DJ THEO Posted September 29, 2017 Share Posted September 29, 2017 Καλησπερα στην παρεα,ενδιαφερομαι για την αγορα ενος tt (mk2) cabrio κατα προτιμηση και ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν καποιες συμβουλες για ενδεχομενα προβληματα και τι να κοιταξω και που ισως το υποψηφιο αμαξι προς αγορα.Σκεφτομαι για την αγορα 1.8t κυριως μιας και το διλιτρο ειναι μαυρο πανι για την ελλαδα και γυρω στα 14-16κ ευρώ.Ενα αυτοκινητο με 110.000 χλμ, τι προβληματα υπαρχει περιπτωση να αρχισει να βγαζει? Η κουκουλα εχει προβληματα?Σαν μηχανισμος?Σαν στεγανοποιηση?Στα 180+ χλμ αντεχει η βαζει αερα? Υπαρχουν καποιες παρτιδες που ειχαν ανακλησεις η καποια προβληματα?2007?2008?Σορρυ αν μερικα εχουν απαντηθει η ειναι αστεια για εσας,απλα θελω οσο το δυνατον να μη μπλεξω σε προβληματα.. Αν υπαρχει και καποιο τοπικ να διαβασω μαζεμενα εμπειριες ιδιοκτητων,θα ηταν ακομα καλυτερα! Ευχαριστώ,Θοδωρης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ THEO Posted October 2, 2017 Author Share Posted October 2, 2017 Κανείς???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van.Leb Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Καλησπερα στην παρεα,ενδιαφερομαι για την αγορα ενος tt (mk2) cabrio κατα προτιμηση και ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν καποιες συμβουλες για ενδεχομενα προβληματα και τι να κοιταξω και που ισως το υποψηφιο αμαξι προς αγορα.Σκεφτομαι για την αγορα 1.8t κυριως μιας και το διλιτρο ειναι μαυρο πανι για την ελλαδα και γυρω στα 14-16κ ευρώ.Ενα αυτοκινητο με 110.000 χλμ, τι προβληματα υπαρχει περιπτωση να αρχισει να βγαζει? Η κουκουλα εχει προβληματα?Σαν μηχανισμος?Σαν στεγανοποιηση?Στα 180+ χλμ αντεχει η βαζει αερα? Υπαρχουν καποιες παρτιδες που ειχαν ανακλησεις η καποια προβληματα?2007?2008?Σορρυ αν μερικα εχουν απαντηθει η ειναι αστεια για εσας,απλα θελω οσο το δυνατον να μη μπλεξω σε προβληματα.. Αν υπαρχει και καποιο τοπικ να διαβασω μαζεμενα εμπειριες ιδιοκτητων,θα ηταν ακομα καλυτερα! Ευχαριστώ,Θοδωρης. Καλώς ήρθες Θοδωρή κ με το καλό το καινούργιο σου απόκτημα...ο 1.8 tfsi για τον οποίο ενδιαφέρεσαι στα 100κ χλμ εμφανίζει πτώση απόδοσης της αντλίας υψηλής κ αν όχι νωρίτερα βγάζει πρόβλημα η αντλία νερού...η οποία αντικαθίσταται με μεταλλική... για όλα τα υπόλοιπα δεν έχω γνώμη μιας.κ δεν έχω ούτε ττ ούτε κάμπριο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 Καλησπερα στην παρεα,ενδιαφερομαι για την αγορα ενος tt (mk2) cabrio κατα προτιμηση και ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν καποιες συμβουλες για ενδεχομενα προβληματα και τι να κοιταξω και που ισως το υποψηφιο αμαξι προς αγορα.Σκεφτομαι για την αγορα 1.8t κυριως μιας και το διλιτρο ειναι μαυρο πανι για την ελλαδα και γυρω στα 14-16κ ευρώ.Ενα αυτοκινητο με 110.000 χλμ, τι προβληματα υπαρχει περιπτωση να αρχισει να βγαζει? Η κουκουλα εχει προβληματα?Σαν μηχανισμος?Σαν στεγανοποιηση?