Jump to content

Recommended Posts

Posted

Πολύ σωστά, οι τιμές που μου είπαν για το δικό μου αμάξι βασιζόμενοι στην εμπειρία τους και την άισθηση που έχει,είναι 280 άλογα και 48 ροπή, αλλά βρίσκω λίγο εξτρήμ τα νούμερα αυτά. Βάζω σχεδόν πάντοτε 100ρα, αλλά για να είμαι πιο σίγουρος όταν είμαι επαρχία ή δεν βρίσκω 100ρα ρύθμισαν με 97+ το πρόγραμμα.

Posted

αν οντως εχεις 45 κιλα ροπη κ το κυνηγας κ λιγο το αμαξι...μην περιμενεις να σου κρατησει κ πολυ ο μαμα ο δισκος...

θεωρω οτι θα πρεπει να βαλεις ενα πιο ενυσχυμενο...γνωμη μου!!!

Posted

Η ροπή στο stage 1 εκεί είναι. Στην cargate μου είπαν ότι έχουν φτιάξει (προφανώς) πολλά και δεν έχει κανένα πρόβλημα.

 

Το συζήτησα μαζί τους για τον Sachs Performance, αλλά είπαν όχι διότι θα σληρύνει το πεντάλ αρκετά, και επειδή οδηγώ μεσα στην Αθήνα αρκετά δεν θα το άντεχα.

 

Αν το κυνηγάω, δεν ξέρω, οδηγώ γρήγορα (αλλά το γρήγορα το δικό μου μπορεί να είναι καμικάζι για κάποιους και αργός για άλλους) αλλά σέβομαι τα μηχανικά σύνολα. Δεν κάνω ανοίγματα γενικά τώρα πια, και αν κάνω θα είναι χαλαρό και όχι υπέρ πίστεως και πατρίδος  :sHa_hehe:

 

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με συμπλέκτη σε κανένα αμάξι μου.

 

Ελπίζω να μην έχω εδώ.

Posted

Πολύ σωστά, οι τιμές που μου είπαν για το δικό μου αμάξι βασιζόμενοι στην εμπειρία τους και την άισθηση που έχει,είναι 280 άλογα και 48 ροπή, αλλά βρίσκω λίγο εξτρήμ τα νούμερα αυτά. Βάζω σχεδόν πάντοτε 100ρα, αλλά για να είμαι πιο σίγουρος όταν είμαι επαρχία ή δεν βρίσκω 100ρα ρύθμισαν με 97+ το πρόγραμμα.

Eγω το υπολογιζω 270-275 αλογα με 44-45 κιλα ροπης εφοσον στο εχουν γυρισμενο στο perfomance 2(97/98 oct)

  • Like 1
Posted

Ναι, μακάρι. Ούτως ή άλλως οι διαφορές που συζητάμε τώρα είναι πολύ μικρές για οποιαδήποτε πρακτική αξία. 

Posted

Σήμερα ολοκληρώθηκε και το project CC&Multifunction steering. Τοποθετήθηκε η νέα καλωδιοταινία (clockspring) και προγραμματίστηκαν τα χειριστήρια. όλα λειτουργούν άψογα.

 

Τιμή εγκατάστασης και προγραμματισμού 35 ευρώ στην Cargate. Το ανταλλακτικό παραγγέλθηκε από ebay καινούργιο μάρκας SWAG και είναι συμβατό με τον κωδικό 8K0953568M που είναι συμβατός με το αμάξι μου αλλά και με τα Α4. Κόστος 155 ευρώ εναντι 330 του αυθεντικού.

 

Το καλώδιο αερόσακου και χειριστηρίων έχει κωδικό 8R0971589A και είναι το κατάλληλο καλώδιο για A5. Ο κωδικός 8K0971589A (που προτείνεται στην ενότητα περί τοποθέτησης χειριστηρίων και CC σε Α4) ΔΕΝ ΤΑΙΡIAΖΕΙ στον αερόσακο του A5. 

 

Οπότε όποιος έχει Α5 και θέλει να κάνει την αναβάθμιση αυτή πρέπει να έχει αυτά υπόψη του.

