Jump to content

Πρώτη αλλαγή λαδιών


Recommended Posts

Η αντιπροσωπεία όπως και το manual αναφέρουν ότι η πρώτη αλλαγή γίνεται στα 15.000 χλμ. ή στο πρώτο έτος, ότι έρθει πρώτο. Ωστόσο είναι πολλές οι γνώμες που μιλάνε για την πρώτη αλλαγή λαδιών πολύ νωρίτερα, ανεξαρτήτως μάρκας αυτοκινήτου. Όταν λέμε νωρίτερα υπάρχουν οι γνώμες που λένε μόλις τελειώσεις το στρώσιμο άρα μόλις περάσεις τα πρώτα 1.000 χλμ. Άλλοι λένε μετά τα 2.000 - 3.000 χλμ. Κύριος λόγος που επιλέγουν την αλλαγή είναι για να φύγουν τα ρινίσματα που δημιουργούνται από την τριβή των εξαρτημάτων του κινητήρα κατά το στρώσιμο του αυτοκινήτου, καθώς δεν θεωρούν φρόνιμο να επικαθίσουν μέσα για τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα. Ή άλλη άποψη είναι αυτή που λέει ότι αφού το προτείνει ο κατασκευαστής κάτι ξέρει και παίζει εκ του ασφαλούς, αφού είναι και προς όφελος της εταιρίας να μην κάνει επισκευές εντός εγγύησης που θα ήταν αποτέλεσμα της υπερβολικής χρήσης του λαδιού. Και η 3η άποψη (ή 2.5) που αναφέρει ότι τα πρώτα λάδια είναι ειδικά για το στρώσιμο "διαρκείας" του κινητήρα και πως δεν ξαναμπαίνει τέτοιο λάδι άλλη φορά μιας και υπάρχει μόνο στο εργοστάσιο και σε καμιά αντιπροσωπεία. Άρα καλό είναι να μείνουν όσο προτείνει η Audi.

 

Οι ίδιες απόψεις εκτός από τα forum υπάρχουν και στον κύκλο μου που η κάθε κατηγορία έχει εκτός από υποστηρικτή και κάποιον που χειρίστηκε με ανάλογο τρόπο το δικό του αυτοκίνητο. Επομένως είμαι λίγο μπερδεμένος.

 

Τί προτείνεται βάση της εμπειρίας σας;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ακολούθησα (σχεδόν) αυτό που λέει η audi. Τα άλλαξα μόλις έκλεισα ένα χρόνο στα 11000 km. Και εγώ είχα τους δικούς σου προβληματισμούς. Αλλά με διαβεβαίωσαν ότι πλέον οι κινητήρες δεν είναι όπως ήταν κάποτε. Έχουν στρωθεί - προετοιμαστεί ήδη από το εργοστάσιο. Εξάλλου το φίλτρο που πρέπει να αλλάζεται σε κάθε αλλαγή λαδιών, φιλτράρει τα πάντα. Το βασικό είναι  να ελέγχεις τη στάθμη λαδιού, μήπως υπάρχει υπερβολική κατανάλωση λαδιών ώστε να διορθωθεί όσο είσαι εντός εργοστασιακής εγγύησης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θεωρω κ εγω υπερβολικο την αλλαγη στα 15.000 χλμ...

Προσωπικα επειδη δεν κανω αρκετα χλμ αλλαζω τα λαδια μου στις 7500 χλμ λογω οτι αυτη την στιγμη ειναι κ αρκετα πιεσμενο το μοτερ μου αν κ θεωρω πως μια σωστη αλλαγη λαδιων σε απειραχτο αυτοκινητο ειναι μαξ τα 10000 χλμ...

Μην ξεχναμε οτι τα λαδια ειναι ζωτικης σημασιας για το μοτερ κ την μακροζωια του!!!

