Jump to content

k04-064 setup σε 1.8tfsi/tsi


pavlospap

Recommended Posts

Με απλό boost ναι. Γι αυτό Παρηγγειλα το map.

Πρωί βράδυ δεν θέλει αλλαγή.

Αλλα χειμώνα καλοκαίρι ένα ποσοστό % περίπου 2-4% χρειάζεται εάν το εχεις στο όριο ρυθμισμένο. Αυτό ειναι γεγονός.

Link to comment
Share on other sites

Λογικο ειναι να ανεβαινει ελαφρως η πιεση το χειμωνα, αλλα λογικο δεν ειναι να εξαρτομαστε απο αυτο...

Δεν το δεχομαι για 0,2-0,3 να εχω μισφαιρς ενω ξερω τι φταιει....να κοιταζω πριν πατησω, την εξωτερικη θερμοκρασια και να λεω κατσε να ριξω πιεση για να πατησω,,,

Και σιγα το μυστικο ή το δυσκολο να μπουν 4 μπεκ..

 

Οσοι ειστε διπλολαμδοι δεν ξερετε τι τραβηξαμε εμεις οι θνητοι μονολαμδοι...

 

Φιλος μου σε οκταβια τσι κ04 εννοειται με μισφαιρς με μαμα μπεκ, εβαλε κρυφα απο τον προγραμματιστη του 4αδα απο 2λιτρο και ησυχασε για παντα.

Edited by iliasr38
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μα βρε Ηλία όταν με την μικρή πίεση και την μηχανική δεν έχεις θέμα και μόνο στην μεγάλη, που να μην κρυβόμαστε όλοι κάπου κοντά στο όριο την έχουμε, εάν πιάσουν τα κρύα τα πολλά θα σου ξαναδείξει που έχει έλλειψη ή πονάει το αμάξι σε θέμα απόδοσης μοτέρ.

Αλλιώς ρυθμίζεις την μεγάλη με πο@τσόκρυο και τελειώνεις εκεί....τα καλοκαίρι απλά θα έχεις χάσει δύναμη.

Link to comment
Share on other sites

Μητσο κατα την γνωμη τσαμπα το απλωσαμε τοσο πολυ το θεμα των μπεκ..

Ο καθε προγραμματιστης κρινει καλυτερα.

 

Προσωπικα αν ακουσω οτι υπαρχει ναροουμπαντ με 1.5 στις 6000στρ και 1,2 πιεση στον κοφτη (χειμωνα) με μαμα μπεκ και χωρις μισφαιρς, ειλικρινα δεν θα το πιστεψω ή θα εχει αλλαξει μπεκ χωρις να το λεει...

Edited by iliasr38
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Λογικο ειναι να ανεβαινει ελαφρως η πιεση το χειμωνα, αλλα λογικο δεν ειναι να εξαρτομαστε απο αυτο...

Δεν το δεχομαι για 0,2-0,3 να εχω μισφαιρς ενω ξερω τι φταιει....να κοιταζω πριν πατησω, την εξωτερικη θερμοκρασια και να λεω κατσε να ριξω πιεση για να πατησω,,,

Και σιγα το μυστικο ή το δυσκολο να μπουν 4 μπεκ..

 

Οσοι ειστε διπλολαμδοι δεν ξερετε τι τραβηξαμε εμεις οι θνητοι μονολαμδοι...

 

Φιλος μου σε οκταβια τσι κ04 εννοειται με μισφαιρς με μαμα μπεκ, εβαλε κρυφα απο τον προγραμματιστη του 4αδα απο 2λιτρο και ησυχασε για παντα.

η παροχή αέρα είναι τρομακτικά διαφορετική στο + ή - 0,2bar πάντως.... Και σε περιπτώσεις που έχεις ρυθμιστεί οριακά και σε narrowband είναι αρκετά εύκολο να γίνει misfire ή ακόμα και να σου τελειώσουν τα μπεκ, αφού το μείγμα φτιάχνεται με βάση το maf και μόνο όταν βγαίνεις έξω από το close loop...

 

Γι' αυτό και οι wideband είναι πιο δύσκολο να εμφανίσουν misfire.