Στα 180+ χλμ αντεχει η βαζει αερα? Υπαρχουν καποιες παρτιδες που ειχαν ανακλησεις η καποια προβληματα?2007?2008?Σορρυ αν μερικα εχουν απαντηθει η ειναι αστεια για εσας,απλα θελω οσο το δυνατον να μη μπλεξω σε προβληματα.. Αν υπαρχει και καποιο τοπικ να διαβασω μαζεμενα εμπειριες ιδιοκτητων,θα ηταν ακομα καλυτερα! Ευχαριστώ,Θοδωρης. Το τι προβληματα βγαζει ειναι σχετικο. Αυτα που παιζουν στανταρ ειναι: - Kρεμαγιερα - Αντλια νερου - Πολλαπλη εισαγωγης - Μπεκ - Δισκο/πλατο/βολαν Σχετικα με την κουκουλα δεν μπορω να σου απαντησω γιατι δεν ειχα καμπριο ΤΤ αλλα κλειστο. Επειδη αυτα τα αμαξια ειναι γενικα ειναι πολυ ακριβα σαν 1η αγορα, υπολογιζε ενα 2χιλιαρο καβα σε περιπτωση που βγαλει κατι οταν με το καλο το παρεις. Κρεμαγιερα ενδεικτικα σου αναφερω που εχω αλλαξει σε ΤΤ ΜΚ2 κοστιζει περασμενη 1350 ευρω σε αντ/πεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ THEO Posted October 3, 2017 Author Share Posted October 3, 2017 Καλώς ήρθες Θοδωρή κ με το καλό το καινούργιο σου απόκτημα... ο 1.8 tfsi για τον οποίο ενδιαφέρεσαι στα 100κ χλμ εμφανίζει πτώση απόδοσης της αντλίας υψηλής κ αν όχι νωρίτερα βγάζει πρόβλημα η αντλία νερού...η οποία αντικαθίσταται με μεταλλική... για όλα τα υπόλοιπα δεν έχω γνώμη μιας.κ δεν έχω ούτε ττ ούτε κάμπριο... Αυτα μπορουν να φανουν αν εχουν αλλαχθει?Αν δεν εχουν αλλαχθει,μπορει να φανει αν εχουν παρουσιασει πτωση και χρειαζεονται αλλαγη?Το κοστος για τα συγκεκριμενα ποσο ειναι περιπου?Γιατι αν θελει πολλα μαζεματα,τα κοβεις απο την τιμη πωλησης,και αν συμφωνησει ο ιδιοκτητης καλως... Το τι προβληματα βγαζει ειναι σχετικο. Αυτα που παιζουν στανταρ ειναι: - Kρεμαγιερα - Αντλια νερου - Πολλαπλη εισαγωγης - Μπεκ - Δισκο/πλατο/βολαν Σχετικα με την κουκουλα δεν μπορω να σου απαντησω γιατι δεν ειχα καμπριο ΤΤ αλλα κλειστο. Επειδη αυτα τα αμαξια ειναι γενικα ειναι πολυ ακριβα σαν 1η αγορα, υπολογιζε ενα 2χιλιαρο καβα σε περιπτωση που βγαλει κατι οταν με το καλο το παρεις. Κρεμαγιερα ενδεικτικα σου αναφερω που εχω αλλαξει σε ΤΤ ΜΚ2 κοστιζει περασμενη 1350 ευρω σε αντ/πεια. Ολα αυτα μπορουν να φανουν σε εναν ελεγχο στο συνεργειο που θα το παω?Καταλαβαινω πως ενα αυτοκινητο τετοιας εργοστασιακης τιμης,και με τοσα χιλιομετρα θα θελει καποια συντηρηση που ενδεχομενως δεν θα ειναι φτηνη.Απλα δεν θελω να μπλεξω με συνεργεια και προβληματα και απο 15 να μου φτασει 20... Κιβωτιο,δισκο πλατο,turbina,πολλαπλασιαστες κτλπ?Απο οτι εχω δει παντως τα περισσοτερα αυτοκινητα ειναι με προγραμμα και δεν ξερω κατα ποσο καλο ειναι αυτοοο... Καθε αλλη πληροφορια ευπροσδεκτη!Και παλι ευχαριστω!! :sSig_goodjob: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Posted October 4, 2017 Share Posted October 4, 2017 (edited) Ολα αυτα μπορουν να φανουν σε εναν ελεγχο στο συνεργειο που θα το παω?Καταλαβαινω πως ενα αυτοκινητο τετοιας εργοστασιακης τιμης,και με τοσα χιλιομετρα θα θελει καποια συντηρηση που ενδεχομενως δεν θα ειναι φτηνη.