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 Θα συμφωνήσω με τον Van.Leb, ότι και να λέει η όποια γνώμη τα λάδια είναι για να μην πω το σημαντικότερο από τα σημαντικότερα για την μακροζωία του αυτοκινήτου. Εγώ προσωπικά αλλάζω τα πάντα ανά 10.000 γιατί πέρα από τα λάδια έχουμε και σκα-- καύσιμα και για να πάω και στο φίλτρο καμπίνας που αυτό και αν είναι ζωικής σημασίας, και μάλιστα δικής μας! Στην αρχη τα αλλαζα ανα 7.500 τα λαδια και ανα 15 ολα τα φιλτρα απλα επειδη γινοταν μπερδεμα και το κοστος ειναι πολυ μικρο τα αλλαζω ολα ανα 10 και τελος.

Edited by Stel3
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εάν η Audi ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία, σου έλεγε ότι η τεχνολογια των κινητήρων της πλέον, ορίζει αλλαγή λαδιών στις 50.000χλμ, τι θα έκανες; Τον πρώτο λόγο τον έχει το μάρκετιγκ...τέλος.

Τώρα, εάν μετά τους πήγαιναν σωρηδόν σπασμενα μοτέρ, απλά θα λέγανε το κλασικό-χιλιοειπωμένο "μεμονωμένο περιστατικό".

 

Προσωπικά, αλλαγή κάθε 8-10000 χλμ

Όσον αφορά το στρώσιμο, το πρώτο πάτημα (πάνω από 3500-4000 στρ/1') το έκανα μετά τις 5000 χλμ... μέχρι τότε κυρία.

 

edit: και την πρώτη αλλαγή λαδιών + φίλτρο λαδιών, την έκανα σε φίλο μηχανικό με στράγγισμα στις 3-4000 χλμ, αν θυμάμαι καλα

Edited by escape_A3
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το κόστος είναι μικρό αλλά και να τα αφήσεις μέχρι τα 10000 δεν νομίζω να πάθει κάτι. Εξαρτάται πόσα χλμ κάνεις το χρόνο, μπορείς αν θέλεις να μοιράσεις την διαφορά δηλ αν κάνεις 20000 άλλαζε τα κάθε 10000 εννοείται με φίλτρο

Η εταιρεία λέει 30000 ή χρόνο.

Τα καινούργια μοτέρ έρχονται στρωμένα δεν νομίζω να κερδίσεις κάτι με μία αλλαγή στα 2000 χλμ.

 

 

Βασικό είναι να περιμένεις λίγο πριν το σβησεις

Edited by Marc A3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με Marc. Δεν χρειάζεται τόσο στρες με τα λάδια. Αυτά περί συχνών αλλαγών, ισχύουν περισσότερο για τα αναβαθμισμένα και πιεσμένα μοτερ, όχι τα ΟΕΜ.

 

 

Δημήτρης

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Οτι λέει ο κατασκευαστης. Αυτο έκανα στο προηγουμενο αυτοκινητο μου,το ιδιο κανω και στο α3.

 

Τωρα, κατι αλλαγες στα 2000 κ 3000 χλμ τα θεωρω υπερβολες.

 

Φιλικα

 

Τάσος  

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και η αλλαγή στα 2-3 χιλιάδες είναι υπερβολή αλλά και από την άλλη η αλλαγή στα 15 και 30 που λένε τα manuals είναι παρατραβηγμένο , όσο ανεπτυγμένα και να είναι τα λάδια και από την άλλη θεωρώ πως αν κάποιος έχει αγοράσει Audi θα έχει και την δυνατότητα να δώσει 50€ που έχουν τα λάδια ..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και η αλλαγή στα 2-3 χιλιάδες είναι υπερβολή αλλά και από την άλλη η αλλαγή στα 15 και 30 που λένε τα manuals είναι παρατραβηγμένο , όσο ανεπτυγμένα και να είναι τα λάδια και από την άλλη θεωρώ πως αν κάποιος έχει αγοράσει Audi θα έχει και την δυνατότητα να δώσει 50€ που έχουν τα λάδια ..

