως έβαλα ενισχυμένα θρος. Δεν ξέρω με εργοστασιακά αν θα αντεχε (έκανα και 10.000 με 1.9-2 μπαρ οβερ και σε αρκετές διαδρομές κράταγα τέρμα 6η να ρεπριζαρει 150 μέχρι όσο πάει).

 

Γενικά σε χρήση που ζητάς ρεπριζ υψηλών σχέσεων και ιδίως αν υπάρχει ανηφόρα στην διαδρομή, τα εργοστασιακά τούρμπο δεν βολεύονται με τίποτα. Θέλουν τουλάχιστον ένα καλύτερο θρος.

Το ιδανικό πιστεύω είναι μια ρουλεμανατη. Αν έχεις μια Garrett με χάρτες 3 bar τα 1.7-1.8 τα μασάει και μπορεί να δουλέψει για ώρες εκεί.

 

Αν το budget δεν βγαίνει, προσωπικά πάλι θα έβαζα τα θρος τουλάχιστον από το εμπόριο (επώνυμα που να είναι πιο ανθεκτικά από του εργοστασίου) ώστε να αντέχουν καλύτερα από τα εργοστασιακά. Και θα έψαχνα πάλι να βρω τουρμπινα να τα δεσει σωστά. Αν είχα να διαθέσω παραπάνω θα εκανα το υβρίδιο που εκανα.

 

Είναι προσωπική άποψη, αλλά τι να πω, τα μαμά αν τα πιέσεις για συνεχόμενη ώρα και το κάνεις τακτικά αυτό, δεν αντέχουν. Ταξιδιάρικο αυτοκίνητο δεν έχει λόγο να έχει πάνω του ένα μικρό τούρμπο.

 

Για αυτό και έβαλα σαν πρώτη επιλογή την Garrett ή μια άλλη ρουλεμανατη, και σαν δεύτερη το υβρίδιο. Και επιμένω τα 250 άλογα από μαμά τούρμπο χαλαρά δεν βγαίνουν. Αν βγουν θα είναι αυτοκίνητο που θα χρειάζεται ειδική μεταχείριση για να αντέξει στο χρόνο. Όχι ζορισμα μεγάλης διάρκειας κλπ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

όσο κατεβαινει ο λογος συμπίεσης a/r στο μαντεμι τοσο πιο πολύ ζοριζονται τα καυσαερια και αυξανει το backpresurre σε υψηλές πιέσεις. για τα δεδομενα του τουρμπο σου Χρηστο όντως βαζεις το τουρμπο σε μεγαλη δοκιμασία όταν κανεις ρεπριζ πχ 6ης με τερμα γκαζι.

και το δικο μου αν το πλακωσω ετσι όπως λες θα λαμπαδιασει, ειδικα με το 63άρι tial. με το 82αρι δεν ειχα θεμα ,πρωτα λαμπαδιαζε η πολλαπλή και τελευταιο το μαντεμι, ειχε όμως χαλια σπούλ και σου εδινε πιο αποτομα τη ροπή με αποτελεσμα να κουραζει πολύ τη μεταδοση.

Εγώ πάντως δεν το οδηγώ τόσο επιθετικά ,πάντα όταν θα γκαζώσω θα το αφήσω να ηρεμήσει και να παγώσει το μαντέμι και η μετάδοση πρίν το ξανακάνω, ετσι τουλάχιστον αποφεύγω τις ζημιές...

πάντως όσον αφορά την κ04-015 που είχα πάνω καινούργια , μετά από ένα 2 καλά ανοιγματα στο 1,5-1,6 bar  άλλαζε ο θορυβος του τουρμπο. δεν συνέβαινε όμως με την μαμά κ03 σε τε΄τοιο βαθμό και αυτό γιατι η κ03 είναι καλύτερη ποιοτικά παντού από την κ04.

Τελος ΄σον αφορά την αλλαγή φτερωτών σε garrett θα συμφωνήσω με barbarian ότι δεν ζυγιζονται σωστά με τίποτα ελλάδα και ότι τα μηχανήματα ζυγισματος των billet φτερωτών κοστίζουν μερικά εκατομυρια ....

αμα ηταν έτσι όλοι οι καλοί ντόπιοι τουρμπινάδες θα έπρεπε να μετονομαστουν σε forced performance...

Edited by mariosA4
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 όλοι οι καλοί ντόπιοι τουρμπινάδες θα έπρεπε να μετονομαστουν σε forced performance...

