Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλημέρα σε όλους,

 

Ήρθε η ώρα να ζητήσω βοήθεια. Είμαι εδώ και σχεδόν 10 ημέρες που τρέχω με το RS4. Όλα ξεκίνησαν με ένα μεγαλοπρεπέστατο ρετάρισμα σταματημένος - πηγμένος σε μποτιλιάρισμα. Άναψε το check και μόλις βρήκα ελεύθερο δρόμο έσβησε. Δυστυχώς μετά από λίγα χιλιόμετρα ανακάλυψα ότι με το που ξεπέρναγα τα 160km ρέταρε ελαφρά και μετά τα 190 σαν να καθάριζε. Για παν ενδεχόμενο έκοψα ταχύτητα που παρατήρησα ότι με σταθερό γκάζι στις 2000 στροφές έκανε λες και ανοιγόκλεινα γκάζι. Φτάνω Αθήνα και μόλις πέφτω σε κίνηση πάρε ένα check engine ανοιχτό και ξεκινάει ο εφιάλτης.

 

Πάω ηλεκτρολόγο και το συνδέω και μου βγάζει:

 

Misfire στον 1,2,3 κύλινδρο

και τους δύο μπροστινούς "λ" no activity detected

και τους δύο πίσω με μεγάλη ροή καυσαερίων.

 

Αποτέλεσμα αλλάζουμε το ένα amplifier που υποστηρίζει τους πολλαπλασιαστές στον 1,2,3 φτιάχνει τα misfire και έδειχνε μόνο "λ".

 

Την επόμενη μια από τα ίδια. Μιλάω με τον ξάδερφο Γερμανία και στέλνει τρεις πολλαπλασιαστές με courier. Τους αλλάζω για δύο μέρες ΟΚ και μετά τα ίδια. Καθαρίζω μπουζί μια μέρα ΟΚ και μετά τα ίδια. 

 

Έχω "ξυλώσει" το μισό μοτέρ σπίτι και έχω δει όλη την καλωδίωση είναι μια χαρά.

 

Πραγματικά έχω στερέψει από ιδέες. Ο ηλεκτρολόγος πάει ψάχνοντας στην Audi έναν φίλο που ρώτησα μου πε (πολύ σωστά και εγώ την ίδια άποψη έχω) να μην χάσω τον χρόνο μου να το πάω σε αντιπροσωπεία γιατί θα γίνω μεροκάματο πειραματισμού. Ο μηχανικός μου το ψάχνει έχει φάει και αυτός αρκετές ώρες.

 

Το θεικό είναι ότι το αμάξι στο τέρμα γκάζι είναι σαν να καθαρίζει και σφάζει στην κυριολεξία.

 

Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έκλασαν όλοι οι "λ" ταυτόχρονα και αν δεν βεβαιωθώ δεν μπαίνω στην διαδικασία αλλαγής. Ήδη έχω δώσει αρκετά σε πειράματα......

 

Συγνώμη για το μεγάλο post.

 

Ελπίζω να το έχω έτοιμο για την εκδρομή!!!!!

Edited by gtaros
Posted

Μπορεί να πολλές οι αιτίες και να μην φταίνε οι L αισθητήρες. Μου κάνει για ηλεκτρολογικό θέμα, ή θέμα τροφοδοσίας καυσίμου, όπως το περιγράφεις. Έχεις κρατήσει τον κωδικό σφάλματος, όπως ακριβώς τον βγάζει, ή όταν έβγαλε check? Αν μπορείς πόσταρέ τον λίγο να το ψάξουμε.

 

 

Δημήτρης

Posted (edited)

P0134 O2 Sensor Circ.,Bank1-Sensor1 No Activity Detected P0138 O2 Sensor Circ.,Bank1-Sensor2 P0154 O2 Sensor Circ.,Bank2-Sensor1 No Activity Detected

P0158 O2 Sensor Circ.,Bank2-Sensor2

 

και τα misfire στους κυλίνδρους 1-2-3 που είναι η πλευρά του V από τον συνοδηγό.