Πρωτον, δεν μιλαμε για αλλαγες στα 30. Μιλαμε για οτι λεει ο κατασκευαστης, δηλαδη ανα 15000 χλμ τα λαδια συν φιλτρο κ στις 30 το θεωρητικα μεγαλο service (λαδια και κατι αλλα ψιλα).

Επισης, για μενα που το παω λογω εγγυησης μονο στην αντιπροσωπεια, γνωριζουμε καλα οτι στο πρωτο των 15 που ηταν μονο λαδια κ φιλτρο, πληρωνεις 180 ευρω.

Τα 50 ευρω ειναι καπου εκτος αντιπροσωπειας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πρωτον, δεν μιλαμε για αλλαγες στα 30. Μιλαμε για οτι λεει ο κατασκευαστης, δηλαδη ανα 15000 χλμ τα λαδια συν φιλτρο κ στις 30 το θεωρητικα μεγαλο service (λαδια και κατι αλλα ψιλα).

Επισης, για μενα που το παω λογω εγγυησης μονο στην αντιπροσωπεια, γνωριζουμε καλα οτι στο πρωτο των 15 που ηταν μονο λαδια κ φιλτρο, πληρωνεις 180 ευρω.

Τα 50 ευρω ειναι καπου εκτος αντιπροσωπειας.

Να προσθεω επισης, οτι κανονικα δεν θα πρεπε να διαμαρτυρεται κανεις γι' αυτες τις τιμες υπο την εννοια οτι πριν προβει στην αγορα του αυτοκινητου ειχε τσεκαρει τις τιμες των service. Δεν ειναι ειναι κατι που βγαινει μετα την αγορα του αυτοκινητου (εαν και αντικειμενικα οι τιμες ειναι τραβηγμενες).

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να αγοράσεις τα λάδια από ένα κατάστημα και να τα πας στην αντιπροσωπεία.

Εμένα εργασία μου είχαν πάρει 20€ με δικά μου λάδια φίλτρο

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να αγοράσεις τα λάδια από ένα κατάστημα και να τα πας στην αντιπροσωπεία.

Εμένα εργασία μου είχαν πάρει 20€ με δικά μου λάδια φίλτρο

Εάν όμως μετά την αλλαγή συνέβαινε κάτι στο μοτέρ, δεν σε καλύπτει ΚΑΜΙΑ εγγύηση! (μιλάμε για εργασία, που γίνεται στην επίσημη αντιπροσωπεία, όπως είπες)

Το έχω ψάξει το θέμα...

Είμαι σίγουρος (αν κοιτάξεις και τώρα) στο παραστατικό εντολής-εργασίας, που σου έδωσαν, θα δεις ότι γράφει κάτι του τύπου: "τα λάδια τα έφερε ο πελάτης" ή "λάδια δικά του". Χωρίς να γράφει πουθενά προδιαγραφές ή μάρκα λαδιών.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να προσθεω επισης, οτι κανονικα δεν θα πρεπε να διαμαρτυρεται κανεις γι' αυτες τις τιμες υπο την εννοια οτι πριν προβει στην αγορα του αυτοκινητου ειχε τσεκαρει τις τιμες των service. Δεν ειναι ειναι κατι που βγαινει μετα την αγορα του αυτοκινητου (εαν και αντικειμενικα οι τιμες ειναι τραβηγμενες).

Τασο μου δεν είπα για λάδια στις 30 , είπα γενικά για χιλιομετρικα σερβις , επίσης όπως ανέφερε ο Μάρκος πας μόνος σου τα λαδακια , τα Φίλτρα και ότι άλλο και απλά χρεώνεσαι εργασία και ταυτόχρονα εγγύηση ισχύει κανονικά εφόσον χρησιμοποιείς προϊόντα σωστών προδιαγραφών . Ψάξου λίγο.