Kαλησπερα, γιατι ετσι δεν φωναζονται μεταξυ τους? :sHa_hehe:

Edited by NOEL-S3
Link to comment
Share on other sites

Πάντως κατα τη γνώμη μου, η γενικότητα των θέσεων μας, σε σχέση με τα τουρμπο, δεν μπορει να αποτελέσει λογο για επιλογή η οχι ενός τουρμπο. Καθε μηχανικό μας σύνολο ειναι διαφορετικό και δεν μπορει να εκφράσει σαφή επιλογή γενικά. Ολα τα μηχανικά σύνολα διαφέρουν μεταξύ τους ακόμα και τα ίδια περιφερειακά να φοράνε, ποτε δεν ειναι ίδια, ούτε αποδίδουν το ίδιο.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κατα τη γνώμη μου, η γενικότητα των θέσεων μας, σε σχέση με τα τουρμπο, δεν μπορει να αποτελέσει λογο για επιλογή η οχι ενός τουρμπο. Καθε μηχανικό μας σύνολο ειναι διαφορετικό και δεν μπορει να εκφράσει σαφή επιλογή γενικά. Ολα τα μηχανικά σύνολα διαφέρουν μεταξύ τους ακόμα και τα ίδια περιφερειακά να φοράνε, ποτε δεν ειναι ίδια, ούτε αποδίδουν το ίδιο.

 

 

Δημήτρης

Κοινώς ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του.

Πες το λαϊκά. Δε θα μας μπερδέψεις :P

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πιο απλά, προσωπικά πιστεύω ότι ένα αυτοκίνητο που θέλει δύναμη για ώρα, καλύτερα να έχει ένα τούρμπο που δουλεύει χαλαρά σε αυτή τη δύναμη, όχι απλά εντός χάρτη, αλλά να έχει και κάποια περιθώρια από τη μέγιστη πίεση είτε των θρος είτε του ρουλεμαν.

Από εκεί και πέρα δεν παροτρυνω κανέναν να βάλει borg διότι είναι μια εταιρεία η οποία :

Στα τούρμπο των δικών μας μηχανών έβαλε θρος μέτρια, λέω μέτρια γιατί αν δεν το προσέξεις (και έχεις πρόγραμμα με υψηλή πίεση) θα παθεις ζημιά. Οι κάτοχοι καινούργιων αυτοκινήτων δεν θα με καταλαβαινετε διότι στα πιο καινούργια μοντέλα έβαλε καλύτερα θρος και αντέχουν σε πιέσεις μεγαλύτερες των 2 μπαρ.

 

Τέλος (αυτό αφορά και τους κατόχους καινούργιων αυτοκινήτων) είναι μια εταιρεία χωρίς ανταλλακτικά. Μου κακοφανηκε πολύ που ενώ χρυσοπληρωσα ένα θροσατο τούρμπο, όταν το έσπασα δεν είχα ανταλλακτικά παρα μόνο τα θρος. Και το να μου λύσει ο Έλληνας αντιπρόσωπος ένα καινούργιο και να το κάνει ανταλλακτικά δε μου λέει κάτι, η εταιρεία παραμένει αλήτης.

 

Ειλικρινά δε μπορώ να πω κάτι καλύτερο για αυτή την εταιρεία με τα ανύπαρκτα after sales... Ευτυχώς βρήκα ανταλλακτικά από εμπόριο (και τα θρος αποδείχθηκαν πιο γερά από του εργοστασίου) και δεν κατέληξαν και άλλα χρήματα μου στους αλήτες.

 

Και αν έχω άδικο και υπάρχουν ανταλλακτικά, να μου υποδείξει κάποιος σελίδα που να πουλάει γνήσια μαντεμια γιατί μου έχει ένα ράγισμα στο wg και θέλω να το αλλάξω. Αν υπάρχουν ανταλλακτικά θα το σκεφτώ να μην πάρω ημιτασιον. Και θα ανακαλεσω ότι τους έχω ψαλει τα τελευταία χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

ουτε εγώ ούτε κανεις αλλος πιστεύω δεν προσπαθεί να πείσει κανέναν να αγοράσει συγκεκριμένο τούρμπο.

Απλώς εκθέτω τα υπέρ και κατά της συγκεκριμένης τουρμπινας που φοράω ώστε να γινουν γνωστές οι ιδιότητές και ιδαιτερότητες  της πράγμα πιστεύω πολύ χρησιμο καθώς μπορεί κανεις να μάθει απο 1ο χερι τα υπέρ και κατά και όχι κατόπιν εορτής...

Από κει και πέρα ο καθένας διαλέγει ανάλογα με τα γούστα και τη νοημοσύνη του

Edited by mariosA4
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.