Βέβαια αν κι αυτοί ρυθμιστούν τόσο "τσίτα-οριακά", λογικό είναι να έχουν κι αυτοί πρόβλημα με το καύσιμο σε παρατεταμένα πατήματα, αφού τα εργοστασιακά μπεκ είναι οριακά και σε συνθήκες σταθερά υψηλής ζήτησης (καυσίμου), "έχεις" θέμα.

 

Δεν έχει να κάνει με τον προγραμματιστή, αλλά με το μηχανικό κομμάτι του μοτέρ.

 

Αυτά εν τάχυ.

Τώρα προσωπικά δεν ξέρω τι θα κάνω. Προσωπικά είπα να το φτιάξω σταδιακά το setup όπως έκανα και με τα προηγούμενα, ώστε να καταλάβω αν άξιζαν τα λεφτά που έριξα, να καταλάβω τι επιπλέον πλήρωσα (ή και να μην καταλάβω = τσάμπα έξοδο) και γενικά να το "ζήσω" στο έπακρο.

Στην τελική το κ04 είναι μάλλον και το μεγαλύτερο τούρμπο που θα μπει στο αμάξι, οπότε αν το κάνω όλο μαζί "μπαμ κι έξω", παίζει να το βαρεθώ κιόλας... :P

 

 

να πω κάτι αν και το ξέρω ότι θα με πείτε κολλημένο αλλά θα το πω.

 

Πρώτον έχουν ίδια μοτέρ δηλαδή είναι και τα δυο cda η bzb η ένα και ένα ;

Δεύτερον φοράνε ναι μεν το ίδιο προγραμμα αλλά έχουν τον ίδιο κωδικό εγκεφάλου με την ίδια μαμα βερσιον;

Τρίτον μήπως υπάρχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα όπως να χάνει αέρα από κάποιο σωληνάκι υποπίεσης η γενικά από το κύκλωμα ; η να κλέβει από κάπου αέρα ;

 

Σορυ που γίνομαι εντελώς εκνευριστικος αλλά έχω άλλες απόψεις παιδιά .

Τάσο,

σιγά μη γίνεσαι σπαστικός.

Και τα 2 που έχω εγώ στο μυαλό μου ως παράδειγμα είναι BZB. Δεν ξέρω αν έχουν ίδια version στο εργοστασιακό πρόγραμμα (όπου "πατάει" το custom).

Αυτό που ξέρω είναι ότι το κάθε ένα έχει στρωθεί (σίγουρα) διαφορετικά και έχει φάει τελείως διαφορετική καταπόνηση, αφού γίνεται και διαφορετική χρήση.

 

Μηχανικό πρόβλημα δεν έχει φανεί να έχει κανένα από τα 2.

 

Απλά μπορεί το ένα να είναι τυχαία με πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων (εισαγωγής) και το άλλο με πιο μαλακά ή στο ένα να έχει φάει σκίσιμο (ενώ στο άλλο όχι) και η σκληρότητα των ελατηρίων να "έπεσε", οπότε και να εμφανίζεται το πρόβλημα.

 

Καταλαβαίνω το point σου και προφανώς αν δεν κάνουμε σοβαρή μηχανολογική μελέτη πάνω και στα 2 μοτέρ, δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα...

Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι εκ της εις άτοπο απαγωγής, με ίδιο setup και με ίδιο προγραμματιστή, το ένα εμφανίζει misfires που "μ@μιέται" και το άλλο όχι (ή υπό πολύ ειδικές συνθήκες?).

 

Αντίστοιχα πχ εγώ πριν που φορούσαν ΙΗΙ κάποιες φορές είχα misfires στην 5η περίπου στις 5500rpm, όταν πατούσα από 2α και κούμπωνα μέχρι και 5η.

Και δεν το έκανε πάντα. Δηλαδή μπορεί να πατούσες πχ τώρα και να μην το έκανε, να έκοβες και να έκανε στο επόμενο (καπάκι) πάτημα. Ή το αντίστροφο.