Απλα δεν θελω να μπλεξω με συνεργεια και προβληματα και απο 15 να μου φτασει 20... Κιβωτιο,δισκο πλατο,turbina,πολλαπλασιαστες κτλπ?Απο οτι εχω δει παντως τα περισσοτερα αυτοκινητα ειναι με προγραμμα και δεν ξερω κατα ποσο καλο ειναι αυτοοο... Καθε αλλη πληροφορια ευπροσδεκτη!Και παλι ευχαριστω!! :sSig_goodjob: Koιτα, σε εναν ελεγχο δεν μπορεις να τα βρεις ολα, μπορει να μη βρεις τιποτα και μετα απο λιγο να αρχισει να βγαζει θεματα... Εχω αλλαξει αρκετα αυτ/τα μεχρι τωρα (vag κυριως) και το μονο σιγουρο ειναι οτι ΟΛΑ κατι θελουν. Σαν τιμη παντως για 18αρι ΤΤ μου φαινονται λιγα τα 15κ. Για μενα βρες ενα αμαξι απο χερι, οχι απο μαντρα και παρτο και ας δωσεις κατι παραπανω. Μην σε ανησυχει το προγραμμα καθεαυτου αλλα να κοιταξεις τη γενικη εικονα ενος αυτ/του καθως και τον ιδιοκτητη που το εχει. Edited October 4, 2017 by csaris 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Koιτα, σε εναν ελεγχο δεν μπορεις να τα βρεις ολα, μπορει να μη βρεις τιποτα και μετα απο λιγο να αρχισει να βγαζει θεματα... Εχω αλλαξει αρκετα αυτ/τα μεχρι τωρα (vag κυριως) και το μονο σιγουρο ειναι οτι ΟΛΑ κατι θελουν. Σαν τιμη παντως για 18αρι ΤΤ μου φαινονται λιγα τα 15κ. Για μενα βρες ενα αμαξι απο χερι, οχι απο μαντρα και παρτο και ας δωσεις κατι παραπανω. Μην σε ανησυχει το προγραμμα καθεαυτου αλλα να κοιταξεις τη γενικη εικονα ενος αυτ/του καθως και τον ιδιοκτητη που το εχει. +1000 Η γενικότερη εικόνα του αυτοκινήτου έχει περισσότερη σημασία από το αν έχει πρόγραμμα και εξάτμιση.... Μην ξεχνάμε ότι ένα σημαντικό κομμάτι του αυτοκινήτου (μοτέρ) δεν μπορούμε να το ελένξουμε αν δεν του κάνουμε κάποια σημαντική χρήση (1.000km-2.000km). Γι' αυτό και είναι σημαντικό να δούμε πως είναι η γενικότερη εικόνα του αυτοκινήτου, ώστε να βγάλουμε συμπέρασμα και από την συντήρηση (και τη χρήση) που έκανε ο ιδιοκτήτης στο αμάξι (που δεν φαίνονται από το βιβλιαράκι του service) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ THEO Posted October 15, 2017 Author Share Posted October 15, 2017 Eυχαριστω για τις απαντησεις.Λεω να παω αυτη την εβδομαδα να δω αυτο: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/10361934/ Μηπως το ξερει κανεις το αυτοκινητο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTTravel Posted November 19, 2019 Share Posted November 19, 2019 καλημέρα στην παρέα καινούργιος στο club,είμαι κάτοχος ενός TTs κάμπριο του 2008 και εδώ και 4 χρόνια άρχισαν τα προβλήματα με την κουκούλα!ανοίγει αλλά δεν κλείνει!στην karenta αργυρούπολης όπου το πηγαίνω μου αλλάζουν τα μοτεράκια και τα κλαπέτα αλλά αυτό γίνεται από τότε σχεδόν κάθε χρόνο!!!..επίσης σε συγκεκριμένο σημείο δεξιά και αριστερά στο ίδιο πολλές φορές όταν κλείσει εμφανίζονται στο πανί δύο καρούμπαλα!..αποτέλεσμα στα σημεία αυτά είναι έτοιμη να τρυπήσει!..λύση εν έχω βρει!..έχει κάποιος από σας ανάλογο πρόβλημα να μου δώσει τη βοήθειά του αν βρήκε λύση!!..ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.