 

Κατά τα άλλα το αμάξι είναι απόλαυση, αλλά ακόμα δεν το έχω ζορίσει επειδή στρώνω τον δίσκο.

  • Like 3
  • 5 weeks later...
Posted (edited)

Service στον Γκρατσία μετά από εξήγηση ότι για να τους το πηγαίνω πρέπει να μου κάνουν καλύτερες τιμές όσο μπορούν.

 

100% ευχαριστημένος, με άφησαν να παρακολουθήσω δίπλα στον μηχανικό, εξαιρετικός σε όλα του και έγιναν όλοι οι έλεγχοι που ορίζει η Audi. 

 

Πολύ ωραίες συζητήσεις για καγκουριές κλπ, πολύ φιλικό περιβάλλον, ειδικά αφού κατάλαβαν ότι λατρεύω την αυτοκίνηση.

 

Άλλαξα τις βαλβολίνες που μου είχαν τοποθετήσει στην Cargate (δεν θυμάμαι μάρκα άλλα πιο πηχτές από τις γνήσιες) και έβαλα τις γνήσιες. Ο λόγος που τις άλλαξα είναι ότι είχε σκληρύνει αρκετά το κιβώτιο, και μαλάκωνε μόνο αφού είχε ζεσταθεί. Εμένα αυτό με ενοχλούσε οπότε πάλι στις μαμά. Τώρα όλα είναι όπως πρέπει.

 

Άλλαξα μπουζί (τα παλιά είχαν ελαφρός μεγαλύτερο διάκενο αλλά οκ από χρώμα) , έβαλα τα γνήσια αλλά σε επόμενη αλλαγή σκέπτομαι τα Denso K22 ιριδίου ή τα τριάκιδα Bosch.

 

Λάδι πλέον το Amsoil 5w-40 European Formula και μάλλον αυτό για πάντα, ιδίως αν δω μειωμένη κατανάλωση λαδιού.

 

 

Σήμερα τοποθετήθηκαν και τα νέα μου φρένα στον φίλο Χρήστο http://www.rouvelasbrakes.gr/

 

Δαγκάνες από Α6 ανακατασκευή, και δισκόπλακες Zimmermann Sport (τρυπητές) 345x30. Κεραμικά τακάκια (από ebay υπό δοκιμή, και αν είναι μάπα σε άλλα) εμπρός, τακάκια ATE πίσω, σωληνάκια αεροπορικού τύπου εμπρός, αλλαγή υγρών φρένων με ATE.

 

Παράγγειλα πλακάκια για να βάλω επάνω (καγκουριά ντε και καλά) S5 σήμα στις δαγκάνες  :hehe:  

 

Είμαι στο στρώσιμο (δεν άντεξα το πήγα μία μέχρι Λαύριο) αλλά από την πρώτη στιγμή έχω αρκετά καλύτερο "δάγκωμα".

 

Πιστεύω ότι αυτό είναι και το τελευταίο πράγμα εντός του έτους. 

 

Το επόμενο είναι Bilstein B12.

Edited by Chris1967
  • Like 3
  • 1 month later...
Posted (edited)

Update.

 

Έβαλα αυτές στα προβολάκια ομίχλης διότι με ενοχλούσε το κίτρινο χρώμα που είχαν σε σχέση με τα εργοστασιακά xenon.

 

https://www.ebay.com/itm/Cree-1000W-LED-Headlights-Hi-Lo-Bulbs-H7-H11-H13-H4-9005-9006-9007-Canbus-Decode/292265462892?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

 

Πολύ ευχαριστημένος, δεν έχει σφάλματα can bus και είναι ΠΟΛΥ δυνατά χωρίς να στραβώνουν.

 

post-18860-0-83781700-1515502377_thumb.jpg

 

Ευχαριστήθηκα αρκετά το αμάξι την περίοδο των γιορτών, σε διάφορες διαδρομές.

 

Από χαλαρή μέχρι σκληρή οδήγηση. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι σίγουρα πάω για αμορτισέρ (ή και ελατήρια). Η κατανάλωση λαδιού είναι σίγουρα μειωμένη με το νέο λάδι σε σχέση με πριν.