(το φαινόμενο αυτό όταν το δούλευα στο high, όπου οι περιπτώσεις που το γύριζα στο high ήταν απειροελάχιστες, οπότε και γι' αυτό αν δεν "κατάφερα" να βρω τις ακριβείς συνθήκες που εμφανίζονταν)

 

 

 

ΥΓ: Θα σου πω και τώρα που θα ρυθμίσω με 70άρα εξάτμιση και μαμά μπεκ αν κάνει κάτι (θα το γράψω στο topic μου)

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Γιωργο μου να ξερεις κατι, 

δεν ειναι εξυπναδα η προταση να μπουν τα μπεκ πριν ξεκινησεις τον προγραμματισμο.

 

Εχετε δοκιμασει μπεκ και παλι ειχατε μισφαιρς?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και η διαφορα σε δυναμη ειναι εμφανης σε αυτο που λες...

αλλο 320 αλλο 350..

η παροχή αέρα είναι τρομακτικά διαφορετική στο + ή - 0,2bar πάντως....

Link to comment
Share on other sites

Και η διαφορα σε δυναμη ειναι εμφανης σε αυτο που λες...

αλλο 320 αλλο 350..

προφανώς λοιπόν μπορεί να μην κάνει misfire στα 320 αλλά να κάνει στα 350.... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Καλησπέρα σε όλους. Μιας και σκεφτόμαι την αναβάθμιση του τούρμπο εδώ και καιρό ήθελα να ρωτήσω για να βάλουμε την k04-064 απαιτείται 76dp ή μπορώ και με το ήδη υπάρχον 70dp;

Edited by konst@ntis
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Μιας και σκεφτόμαι την αναβάθμιση του τούρμπο εδώ και καιρό ήθελα να ρωτήσω για να βάλουμε την k04-064 απαιτείται 76dp ή μπορώ και με το ήδη υπάρχον 70dp;

Αν θες τα μέγιστα δυνατά, στη φουλ πιεση, θα χάσεις λιγο με το 70αρι. Θα στουμπωνει αν πιέσεις τερμα το τουρμπο.

Και τα 2 Παντως κουμπώνουν στην κ04. (Θεμα πλακακιου στο dp ειναι και Οχι διατομής)

 

Προσωπικά εχω κρατηςει το 70αρι (το ειχα απο τοτε που άλλαξα το τουρμπο και εβαλα την ΙΗΙ), επειδη αν βαλω το 76αρι, θα χάσω λιγο spool χαμηλά, κατι που θεωρώ πιο σημαντικό απο το να κερδίσω μερικα αλογα ψηλά. (Κανει το αμαξι πιο χρηστικό στην καθημερινότητα)

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ, την απάντηση σου περίμενα μιας και από το θέμα σου που είχα διαβάσει ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι έχεις κρατήσει το 70αρι. Πάντως και ψηλά δεν νομίζω εσύ να υστερείς..

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Καλησπέρα σας.. Λογω προσεχούς set up k04-064, απ' ότι μου είπε ο εξατμισάς μου , χρειάζομαι: α) αποστάτη σκαστρας, και β) σωλήνα σκαστρας με Εισαγωγή , ώστε να γίνει το relocation της σκαστρας. Πήρα τηλ την Karenta , μου έδωσαν τους κωδικούς των ανταλλακτικών αυτών (από αντίστοιχο s3 8p), και θα ήθελα απλά μια επιβεβαίωση ότι είναι όντως αυτά...μην γίνει κάνα λάθος και πάρω άλλα...
- οι κωδικοί είναι:
α) 06F145751
β) 1K0145693B

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω ότι ειμαι bzb...

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Papoutsis Panagiwtis said:

Να προσθέσω ότι ειμαι bzb...

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Καλησπέρα φίλε!!!!

Αρκετά μέλη έχουν πάει σε αυτό το setup. Ένας από αυτούς κι εγώ.

Γενικά εδώ θα βρεις πολύ υλικό για τη μηχανική βελτίωση (είναι από το section A3 8P/κινητήρας).