Επίσης όσο για αυτό που λένε όλοι ότι λάδια πελάτη κτλπ κτλπ είναι πραγματικά ένα μεγάλο ψέμα σαν αυτά που λένε οι γονείς για τον μπαμπούλα αλλά μπορείς να κρατάς τα αποκωματα τον λαδιών σε μια μεμβράνη μαζί με το χαρτί της αντιπροσωπείας που σιυ εκτυπώνουν αν θέλεις και τέλος.

Φιλικά , Υ.Γ :

Πλήρης αλλαγή όλων σαν υλικά κοστίζουν κάπου 100€ (χωρίς εργασία μιλάω καθαρά για τα προϊόντα )

Edited by Stel3
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν είπα για λάδια στις 30 , είπα γενικά για χιλιομετρικα σερβις , επίσης όπως ανέφερε ο Μάρκος πας μόνος σου τα λαδακια , τα Φίλτρα και ότι άλλο και απλά χρεώνεσαι εργασία και ταυτόχρονα εγγύηση ισχύει κανονικά εφόσον χρησιμοποιείς προϊόντα σωστών προδιαγραφών . Ψάξου λίγο.

Επίσης όσο για αυτό που λένε όλοι ότι λάδια πελάτη κτλπ κτλπ είναι πραγματικά ένα μεγάλο ψέμα σαν αυτά που λένε οι γονείς για τον μπαμπούλα αλλά μπορείς να κρατάς τα αποκωματα τον λαδιών σε μια μεμβράνη μαζί με το χαρτί της αντιπροσωπείας που σιυ εκτυπώνουν αν θέλεις και τέλος.

Φιλικά , Υ.Γ :

Πλήρης αλλαγή όλων σαν υλικά κοστίζουν κάπου 100€ (χωρίς εργασία μιλάω καθαρά για τα προϊόντα )

Επειδή είμαι απόλυτα αντίθετος σε αυτά που γράφεις (όπως αναφέρομαι και στο προηγούμενο ποστ μου καθώς επίσης εναντίον της παραπληροφόρησης) θα σου ζητούσα ευγενικά πάντα, να μου πεις (ακόμα και σε p.m) σε ποια ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία πήγες τα ΔΙΚΑ σου λάδια (βάσει των όσων γράφεις) και στην απόδειξη ή παραστατικό, έγραψαν τις προδιαγραφές ή μάρκα των λαδιών, τα οποία μπήκαν κατά την εργασία, που ΕΣΥ τους έδωσες.

 

Φιλικά πάντα και σε ευχαριστω εκ των προτέρων

 

EDIT: σε κάθε αλλαγή του ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πάνω στο αυτοκίνητο, η ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία γράφει στην απόδειξη-παραστατικό ακριβώς τις εργασίες ΚΑΙ κωδικούς ή διακριτικά των ανταλλακτικών-αναλώσιμων...έτσι λειτουργεί η ΣΩΣΤΗ κάλυψη εγγύησης (αφορά τον "ψαγμένο" πελάτη)

Edited by escape_A3
Link to comment
Share on other sites

Εχεις πμ αλλα θα απαντησω και κατι για βοηθεια σε οσους διαβαζουν και προφανως δεν θα χαλαστουμε για τετοια πραγματα, ο καθενας πιστευει άλλα λογο βιοματων, ψαξιματος και και...

 

Δεν ανεφερα πουθενα πως η αντιπροσωπεια γραφει καπου τι λαδια βαζω οπως δεν το κανει και αν βαλει δικα της παρα μονο στην αποδειξη πληρωμης  και οχι στο στην πιστοποιηση σερβις που ειναι το χαρτι που κρατας και λεει τι αλλαξες και ποτε και που με σφραγιδα. Αυτο που ειπα ειναι αν "γιατι εμενα σε καποια δεν το εγραψαν" γραψουν στο σχολιο *λαδια πελατη*  κρατας τα αποκοματα απο τα λαδια σου και την αποδειξη απο το καταστημα που τα πηρες και αν ποτε γινει κατι που δεν θα γινει ( το οποιο να προηλθε απο τα λαδια - για αυτο το λεω ετσι ) τους τα παραδινεις οπως και θα παρεδιδες την αποδειξη που λεει αυτους τους κωδικους η διακριτικα που αναφερεις .