 

Τα Bilstein B8 πρέπει να μπουν με ελατήρια χαμηλώματος, ή μπορεί να μπουν και στα μαμά ελατήρια στο Α5? Απ'ότι διαβάζω θέλει ελατήρια αλλά κάποιοι τα έχουν βάλει και έτσι. Θα χαλάσει πρόωρα το αμορτισέρ με αυτό τον τρόπο?

Edited by Chris1967
Posted

Δεν θα τα έβαζα χωρίς ελατήρια χαμηλώματος. Είναι σχεδιασμένα για τέτοια ελατήρια και όχι για τα ΟΕΜ, εκτός αν τα δικά σου είναι χαμηλώματος.

 

 

Δημήτρης

Posted

Ποιοί είναι οι τύποι OEM ελατηρίων για Α5 Sportback, θα μπορούσα να τα συνδυάσω με κάποια τέτοια που χαμηλώνουν το αμάξι λίγο ή πρέπει ντε και καλά να πάρω τα Eibach που τα δίνει πακέτο με τα Β8 στο Β12 kit? Πόσο χαμηλώνει με τα Eibach δεν έχω καταλάβει. Λένε 45-50mm αυτό για μένα είναι απαγορευτικό, επειδή ανεβαίνω και κατεβαίνω ράμπες, αλλά και φορτώνω που και που το αμάξι. Δεν θέλω να βρίσκει κάτω ή να τερματίζει.

Posted

Αποκλείεται να τερματίζει με τα ελατήρια χαμηλωματος. Απλά θα το προσέχεις λίγο στα bumps στο δρόμο. Εδώ το εχω στα 60αρια και δεν βρίσκει, θεωρώ σχεδόν απίθανο να βρίσκει με τα 45αρια.

 

 

Δημήτρης

Posted

Ρώτησα αν γνωρίζει κανείς ποιους τύπους ελατηρίων έχει το Α5 Sportback. Δεν γνωρίζω τι τύπους έχει? είναι απλά, ambition και sline με 0, 15, και 25 χιλιοστά χαμηλώματος αντίστοιχα? 

 

Αν κατάλαβα σωστά όταν αναφέρεσαι σε 45ρια και 60ρια εννοείς το πλάτος του ελαστικού? Εγώ έχω 255 αλλά από μόνο τους το πλάτος δεν λέει κάτι εάν οι ζάντες δεν είναι ΟΕΜ καθώς το όφσετ μπορεί να διαφέρει. Εγώ δεν έχω ΟΕΜ ζάντες και δεν γνωρίζω το όφσετ που έχω. Είναι σίγουρα αρκετά πιο έξω από τις 17ρες με τα 225 λάστιχα που είχε αρχικά το αμάξι.

 

Έχω διαβάσει όλες τις ενότητες με αμορτισέρ και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

 

Μάλλον θα βάλω τα Β6 χωρίς χαμήλωμα όπως πάνε τα πράγματα. 

Posted

Τα Eibach έχουν δύο μοντέλα.

Τα Pro Kit που είναι μαύρα και χαμηλώνουν το αμάξι 35mm μπροστά και 30 πίσω.

Τα είχα στο Α4 με Bilstein B8. Έχω κι εγώ ραμπα και το φορτωνω λόγω παιδιών χωρίς προβλήματα.

Υπάρχουν επίσης τα Sport Kit που είναι κόκκινα και χαμηλώνουν το αμάξι 45mm μπροστά και 35πίσω.

  • Like 2
Posted (edited)

Το 45 αναφέρεται στο χαμήλωμα όπως λέει παραπάνω ο Παναγιώτης. Χρειάζεσαι ελατήρια χαμηλωματος γιατί τα αμορτισέρ που θα βάλεις θα το σηκώσουν. Δεν πρόκειται να γίνει σαύρα αν ρωτάς αυτό.

 

 

Δημήτρης

Edited by Dimitris_Kon
Posted (edited)

600 συν φπα είναι η τιμή.