Επίσης εδώ (δικό μου topic με το αμάξι μου) θα βρεις πληροφορίες αναφορικά με το setup που σε ενδιαφέρει και εδώ topic με το αμάξι άλλου μέλους που επίσης έβαλε k04 setup.

 

ΥΓ: Αν έρθεις στην εκδρομή, έστω και μονοήμερη την κυριακή (24/2) που είναι κοντά σε Αθήνα, θα μπορέσουμε να υπερ-αναλύσουμε το θέμα σου και να σε βοηθήσω όσο πιο πολύ μπορώ. Ή....αν δεν τα καταφέρεις, να τα πούμε σε κάποιον καφέ και αν θες να σε πάω και βόλτα με το αμάξι μου να δεις τα θετικά (προφανή ίσως) και τα αρνητικά του setup.

ΥΓ2: και γενικότερα, μη διστάσεις να με ενοχλήσεις και με pm.

ΥΓ3: και επειδή η δύναμη προϋποθέτει και στήσιμο και φρένα, υπάρχει αντίστοιχο σημείο στο forum για το Α3 8Ρ και το στήσιμο (εκτός ίσως από το δικό μου topic ή των παιδιών που είναι κάπως συγκεκριμένα αυτά που επιλέξαμε να βάλουμε πάνω στο αμάξι μας για όποιους Χ-Ψ λόγους)

 

 

edit: η κ04-064 πιστεύω ότι ξέρεις ότι δεν μπαίνει "plug-and-play" και δε χρειάζεται απλά 2 ανταλλακτικά, έτσι? 

 

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Kavouras said:

Καλησπέρα φίλε!!!!

Αρκετά μέλη έχουν πάει σε αυτό το setup. Ένας από αυτούς κι εγώ.

Γενικά εδώ θα βρεις πολύ υλικό για τη μηχανική βελτίωση (είναι από το section A3 8P/κινητήρας).

Επίσης εδώ (δικό μου topic με το αμάξι μου) θα βρεις πληροφορίες αναφορικά με το setup που σε ενδιαφέρει και εδώ topic με το αμάξι άλλου μέλους που επίσης έβαλε k04 setup.

 

ΥΓ: Αν έρθεις στην εκδρομή, έστω και μονοήμερη την κυριακή (24/2) που είναι κοντά σε Αθήνα, θα μπορέσουμε να υπερ-αναλύσουμε το θέμα σου και να σε βοηθήσω όσο πιο πολύ μπορώ. Ή....αν δεν τα καταφέρεις, να τα πούμε σε κάποιον καφέ και αν θες να σε πάω και βόλτα με το αμάξι μου να δεις τα θετικά (προφανή ίσως) και τα αρνητικά του setup.

ΥΓ2: και γενικότερα, μη διστάσεις να με ενοχλήσεις και με pm.

ΥΓ3: και επειδή η δύναμη προϋποθέτει και στήσιμο και φρένα, υπάρχει αντίστοιχο σημείο στο forum για το Α3 8Ρ και το στήσιμο (εκτός ίσως από το δικό μου topic ή των παιδιών που είναι κάπως συγκεκριμένα αυτά που επιλέξαμε να βάλουμε πάνω στο αμάξι μας για όποιους Χ-Ψ λόγους)

 

 

edit: η κ04-064 πιστεύω ότι ξέρεις ότι δεν μπαίνει "plug-and-play" και δε χρειάζεται απλά 2 ανταλλακτικά, έτσι? 

 

ειχαμε ξαναμιλησει πριν ακριβως εναν χρονο γιωργο και με ειχες ψιλοαποπαρει γτ σου ειχα κανει μια ερωτηση σε λαθος θεμα ... για το απο πού να παρω πίεση για το μπαρομετρο μου...χαχα...σας ξερω παντως και εσενα και τον dikonou απο εδω μεσα ....ενημερωνομαι καθημερινα για post....στο θεμα τωρα... ο εξατμισας μου ειπε αυτα τα 2 θα χρειαστει...τα υπολοιπα θα τα φτιαξει αυτος μ ειπε...