 

Το θέμα του καυσίμου το χω σε δεύτερη μοιρα μιας και δεν ρετάρει όλο το μοτέρ αλλά μόνο η μια πλευρά

Edited by gtaros
Posted

Με μια πρόχειρη αναζήτηση, καταρχήν οι βλάβες που σου δείχνει, αναφέρονται σε ελαττωματικούς αισθητήρες ή και καλωδίωση ή ανοιχτό κύκλωμα. Όμως, ειδικά για τον πίσω αισθητήρα bank 2 δίνει και τα παρακάτω :

- Inappropriate fuel pressure
- Faulty fuel injectors
- Intake air leaks
- Exhaust gas leaks


Επομένως, προσωπικά, θα κοιτούσα διεξοδικά την καλωδίωση με πολύμετρο ότι είναι σωστή, τα βύσματα των αισθητήρων, τους αισθητήρες και αν δεν έβγαζα άκρη, θα προχωρούσα σε έλεγχο αντλίας βενζίνης, μπεκ, κύκλωμα αέρα και πολλαπλή εξαγωγής της μεριάς που σου βγάζει το πρόβλημα.
 
 
Δημήτρης
  • Like 7
Posted

Mάλιστα!!!

 

ΟΚ θα έχω πολλά να ασχοληθώ μέσα στο ΣΚ.

 

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και θα ενημερώσω μόλις καταλήξω κάπου.

  • Like 2
Posted

 

Με μια πρόχειρη αναζήτηση, καταρχήν οι βλάβες που σου δείχνει, αναφέρονται σε ελαττωματικούς αισθητήρες ή και καλωδίωση ή ανοιχτό κύκλωμα. Όμως, ειδικά για τον πίσω αισθητήρα bank 2 δίνει και τα παρακάτω :

- Inappropriate fuel pressure

- Faulty fuel injectors

- Intake air leaks

- Exhaust gas leaks

Επομένως, προσωπικά, θα κοιτούσα διεξοδικά την καλωδίωση με πολύμετρο ότι είναι σωστή, τα βύσματα των αισθητήρων, τους αισθητήρες και αν δεν έβγαζα άκρη, θα προχωρούσα σε έλεγχο αντλίας βενζίνης, μπεκ, κύκλωμα αέρα και πολλαπλή εξαγωγής της μεριάς που σου βγάζει το πρόβλημα.

 

 

Δημήτρης

Μια εγκυκλοπαιδια μονος σου εισαι ρε π0&στη μου!!!
  • Like 5
Posted

Να ρυθμισουμε τα vagcom να περασουμε κωδικό πχ P038564= call Dimitri_Kon να ειναι ετοιμα/ος.

Ή εναλλακτικά να περάσουμε φωνή αλά Siri Kon να υπάρχει άμεσο live assistant!

Τί άλλο να πούμε πια για το μεγαλείο του;

 

 

Sent από τον πλούσιο εσωτερικό μου κόσμο....

  • Like 7
Posted

Να ρυθμισουμε τα vagcom να περασουμε κωδικό πχ P038564= call Dimitri_Kon να ειναι ετοιμα/ος.

Ή εναλλακτικά να περάσουμε φωνή αλά Siri Kon να υπάρχει άμεσο live assistant!

Τί άλλο να πούμε πια για το μεγαλείο του;

 

 

Sent από τον πλούσιο εσωτερικό μου κόσμο....

Λιώνω χαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

Θανος

  • Like 1
Posted

Μια εγκυκλοπαιδια μονος σου εισαι ρε π0&στη μου!!!

 

 

Να ρυθμισουμε τα vagcom να περασουμε κωδικό πχ P038564= call Dimitri_Kon να ειναι ετοιμα/ος.

Ή εναλλακτικά να περάσουμε φωνή αλά Siri Kon να υπάρχει άμεσο live assistant!

Τί άλλο να πούμε πια για το μεγαλείο του;

 

 

Sent από τον πλούσιο εσωτερικό μου κόσμο....

 

Παίδες ευχαριστώ για τα σχόλια, αλλά για να είμαστε ακριβείς, το συγκεκριμένο μοτέρ του παιδιού, που είναι V6 με πολλά μηχανικά μέρη, διπλές πολλαπλές εξαγωγής, τούρμπο, διπλά καπάκια κλπ, δεν το έχω περιεργαστεί. Αυτά που ανέφερα, μπορεί να τα βρει κάποιος, αν ψάξει στο internet και έχει μια μικρή σχετικά εμπειρία. Ας δούμε πρώτα τι θα βρει το μέλος και ποστάρει, και μετά βλέπουμε αν, με βάση τις βλάβες του vag com, πέσαμε κοντά ή βρήκαμε το πρόβλημα. Πολλές φορές, η αιτία για ενα σύμπτωμα ενός υπετροφοδοτούμενου κινητήρα, είναι σχετικά απλή (π.χ. χάνει αέρα από κάπου).