 

Από ίππους 260+ και 45+ ροπή αυτά λένε αυτοί (μου είπανε και παραπάνω αλλά αυτά που παραθέτω είναι λογικά) και μόνο από αίσθηση δεν μπορεί να πέφτουν(ω) πολύ έξω.

 

Έχει βοηθήσει μου είπαν και η εισαγωγή αρκετά.

 

Δεν με ενδιαφέρουν τα απόλυτα νούμερα ούτε έχω πρόθεση να κάνω δυναμομετρήσεις. Το αμάξι είναι καλό, επιταχύνει ομαλά δεν έχει κομπιάσματα και έχει εκεί στις μεσαίες όλη την χρηστική δύναμη που χρειάζεται κανείς, σε ταξίδι, ρεπρίζ, προσπεράσματα κλπ. 

 

Σε ομαλή οδήγηση σε γνωστή διαδρομή καίει τα ίδια αν όχι λίγο λιγότερο από πριν. Σε πατήματα πίνει, αλλά έτσι βγαίνουν τα άλογα. 

 

Είμαι πολύ ευχαριστημένος.

 

Το δικό μου έχει 86.000χλμ, οπότε και το δικό σου λογικά θα θέλει δισκόπλατο στην καλύτερη και βολάν μαζί στην χειρότερη. Ένα κόστος ανάλογα σε ποιο συνεργείο θα πας και από που θα πάρεις τα ανταλλακτικά από 1000-2000 ευρώ. Εγώ είμαι στα μέσα εκεί στα 1500 διότι ήθελα το συνεργείο να μου δώσει εγγύηση, σε αντίθεση με την περίπτωση που τα πάρει κανείς από e-bay σε τιμή χώμα, αλλά εγγύηση μετά τρέχα γύρευε. Και το θέμα είναι ότι αστοχία σε δισκόπλατα υπάρχει παρότι όχι πολύ συχνά αλλά υπάρχει.

Η κατανάλωση έχει επηρεαστεί με το πρόγραμμα?Εχω αρχίσει να το σκέφτομαι πολύ σοβαρά πλέον και εγω. Το αμάξι μου αρέσει πάρα πολύ ακόμα ,μετά απο 7 χρόνια που το έχω και έχει αποδειχθεί τέρας αξιοπιστίας.Αυτο είναι το μόνο που με προβληματίζει ,μήπως αρχίσουν και βγαίνουν διάφορα προβλήματα,αντλία νερού ,καδένα ...Τα έχεις ελέγξει αυτά?

Το θέμα είναι οτι θεωρώ πολύ μεγάλη αναβάθμιση να οδηγώ ένα αυτοκίνητο σχεδόν 300 ίππων ,με τόσο μικρό κόστος και το σημαντικότερο ευκολία .Αλλώστε μιλάμε για βελτίωση που πρέπει να έχει γίνει σε χιλιάδες Α4/Α5...

Edited by jasonbourne
Posted

Η κατανάλωση επηρεάζεται βέβαια, αλλά σε κανονικούς ρυθμούς πόλης και παρακολουθώντας το οικονομόμετρο έχει ελάχιστη ως καμία διαφορά. Σε πατήματα οποιουδήποτε μεγέθους έχει μεγαλύτερη ως πολύ μεγάλη διαφορά προς το χειρότερο.

 

Θα έλεγα ότι σαν μέσο όρο έχει αυξηθεί κατά 1 περίπου λίτρο ανά 100χλμ, πράγμα που δεν το θεωρώ τραγικό, αρκεί να είσαι συγκρατημένος στο γκάζι. Εάν την δύναμη που έχει πάρει την χρησιμοποιείς αφειδώς σαν μέσο όρο θα έλεγα πάνω από 2 λίτρα ανά 100 χλμ. Ούτε και αυτό είναι τραγικό.

 

Έχοντας αλλάξει τ ελαστικά από 225 σε 255, έχω επίσης αυξημένη κατανάλωση. Αυτό επηρεάζει περισσότερο ιδίως σε υψηλές ταχύτητες. 