Απλα θα σου ημουν ευγνωμων αν μου επιβεβαιωνες οτι οι κωδικοι ανταλλακτικων π χρειαζεται ειναι αυτοι...γτ απο τα topic που μ εδωσες δεν βρηκα τους κωδικους συγκεκριμενα..ευχαριστω για το ενδιαφερον σου!

Link to comment
Share on other sites

On 2/22/2019 at 4:46 PM, Papoutsis Panagiwtis said:

ειχαμε ξαναμιλησει πριν ακριβως εναν χρονο γιωργο και με ειχες ψιλοαποπαρει γτ σου ειχα κανει μια ερωτηση σε λαθος θεμα ... για το απο πού να παρω πίεση για το μπαρομετρο μου...χαχα...σας ξερω παντως και εσενα και τον dikonou απο εδω μεσα ....ενημερωνομαι καθημερινα για post....στο θεμα τωρα... ο εξατμισας μου ειπε αυτα τα 2 θα χρειαστει...τα υπολοιπα θα τα φτιαξει αυτος μ ειπε...

Απλα θα σου ημουν ευγνωμων αν μου επιβεβαιωνες οτι οι κωδικοι ανταλλακτικων π χρειαζεται ειναι αυτοι...γτ απο τα topic που μ εδωσες δεν βρηκα τους κωδικους συγκεκριμενα..ευχαριστω για το ενδιαφερον σου!

Αυτά που έβαλες, τα χρειάζεσαι αλλά δεν είναι μόνο αυτά.

Πχ θα μεταφερθεί η σκάστρα μπροστά. πρέπει να κάνεις κάτι ώστε το μπριζάκι να έρθει απο το πίσω μέρος του κινητήρα, μπροστά.

θα χρειαστεί να κόψεις το αλουμίνιο του τούρμπο γιατί δεν χωράει να μπει. Θα χρειαστεί να φτιάξεις σωλήνα τούρμπο-cooler γιατί δεν κάνει αυτό που έχεις τώρα.

Θα χρειαστείς νέο σωλήνα maf-turbo γιατί ο υπάρχων δεν κάνει. Και φυσικά ένα πολύ πιο ελεύθερο φίλτρο μιας και η ανάγκη της κ04 για αέρα είναι τρομακτικά περισσότερη σχέση με την κ03.

Θα χρειαστεί σε αυτό το σωλήνα maf-turbo να βάλεις τις επιστροφές της σκάστρας, ώστε να μειώνεται στο lag στο πάτα άσε (και να ακούγεται και ο γνωστός ήχος που βγάζει το S3 8ρ με πρόγραμμα).

 

Τέλος, το αμάξι ιδανικά δεν πρέπει να μετακινηθεί με το νέο σεταπ χωρίς κάποιο πολύ βασικό (νέο) πρόγραμμα που να λαμβάνει υπόψη του το νέο τρόπο λειτουργίας (και απόδοσης πρακτικά) της κ04. Δηλαδή το 0,5μπαρ της κ04 σε παροχή δεν έχει καμία σχέση με το 0,5μπαρ της κ03 που έχεις τώρα.

 

Ακριβείς κωδικοί δεν υπάρχουν γραμμένοι κάπου γιατί ο καθένας έκανε τη δική του επιλογή. Εγώ προσωπικά πήρα κομμάτια από το 2.0tsi golf 6, επειδή το μπλοκ του είναι ό,τι πιο κοντά στο δικό μας (1.8tfsi) και η βάση του Y pipe (cooler-πεταλούδα δηλαδή) βιδώνει "εργοστασιακά" πάνω χωρίς πατέντες (του S3 πχ δεν φτάνουν οι βάσεις, γιατί το μπλοκ του S3 έχει αλλού τρύπες).

 

Κάποιοι επίσης κάνουν φτιαχτό αυτό το κομμάτι για να κερδίσουν όγκο αέρα (το έχω δει σε εξατμισά φτιαγμένο, προσωπικά προτίμησα το μικρότερο, πλαστικό σωλήνα από το Golf που σου έγραψα).

 

Κάπου είχα μια φωτογραφία με όλα τα κομμάτια. Αν τη βρω θα την ανεβάσω.