 

 

Δημήτρης

  • Like 5
Posted (edited)

Δικαιολογιες.

Θα δανειστω μια ατακα ενος καθηγητη μου στο πολυτεχνειο: ακομα και το να ξερεις που και πως να ψαξεις για να βρισκεις λυσεις, ειναι κι αυτο δεξιοτητα και ικανοτητα.

Edited by Kavouras
  • Like 7
Posted

Δικαιολογιες.

Θα δανειστω μια ατακα ενος καθηγητη μου στο πολυτεχνειο: ακομα και το να ξερεις που και πως να ψαξεις για να βρισκεις λυσεις, ειναι κι αυτο δεξιοτητα και ικανοτητα.

+1000

 

Ειδικά στις μέρες μας που η πληροφόρηση ειναι τεράστια, το κυριότερο θεμα ειναι να βρεις την κατάλληλη και να την αξιολογήσεις!!

  • Like 2
Posted (edited)

Καλημέρα,

 

Λοιπόν μετά από πολύ ψάξιμο και ταλαιπωρία κατέληξα στα κάτωθι:

 

1) Ρετάρισμα: Αλλαγή μπουζί (12000km) κουλό για τα χιλιόμετρα που είχα κάνει μιας και τα δίνουν για 30000. Είχα σκοπό τουλάχιστον να με βγάλουν για 20000 να πω μια αλήθεια. Επίσης για προληπτικούς λόγους αντικατέστησα και τoν CTS.

 

2) Check engine: Δυστυχώς ακόμα που και που ανοίγει. Το σφάλμα είναι από "λ". Αντικατέστησα τους δύο μπροστινούς και ξεκίνησαν οι δύο πίσω να υπολειτουργούν. Λόγω "έλλειψης" θα περιμένω αναγκαστικά. Επίσης δεν βρήκα πουθενά bosch και αναγκαστικά έβαλα ημίτα.

 

Απολογισμός να έχω από τα "πειράματα" των ηλεκτρολόγων τρεις πολλαπλασιαστές ρεζέρβα και ένα amplifier. Τελικά αν δεν ασχοληθείς μόνος ή με κανέναν φίλο θα βρεθείς να 'χεις δώσει 1000αρικο και να μην έχεις και αποτέλεσμα.

 

Αυτό που με τρελαίνει είναι που βγήκαν όλα μαζί....

 

Επίσης αναγκαστικά πήρα το vcds με το καλώδιο που όπως αποδεικνύεται αξίζει κάθε €!!!!!

 

Έτοιμος ελπίζω για την εκδρομή μπας και στρώσουν και λίγο οι καταναλώσεις που έχουν πάει στον θεό.

Edited by gtaros
  • Like 2
Posted (edited)

Ξέχασα και το ανέκδοτο της ημέρας!!!

 

Εκεί που πάλευα να βγάλω τον αισθητήρα Λ από την πλευρά του συνοδηγού βλέπω το καλώδιο ότι ήταν μπλεγμένο στο σασμάν. Τραβάω τίποτα. Ε αφού θα το αλλάξω λέω ας κοπεί σε μια τελική, τραβάω με αρκετή δύναμη και τελικά ξεμπλέκει. Αυτό που παρατήρησα ήταν ότι το καλώδιο είχε "τσακίσει" αλλά δεν είχε κοπεί. Αλλάζω τον αισθητήρα μαζί και τον άλλο και βγαίνω καλωδιωμένος να δω ότι δουλεύουν και δεν έχω κάνει καμιά πατάτα.

 

Με έκπληξή μου παρατηρώ ότι την δυσκολία που είχα στην 1η και στην 2α στο να τις βάλω εξαφανίστηκε και πως κούμπωνα τις σχέσεις λές και είχα το TSi του αδερφού μου.