 

Γενικά θα έλεγα μαζί με τα λάστιχα και το πρόγραμμα έχω αύξηση από την αρχική αρχική κατά 2 λίτρα ανά 100χλμ. Τώρα έχω έναν μέσο όρο κύκλο πόλης 8-9lt/100km και γρήγορο ταξίδι 160 σταθερή (μαζί με τις αυξομειώσεις ταχύτητας) περίπου 10-11lt/100km.

 

Από προβλήματα εκτός του γεγονότος ότι άλλαξα σχεδόν άμεσα δίσκο/πλατό που ούτως ή άλλως μάλλον χρειαζόταν δε έχω το παραμικρό πρόβλημα.

 

Σε όλα τα αμάξια μου κάνω πολύ καλή συντήρηση και αλλάζω ότι χρειάζεται στην ώρα του ή και νωρίτερα αν δω κάτι που δεν μου αρέσει.

 

Στο επίσημο σέρβις μου έδωσαν συγχαρητήρια για την κατάσταση του, που μάλλον πρέπει να πάνε κυρίως στον προηγούμενο ιδιοκτήτη, με το μόνο μελανό σημείο ότι αυτός σε καινούργιο αμάξι έκανε τις αλλαγές βάση των αλλαγών που προτείνει η Audi, πράγμα που όπως έχω πει και σε άλλη ενότητα για λάδια  με βρίσκει αντίθετο. Είμαι στην διαδικασία να ξεπλένω σιγά σιγά τον κινητήρα μου με σύντομες αλλαγές λαδιών. Η πρώτη ήταν σκέτη μούργα, η δεύτερη μαυρίλα και η τρίτη πού έκανα άρχισε να φαίνεται σωστό το λάδι τόσο σκούρο όσο θέλω εγώ να βλέπω.

 

Τώρα για καδένα δεν ακούω κάποιον θόρυβο ούτε μου είπαν τίποτε στο σέρβις οπότε δεν φοβάμαι. Αντλία νερού δεν ξέρω πότε θα χρειαστεί αλλά δεν έχω πρόβλημα κανένα μέχρι στιγμής. Μάλλον θα την αλλάξω κάποια στιγμή προαιρετικά σε συνδυασμό με κάτι άλλο, πχ έλεγχο καδένας και αλλαγή των τεντωτήρων? δεν ξέρω θα δω στο μέλλον.

 

Η μεγαλύτερη χρηστικότητα του προγράμματος είναι η ροπή στις μεσαίες στροφές που σημαίνει ευκολία στη οδήγηση και ειδικά όταν είσαι σε ταξίδι.

 

Το συνιστώ ανεπιφύλακτα αρκεί το αμάξι να είναι συντηρημένο σωστά από πριν.

 

Φυσικά να ξέρεις ότι με τους επαναπρογραμματισμούς και τα άλογα έρχονται και άλλα μαζί όπως φρένα/ανάρτηση αν θες να το χαίρεσαι στο έπακρο και με ασφάλεια.

Posted (edited)

Στο θέμα των αμορτισέρ ελατηρίων τώρα.

 

Έχοντας διαβάσει εκτενώς αυτές τις μέρες ότι υπάρχει στο διαδίκτυο από θέμα Β6/Β8 αποφάσισα να βάλω Β6 σε συνδυασμό με ελατήρια sline αυθεντικά αντί της αρχικής μου πρόθεσης να βάλω τα Β8 με τα ίδια ελατήρια (sline) ή τα μαύρα Eibach.

 

Έxω μεγάλη εμπειρία σε άλλα αυτοκίνητα με χαμηλώματα και coilover. To δικό μου συμπέρασμα είναι ότι τα μεγαλύτερο χαμήλωμα από 1-2 (άντε 2,5-3) πόντους αλλάζει την γεωμετρία του αυτοκινήτου αρκετά και το αμάξι χάνει τις εργοστασιακές ιδιότητες της ανάρτησης. 

 

Αυτό μπορεί να είναι και καλό και κακό. 