 

 

 

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Kavouras said:

Αυτά που έβαλες, τα χρειάζεσαι αλλά δεν είναι μόνο αυτά.
Πχ θα μεταφερθεί η σκάστρα μπροστά. πρέπει να κάνεις κάτι ώστε το μπριζάκι να έρθει απο το πίσω μέρος του κινητήρα, μπροστά.
θα χρειαστεί να κόψεις το αλουμίνιο του τούρμπο γιατί δεν χωράει να μπει. Θα χρειαστεί να φτιάξεις σωλήνα τούρμπο-cooler γιατί δεν κάνει αυτό που έχεις τώρα.
Θα χρειαστείς νέο σωλήνα maf-turbo γιατί ο υπάρχων δεν κάνει. Και φυσικά ένα πολύ πιο ελεύθερο φίλτρο μιας και η ανάγκη της κ04 για αέρα είναι τρομακτικά περισσότερη σχέση με την κ03.
Θα χρειαστεί σε αυτό το σωλήνα maf-turbo να βάλεις τις επιστροφές της σκάστρας, ώστε να μειώνεται στο lag στο πάτα άσε (και να ακούγεται και ο γνωστός ήχος που βγάζει το S3 8ρ με πρόγραμμα).
 
Τέλος, το αμάξι ιδανικά δεν πρέπει να μετακινηθεί με το νέο σεταπ χωρίς κάποιο πολύ βασικό (νέο) πρόγραμμα που να λαμβάνει υπόψη του το νέο τρόπο λειτουργίας (και απόδοσης πρακτικά) της κ04. Δηλαδή το 0,5μπαρ της κ04 σε παροχή δεν έχει καμία σχέση με το 0,5μπαρ της κ03 που έχεις τώρα.
 
Ακριβείς κωδικοί δεν υπάρχουν γραμμένοι κάπου γιατί ο καθένας έκανε τη δική του επιλογή. Εγώ προσωπικά πήρα κομμάτια από το 2.0tsi golf 6, επειδή το μπλοκ του είναι ό,τι πιο κοντά στο δικό μας (1.8tfsi) και η βάση του Y pipe (cooler-πεταλούδα δηλαδή) βιδώνει "εργοστασιακά" πάνω χωρίς πατέντες (του S3 πχ δεν φτάνουν οι βάσεις, γιατί το μπλοκ του S3 έχει αλλού τρύπες).
 
Κάποιοι επίσης κάνουν φτιαχτό αυτό το κομμάτι για να κερδίσουν όγκο αέρα (το έχω δει σε εξατμισά φτιαγμένο, προσωπικά προτίμησα το μικρότερο, πλαστικό σωλήνα από το Golf που σου έγραψα).
 
Κάπου είχα μια φωτογραφία με όλα τα κομμάτια. Αν τη βρω θα την ανεβάσω.
 
 

 

Το αμάξι θα το μετακινησω μεταξυ εξατμισα- μηχανικού και προγραμματιστή με μηχανική πίεση...τα περί κουλερ κλπ ο εξατμισας μ μ είπε ότι θα τα σινιαρεις όλα αυτός...μονο αυτα τα 2 εξαρτήματα μ είπε να πάρω από την καρέντα...Επίσης την καλωδίωση μ είπε ότι θα μ την επεκτείνει ο μηχανικός μ...Δεν χρειάζεται να αγοράζω καινούρια...


Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, ένα πλήρες σεταπ k04-064 απαιτεί αυτά.

Θα χρειαστείς ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τα μπλε, εκτός φυσικά της τουρμπίνας.

 

IMG_9084.JPG

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, ένα πλήρες σεταπ k04-064 απαιτεί αυτά.
Θα χρειαστείς ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τα μπλε, εκτός φυσικά της τουρμπίνας.
 