 

Φιλικα , στελιος.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι απόλυτα αντίθετος σε αυτά που γράφεις (όπως αναφέρομαι και στο προηγούμενο ποστ μου καθώς επίσης εναντίον της παραπληροφόρησης) θα σου ζητούσα ευγενικά πάντα, να μου πεις (ακόμα και σε p.m) σε ποια ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία πήγες τα ΔΙΚΑ σου λάδια (βάσει των όσων γράφεις) και στην απόδειξη ή παραστατικό, έγραψαν τις προδιαγραφές ή μάρκα των λαδιών, τα οποία μπήκαν κατά την εργασία, που ΕΣΥ τους έδωσες.

 

Φιλικά πάντα και σε ευχαριστω εκ των προτέρων

 

EDIT: σε κάθε αλλαγή του ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ πάνω στο αυτοκίνητο, η ΕΠΙΣΗΜΗ αντιπροσωπεία γράφει στην απόδειξη-παραστατικό ακριβώς τις εργασίες ΚΑΙ κωδικούς ή διακριτικά των αναλώσιμων...έτσι λειτουργεί η ΣΩΣΤΗ κάλυψη εγγύησης (αφορά τον "ψαγμένο" πελάτη)

Πριν 1 μήνα άλλαξα λάδια και φίλτρο λαδιού σε αντιπροσωπεία.

Τα λάδια και το φίλτρο λαδιού τα πήγα εγώ.

Η πιστοποίηση που δίνουν λέει αναλυτικά τι αλλάχτηκε και τι λαδια μπήκαν ακόμα και την ποσοτητα.

 

Edit: Τα λάδια που πήγα είναι ακριβώς ίδια με αυτα που βάζουν και οι ίδιοι.

Edited by Thanos@A3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελος παντων το θεμα αυτο πραγματικα δεν εχει ιδαιτερη ακρη και τελος πιστευω, το κυριο θεμα μας ειναι οτι η αντιπροσωπεια σου χρεωνει 25ευρω το λιτρο και απο ελλαδα εγω προσωπικα τα παιρνω 9 ευρω, μελος του κλαμπ εχει και ενα μαιλ της καστρολ που αναφερει πως τα λαδια της αντιπροσωπειας με τα αντιστοιχα καστρολ του εμποριου δεν εχουν καμια διαφορα θα το ζητησω να το ανεβασω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πριν 1 μήνα άλλαξα λάδια και φίλτρο λαδιού σε αντιπροσωπεία.

Τα λάδια και το φίλτρο λαδιού τα πήγα εγώ.

Η πιστοποίηση που δίνουν λέει αναλυτικά τι αλλάχτηκε και τι λαδια μπήκαν ακόμα και την ποσοτητα.

 

Edit: Τα λάδια που πήγα είναι ακριβώς ίδια με αυτα που βάζουν και οι ίδιοι.

Έτσι ακριβώς ειναι. Η εγγύηση του εργοστασίου ειναι ιδιαίτερα δεσμευτική. Όποιο αναλώσιμο ή ανταλλακτικό αλλάξεις μέσα στην εγγύηση, που δεν ειναι αυτό που επιβάλει το ίδιο το εργοστάσιο να τοποθετηθεί απο αυτους, για την διατήρηση της εγγυησης, αντίστοιχα σε περίπτωση (αν και εφόσον αποδειχτεί) που ευθύνεται το αναλώσιμο ή ανταλλακτικό που τοποθετήθηκε και το οποίο δεν ειναι αυτό που επιβάλει το εργοστάσιο και πάθει το αυτοκίνητο την οποιαδήποτε ζημιά, σχετιζόμενη κατα την απόλυτη κρίση του εργοστασίου, με το αναλώσιμο ή ανταλλακτικό, δεν καλύπτεσαι. Γιαυτο και γράφεται - σημειώνεται ακριβώς με λεπτομέρεια τι τοποθετήθηκε.