 

Είναι σίγουρα κακό από θέμα άνεσης. Δεν θέλω να επεκταθώ ο καθένας εδώ αυτό το καταλαβαίνει διαφορετικά αλλά το σίγουρο είναι ότι εάν οι ιδιότητες του ελατηρίου χαμηλώματος ταιριάξουν σωστά με τα αμορτισέρ χαμηλώματος το αμάξι σφίγγει αρκετά με αποτέλεσμα η κάθε λακκούβα να γίνεται περισσότερο αισθητή ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες. Αν δεν ταιριάξουν τα ελατήρια σωστά με τα αμορτισέρ τότε υπάρχουν και άλλα προβλήματα ίσως πολύ σοβαρά.

 

Τα χαμηλώματα βλέπω γενικά ότι αντιμετωπίζονται σαν αισθητικό θέμα γενικά αλλά και ότι υπάρχει η αίσθηση ότι το χαμήλωμα συνεπάγεται καλύτερη οδηγική συμπεριφορά λόγω χαμηλώματος του κέντρου βάρους, πολλοί τα βάζουν (και εγώ το έχω κάνει όταν δεν ήξερα) χωρίς να αλλάζουν τα εργοστασιακά αμορτισέρ.

 

Προσωπικά μόνο από χαμήλωμα με εργοστασιακά αμορτισέρ το αμάξι γίνεται χειρότερο από πριν, ίσως και επικίνδυνο αν είναι ήδη πεσμένα τα αμορτισέρ.

 

Τα καλύτερα αποτελέσματα τα έχω δει με coilover ( KW και XYZ που έχω δοκιμάσει) στην πιο πάνω θέση χαμηλώματος τους, αλλά και πάλι δεν μπορώ να δικαιολογήσω το κόστος αφού μια δυο φορές τα ρυθμίζεις (τις περισσότερες φορές στις προτεινόμενες ρυθμίσεις) και ποτέ ξανά.

 

Ούτε έχω δει τρομερές διαφορές σε τηλεμετρία στις λίγες φορές που έχω μετρήσει σε Μέγαρα και Σέρρες. Τα ελαστικά και οι πιέσεις τους ήταν μεγαλύτερος παράγοντας για μένα τουλάχιστον.

 

Αυτό σημαίνει ότι όλα αυτά είναι καθαρά θέμα αίσθησης και αισθητικής και όχι ουσίας, τέλος πάντων αυτή είναι η άποψη μου επαναλαμβάνω και πάλι.

 

Και επειδή δεν θέλω να αλλάξω την εργοστασιακή γεωμετρία αλλά ταυτόχρονα να βελτιώσω εντός των ορίων της και την αίσθηση αλλά και την αισθητική, θεωρώ ότι για μένα αυτό θα είναι η ιδανική λύση.

 

Β6 για να έχω το εργοστασιακό μήκος και διαδρομή ανάρτηση, και sline ελατήρια για να έχω αυτή την μικρή αισθητική βελτίωση, αλλά και που ίσως βοηθήσει λίγο χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους. Τα Β6 μπορεί να δουλέψουν με όλα τα ελατήρια της Audi.

 

Από χρήματα είναι χονδρικά στα ίδια λεφτά με το Β12 κιτ και μισή τιμή από μια καλή coilover.

 

Δεν έχω δει τιμές με λεπτομέρεια από εμπόρους κλπ ακόμα, σιγά σιγά θα το δω τέλος του μηνός ή από τον άλλον.

Edited by Chris1967
  • Like 1
Posted (edited)

Συμφωνώ. Και εγώ το ίδιο θέλω.  Να βελτιώσω την αίσθηση, χωρίς να χάσω σε άνεση και χρηστικότητα, οπότε με ενδιαφέρει ο συνδυασμός ελατηρίου - αμορτισέρ που θα μου επιτρέπει να στρίβω λίγο πιο γρήγορα, να μην κοπανάει και να μην βρίσκω σε ράμπες, σαμαράκια και σε διασταυρώσεις παλιών δρόμων μέσα σε πόλεις. Στην Καλαμάτα έχει ουκ ολίγες τέτοιες που μπορείς άνετα να κλάψεις,  αν δεν τις περάσεις με 0 ταχύτητα και διαγώνια.