IMG_9084.JPG.24a41e3ce4bf0c8c0b6b357f6b654c92.JPG
Λογικά για να μην μ τα είπε ο εξατμισας που κάνει πολλές βελτιώσεις και τα υπόλοιπα π μ έχεις κυκλωσει...Ίσως να τα έχει απόθεμα..Και κάποια άλλα θα τα κάνει μάλλον χειροποίητα..Όπως η αγελαδα

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Papoutsis Panagiwtis said:

Λογικά για να μην μ τα είπε ο εξατμισας που κάνει πολλές βελτιώσεις και τα υπόλοιπα π μ έχεις κυκλωσει...Ίσως να τα έχει απόθεμα..Και κάποια άλλα θα τα κάνει μάλλον χειροποίητα..Όπως η αγελαδα

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Το εύχομαι γιατί αλλιώς θα ταλαιπωρηθεί να τα βάλει ή θα σου πέσει κοντός ο σωλήνας 693Β (που ενώνει εκτόνωση σκάστρας και εισαγωγή).

 

Γενικά χρειάζονται σχεδόν όλα εκτός από τα μπεκ, τους μεταλλικούς σφιχτήρες (μπορείς να βάλεις εμπορίου) και τη λαστιχένια τσιμούχα εισαγωγής (06F 133 073D). Προσωπικά θεωρώ ότι δε θα τα έχει (το αναμμενόμενο) και για κάποια θα χρησιμοποιήσει τα "παλιά" δικά σου (από την κ03). Ναι, κάνουν αλλά καλό είναι να μη χρησιμοποιηθούν (κανονικά αυτά τα πετάς μετά από κάθε λύσιμο και βάζεις καινούρια), για να αποφύγεις (πολύ) πιθανές μικροδιαρροές νερού ή λαδιού ή καυσαερίων.

 

Θα σου πρότεινα να αλλάξεις και μπουζόνια (αυτά που θα βιδωθεί η τουρμπίνα πάνω στο μπλοκ του μοτέρ), μιας και αυτά πρακτικά δε θα αλλαχτούν ποτέ ξανά και ΣΙΓΟΥΡΑ τα δικά σου είναι ταλαιπωρημένα ήδη (από λίγο ως πολύ).

 

Γενικά αυτά τα μικρά και φτηνά ανταλλακτικά καλό είναι να μην τα λυπηθείς. Ναι, ίσως οπτικά να είναι όλα οκ στην αρχή, αλλά θα σε βοηθήσουν να μην "ξανασχοληθείς" με αυτά τα κομμάτια.

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Το εύχομαι γιατί αλλιώς θα ταλαιπωρηθεί να τα βάλει ή θα σου πέσει κοντός ο σωλήνας 693Β (που ενώνει εκτόνωση σκάστρας και εισαγωγή).
 
Γενικά χρειάζονται σχεδόν όλα εκτός από τα μπεκ, τους μεταλλικούς σφιχτήρες (μπορείς να βάλεις εμπορίου) και τη λαστιχένια τσιμούχα εισαγωγής (06F 133 073D). Προσωπικά θεωρώ ότι δε θα τα έχει (το αναμμενόμενο) και για κάποια θα χρησιμοποιήσει τα "παλιά" δικά σου (από την κ03). Ναι, κάνουν αλλά καλό είναι να μη χρησιμοποιηθούν (κανονικά αυτά τα πετάς μετά από κάθε λύσιμο και βάζεις καινούρια), για να αποφύγεις (πολύ) πιθανές μικροδιαρροές νερού ή λαδιού ή καυσαερίων.
 
Θα σου πρότεινα να αλλάξεις και μπουζόνια (αυτά που θα βιδωθεί η τουρμπίνα πάνω στο μπλοκ του μοτέρ), μιας και αυτά πρακτικά δε θα αλλαχτούν ποτέ ξανά και ΣΙΓΟΥΡΑ τα δικά σου είναι ταλαιπωρημένα ήδη (από λίγο ως πολύ).
 
Γενικά αυτά τα μικρά και φτηνά ανταλλακτικά καλό είναι να μην τα λυπηθείς. Ναι, ίσως οπτικά να είναι όλα οκ στην αρχή, αλλά θα σε βοηθήσουν να μην "ξανασχοληθείς" με αυτά τα κομμάτια.
Δίκιο έχεις...Θα τα πάρω να μ βάλει καινούρια...οπότε πλην της αγελάδας π είναι δεξιά στη φωτο το μαυρο

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.