 

Συμπέρασμα μετά από 13000km συμβίωσης με το αμάξι κατάλαβα ότι όλες οι "ανωμαλίες" που παρουσίαζοταν ανά καιρούς οφειλόταν στο καλώδιο του "Λ".

 

Θεϊκό δεν νομίζετε!!!!!

Edited by gtaros
  • Like 2
Posted

Μακάρι να τελείωσαν τα προβλήματά σου.

 

 

Δημήτρης

  • 2 weeks later...
Posted

Λοιπον νεο κουλο. Εφ οσον ολα τα προβληματα λυθηκανε εμεινε να βρω τροπο να σβησω μονιμα το check. Καθε δευτερη η τριτη φορα που το βαζω μπροστα ανοιγει γιατι διαβαζει τον b1s1 λ εκτος λειτουργιας στιγμιαια.

 

Αυριο γυρναω Αθηνα και θα ξεκινησω πειραματα να δω τι παιζει με την φυσα μιας και ο λ εχει αλλαχθει.

 

Κατα τα αλλα το αμαξι σφαζει και ειναι πλεον και de cat με τον ηχο να εχει γινει επικινδυνα πωρωτικος!!!!!

 

Καλο παλι και τουτο. Το εχω παρει πεισματικα να μην ξαναδω το κολολαμπο ανοιχτο.

Posted

Μπα αν ειναι ετσι το βγαζω και εκτος.

 

Θα την βρω την λυση. Αυριο ξεκιναει η επεμβαση.

 

Οσο για τους πισω νεο προγραμμα και μονιμα εκτος!!!

  • 4 months later...
Posted

Επιτέλους σήμερα κατάφερα να πάρω στα χέρια μου τους δύο πίσω "λ" καθώς και τον ένα μπροστινό που μου έβγαζε πρόβλημα. Τα αγόρασα από την Karenta για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Αγορά από 656€ σκάρτα 460€ με την έκπτωση!!!!! (ακόμα πονάω)

 

Αύριο πρωί έχει τοποθέτηση. Ευελπιστώ να μην ξαναδώ το check για πολύ καιρό ακόμα.

  • Like 1
Posted

Επιτέλους σήμερα κατάφερα να πάρω στα χέρια μου τους δύο πίσω "λ" καθώς και τον ένα μπροστινό που μου έβγαζε πρόβλημα. Τα αγόρασα από την Karenta για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Αγορά από 656€ σκάρτα 460€ με την έκπτωση!!!!! (ακόμα πονάω)

 

Αύριο πρωί έχει τοποθέτηση. Ευελπιστώ να μην ξαναδώ το check για πολύ καιρό ακόμα.

άουτς.....με το καλό απο δω και πέρα λαμπάκια να βλέπεις μόνο στο χριστουγεννιάτικο δέντρο!!

  • Like 1
Posted

Επιτέλους σήμερα κατάφερα να πάρω στα χέρια μου τους δύο πίσω "λ" καθώς και τον ένα μπροστινό που μου έβγαζε πρόβλημα. Τα αγόρασα από την Karenta για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Αγορά από 656€ σκάρτα 460€ με την έκπτωση!!!!! (ακόμα πονάω)

 

Αύριο πρωί έχει τοποθέτηση. Ευελπιστώ να μην ξαναδώ το check για πολύ καιρό ακόμα.

Πόνος.........αβάσταχτος.

Posted (edited)

Τελικά η εγχείρηση πέτυχε. Ποιο κατάλληλα προετοιμασμενος και με την βοήθεια και του μηχανικού μου που με άφησε Σαββατιατικα να χρησιμοποιήσω τον χώρο του εντός 1,5 ώρας ήμουν έτοιμος.

 

Αποτέλεσμα μετά από δύο μέρες λύσας και βολτας κανένα σφάλμα στον εγκέφαλο.

 

Το αμάξι είναι τελείως διαφορετικό σε άποψη απόδοσης κυρίως στις χαμηλομεσεες, ψηλά ίσα που καλύτερα, έχει γίνει ποιο εκρηκτικό και πιο άμεσο στην απόκριση γκαζιου ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌΤΕΡΟ....... έχει γίνει πολύ οικονομικοτερο από πλευρά κατανάλωσης!!!!

 

Σειρά επιτέλους έχει η τοποθέτηση των φρενων!!!

Edited by gtaros
  • Like 8

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.