Το Ερώτημα μου Χρήστο είναι,θα δουλέψει σωστά το Β6 με ελατήρια της audi, ambitiom 2 cm κοντύτερα ή sline 3 cm κοντύτερα από την απλή έκδοση ?

Edited by Theodore Saba
Posted (edited)

Δυστυχώς δεν το γνωρίζω, αλλά υποθέτω ότι το καλύτερο αποτέλεσμα σίγουρα θα είναι με τα απλά ελατήρια, διότι απ ότι λένε στην Bilstein έτσι το έχουν σχεδιάσει. Η ικανότητα του να συνδυάζεται με τα εργοστασιακά ελατήρια είναι επίσης δική τους κουβέντα, οπότε λιγότερο από τέλειο θα είναι ο συνδυασμός με ambition ή sline λόγω του χαμηλώματος αλλά και τα 3χιλ, (μήπως είναι 2,5?) των sline θεωρώ ότι είναι οριακά σωστό.

 

Έλα ντε που είμαι λίγο κάγκουρας και θέλω και το χαμήλωμα (σε λογικά πλαίσια).

 

Πρέπει να γίνει σύγκριση τριών ίδιων αμαξιών σε ίδιες συνθήκες από τον ίδιο οδηγό (πχ, Μέγαρα) και να δούμε αν ο ίδιος οδηγός κάνει καλύτερους χρόνους με ποιο συνδυασμό, αλλά και υποκειμενικά τι του άρεσε καλύτερα, αυτό όμως είναι λίγο δύσκολο (έως πολύ) να γίνει για διάφορους λόγους.

 

Πάντως το αμάξι θα σκληρύνει σίγουρα σε σχέση με πριν αυτό να το ξέρεις όποιο συνδυασμό ελατηρίων και να βάλεις διότι τα B6 (και Β8) έχουν μεγαλύτερο bump και rebound από τα εργοστασιακά.

 

Θα δώσω τις υποκειμενικές μου εντυπώσεις όταν τελικά τα βάλω, τώρα πρέπει να ψάξω να τα βρω όσο φτηνότερα μπορώ. Θα μου τοποθετήσει ιδιωτικά ένα πολύ φίλος μηχανικός που τυχαία τώρα εργάζεται στην Καρέντα και έχει μάθει και τα Audi.

 

Μάλλον το βλέπω για τον άλλον μήνα.

Edited by Chris1967
  • Like 1
  • 1 month later...
Posted

 

 

Λάδι πλέον το Amsoil 5w-40 European Formula και μάλλον αυτό για πάντα, ιδίως αν δω μειωμένη κατανάλωση λαδιού.

 

Πως το ειδες το amsoil Χρηστο?

Posted

Έχω δει ελαφρώς μειωμένη κατανάλωση λαδιού, αλλιώς δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο. 

 

Η διαδικασία που ακολουθώ είναι σταδιακή απομάκρυνση ρύπων από τον κινητήρα με συχνότερες αλλαγές λαδιών από ότι είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (που ακολουθούσε αυστηρά το long service interval, με το οποίο διαφωνώ).

 

Μετά την επόμενη αλλαγή που θα κάνω σε συνολικά 6-7000 χιλιόμετρα, θεωρητικά θα έχει καθαρίσει αρκετά ο κινητήρας (τρεις αλλαγές λαδιών/φίλτρου σε μόλις 14-15000χλμ).

 

Μετά από αυτά θα μπω σε σύστημα αλλαγών κάθε 10.000 ή κάθε χρόνο όποιο έρθει πρώτο.  

 

Χρησιμοποιώ τα Amsoil πολλά χρόνια (σε άλλα αυτοκίνητα) και τα εμπιστεύομαι.

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Έχω δει ελαφρώς μειωμένη κατανάλωση λαδιού, αλλιώς δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο. 

 

Η διαδικασία που ακολουθώ είναι σταδιακή απομάκρυνση ρύπων από τον κινητήρα με συχνότερες αλλαγές λαδιών από ότι είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (που ακολουθούσε αυστηρά το long service interval, με το οποίο διαφωνώ).