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς ειναι. Η εγγύηση του εργοστασίου ειναι ιδιαίτερα δεσμευτική. Όποιο αναλώσιμο ή ανταλλακτικό αλλάξεις μέσα στην εγγύηση, που δεν ειναι αυτό που επιβάλει το ίδιο το εργοστάσιο να τοποθετηθεί απο αυτους, για την διατήρηση της εγγυησης, αντίστοιχα σε περίπτωση (αν και εφόσον αποδειχτεί) που ευθύνεται το αναλώσιμο ή ανταλλακτικό που τοποθετήθηκε και το οποίο δεν ειναι αυτό που επιβάλει το εργοστάσιο και πάθει το αυτοκίνητο την οποιαδήποτε ζημιά, σχετιζόμενη κατα την απόλυτη κρίση του εργοστασίου, με το αναλώσιμο ή ανταλλακτικό, δεν καλύπτεσαι. Γιαυτο και γράφεται - σημειώνεται ακριβώς με λεπτομέρεια τι τοποθετήθηκε.

 

 

Δημήτρης

Για το φίλτρο λαδιού δεν αναφέρει κάτι αν το πήγα εγώ η όχι.

(Πήγα ίδια μάρκα με αυτό που χρησιμοποιούν αυτοί)

 

Επίσης για τα λάδια στην πιστοποίηση πάλι δεν αναφέρει κάτι απλά γράφει ότι τηρούν τις προδιαγραφές VW 507 00 και γράφει και την ποσότητα που τοποθετήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σε όσα vag είχα έτσι έκανα και πάντα με κάλυπταν αν χρειαζόταν κάτι.

Εντάξει στο 4 αυτοκίνητο αν μου κάνουν κόλπα απλά δεν θα υπάρξει επόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Πριν 1 μήνα άλλαξα λάδια και φίλτρο λαδιού σε αντιπροσωπεία.

Τα λάδια και το φίλτρο λαδιού τα πήγα εγώ.

Η πιστοποίηση που δίνουν λέει αναλυτικά τι αλλάχτηκε και τι λαδια μπήκαν ακόμα και την ποσοτητα.

Edit: Τα λάδια που πήγα είναι ακριβώς ίδια με αυτα που βάζουν και οι ίδιοι.

Μπορείς να μας πεις την αντιπροσωπεία; Αν θες και σε p.m

Link to comment
Share on other sites

Στην αντιπροσωπεια που παω εγω *Γρατσιας* παντως 2 σερβις εχω κανει με δικα τους ( τα πρωτο και ενα δωρο ) και 2 εγω σε κανενα απο τα 4 στην πιστοποιηση δεν γραφει τι εβαλαν, απλα τι αλλαξαν ( λαδια , φιλτρο πετρελαιου κτλπ ) . Ομως στις 2 που το εκανα εκει στην αποδειξη γραφουν τι λαδι αγορασα στην ουσια αλλα αυτο ειναι μια αποδειξη ιδια με αυτη που θα εχω απο καταστημα μαζι με τα αποκωματα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να μας πεις την αντιπροσωπεία; Αν θες και σε p.m

Αντιπροσωπεία δεν θα αναφέρω αλλά μπορώ να ανεβάσω φωτογραφία το χαρτί που μου δίνουν ως πιστοποίηση.

 

Edit: Ανέβασα φωτογραφία.

post-18145-0-68298900-1494787054_thumb.jpg

Edited by Thanos@A3
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.