 

Μετά την επόμενη αλλαγή που θα κάνω σε συνολικά 6-7000 χιλιόμετρα, θεωρητικά θα έχει καθαρίσει αρκετά ο κινητήρας (τρεις αλλαγές λαδιών/φίλτρου σε μόλις 14-15000χλμ).

 

Μετά από αυτά θα μπω σε σύστημα αλλαγών κάθε 10.000 ή κάθε χρόνο όποιο έρθει πρώτο.  

 

Χρησιμοποιώ τα Amsoil πολλά χρόνια (σε άλλα αυτοκίνητα) και τα εμπιστεύομαι.

 

Επειδη και εγω στο Q5 ο παλιος ιδιοκτητης τηρουσε το service book κατα γραμμα, εδω και 1 χρονο προσπαθω να κανω τις αλλαγες πολυ τακτικα για το "ξεπλυμα" του κινητηρα ωστε να φτασω να κανω καθε 10.000 χλμ οπως και εσυ λες..για να επιταχυνεις την διαδικασια σου συνιστω το το προιον της Liqui moly για flush του κινητηρα.Το εχω δοκιμασει σε 3 αυτοκινητα απο μια φορα και ειχε εκπληκτικα αποτελεσματα.Το λαδι μετα απο 10.000χλμ στο Q5 βγαινει σκουρο ξανθο οχι καμμενο μαυρο..λαδακια βαζω μονο προιοντα της Liqui Moly

Edited by TommasK.
Posted (edited)

Αποφεύγω να χρησιμοποιώ οτιδήποτε προϊόντα "flush", διότι κατά την άποψη μου μπορεί να καθαρίσουν απότομα κάποια πολύ έντονη λίγδα που μπορεί με την σειρά της να κολλήσει κάπου αλλού σε στενότερο πέρασμα. Αυτό είναι δική μου προσωπική θέση και μπορεί να κάνω λάθος, αλλά προτιμώ να γίνει με φυσικότερο τρόπο με την χρήση λαδιού και μόνο.

 

Τα Amsoil έχουν όλα αρκετά καθαριστικά πρόσθετα μέσα στο ίδιο το λάδι και η διαδικασία θέλω να πιστεύω ότι έχει γίνει σταδιακά.

 

Η κατανάλωση λαδιού έχει σίγουρα μειωθεί και τώρα στα περίπου 5.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο και ένα τέταρτο λάδι, αυτό με περίπου από αυτά περίπου 1.000 χιλιόμετρα σκληρή οδήγηση. Όταν έιχα τα Castrol 5-30 είχε κατανάλωση στα ίδια περίπου χιλιόμετρα γύρω στα δύο λίτρα.

 

Είμαι ευχαριστημένος με αυτό το αποτέλεσμα μιας και ο κινητήρας έχει τώρα 93.000 χιλιόμετρα.

 

Τα σέρβις μου προτιμώ να τα κάνω γενικά τέλος της Άνοιξης, αρχές καλοκαιριού (για να υπάρχει φρέσκο λάδι με τις μεγαλύτερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος Ελληνικού καλοκαιριού) οπότε μετά το Πάσχα που θα κάνω το σέρβις θα δω το χρώμα των λαδιών. 

 

Πάντως στην βέργα δείχνουν σκουρόξανθα, και όχι την μαυρίλα των Castrol. 

 

Τα Liqui Moly είναι καλά λάδια, αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία από την χρήση τους.

Edited by Chris1967
  • Like 1
Posted

Πάντως το οτι το λάδι βγαίνει μαύρο δεν ειναι ένδειξη οτι δεν είναι καλό, ίσα ίσα το μαυρο λάδι σημαίνει οτι καθαρίζει καλά το εσωτερικό του κινητήρα..

  • Like 4
Posted

Πάντως το οτι το λάδι βγαίνει μαύρο δεν ειναι ένδειξη οτι δεν είναι καλό, ίσα ίσα το μαυρο λάδι σημαίνει οτι καθαρίζει καλά το εσωτερικό του κινητήρα..

σωστος!!!
  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.